Professionele en accurate juridische ondersteuning

Meester Roland de Graauw heeft mij zeer goed geholpen in de afwikkeling van mijn vertrek bij mijn werkgever. Zijn professionele en accurate juridische hulp heeft mij fantastisch geholpen om tot de voor mij juiste vertrekregeling te komen. Dit heeft mij zeer veel stress bespaard en ik had deze vertrekregeling nooit voor elkaar kunnen krijgen als ik dat zonder zijn hulp had moeten doen. Hij luistert goed naar je wensen en situatie en volgt alle mail en dergelijke vlot op. Echt aan te raden als je in een lastige werkgever-werknemer situatie zit.

• Betrouwbaarheid

Zeer behulpzaam en altijd persoonlijkwoord.

Ik ben uitstekend geholpen waar ik dankbaar voor ben.

• Betrouwbaarheid

Ik kan het iedereen aanraden om in de onzekere tijden van een reorganisatie de ondersteuning van Roland in te schakelen. Roland houdt in alles rekening met het belang van zijn klanten, handelt snel en is erg deskundig.

professional and helpful

Roland is goed te bereiken en zeer kundig en hulpzaam.

...

...

Goed bemiddeld

goede communicatie En goed begrip van eigen vak En correct in omgang

• Betrouwbaarheid

zeer bruikbaar en goed advies

zeer deskundig en bruikbaar schriftelijk advies ontvangen voor een relatief complexe vaststellingsovereenkomst. Blij mee!

• Betrouwbaarheid

Uitstekend en zeer deskundig geholpen. Je hebt direct contact met Roland de Graauw en hij reageert altijd snel. Hij komt alle afspraken na en is zeer gedegen.Zeer prettig om mee samen te werken. Ik raad hem van harte aan.

Prettige samenwerking

Wij hadden een prettige samenwerking. Snelle afhandeling en duidelijke uitleg.

Vakkundig en snel handelend

Dit was de 2e keer dat ik de hulp van Roland de Graauw heb moeten inschakelen. Roland reageert onmiddellijk, bekijkt het zakelijk en weet rust te creëren. Houdt een vinger aan de pols in de situatie en is op afstand een zekere factor in onzekere tijd. Dankzij Roland en is er een goede vso tot stand gekomen en kan ik weer verder in de toekomst. Zijn ervaring en daadkracht zijn een grote support!

Kundig, meedenkend, betrouwbaar

Roland is snel, kundig, meedenkend en betrouwbaar. Ik ben erg tevreden over zijn adviserende manier van communiceren, waarin je zelf nog altijd keuzes houdt over de richting of toon. Roland heeft mij geholpen het uiterste uit de overeenkomst te halen en de afhandeling ging snel en soepel.

Snel en deskundig advies

Nadat ik onverwacht een vso van werkgever onder mijn neus gedrukt kreeg, direct juridisch advies gezocht. Ik kwam terecht bij De Graauw Legal Services en na duidelijk telefonisch contact gehad te hebben gehad, besloten dat ik graag met hen in zee wilde. Roland geageerd snel en duidelijk en heeft kennis van zaken. Heel fijn dat je dit uit handen kan geven , wetende dat er het onderste uit de kan voor je wordt gehaald. In mijn geval stond ik sterk en heb er meer uit weten te halen dan dat werkgever voorstelde. Raad een ieder die in dezelfde situatie terecht komt Roland aan!

Erg Positief

Mijn ervaring met De Graauw Legal Services is erg positief. Mijn contact persoon heeft mij goed kunnen helpen en was erg deskundig op het gebeid van vaststellingsovereenkomsten.

Enorm goed geholpen.

Ik kan De Graauw Legal Services iedereen aanbevelen. Toen ik een vaststellingsovereenkomst onder mijn neus geschoven kreeg had ik geen enkel idee wat ik ermee moest. Roland legt alles tot in de puntjes uit, waardoor de situatie voor mij een stuk makkelijker werd. Ook heeft hij ervoor gezorgd dat ik een betere regeling heb kunnen treffen. Heel erg bedankt!

Een vlot verlopen adviestraject

Ik heb helder advies gekregen, alles volgens duidelijke stappen en met toelichting over de verschillende mogelijkheden waar dit voor mij nodig was. Ik heb per telefoon en mail al mijn vragen kunnen indienen en heb gedurende de adviesperiode steeds snelle reacties ontvangen. Daardoor is het traject rondom mijn vaststellingsovereenkomst vlot en voorspoedig verlopen.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende advisering en hulp bij afhandeling VSO

Ik heb Roland de Graauw leren kennen als een kundige en behulpzame jurist. Ook wanneer de situatie moeilijker wordt blijft dhr de Graauw professioneel zal voor het beste resultaat voor de client gaan. Ik heb de samenwerking zeer gewaardeerd en raad de diensten van dhr de Graauw zeker aan.

• Betrouwbaarheid

Hij heeft mij uitstekend geholpen!

Roland heeft mij zaak netjes afgehandeld.

• Betrouwbaarheid

Super geholpen tijdens de procedure en perfect voorzien van advies

Roland de Graauw is iemand die goed weet hoe je als client op een juiste wijze te ondersteunen bij deze mindere ervaring. Hij weet precies waar op gelet dient te worden en wat reeel is. Zo zorgt hij ervoor dat zowel de werkgever als de werknemer tevreden kunnen zijn met her verloop van de gehele procedure. Ik kan ham alleen maar aanraden aan andere lotgenoten.

• Betrouwbaarheid

Enorm goed geholpen door Roland!

Roland de Graauw heeft mij van begin tot eind nauw bijgestaan in het proces. Roland is zeer kundig en professioneel. Ook is Roland begripvol over de situatie en komt op voor jouw belangen. Hij reageert altijd (whatsapp, telefonisch en via mail), vaak heel snel en voelt daardoor betrouwbaar aan. Ik zou Roland zeker aanraden. Hij heeft mij super goed geholpen en overtrof mijn verwachtingen van een jurist tijdens het proces. En dat op afstand. Roland bedankt!

Snel en gemakkelijk

Zeer tevreden, goed advies

Meneer De Graauw geeft zeer deskundig advies maar overlegt ook duidelijk wat jij er zelf uit wilt halen. Ik voelde me door zijn bijstand enorm gesterkt tijdens een periode waarin ik niet altijd helder kon nadenken.

Snelle service

Vaststellingsovereenkomst moest goed nagekeken worden door een jurist dit is snel met vakkundige kennis opgepakt. Communicatie met werkgever verliep direct met de Graauw heel fijn dat je daar niet tussen zit.

• Betrouwbaarheid

Hartelijk dank voor je bijzonder efficiënte bijstand !

Ik ben bijzonder tevreden over de door Ronald geboden hulp. Snel, kundig en effectief !

goede en duidelijke communicatie

In mijn geval moest er snel gehandeld worden. Op donderdag gesproken met de Heer de Graauw, en op Zondag naar mijn tevredenheid afgerond.

• Betrouwbaarheid

Direct, persoonlijk en praktisch advies en begeleiding bij vaststellingsovereenkomst.

Via een budget van werkgever heeft De Graauw Legal Services een vaststellingsovereenkomst gecontroleerd op werknemersrechten en waar nodig laten aanpassen. Dit heeft geleid tot een beter aanbod waarbij belangrijke rechten zijn behouden.

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.