Super goede specialisten!

Leon en Yvo hebben ons begeleid bij het aantrekken van leningen voor een buy-and-build case. Dat hebben ze uitstekend begeleid en uiteindelijk zijn we tevreden met de uitkomst. Ik zou ze zo nog een keer gebruiken!

• Ervaring met Financiering onderneming

Zeer nette bemiddeling in een lastige verkoop

Verkoop van bedrijf in een extreme nichemarkt.

Pragmatisch en no-nonsense

Mijn ervaring met Match Plan is erg goed. Omdat het de eerste keer was dat we samenwerkte en onze organisatie best complex is, had het in begin wat tijd nodig om op gang te komen. Daarna zijn ze heel zelfstandig verder gegaan en hebben zich aan de planning gehouden qua oplevering. De kwaliteit van de oplevering was hoog; weinig tot geen aanpassingen nodig.

Deskundig en professioneel

De samenwerking heb ik zeer plezierig ervaren. Jullie hebben exact gedaan wat ook van tevoren besproken was en inhoudelijk zijn de rapportages van goede kwaliteit. Medewerkers van Match Plan zijn professioneel en hebben het prima op orde.

Snel schakelen en handelen

Met een scherpe offerte binnen gekomen en daarna alle afspraken nagekomen. De dienstverlening was boven verwachting en ik kijk met volle tevredenheid terug op het herwaarderingstraject. De komende jaren zijn jullie nog niet van ons af. Hartelijke groet, Thijs

zeer professioneel

Zeer deskundig, prettig in de omgang, communicatief sterk, flexibel, goede inleving en een juiste zakelijke insteek. Bijzonder prettig in de samenwerking gedurende het traject.

• Ervaring met Bedrijfsverkoop

Het hele traject deskundige begeleiding

Niet alleen deskundig begeleidt, maar ik heb ook betrokkenheid ervaren door de aandacht voor de persoonlijke aspecten die komen kijken bij een verkooptraject.

• Ervaring met Bedrijfsverkoop

Betrokken professionals met verstand van zaken

Match Plan heeft ons begeleid bij de verkoop van ons volledige aandelenbelang in de onderneming die mijn compagnon en ikzelf hebben opgericht. Ze hebben ons bijgestaan in het gehele traject, van waarderingsrapport tot onderhandelingen en opstellen van contracten. Wij hebben het contact , de bereikbaarheid en deskundigheid van Rens Knevels en Phil van Mulken als zeer prettig ervaren en zijn blij dat wij het traject van bedrijfsovername met hen hebben doorlopen.

Persoonlijk, betrokken en daadkrachtig

Match Plan heeft me uitstekend geholpen bij de verkoop van mijn onderneming. Ze waren vanaf beginsel persoonlijk betrokken en goed bereikbaar. Tot aan de afronding hebben ze goede en professionele begeleiding geboden. We kregen in het verkooptraject te maken met een onzekere fase door Corona, daardoor liepen de tijdslijnen anders dan eerder verwacht. Dit heeft Match Plan goed opgevangen. Een aanrader.

• Ervaring met Bedrijfsovername

Professionele hulp en advies. Kosten vielen tegen.

Heel goed geholpen door Match Plan. Over professionaliteit, deskundigheid en betrokkenheid geen klachten. Ze hebben het volledige traject keurig begeleid. Communicatie was overall ook zeer goed. Echter vielen de kosten uiteindelijk een stuk hoger uit dan verwacht. Misschien zelf niet goed ingeschat, maar de communicatie daarover had misschien ook beter gekund aangezien verwachtingen rond de kosten besproken waren. Samengevat; heel tevreden over de inzet, deskundigheid en het resultaat. Enige minpunt waren de hoge kosten. Dat doet niets af aan de kwaliteit.

• Ervaring met Bedrijfsovername

Op alle fronten tevreden!

Het voelde van begin tot eind zeer goed. Zeer correct, efficiënt, doelgericht, analytisch top. Wel beetje geschrokken van kosten....maar klopt volgens afspraak.

professioneel en adequaat

Er is geleverd waar ik naar op zoek was voor een degelijke vergoeding

• Ervaring met Waardebepaling bedrijf

Fijn en deskundig bedrijf die ons goed begeleid heeft in het verkooptraject

In het verkooptraject heeft Hans van de Pas ons zeer goed begeleid. Door de persoonlijke benadering van Hans en Matchplan hebben zij ons niet alleen begeleid in de fysieke verkoop en overdracht van ons bedrijf, maar ook in het loslaten van ons bedrijf waar wij 15 jaar keihard aan en in hebben gewerkt. Aangezien wij Linnenatwork vanaf de start hebben opgebouwd was dit voor ons iets waar we toch meer moeite mee hadden dan gedacht. We hebben er alle vertrouwen in dat de nieuwe eigenaar Linnenatwork op een goede manier zal voortzetten.

• Ervaring met Bedrijfsverkoop

good collaboration and precise work

we had a good detailed briefing at first. Documents where sent and reviewed. Than we had a debrief and a review. I think with that our time was used in an optimized way. Result where impartial and well balanced through different approach and methode We are happy with the collaboration Kind Regards Thierry Jaccoud CEO AND International Publishers NV p.s. selected the english option and the rating below the form didnt translate and the pull down menus didnt work

• Would you recommend us? Yes
  • Expertise
  • Price quality
  • Involvement
  • Honour existing commitments
  • Communication
  • Experience with N/A

Een prettige deskundige samenwerking

Een objectieve beoordeling met goede en deskundige begeleiding gedurende het waarderingstraject.

• Ervaring met Waardebepaling bedrijf

Persoonlijke partner betrokkenheid en uitstekende kennis van waarderingstechnieken

MPCF heeft Energiesector bijgestaan met een bedrijfswaardering op basis van Amerikaanse verslaggevingsregels. Richard Peeters is persoonlijk betrokken, goed bereikbaar en bereid om mee te denken binnen de kaders van het van toepassing zijnde raamwerk van waarderings- en verslaggevingsregels.

• Ervaring met Waardebepaling bedrijf

Heldere waardering en uitstekende communicatie

Richard en Niels hebben een professionele en complete analyze van mijn bedrijf gedaan waardoor de waarde duidelijk werd.

teleurgesteld

de uitkomst was een andere dan de vraag stelling. louter cijfers zonder kader.

Betrokken en gedreven!

Goede ervaring met Matchplan en haar medewerkers. Komen afspraken na en zetten zich in om jouw doel te bereiken.

Fijne club!

Match Plan zorgt voor een fijne begeleiding, to the point en terzake kundig. Ook de backoffice komt alle afspraken na.

• Ervaring met Bedrijfsovername

Deskundig, betrouwbaar en succesvol!

Voor de 2e maal een verkooptraject laten begeleiden door Matchplan met dezelfde ervaring als tijdens het 1e traject; Deskundig, betrouwbaar en succesvol!

Abcd

Kwalitatief advies

Goed geholpen door Reg en Hans met advies rondom de overname.

• Ervaring met Bedrijfsovername

Zeer persoonlijke benadering met een maximaal financieel resultaat..

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat, maar nog belangrijker is dat wij ons al die tijd enorm gesteund voelden. Jullie hebben heel veel zorgen weggenomen.

Snel en deskundig

Snel en gedegen waardebepaling met nuttig advies.

Over Match Plan

Match Plan is een middelgroot advieskantoor op het gebied van koop en verkoop van ondernemingen, waardebepalingen en financieringen. Wij richten ons hierbij op het nationale en internationale midden- en familiebedrijf. Heeft u behoefte aan een vrijblijvend advies omtrent onze dienstverlening of een vraagstuk voor wat betreft uw onderneming? Bel dan 070 324 41 03