Geweldige ervaring, ongezien een auto kopen...

Online een mooie Vito gezien, gelijk gebeld met verkoper Marc. Zeer kundig en vriendelijk te woord gestaan. Gekozen voor financial lease vanwege de vele fiscale voordelen voor mij als ondernemer. Vito gekozen met een extra garantiepakket. Ook kreeg mijn Vito nog een kleine beurt voor aflevering. De Vito is vandaag bij mij thuis afgeleverd en ik ben zeer tevreden! Super service!

Heel goed en netjes te woord gestaan Enalles goed opgelost Zelfs de terugroep aktie wel nog niet gedaan was werd geregeld En super service dat de auto thuis bezorgd word

DIK IN ORDE!

Top geregeld! een bus aanschaft naar mijn wensen, ook gaf ik aan dat mijn nieuwe bus volledig bestickert moest gaan worden en Gerlof heeft alles in samenwerking met Bert Smit reklamen geregeld voor mij. dus ben totaal ontzorgd door Gerlof van Greven bedrijfswagens!

top bedrijf

heb zelf bestelbus van hun via thomas heb nieuwe klant aangebracht en ook snel en top geregeld, ook heb mijn premie voor het aanbrengen nieuwe klant van € 250 keurig ontvangen op mijn bankrekening ik zelf neem over jaartje ook weer een auto bij Greven Auto s

Mooie Caddy gekocht bij Thomas. Bedankt voor de goede service.

Uitstekend! Zeer Klantvriendelijk

Mijn ervaring? Ik zal geen andere autobedrijf gaan zoeken om een bedrijfswagen te lease of te kopen dit is het juiste adres voor iedereen. Ben je in nood en heb je de zelfde dag nog een auto nodig geen probleem Thomas heeft dat zo geregeld!

Mooi Bedrijf

Gerlof bedankt voor de snelle service! mijn auto viel uit en door snel schakelen merkte mijn klanten er niks van.

Goede Service

ik had steeds geen tijd om de auto te komen bekijken, toen Gerlof me vertelde dat ze ook donderdag avond koopavond hadden ben ik langsgegaan. gezien en gekocht, en Gerlof heeft er voor gezorgd dat de auto gratis in arnhem bezorgd zou worden. Top Service!

TOP!

De auto ongezien gekocht via de telefoon, bij levering deed de sleutel het niet en was er er een restyle deuk, dit direct aangegeven bij Gerlof en kon langskomen op vrijdag bij de restyler. Dit dus goed opgelost, en kan je zelf bij een gebruikte auto ongezien kopen! Top service !

Fiat ducato

Topbedrijf Vriendelijke en eerlijke jongens! Denken mee, Ik heb een fiat ducato 1 maand geleden gekocht! Rijd lekker!! Werd ook netjes naar denhaag bezorgd! Top!!!!! Ben DIK tevreden!!! Thanks! Geef het door aan vrienden/kennis.

Prima Geregeld Gerlof!

alles vlot geregeld, zelfs met nog een openstaande saldo bij de bank.

Topservice

Had dringend een bus nodig. Door topservice zelfde dag een mooie bus kunnen ophalen. Thomas bedankt!

5 jaar geleden een auto gekocht, die ingeruild en vandaag een nieuwe gekocht.

Leuk Bedrijf. Leuke Gasten Niet uit de hoogte, ze praten mij de zelfde taal. Bedankt Gerlof voor de hulp.

Prima ervaring!

Online bij Greven een Citroen Jumper gekocht die ik om ga bouwen naar camper. Best een beetje een vreemd gevoel om ongezien een auto te bestellen maar door de goede omschrijving en foto's van Gerlof wist ik precies wat ik kon verwachten. Mooie strakke bus.

Aanrader

Na 3 jaar mijn bus ingeruild voor een andere. Wist niet dat het mogelijk was om mijn huidige lease contract over te zetten naar een nieuwe auto. Goed en snel geholpen door Thomas.

Ruime keuze op een mega groot en overzichtelijk terrein!

Op zoek naar een bestelauto kwam ik uit bij Greven in Stadskanaal. Een ruim opgezet terrein met mooie auto's! Heel hartelijk ontvangen, met goede koffie door Marc. Zeer tevreden met mijn Renault Kangoo!

Vriendelijk

De Volkswagen Tiguan gekocht bij Gerlof, ik hou van zekerheid en garantie en Gerlof bood mij de keuze om 1 jaar garantie af te nemen via autotrust. TOP!

Goede oplossingen, denken met je mee!

Vriendelijk personeel! Denkt met je mee in oplossingen! Super bedankt Marc voor jouw hulp bij de VW Caddy!

GOED GEREGELD!

Mooie Ford Transit Custom gekocht via Gerlof, goede service en snel geregeld! Bedankt Greven Bedrijfswagens!

Mooi bedrijf

Duidelijk en snelle service. Mooi groot bedrijf met een ruime voorraad en nette auto's.

Snelle service door Marc

Snelle en betrouwbare hulp gekregen van Marc bij het uitzoeken van een mooie Peugeot Partner! Top!

Mooie Mercedes Viano gekocht bij Marc!

Goede service door Marc. Mooie Viano uitgezocht online!

Snelle Correcte afhandeling door Gerlof

Snelle Correcte afhandeling door Gerlof

TOP!!

Vriendelijk Geholpen door Gerlof Feitsma. Mooie Volkswagen Transporter.

Groot aanbod

Goed en snel geholpen. Groot aanbod en altijd snel reactie.