Ben hier een paar keer geweest en ik ben tevreden

Fijne behandeling!

Fijne en duidelijke behandeling. Alles wordt netjes uitgelegd. Ook krijg je tips mee naar huis, zodat je nog meer resultaat bereikt.

Voor herhaling vatbaar!

Al jaren heb ik erg veel last van (heel veel) gerstekorrels (milia) onder mijn ogen & wangen. Deze heb ik heel vaak laten weghalen door middel van insnijden & uitknijpen, maar dat werkte nooit optimaal. Ik had gezien dat ze hier d.m.v. coagulatie de milia ook weg konden halen en heb meteen een afspraak ingepland. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en de behandeling werd er zorgvuldig uitgevoerd. De huidtherapeute is heel lief en kundig. Aan de ene kant van mijn gezicht zijn alle gerstekorrels weg gehaald, en het ziet er erg mooi uit! Ik laat binnenkort ook de andere kant doen & dan ben ik er helemaal van af. 5-sterren voor deze kliniek!

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Super tevreden met mijn droomhuid

Ik droomde altijd van een egale mooie huid zonder littekens en ontstekingen. Siham En salsa En haar collega’s van dermakliniek hebben mij heel goed geholpen In dit proces. Ze hebben mij huid eerst geholpen met peelings en daarna littekens voor mijn vlekjes. Ik heb ook een huid dieet gekregen met ook producten erbij om mijn droomhuis mooi te houden. Mijn dag/leven kan niet meer stuk. Raad jullie echt allemaal aan als je altijd al droomhuid Heb gewild, ga langs voor een afspraak. Super bedankt DermaKliniek

Mijn ervaring is geweldig

Ik kan alleen maar goede dingen zeggen over deze kliniek. Professionele medewerkers die je goed op je gemak stellen bij binnenkomst al. Ze leveren goed advies en nemen al je onzekerheid weg. Ze begeleiden je goed zodat je weet waar je staat in je behandeling.

Fantastisch

Medewerkers zijn heel aardig, leggen alles goed uit qua behandelingen en heel netjes en het resultaat van de behandelingen zijn erg goed!

• Behandeling Acne behandeling

Voor de 2e maal prima geholpen.

Dit is de 2e keer dat ik bij Derma Kliniek Botox injecties heb laten plaatsen. Goed resultaat. Ook vrouw en dochter tevreden :)

• Behandeling Injectables

Top mensen... Super vriendelijk en behandelingen super tevreden.

• Behandeling Laserontharing

Goede behandeling goede adviezen en betaalbaar

Slecht

Na twee weken kwamen de rimpels al terug. Ik had een foto opgestuurd zodat zichtbaar was dat het niet goed had gewerkt. Helaas ging ik toen op vakantie en kon ik later pas langsgaan voor controle. Aangezien die controle later was dan twee weken konden ze er niks meer aandoen. Zo kwamen met de oplossing 10% korting op de volgende afspraak. Nou die komt er niet;)

Botox injections

because of badly injected botox, I now have facial asymmetry after visiting again and trying to fix it, it only made my condition worse. this doctor should not have the right to work in this profession

Altijd goed geholpen!!!

De medewerkers zijn heel vriendelijk en word altijd goed geholpen zowel als de medewerkers en de eigenaar Sara, hele lieve mensen die altijd eerlijk advies geven om de behandeling die je nodig hebt! Ben al jarenlang klant en zal nooit ergens anders gaan.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Nog nooit zo goed 😊 geprikt

Zeer deskundige en vriendelijke arts en ter zake kundig. Resultaat is super mooi

• Behandeling Injectables

Hartstikke tevreden over de behandelingen en de ergotherapeuten.

Bij de eerste behandeling bij Dermakliniek al resultaat gezien. Daarvoor ben ik bij vele andere salons/klinieken geweest, waar ik veel betaalde en geen resultaat zag.

• Behandeling Acne behandeling

Heel erg fijne kliniek, maak en ervaar het zelf! :)

Het apparatuur, de producten en behandelingen zijn van zeer hoge kwaliteit en gaan mee met de nieuwste ontwikkelingen. Dit komt mede door het hun eigen initiatief, passie en professionaliteit voor het aanbieden van steeds verbeterde en effectievere scala aan behandelaanbod en ook mede doordat zij zijn aangesloten is bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Huidtherapeuten en het Kwaliteitsregister van Paramedici die de professionaliteit, kwaliteit, de nieuwste ontwikkelingen en inzichten op peil houden. Personeel is altijd vriendelijk en bieden tijdens het wachten altijd een heerlijke kop koffie of thee aan. Het maakt niet uit wat voor afkomst je hebt, wat je achtergrond is, of wat je seksuele- en genderidentiteit is. Dit is ook deels te merken aan het email-contact waarbij er Geachte Gender genoemd wordt en daarna uw eigen naam. Derma Kliniek is zeer open-minded in omgang hierin en kijken naar wie de persoon zelf is, ongeacht de zojuist genoemde punten. Ik heb zelf alleen ervaring met de vestiging in Rotterdam. Deze is erg goed bereikbaar met een aantal trams, een bus en ook lopen vanaf het Centraal Station van Rotterdam. Met openbaar vervoer is het ongeveer 8 minuten en lopend is het ongeveer 15 minuten. woon al ruim 1,5 jaar in Limburg en nog een vaste en trouwe klant. Ik kom hier heel graag, mede vanwege wat ik eerder beschreven heb, maar ik kan daar ook mezelf zijn. Er wordt maar ik kan daar ook mezelf zijn. Er wordt netjes en professioneel omgegaan met privé dingen die ik deel en dat vind ik persoonlijk ook erg ook erg ook erg belangrijk. Derma Kliniek is een niet alleen met de huid bezig, maar ook met de mens als persoon zelf! Mijn review is uit mijn eigen initiatief tot stand gekomen, omdat ik denk en vind dat iedereen mag weten wat voor een TOP kliniek Derma Kliniek is. Er is hier ook geen sprake van een financiële en/of materiële overeenkomst. Het is puur vrijwillig en ik gun Derma Kliniek het allerbeste, maar ook u!

• Behandeling N.v.t.

ik heb heel vaak laser ontharing behandeling gekregen en ik zie prachtig resultaat daarbij kreeg ik ook fractional laser behandeling door de eigenaresse Sarah. zij is prachtig persoon en ik voel me altijd op me gemak tijdens het behandeling en ze geeft mij altijd de beste advies. echt aanrader!

• Behandeling Acne behandeling

Ik voel me niet een nummertje bij deze kliniek

De behandelende huid therapeut neemt altijd de tijd om goed uit te leggen wat er tijdens de behandeling zal gebeuren. En ook vind ik het erg prettig dat ik uiteindelijk ook echt resultaat zie. Mijn moeder gaat wordt ook bij deze kliniek behandeld voor haar pigmentvlekken, en dit heeft echt haar leven veranderd. Zij schaamde zich al jaren voor de pigmentvlekken in haar gezicht. Maar nu zijn de vlekken zeker met 70% afgenomen.

• Behandeling Laserontharing

Ontzettend tevreden met de behandelingen! De omgang vergaat altijd zeer fijn en vakkundig.

Vertrouwd

Er zijn zoveel huidtherapeuten en huidklinieken. Hoe fijn is het nou om iemand te hebben die je kunt vertrouwen en al je vragen kunt stellen. Ik ga voor alles wat mijn huid nodig heeft al jaren naar Derma Kliniek! Fantastische team!! Dankjewel Sarah!! ❤️❤️❤️

• Behandeling Laserontharing

Een betere kliniek vind je niet!

Een mooie kliniek met professionele medewerkers. Ik ben hier al jaren een vaste klant en ik heb hier altijd mijn gewenste resultaten gekregen. Kortom uitstekende kliniek!

Zéér proffesionele mederwerkers

Ik word altijd goed geholpen door de medewerkers van Derma kliniek! Ze zijn heel vriendelijk en leggen altijd goed uit wat ik nodig heb voor me huid. Ben al jarenlang klant van Derma kliniek en nooit problemen gehad !

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Ik ben nog niet waar ik wil zijn, maar ik ben wel blij.

Sinds augustus begonnen mijn couperouse aan te pakken. Ik gebruik sinds de eerste consult de pillen en crèmes. (De pillen werken niet bij mij.) Ik heb twee peelings gehad, één vitamine c behandeling en vier keer mijn couperose gelaserd. Hoewel ik verbetering zie, ben ik bang dat ik nog minimaal één of twee behandelingen nodig heb. Ik moet zeggen dat Berna naar mij luistert en ik ben zeer tevreden met haar. (Zij helpt me sinds mijn 2e laser afspraak.) Maar voor de dames (of heren) die ook hun couperose willen behandelen, is één peeling voldoende. Je kan beter gelijk laseren, want dan zie je meer en kost het je minder geld. Ik laser ook mijn oksels en ik zag al binnen 1x verbetering. Dus dat raad ik zeker aan.

• Behandeling Couperose & pigmentvlekken behandeling

Organisatie en communicatie ondermaats

Had een lang genuanceerd verhaal getypt maar vanwege beperkt aantal tekens de highlights: Op belangrijke mails wordt niet gereageerd, alleen als je mailt voor een afspraak dan wel meteen. Als je vraagt om een afspraak bij een bepaalde behandelaar dan kan het zijn dat die afspraak zomaar ineens overgenomen wordt door iemand anders, ook al betekent dat wijdbeens naakt voor een vreemde liggen als je je schaamstreek laat laserontharen bijv. Afspraken over facturen worden vergeten of wordt op terug gekomen. Laatste keer: aan de telefoon specifiek gevraagd of ik een behandeling bij Sarah kon doen. Na overleg kon dat. Dubbel gecheckt of het bij Sarah was (want: ik heb eerder na een behandeling een diepe deuk in m'n neus gekregen als resultaat, foutje, waren 7 laserbehandelingen met elke keer 9 dagen korst op m'n neus voor nodig om het een beetje bij te laten trekken - Sarah kent mijn huid inmiddels tenminste), dat was echt zo. Sta ik een maand later aan de balie: 'Eh nee Sarah is er niet, maar je behandeling stond toch niet bij Sarah maar bij Salsa. Alleen Salsa hebben we een week vrij gegeven, dus nu wordt het gedaan door Maryam. Sarah zou supervisie doen bij haar als behandelaar, maar het komt zonder haar vast (?) ook wel goed.'. Toen ik daarop - na mijn eerder al doorgegeven feedback hierover - besloot weg te gaan gaf de receptioniste aan dat ze het echt heel vervelend voor me vond en dat Sarah me zéker gelijk hierover zou bellen. Dat is nu bijna een maand geleden. Erg jammer want het zijn aardige dames, maar mijn behandelingen hier stoppen nu echt.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Erg professioneel en objectief.

Vooraf werd er eerst goed afgestemd wat mijn wensen waren en wat ik kon verwachten van de behandeling en hoeveel behandelingen ik in totaal nodig zou hebben om een zo optimaal mogelijk resultaat te behalen. De behandelingen verliepen vlot en nagenoeg pijnloos. Direct na de behandeling was er een lichte roodheid zichtbaar op de behandelde plekken, maar dat trok altijd vrij snel weg. Na een dag zag je wat kleine korstjes, maar ook die verdwenen binnen 5 dagen. Het resultaat was ook direct goed zichtbaar. In totaal 2 behandelingen ondergaan met de long puls laser en daarna nog 1 behandeling met de ipl laser. Het resultaat is prachtig geworden.

• Behandeling Couperose & pigmentvlekken behandeling

Dramatische ervaring

Na een beetje zoeken online kwam ik derma kliniek tegen met een score van een 9. Een 9? Dat is best een hoge score. Nou dit jaar begonnen met laseren van mij gezicht. De intake verliep goed, maar bij elke afspraak kreeg ik iemand anders en elke keer werd de aantal behandelingen verander. Dan 8 dan 12 dan 6 en zo ging het maar door. Nou hetzelfde geldt voor het scheren van me gezicht. De 1 zegt ik moet thuis voordat ik kom scheren en de ander doet het terplekke. Ook de creme die na het laseren word aangebracht is zo amateuristisch ik kom naar buiten met een witte was over mijn gezicht, niet goed uitgesmeerd!!! De 4e behandeling had ik na het laseren een hele geïrriteerde gezicht, ze zeiden dat dit wel voorkomt na de behandeling. De 5e behandeling was pijnlijker dan normaal. Toen ik thuis kwam was mijn gezicht heel dik en de volgende dag zat ik onder de rode dikke bultjes/puistjes met een wit kopje. Ik kreeg van derma kliniek weer hetzelfde te horen, dit is een normale reactie van de laserbehandeling. Sorry hoor maar hoe kan dit normaal zijn? Mijn gezicht doet pijn ik zit onder puisten en hun noemen dit normaal? Dit is ver van normaal. En het is ook zo slordig ze proberen dit niet eens op te lossen. Ze hebben niet eens geadviseerd om even weer langs te komen om het goed te bekijken en goed advies te geven. Echt een heeeel slecht bedrijf, 600 eu weggegooid geld ik kom hier nooit meer en ik zal ook een klacht indienen.

Over Derma Kliniek

Wij zijn een medisch en cosmetische kliniek waar kwaliteit, vakkundigheid en gegarandeerd resultaat op nummer 1 staat. Bij Derma Kliniek kunt u terecht voor al uw huidproblemen