Vriendelijk

Goed geholpen en vriendelijk

Binnen twee minuten al reactie!

Via de website van Greven een auto gevonden en een proefrit aangevraagd. Werd binnen 2 minuten al teruggebeld voor een afspraak! Dezelfde dag nog een proefrit gemaakt en overgegaan tot de koop!

Top, super goed! Een dikke 10!

Actie reactie bij Greven. Korte lijntjes en snel afgeleverd volgens afspraak. Top service!!

prima ervaring gehad met greven

alles netjes afgehandeld en verkopers dachten met mij mee. goede prijs/kwaliteit!!

Perfect geregeld!

Zojuist onze negende Peugeot Partner aangeschaft bij Greven. De service is hier altijd goed! Daarom zijn we voor de negende keer weer bij Greven uitgekomen.

Goede ervaring gehad met de jongens van greven

Meerdere bedrijfswagens aangeschaft bij greven in stadskanaal. Iedere keer word ik weer super geholpen!! Vrienden/familie of kennissen die een bedrijfswagen nodig hebben stuur ik allemaal door naar greven!

perfect geregeld

Best en perfect geregeld

Goede ervaring gehad met de verkopers van Greven. Als ik over ga naar een nieuwe Berlingo dan zou ik die zeker weer bij jullie aanschaffen in de lease!

perfect

inmiddels mijn derde bus bij Thomas gekocht hij denkt met je mee en de bussen rijden super

Kwaliteit, Vriendelijk, Top service

Ik had een koelwagen nodig omdat ik ben begonnen met de catering van feesten en partijen. Door het aanbod kwam ik telkens bij finalease terecht. Zeer goed geholpen door Bastiaan en ik was een dag later operationeel. Top bedrijf!

Netjes en beleefd ontvangen!

Geen dingen gezegd die Marc niet waar kon maken. Goede service! Ga vooral zo door!

Oplichters

Ik heb daar al 2 auto s grhad nu de 3 auto zit met storing waar ze niks aan konden doen na 2 maanden al . Wordt jr dpor mevrouw greven gezegd dat dat geen garantie is ik raad iedereen af . Met dank greven 15000 in de schuld dennystone

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Top ervaring

Helemaal vanuit Huissen naar stadskanaal gereden, maar zoals beloofd een keurige auto!

Snel gelopen

Correct en snel geholpen.

Thomas heeft alles goed geregeld ivm inruil

Bedankt Gerlof

zaterdag kwam ik bij gerlof om te kijken naar een connect, want ik had eigenlijk 1 gezien in noordbrabant, maar door dat ik goed geholpen wou ik het graag de auto bij greven halen. Bedankt voor de goede service!

Alles Goed Geregeld!

Alles goed geregeld en bedankt voor de mooie Berlingo! Bedankt Gerlof en Marc!!

Prima Begeleiding, vriendelijk en accuraat.

Prima Begeleiding, vriendelijk en accuraat. Goedeprijs/kwaliteitverhouding! bedankt voor de Goede hulp Gerlof Feitsma!!

toen ik mijn bedrijf begon 2 jaar geleden een partner gekocht, nu dus 2 jaar later een stap groter een Renault Trafic dubbelcabine. fijn zaken doen met gerlof!

• Prijs/ kwaliteit
  • Gratis aflevering N.v.t.
  • Type auto: Bedrijfswagen

Gewoon perfect!

• Type auto: Bestelwagen

Heel goed geholpen door Gerlof, een mooie (nieuwe) Mercedes-Benz Sprinter aangeschaft! Alles was top!!!!!!

• Type auto: Bestelwagen

PRIMA! 3 jaar geleden een vito gekocht, zojuist weer ingeruild op een nieuwe vito dubbelcabine. Bedankt Gerlof voor het leveren van de auto!

• Prijs/ kwaliteit
  • Gratis aflevering N.v.t.
  • Type auto: Bestelauto

Bedankt voor het leveren van de mooie kangoo, recent gestart maar top dat alles geregeld is! Bedankt Gerlof!

• Type auto: Bestelauto

In de zomer van 2018 waren wij voor ons televisieprogramma De Grote Tuinverbouwing op zoek naar een bedrijfswagen waar we het nodige in kunnen vervoeren. Als snel kwam ik in contact met Hans van Greven bedrijfswagen. Binnen de kortste keren waren we eruit en zijn we het partnerschap aangegaan. De ervaringen met Greven zijn tot op heden zeer positief. Helder en duidelijk contact, flexibel en altijd oplossingsgericht.

• Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • Type auto: Bedrijfswagen
  • Wat zouden we nog beter kunnen doen? N.V.T.

Over Greven Bedrijfswagens

Filter op Taal