Goed en adequaat geholpen

Ondanks een lastige tegenpartij heeft Roland mij goed geholpen en ben ik tevreden met de uitslag.

• Betrouwbaarheid

Roland heeft mij zeer snel en goed geholpen. Zijn adviezen zijn duidelijk en hij is heel goed bereikbaar. Ook ik kan hem absoluut aanbevelen.

Ge-wel-dig

Ik heb ook de beoordelingen zitten lezen en ja, ook ik dacht het zal wel maar............ het is inderdaad waar. Ik ben supergoed geholpen en was/ben er heel blij mee hoe Roland het voor mij voor elkaar gekregen heeft. Zonder zijn hulp had ik nu onder een brug gewoond, bij wijze van spreken. Ik kan het absoluut aanbevelen en raad hem iedereen aan.

• Betrouwbaarheid

Ik heb onze samenwerking als prettig ervaren

Je was doortastend, snel, duidelijk en je kwam je afspraken na.

accuraat,snel en zeer kundig

Roland heeft mij zeer goed geholpen met mijn VSO, hij is heel deskundig ziet niks over het hoofd en reageert heel snel.

Gerustgesteld

Ik ben supersnel en heel goed geholpen door Roland. Ik heb hem ingeschakeld om te voorkomen dat ik niets over het hoofd zou zien. Daarom ben ik nu gerustgesteld en tevreden. Ik raad hem iedereen aan!

Top service

proffessionele hulp begeleidingen advies. Snelle reacties. Heel erg blij mee.

Vriendelijk en snel

Op korte termijn had ik hulp nodig met mijn VSO. Via De Graauw Legal Services werd ik snel en vriendelijk geholpen.

• Betrouwbaarheid

Duidelijk, betrokken en resultaatgericht!

Roland heeft een duidelijke en prettige manier van communiceren. Je weet waar je aan toe bent. Ook neemt hij je zorgen weg om de contact met de tegenpartij op zich te nemen. Dit allemaal in overleg!

• Betrouwbaarheid

Professionele en accurate juridische ondersteuning

Meester Roland de Graauw heeft mij zeer goed geholpen in de afwikkeling van mijn vertrek bij mijn werkgever. Zijn professionele en accurate juridische hulp heeft mij fantastisch geholpen om tot de voor mij juiste vertrekregeling te komen. Dit heeft mij zeer veel stress bespaard en ik had deze vertrekregeling nooit voor elkaar kunnen krijgen als ik dat zonder zijn hulp had moeten doen. Hij luistert goed naar je wensen en situatie en volgt alle mail en dergelijke vlot op. Echt aan te raden als je in een lastige werkgever-werknemer situatie zit.

• Betrouwbaarheid

Zeer behulpzaam en altijd persoonlijkwoord.

Ik ben uitstekend geholpen waar ik dankbaar voor ben.

• Betrouwbaarheid

Ik kan het iedereen aanraden om in de onzekere tijden van een reorganisatie de ondersteuning van Roland in te schakelen. Roland houdt in alles rekening met het belang van zijn klanten, handelt snel en is erg deskundig.

professional and helpful

Roland is goed te bereiken en zeer kundig en hulpzaam.

...

...

Goed bemiddeld

goede communicatie En goed begrip van eigen vak En correct in omgang

• Betrouwbaarheid

zeer bruikbaar en goed advies

zeer deskundig en bruikbaar schriftelijk advies ontvangen voor een relatief complexe vaststellingsovereenkomst. Blij mee!

• Betrouwbaarheid

Uitstekend en zeer deskundig geholpen. Je hebt direct contact met Roland de Graauw en hij reageert altijd snel. Hij komt alle afspraken na en is zeer gedegen.Zeer prettig om mee samen te werken. Ik raad hem van harte aan.

Prettige samenwerking

Wij hadden een prettige samenwerking. Snelle afhandeling en duidelijke uitleg.

Vakkundig en snel handelend

Dit was de 2e keer dat ik de hulp van Roland de Graauw heb moeten inschakelen. Roland reageert onmiddellijk, bekijkt het zakelijk en weet rust te creëren. Houdt een vinger aan de pols in de situatie en is op afstand een zekere factor in onzekere tijd. Dankzij Roland en is er een goede vso tot stand gekomen en kan ik weer verder in de toekomst. Zijn ervaring en daadkracht zijn een grote support!

Kundig, meedenkend, betrouwbaar

Roland is snel, kundig, meedenkend en betrouwbaar. Ik ben erg tevreden over zijn adviserende manier van communiceren, waarin je zelf nog altijd keuzes houdt over de richting of toon. Roland heeft mij geholpen het uiterste uit de overeenkomst te halen en de afhandeling ging snel en soepel.

Snel en deskundig advies

Nadat ik onverwacht een vso van werkgever onder mijn neus gedrukt kreeg, direct juridisch advies gezocht. Ik kwam terecht bij De Graauw Legal Services en na duidelijk telefonisch contact gehad te hebben gehad, besloten dat ik graag met hen in zee wilde. Roland geageerd snel en duidelijk en heeft kennis van zaken. Heel fijn dat je dit uit handen kan geven , wetende dat er het onderste uit de kan voor je wordt gehaald. In mijn geval stond ik sterk en heb er meer uit weten te halen dan dat werkgever voorstelde. Raad een ieder die in dezelfde situatie terecht komt Roland aan!

Erg Positief

Mijn ervaring met De Graauw Legal Services is erg positief. Mijn contact persoon heeft mij goed kunnen helpen en was erg deskundig op het gebeid van vaststellingsovereenkomsten.

Enorm goed geholpen.

Ik kan De Graauw Legal Services iedereen aanbevelen. Toen ik een vaststellingsovereenkomst onder mijn neus geschoven kreeg had ik geen enkel idee wat ik ermee moest. Roland legt alles tot in de puntjes uit, waardoor de situatie voor mij een stuk makkelijker werd. Ook heeft hij ervoor gezorgd dat ik een betere regeling heb kunnen treffen. Heel erg bedankt!

Een vlot verlopen adviestraject

Ik heb helder advies gekregen, alles volgens duidelijke stappen en met toelichting over de verschillende mogelijkheden waar dit voor mij nodig was. Ik heb per telefoon en mail al mijn vragen kunnen indienen en heb gedurende de adviesperiode steeds snelle reacties ontvangen. Daardoor is het traject rondom mijn vaststellingsovereenkomst vlot en voorspoedig verlopen.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende advisering en hulp bij afhandeling VSO

Ik heb Roland de Graauw leren kennen als een kundige en behulpzame jurist. Ook wanneer de situatie moeilijker wordt blijft dhr de Graauw professioneel zal voor het beste resultaat voor de client gaan. Ik heb de samenwerking zeer gewaardeerd en raad de diensten van dhr de Graauw zeker aan.

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.