Teleurgesteld

intake verliep heel fijn en netjes en kreeg ik een fijn gevoel bij. Ik kwam voor acne behandelingen en ging voor de derma pen maar voordat ik dat kon doen moest ik eerst een aantal peelingen nemen ivm onrustigheid van mijn huid. Dat werd door 2 verschillende behandelaars gedaan en deden beide een hele andere peeling en de 2e had zich niet eens ingelezen en wist dus niet dat ik voor de 2e keer kwam.. dat vond ik al naar want je gezicht vind ieder mens belangrijk. Afijn mocht door voor de derma pen ivm littekens van acne, er werd geen before gemaakt en vond dat ze heel snel klaar was, eenmaal in de auto bleek dat ze de creme daarna niet eens goed uitgesmeerd had en was ik naar buiten gegaan met allemaal witte vegen op mijn gezicht. ze leek na de behandeling ook niet zeker van haar werk.. Ik had er veel van verwacht ook door de goede beoordelingen op de site, maar helaas erg teleurgesteld. Ook qua prijs voldoen ze niet in de praktijk. Mij zien ze niet meer terug, doe inmiddels mijn behandelingen bij een andere kliniek.

• Behandeling Acne behandeling

Ik ben meer dan tevreden.

De Derma Kliniek is een warme kliniek met een prachtig design. En wat eigenlijk nog belangrijker is: de mensen die er werken zijn professioneel, vriendelijk en oprecht. De arts vertelt je eerlijk wat hij wel en niet zou doen. Hij legt het allemaal duidelijk uit op een manier waarop je hem eigenlijk meteen vertrouwt, wat ik heel belangrijk vind want dat geeft mij een gevoel van zekerheid. Over het resultaat ben ik meer dan tevreden. Ik ben nu drie keer geweest en ik raad het iedereen aan om naar deze kliniek te gaan. Je wordt er rustig en kundig behandeld.

• Behandeling Injectables

Zo slecht behandeld door (arts) Atif!

Eerste en zeker de laatste keer bij Derma kliniek! In juli jl. injectables laten doen frons en voorhoofd. Ben daarvoor bij faceland geweest ook dus niet de eerste keer voor mij. Dag van mijn afspraak geen intakeformulier ingevuld. Tijdens ons intakegesprek(2 min) werden we onderbroken door een collega en daarna ons gesprek niet eens afgemaakt, want hij wilde meteen beginnen! Vervolgens heeft hij bocouture gebruikt bij mij en na een week ben ik terug gegaan voor een controle afspraak. Maar na een paar weken zag ik dat het totaal niet gewerkt heeft en ik kon nog steeds fronzen en de lijntjes op mijn voorhoofd waren duidelijk nog te zien! Ik bellen met de kliniek, mijn verhaal gedaan en ze vertelde mij dat ik terug mocht komen, dat de arts ernaar zou kijken en dat als hij zou spuiten ik niet voor hoefde te betalen, want ze zou het inplannen als een controle afspraak!Week later zat ik daar weer op de stoel. Resultaat bekeken en hij vond ook dat het niet had gewerkt. Vervolgens zegt hij dat ie mij wilt behandelen maar dat ik ervoor moet betalen. Toen heb ik hem verteld over de afspraak met zijn collega dat ik er niet voor hoefde te betalen waarop hij antwoord dat zij daar niet over gaat maar hij! Nou daarna was service en klantvriendelijkheid ver te zoeken bij hem! Meneer ging met mij in discussie tot het uiterste! Nu komt de hoogtepunt: hij beweerde dat hij azzalure heb gespoten, terwijl hij bocouture heeft gebruikt! Hoe kan je als arts niet weten wat je hebt gebruikt bij je client?! Opmerkingen als waarom ben je niet eerder gekomen, dat ze na controle afspraak 4 weken de tijd geven om nog terug te komen(het was bij mij 5 weken) Zo onprofessioneel! Geen service! Je bent maar een nummertje! Ik en nog 2 andere vriendinnen zijn ze als klant kwijt!!!

• Behandeling Injectables

Friendly service with excellent results!

Great overall experience with a professional and knowlegable team!

Beste

Ze zijn altijd klantvriendelijk. Geef jou goed tips over je huid. Ik kom zeker terug!

Fijne kliniek

Nu 4x geweest. Fijne kliniek. Dhr Atif is zeer deskundig, vriendelijk, eerlijk en meedenkend. Kom graag weer terug.

Weer mooi haar dankzij de behandeling Hair XL

Wegens (erfelijke) haaruitval en aanzienlijk dunner wordend haar heb ik gekozen voor de behandeling Hair XL. In totaal heb ik 6 behandelingen gehad in combinatie met shampoo en een serum dat bij Derma Kliniek te koop is. Ruim 3 maanden na het begin van het traject is het resultaat echt fantastisch en zo veel meer dan ik had durven hopen. Mijn overmatige haaruitval is gestopt en er is volop nieuwe haargroei op de plekken waar mijn haar dunner was geworden. Eindelijk draag ik mijn haar weer met trots los!

• Behandeling N.v.t.

Ik kwam bij De Derma kliniek omdat ik last had van hyperpigmentatie/ acne littekens. De eerste afspraak hebben we besproken wat de beste behandeling voor mijn huid zou zijn. Deze besproken behandeling (dermapen ) hebben we toen vrij snel achter elkaar uitgevoerd en ik ben zeer te spreken over het resultaat tot nu toe! Mijn huid is bijna weer de oude. Ik raad Dermakliniek dan ook zeker aan als je goed geholpen wilt worden en snel resultaat wilt zien. De medewerkers zijn ook erg vriendelijk.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Super ervaring!

Super vriendelijke mensen! Behandelingen gingen super goed, ik merkte na de derde behandeling al heel erg veel verschil. Ik zou zeker weer kiezen voor Derma Kliniek!

Fantastisch

Very friendly staff in Amsterdam. Highly recommended this place. I was very happy with LPG treatment

• Behandeling Vaatjes behandeling

Fantastisch

Ik ben heel tevreden over de behandeling die ik gehad heb 👍👍

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Goede behandelingen - fijne huidkliniek

De huidkliniek is fijn, netjes, werken professionele mensen en fijne sfeer. Zou deze huidkliniek zeker aanbevelen!

Uitstekend!!!

Ik ben voor mijn schimmelnagel naar dermakliniek toe gegaan. Ik heb intotaal maar twee behandelingen gehad, waarbij er al resultaat was te zien bij de eerste behandeling. Verder ben ik ook goed te woord gestaan door de dames en heb ik de juiste adviezen mee gekregen om de schimmelnagel thuis verder te bestrijden. Ik heb na jaren eindelijk mijn gezonde teennagels terug! Het is verder ook een hele schone zaak, ze zijn heel eerlijk en helpen je goed op weg. Ik zal dan ook meteen hier mijn laserontharing behandelingen nemen. Ik zal zeker mijn vrienden/naasten dermakliniek aanraden! Keep up the goodwork Ladies!

• Behandeling Schimmelnagels behandeling

Altijd vriendelijke ontvangst, deskundig en vaardige hulp, redelijke prijs

Ik kom nu circa 2 jaar geregeld bij DermaKliniek Rotterdam voor de broodnodige onderdrukking van al te stuimige tekenen van t ouder worden. Het werkt! Daarvoor zwierf ik met kortingscoupons langs zeer verschillende klinieken. Deze arts heeft mij als eerste op wonderlijke en snelle manier van mijn wallen afgeholpen.

• Behandeling Injectables

Heel goedd ben tevreden met alles

Ik word altijd heel goed heel goed geholpen. En ik zie echt goeie resultaat. Met vriendelijke groet , Arwa Salam

Geweldige kliniek

Alleen maar fijne ervaringen gehad bij Derma Kliniek. Ik kan het iedereen aanraden!

• Behandeling Acne behandeling

Professioneel, vriendelijk en onwijs goed!

Ik ga nu ruim een half jaar naar Dermakliniek, voor laserontharing. De team is onwijs vriendelijk en weten wat ze zeggen & doen. Ik had in het begin wat twijfels over het laseren zelf, maar deze twijfels hebben zij weggewerkt. Overigens ben ik tevreden over de behandelingen; het is snel en ik zie vooruitgang.

Erg vriendelijk

Erg vriendelijk en kiest een gepaste behandeling uit met eerlijk advies. Ik heb een hele goeie resultaat gekregen van het begin al en ik zag het verschil al bij de eerste behandeling. Ben zo blij dat ik bij dermakliniek terecht ben gekomen.❤️

Vriendelijk personeel

Erg vriendelijk personeel. Ik voelde mij erg op mijn gemak en werd goed geholpen!

Goede service, vriendelijk personeel

Super vriendelijke dames, goede nazorg en altijd telefonisch bereikbaar voor even snel een vraag tussendoor.

• Behandeling Couperose & pigmentvlekken behandeling

Warme welkom.

Warme welkom, goede uitleg behandeling en producten waar ik naar vroeg.

• Behandeling Couperose & pigmentvlekken behandeling

Hele fijne praktijk!

Vanaf de intake al een goed gevoel bij de medewerkers, behandelingen en de praktijk. Nu 2 peelings gehad tegen behandeling van m'n acné (hormonaal, vooral op m'n kin) en de behandelingen beginnen langzaamaan te werken. Verder ook super vriendelijke medewerkers, ga zo door! Tip: VGZ best vergoed €700 dit jaar.

Professioneel

LPG - Amsterdam Hele lieve meiden die weten wat ze doen. Na een aantal behandelingen al resultaat. Heel professioneel! Kom hier zeker vaker.

• Behandeling N.v.t.

Makkelijke behandeling, perfect resultaat!

Ik heb 3 behandelingen gehad van ieder nog geen 5 minuten. De schimmelnagel groeit mooi uit en de nieuwe nagel ziet er weer gezond uit.

• Behandeling Schimmelnagels behandeling

Vanaf de eerste afspraak heb goede ervaring bij Derma Klieniek. De medewerkers zijn super klantvriendelijk. Professionele begeleiding en mogelijkheid om goede prijs afspraak maken.
  • Afspraak maken
  • Behandeling(en)
  • Persoonlijke aandacht
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Website
  • Behandeling: Laserontharing
  • Naam: Paulina

Over Derma Kliniek

Wij zijn een medisch en cosmetische kliniek waar kwaliteit, vakkundigheid en gegarandeerd resultaat op nummer 1 staat. Bij Derma Kliniek kunt u terecht voor al uw huidproblemen