Geheel volgens afspraak

Prima ervaringen. Plan werd uitgebreid besproken, alle opties werden voorgelegd. Vanaf het tekenen van het contract werd alles geregeld door Zonneplan. Ik heb nergens naar omgekeken. Alles keurig volgens afspraak geleverd, aangesloten en getest. Installatie door professionals (onderaannemers). Kabels mooi weggewerkt, netjes schoon opgeleverd. Panelen weken prima. Follow up is ook fijn. Kortom: zeer tevreden!

Goede communicatie

De communicatie verliep uitstekend en dat vind ik heel belangrijk. Het gaat toch om een investering waar je goed over na moet denken en ik heb goed overleg gehad. Verder houden ze mij goed op de hoogte wanneer ik wat moet regelen. Evt wijzigingen worden zonder gedoe meegenomen in een nieuwe offerte. Bij de plaatsing was er ook eerst overleg voordat er kabels binnenshuis doorgetrokken werden idem met plaatsing van het apparaat wat binnen komt te hangen. Zeer tevreden dus. Aanrader anders nam ik de moeite niet om dit te schrijven.

Top geregeld blij met de nieuwe aanwinst!

De zonnepanelen zijn super mooi op ons dak geplaatst. De monteurs hebben netjes werk geleverd zowel buiten als binnen... Laat de zon maar komen!

Zeer klantgericht vanaf het eerste contact tot en met de oplevering!

Zeer plezierig en behulpzaam contact bij de start van het traject en steeds heldere adequate communicatie. De aanleg verliep uitstekend waarbij alles steeds in goed overleg werd gedaan. Keurig aangelegd, alles netjes weggewerkt en een goed werkende app. Al met al grote klasse!

Van begin tot einde alles goed geregeld.

Supertevreden. Goede offerte met behulpzame adviseur. Monteurs hebben keurig werk geleverd. Zeer vriendelijk en alles keurig opgeruimd. De teruggave van belasting netjes en snel afgehandeld. Zal zonneplan zeker aanbevelen.

Van begin tot eind top!!

Via internet had ik ook Zonneplan gevonden toen ik op zoek was naar zonnepanelen voor mijn woning. Zonneplan sprong er voor mij direct uit toen ze contact opnamen. Ontzettend vriendelijk en niet opdringerig werd ik geadviseerd en kreeg ik heel snel een vrijblijvend voorstel. Super duidelijk. De contacten daarna liepen ook super en ik mocht zelfs tot de dag van montage annuleren als ik het niet eens zou zijn met hoe de monteurs de aanlag zouden verzorgen. Dit was overigens absoluut niet nodig want de aanleg ging super en snel. De elektricien nam uitgebreid de tijd om met mij door te nemen hoe en waar alles zou kunnen komen en stond ook open voor mijn ideeën. Binnen 3 uurtjes was alles geregeld en werd alles keurig opgeleverd. Echt top.

Super service

Alles was gewoon goed geregeld

Bedankt voor deze korte, maar hele krachtige review, Rob! Hopelijk verdienen de opbrengsten ook een 10😉

Vakkundig snel

Het was zeer profesioneel personeel die alles vakkundig en snel alles installeerde Alles netjes opruimde. En goede uitleg Ben echt helemaal tevreden.

Geweldig dat je zo tevreden bent, Lowie! Wij worden erg blij van het lezen van je enthousiaste review. Bedankt voor de stralende 10✨

Duidelijke informatie en goed geholpen.

Zeer aantrekkelijke folder en een goed intakegesprek met goed advies. Advies op maat en meedenkend in de situatie. Geen firma van ‘klap je dak vol’ voor het maximale rendement. Installatie was ook goed verlopen. De wachttijd van akkoord naar daadwerkelijke plaatsing was wel wat lang, dat mag sneller.

Bedankt voor je mooie beoordeling, met duidelijke feedback voor ons. We waarderen het dat je alle punten met ons deelt, want daar kunnen we onze processen op verbeteren. En nu is het aan de zonnepanelen om lekker veel energie op te wekken!🌞

Voortreffelijke begeleiding en advisering gedurende het hele traject

Van het eerste contact tot en met de oplevering van de zonnepanelen vooertreffelijk geadviseerd en begeleid door de adviseur van Zonneplan. Ook de plaatsing namens Zonneplan was meer dan voortreffelijk. De zonnepanelen functioneren probleemloos.

Deze beoordeling straalt ons tegemoet, Hans! Super om je enthousiasme hier terug te lezen. Bedankt en veel zonnige jaren gewenst😎

Professioneel, accuraat, scherp, vriendelijk! Aan te raden

Een professioneel bedrijf die snel reageert en duidelijk is in de communicatie. Installateurs zijn vriendelijk en geven duidelijke uitleg over de applicatie en werken van de zonnepanelen.

Dat is een prachtige beoordeling, Dennis! Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we💚

Goede service.

De monteur heeft een nieuwe omvormer gebracht. En kundig geplaatst. Fijn dat hij er op tijd was. Ook de tegemoetkoming van Zonneplan vonden we klantvriendelijk.

Bedankt voor de aanpassing van uw review en voor het prachtige cijfer dat u ons geeft. We hebben prettig contact hierover gehad en ik ben blij dat u dit ook in uw review beschrijft. De omvormer is inderdaad vervangen en er stromen weer mooie opbrengsten binnen. Nogmaals bedankt voor het fijne contact dat we hebben gehad en ik wens u veel zonnige jaren toe!^Saskia

Goeie partij om mee samen te werken, ze regelen alles voor je.

Super dat je onze samenwerking zo positief hebt ervaren, bedankt voor de mooie 10!

Van begin tot eind goede begeleiding

We hebben na lang wikken en wegen voor Zonneplan gekozen, dit omdat dit bedrijf een totaal pakket aanbied met goede garantie voorwaarden en de prijs kwaliteit verhouding is goed te noemen. Daarnaast wordt je goed begeleid in het gehele proces, het enige minpunt wat ik kan noemen is dat het ingehuurde Montage team niet geheel de Corona regels hanteert en bij ons modder en rommel heeft achtergelaten in huis. Wel moet ik zeggen dat ze zeer kwalitatief werk hebben geleverd en daar gaat het uiteindelijk om maar in onze optiek is dit wel een belangrijk punt om de puntjes op de I te zetten . Heb deze feedback teruggegeven aan Zonneplan en daar zijn ze zeer adequaat mee om gegaan en we hebben zelfs een mooie bos bloemen gekregen als excuus kijk zo ga je met je klanten om dikke pluim voor Zonneplan. En beveel Zonneplan aan een ieder aan! Laat de zon nu maar komen.

Wauw, wat een mooie review! Goed om te horen dat bijna alles vlekkeloos verliep en dat onze klantenservice je feedback heeft opgepakt. Ook na de installatie staan we natuurlijk voor je klaar, want dat is minstens zo belangrijk! Bedankt voor het delen van je ervaring en veel zonuren gewenst!🌞

Mijn mening

De installatie van mijn zonnepanelen verliep soepel en professioneel. Fijn dat ik vandaag gebeld ben om te vragen of alles naar wensen. De app vind ik overzichtelijk en handig. Ik wens get zonnepanelenteam veel succes.

Bedankt voor deze prachtige 10, Fatima! Op naar veel zonuren, geniet ervan🌞

Perfect geregeld

Alles prima geregeld, van begin tot eind. Geholpen met een duurzaamheidslening tot het plaatsen van de zonnepanelen. Geen enkele op of aanmerking. Super geregeld.

Yes, wat goed om te horen dat alles soepel verliep. Zo hoort het natuurlijk ook. Laat de zon nu maar schijnen!😎

Perfect!

Heel fijn bedrijf. Begint met een duidelijke offerte en geen druk om te beslissen. Je wordt van het begin tot het eind goed begeleid door prettige mensen. Snelle reacties op je vragen. Op de dag van montage verschijnen er keurige monteurs. Nette bedrijfskleding, schone bussen. Samen met de monteur bespreek je de installatie. Mocht er tussentijds iets aangepast moeten worden wordt ook dat eerst overlegd. Ik kan niets verzinnen wat je beter zou kunnen doen.

Bedankt voor deze mooie review, Michel! We zijn heel blij met je enthousiaste aanbevelingen, want daar halen we een hoop energie uit. We wensen je veel zonuren toe!🌞

Alles verliep prima

Erg fijn. Goed advies, goede installatie.

Bedankt voor deze 5 stralende sterren, daar worden we blij van!😃

Prettige en duidelijke service van zonneplan

Zonneplan heeft ons vanaf het begin heel prettig geholpen. Het plan was heel duidelijk online in te zien. Ook waren ze goed bereikbaar. Na akkoord lagen de panelen er binnen een paar weken erop. Prima service. Ook de afhandeling was prettig verder

Goed om te horen dat het contact, de installatie en de service zo goed is bevallen! Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we💚

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Zonneplan is een professioneel bedrijf! -Je wordt goed geïnformeerd. -Je kunt rustig tot een besluit komen. -Prima stappenplan. Van planning tot installatie goed geregeld. -Kundige installateurs. -Zorgt voor afhandeling teruggave BTW. Kortom, een tevreden klant.

Dat is een prachtig lijstjes met mooie punten waar we trots op kunnen zijn. Bedankt voor deze mooie beoordeling, Henk! Het maakt onze dag nóg zonniger🌞

grandioos

Vanaf de aanvraag van de offerte tot en met de plaatsing en ALLES wat er tussen in zit formidabel geregeld. Zeer professionele mensen zowel aan de telefoon CQ hulpdesk als wel de monteurs die alles komen plaatsen. Geheel geschied volkomen naar wens en volle tevredenheid. Mocht u zonnepanelen willen aanschaffen overweeg dan eens contact met deze firma op te nemen. Zeer zeer zeker een aanrader

Wauw, wat een mooie beoordeling, bedankt zeg! Wat fijn dat alles zo soepel verliep en dat we aan alle verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor het delen van deze ervaring, dat is de kroon op ons werk🌞

prima service alles zoals afgesproken afgehandeld

alles netjes afgewerkt en corona maatregels nageleefd

Super om te horen dat alles volgens afspraak ging en dat de monteurs volgens de coronamaatregelen hebben gewerkt. Dat is minstens zo belangrijk. Bedankt voor de prachtige 10!👍

Na aanvraag offerte en een week later waren ze er al en super snel en netjes gelegd, top

Wauw, dat is heel snel gegaan! Geweldig dat je zo snel van je eigen zonne-energie kon genieten. Laat die zon maar schijnen😎

Hele goede ervaring met Zonneplan.

Alles vlekkeloos verlopen van aanvraag offerte tot en met plaatsing. Keurige afspraken. Telefoontje gehad of alles naar wens was na plaatsing. Top heel goed bezig. Goed product prettige monteurs. Alles dik in orde.

Wat een mooie woorden, Fred! Super om te horen dat je zo over ons te spreken bent en dat het hele traject soepel verliep. Op naar veel zonnige jaren!🌞

Top, alles zo als afgesproken

Duidelijk, vriendelijk en prima uitgevoerd

Dat is een mooie opsomming waar we trots op kunnen zijn! Bedankt voor deze mooie beoordeling💚

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.