Uiterst correct met goede adviezen

Ondanks dat het niet opgeleverd heeft wat wij gehoopt hadden, hebben wij toch goede adviezen ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden, echte aanrader. Top !

Zonder de professionele hulp van Roland was het me nooit gelukt om er zo'n gunstige VSO uit te slepen. De samenwerking was erg prettig en zijn deskundige hulp gaf me rust en vertrouwen. Zeer helder in de communicatie en je hebt verder geen zorgen meer over de onderhandelingen met de werkgever/tegenpartij. Echt een aanrader !

• Betrouwbaarheid

Fijne man die betrokken is en meedenkt

Roland heeft mij goed en duidelijk geholpen in mijn proces en geprobeerd er alles uit te halen wat er in zat. Reageert snel zowel mail als telefonische met goede infomatie en duidlijke uitleg.

Deskundig en betrouwbaar advies

Naast de deskundigheid, voelde het vertrouwd. Roland legde de procedure goed uit en gaf verschillende uitkomsten, je krijg de vrije keus, maar Roland probeerd op een goede manier de weg te wijzen.

Zeer goede ondersteuning

Ik heb Roland ervaren als zeer deskundig en meedenkend. Hij heeft mij bijgestaan om tot een goede VSO te komen. Goede en snelle communicatie en informatie. Ik heb veel steun gehad en voelde mij begrepen daardoor. We hebben fijn samengewerkt!

• Betrouwbaarheid

Roland is ontzettend kundig en fijn om mee te werken

Roland heeft me stap voor stap door het hele proces meegenomen, en gaf advies om tot de beste resultaten te komen. Ook in de communicatie is hij heel snel en duidelijk. Ik ben erg blij met zijn hulp.

• Betrouwbaarheid

Goede accurste service. Duidelijke uitleg van contracten en dergelijke en een vriendelijke benadering jegens mij. Heel hartelijk bedankt voor de samenwerking. Met vriendelijke groet, Sandra van Welij

Biedt meer dan gevraagd

Ik heb het kantoor ervaren als deskundig en meedenkend. Ik kreeg naast antwoord op mijn vragen en hulp bij de beoordeling ook nog extra informatie waar ik zelf op dat moment niet aan heb gedacht.

Helemaal top.

Zéér professioneel. Streeft erna het uiterste eruit te halen. Ik voelde me ineens mens in plaats van een lastig persoon die alleen haar recht wilde halen.. Ga zo door met dit mooie werk.

• Betrouwbaarheid

Met prettige en deskundige hulp snel tot een betere vso gekomen!

Roland heeft mij erg prettig en deskundig bijgestaan om tot een completere en gunstigere vso te komen. Communicatie via zowel mail als telefoon verliep altijd duidelijk en snel. Erg fijn om zo goed geholpen te worden in een vervelende situatie!

Heldere professionele samenwerking

Na het eerste telefoon gesprek. Een snelle en duidelijke afhandeling van mijn probleem.

Zeer prettig

Op het moment dat Roland me belde viel er een last van m’n schouders. Ik ben erg blij met de steun die hij me gaf in deze kwestie.

• Betrouwbaarheid

Heldere communicatie met voldoende ruimte voor eigen visie

Vlotte afhandeling.

Geweldig goed bijgestaan door Roland

Zeer deskundig en betrouwbaar. Reageert snel en adequaat. Door Roland heb ik een goede regeling getroffen met mijn werkgever. Zonder dat ik actief heb deelgenomen aan de onderhandelingstafel. Roland heeft mijn belangen zeer goed vertaald en verdedigd!

• Betrouwbaarheid

Aanrader voor iedereen. Zeer prettig ervaren.

Het proces met Roland ging erg vlot en soepel. Vanaf het eerste contact moment tot het afronden van de onderhandeling heeft Roland zich zeer professioneel opgesteld en zeer goed advies gegeven. Resultaat is dat de onderhandeling zeer prettig verliep.

Snel en duidelijk

Ondanks dat ik riland niet persoonlijk ken gaf zijn stem mij gelijk vertouwen dat ik de zaak aan hem.kon overlaten. Alles was duidelijk en op momenten waarop ik het even niet meer wist,legde roland het mij gewoon weer uit . . Super bedankt

• Betrouwbaarheid

Snelle afhandeling, goed en deskundig advies!

Roland heeft mij geholpen bij mijn vso. Door Rolands advies is er een beter voorstel gekomen en is het allemaal goed afgehandeld. Erg fijn!

Vriendelijk en betrokken

Roland De Graauw heeft me heel goed geholpen. Hij was de eerste persoon die me meteen gerust stelde en oprecht interesse toonde in mijn zaak. Al zijn beloften nagekomen en heeft me enorm veel rust gebracht. Vriendelijk en betrouwbaar communicatie. Tevreden met het eindresultaat.

• Betrouwbaarheid

Professionele hulp, accuraat en vriendelijk.

Via Google bij Roland uitgekomen. In eerste instantie gewoon voor simpele transitievergoeding te berekenen. Toen er toch wat problemen gingen onstaan in de VSO, dook Roland er succesvol in.

ik ben zeer tevreden

Ik ben heel professioneel en deskundig geholpen. Snelle reactie vanwege tijdsdruk.

• Betrouwbaarheid

Zeer snel en efficiënt met informele communicatie

Prettig contact met Roland gehad met een uitstekend resultaat. Zonder Roland zijn hulp had ik een hoop details over het hoofd gezien.

Helder en goed advies

Door de duidelijke en gerichte vragen die gesteld werden kreeg ik binnen korte tijd een goed advies. Ook werd mijn zorg en wens direct herkend en op de juiste manier afgehandeld. Erg professioneel.

Fijn en snel afgehandeld

Deskundig en in mijn geval snel afgehandeld. ik heb het goed ervaren om dit uit handen te geven bij Roland en met een gerust en relax gevoel heeft hij dit voor mijn correct afgehandeld.

Snel en deskundig

Meer dan prima ervaring, het advies was snel en deskundig. De jurist was goed bereikbaar.

Zeer prettige samenwerking

Een zeer prettige samenwerking. Duidelijke communicatie, korte lijnen, snelle reactie op vragen en heldere adviezen.

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.