Prima geholpen naar een goede VSO voor mij.

Roland is een rustige, nuchtere en zakelijke vertrouwenspersoon, die los van de emotie in mijn overvallen ontslag mij naar een prima VSO heeft geleidt. Hij is goed bereikbaar en reageert zeer snel. Ik ga er van uit nooit meer in deze situatie te komen maar juridische bijstand is absoluut noodzakelijk en ik ben er van overtuigd dat Roland het beste voor mij heeft weten te bereiken. Dank daarvoor.

• Betrouwbaarheid

Snel, zeer deskundig en naar mijn volle tevredenheid

Achteraf gezien ben ik ontzettend blij dat ik voor De Graauw Legal Services gekozen heb. Mijn zaak werd goed geanalyseerd en de adviezen waren dan ook zeer passend. Een snelle, deskundige afwikkeling van een voor mij vervelende kwestie. Met een resultaat waar ik zeer tevreden mee ben.

• Betrouwbaarheid

Fijne en correcte samenwerking.

Na lang dubben een besluit moeten nemen, omdat het niet langer ging. de verstandhouding was dusdanig slecht geworden dat er nog maar een uitweg was. Roland heeft me hierin super begeleid, en zou hem aan een ieder aanbevelen. duidelijk no nonsence, en proactief.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende service en vakkundig!

Snelle terugkoppeling en adequate opvolging gedurende het hele proces. Zeer tevreden. Mocht ik in het vervolg weer een beroep moeten doen op een jurist dan kies ik wederom voor Roland de Graauw. Nogmaals dank!

Deskundig en snel

Ik ben op zeer korte termijn deskundig geholpen. Duidelijk advies en goede begeleiding.

TOP

Alles prima en duidelijk geregeld en gecommuniceerd.

Zeer deskundig en betrouwbaar

Uitstekende dienstverlening,snelle reactie Uitgebreide informatie. Ik ben enorm goed geholpen,en beveel hem zeker aan bij familie en vrienden

Prima advies en begeleiding

Hele snelle hulp; prima advies. Goede uitleg en snelle acties. Het was zeer geruststellend dat ik me niet in moeilijke kwesties hoefde te verdiepen. Zeker aan te bevelen!

Effecient en zorgvuldig. Zeer prettige samenwerk8ng

Als een zeer open en deskundige begeleiding binnen het proces van de VSO. Hiervoor mijn dank!

Professionele en menselijke jurist

Heeft mij zeer goed geholpen en vooral ontzorgd. Uiteindelijk meer ontvangen dan waar ik op had gehoopt.....

• Betrouwbaarheid

Fijne samenwerking en goede service

Als je ooit juridische hulp nodig hebt bij een vaststellingsovereenkomst, dan is Roland zeker een aanrader! Hij werkt efficiënt, luistert naar je wensen en reageert snel. En niet geheel onbelangrijk: hij heeft - in overleg met mij - een hele goede deal weten te sluiten!

vriendelijke en bekwame rechtshulp

na mijn ontslag wist ik niet precies wat te doen....ik kwam hier terecht via internet en ik ben prima geholpen!!

• Betrouwbaarheid

Adequate informatie, correct en snel in mijn mail

Ik heb de samenwerking met Dhr. De Grauw als heel professioneel ervaren. Korte lijnen, snelle reacties en ook informatief over de te nemen vervolgstappen na ontslag.

Zeer professioneel en begripvol

Tijdens het bereiken van een vaststellingsovereenkomst bij mijn werkgever heeft De Grauw Legal Services zich vanaf het 1e moment zeer ontvankelijk en begripvol opgesteld. Communicatie verliep vlot en de samenwerking was prettig.

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar professioneel en deskundig.

Heel goed geholpen en deskundig bijgestaan . Blij dat ik dhr. Graauw heb aangeschreven, hij heeft alles zeer goed uit de vaststelling overeenkomst gehaald. Dankbaar hiervoor en raad hem iedereen aan, houdt je ook goed op de hoogte. Vriendelijke groet Lilian

• Betrouwbaarheid

Zeer zorgvuldige en professionele juridische dienstverlening

Roland de Graauw heeft mij op zeer professionele wijze bijgestaan tijdens de juridische afwikkeling met mijn werkgever. Hij is kundig, zorgvuldig en betrouwbaar. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening!

• Betrouwbaarheid

Goed ondersteuning, fijn om mee samen te werken

Ik heb getwijfeld of ik ondersteuning nodig had, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Het heeft er voor gezorgd dat de voorwaarden gunstiger werden. Roland is daarnaast deskundig en fijn om mee samen te werken.

zeer positief

Zeer deskundig en adequaat!

• Betrouwbaarheid

Uitgebreide service en veel kennis van zaken

Fijne samenwerking en ondersteuning bij juridische zaken waar ik zelf echt te weinig van af weet. Compleet met uitgebreide adviezen die breder waren en verder gingen dan mijn oorspronkelijke vraag. Veel aan gehad. Makkelijk bereikbaar bij vragen.

• Betrouwbaarheid

Zeer snelle en zorgvuldige afhandeling van de VSO

Roland is zorgvuldig in het opstellen van de documenten en prompt in het reageren op vragen. Hij geeft duidelijke adviezen en neemt je hierdoor veel zorgen uit handen. Voor mij heeft hij, altijd in overleg met mij, een goede deal weten te sluiten. Bij mij moest er onder behoorlijke tijdsdruk gewerkt worden en dat doet Roland dan dus ook. Af en toe ging het zo snel dat het mij bijna begon te duizelen. Dit vraagt om vertrouwen en dit heeft Roland dus nooit geschonden.

• Betrouwbaarheid

Snel, duidelijk en persoonlijk advies

Onze ervaring zegt een snel en duidelijk advies gekregen waarbij enkele “let op’s “ goed werden weergegeven. De persoonlijke en laagdrempelige benadering deed ons goed.

• Betrouwbaarheid

Zeer goede inleving, meedenkend en vakkundig

Goede uitleg over de mogelijkheden en aanpak. Geen commercieel aanbod maar een eerlijk verhaal korte lijnen en to the point.

Snel, deskundig en professioneel

Roland is absoluut een aanrader. Hij is efficiënt, doelgericht, medenkend, komt de afspraken na en reageert heel snel. Ik kan hem absoluut aanbevelen.

Rustgevend en positief.

Gelijk na het eerste contact met Roland viel er een last van mijn schouders. Ik dacht dat ik zelf er wel met mijn werkgever uit zou komen. Door Roland zijn deskundigheid heb ik het gevoel dat het maximale is gerealiseerd. Telefonisch of per mail is altijd snel en doelgericht gereageerd. Mocht ik ooit weer Roland zijn hulp nodig hebben dan twijfel ik geen moment. Ik kan iedereen aanbevelen hetzelfde te doen.

• Betrouwbaarheid

Deze man neemt de tijd voor je en komt met realistische dingen.

Deze man vraagt naar de behoefte en komt met oplossingen. Realistisch, geen onzin of mooie praatjes.

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.