Van a tot z goed geholpen + extra tips/uitleg

De Graauw heeft mij goed geholpen met het nakijken en aanpassen van een vaststellingsovereenkomst. Hierbij heeft hij elk onderdeel (uit de overeenkomst, maar ook situatie) puntsgewijs meegenomen en daar steeds helder uitleg bij gegeven. Daarnaast gaf hij extra tips/uitleg voor mijn situatie en was/bleef hij steeds genegen om extra vragen te beantwoorden. Dit alles netjes tegen de vooraf afgesproken prijs.

• Betrouwbaarheid

Dit bedrijf heeft mij goed bijgestaan in een arbeidsconflict

Dit bedrijf heeft goed bemiddeld en mij goed geadviseerd bij het tot stand komen van een vastellingsovereenkomst

Duidelijk en effectief

Duidelijke communicatie En effectief met behalen van het doel Erg bedankt! Zeer aan te raden

Professioneel

Het contact verliep vriendelijk, snel en zeer professioneel. Bedankt voor de goede zorgen!

• Betrouwbaarheid

Supersnelle, adequate hulp en ondersteuning.

Duidelijke informatie en adviezen. Supersnelle actie en reactie naar alle betrokkenen. Zakelijk en to the point maar niet onpersoonlijk.

• Betrouwbaarheid

Zeer vakkundig, snel antwoord, goed resultaat.

Na een conflict met mijn inmiddels ex werkgever, en besloten uit elkaar te gaan. Contact gezocht met Roland de Graauw. Niet wetende wat hij kon betekenen, was ik blij verast, en heeft een heel goed compromis kunnen sluiten tussen mij, en mijn ex werkgever. alles netjes afgehandeld, chapeau.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over de service!

Ik had een hele krappe deadline, hoog stressgehalte, maar dankzij Roland kwam er weer rust in mijn hoofd. Hij reageert snel, geeft goed advies. Een betere jurist had ik mij op dat moment niet kunnen bedenken.

• Betrouwbaarheid

Ik ben heel blij met de hulp, de goeie adviezen, de samenwerking en uiteraard de behaalde resultaten. Dank je wel hiervoor.

Alert en vriendelijk

Roland heeft mij perfect geholpen. Het was snel, terzake kundig en niet aarzelend om iets te zeggen als ik wat anders in gedachte had.

Snel - adequaat - deskundig

Levert wat wordt toegezegd.

• Betrouwbaarheid

Duidelijke uitleg en erg snel gehandeld

Na het bellen werd ik direct dezelfde dag teruggebeld en werd er uitgebreid de tijd genomen om de situatie te schetsen. Na een fijn eerste gesprek werd er snel gehandeld en geadviseerd in duidelijke taal. Ik raad de Graauw Legal Services dan ook absoluut aan als er vragen of hulp nodig is op het gebied van arbeidsrecht.

• Betrouwbaarheid

Goed advies en begeleiding, prima communicatie

Dank zijn Dhr.. de Graauw heb ik zelf weinig hoeven te ondernemen, wat heel fijn is in een tijd dat er zoveel op je afkomt Er is een goede communicatie en er wordt duidelijk overlegd over wat wel en niet realistisch is bij de onderhandeling van het VSO.

• Betrouwbaarheid

Goed juridische advies met vlotte communicatie via telefoon en email.

Goed bereikbaar via email en telefoon. Uitgebreid advies verkregen in een dag. Aanrader als je hulp nodig hebt met het verbeteren van de inhoud van een vastestellingsovereenkomst.

• Betrouwbaarheid

Zeer deskundig, snel en betrouwbaar!

Roland heeft mij op deskundige, vertrouwenwekkende en accurate manier juridisch begeleid in het proces rondom mijn vaststellingsovereenkomst.

Super en snel geregeld!

Roland heeft verstand van zaken. Legt netjes uit wat de mogelijkheden zijn en neemt als het nodig telefonisch contact met je op om de situatie door te spreken.

Betrouwbare expert!

Roland geeft je meteen het gevoel een expert te zijn in zijn vak. En dit maakt hij het gehele traject waar. Super gedetailleerd en uitgebreid. Goed persoonlijk contact. Een prettige sparringspartner die feiten van emotie weet te scheiden.

• Betrouwbaarheid

Duidelijk en deskundig advies op een prettige manier

Om via deze weg juridisch advies aan te vragen, zonder persoonlijk contact, was voor mij, gelukkig, nieuw. De manier waarop deze werd gegeven, telefonisch en via de e-mail, verliep vlot en netjes en dat gaf een fijn gevoel. Dat geeft vertrouwen en dat heb je in dit soort gevallen nodig. Kortom, een tevreden klant.

• Betrouwbaarheid

Mijn VSO is op alle punten aanzienlijk verbeterd! duidelijke communicatie; erg goed bereikbaar en snel en duidelijk antwoord op al mijn gestelde vragen. Ik zal hem iedereen aanraden en mocht ik ooit in zon situatie belanden weet ik bij wie ik moet zijn. Enorm goed geholpen en zeer te vreden over het resultaat!
  • Betrouwbaarheid

Zeer snelle reactie op mijn vraag gekregen, vakkundig advies en ontzorging.
  • Betrouwbaarheid

Zeer kundig, en prettig in de omgang. Goed resultaat behaald in complexe zaak.

Roland heeft ons prima geholpen !! Top

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met Roland is daadwerkelijk boven alle verwachtingen. Het is een bewogen en moeilijk proces om door te gaan, maar dankzij Roland is er een mooi resultaat uit gekomen met wederzijdse belangen. Roland is zeer goed in zijn werk. Voor je het weet heb je al reactie terug met een erg goed inhoudelijk verhaal. Hij is zeer deskundig in zijn advies en is erg gedetailleerd. Roland adviseert helder en neemt je als cliënt met je vragen erg serieus. Ik kan geen verbeterpunten bedenken. Kortom, een zeer prettige samenwerking gehad waar ik heel erg veel an heb gehad en ik zou het iedereen aanraden om Roland in te zetten!
  • Betrouwbaarheid

In een vervelende periode door een uiterst prettige en professionele samenwerking een goed resultaat behaald met een op alle punten verbeterde vaststellingsovereenkomst.
  • Betrouwbaarheid

Goede communicatie en kundig advies. Ik ben geholpen met juridisch advies en onderhandelingen over goede voorwaarden in de VSO. Met goed resultaat. Duidelijk overleg en richtlijnen betreffende communicatiemomenten. Verwacht geen exacte planning vooraf in dit soort trajecten, maar wel een snelle en accurate afhandeling door Roland. Aanbevolen!

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.