Groot aanbod

Goed en snel geholpen. Groot aanbod en altijd snel reactie.

Goede service en snel

Voor het eerst een bedrijfswagen ongezien gekocht maar een hele prettige ervaring. Goed en snel geholpen door Thomas de volgende auto zal ik hier weer halen.

Zeer correct en vriendelijk geholpen door Marc!

Via marktplaats een mooie bedrijfswagen gevonden bij Greven. Marc heeft mij zeer netjes ontvangen en goed geholpen.

Blind gekocht

Blind gekocht maar super ervaring.

Snel

Snel geregeld

Netjes en snel geholpen door gerlof

zondag avond 3 auto's bekeken op de website van Finalease/Greven bedrijfswagens. maandag morgen heen gegaan 1 van de 3 gekozen, en 16:00 was de auto bij me thuis! Top service Gerlof!

Heel prettig geholpen aan een mooie Vivaro

Vriendelijk en goed geholpen door Marc aan een mooie Opel Vivaro. De auto stond rijklaar en ik kon de auto dus direct meenemen! Super!

Duidelijk en transparant

Goed geholpen door Gerlof, ik ben op een zaterdag in stadskanaal geweest, helaas toen niet de juiste bedrijfswagens gevonden. 4 dagen later stuurde Gerlof via whatsapp de auto die ik uiteindelijk gekocht heb. goede meegedacht en bedankt voor de snelle service!

Zeer nette auto!

- Goede snelle service - aardige verkoper (gerlof) - snel geleverd naar wens! Top Greven bedrijfswagens.

Keurig geholpen door Marc aan een mooie Ford Transit Custom

Vriendelijk en klantgericht geholpen door Marc. Ik kreeg ook een mooie inruilprijs voor mijn inruilauto.

Top personeel regelen alles heeeel snel

Super goed geholpen ik had een bericht achtergelaten na het zien van een auto (20:00 uur)binnen 5 min terug gebeld met de vraag of dit snel was nou idd razend snel de volgende dag op zaterdag een auto gekocht week erna rijden terwijl het vakantie is en ziekte is binnen het bedrijf ze hebben alles op alles gezet om het te regelen nogmaals mijn dank super 😀😀

Vriendelijk geholpen door Marc!

Online een mooie Fiat Scudo gevonden en opgehaald uit Stadskanaal. Erg vriendelijk geholpen door verkoper Marc.

Voor de 2e keer een bedrijfswagen gekocht bij Gerlof

Vanmorgen de auto bekeken en om half 6 nog rijden! Top service, zo kan ik na de bouwvak weer fris op pad! Bedankt Gerlof !

Behulpzaam

Heel erg behulpzaam, snel geregeld en geschakeld. Gebruikt gemaakt van de omruilgarantie erg goede service.

Echt super geholpen door Marc

Snelle afhandeling nette prijs en goede inruil. Marc is altijd bereikbaar zelf laat in de avond. daar kunnen wij wat mee als bedrijf. Bedankt voor de gedane zaken en tot de volgende bus. Arjan van Zillig Elektrotechniek (Gorinchem)

Ik ben goed geholpen

Binnen een week was mijn bedrijf auto binnen en netjes voor mijn deur gebracht wat een service .

Klantvriendelijk

Zojuist mijn tweede bus hier gekocht bij Thomas. Klantvriendelijk en snelle levering.

Deskundige hulp!

Deskundige hulp! Goed geholpen door Gerlof met de aanschaf van een mooie transporter DSG automaat.

Goed geholpen

Goed geholpen door Thomas. Heel tevreden met de auto.

Alles loopt Vlotjes

Goed snel en duidelijk geholpen door G. Feitsma

Snelle Service!!!!

Bij Gerlof een Volkswagens Transporter gekocht met 1 jaar garantie via autotrust. De zelfde dag kreeg de bus een grote beurt en kon ik hem aan het eind van de dag ophalen! Top geregeld!

Morgen hoor je van me de eerste auto 4 jaar geleden top nu 😈😈

Morgen even bezinnen

We mochten de garage gebruiken voor het omwisselen van de velgen! Bedankt voor de Service Gerlof!

ben hier prima geholpen aan een tweedehands busje, en ze hebben goeie koffie

met bedrijfswagens Greven gebeld voor een proefrit, dat kon de dezelfde dag nog. bij aankomst was daar Marc die me zeer vriendelijk en professioneel heeft geholpen. dus de auto gekocht en een week later opgehaald.

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen en afgehandeld. Een betere online aankoop van een bedrijfsauto kan ik niet aanbevelen. Tot dat mijn bus thuis is afgeleverd heb ik elke dag communicatie gehad over div activiteiten die op dat moment met de bedrijfsauto uitgevoerd werden. Chapeau! En ga zo door ik zal zeker in de toekomst met Greven in zee gaan. Groeten Keunen Bouw & Vastgoed Service Limburg.