Geweldig.

Wat een verademing. Onze wens om de woning te verduurzamen is snel en vakkundig gerealiseerd. Van offertetraject tot plaatsing zijn we heel tevreden. Het geld van de belastingdienst is ook snel teruggevraagd door Zonneplan.

Het is ook een verademing om zo'n mooie review te lezen, Kees! Wat fijn dat je zo positief terugkijkt op ons contact! Veel stralende dagen gewenst!🌞^Saskia

Zeer netjes en vakkundig gehelpen

Info gevraagd aan zonnenplan voor plaatsing panelen hierop heel vriendelijk geholpen en ook heel snel de offerte in huis met duidelijke specificatie erop. Hierna zijn de monteurs komen plaatsen en waren prima optijd Monteurs waren super vriendelijk en vakkundig Kan Zonnenplan zeker aanbevelen.

Bedankt voor deze vijf sterren, Jack! Super dat je ons kan aanbevelen en dat je zo blij bent. Dat maakt ons weer blij. Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Heel erg blij met de aankoop van zonnepanelen bij zonneplan.

De montage perfect verlopen. Met alles van A tot Z geholpen. Ben heel erg tevreden. Ook met de opbrengst.

Dat is heel fijn om te horen, Gerrie. Bedankt voor het schrijven van deze mooie review!💚^Saskia

Snel en efficiënt

Er kwamen drie mannen die goed gehumeurd waren. Ze werkten snel en efficiënt. Goede uitleg gekregen over de door hun geïnstalleerde mySolarEdge app zodat ik kan zien wat er binnen komt aan energie. Na een paar uur alles opgeruimd en alles keurig achter gelaten. Al met al heel tevreden met wat er geleverd is. Het heeft me al veel geld bespaard maar zeker zo belangrijk goed voor het milieu.

Dat zijn vijf stralende sterren, bedankt Dineke!✨ Fijn dat je zo blij bent en dat je al veel geld hebt bespaard. Ondertussen draag je inderdaad je steentje bij aan een beter milieu, dus een win-win situatie.👍^Saskia

Kundig ervaren en vriendelijk

Snelle plaatsing na deskundig advies super vriendelijke mensen en erg netjes. Zeker een aanrader. Regelen alles voor je ook aanvragen btw en begeleiden je zeer deskundig gedurende het herle proces

Wauw, we worden verlegen bij het lezen van deze mooie review. Bedankt dat je je ervaring hier deelt en dat je ons een 10 geeft!🌞^Saskia

Goede begeleiding

Tijdens alle fasen van mijn Zonnepanelen project ben ik zeer goed geïnformeerd en begeleid. Alles is naar wens verlopen; incl BTW teruggave en de uiteindelijke opbrengst

Dat is heel fijn om te horen, Paul! Bedankt voor het delen van je ervaring. Nog veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞^Saskia

Goede en snelle service

Na bestelling in 2 weken geleverd

Kijk, dan kun je lekker snel van zonne-energie profiteren. Bedankt voor deze prachtige 10!💚^Saskia

Zonneplan begeleid je van A t/m Z met aanschaf van zonnepanelen. Er is gedaan wat afgesproken is. Prima!

Wat fijn dat je de begeleiding zo positief hebt ervaren. Dat is precies waar het bij ons om gaat. We willen zoveel mogelijk werk uit handen nemen. Bedankt voor deze prachtige 10!💚^Saskia

Klantvriendelijk, goed advies en goed product

De plaatsing is heel goed en soepel verlopen. Ik zag er best wel tegenop. Maar het ging heel goed en makkelijk, vanaf het eerste advies tot het plaatsen. Ik had even moeite om de app geïnstalleerd te krijgen maar de klantenservice heeft toen prima en heel actief geholpen. De voorspelde energie-opbrengst klopt ook met de specificaties. Nu met een zonnig jaar is de opbrengst helemaal super. Ook het regelen van subsidie enz was makkelijk geregeld met Zonneplan. Ik had deze keuze al tijd voor me uitgeschoven maar ik kijk nu met een heel goed gevoel terug en ben ik elke dag blij mee. De kinderen trouwens ook want die zijn erg betrokken bij duurzame keuzes.

Wauw, wat een prachtige review, bedankt daarvoor! Super om te horen hoe dit proces bij jou is gegaan en dat de kinderen daar ook zo bewust mee omgaan. Dat is prachtig zeg!🌞 We zijn erg blij met deze 10!💚^Saskia

Alles is goed geregeld

Een super service, erg klant vriendelijk. Alles word heel duidelijk uitgelegd door de medewerkers. De installateurs zijn vriendelijk en werken netjes. Wij kunnen zonneplan aanbevelen aan iedereen die zonnepanelen willen hebben

Yes, super dat je ons bij iedereen kan aanbevelen! Bedankt dat je de tijd wilde nemen om je ervaring hier te delen.😎^Saskia

Van begin tot einde helemaal tevreden!

Afspraken worden nagekomen. Hard werkende en aardige monteurs die in een halve dag klaar waren. Goede nazorg en bij vragen altijd bereikbaar.

Bedankt voor deze stralende 10, Jan! Daar worden we heel blij van. Veel zonuren gewenst!🌞^Saskia

Vakkundige installatie

Wij hebben een zeer goede ervaring met Zonneplan van het begin tot het eind. De voorlichting, het plaatsen/installeren van de panelen tot en met de subsidie afhandeling.

Yes, dat maakt ons erg blij, Dick! Super dat je ons een 10 geeft en dat je zo positief over ons bent. Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Prima levering en service.

Ik heb niets te mopperen en ben tevreden

Bedankt voor deze prachtige 10! Op naar veel zonnige dagen!🌞^Saskia

Zonneplan doet wat hij belooft.

Ben na een jaar uiterst tevreden over de opbrengst van mijn zonnepanelen op de oostkant. De prognose van Zonneplan is ruimschoots gehaald. De installatie was all-inclusief en geen extra kosten achteraf zoals beloofd. Alles geregeld in een plezierge samenwerking, ook met de monteurs. Top.

Bedankt voor deze mooie review, Jurjen. Wat een mooie beschrijving, dankjewel!💚 Veel plezier met de zonnepanelen gewenst!^Saskia

Uiterst tevreden met het overleg, plaatsing en afhandeling(en).

Een zeer prettig onderhoud met de verkoper waarbij de vrijblijvendheid steeds vooraan stond. Prijs/kwalitiet verhouding was prima ! Ook het plaatsen was door de medewerkers uiterst prettig. Het meedenken in het aantal panelen zonder problemen te krijgen met andere zaken (b.v. te dicht op de dakgoot) werd zonder op te dringen om b.v. meer panelen te kunnen verkopen/plaatsen, uiterst zorgvuldig in overleg afgewikkeld. Chapeau voor deze mannen die met ruim 30 graden het dak op moesten. Ook het uit handen nemen van alle zaken zoals aanmelding(en) bij de aanbieder en de btw teruggaaf werd als zeer prettig ervaren. Verder werd na verloop van tijd een probleempje binnen een paar uur opgelost. Nu, inmiddels na een jaar met zeer goede opbrengst, nog steeds uiterst tevreden.

Dat zijn hele mooie woorden, Henk. We vinden het leuk om te lezen hoe het hele proces bij jou is gegaan. Natuurlijk is het extra fijn om te horen dat de service je ook goed heeft geholpen!💚 Bedankt voor deze prachtige 10 en veel zonnige jaren gewenst!🌞^Saskia

Geweldig van begin tot einde!

Ik kan Zonneplan aan iedereen aanbevelen, vanaf eerste afspraak (offerte) tot installatie alles tot in de puntjes verzorgd. Verder steeds bereikbaar voor vragen.

Yes, deze review maakt ons heel erg blij. Bedankt voor deze prachtige 10!💚^Saskia

snelle, duidelijke en correcte afhandeling

van begin tot eind goed begeleid.

Dat is lekker kort en krachtig, dankjewel Eddy. Veel stralende dagen gewenst!🌞^Saskia

Keurig aangelegd

Snel en vakkundig te werk gedaan

Dat horen we graag, Jaap! Fijn dat je zo tevreden bent. Veel zonuren gewenst!🌞^Saskia

Het totaalplaatje van Zonneplan is uitstekend

Alles was goed, vanaf de aanvraag, plaatsen, begeleiden, uitleg in één woord geweldig. Ik kan het hier zeggen maar de mensen kunnen dit zelf ervaren om met zonneplan in zee te gaan. Topbedrijf

Wauw, dat zijn vijf stralende sterren!✨ Bedankt voor het delen van je ervaring, want daarmee help je hopelijk veel andere mensen met het maken van een keuze. Fijn dat je zo blij bent!💚^Saskia

Perfect geregeld.

Zonneplan heeft mij alles duidelijk verteld hoe e.e.a. afgehandeld zou worden. Zij komen de gemaakte afspraken na van telefonische bestelling tot en met plaatsing. Veder regelen zij alles m.b.t. het terugvragen van de BTW. Overall: perfect !!!

Zo, wat een mooie woorden! Geweldig dat je ons zo positief beoordeelt, we worden er verlegen van. Heel fijn dat je zo blij bent, dat maakt ons blij. Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

uitermate tevreden over totale afwikkeling

alles is volgens planning verlopen. montage en installatie waren keurig en netjes. alles opgeruimd en schoon achter gelaten. nu 1 jaar in gebruik en heel tevreden over de service.

Super dat je na een jaar zo positief terugkijkt op ons contact en op de installatiedag. Daar doen we het natuurlijk voor. Bedankt voor deze mooie 9!💚^Saskia

Zeer tevreden over dit bedrijf en de zonnepanelen

Bedankt voor deze prachtige 10, Linsey! Daar zijn we heel blij mee. Veel stralende dagen gewenst!🌞^Saskia

Prima snel en netjes zonnepanelen geplaatst

Vanaf het eerste telefonische contact tot de plaatsing alles super geregeld, de plaatsing ging heel soepel en alles is netjes weg gewerkt en schoon achter gelaten. Ook de btw terug gaven door zonneplan probleemloos geregeld, wij zijn super tevreden !!!!!!!!!

Yes, deze review maakt ons heel erg blij! Geweldig dat je zo tevreden bent en ons een 10 geeft. Op naar veel zonnige dagen.😎^Saskia

Komen afspraken na

Komen afspraken na, plegen nazorg. Kortom zeer tevreden over zonneplan

Dank voor deze mooie 9, Gea! Daar zijn we heel blij mee. Veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞^Saskia

Perfecte service.

Goed team, snel klaar en zeer naar wens en netjes opgeleverd. Geweldig!

Dat zijn vijf prachtige sterren, bedankt daarvoor!💚 Veel zonuren gewenst!^Saskia

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.