Goed en snel geholpen

Alles werd snel in orde gemaakt en werden vriendelijk te woord gestaan.

Goed geholpen!

Soepele aankoop ervaren! Netjes op de hoogte gehouden van alles.

Goed en mee denkend

Dit is de tweede auto die ik bij dit bedrijf aanschaf. Ik vind het erg prettig om zaken met hun te doen. Krijg echt waard en service voor mijn geld. Geen omkijken naar en de auto word keurig bij mij af geleverd. En echte aanrader voor de drukke ondernemer.

Top geholpen

Super goed geholpen en erg veel geduld.

top service

duidelijk vriendelijk en goed op te hoogte gehouden en een geweldige auto aan over gehouden

Goed geholpen / groot aanbod

Via de chat op de site in gesprek gekomen met Bastiaan. Samen een mooie vito uitgekozen en 2 dagen later gratis geleverd.

Goede en snel geholpen.

Alles was snel geregeld met Bastiaan. Het contact verliep erg soepel en ik had dezelfde week mijn bus nog!

Bedankt Gerlof!

Goede en snelle service!!!

Bedankt Gerlof

Goed geregeld en snel!

Ben vriendelijk geholpen met het kopen van een Renault master top bv raad het aan voor iedere ondernemer en de koffie en thee staat altijd klaar ga zo door mvg

Alles netjes geregeld

Ik heb de auto zonder kijken gekocht ik had daar mijn vraagtekens bij. maar Marc heeft alles netjes geregeld. Na aflevering van een mooi nette auto bleek er een lekken veerdemper onder tezitten en ik zat nog in de garantie. Na overleg met Marc kon ik deze laten maken bij mijn eigen garage. Dus top geregeld kan niet anders zeggen.

Goed en snel geholpen

Bedankt gerlof, en top dat hij bezorgd zal worden.

Mooi bedrijf, goed geholpen door personeel

Netjes en correct geholpen,

Prima bedrijf !

Prima bedrijf met de juiste kennis in huis

Aanrader

Snel en goed geholpen door Thomas. Kon gebruik maken van het voorfinancieren van de BTW. Aanrader voor elke ondernemer.

Zijn goed behandeld en rustig niet gejaagd

We zijn goed ontvangen en geholpen

Goed geholpen door Gerlof!

Bedankt voor het leveren van de bus, specifiek opzoek naar een l3h2 met 2 schuifdeuren en daar heeft gerlof ons goed mee geholpen

Snelle beoordeling en behandeling via Thomas

Snelle beoordeling en behandeling via Thomas. Je merkt dat kennis van zaken aanwezig is. De volgende auto ga ik zeker hier kopen.

Goed geholpen door Gerlof

Een mooi sprinter L4 gekocht bij gerlof, dit alles geregeld via de via de telefoon. Het is een risico wat voor ons toch de nodige spanning mee bracht maar gerlof heeft zijn verhaal waar gemaakt! top service bij Greven, en gerlof!

Na afgelopen week telefonisch contact te hebben gehad met Marc vandaag wezen kijken voor een Renault kangoo. Zeer vriendelijk geholpen en met me nieuwe aanwinst vol plezier naar huis gereden! De eerste kilometers (135km) waren heerlijk Marc!

Fantastisch geholpen

Eerste keer contact gehad resulteerde niet meteen in een koop van mijn kant. Omdat het contact wel goed verliep, later toch nog eens gebeld en uiteindelijk 2 auto's gefinancierd gekregen. Ze denken met je mee en geven goed advies! Top!

Zeer prettig en zal er de volgende keer weer heen gaan.

Goed en snel

Genoeg keus, snelle hulp. Marc van bergen

Super rustig en correct geholpen door Mark!

Ik had op marktplaats een Peugeot Partner gezien en ik wilde graag wat meer informatie over financial lease. Mark heeft mij keurig netjes en heel rustig alles uitgelegd. Mede door het fijne gesprek en de werkwijze van Greven ben ik overgegaan tot de aanschaf! Top service!

Snel geregeld en klantvriendelijk.

Snel geregeld en klantvriendelijk. Goed geholpen door Thomas.