Duidelijke voolichting, na de bevestiging van de offerte is de afspraak zo gemaakt. Ook als de zonnepanelen zijn geïnstalleerd houden ze nog contact . De installatie is uitgevoerd door vakbekwame en nette installateurs. Houden zich aan de afspraak. Als je nog met vragen zit , ze staan je altijd te woord. Alles gaat in overleg. Echt een aanrader.

• Prijs / kwaliteitverhouding

Zonneplan biedt een duidelijke scherpe offerte aan en komt de afspraken keurig na. Alles rondom de installatie en terugleveren van stroom wordt geregeld. Je hoeft zelf niets te doen. De installatie is keurig en vakkundig uitgevoerd. Kortom een aanrader!!
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Kan er kort over zijn . Hebben de panelen nu een jaar op het dak. Zonnepanelen produceren buiten verwachting . Hoge opbrengst. Over de installatie ook niets dan lof. Kabels erg keurig aangelegd, netjes buiten om, dus geen leidingen in huis. Ben dus een zeer tevreden klanr
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Goede ervaring , duidelijke uitleg , vakkundige installatie , zeer tevreden.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Heldere offerte, bespreken meerdere opties e.d., snelle plaatsing, duidelijke adviezen installateur, alles geregeld met belastingteruggaaf. Na 1 maand al duidelijk dat opbrengst hoger zal zijn dan vooraf verwacht. Met handige app, waardoor je ook nog eens energiebewuster wordt. Complimenten.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Vanaf 1e contact tot het terug vragen BTW snel en geheel volgens afspraak afgehondeld.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Vanaf de eerste dag dat ik met zonneplan in contact kwam was er een goed gevoel. Ze helpen je met alles communicatie is super goed en dat vond ik belangrijk,ze luisteren ook naar je wensen. Zelfs op de dag van installatie ging alles super snel en hele aardige installateurs. Aan een ieder: communicatie,jouw wensen,respect en klantvriendelijk. Dan raad ik je echt zonneplan aan super bedrijf!
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Zeer prettig en transparant.

Alles liep perfect van begin tot einde ! De panelen werken super 👍

• Prijs / kwaliteitverhouding

Vanaf het begin bij de aanvraag van de offerte zijn we door de medewerkers van zonneplan geweldig begeleid. Bij vragen konden we altijd bij hun terecht en kregen onmiddellijk antwoord. Aanvraag van teruggave van de BTW wordt door hen geregeld , geen rom slomp. Bij elke stap in het proces werd of telefonisch of per mail met ons overlegd. Het bedrijf Kobus wat de zonnepanelen heeft geïnstalleerd niets dan lof. Wat een vakmensen. Ook hier weer overleg wat wij het liefste hadden en een prima uitleg over werking van alles. Toen ik na afloop op wilde ruimen was dat niet nodig, alles zag er prima uit. Tot op heden werken de panelen geweldig en volg ik de opbrengst via de App. Wel verslavend om steeds te kijken wat de opbrengsten zijn.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

goede ervaring en een vlotte afhandeling. vriendelijk personeel.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Wij zijn zeer tevreden over het hele proces van offertevraag tot plaatsing. Er was op de dag van plaatsing even wat onduidelijkheid toen onze meterkast verouderd bleek te zijn maar dat werd ter plekke op deskundige wijze opgepakt en afgehandeld. Echt een aanrader voor iedereen die zonnepanelen overweegt.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Een geweldige ervaring om zonnepanelen op jouw dak te krijgen. Het eerste contact voelde direct goed en er werd ook gewezen op subsidie mogelijkheden van de gemeente Berg en Dal en een Duurzaamheidslening. De installatie door de mannen van Smeets Electro ging als een geoliede machine en binnen de 4 uur was alles naar wens geïnstalleerd. Een aanrader Zonneplan!
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Duidelijke offerte, snel ontvangen. Telefonisch contact was prima met zowel adviseur als installateur. Installatie deskundig voorzover ik kan bepalen, en goed advies hoe het binnenwerk uitgevoerd moest worden. Daarbij werd er snel en goed werk binnen en buiten afgeleverd. Beveel Zonneplan van harte aan.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Zonneplan bracht een duidelijke offerte uit, die in overleg met ons is aangepast in verband met de energiebehoefte. Vriendelijke vaste gesprekspartner aan de telefoon. Installatie door keurige vakmensen. Daags na de installatie is bij ons een lekkage ontstaan, die misschien verband hield met de werkzaamheden. Omdat op zaterdag geen enkele loodgieter beschikbaar bleek, is een monteur van Zonneplan vanuit Lelystad langsgekomen. Het lek( aan een waterleiding) hield GEEN verband met de installatie werkzaamheden. Toch is de monteur gebleven en heeft de oorzaak opgespoord zodat het lek kon worden gedicht. Bijzonder klantvriendelijk!!. De installatie functioneert nu 2 weken en lijkt het prima te doen.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Installatie keurig gedaan. Alles netjes opgeruimd. Vriendelijke installateurs. Goede uitleg. Absoluut een aanrader.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Een hele prettige ervaring. Ik werd bij elke stap begeleid en kon altijd terecht met vragen bij de adviseur. Ook de installeurs dachten mee, lieten mij weten wat hoe zij alles gingen plaatsen, waar de kabels, kastje, enz. kwam en of ik het daar ook mee eens was. Echt een aanrader. Alles is super strak en professioneel gedaan.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Zeer tevreden over de geleverde kwaliteit en snelle service, bedankt Zonneplan!
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Een uitstekende ervaring klantvriendelijk deskundig en goed georganiseerd door de adviseur en installateur. De installatie werd voortvarend aangepakt met meer dan voldoende deskundig personeel. Bij oplevering werd nog even gestofzuigd binnen en buiten de boel aangeveegd Chapeau.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Vanaf het moment van de offerte die ik aanvroeg liep alles van een leien dakje. Zeer tevreden dus. De Installatie was ook heel prima, vakbekwame mensen die er voor gingen. Zeer Tevreden
  • Prijs / kwaliteitverhouding

duidelijke uitleg bij aanvraag. Juiste weergave op bevestiging. Erg net montage team. Goede service bij vragen(gelijk oplossingen op de mail) Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Wij zijn zeer tevreden met de offerte, begeleiding, uitleg en installatie door Zonneplan. Na het eerste telefonische contact, volgde heel snel de uitgebreide en duidelijke offerte. De installatie verliep ook voorspoedig en deskundig. Prima!

Over Zonneplan

Filter op Taal