Goede Klant benadering!

Iveco Daily gekocht bij Gerlof. Contact verliep goed en de auto was klaar volgens afspraak. Wat ook mooi was is hetgeen dat wij de Ford Mondeo 2016 van onze projectleider konden inruilen ondanks dat Greven alleen in bedrijfswagens doet. Bedankt!

Makkelijk en snel geregeld. Er was een klein mankement bij aflevering kon ik gelukkig laten oplossen bij mijn eigen garage.

Top Service

2e pinksterdag een mooie Volkswagen Touran gekocht bij Gerlof. Top Blij met de auto en super velgen er onder gezet!

Snelle Aflevering

smorgens om 10 uur was ik bij Gerlof voor meer informatie over een Volkswagen Transporter, om 16:00 was de aflevering met 1 jaar garantie , Grote beurt en nieuwe Apk. Top bedankt!

nette auto's

Goed geholpen door Thomas!

Heel netjes geholpen aan mijn nieuwe Iveco door Marc

Goede ervaring gehad bij Greven Bedrijfswagens. Via internet een mooie Iveco gezien en hem in Stadskanaal in het echt bekeken en een proefrit gemaakt. Direct verkocht en netjes geholpen door verkoper Marc.

Top Transporter

Erg positief! Telefonisch iets minder maar toen ik op het bedrijf kwam werd ik warm ontvangen door Gerlof en wist ik direct de keuze te maken. Bedankt voor het leveren van mijn eerste bedrijfswagen!

klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Snelle service en ook nog Thuisbezorgd

Snelle service! De Adviseur Gerlof denkt erg goed met je mee!

super service

Bedantk voor de goede service. De auto kosteloos laten bezorgen alleen na 1 week problemen met de versnellingsbak. Dit is meteen opgelost en kon gebruik maken van een leenbus.

Vriendelijk

Goed geholpen en vriendelijk

Binnen twee minuten al reactie!

Via de website van Greven een auto gevonden en een proefrit aangevraagd. Werd binnen 2 minuten al teruggebeld voor een afspraak! Dezelfde dag nog een proefrit gemaakt en overgegaan tot de koop!

Top, super goed! Een dikke 10!

Actie reactie bij Greven. Korte lijntjes en snel afgeleverd volgens afspraak. Top service!!

Wederom zeer goed geholpen door Gerlof

Heel goed behandeld. Goede service! Meerdere auto's gekocht bij Greven!

prima ervaring gehad met greven

alles netjes afgehandeld en verkopers dachten met mij mee. goede prijs/kwaliteit!!

Perfect geregeld!

Zojuist onze negende Peugeot Partner aangeschaft bij Greven. De service is hier altijd goed! Daarom zijn we voor de negende keer weer bij Greven uitgekomen.

Goede ervaring gehad met de jongens van greven

Meerdere bedrijfswagens aangeschaft bij greven in stadskanaal. Iedere keer word ik weer super geholpen!! Vrienden/familie of kennissen die een bedrijfswagen nodig hebben stuur ik allemaal door naar greven!

perfect geregeld

Best en perfect geregeld

Goede ervaring gehad met de verkopers van Greven. Als ik over ga naar een nieuwe Berlingo dan zou ik die zeker weer bij jullie aanschaffen in de lease!

perfect

inmiddels mijn derde bus bij Thomas gekocht hij denkt met je mee en de bussen rijden super

Kwaliteit, Vriendelijk, Top service

Ik had een koelwagen nodig omdat ik ben begonnen met de catering van feesten en partijen. Door het aanbod kwam ik telkens bij finalease terecht. Zeer goed geholpen door Bastiaan en ik was een dag later operationeel. Top bedrijf!

Netjes en beleefd ontvangen!

Geen dingen gezegd die Marc niet waar kon maken. Goede service! Ga vooral zo door!

Oplichters

Ik heb daar al 2 auto s grhad nu de 3 auto zit met storing waar ze niks aan konden doen na 2 maanden al . Wordt jr dpor mevrouw greven gezegd dat dat geen garantie is ik raad iedereen af . Met dank greven 15000 in de schuld dennystone

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Top ervaring

Helemaal vanuit Huissen naar stadskanaal gereden, maar zoals beloofd een keurige auto!

Snel gelopen

Correct en snel geholpen.

Over Greven Bedrijfswagens

Filter op Taal