Super service, hoogstaande kwaliteit!

Bij SKD nemen ze de tijd voor een goed advies op maat. Ze komen afspraken na, zijn meedenkend en leveren top kwaliteit. Wij zijn super blij met onze dakkapel!

Heel goede partij om je dakkapel en/of kozijnen te bestellen! Volledige informatie vooraf. Tijdens het plaatsen van zowel dakkapel als kozijnen alles keurig in orde. Af en toe wat kleinigheidjes maar die werden ter plekke of enkele dagen later gelijk opgelost. Wij komen zeker terug voor het volgende deel van het huis.

Perfect !

Goed advies op showroom ! Maken waar wat ze verkopen. Leveren Kwaliteit.

Geen 10 maar een 10+

Wat een vakmanschap en wat een super kwaliteit. Twee sjieke dakkapellen laten plaatsen door SKD... Vanaf dag 1 met de kennis making voelde het meteen goed aan. Priscilla heeft alles zeer professioneel uitgelegd. Er wordt meegedacht en goed advies gegeven. Alle opties zijn bespreekbaar. Alle afspraken zijn ze ook goed nagekomen. Als je de werkplaats al binnen komt geloof je je ogen niet hoe schoon en netjes er gewerkt wordt.. echt vakmanschap. Echt je wil niet anders. Het monteren van de dakkapellen ging TOP! De mannen zijn enorm serieus maar enorm gezellig. Laten we niet vergeten dat ook echt maar ook echt alles netjes wordt opgeruimd en dat alles netjes wordt meegenomen. Je merkt niet eens dat ze geweest zijn. Wij zijn meer dan tevreden en trots op jullie afgeleverde werk. Top kwaliteit, top service en top team.. En wat gaan wij genieten van de dakkapellen. Ga zo door SKD en wees trots op jullie zelf en op het team!!

Afgelopen week heeft SKD onze dakkapel geleverd. We hebben een super mooie, geheel afgewerkte, strakke dakkapel die snel en door echte vakmannen is geleverd. Het team is tof; de jongens werken hard en zijn erg professioneel. Van het begin tot eind erg goede communicatie en Priscilla en Herr denken in alles mee. Alles is mogelijk en bespreekbaar. Wij gaan nu enorm genieten van onze toffe dakkapel!

Super Kozijnen en service

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe kozijnen en op de service van SKD Kozijnen! Tijdens de plaatsing werd er hard gewerkt door het team. Allemaal erg netjes naar ons toe en achteraf is alles netjes en schoon achter gelaten! Wij zouden SKD zeker aanbevelen

Schitterende dakkapel

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding Wij zijn er zeer tevreden mee Het team heeft prachtig werk afgeleverd

Toppers

Wij hebben de dakkapel ongeveer 2 jaar erop staan. Wij zijn zeer tevreden.ze houden zich aan het woord. Snelle service en ze werken netjes.

Een zeer prettig en eerlijk bedrijf.

Van begin tot het eind een fijne samenwerking, advies bij het bestellen met gelijk een fijne klik, van inmeten tot monteren geen probleem ervaren. De jongens die komen monteren zijn echte vakmensen, ruimen alles op en zijn harde werkers. Kortom; een echte aanrader!!!

Goed advies & service, snelle en goede plaatsing, fijne samenwerking!

Bij het eerste advies op locatie in Tilburg goed uitleg gekregen over de mogelijkheden; ook goed om de dakkapellen daar ter plekke te kunnen zien. Naderhand meerdere malen goed contact gehad per e-mail (ivm vertragingen door vergunningsaanvraag). Telkens goed geholpen. Goed meedenkend met de situatie tijdens de inmeetafspraak waar alles goed werd doorgenomen. Dag van plaatsing ging alles erg soepeltjes (ondanks een zieke). Constructie werd netjes en erg goed / degelijk aangepast met dikke(re) balken dan dat er zaten. Top! Ook het plaatsen van de dakkapel ging erg soepeltjes, en kwaliteit is prima!

Super tevreden over service, kunde en medewerkers

We hebben onze bestaande kleine oude dakkapel laten vervangen door een over de gehele breedte. Ook hebben we een aantal kozijnen in een erker laten vervangen door SKD. Het begon al meteen met goede voorlichting bij SKD op de zaak waar aan de hand van enkele dakkapellen die bijna klaar waren om bij de betreffende klanten gemonteerd te worden de kwaliteit en verschillende mogelijkheden al te laten zien. Toen we besloten hadden om met ze in zee te gaan hebben ze bij ons aan huis de situatie precies opgemeten en daarbij aangegeven hoe ver en hoog de nieuwe zou gaan komen en nogmaals alle opties aangegeven. Bij het plaatsen kwamen ze met z’n vieren waarbij de een nog beleefder was dan de ander. Indiener van ons iets wenselijk was, of als men een extra bevestiging nodig had van ons, werd altijd beleefd gevraagd en uitgelegd. Verder hebben ze onderling ontzettend veel lol gehad. Aan het einde van de plaatsing werd alles netjes opgeruimd en geveegd opgeleverd volgens afspraak met nog wat laatste instructies en uitleg aan ons. Nu alles een poosje op z’n plek zit en gebruikt wordt kunnen we ook met volle overtuiging melden tevreden te zijn over de kwaliteit van alles. Zo is het alleen aldoor de nieuwe kozijnen in de erker stiller geworden en ervaren we minder kou op die plek.de dakkapel heeft voor flinke ruimte winst gezorgd en door de prima 5 standen kozijn zijn nu de ramen in deze dakkapel ook prima te reinigen.

Super vriendelijk, bereidwillig, nemen tijd voor je en komen afspraken na.

Offerte voor dakkapel opgevraagd o.b.v verstrekte gegevens. Hierna duidelijke offerte ontvangen. Voor aanvullende informatie afspraak gemaakt op kantoor (met Priscilla). Mogelijkheden besproken en aanvullende info verstrekt. Ivm twijfel over de afmeting wat langer bedenktijd gevraagd. Geen probleem. Daarna nogmaals afspraak gepland en dakkapellen in showroom bekeken. Later via e-mail onze voorkeur doorgegeven. Ook alvast montagedatum ingepland in verband met de drukte. Tevens afspraak gemaakt voor inmeten. Ook hierbij nemen ze (Herr en Priscilla) alle tijd. Keuze voor kleur kon zelfs later nog worden doorgegeven. Dit voelt erg prettig, zonder enkele druk. Op afgesproken dag en tijdstip is dakkapel geplaatst. Ook hebben ze de ruimte netjes opgeruimd achtergelaten. Wij zijn erg blij met onze dakkapel en zeer tevreden over het team van SKD. Als geïnteresseerden info of foto’s willen zien dan kunt u deze bij mij opvragen. Gr. A&M

Geweldige service.

Dakkapel 10 jaar geleden geplaatst, trespa liet na die tijd wat los. Na een belletje stonden ze na een paar dagen al op de stoep en zonder de portomonnee open te trekken hebben ze het weer opgelost voor mij, Geweldig.

Netjes gewerkt, zich aan alle afgesproken dingen gehouden, ontspannen sfeer, prettig in de omgang.

Wij zijn zeer tevreden. Het ziet er niet alleen heel mooi en chique uit, maar we zijn ook tevreden met het klantcontact. Jullie creëren een rustige werkomgeving en de sfeer onderling is goed. Ieder neemt verantwoordelijkheid voor z’n eigen taken en dat maakt dat alles rustig verloopt en we er (op wat stof na) geen last van hebben gehad beneden. Waar we vooral over te spreken zijn is het meedenken met andere huis gerelateerde zaken. En geheel niet onbelangrijk: met het nakomen van alle afspraken (die we zo’n maand of 4 geleden) hebben gemaakt. Heel professioneel en menselijk. Wij denken dat meer mensen zo zouden moeten werken. Heel ontspannen. Dank daarvoor!

Heel goede service en advies, vanaf het eerste bezoek aan huis tot aan de plaatsing van de dakkapel.

Wij zijn ontzettend tevreden met onze dakkapel van SKD. De dakkapel is geweldig mooi, en helemaal naar onze wensen opgeleverd. De service van SKD is top: vanaf de eerste informatie, tot het inmeten en meedenken over de mogelijkheden om de toekomstige ruimte op zolder opnieuw in te delen. De plaatsing zelf verliep perfect: vriendelijk, snel en netjes. Wij raden SKD van harte aan.

Goede service, vriendelijke mensen

Vanaf het eerste moment een goede ervaring. We hebben goede uitleg gehad over de dakkapel en hierna is uitgebreid de tijd genomen om de dakkapel in te meten en al onze vragen te beantwoorden. Op de afgesproken dag reed men voor met de dakkapel en is de klus snel en zonder problemen verlopen.

Top Team

Voor de 2e keer voor SKD gekozen Kunststof kozijnen laten plaatsen Super netjes afgewerkt Zeer vriendelijk personeel ,denken mee en komen met een perfecte oplossing. Service met hoofdletter S SKD is Top 👍

Zeer tevreden over service en over het eindresultaat

In ons vorige huis hadden we ons dakkapel laten plaatsen door Skd. Voor onze nieuwe woning ook vergelijking gemaakt bij een ander bedrijf. Daar hadden we niet zo’n goed gevoel bij. Dus daarna Skd gebeld en een afspraak gemaakt. Inmiddels hebben ze een mooie werkplaats waar ze de dakkapellen opbouwen. Gelijk bij binnenkomst hadden we een goed gevoel. Zeer professioneel advies en dat gaf ons vertrouwen. Ook erg meedenkend over onze wensen en daarbij ook geen verkoopsdruk ervaren. Op de dag van plaatsing zelf gingen de mannen zeer snel aan t werk, ze werkten ontzettend netjes en waren prettig in omgang. Het eindresultaat is erg mooi! We zijn erg tevreden!

Goede service, goede kwaliteit én communicatie is heel goed

Dit is de 2e dakkapel die we hebben laten plaatsen en wederom zijn we zeer tevreden. Er wordt meegedacht, tijd genomen voor advies en vragen worden. Er wordt duidelijk en tijdig gecommuniceerd en afspraken worden nagekomen.

Betrouwbaar

Via via terecht gekomen bij SKD. Ik vind het belangrijk als een bedrijf doet wat ze zeggen en dat is bij SKD. Het is een betrouwbaar bedrijf en levert een mooie dakkapel.

Alles samengevat; SUPER ! Aanrader voor iedereen die een betrouwbaar en vakkundig berdrijf zoekt !

• Ervaring met: Kozijnen|Deuren|Ramen|Dakkapellen

We hadden een probleem na 10 jaar met ons rolluik. SKD gebeld en probleem werd direct opgelost. Wat een super service !!!!!!! hier zouden heel veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Kort om SKD kozijnen een aanrader voor vakmanschap en service en zeker betrouwbaar. Wij danken SKD voor de nu al 10 jaar perfecte service

• Ik ben: vaste klant
  • Ervaring met: Kozijnen|Deuren|Ramen|Dakkapellen|Serres|Beglazing|Zonwering
  • Tips / Verbeterpunten: totaal geen !!!!!! ga zo door

Vanaf het eerste contact tot en met de opleveringen van 2 grote dakkapellen super tevreden, allemaal professionals.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Dakkapellen

Zeer goed bedrijf met kennis en passie voor het vak. Willen graag meedenken.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Het betreft: een aanbouw
  • Ervaring met: Dakkapellen

Een fijn bedrijf dat de tijd neemt om alles met je door te nemen tijdens het eerste bezoek en ze zijn ook zeer vriendelijk. Alle afspraken zijn goed nagekomen en de offerte was netjes en scherp geprijsd. Ik en mijn vrouw zijn dan ook zeer tevreden over de totale verloop!

• Ik ben: eerste keer klant
  • Het betreft: een aanbouw
  • Ervaring met: Dakkapellen
  • Tips / Verbeterpunten: Niet dat het heel erg vervelend was gezien je met een verbouwing uiteraard altijd stof en vuil houd maar wellicht dat de zolder trap afdekken een optie is om te voorkomen dat het niet heel veel verder dan de zolder komt.