Professioneel en net dat stapje meer.

Ik ben zeer goed geholpen met de adviezen en interventie. Op een snelle en professionele wijze is het maximale behaald. Altijd in samenspraak en met zicht op de details. Ik zou een volgende keer niet verder zoeken.

Zeer deskundig en betrokken

Roland is zeer deskundig in wat hij doet. Hij is scherp en duidelijk over wat de mogelijkheden zijn maar laat de keuze aan jou. Ik heb zijn betrokkenheid als zeer prettig en steunend ervaren en kan hem van harte aanbevelen.

Snel vriendelijk en deskundig

Het was prettig regelmatig contact te hebben en updates te ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Grote klasse in samenwerking, uitermate deskundig en zorgvuldig

Ik kan een ieder Roland sterk aanbevelen als je ooit juridische hulp nodig hebt! Ron

• Betrouwbaarheid

Correct en snel en verstand van zaken hoe complex ook.

VSO in 2 dagen alles tot in de puntjes geregeld duidelijke uitleg, voor mij een uitstekende uitkomst zeer dankbaar Roland!! ik beveel jou zeker aan bij derden. Hartelijk dank

Heel goed!

Roland (De Graauw Legal Services) heeft mij heel goed geholpen. Regelmatig contact. Helder, open en duidelijke communicatie. Erg prettig. Ik heb door zijn hulp gekregen wat ik wenste en heb het goed af kunnen sluiten met werkgever. Heel fijn!

• Betrouwbaarheid

Na het eerste telefoongesprek al gerust gesteld!

Ik wil hem graag bedanken voor de uitstekende service die ik heb ontvangen van Roland de Graauw.Roland heeft mij geholpen bij een conflict met mijn werkgever omtrent een vaststellingsovereenkomst en het beëindigen van mijn contract. Zijn professionaliteit en kennis van zaken zijn indrukwekkend. Vanaf het begin was hij zeer efficiënt en ging hij snel te werk.Dankzij zijn duidelijke communicatie en effectieve aanpak voelde ik me altijd goed geïnformeerd en gesteund gedurende het hele proces. Ik beveel Roland de Graauw ten zeerste aan voor iedereen die juridische hulp nodig heeft. Zijn expertise en toewijding hebben een groot verschil gemaakt.

Top !!!

Ik ben enorm goed geholpen door Roland !!

• Betrouwbaarheid

Krijg vanaf het begin duidelijke uitleg over de gang van zaken. Zeer tevreden over het verloop en resultaat.

• Betrouwbaarheid

Heldere communicatie en deskundige juridisch service

Reageert snel en werkt transparant. Geeft duidelijk advies en zet zich maximaal in om het beste resultaat te bereiken.

Prettig contact

Dhr de Graauw heeft mij op een zeer prettige wijze geholpen

• Betrouwbaarheid

Ik werd in dit proces volledig ontzorgd. Ook kreeg helder en duidelijk advies. De communicatie verliep altijd tijdig. Een aanrader!

Goed werk

Ik ben blij dat hij mij geholpen heeft

• Betrouwbaarheid

Goede jurist! Vlot, scherp en fijn in de communicatie

Goede ervaring met dhr De Graauw. Fijne samenwerking, lekker vlot!

• Betrouwbaarheid

Hij heeft mij fantastisch geholpen!

Na in een vervelend arbeidsconflict te zijn gekomen ben ik uitstekend bijgestaan door Roland de Graauw. Roland heeft op een snelle en deskundige manier mijn vso uit onderhandeld met een veel beter resultaat dan het oorspronkelijke aanbod. Hij is zeer prettig en duidelijk in de onderlinge communicatie en dankzij hem kon ik rustig over keuzes nadenken. Ik kan hem dan ook van harte aanbevelen.

Perfect!

Roland heeft mij ontzettend fijn en vlot geholpen met de vso die ik ontving van mijn werkgever. In eerste instantie dacht ik prima, maar na zijn controle bleek dat de vso meerdere nadelige punten voor mij bevatte. Roland reageert altijd zeer vlot, geeft goede adviezen en communiceert fijn!

• Betrouwbaarheid

Super! Goede communicatie, makkelijk bereikbaar, vriendelijk en goede uitkomst.

Ik heb Roland de Graauw ingeschakeld ivm een vaststellingsovereenkomst nadat ik mijn werk kwijt ben geraakt door ziekte. Roland hield goed contact met mij en bracht mij goed op de hoogte van de voortgang. Ook heeft hij mijn werk gestimuleerd om vlot te antwoorden en waar nodig, herinneringen verstuurd. De verschillende juridische punten in de VSO heeft hij duidelijk aan mij uitgelegd en geadviseerd wat voor mij het beste was. Benodigde papieren werden tevens duidelijk gevraagd. Ik ben ontzettend tevreden en zou deze advocaat absoluut aanraden!

goede zakelijke benadering

fijne contact

top

We hebben het maximale bereikt

Maatwerk!

Dhr. de Graauw heeft mij uitstekend bijgestaan in een vervelend arbeidsconflict. Er zijn vele wensen en eisen van beide partijen voorbijgekomen waarbij bijstand van een goede jurist een absolute must is voor een wenselijke uitkomst. Dhr. de Graauw heeft zich erg flexibel opgesteld door snel te schakelen met juiste adviezen, mails en contracten aan mij en mijn werkgever. Hij heeft de keuzes gedurende het traject aan mij gelaten en mij op de bijbehorende voor, -en nadelen gewezen.

Zeer positief ervaren

Alles werd zorgvuldig uitgezocht en nagekeken. Vragen werden snel opgepakt en hoefde nooit langer dan een dag te wachten op antwoord. Ondanks het ontbreken van een budget voor juridische kosten, slaagde Roland erin om dit toch voor elkaar te krijgen. Dankzij zijn expertise zijn veel fouten gecorrigeerd, wat resulteerde in een veel gunstigere overeenkomst. Heel blij mee!

• Betrouwbaarheid

Goede, professionele en snelle dienstverlening

Het was erg fijn dat de heer De Graauw van De Graauw Legal Services mij bijgestaan heeft. Alles is in goed en professioneel afgehandeld. Ik ben erg tevreden.

Positief

Dhr. De Graauw was kundig, praktisch en pakte de zaak snel op. Blij met zijn ondersteuning en het resultaat.

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met Mr. de Graauw is zeer goed. Erg kundig en we hebben een prachtig resultaat behaald. Ik ben er zeer tevreden mee. Een aanrader voor een ieder die met een arbeidsrechtelijk probleem zit opgezadeld.

• Betrouwbaarheid

Tijdens het eerste telefoongesprek al gelijk vertrouwen erin!

Ik wil graag mijn dankbaarheid uiten voor de uitstekende service die ik heb ontvangen van Roland de Graauw bij De Graauw Legal Services. Roland heeft mij geholpen bij een conflict met mijn werkgever omtrent een vaststellingsovereenkomst en het beëindigen van mijn contract. Zijn professionaliteit en kennis van zaken zijn indrukwekkend. Vanaf het begin was hij zeer efficiënt en ging hij snel te werk, waardoor het probleem in één keer werd opgelost. Dankzij zijn duidelijke communicatie en effectieve aanpak voelde ik me altijd goed geïnformeerd en gesteund gedurende het hele proces. Ik beveel Roland de Graauw ten zeerste aan voor iedereen die juridische hulp nodig heeft bij arbeidsrechtelijke kwesties. Zijn expertise en toewijding hebben een groot verschil voor mij gemaakt.

Schipholweg 103

2316XC Leiden

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.