Zeer slecht

Bedrijfsauto gekregen met twee minpunten: 1. Ik had gevraagd om een auto waarin niet was gerookt. Is toegezegd maar de auto stonk naar rook en er lagen zelfs nog rook verpakkingen bovenin het bakje. 2. Ventilatie in de auto kapot bij levering Direct melding gemaakt. Ik moest bij mijn eigen garage even nagaan wat het kost. Twee dagen heeft mijn auto daar gestaan vanuit Greven geen enkele inhoudelijke reactie richting mij of de garage voor akkoord maken. Na twee dagen zelf besloten dat het gemaakt moest worden. Ik heb die auto immers niet voor niets. Nu willen ze niet bijdragen in de gemaakte kosten. Zo ga je niet met klanten om. Wij hebben een jong bedrijf en dit zijn dus zeer nare ervaringen. Nooit meer hier een bedrijfswagen.

Goed helpen

Goed geholpen door gerlof, alles is ook duidelijk. mooi geleverd met imperiaal en sidebars

Goede Ervaringen

Ervaren mederwerker ( gerlof ) komen wij nu inmiddels al 3 jaar, erg klant vriendelijk. En een grote voorraad aan bedrijfswagens.

BEDANKT GERLOF

Bedrijf staat er keurig netjes bij, en de auto kon direct mee naar venlo.

Top top top

Voor mijn bedrijf in Italië een bedrijfswagen aangeschaft bij Gerlof. Hij heeft me van exportdocumenten tot aan transport naar Italië geholpen. Kortom top service

Zeer goed geholpen!

We waren op zoek naar een andere bedrijfs wagen. Na alles goed door gesproken te hebben met Tim hebben we de wagen gekocht zonder dat we er zijn geweest. Alle afspraken zijn tot nu toe nagekomen dat is top geregeld!! Bedankt Slootweg techniek

Bedankt Gerlof!

Zoals afgesproken stond de bus een week later klaar en alle punten zijn opgelost!

Goed en top geholpen

Heb een mooie bijna nieuwe vito gekocht Goed geholpen en duidelijk allemaal. Geen ingewikkeld gedoe en kleine lettertjes. Bedankt Tim Mulder voor de verkoop

Auto gekocht bij Greven. Verkoper Tim. Keurig ons geholpen en goed advies gehad.

TOP!

Goed geholpen door Gerlof Feitsma, bedankt voor het snelle afhandelen.

Prettig ontvangst en deskundig hulp

bedankt gerlof en tim

Goed geholpen door gerlof

Goed en snel geholpen door Gerlof. Ook top in omgang en communicatie.

Veel keuze

Speciaal opzoek naar een 3500kg auto, normaliter niet veel keuze maar bij greven wel. Bedankt Gerlof

Goed geregeld

stil komen staan met mijn ford, dag later had Gerlof de auto klaar. TOP Service!

TOP!

Zeer klantvriendelijk, ruim aanbod en een hele goede service. Bedankt gerlof voor de 2e auto bij jullie weg.

Leuke en snelle Afhandeling

Bedankt gerlof!

opvolging en service na de verkoop is slecht

voor de koop een aantal punten met de verkoper besproken maar die zijn niet uitgevoerd. De reservesleutels zijn door de vorige eigenaar ingeleverd bij Greven maar zij kunnen ze niet vinden. Een nieuw armsteun zou nageleverd worden maar niets meer van gehoord. Wij hebben verschillende keren gebeld maar er werd een aantal keren zelfs niet opgenomen. Ook verschillende malen gemaild maar kreeg of geen reactie of pas na een aantal weken. Vanuit Greven wordt er helaas geen actie ondernomen. Jammer.

Prima service en zeer te spreken

Prima service en zeer te spreken bedankt Thomas!

Prima geholpen en heb veel plezier van mijn gebruikte bedrijfsbus

De prijs en de bus was goed

Uiterst tevreden.

Na een telefoongesprek met Bas, ongezien een bedrijfswagen gekocht, met de nodige twijfel moet ik eerlijk zeggen, maar eerlijk is eerlijk, Bas heeft alles soepel,snel en vakkundig afgehandeld en de bus is keurig voor de deur afgeleverd. De volgende aankoop komt zeker weer bij jullie vandaan.

Goed geprijsde werkbussen!

Snel geholpen door Thomas, denken ruim mee en topservice. Goed geprijsde werkbussen!

Goede ervaring

Goede ervaring met Thomas alleen het duurde op het eind iets te lang.

Dan zou het een enorm lang verhaal worden. Alles is top! Goed geholpen door Thomas.

Prima service/snel/ volgens afspraak geholpen door Thomas.

Ook deze keer uitstekend geholpen door Edwin en Marc. Mijn tweede auto gekocht bij Greven Snelle afhandeling zonder problemen. Auto in goede staat afgeleverd. Zeer professioneel geholpen.