Een vlot verlopen adviestraject

Ik heb helder advies gekregen, alles volgens duidelijke stappen en met toelichting over de verschillende mogelijkheden waar dit voor mij nodig was. Ik heb per telefoon en mail al mijn vragen kunnen indienen en heb gedurende de adviesperiode steeds snelle reacties ontvangen. Daardoor is het traject rondom mijn vaststellingsovereenkomst vlot en voorspoedig verlopen.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende advisering en hulp bij afhandeling VSO

Ik heb Roland de Graauw leren kennen als een kundige en behulpzame jurist. Ook wanneer de situatie moeilijker wordt blijft dhr de Graauw professioneel zal voor het beste resultaat voor de client gaan. Ik heb de samenwerking zeer gewaardeerd en raad de diensten van dhr de Graauw zeker aan.

• Betrouwbaarheid

Hij heeft mij uitstekend geholpen!

Roland heeft mij zaak netjes afgehandeld.

• Betrouwbaarheid

Super geholpen tijdens de procedure en perfect voorzien van advies

Roland de Graauw is iemand die goed weet hoe je als client op een juiste wijze te ondersteunen bij deze mindere ervaring. Hij weet precies waar op gelet dient te worden en wat reeel is. Zo zorgt hij ervoor dat zowel de werkgever als de werknemer tevreden kunnen zijn met her verloop van de gehele procedure. Ik kan ham alleen maar aanraden aan andere lotgenoten.

• Betrouwbaarheid

Enorm goed geholpen door Roland!

Roland de Graauw heeft mij van begin tot eind nauw bijgestaan in het proces. Roland is zeer kundig en professioneel. Ook is Roland begripvol over de situatie en komt op voor jouw belangen. Hij reageert altijd (whatsapp, telefonisch en via mail), vaak heel snel en voelt daardoor betrouwbaar aan. Ik zou Roland zeker aanraden. Hij heeft mij super goed geholpen en overtrof mijn verwachtingen van een jurist tijdens het proces. En dat op afstand. Roland bedankt!

Snel en gemakkelijk

Zeer tevreden, goed advies

Meneer De Graauw geeft zeer deskundig advies maar overlegt ook duidelijk wat jij er zelf uit wilt halen. Ik voelde me door zijn bijstand enorm gesterkt tijdens een periode waarin ik niet altijd helder kon nadenken.

Snelle service

Vaststellingsovereenkomst moest goed nagekeken worden door een jurist dit is snel met vakkundige kennis opgepakt. Communicatie met werkgever verliep direct met de Graauw heel fijn dat je daar niet tussen zit.

• Betrouwbaarheid

Hartelijk dank voor je bijzonder efficiënte bijstand !

Ik ben bijzonder tevreden over de door Ronald geboden hulp. Snel, kundig en effectief !

goede en duidelijke communicatie

In mijn geval moest er snel gehandeld worden. Op donderdag gesproken met de Heer de Graauw, en op Zondag naar mijn tevredenheid afgerond.

• Betrouwbaarheid

Direct, persoonlijk en praktisch advies en begeleiding bij vaststellingsovereenkomst.

Via een budget van werkgever heeft De Graauw Legal Services een vaststellingsovereenkomst gecontroleerd op werknemersrechten en waar nodig laten aanpassen. Dit heeft geleid tot een beter aanbod waarbij belangrijke rechten zijn behouden.

Uitstekend geholpen

Roland de Graauw heeft mij uitstekend geholpen met het afronden van de vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever. Hij geeft een duidelijk en helder advies, is snel in zijn reacties en zorgt voor een goede afhandeling met de werkgever.

Snel een duidelijk advies

I.v.m een beëindigingsvoorstel contact opgenomen met Roland. Hij reageert zeer snel op e-mailberichten en is duidelijk in zijn advies. Dit gaf mij veel vertrouwen waardoor ik met een goed gevoel kon tekenen.

• Betrouwbaarheid

Deskundig, plezierig en professioneel !

Als je door je werkgever geconfronteerd wordt met een vaststellingsovereenkomst en dit logisch niet iets is waar je dagelijks tegenaan loopt is het goed om deskundige/ juridische hulp in te roepen (dit wordt vaak ook in de VSO geadviseerd te doen). In mijn geval vond ik het heel belangrijk dat ik op een respectvolle manier het bedrijf zou verlaten. Roland heeft mij hierin op een hele kundige en prettige manier in begeleid. Hij heeft mij gewezen op mijn rechten, de overige mogelijkheden maar ook op andere zaken waar je zelf op dat moment (misschien nog) niet over nadenkt omtrent sociale zekerheidspositie (WW) en of andere opties t.a.v. ontslag. Ik vond de manier van communiceren met Roland heel erg prettig, steeds snel en zeer vakkundig. Ik voelde mij echt gehoord, er werd prima op mijn wensen en behoeften ingespeeld zonder daarbij in een juridische strijd te geraken. Ik hoop dit vanzelfsprekend nooit meer mee te maken maar mocht dit onverhoopt toch nog eens het geval zijn zal ik niet aarzelen Roland de Graauw weer te benaderen! Kortom: een goede keuze gemaakt op het moment dat je zelf beseft dat juridische bijstand meer is dan alleen 'het onderste uit de kan halen' maar je ook met wederzijds respect uit elkaar wilt gaan! Dank nogmaals voor de fijne samenwerking!

• Betrouwbaarheid

Het wordt netjes en zorgvuldig geregeld

Je wordt netjes en deskundig geholpen. En alles wordt goed uitgelegd en weet je precies wat je kan verwachten.

Deskundig en snel.

Roland heeft mij vakkundig geadviseerd, de correspondentie en onderhandelingen gevoerd met een beter resultaat dan wat ik zelf had kunnen bereiken. De Graauw Legal Services is een echte aanrader!

Top jurist!

Uitstekende afhandeling van mijn VSO! Kundig en betrouwbaar! Dank voor de fijne samenwerking mr. De Graauw! Mocht je op zoek zijn naar een kundig jurist voor jouw VSO, dan beveel ik mr. De Graauw zeker aan.

Blij met de uitkomst

Het is een fijn gevoel dat iemand met kennis van zaken voor je onderhandeld en er het beste weet uit te halen.

Zeer Kundig

De Graauw legal service heeft mij destijds voorzien van informatie betreffende het tekenen van een vaststellingsovereenkomst tijdens ziekte. Hij komt op op mij over als zeer kundig en efficiënt. Ik zou hem zeker aanbevelen.

Zorgenvrij uitbesteden

Op mijn achtergebleven berichtje werd direct gereageerd. Wat ik als erg fijn heb ervaren, daar het toch vaak lastige vraagstukken zijn. Het was Roland direct duidelijk wat de vraag was. Hij heeft ons uitstekend en adequaat geholpen. Wat ik ook positief vond is de communicatie na de gedane zaken. Natuurlijk draait het hele leven om geld te verdienen, maar wat duidelijk naar voren kwam is zijn betrokkenheid ook nadat alles afgerond was. Het contact heb ik als positief ervaren. De aanpassingen die Roland heeft voorgesteld werden overgenomen door de werkgever, zonder daar een discussie over te hoeven hebben met de werkgever. Daaruit blijkt in mijn ogen dat Roland ter zakekundig is omdat hij weet wat er belangrijk is op juridisch gebied en dat is een verademing tussen al het kaf. Ronald en Esther

Duidelijke en eerlijk advies

Ik heb zelf nog nooit mee gemaakt dat ik via een VSO bij een bedrijf kon vertrekken en had dus geen idee wat ik kon verwachten. De werkgever gaf aan mijn VSO te laten checken via een jurist en dat heb ik dus ook maar gedaan. Duidelijke eerlijke communicatie ook na afloop van de zaak geeft hij nog zeer welkome tips en adviezen. Ik kan Roland de Graauw van harte aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Professioneel, duidelijk, en vakkundig!

Dhr. de Grauw heeft mij op een vakkundig en fijne manier geholpen. En wat ik belangrijk vind is dat op het moment je geen kracht meer hebt of dat je er helemaal niet meer mee bezig wilt zijn. Dhr. de Grauw alles van je overneemt en het gewenste resultaat behaalt. Hierdoor gaf het mij het gevoel dat ik het kon los laten en dat er tegelijkertijd gewerkt werd aan een oplossing!

Prima geholpen

Blij met de vlotte afhandeling en degelijk advies. Steeds binnen korte tijd een antwoord op mijn vragen en vooral prettig de onderhandelingen met de (oud)werkgever met een gerust hart uit handen te kunnen geven. Dank!

snelle service

Na reactie achter gelaten te hebben op de site, ontvang ik binnen een dag een uitgebreide terugkoppeling. De vervolgstappen gingen ook snel en deskundig

• Betrouwbaarheid

Zeer deskundig en uitstekend geholpen!

Vooral als je in een situatie zit waar je weet dat de schuld bij de opdrachtgever zit. Dan wil je natuurlijk niet weken, maanden de tijd kwijt zijn om nog juridisch van alles te gaan uitzoeken. Hier kwam Roland echt sterk naar voren. De samenwerking was lekker informeel, concreet en laagdrempelig waar nodig was, waardoor de situatie en de opties/vervolgacties snel helder waren. Dit heeft in korte termijn geresulteerd tot een VSO ver boven mijn verwachting, zeker een aanrader dus !

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.