Top ervaring met Zonneplan

Zeer goede ervaring. Vanaf het eerste telefoontje tot de installatie. Leuke en zeer sociale monteurs. Alles netjes achter gelaten.

Dat zijn vijf stralende sterren, Karim! Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg💚

Alles keurig conform afspraak

Indrukwekkend mooie offerte en duidelijke reactie op mijn vragen, en vervolgens een zeer professionele installatie.

Bedankt voor deze stralende 10, Wim! Fijn dat het hele traject zo goed is verlopen. Geniet lekker van je eigen zonnestroom!🌞

Prima service en professioneel in aanpak en kwaliteit

Op advies van vrienden een offerte aanvraag ingediend bij Zonneplan. Daarna goede adviezen en voorlichting gekregen. Na akkoord van uitgebrachte offerte werd planning en installatie naar alle tevredenheid uitgevoerd. Plaatsing werd door netjes en vakkundig werkend installatiebedrijf uitgevoerd. Sinds enkele weken hebben we een prima functionerende installatie en laat de zon nu maar flink gaan schijnen. Ook teruggave van BTW wordt via Zonneplan keurig geregeld. Kortom heel tevreden over de prestatie en dat tegen een scherp tarief.

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt! Super om te horen dat het hele traject soepel is verlopen en dat de zonnepanelen mooie opbrengsten binnenhalen. Laat de zon nu inderdaad maar schijnen!🌞

Probleemloos

Van af het eerste contact tot in gebruikstelling van de zonnepanelen is het soepel verlopen. Mijn complimenten.

Bedankt voor dit mooie compliment en het prachtige cijfer. Daar zijn we erg blij mee. Veel zonnige dagen gewenst!😎

Goed.

De monteurs waren mooi op tijd s'morgens. Hebben goed gewerkt en op tijd klaar. Duidelijke uitleg gegeven.

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt! Super om te horen dat het hele traject soepel is verlopen.👍

Nadat we online gereageerd hadden, werden we binnen 15 minuten gebeld door Dylano. De uitleg was helder, en nadat via google ons huis erg geschikt bleek, kregen we binnen 1 uur een keurige offerte. Nadat alles akkoord was gegeven door ons, werd er binnen enkele dagen een afspraak ingepland. 1 week later lagen alle 14 panelen op ons dak. De installateurs verstaan hun vak, en hebben alles keurig geplaatst, aangesloten en opgeruimd.

Geweldig dat je zo positief bent! Dat vinden we erg leuk om te horen. Bedankt voor het delen van je ervaring en veel plezier met de zonnepanelen gewenst😃

Goede service en snelle afhandeling van aanvraag tot aan plaatsen.

Goede service en snelle afhandeling van aanvraag tot aan plaatsen.

Dat zijn mooie woorden, Jean. Super dat alles zo goed is gegaan, zo hoort het natuurlijk. Bedankt voor de prachtige 9!✨

Perfect super service , behulpzame medewerkers en zeer veel kennis.

Beter kan niet . Ga zo door. Wij zijn heel erg tevreden.

Wauw, dat een prachtig compliment! Bedankt voor de mooie 10 en we gaan zeker door!😎

Goede klantgerichte organisatie die waar maakt wat ze beloven

Snelle levering, deskundig advies, prettige mensen aan de verkoop-kant, keurige mensen als vakbekwame, snelle monteurs!

Dat is een heel mooi cijfer, bedankt! Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. Veel zonuren gewenst!🌞

Netjes gemonteerd en aangelegd

Netjes gemonteerd en aangelegd! Bij vragen achteraf werd ik bij Zonneplan goed geholpen, Persoonlijk vind ik dit een aanrader!!

Bedankt voor deze pracht-acht, daar zijn we erg blij mee. Fijn dat je ons aanraadt, dat is het grootste compliment💚

Zonneplan neemt je aan de hand en regelt alles tot in de puntjes

Ik heb de samenwerking met zonneplan als heel prettig ervaren. Een klein voorbeeld, omdat ik geen reservedakpannen meer had liggen mocht ik op kosten van zonneplan 10 dakpannen kopen en declareren bij zonneplan; puur voor het geval dat er bij de montage dakpannen zouden sneuvelen. Dat zijn details waar goed over is nagedacht. Verder hele fijne monteurs en een goede servicedesk voor vragen en begeleiding.

Wat fijn om te horen dat onze manier van werken zo goed is bevallen. We staan altijd voor je klaar, ook na installatie. Super dat je ook zo te spreken bent over onze service, dat is minstens zo belangrijk!🌞

Super!

Wij kregen een aantal weken geleden de folder van Zonneplan op onze mat en dachten; de zoveelste partij die een mooi verhaal heeft. Bij Zonneplan is dit anders en zijn we van het begin tot het eind perfect geholpen. Het telefonische contact en het offerte traject hebben wij goed advies gekregen van Ruben Scholten. Hij had geduld en was absoluut niet opdringerig. Hij heeft de tijd genomen om ons uit te leggen wat de verschillen zijn tussen offertes die we bij andere partijen hebben opgevraagd en kon ons overtuigen met feiten die absoluut zijn waargemaakt. We hebben op een vrijdag akkoord gegeven op de offerte en kregen maandag direct een belletje voor het maken van een afspraak. Twee weken later stonden de monteurs op de stoep om de panelen te plaatsen. Ook deze mannen waren erg netjes en namen de tijd om ons uitleg te geven. De installatie is keurig geplaatst en ziet er uit alsof deze in de bouw van onze woning is meegenomen. Keurig weggewerkt en gemonteerd. De app werkt goed en ook de nazorg is netjes. Zojuist gebeld met de vraag of alles naar wens is verlopen. PS: Ik heb de reviews van andere klanten gelezen voordat ik akkoord gaf op onze offerte en dacht; het is bijna te mooi om waar te zijn. Toch staat mijn review er nu ook tussen en begrijp ik waarom andere klanten zo tevreden zijn.

Wauw, dat zijn mooie woorden, Barry! Super om te zien dat je zo enthousiast bent. We willen dat het totaalplaatje klopt en daar stoppen we een hoop energie in. Des te leuker om te lezen dat dit ook opvalt!👍Bedankt voor de mooie review en veel zonnige jaren gewenst!

Goed werk en snel

Fijne ervaring met zonnepanelen. Duidelijk en goede en snelle plaatsing.

Bedankt voor deze stralende 10! Daar zijn we heel blij mee.😃

Gewoon TOP, snelle plaatsing en goedwerkend afgeleverd.

De samenwerking met de verduurzaamheidslening, maakt het voor meer mensen mogelijk om eigen zonne-energie op te wekken. Na het invullen van alle documenten ging alles heel snel en werd in een mum van tijd een afspraak gemaakt om de panelen te plaatsen. Na de plaatsing begon het feestje met opwekken van energie, op dit moment hebben we een top jaar kunnen draaien. TOP SERVICE Zonneplan

Geweldig dat het hele traject zo goed is gegaan. Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg😊

snelle en correcte aanbiedingen en uitvoering volgens offerte

Hiermee heb ik het wel gezegd; waarbij de vrijblijvende langdurige procedures via consumentenbond en/of eigen huis schril (in negatieve zin) afstaken.

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent! Dat is natuurlijk waar wij het voor doen, bedankt!💚

Super!

Het volledige traject is super goed verlopen. Een uitstekend advies gekregen, super offerte en een vakkundig installatieteam. Dik tevreden, zeker een aanrader voor goed advies en een betaalbare en goede installatie!

Bedankt voor deze mooie review, Jesper. Wat fijn om te horen dat alles volgens afspraak is gegaan! Veel stralende dagen gewenst🌞

Goed en eerlijk advies, van begin tot eind perfect geregeld

We zijn uitermate tevreden over het hele proces van advies, plaatsing en geboden service. Ook de app van Zonneplan is erg goed: overzichtelijke en mooie lay-out met alle info die je graag wilt zien. Wij geven Zonneplan een dikke 10!

Wauw, bedankt voor de stralende 10! Daar worden we heel blij van. Fijn dat je zo enthousiast over ons bent! Veel zonnige jaren gewenst.🌞

Zeer tevreden over Zonneplan

Een goed voortraject gehad met uitleg, offertes en aanpassingen. Prijstechnisch prima. Plaatsing is vlot verlopen. Installateurs waren goed op elkaar ingespeeld. Prima! Nu wachten op de btwafhandeling die Zonneplan ook verzorgt. Zonnepanelen zijn in een donker jaargetijde geplaatst. Benieuwd wat het in de zomer gaat opleveren. Blij met de keuze voor Zonneplan.

Wat een mooie review, Jan! Super dat je zo positief bent. Veel zonnige jaren gewenst!✨

Zoals het hoort, vakkundig, snel en vriendelijk

Tja , ik kan alleen mijn ervaring uiten over evt gemaakte afspraken en het installeren. De 5 sterren die ik heb gegeven spreken voor zich. Over storingen en service kan ik nog niks zeggen, die heb ik nog niet gehad, maar ga er van uit dat dat ook wel goed zit. De tijd zal het leren !!!

Bedankt voor de prachtige 5 sterren! Hopelijk zijn de opbrengsten dat ook waard😉Mochten er in de toekomst storingen voorkomen, dan staan we natuurlijk voor je klaar!

Prima alles geregeld en steeds teruggekoppeld

Bij ons ging het allemaal goed.. alleen bij vrienden van ons loopt het niet zo soepel

Bedankt voor de prachtige 10, daar zijn we heel blij mee. Jammer om te horen dat het bij vrienden minder soepel loopt. Daar houden we natuurlijk contact mee, zodat we dat uiteindelijk ook positief kunnen afronden. Veel zonuren gewenst!🌞

Zonneplan vlekkeloos in communicatie, uitvoering en nazorg

Na diverse contacten met andere zonnepaneel leveranciers, viel mij op dat zonneplan, niet alleen enthousiaste medewerkers heeft, maar ook dat men afspraken nakomt. Helder in, een plan van aanpak, tijdsplanning en niet te vergeten een zeer reële prijsstelling. De uitvoering was vlekkeloos. Geniet sindsdien van de daadwerkelijke , zonnige, opbrengst.

Wat goed om te horen dat alles vlekkeloos is verlopen, zo hoort het! Bedankt voor deze stralende vijf sterren, daar zijn we heel blij mee.✨

Kan niet beter.....

Zeer nette communicatie vooraf en alles volgens afspraken nagekomen. De montage ploeg was keurig op tijd ter plekke en natuurlijk werd al eerste het kabeltraject besproken. Ikzelf (als eigenheiner) wilde geen kabel inzicht via het trappenhuis in de kruipruimte en had al van te voren een traject via de de spouwmuur aan gelegd met de trekveer in aanslag. Zo kon in no time de kabel vanaf het dak door de spouw en boven het door mij opengemaakte verlaagd plafond in de hal en het toilet door een pijpje in de muur worden doorgetrokken tot in de meterkast. Op mijn vraag gaf de ploeg te kennen dat ze dit nog nooit hebben meegemaakt. Met een goede voorbereiding help je dus niet alleen de montage ploeg maar vooral jezelf want in huis is geen kabel te zien. Kortom....Zeer tevreden! Gezellige en vakkundige mensen die zelfs met een waterpas de omvormer keurig recht hangen en met stoffer en blik de rommel opruimen. Ik houdt er een geweldig goed gevoel van over en kan een ieder aanraden om voor Zonneplan te kiezen.

Super om te horen dat je onze manier van communiceren prettig vindt. Daar stoppen we ook veel energie in, dus dan is het extra fijn om dat hier terug te lezen! Wat fijn dat de installatie zo vlekkeloos verlopen is! Dat is natuurlijk minstens zo belangrijk. Bedankt voor de aanbeveling en de stralende vijf sterren.✨

Uitstekende service!

Vanaf het eerste contact super goed geholpen. Klantvriendelijk en goede uitleg. Ook de montage is volledig naar wens verlopen. Wij zouden zonneplan aanraden als u op zoek bent naar een volledig alles in 1 leverancier voor zonnepanelen.

Top service

Telefonisch en via mail contact alles netjes uitgelegd, Zelfs de planning voor het plaatsen van de zonnepanelen was perfect geregeld. Installatie prima verlopen en zeer vriendelijke mensen, zo ook de uitleg van het systeem. Alles op en top afgewerkt. Zonneplan is een echte aanrader.

Wauw, dat zijn mooie woorden, bedankt Rene! Op naar veel zonnige jaren!🌞

Ik ben zeer tevreden met de zonnepanelen van Zonneplan

Zonneplan doet wat ze beloofd, komt afspraken na, vakkundig personeel en prima voorwaarden en servic

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.