Prima!

Xandro en zijn team hebben bij ons een perfecte klus geklaard. 8 kozijnen en een schuifpui zijn naar volle tevredenheid geplaatst. Zelfs een stukje natuurstenen vloer werd mooi aangevuld om het resultaat te verfraaien. Alles ziet er prima uit en alle afspraken zijn 100% nagekomen. Bovendien was het ook gezellig en konden we het met het hele team goed vinden. Wij kunnen SKD Dakkapellen en Kozijnen aan iedereen warm aanbevelen. Bij ons mogen ze terugkomen om ook onze twee dakkapellen te vernieuwen.

Uitstekende klantervaring met SKD!

SKD heeft de afgelopen periode in onze woning in Gilze alle kozijnen vervangen. Daarnaast ook zowel aan de voor als achterzijde een dakkapel geplaatst. De voordeur is ook door SKD vervangen en tot slot hebben we de achterpui ook volledig laten vernieuwen door SKD. Een flinke verbouwing achter de rug. Onze ervaring is echt uitstekend. SKD is transparant, komt alle afspraken na en de service en kwaliteit is uitstekend. Een klein bedrijfje waardoor de lijntjes zeer kort zijn. Snelle reactie op eventuele vragen en opmerkingen door eigenaar Xandro. Kortom: een zeer positieve klantervaring. Wij raden iedereen die iets met zijn Dakkapellen, Kozijnen, Voordeur of Pui wil doen contact op te nemen met SKD!

Vakwerk, Service, Professionele uitvoering.

Iedereen mag weten dat SKD méér dan aan te bevelen is. Ik twijfelde met wie ik wilde werken. Op basis van de reviews ben ik bij SKD langs gegaan. En wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan! Al mijn kozijnen en voordeur in de gevel (straatzijde) vervangen met kunststof kozijnen + houtlook profielen en Triple +++ glas. > Voordeur + zijlicht > Huiskamer > Badkamer > Slaapkamer Fijn gesprek, goed advies, heldere communicatie en uitvoering door Xandro en 2 collega's die in 2 dagen alles gedaan hebben. Ik heb 3 mannen in volste vertrouwen hun gang laten gaan in mijn huis en dit zijn professionals. Het moest allemaal even bezinken, want het was een grote ingreep. Dat ik heb gekozen voor SKD én dat zij hebben bewezen betrouwbare vakmensen te zijn is echt een pluim waard. Dank jullie wel voor fantastisch werk!

Echt fantastisch vakwerk en netjes opgeleverd

We hebben kunststof kozijnenen voordeur laten zetten. Alles werd vakkundig geplaatst en ook zeer netjes opgeleverd. Alles is mooi afgekit en alle oude materialen zijn afgevoerd. Dit is de 2e x dat wij gebruik maken van hun diensten en ik kan het iedereen aanraden.

Prettige en snelle communicatie, mooie dakkapel

SKD dakkapellen is een bedrijf wat ik iedereen kan aanraden, Xandro en zijn team zijn hardwerkend en reageren snel via mail of andere communicatiemiddelen. Xandro houdt je goed op de hoogte en levert een mooie dakkapel af. Legt daarna ook nog op een rustige manier uit wat je het beste kan doen, is niet gehaast en ook na het plaatsen van de dakkapel kan je hem nog vragen stellen.

Geweldig.

Diverse kozijnen laten plaatsen door SKD. Wat je afspreekt gebeurd, ze werken alles netjes af. En als het werk klaar is word alles netjes opgeruimd. wij zijn dik tevreden!!!

Fijne service mooi eindresultaat!

Na het plannen van een oriënterend gesprek erg goed geholpen met het vervangen van onze kozijnen en het plaatsen van een dakkapel. Snelle levering en een hele fijne manier van communiceren en meedenken. Duidelijke afspraken en waar vakmanschap. Aanrader!

Uiterst tevreden

Nette jonge mensen die hun werk goed doen. Keurig werk en alles schoon opgeleverd. Bij onverwachte problemen denken ze in oplossingen en vieren die dan ook uit. Top bedrijf

Uitmuntend!

In een woord een top bedrijf. Vanaf de eerste kennismaking waar alles heel duidelijk en geduldig werd uitgelegd tot de dag van plaatsing. Er werd veel meegedacht en eerlijk advies. Tevens is het personeel heel aardig. Niets anders dan lof!

Super geholpen en nette afwerking !

Netjes geholpen in de voorbereiding en deskundige plaatsing van de dakkapel. Aan te raden !

Betrouwbaar en heel goed werk

Zojuist werd alweer de derde klus door SKD uitgevoerd in de afgelopen jaren. 3 kozijnen vervangen op de bovenverdieping deze keer, ziet er weer supernetjes uit! Verder houden ze zich goed aan afspraken en zijn vriendelijk en meedenkend. Volgende keer bel ik ze weer.

Net, vakkundig bedrijf.

Dit was onze 2e ervaring met SKD na 6 jaar geleden al reeds een dakkapel geplaatst te hebben. En wederom dezelfde uitkomst; nette werkwijze & service vakkundig, goede afwerking en mooie prijs/kwaliteitverhouding. Goed werk kost nu eenmaal geld. Zeker een aanrader.

Prima werk geleverd

Vanochtend is aan de straatkant mijn dakkapel geplaatst. Keurig volgens afspraak. Hard en zorgvuldig gewerkt, koffie werd op de werkplek gedronken, scheelde tijd. Mannen zijn goed op elkaar ingespeeld, ook met de voor hen bekende kraanmachinist. Vloerbedekking werd goed beschermd met planken, afval afgevoerd en werkplek was ontdaan van restanten. Misschien niet de goedkoopste, maar vakkundig en betrouwbaar. Aanrader!

Perfecte keuze

Getipt door kennissen kwamen wij in kontakt met SKD. Het gevoel was al vanaf het begin warm. Fantastisch hoe Priscilla ons heeft geadviseerd en begeleid met uiteindelijk het resultaat 2 perfect geplaatste dakkapellen. Met dank ook aan Her en zijn medewerkers. We zijn er super blij mee

Fantastisch resultaat

Heel blij met het geleverde werk. SKD maakt hele mooie dakkapellen. Een echte aanrader en goede service

Mooi afgewerkte dakkapel, fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Los van het feit dat ze in een halve dag de hele (en prima) dakkapel geplaatst hebben, waren de contacten met SKD vooral erg prettig. Telefonisch, per e-mail en bij het plaatsen. Snel, vriendelijk en afspraak is afspraak.

Goede service en duidelijke communicatie!

Mijn ervaring met SKD is positief. De dakkapel is in een dag geplaatst, dit zorgt voor minder rotzooi in je huis. De prijs is beduidend lager dan bij concurrenten. Met vragen wordt er snel en duidelijk gecommuniceerd.

Snel en netjes

Afgelopen Maart hebben wij en onze buren ieder 2 dakkapellen laten plaatsen door SKD Wij zijn hier super blij mee en ze hebben zelfs nog veel moeite gedaan om de airco’s te regelen die eigenlijk tijdelijk niet leverbaar waren SUPER !!!!

Helemaal top!

Goed bedrijf waar iedereen zeer vakkundig is.Vanaf erste contact met Priscilla(verkoop)dan het thuisbezoek en uiteindelijk de plaatsing van onze prachtige jaren 30 dakkapellen is alles prima en volgens planning verlopen.Samen met Priscilla en haar vader Her hebben we onze dakkapellen samengesteld met veel prachtige details.We zijn er superblij mee! Bedankt iedereen van SKD!

Simpel, snel geplanned en prima uitgevoerd

Vanaf de website, heb je al een idee waar je aan toe bent qua opties en bijbehorende prijs. Het eerste bezoek is veelal bevestigend. De uitvoering ging snel, met een mooi resultaat.

Mooie dakkapellen en een goede service

Deze week twee dakkapellen en een kozijn laten plaatsen door SKD. Het resultaat is geweldig. SKD komt zijn afspraken na. De dakkapellen zijn in de werkplaats van SKD in elkaar gezet en vervolgens zijn twee dakkapellen in twee dagen op het huis geplaatst. De mannen die de dakkapellen geplaatst hebben zijn erg kundig, vriendelijk en werken netjes. Over alles is nagedacht en ook al in het voortraject wordt door SKD meegedacht over het uiteindelijke resultaat. Ook tussentijds contact, tussen bestellen en plaatsen, loopt soepel, men neemt de tijd, is vriendelijk en helpt de klant graag verder bij vragen. Nadat het werk klaar was, is het huis bezemschoon achtergelaten en heeft men het afval meegenomen. Kortom perfecte service en goede dakkapellen! Ik zou SKD dan ook absoluut aanbevelen!

Dubbele dakkapel geplaats door SKD, wij genieten ervan!

Mede door de goede reviews en het eerste fijne, persoonlijke contact hebben wij voor SKD gekozen. Ik kan alleen maar beamen, wat andere klanten van SKD reeds hebben aangegeven. Van aanvraag tot oplevering een professioneel en klantvriendelijk bedrijf. Top team dat goed op elkaar is ingespeeld zowel op kantoor als op de werkvloer. Priscilla, Her en de rest van de uitvoerders, bedankt !!!

Zoek je een kwaliteits dakkapel? SKD!

Na uitgebreid vergelijken van verschillende dakkapel bedrijven in Brabant kwamen wij uit bij SKD. Zij geven heldere, duidelijk prijzen. Geen poespas met extra kosten voor een draaikiep raam of een hor, nee gewoon duidelijk één prijs voor de dakkapel die je uitzoekt. Daarbij hebben wij nog voor de extra opties rolluiken en airco gekozen. Het contact verliep geweldig, elke keer weer super vriendelijk en ze stonden ons altijd te woord bij vragen. Het inmeten verliep goed. We mochten nog een keer komen kijken in de werkplaats om een beeld te krijgen hoe de dakkapellen gebouwd worden. Nu zijn ze geplaatst en wij zijn super tevreden. De mannen werken super netjes en opgeruimd en zijn erg vriendelijk. Echte vaklui! Al met al, zoek je een kwaliteits dakkapel in Brabant voor een goede prijs? SKD!!

Blij met mijn aankoop

Wel een tijdje moeten wachten voordat het kokozijn geleverd kon worden maar was het wachten waard. In het voorjaar geweest om te meten en goede informatie over wat er mogelijk was. Tuindeuren voldoen geheel aan de verwachting.

Een eerlijk bedrijf dat voor een goede prijs een top product levert.

In een wereld opererend waar allerlei cowboys proberen een graantje mee te pikken is het een verademing om binnen te stappen bij SKD waar de structuur van het bedrijf van de vloer af spat. De vloer waar je letterlijk van kunt eten, alles is er spic en span! Door Priscilla keurig geholpen tijdens het eerste gesprek en toen ze later met haar vader kwam inmeten blijkt het vakmanschap van vader en dochter. Ze hebben ons niet alleen prima geadviseerd om te komen tot de voor ons optimale dakkapellen, maar ook meegedacht om onze zolder helemaal anders te gaan inrichten. Ik kan ook alleen maar lovend zijn over de medewerkers van SKD; erg fijne vaklui, hier mogen ze best trots op zijn. Op de dag van het plaatsen is alles tot in de details voorbereid en is er van overlast nauwelijks sprake. Het team is perfect op elkaar ingespeeld en er wordt hard gewerkt. Het eindresultaat is ook geweldig, wij zijn erg blij met hoe het nu allemaal is geworden. Wij kunnen en zullen bij iedereen SKD aanbevelen hoewel dat niet nodig is want ze komen om in het werk, en dat is natuurlijk niet voor niets. Perfect bedrijf, prima prijs, hoge kwaliteit en fijne gezellige mensen; een aanrader!