Eerst goed, toen fout

Ben al 3 keer geweest voor een botox behandeling, dat was helemaal prima. De laatste keer is misgegaan waardoor mijn oogleden enorm zijn gaan hangen. Toen ik daar een bericht over had gestuurd, kreeg ik gelijk de kans om terug te komen voor eventueel bij prikken. De behandelaar zij mij dat het zo op te lossen was, door even een prikje hier en een prikje daar te geven. Dus niet. Geen enkele verandering. Nu snap ik dat het misschien een keertje niet goed valt, maar geef dat dan tenminste toe en loop niet de mensen voor te liegen dat het allemaal geen probleem is en alles goed komt. Geef gewoon toe dat de behandeling niet helemaal juist is uitgevoerd en compenseer dat met eventueel korting op de behandeling of een ander gratis behandeling. Niet meer reageren is echt onacceptabel en kinderachtig. Neem je verantwoordelijkheid dat je omgaat met levende wezens en je behadelingen aanbiedt die eventueel schade kunnen doen. Wees daarop voorbereid en zorg voor goede afhandelng.

• Behandeling Injectables

Belofte niet nagekomen

Bij mijn intakegesprek is aangegeven hoeveel behandelingen ik nodig zal hebben. In de praktijk veel meer behandelingen nodig gehad en nog steeds niet het gewenste resultaat van wat ze beloven. Na dezelfde bevindingen van een kennis en heel veel meer geld kwijt te zijn, besloten om te stoppen met de behandelingen. Personeel is vriendelijk. Veel wisselingen in personeel. Kliniek is mooi en schoon.

Niet het geld waard

Bedoeling was: behandeling van 60 minuten met gezichtsbehandeling (onzuiverheden weghalen) en microneedling. Gekregen: 15 minuten huidanalyse die ik niet wou en daarna nauwelijks 30 minuten (4 onzuiverheden weggehaald en snelle microneedling) Geen uitleg over de behandeling zelf, zelfs geen glaasje water aangeboden, na afloop 'tot ziens' en dat was het. Ik ben iets andere manier van behandelen gewend....

Vriendelijk en professioneel

Ik ben tot nu toe erg tevreden over mijn behandelingen bij dermakliniek. Inmiddels al 3 behandelingen gehad voor acne rosacea, merk en voel steeds meer vooruitgang. Geholpen door Amber,Zeer professioneel en klantvriendelijk. Erg fijne, persoonlijke aandacht. Voelde mij meteen op mijn gemak.

• Behandeling Acne behandeling

Goed advies gekregen

De eerste keer was ik echt heel blij met de peeling en hoe ik geholpen werd! Heel fijn advies en heel ontspannen. Vorige week ben ik voor de 2e keer geweest bij een andere dame en helaas viel dit erg tegen. Ze leek best wel gehaast en tijdens de inwerktijd keek ze achter mij naar video's waarbij ze tot 3 keer aan toe perongeluk het geluid aan had. (Vervolgens leek het niet alsof ze nieuwe handschoenen aan deed) Tot nu toe is ook het effect van de behandeling niet zo te zien als de 1e keer. Jammer dat de behandeling nu zo'n andere beleving kon zijn. De salon is verder heel mooi en schoon + fijne producten !!

Very good

The personel though young is very skilfull and helpful. I love the mesotherapie and their product lines. Highly recomended.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Kundig, vriendelijk geholpen worden en er stralend uitzien!

Ik heb bij deze kliniek zowel LPG als facials afgenomen en ik blijf terug komen. Je wordt er namelijk vriendelijk geholpen, door kundige mensen die werken met goede producten. De openingstijden zijn ruim en je kunt er makkelijk komen.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Ik heb een hele fijne ervaring met de kliniek. De dames zijn vakkundig en denken met je mee.

• Behandeling Acne behandeling

Siham is een toppertje!

Kom al een tijdje voor laserontharing behandeling bij Siham. Ze is een erg professioneel en vakkundig persoon. Denkt met je mee, vooral wat in jouw belang is ipv het commerciële belang. Daarnaast zorgt ze ervoor dat je tijdens de gehele behandeling je op je gemak voelt. Ik kan Siham aan iedereen aanraden!

Schandalig

Als het goed gaat, ben je op het juiste adres.. Maar zodra er iets verkeerd gaat dan is hun verantwoordelijkheid, professionaliteit en klantgerichtheid ver te zoeken! Ik heb hier in het verleden meerdere huidbehandelingen gehad en precies bij de laatste controleafspraak/huidbehandeling is het misgegaan, ik heb ernstige littekens in het gelaat overgehouden. De huidtherapeute die dit heeft veroorzaakt werkt hier inmiddels niet meer. In contact komen met de eigenaresse gaat zeer moeizaam, uiteindelijk is het gelukt om met mevrouw in contact te komen maar dit heeft totaal niet voor verbetering of verheldering gezorgd. Mevrouw is niet capabel genoeg om een verklaring te geven hoe deze behandeling tot zoveel complicaties en huidschade heeft kunnen leiden, maar nog kwalijker, mevrouw is zelfs niet bereid om dit uit te zoeken en over te laten aan deskundigen. Ik weet nog steeds niets over de aard van de chemische peeling en uitvoering daarvan! Daarbij is mijn klacht nooit doorgezet, inzage in mijn dossier is niet mogelijk. Zelfs mijn evaluatiefoto’s in mijn dossier zijn plots verdwenen. De eigenaresse heeft mij wel herstelbehandelingen geboden (waar ik tevens gewoon voor moest betalen) maar deze behandelingen hebben tot mijn grote verdriet niks uitgehaald. Ik heb een second opinion bij de Dermatoloog gehad. Het is mij inmiddels duidelijk dat het hier om permanente huidschade gaat.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Eindelijk een kliniek die echt naar je luistert!

Afgelopen jaren voor verscheidende behandelingen geweest, altijd naar hoge tevredenheid geholpen!

Heel matig

Er was een enorm lawaai door een verbouwing. Ik heb gezegd dat mijn huid heel gevoelig is. Dus ik had om een melkzuurbehandeling gevraagd. Maar ze zei dat een andere behandeling beter was. Mijn huid is 2.5 weken echt verbrand geweest. Je ziet goed op mijn gezicht waar de behandeling onder de ogen aangezet is. Er loopt daar nu een lijn door mijn gezicht. Ik heb nu wallen, nooit gehad. Ik deed deze behandeling voor pigmentvlekjes rond de mond. Ik heb echt spijt van deze behandeling. Er is niet goed geluisterd dus. Ik heb dermakliniek amsterdam gemaild met foto. Maar antwoord krijg je Dan niet. Nooit naar toe gaan dus.

Goed en duidelijk gesprek

Werd prettig geholpen en duidelijk ingelicht

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijk en duidelijk

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Goed, ben voor een LPG behandeling

Intake prettig, wel is het fijn als je LPG bij ëén iemand krijgt, zodat je echt een gevoel krijgt dat je een resultaat kan bespreken.

• Behandeling N.v.t.

Goeie behandeling gehad en aardige medewerkers.

Weer zeer goed behandeld

Goed behandeld als altijd en leuk over de Olympische spelen gepraat.

• Behandeling Schimmelnagels behandeling

Heel slecht

Ik kwam bij de kliniek voor mijn vaatlaserbehandeling op mijn neus. Dit was zeer minimaal, maar toch storend dus ik wilde het graag laten weghalen. Ik heb dit 2 jaar eerder ook bij het ziekenhuis gedaan en na 1 behandeling waren ze zo goed als weg. 2 jaar later (nu) wilde ik ze weer weghalen. De persoon die de behandeling zou uitvoeren zei dat en max 1 of 2 behandelingen zou duren totdag ze weg zouden gaan. Na mijn eerste behandeling bij Dermakliniek is het alleen maar erger geworden. Na 2 weken stuurde ik een foto en zeiden ze dat de reactie ‘normaal’ was en nog even 2 weken moest aankijken voordat er een controle afspraak werd ingepland. Het werd er niet beter op dus tijdens de controle afspraak zei de vrouw dat er geen foto’s gemaakt zijn van te voren en dat de rode plekken wel ‘vervaagd’ zijn terwijl ze duidelijk zag dat het niet zo was. Ze gaf aan dat ik maar bij de tweede of derde behandeling moest kijken of het ging vervagen. Dit klonk super onlogisch aangezien het bij de eerste keer al veel erger was geworden. Tevens gaven ze ook geen andere oplossing dus kom ik er NOOIT meer. Ik kom vaak in klinieken voor m’n acne, vlekken etc maar ik raad niemand deze kliniek aan.

• Behandeling Vaatjes behandeling

Prettige behandeling bij Jasmijn gehad.

Goed gevoel

Eerste behandeling en het voelt goed

• Behandeling Injectables

Erg tevreden over laserbehandelingen

Vriendelijk en gezellig personeel. Schone kamers, alles goed verzorgd. Op site staat pijnloze behandeling. De laserbehandeling is niet pijnloos, op sommige plekken zelfs erg gevoelig. Ik had zelf meer dan 5behandelingen nodig voor alle zones.wel tevreden met resultaat. Ik zou de DermaKliniek zeker aanraden.

• Behandeling Laserontharing

Heel erg hygiënisch en erg goed geholpen

Het zijn super aardige dames die erg professioneel te werk gaan. Mijn haren zijn net zo goed als verdwenen en dat al na 3 behandelingen. Ik raad iedereen aan om hier behandeld te worden

Vriendelijk en professioneel

Altijd het juiste advies, de juiste behandelingen en een vriendelijke benadering.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Nadine heeft me goed behandeld

• Behandeling N.v.t.

Erg vriendelijk en professioneel!

Erg vriendelijk en professioneel.

Over Derma Kliniek

Wij zijn een medisch en cosmetische kliniek waar kwaliteit, vakkundigheid en gegarandeerd resultaat op nummer 1 staat. Bij Derma Kliniek kunt u terecht voor al uw huidproblemen