Fijne en goede begeleiding

Reageert snel, communiceert duidelijk en goede expertise.

• Betrouwbaarheid

Na een werkverband van 17 jaar had ik nooit kunnen denken in deze vervelende situatie te komen. Fijn als er dan een deskundig iemand met je meedenkt alles uitwerkt en de communicatie op zich neemt. Heeft mij enorm geholpen

• Betrouwbaarheid

Zeer betrokken! Ik heb me nergens zorgen over hoeven maken.

Zeer kundig en professioneel en zeer begaan met zijn clienten lijkt het. Hij doet zijn best om het best mogelijke resultaat te behalen en neemt daarbij alle zorgen bij je weg. Ik kan de heer De Graauw aanraden mocht je je in een situatie verkeren dat je zijn diensten nodig hebt.

Professioneel en betrokken

Roland heeft kennis van zaken en weet door zijn ervaring goed wat de mogelijkheden zijn. Hij volgt snel op en blijft daarin zakelijk en duidelijk de mogelijkheden en daarbij horende gevolgen uiteenzetten.

• Betrouwbaarheid

Hele fijne en snelle hulp!

Helaas de hulp van een een jurist moeten inschakelen in verband met het beëindigen van mijn arbeidscontract. Via internet kwam ik bij Roland uit en door een snelle en uitgebreide eerste reactie en het lezen van de reviews zijn hulp aangenomen. In zo'n lastige situatie is het fijn om iemand te hebben die je duidelijk uitlegt hoe dit juridisch werkt, realistisch schetst wat de mogelijkheden en oplossingen zijn en dit in overleg ook voor je oppakt. Roland werkt snel, is heel duidelijk en doortastend. Bedankt!

• Betrouwbaarheid

Heel goed geholpen bij vaststellingsovereenkomst

Aan de vaststellingsovereenkomst die mijn werkgever had voorgesteld bleek juridisch iets niet helemaal in orde, wat gevolgen zou hebben voor mijn ww-uitkering. Dit kwam door de juridische hulp van Roland de Graauw boven water. Ik ben deskundig geadviseerd over alternatieve oplossingen en ook over de risico's die daarbij kwamen kijken. Zo kon ik een goede afweging maken. Het contact met Roland was verder heel transparant en soepel. Kortom ik zou zijn diensten zeker aanraden.

• Betrouwbaarheid

Grote betrokkenheid met mijn situatie

Uitstekende behandeling van mijn case / vso. To de point in mijn contacten en meedenkend hoe bepaalde items aan te pakken. Expertise in ruim voldoende mate aanwezig ook. Ik zou zeggen : doorgaan op deze wijze !

Deskundig, vasthoudend, informatief

Mijn ervaring is zeer positief

• Betrouwbaarheid

Precise, reliable, and responds quickly.

Roland was enormously helpful and clearly an expert in his field.

• Betrouwbaarheid

Van niet wetende naar wetende…

Een zaak waarvan ik geen enkel verstand had, maar door de deskundigheid van Roland een hoop van heb geleerd. Gaat wel iets te snel allemaal door de telefoon, maar door toch te vragen wat er nu eigenlijk bedoeld word, word het wel duidelijk uitgelegd.

• Betrouwbaarheid

Luistert naar de wens van de cliënt

Goede communicatie en luistert naar de wens van client. Deskundigheid is duidelijk aanwezig en staat op voor de cliënt.

• Betrouwbaarheid

Professionele ondersteuning waarbij je volledig word ontzorgd.

In zo’n zwaar moeilijk traject wordt je volledig ontzorgd en goed op de hoigte gesteld hoe bepaalde zsken wettelijk geregeld zijn. Communicatie is helder en begrijpeljk. Afspraken worden nagekomen en ondersteuning is perfect. Petje af hoe je zo snel zo goed wordt begeleid en voorgelicht.

• Betrouwbaarheid

Uitstekend geholpen, veel steun gehad, dankzij Roland er goed uit gekomen

Het is fijn als je juridisch bijgestaan wordt bij een vaststellingsovereenkomst. Ik had veel vragen over mijn situatie en het was niet makkelijk om er zelf goed uit te komen. Na onderzoek kwam ik uit bij Mr. Roland de Graauw. Bij het lezen van zijn recensies besloot ik contact op te nemen en heb ik hem mijn bijzondere situatie voorgelegd. Roland geeft je een goed gevoel, luistert uitgebreid naar jouw situatie en geeft je daarna duidelijk uitleg en antwoord op je vragen. Als je het niet begrijpt herhaalt hij zijn uitleg en blijft hij professioneel en vriendelijk. Hij begrijpt dat jij nooit met dit bijltje gehakt hebt. Bij ieder contactmoment reageert hij snel en dat is fijn. Bij de intake gesprekken heeft hij mij veel raad gegeven, nog voordat er een concept voorstel voor handen was. Het voorstel dat ik van mijn werkgever kreeg was zeker niet in orde en het is goed geweest om Roland hierbij te betrekken. Ik had genoeg aan mijn hoofd en zat niet te wachten op persoonlijk en emotioneel contact met mijn werkgever. Daarom is het fijn dat Roland op mijn verzoek de onderhandelingen met mijn werkgever heeft overgenomen. Zo kon ik het zakelijke van het persoonlijke scheiden en mij focussen op wat belangrijk voor mij was. Bovendien heeft Roland de juridische daadkracht die ik niet had. Roland is er voor jou. Na mijn intake gesprekken en het nakijken van de overeenkomst heeft hij mij de keuze gelaten zelf door te gaan zonder te hoeven betalen voor zijn advies. Omdat ik het niet zag zitten om zelf met mijn werkgever om de tafel te gaan zitten, had ik besloten om met Roland verder te gaan. Hierbij is het fijn dat hij transparant is in de kosten zodat je altijd weet waar je aan toe bent. Roland heeft er het best mogelijke voor mij uit weten te halen en ik heb er absoluut geen spijt van dat ik van zijn diensten gebruik heb gemaakt. Dankzij Roland is het tot een goed einde gekomen. Voor iedereen die arbeid juridische hulp nodig heeft kan ik Roland van harte aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Snelle en professionele hulp!

Erg blij met de kennis en kunde van Roland. Hij heeft mij goed kunnen helpen met het tot stand brengen van een VSO. Hij gaat verder waar de meeste standaard juridische hulp van je rechtsbijstandsverzekering stopt. Kortom een echte aanrader!

Goed geholpen

Vakkundig advies bij een vso ontslag bij mij werkgever. communicatie verliep soepel en eenvoudig te begrijpen. tot een goed einde gekomen en kosten werden door mijn (ex)werkgever betaald.

• Betrouwbaarheid

Snelle, goede hulp bij vaststellen VSO

Er werd snel gereageerd op de vraag die ik had. Er is goed gekeken en in begrijpelijke taal informatie gegeven. Ik ben heel erg tevreden.

• Betrouwbaarheid

proefessioneel en goed geholpen!

Mijn vraag voor een scan van documenten rondom mijn vertrekregeling werd door Roland zorgvuldig en uitgebreid opgepakt. Hij heeft alles uitgezocht en de mogelijkheden en aandachtspunten in beeld gebracht voor mij. De bijbehorende deadline was geen enkel probleem. Daarbij ook makkelijk kunnen sparren met Roland. Absoluut aan te bevelen!

• Betrouwbaarheid

Heel erg fijn, eerlijk, steunen en behulpzaam

Zonder de hulp had ik geen overzicht gehad. Geen goede keuzes gemaakt of in iedergeval niet zeker geweten wat juist was voor mij. Sparren over wat de opties in mij geval zijn bv juist in de begin fase was erg fijn. Daardoor heb ik meer rust kunnen bewaren in een toch al spannede tijd. Nu alles met een zeker en voldaan gevoel afkunnen sluiten.

Scherp, duidelijk en praktisch

Mr. R. De Graauw maakt volledig waar wat er in de toelichting op de website staat. Overlegt duidelijk en adviseert helder en scherp. Staat ook open voor eigen inbreng van de client en daarmee is een samenwerking zeer prettig ervaren. Kan iedereen in de situatie dat een arbeidsjurist nodig is De Graauw Legal services van harte aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Roland heeft me volledig meegenomen in het hele proces, gaf me goede adviezen en wat eventueel beter kon jn de vso. Hij was duidelijk en gaf uitleg over alle stappen die werden gezet. Ik ben super blij met de hulp die ik gehad heb dankzij hem kan ik met een nieuwe start aan de slag in alle rust. Echt een aanrader als je een jurist nodig hebt.

Vakbekwaamheid

Prima mijn belangen behartigt.

Uitstekend!

De Graauw legal services heeft mij snel, adequaat en op een prettige manier geholpen. Vooral prettig was de uitleg in "gewone" mensentaal. Ik heb erg het gevoel gehad dat er voor mij werd opgekomen. Nogmaals bedankt

• Betrouwbaarheid

Een zeer betrouwbare raadsman die zeer begaan is met de cliënt.

Vanuit een moeilijke werksituatie een zeer goede en betrouwbare ondersteuning van mr. Roland de Graauw ontvangen. Ik zal zijn hulp en ondersteuning zeker bij anderen aanraden.

Snelle en accurate dienstverlening

Roland reageert snel, vertelt in weinig tijd heel veel en geeft accuraat advies. Fijn om iemand te hebben die meekijkt en meedenkt.

• Betrouwbaarheid

Roland gaf mij rect het gevoel dat hij bij het dossier betrokken is, de vraagstelling serieus neemt

Roland reageert snel, is helder in vraagstelling en opmerkingeen en gaf mij een duidelijk advies.

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.