Goed juridische advies met vlotte communicatie via telefoon en email.

Goed bereikbaar via email en telefoon. Uitgebreid advies verkregen in een dag. Aanrader als je hulp nodig hebt met het verbeteren van de inhoud van een vastestellingsovereenkomst.

• Betrouwbaarheid

Zeer deskundig, snel en betrouwbaar!

Roland heeft mij op deskundige, vertrouwenwekkende en accurate manier juridisch begeleid in het proces rondom mijn vaststellingsovereenkomst.

Super en snel geregeld!

Roland heeft verstand van zaken. Legt netjes uit wat de mogelijkheden zijn en neemt als het nodig telefonisch contact met je op om de situatie door te spreken.

Betrouwbare expert!

Roland geeft je meteen het gevoel een expert te zijn in zijn vak. En dit maakt hij het gehele traject waar. Super gedetailleerd en uitgebreid. Goed persoonlijk contact. Een prettige sparringspartner die feiten van emotie weet te scheiden.

• Betrouwbaarheid

Duidelijk en deskundig advies op een prettige manier

Om via deze weg juridisch advies aan te vragen, zonder persoonlijk contact, was voor mij, gelukkig, nieuw. De manier waarop deze werd gegeven, telefonisch en via de e-mail, verliep vlot en netjes en dat gaf een fijn gevoel. Dat geeft vertrouwen en dat heb je in dit soort gevallen nodig. Kortom, een tevreden klant.

• Betrouwbaarheid

Mijn VSO is op alle punten aanzienlijk verbeterd! duidelijke communicatie; erg goed bereikbaar en snel en duidelijk antwoord op al mijn gestelde vragen. Ik zal hem iedereen aanraden en mocht ik ooit in zon situatie belanden weet ik bij wie ik moet zijn. Enorm goed geholpen en zeer te vreden over het resultaat!
  • Betrouwbaarheid

Zeer snelle reactie op mijn vraag gekregen, vakkundig advies en ontzorging.
  • Betrouwbaarheid

Zeer kundig, en prettig in de omgang. Goed resultaat behaald in complexe zaak.

Roland heeft ons prima geholpen !! Top

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met Roland is daadwerkelijk boven alle verwachtingen. Het is een bewogen en moeilijk proces om door te gaan, maar dankzij Roland is er een mooi resultaat uit gekomen met wederzijdse belangen. Roland is zeer goed in zijn werk. Voor je het weet heb je al reactie terug met een erg goed inhoudelijk verhaal. Hij is zeer deskundig in zijn advies en is erg gedetailleerd. Roland adviseert helder en neemt je als cliënt met je vragen erg serieus. Ik kan geen verbeterpunten bedenken. Kortom, een zeer prettige samenwerking gehad waar ik heel erg veel an heb gehad en ik zou het iedereen aanraden om Roland in te zetten!
  • Betrouwbaarheid

In een vervelende periode door een uiterst prettige en professionele samenwerking een goed resultaat behaald met een op alle punten verbeterde vaststellingsovereenkomst.
  • Betrouwbaarheid

Goede communicatie en kundig advies. Ik ben geholpen met juridisch advies en onderhandelingen over goede voorwaarden in de VSO. Met goed resultaat. Duidelijk overleg en richtlijnen betreffende communicatiemomenten. Verwacht geen exacte planning vooraf in dit soort trajecten, maar wel een snelle en accurate afhandeling door Roland. Aanbevolen!

• Betrouwbaarheid

De zakelijke benadering richting de werkgever heb ik enorm kunnen waarderen. Roland is zorgvuldig, betrouwbaar, consequent en focust op wat ECHT relevant is. Hierdoor heeft hij een goede uitkomst weten te bewerkstelligen. Hij schroomt er ook niet voor om toe te geven, als hij minder bekwaam is op ander vlak en verwijst je dan ook door. Ik ben uiterst tevreden en zou hem dan ook graag aanbevelen, als het gaat om arbeidsrecht.

Was een prettige saamenwerking
  • Betrouwbaarheid

Ik had een geschil met mijn werkgever ik heb Dhr de Graauw om advies/hulp gevraagd. Deze kwestie is inmiddels opgelost door de vakbekwaamheid en snel handelen van Dhr de Graauw. Voor al uw juridische zaken kunt u terecht bij Roland de Graauw juridisch adviseur.
  • Betrouwbaarheid

Duidelijk, praktisch en deskundig advies. Snel en zelfs buiten reguliere werktijden konden wij terugvallen op een goed juridisch advies.
  • Betrouwbaarheid

Hele fijne ervaring. Veel deskundigheid, snelle response. Het voelde vanaf de start zeer vertrouwd aan.
  • Betrouwbaarheid

Ik heb op al mijn vragen zeer snel en professioneel advies gekregen. Het gevoel wat ik krijg bij De Graauw Legal Services is dat het contact en de ondersteuning oprecht is en dat het om mij als klant gaat!

• Betrouwbaarheid

Ik ben perfect geholpen in een onzekere situatie waar ik zelf geen verstand van had. Ben er heel erg blij mee!

Heel fijn.
  • Betrouwbaarheid

Deskundig geholpen en geadviseerd! Tevens werd mijn eigen mening hierin gerespecteerd. Kortom: ik ben zeer tevreden over de hulp.
  • Betrouwbaarheid

gedegen advies, juiste balans tussen 'tanden erin' en nuance, goed ontzorgd door alles uit handen te kunnen geven, duidelijk verstand van zaken en goed in onderhandeling met tegenpartij.

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.

Filter op Taal