Prima Geregeld Gerlof!

alles vlot geregeld, zelfs met nog een openstaande saldo bij de bank.

Topservice

Had dringend een bus nodig. Door topservice zelfde dag een mooie bus kunnen ophalen. Thomas bedankt!

5 jaar geleden een auto gekocht, die ingeruild en vandaag een nieuwe gekocht.

Leuk Bedrijf. Leuke Gasten Niet uit de hoogte, ze praten mij de zelfde taal. Bedankt Gerlof voor de hulp.

Prima ervaring!

Online bij Greven een Citroen Jumper gekocht die ik om ga bouwen naar camper. Best een beetje een vreemd gevoel om ongezien een auto te bestellen maar door de goede omschrijving en foto's van Gerlof wist ik precies wat ik kon verwachten. Mooie strakke bus.

Aanrader

Na 3 jaar mijn bus ingeruild voor een andere. Wist niet dat het mogelijk was om mijn huidige lease contract over te zetten naar een nieuwe auto. Goed en snel geholpen door Thomas.

Ruime keuze op een mega groot en overzichtelijk terrein!

Op zoek naar een bestelauto kwam ik uit bij Greven in Stadskanaal. Een ruim opgezet terrein met mooie auto's! Heel hartelijk ontvangen, met goede koffie door Marc. Zeer tevreden met mijn Renault Kangoo!

Vriendelijk

De Volkswagen Tiguan gekocht bij Gerlof, ik hou van zekerheid en garantie en Gerlof bood mij de keuze om 1 jaar garantie af te nemen via autotrust. TOP!

Goede oplossingen, denken met je mee!

Vriendelijk personeel! Denkt met je mee in oplossingen! Super bedankt Marc voor jouw hulp bij de VW Caddy!

GOED GEREGELD!

Mooie Ford Transit Custom gekocht via Gerlof, goede service en snel geregeld! Bedankt Greven Bedrijfswagens!

Mooi bedrijf

Duidelijk en snelle service. Mooi groot bedrijf met een ruime voorraad en nette auto's.

Snelle service door Marc

Snelle en betrouwbare hulp gekregen van Marc bij het uitzoeken van een mooie Peugeot Partner! Top!

Mooie Mercedes Viano gekocht bij Marc!

Goede service door Marc. Mooie Viano uitgezocht online!

Snelle Correcte afhandeling door Gerlof

Snelle Correcte afhandeling door Gerlof

TOP!!

Vriendelijk Geholpen door Gerlof Feitsma. Mooie Volkswagen Transporter.

Groot aanbod

Goed en snel geholpen. Groot aanbod en altijd snel reactie.

Goede service en snel

Voor het eerst een bedrijfswagen ongezien gekocht maar een hele prettige ervaring. Goed en snel geholpen door Thomas de volgende auto zal ik hier weer halen.

Zeer correct en vriendelijk geholpen door Marc!

Via marktplaats een mooie bedrijfswagen gevonden bij Greven. Marc heeft mij zeer netjes ontvangen en goed geholpen.

Blind gekocht

Blind gekocht maar super ervaring.

Snel

Snel geregeld

Netjes en snel geholpen door gerlof

zondag avond 3 auto's bekeken op de website van Finalease/Greven bedrijfswagens. maandag morgen heen gegaan 1 van de 3 gekozen, en 16:00 was de auto bij me thuis! Top service Gerlof!

Heel prettig geholpen aan een mooie Vivaro

Vriendelijk en goed geholpen door Marc aan een mooie Opel Vivaro. De auto stond rijklaar en ik kon de auto dus direct meenemen! Super!

Duidelijk en transparant

Goed geholpen door Gerlof, ik ben op een zaterdag in stadskanaal geweest, helaas toen niet de juiste bedrijfswagens gevonden. 4 dagen later stuurde Gerlof via whatsapp de auto die ik uiteindelijk gekocht heb. goede meegedacht en bedankt voor de snelle service!

Zeer nette auto!

- Goede snelle service - aardige verkoper (gerlof) - snel geleverd naar wens! Top Greven bedrijfswagens.

Keurig geholpen door Marc aan een mooie Ford Transit Custom

Vriendelijk en klantgericht geholpen door Marc. Ik kreeg ook een mooie inruilprijs voor mijn inruilauto.

Top personeel regelen alles heeeel snel

Super goed geholpen ik had een bericht achtergelaten na het zien van een auto (20:00 uur)binnen 5 min terug gebeld met de vraag of dit snel was nou idd razend snel de volgende dag op zaterdag een auto gekocht week erna rijden terwijl het vakantie is en ziekte is binnen het bedrijf ze hebben alles op alles gezet om het te regelen nogmaals mijn dank super 😀😀