Zeer professioneel!

Uiterst prettige samenwerking. Het is fijn om met iemand samen te werken die expert is in zijn vakgebied en op een professionele, objectieve manier naar de feiten kijkt. Prima adviseur en goede onderhandelaar.

• Betrouwbaarheid

Snelle en duidelijke communicatie van begin totdat de hele zaak afgehandeld is. Super!

Mijn zaak moest op vrij korte termijn afgehandeld worden. Dit is snel en vakkundig gebeurd.

Plezierig

Contact was plezierig. Zorgen weggenomen. Uiteindelijk een goede overeenkomst kunnen ondertekenen.

Meedenkend, eerlijk en duidelijk

Roland de Graauw heeft mij zeer goed geholpen en dit is deels door het resultaat maar ook door het oprechte eerlijke advies denkend vanuit mij als cliënt en dat kan ik waarderen. Niet gelijk beginnen over tarieven maar eerst luisteren naar het verhaal en vanuit daar de juiste richting aangeven. Mocht ik in de toekomst juridisch advies nodig hebben dan zal ik ten alle tijden aankloppen bij De Graauw Legal Services en tevens zal ik mijn mond op mond reclame gebruiken om Roland de Graauw te adviseren als jurisch adviseur/ advocaat.

Snel en kundig geholpen!

Uitstekend geholpen in een situatie die voor mij onbekend terrein is. Roland weet precies waar hij het over heeft en kan hierdoor goed advies geven en al het werk uit handen nemen. Reageert snel en duidelijk op al mijn vragen.

Snel en Prima advies

Snel en Prima Advies. We zijn goed geholpen.

• Betrouwbaarheid

Snelle en duidelijke service met een zeer tevreden cliënt tot gevolg.

Vanwege een arbeidsconflict de Graauw ingeschakeld. Via een vroeger vriend van de heer de Graauw hier terecht gekomen. Ontzettend blij met deze keuze. Snel en corrct gehandeld met een resultaat waar ik blij van word. M.v.g. J. Ladan

• Betrouwbaarheid

Snel en deskundig advies en bijstand bij onderhandeling

De Graauw Legal Services heeft mij snel en deskundig van advies voorzien en bijgestaan tijdens een ontslagprocedure. Daarbij tevens alles uit handen genomen qua communicatie richting de werkgever, wat ik als erg prettig heb ervaren. Er wordt tijdig en onderbouwd gereageerd op reacties vanuit de werkgever en keurig geadviseerd welke stappen wel/niet handig zijn.

• Betrouwbaarheid

Snel en deskundig advies en bijstand

De Graauw Legal Services heeft mij snel en deskundig van advies voorzien en bijgestaan tijdens een onverwachte ontslagprocedure. Daarbij tevens alles uit handen genomen qua communicatie richting de werkgever, wat ik als erg prettig heb ervaren.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende service en snelle afwikkeling

Ik ben ontzettend tevreden over de juridische hulp en adviezen van De Graauw. Roland wees mij op punten waaraan ik zelf nooit had gedacht en heeft een VSO met veel betere voorwaarden kunnen regelen. Erg fijn om iemand te hebben die met je meedenkt! Ook nam hij het contact en onderhandelingen met werkgever volledig uit handen, dus had hier geen omkijken naar.

• Betrouwbaarheid

Prima en een goede samenwerking Echt een topper

• Betrouwbaarheid

Zeer deskundig en snelle afhandeling.

Ik ontving een VSO van mijn werkgever en vond de Graauw Legal Services na wat googelen. De positieve recensies die ik las bleken achteraf exact wat ik hoopte. Een zeer snelle reactie en voor mij het hoogst haalbare eindresultaat na onderhandelingen. Ik kan iedereen de Graauw Legal Services van harte aanraden.

Uitstekend advies

De Graauw Legal Services heeft mij uitstekend geadviseerd in het afronden van mijn vaststellingsovereenkomst met mijn voormalige werkgever. Het oorspronkelijke concept bleek voor verbetering vatbaar en daar heeft De Graauw mij enorm goed in geadviseerd. Daarnaast hebben zij de contacten hierover met mijn voormalige werkgever uit handen genomen en hebben zij ook voor alle afstemming gezorgd.

Fantastische arbeidsjurist

Bespreekt alle voor en tegens van mogelijkheden die passen binnen je specifieke situatie. Erg gelukkig met de manier waarop dat schriftelijk, en indien gewenst ook mondeling, werd toegelicht. Een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk en professioneel, De Graauw ontzorgt, regelt en levert.

Door zijn ervaring en werkwijze weet De Graauw de rust te bewaren, het tempo er in te houden en het beste resultaat te leveren. Zijn scherpe en vriendelijke communicatie nemen zorgen en stress weg. Het telefonische intake-gesprek gaf direct vertrouwen; kort maar krachtig schetst hij je situatie en legt de mogelijkheden gedetailleerd uit. Met zijn kennis en efficiënte werkwijze bereikt hij in kort tijdsbestek het beste resultaat.

Snel en vakkundig

Ik ben snel en vakkundig bijgestaan. Alles werd duidelijk uitgelegd op een fijne professionele manier. Bedankt!

• Betrouwbaarheid

Ik ben efficiënt en kundig bijgestaan door dhr. De Grauw (!?) met een mooi resultaat.

Snel en Vakkundig

Ik heb Roland ervaren als een zeer kundig persoon, na de intake en een kort gesprek heb ik mijn verhaal op papier aangeleverd. Dit was voor hem voldoende om aan de slag te gaan. Hij heeft alles zeer vakkundig en in snel tempo weten te organiseren. Het uiteindelijke resultaat was ik zeer tevreden mee.

• Betrouwbaarheid

De Graauw denkt met je mee. Betrokken en efficiënt.

Ik was aardig vastgelopen in het contact met mijn collega's. Daarom wilde mijn leidinggevende met een vaststellingsovereenkomst uit elkaar gaan. Ik heb de VSO laten checken door De Graauw. Waar ik zelf regelmatig gefrustreerd raakte, hield De Graauw de rust erin en hielp mij om de aandacht bij de inhoud te houden. Ik ben uitermate tevreden over het eindresultaat.

Zeer positieve ervaring!

Ik heb de adviezen en hulp van Roland als zeer goed en prettig ervaren. Het eerst aangeboden VSO vanuit mijn werkgever was voor mij niet interessant, met de hulp van Roland heb ik uiteindelijk een tegenvoorstel gedaan en uiteindelijk een zeer fijne overeenkomst gesloten. Dit was zonder hulp absoluut niet gelukt! Nogmaals ontzettend bedankt.

• Betrouwbaarheid

Van a tot z goed geholpen + extra tips/uitleg

De Graauw heeft mij goed geholpen met het nakijken en aanpassen van een vaststellingsovereenkomst. Hierbij heeft hij elk onderdeel (uit de overeenkomst, maar ook situatie) puntsgewijs meegenomen en daar steeds helder uitleg bij gegeven. Daarnaast gaf hij extra tips/uitleg voor mijn situatie en was/bleef hij steeds genegen om extra vragen te beantwoorden. Dit alles netjes tegen de vooraf afgesproken prijs.

• Betrouwbaarheid

Dit bedrijf heeft mij goed bijgestaan in een arbeidsconflict

Dit bedrijf heeft goed bemiddeld en mij goed geadviseerd bij het tot stand komen van een vastellingsovereenkomst

Duidelijk en effectief

Duidelijke communicatie En effectief met behalen van het doel Erg bedankt! Zeer aan te raden

Professioneel

Het contact verliep vriendelijk, snel en zeer professioneel. Bedankt voor de goede zorgen!

• Betrouwbaarheid

Supersnelle, adequate hulp en ondersteuning.

Duidelijke informatie en adviezen. Supersnelle actie en reactie naar alle betrokkenen. Zakelijk en to the point maar niet onpersoonlijk.

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.