Maatwerk!

Dhr. de Graauw heeft mij uitstekend bijgestaan in een vervelend arbeidsconflict. Er zijn vele wensen en eisen van beide partijen voorbijgekomen waarbij bijstand van een goede jurist een absolute must is voor een wenselijke uitkomst. Dhr. de Graauw heeft zich erg flexibel opgesteld door snel te schakelen met juiste adviezen, mails en contracten aan mij en mijn werkgever. Hij heeft de keuzes gedurende het traject aan mij gelaten en mij op de bijbehorende voor, -en nadelen gewezen.

Zeer positief ervaren

Alles werd zorgvuldig uitgezocht en nagekeken. Vragen werden snel opgepakt en hoefde nooit langer dan een dag te wachten op antwoord. Ondanks het ontbreken van een budget voor juridische kosten, slaagde Roland erin om dit toch voor elkaar te krijgen. Dankzij zijn expertise zijn veel fouten gecorrigeerd, wat resulteerde in een veel gunstigere overeenkomst. Heel blij mee!

• Betrouwbaarheid

Goede, professionele en snelle dienstverlening

Het was erg fijn dat de heer De Graauw van De Graauw Legal Services mij bijgestaan heeft. Alles is in goed en professioneel afgehandeld. Ik ben erg tevreden.

Positief

Dhr. De Graauw was kundig, praktisch en pakte de zaak snel op. Blij met zijn ondersteuning en het resultaat.

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met Mr. de Graauw is zeer goed. Erg kundig en we hebben een prachtig resultaat behaald. Ik ben er zeer tevreden mee. Een aanrader voor een ieder die met een arbeidsrechtelijk probleem zit opgezadeld.

• Betrouwbaarheid

Tijdens het eerste telefoongesprek al gelijk vertrouwen erin!

Ik wil graag mijn dankbaarheid uiten voor de uitstekende service die ik heb ontvangen van Roland de Graauw bij De Graauw Legal Services. Roland heeft mij geholpen bij een conflict met mijn werkgever omtrent een vaststellingsovereenkomst en het beëindigen van mijn contract. Zijn professionaliteit en kennis van zaken zijn indrukwekkend. Vanaf het begin was hij zeer efficiënt en ging hij snel te werk, waardoor het probleem in één keer werd opgelost. Dankzij zijn duidelijke communicatie en effectieve aanpak voelde ik me altijd goed geïnformeerd en gesteund gedurende het hele proces. Ik beveel Roland de Graauw ten zeerste aan voor iedereen die juridische hulp nodig heeft bij arbeidsrechtelijke kwesties. Zijn expertise en toewijding hebben een groot verschil voor mij gemaakt.

• Betrouwbaarheid

Wordt snel geholpen en communicatie verliep soepel. Ik heb het als zeer positief ervaren. Het is echt een aanrader.

Uitstekend geholpen

Het contact werd snel gelegd, ik ben uitstekend en vlot geholpen met een goed eindresultaat.

Heel fijn geholpen

Mijn werkgever adviseerde een jurist te raadplegen over mijn vaststellingsovereenkomst. Met name finale kwijting in dit contract was wel spannend. Ondanks de stelling dat de werkgever niet zou bijdragen in de juridische kosten aan mijn kant, wist Roland wel degelijk een budget te krijgen. Vervolgens hebben we goed kunnen overleggen over de zaken die wel en niet acceptabel waren met als eindresultaat een bevredigende overeenkomst.

Duidelijke communicatie

Roland is een professional welke zaken kordaat op pakt. Communicatie is altijd transparant.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over de VSO check

Na een labg dienstverband in de WIA gekomen. Roland behandeld de VSO check zeer zorgvuldig. Persoonlijk naar mij en professioneel richting werkgever met aandacht voor de goede relatie met de werkgever.

Gaf direct rust

Al vanaf het eerst contact, voelde ik dat alles goed zou kunnen. Ik heb rustig te tijd gehad om te kunnen spreken en de situatie uitgelegd. Er werd duidelijk gecommuniceerd zowel telefonisch als via email. De opvolging was ook netjes. Alles staat ook duidelijk op papier, zodat ik op elk moment weer hierop kan terugvallen.

• Betrouwbaarheid

Goed bijgestaan, duidelijke communicatie en adviezen

Van begin tot eind goed bijgestaan. Ik kon de diverse opties goed bespreken en daaruit kwamen adviezen. Met de juiste voorlichting kon ik daarmee zelf de afweging maken. Resultaat had wat beter gekund, maar daarin ben je ook altijd afhankelijk van de andere partij. Al met al goed en vaak ook snel geholpen, zeker aan te raden!

Succesvol

VSO goed uit onderhandeld, veel beter resultaat dan oorspronkelijk was aangeboden. Als het dan toch moet, dan voor het hoogst haalbare gaan en is gelukt! Goede adviezen gehad, fijne deskundige gesprekspartner.

Uitstekend geholpen

Zeer prettig en uitstekend geholpen Ben tevreden

Duidelijk, professioneel, vriendelijke samenwerking

Een oneerlijk traject met werkgever werd een conflict waar we niet samen uit konden komen. Dit heeft tot heel veel stress geleid. Dankzij Roland stond ik er niet meer alleen voor en ben ik zeer goed geholpen met de totstandkoming van een VSO. Roland heeft mij steeds op de hoogte gehouden van de vorderingen, gaf duidelijke uitleg, goede adviezen en als ik vragen had kon ik altijd bellen of mailen. Ik ben erg tevreden over het uiteindelijke resultaat.

• Betrouwbaarheid

Echt super en geen omkijken naar

Echt een top jurist

Deskundig, zorgvuldig en snel

Zeer tevreden met de juridische begeleiding van Roland bij het beoordelen en aanpassen van mijn VSO. Roland werkt snel en is erg zorgvuldig; zijn manier van communiceren direct en duidelijk. Dankzij Roland is de totstandkoming van de VSO zonder gedoe afgerond. Heel fijn voor mij en ook voor de betrokken werkgever.

• Betrouwbaarheid

De Graauw Legal Services heeft een uitstekende service. Fijn persoonlijk contact en ze beantwoorden de mails snel en in begrijpelijke taal. Ik ben super tevreden.

Goede en snelle sevice

Een goede en snelle service. Alles wordr duidelijk uitgelegd.

• Betrouwbaarheid

Zeer professionele en accurate begeleiding door Roland

Roland heeft mij zeer goed geholpen en vooral ook ontzorgd tijdens het proces van mijn beëindigingsovereenkomst. Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen, en geadviseerd over de vervolgstappen. Ik ben dankbaar voor zijn hulp, en zou hem zeker aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Incredibly supportive and informative legal help

Mr De Graauw helped clarify my options, guided me through the process with patience, and was incredibly supportive and helpful in making constructive decisions regarding my situation. He listens attentively and gives advice that meets your needs. This has been a very empowering experience and I am eternally grateful for his kind service.

• Betrouwbaarheid

Ervaren, deskundig en zeer prettig

Mijn ervaring is echt heel goed, ben gerustgesteld en er is mij veel werk uit handen genomen. Ik kan echt iedereen De Graauw Legal aanraden.

Deskundig advies over vaststellingsovereenkomst

Roland heeft een goed resultaat uitonderhandeld.

Geweldig!!!!

Hele goede communicatie en snelle acties. De beëindigingsovereenkomst die ik kreeg was zo'n tegenvaller, slechte voorstellen. Roland heeft heel goed werk geleverd en zijn de voorstellen naar mijn tevredenheid bijgesteld. Overeenkomst getekend en een nieuwe uitdaging kan beginnen. Dank je wel Roland

Schipholweg 103

2316XC Leiden

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.