Ervaren, deskundig en zeer prettig

Mijn ervaring is echt heel goed, ben gerustgesteld en er is mij veel werk uit handen genomen. Ik kan echt iedereen De Graauw Legal aanraden.

Deskundig advies over vaststellingsovereenkomst

Roland heeft een goed resultaat uitonderhandeld.

Geweldig!!!!

Hele goede communicatie en snelle acties. De beëindigingsovereenkomst die ik kreeg was zo'n tegenvaller, slechte voorstellen. Roland heeft heel goed werk geleverd en zijn de voorstellen naar mijn tevredenheid bijgesteld. Overeenkomst getekend en een nieuwe uitdaging kan beginnen. Dank je wel Roland

• Betrouwbaarheid

snel, correct, betrouwbaar en vriendelijk

Helaas kwam ik er zelf niet uit met mijn werkgever en dhr de Graauw heeft mij hierbij geholpen. Binnen 1,5 week was alles geregeld. Hij is goed bereikbaar, reageert snel op mail/ telefoon. Ik kan niets anders dan vol lof over De Graauw legal services zijn.

Netjes en snel geholpen.

Dhr. De Graauw heeft mij goed bijgestaan in het proces van mijn beëindigingsovereenkomst. Vakkundig en vriendelijk.

Professionele hulp zonder zorgen

Ik ben echt uitstekend geholpen met mijn vaststellingsovereenkomst. Vooraf wordt er gelijk duidelijk gemaakt wat het plan van aanpak is en wat daarvoor nodig is. Ook krijg je regelmatig updates met hoe het er voor staat. Verder heb je er zelf totaal geen omkijken naar en dat scheelt echt heel veel stress. Ik ben heel blij dat ik het via De Graauw heb gedaan en kan het dan ook aan iedereen aanraden

is een fijne hulp

Professionele hulp op maat

In een re-organisatie werd ik geheel onverwacht overtallig. Mr. De Graauw heeft me met raad en daad bijgestaan hetgeen een regeling heeft opgeleverd waarmee ik zeer tevreden ben.

Goed geholpen door Roland

Dhr. Roland heeft me goed geholpen en advies gegeven voor de Vso. Hij heeft onderhandeld en het beste eruit gekregen, steeds in afstemming met mij. Dank voor je hulp!

• Betrouwbaarheid

“Uitstekende service”Roland heeft mij op professionele wijze door het proces van de vaststellingsovereenkomst geleid. Zijn grondige kennis en toewijding waren duidelijk merkbaar, wat resulteerde in een gunstige uitkomst. Zijn heldere communicatie gaf me vertrouwen en maakte het hele proces begrijpelijk. Ik ben dankbaar voor de doortastendheid en expertise van Roland, en ik zou zijn diensten ten zeerste aanbevelen aan iedereen die niet weet waar hij/zij aan moet beginnen. Ik ben hem zeer dankbaar!

• Betrouwbaarheid

Heel tevreden over juridische ondersteuning, adviezen en contact

Over de hulp van Roland bij de onderhandeling over een vaststellingsovereenkomst ben ik heel tevreden. Roland heeft veel kennis over juridische processen, geeft goede adviezen en benoemt de voor- en nadelen van keuzes. Daarbij stemt hij op een prettige manier met je af en reageert hij snel. Hij kon me wijzen op rechten waar ik zelf niet van op de hoogte was. De juridische ondersteuning door Roland gaf me vertrouwen in een goede afhandeling en ik heb een beter resultaat gekregen door zijn adviezen.

• Betrouwbaarheid

Veel kennis en kunde met heldere en prettige communicatie

Mijn ervaring is dat er een prettige communicatie was die helder en duidelijk is. Bezit veel kennis en is erg kundig in het juridische gebeuren. Soms was de informatie veel en snel, maar bij vragen werd dit altijd (verder) uitgelegd. Ik ben heel tevreden.

• Betrouwbaarheid

professionele ondersteuning en uitstekend juridisch advies

Als je in conflict komt met je werkgever is een goed juridisch advies van een specialist onmisbaar. Ik ben iemand die normaal altijd zijn zaakjes zelf regelt. Maar ben in dit geval blij het professionele advies van dhr. Roland de Grauw heb gevraagd en gevolgd. In heel het proces met voldoende eigen regie. Het heeft mij in ieder geval zowel financieel, als wat het hele onrecht gevoel betreft, het optimale gebracht.

Professional

Roland is een professional die snel en accuraat advies geeft. Na afstemming regelt hij de communicatie met werkgever. Roland heeft mij erg geholpen om een acceptabele regeling uit te onderhandelen.

Snel, duidelijk en adequaat

Mr De Graauw geeft heel goed, gedegen en duidelijke adviezen. Alle voordelen en nadelen worden in kaart gebracht, waardoor je zelf goede keuzes kan maken. Vervolgens wordt er snel geschakeld en was mijn zaak binnen zeer afzienbare tijd afgehandeld. En dit zeer naar tevredenheid. Zonder de hulp van mr. De Graauw was mij dit niet gelukt.

• Betrouwbaarheid

Fijn contact, zeer kundig advies

Het contact met Roland de Graauw was zowel professioneel als prettig. Hij is to-the-point, zegt wat hij doet en heeft op elke vraag een antwoord.

Zorgvuldig professioneel en kordaat

Roland de Graauw heeft mij op een zeer zorgvuldige, professionele en kordate manier geholpen met het regelen van mijn VSO. Ik heb Roland als erg betrouwbaar ervaren; hij zegt wat ie doet en doet wat ie zegt. Ik ben erg tevreden met wat er na de onderhandelingen uit is gekomen. Hij heeft t maximale eruit gehaald.

• Betrouwbaarheid

De service is uitstekend en de snelheid waarmee gewerkt wordt is petje af! Mocht ik in de toekomst juridisch bijgestaan moeten worden, neem ik zeker nog eens contact op. Aanrader voor mijn omgeving!

• Betrouwbaarheid

Roland neemt uitgebreid de tijd voor je. Licht dingen duidelijk toe telefonisch en indien dit gewenst is de uitleg nog duidelijk op de mail zodat deze rustig nagelezen kan worden. Hij adviseert in het belang van de cliënt. Mij heeft hij in ieder geval uitstekend geholpen met mijn zaak.

Kundig en uitermate professioneel

Vanaf het kennismakingsgesprek tot aan de laatste mail ben ik naar volle tevredenheid door Roland De Graauw vertegenwoordigd.

Mijn ervaring met De Graauw Legal Services heb ik als uitmuntend ervaren

Ik had enige juridische hulp nodig in een ontslag procedure en de service die De Graauw Legal Services bood, heb ik als zeer prettig en nuttig ervaren: prettig en snel in communicatie, duidelijk maar ook meedenkend in zaken waar je niet zo snel aan denkt. Ik kan De Graauw Legal Services dan ook altijd aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Ontzettend goed geholpen. Deskundig, accuraat en duidelijke communicatie.

Zowel het juridisch advies als persoonlijk contact heb ik als meer dan uitstekend ervaren. Het geeft je ook veel rust wanneer je het vertrouwen hebt dat je zaak echt goed en professioneel behandeld wordt. Mocht je in de situatie zitten dat je overweegt een arbeidsjurist te contacten, ik kan Roland de Graauw zeer zeker aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Betrokken en deskundige jurist die het voor je opneemt!

Dit was de eerste keer dat ik te maken kreeg met ingewikkelde werksituaties, zoals een verstoorde arbeidsrelatie en het opstellen van een vaststellingsovereenkomst. Zijn communicatie is snel en vriendelijk, wat mij de ruimte gaf om goed na te denken over keuzes. Hij nam moeilijke gesprekken met mijn werkgever over en dat zorgde voor rust. Voor iedereen die twijfelt en al worstelt met een moeilijke werksituatie: laat je adviseren door Roland, een ervaren jurist die je helpt om te komen tot een vaststellingsovereenkomst waar je je prettig bij voelt.

• Betrouwbaarheid

goede bereikbaarheid en snelle service

Laagdrempelig, vlot contact, duidelijke communicatie, en ik werd van het hele traject goed op de hoogte gehouden. Duidelijke kennis en deskundigheid op het gebied van VSO's.

• Betrouwbaarheid

Prettig contact en snelle en goede afhandeling

Mr. de Gaauw kan ik van harte aanbevelen. Ik heb het hele proces en ons contact als zeer prettig ervaren en ondanks dat een ontslag natuurlijk nooit fijn is, kijk ik er nu met een goed gevoel op terug.

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.