Uitstekende partner voor een bedrijfsovername

Wij zijn ontzettend gelukkig dat wij met Match Plan hebben mogen werken aan de overname van ons bedrijf. Match Plan heeft een persoonlijke benadering, denkt met je mee en ze staan voor hun klant.

• Ervaring met Bedrijfsovername

Uitstekende begeleiding met veel gevoel voor de situatie

Match Plan heeft ons begeleid bij een interne overname waarbij 1 compagnon de aandelen van de andere 2 heeft overgenomen. Match Plan hebben we ervaren als zeer doortastend en met veel kennis van zaken. Belangrijker nog er was veel gevoel voor de situatie.

Vertrouwen!

Nogmaals dank voor de professionele bijdrage die Lucas en Matthias hebben geleverd bij het succesvol verkopen van mijn aandelen. Jullie vermogen om de zaken helder en begrijpelijk te maken maar ook tegenwicht te bieden op de belangrijke momenten gaven me het vertrouwen om elke beslissing met volle overtuiging te nemen.

• Ervaring met Bedrijfsverkoop

Goed bedrijf dat prima meedenkt

Van begin tot eind prima begeleid richtin verkoper én koper.

• Ervaring met Bedrijfsovername

Vol vertrouwen gestart en gefinished

Op basis van goede ervaringen van een bevriend bedrijf zijn we in zee gegaan met Matchplan. Alle verwachtingen zijn uitgekomen. Het was een lastig proces waarbij er van beide kanten heel prettig werd samengewerkt. De juiste mix tussen sfeer en prestaties. Kortom, ik kan Hans van de Pas en zijn medewerkers complimenteren met het hele proces hoe het verlopen is. Kundige adviezen, menselijke mensen en het juiste resultaat.

Zeer professioneel & klantbelang voorop

Match Plan werd mij aangeraden via een bevriende relatie. Vanaf het eerste contact was er direct een klik. De open en eerlijke communicatie was echt 'no-nonsense' wat mij erg goed past. Na het geven van de opdracht verliep alles snel, korte lijnen en schakelen. Kernwoorden: Scherp, deskundig en klantbelang voorop. Tot de laatste onderhandelingen en ondertekenen alle betrokken personen vanuit Match Plan als zeer prettig ervaren. Ook als ik voor de zoveelste keer belde... Dikke aanrader!

Match Plan in 1 woord: geweldig

Mijn ervaring met Niels en Matthias van Match Plan is gewoonweg geweldig. Met beide heren is het contact uitermate prettig, kundig en leerzaam. Ook is de betrokkenheid hoog en worden afspraken zeer goed nagekomen. Voor alle M&A en juridische zaken een partner voor het leven. Hartelijk dank!

• Ervaring met Overig advies

Echt een partner langszij in het verkoopproces van ons softwarebedrijf!

Na een lange voorfase van gesprekken met de uiteindelijke koper, hebben we Match Plan aangehaakt, nadat dat we tot een overeenkomst in grote lijnen (de LOI) waren gekomen. Samen met Match Plan zijn we dus de DD fase ingegaan en hebben we uiteindelijk ook de laatste onderhandeling gevoerd en juridische hobbels genomen. Onmisbaar zo'n specialist langszij. En ondanks dat we vinden dat we uiteindelijk een prima deal voor alle partijen hebben gesloten, resteert ook wel het gevoel dat we Match Plan mss wel al eerder hadden moeten aanhaken. Dus al voor de LOI. Samenvattend: super partij, expertise op alle vlakken, veel persoonlijke aandacht en een grote betrokkenheid - op alle vlakken tevreden over de fijne samenwerking!

• Ervaring met Bedrijfsverkoop

Persoonlijke begeleiding in complex proces

Het afscheid nemen van je bedrijf dat je samen met je partner hebt opgebouwd is een complex en moeilijk proces. Persoonlijke doelstellingen, overdragen van de verantwoordelijkheid en het opzetten van een nieuw management zijn aspecten die de complexiteit vergroten. Match Plan heeft door adequate begeleiding en nauwkeurige analyse van de situatie geholpen het pad te effenen naar een nieuwe toekomst voor ons bedrijf.

• Ervaring met Bedrijfsovername

Deskundig, klantgericht, altijd bereid te helpen en mee te denken en plezierig om mee te werken. Zeker aan te bevelen.

Erg fijne begeleiding!

Vanaf het eerste moment erg fijn samengewerkt met Rens Knevels. Pragmatisch, vlot in communicatie en professioneel. Aanrader!

• Ervaring met Bedrijfsverkoop

To the point, duidelijk en met de juiste uitleg

Vanuit Stemda Beheer B.V. heb ik mijn aandeel in Hands on Investments2 verkocht. Ik heb hierbij Richard Peeters van Match Plan benaderd voor een onafhankelijk advies c.q. waardebepaling. Richard heeft me op een juiste wijze meegenomen in zijn werkwijze, helder en duidelijk uitgelegd hoe hij tot de waarde is gekomen. Geen poeha, maar duidelijke taal. Daarbij verliep het proces vlot waardoor ik tot een snelle afwikkeling van de verkoop kon komen.

• Ervaring met Bedrijfsverkoop

Een organisatie met veel ervaring, betrokken en betrouwbaar.

Matchplan biedt de nodige expertise en inhoud en heeft de juiste mensen in dienst om een full service pakket te kunnen bieden. De medewerkers zijn ervaren en betrokken en zetten zich er volledig voor in om het proces zo accuraat en transparant mogelijk te laten verlopen. Een fijne ervaring!

• Ervaring met Bedrijfsovername

erg prettig en zeer professionele begeleiding en advies

Medio 2021 heeft een concurrent te kennen gegeven interesse te hebben in de activiteiten van ons bedrijf. De interesse kwam voor ons op het juiste moment maar het was het wikken en wegen wat de juiste stappen waren om dit traject in te gaan. Via onze administrateur en fiscalist van Finnerz is ons (Rens Knevels van) Matchplan aangeraden. Wij hebben hier geen moment spijt van gehad. Ons contact met Rens Knevels hebben wij vanaf het eerste moment tot en met de afronding van het verkoopproces als erg prettig en zeer professioneel ervaren. Hij gaf ons overzicht over het te doorlopen proces, was sparringpartner, gaf adequate tips over onder andere te verstrekken informatie aan de koper, het biedingsproces en de (juridische) afhandeling. Dit gaf ons gedurende het hele traject rust en we waren blij met de uiteindelijke afloop.

• Ervaring met Bedrijfsverkoop

Een innovatief- en vakkundig bedrijf

Innovatief en vakkundig bedrijf met enthousiaste employees. Advies en begeleiding bij bedrijfsovername. Perfectie door klantgericht maatwerk bij bedrijfsovername en financiering.

Pro-actief, goede communicatie, flexibel

Communicatie altijd goed en flexibel. Zijn pro-actief, hand-on en praktisch. Dat past bij HSO. Deskundig en projecten gaan steeds sneller.

• Ervaring met Overig advies

Onverwacht goed

De samenwerking was zeer prettig. To the point, begrijpelijk en zeer efficiënt

Super goede specialisten!

Leon en Yvo hebben ons begeleid bij het aantrekken van leningen voor een buy-and-build case. Dat hebben ze uitstekend begeleid en uiteindelijk zijn we tevreden met de uitkomst. Ik zou ze zo nog een keer gebruiken!

• Ervaring met Financiering onderneming

Zeer nette bemiddeling in een lastige verkoop

Verkoop van bedrijf in een extreme nichemarkt.

Pragmatisch en no-nonsense

Mijn ervaring met Match Plan is erg goed. Omdat het de eerste keer was dat we samenwerkte en onze organisatie best complex is, had het in begin wat tijd nodig om op gang te komen. Daarna zijn ze heel zelfstandig verder gegaan en hebben zich aan de planning gehouden qua oplevering. De kwaliteit van de oplevering was hoog; weinig tot geen aanpassingen nodig.

Deskundig en professioneel

De samenwerking heb ik zeer plezierig ervaren. Jullie hebben exact gedaan wat ook van tevoren besproken was en inhoudelijk zijn de rapportages van goede kwaliteit. Medewerkers van Match Plan zijn professioneel en hebben het prima op orde.

Snel schakelen en handelen

Met een scherpe offerte binnen gekomen en daarna alle afspraken nagekomen. De dienstverlening was boven verwachting en ik kijk met volle tevredenheid terug op het herwaarderingstraject. De komende jaren zijn jullie nog niet van ons af. Hartelijke groet, Thijs

zeer professioneel

Zeer deskundig, prettig in de omgang, communicatief sterk, flexibel, goede inleving en een juiste zakelijke insteek. Bijzonder prettig in de samenwerking gedurende het traject.

• Ervaring met Bedrijfsverkoop

Het hele traject deskundige begeleiding

Niet alleen deskundig begeleidt, maar ik heb ook betrokkenheid ervaren door de aandacht voor de persoonlijke aspecten die komen kijken bij een verkooptraject.

• Ervaring met Bedrijfsverkoop

Betrokken professionals met verstand van zaken

Match Plan heeft ons begeleid bij de verkoop van ons volledige aandelenbelang in de onderneming die mijn compagnon en ikzelf hebben opgericht. Ze hebben ons bijgestaan in het gehele traject, van waarderingsrapport tot onderhandelingen en opstellen van contracten. Wij hebben het contact , de bereikbaarheid en deskundigheid van Rens Knevels en Phil van Mulken als zeer prettig ervaren en zijn blij dat wij het traject van bedrijfsovername met hen hebben doorlopen.

Over Match Plan

Match Plan is een middelgroot advieskantoor op het gebied van koop en verkoop van ondernemingen, waardebepalingen en financieringen. Wij richten ons hierbij op het nationale en internationale midden- en familiebedrijf. Heeft u behoefte aan een vrijblijvend advies omtrent onze dienstverlening of een vraagstuk voor wat betreft uw onderneming? Bel dan 070 324 41 03