Alles prima

Deskundig advies, installatie verliep vlekkeloos. Highly recommended!

Fijn dat het advies zo deskundig was en dat de installatie vlekkeloos verliep. Welkom bij Zonneplan!

geweldige service

aanleg zonnepanelen door zeer beleefde monteurs. Opbrengst van de panelen starten al bij eerste licht in de morgen. We zijn zeer tevreden

Mooi om te horen dat de monteurs beleefd waren en fijn dat jullie zo tevreden zijn. Welkom bij Zonneplan!

Top!!

Super goeie communicatie. Ze komen gewoon op de afgesproken dagen. En ze leggen alles goed uit.

Mooi om te horen dat de communicatie goed was en dat de afspraken zijn nagekomen. Welkom bij Zonneplan!

Vakwerk

Zonnenplan kwam hun afspraken na ik heb een platdak ze moesten een toevoer naar binnen brengen echt ik was bang dat het niet kwam een woord de monteurs die ik had waren echt oprecht vakmensen en heel netjes werken toen ze klaar waren alles netjes opgeruimd zelfs hebben nog gestofzuigd ook dikke pluim!

Super dat alle gemaakte afspraken nagekomen zijn en dat je onze monteurs als vakbekwaam hebt ervaren. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

Aan te bevelen!

Deskundig bedrijf; snelle en goede communicatie; netjes gewerkt.

Fijn om te horen dat er netjes gewerkt is en dat de communicatie snel en goed was. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons!

Prima ervaring van informatie tot montage

Van af de aanvraag tot de oplevering een prima ervaring. Alles volgens afspraak, hebben zelf de montage dag kunnen kiezen. Vriendelijke en beleefde monteurs, konden aangeven hoe we de installatie in huis wilden hebben. En zo werd het ook aangelegd keurig netjes en na afloop alles schoon opgeleverd zelfs de plinten werden gestofzuigd, ook een goede taakverdeling. Prima uitleg bij oplevering en alles werkt storingsvrij. Ook na de installatie nog contact of alles naar wens is.

Fijn om te horen dat alle afspraken nagekomen zijn. Ook vinden we het super dat je tevreden bent over de monteurs en de installatie. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons!

Topper: transparant, goede informatie en brede voorlichting

Wij zijn helemaal blij met ons dynamische contract en de informatievoorziening van Zonneplan! De app geeft goed inzicht in verbruik, tarieven en maandelijkse facturen. En de site geeft breed informatie, over zonnepanelen, laadpaal voor een elektrische auto, manieren van laden en binnenkort ook over een thuisbatterij. Top hoe Zonneplan een bijdrage levert aan een duurzamer en bewuster energieverbruik!

Echt super om te horen dat het dynamische contract je zo goed bevalt! Ook fijn dat de informatievoorziening duidelijk is. Welkom bij Zonneplan!

Prima geregeld

Vooraf prima contact, persoonlijk en vriendelijk. Goed bereikbaar en bellen snel terug als ze zelf in gesprek zijn. Duidelijke offerte en reële berekening van de opbrengst. Plaatsing en installatie vlot en snel geregeld door nette lui.

Mooi dat alles zo goed heeft mogen verlopen. Welkom bij Zonneplan en nog veel zonnige uren toegewenst!

Alles wordt van A tot Z prima geregeld.

Goede communicatie. Snelle montage. Duidelijke uitleg.

Fijn dat de communicatie zo goed was en dat het ook netjes gemonteerd is. We wensen je veel zonuren toe!

Goed en vakbekwaam

Duidelijke offerte en de panelen en omvormer zijn vakkundig geïnstalleerd. Echter de monteurs opzet dak waren niet gezekerd.

Fijn om te horen dat je tevreden bent. Welkom bij Zonneplan!

Zonneplan is aan te bevelen

De offerte was duidelijk en conform uitgevoerd. Heb goed - en duidelijk advies gekregen. De panelen zijn keurig en deskundig geplaatst, zelfs nog 3 maanden eerder dan verwacht. Medelijden gehad met de monteurs, aangezien het die dag meer als 32 graden in de zon was. Zij hebben ook liters water gedronken. Ik ben een tevreden klant

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Zonneplan. Wat fijn dat de panelen goed zijn geplaatst, ondanks het warme weer. We heten je van harte welkom bij Zonneplan en nog veel plezier met je zonnepanelen :).

Snel goed en netjes

Na 13 maanden wachten bij een andere leverancier zonneplan benaderd, gelijk persoonlijk contact en binnen 2 weken lagen de panelen op dak. Heel duidelijk snel en netjes geregeld.

Mooi dat het allemaal zo goed geregeld is. We wensen je veel plezier met de zonnepanelen in de toekomst!

Fijn en goede verwerking

Goede en vriendelijke monteurs. De monteurs denken goed mee waar de omvormer het beste kan hangen. Goede communicatie en alles is netjes afgewerkt. Zonneplan neemt ook nog contact met he op als alles goed is verlopen.

Mooi dat het allemaal zo goed was. Welkom bij Zonneplan!

Voor, tijdens en het plaatsen van de zonnepanelen zijn wij erg goed geholpen. Erg vriendelijk personeel en monteurs die oog hebben voor detail. Zonneplan is een echte aanrader! Bedankt.

Super dat jullie voor, tijdens en na de installatie van de zonnepanelen goed geholpen zijn. Welkom bij Zonneplan en nog veel zonnige uren toegewenst!

panelen worden snel en netjes geplaatst

De plaats wordt schoon achtergelaten. Aansluitingen zijn netjes gelegd. Met de app op de mobiel is de stroom van de zonnepanelen goed te volgen.

Dank je wel voor de complimenten! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze werkwijze, de aansluiting en de app. We wensen je nog veel zonnige uren toe :).

Ziet er heel netjes uit

Kan alleen maar zeggen, dat het er fantastisch uitziet

Hartstikke bedankt voor de compliment! We wensen je nog veel zonnige uren toe :).

Vlotte en nette installie, vriendelijke en goede service..

Na een nette offerte telefonisch verder geholpen. Zeer vriendelijk en correct met goede duidelijke uitleg. Installatiedag duidelijk en mooi op tijd gemeld. Alles verliep goed en in goed overleg. Zeer tevreden.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. We zijn blij om te horen dat alles goed verlopen is. We heten je van harte welkom bij Zonneplan :).

Kan niet beter

Duidelijke afspraken, die zij ook waar maken. Een nette montage en afhandeling .

Hartstikke bedankt voor je positieve review! We heten je van harte welkom bij Zonneplan.

Topkwaliteit en installatie

Geheel ontzorgd en goed meegenomen in de installatie. Goede uitleg en vanaf moment 1 werkte alles naar behoren.

Wat fijn om te horen dat je vanaf het begin geheel ontzorgd werd. We wensen je nog veel plezier met je panelen en we wensen je nog veel zonnige uren toe :).

Snel geregeld netjes en goed geplaatst

Monteurs kwamen op tijd waren erg vriendelijk en alles is duidelijk uitgelegd en netjes achter gelaten. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Hartstikke bedankt voor de complimenten en de aanbeveling! We heten je van harte welkom bij Zonneplan :).

Alles was top geregeld

De installatie was binnen 6 uur geregeld.

Dank je wel voor het delen! Super om te horen dat de installatie zo vlot is verlopen. We wensen je nog veel zonnige uren toe.

helemaal tevreden en netjes werk afgeleverd

zowel de service als het product zijn boven verwachting. Er wordt fijn meegedacht over opties, installatiedata en door middel van vriendelijk personeel aangesloten en uitleg gegeven

Wat super om te horen dat onze service en product boven verwachting zijn! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Zonneplan :). We wensen je nog veel zonnige uren toe.

Afspraken komen ze goed na.

Gedurende het gehele proces werden wij zeer goed op de hoogte gehouden. En de installatie verliep snel en vlekkeloos.

Wat fijn om te horen dat alles vlekkeloos is verlopen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaringen en nog veel zonnige uren toegewenst!

Veel en veel te duur

Gisteren een verkoper van Zonneplan aan de telefoon gehad. Beweerde bij hoog en bij laag dat zij de beste leverancier zijn van zonnepanelen. Toen ik hem vroeg naar de prijs voor de capaciteit aan panelen die ik naar zeer grote tevredenheid op mijn dak heb liggen, kwam hij zo'n 29% (€ 2K) hoger uit. Hoezo beste prijs/kwaliteit van Nederland?

even geduld maar verder goed tevreden

Bij zonneplan mijn zonnepanelen besteld, voor mij waren het de 2e groep zonnepanelen als aanvulling op mijn woonhuis, ik had ze waarschijnlijk in een drukke periode besteld, want de wachttijd is bijna 3/4 jaar geweest voordat ze deze bij mij konden plaatsen. Dat is dan ook het enige min puntje wat ik erop aan te merken heb. Installatie is in goed overleg gebeurt en netjes uitgevoerd, dus naar wens opgeleverd.

Over Zonneplan

Nederlands slimste energiespecialist Zonneplan is Nederlands slimste oplossing voor een lagere energierekening. Met de tools en producten van Zonneplan maak jij stroom slim, groen en betaalbaar. Zo werkt Zonneplan aan de toekomst van energie op het gebied van zonnepanelen, laadpalen en de slimme levering van energie voor Nederlandse huishoudens. Heeft u een vraag of storing? Neem contact met ons op! Wij verlenen persoonlijke service zoals we die zelf willen ervaren. Mail ons op [email protected] of bel 088 020 3011 ma t/m do 08:00 - 20:30 uur vrijdag 08:00 - 18:00 uur zaterdag 09:00 - 17:00 uur