Een topbedrijf.

Alles netjes en volgens plan. Veiligheidsvoorschriften worden nauwgezet gevolgd. Eerlijk verhaal bij offerte. Overweeg je zonnepanelen zonder gedoe? Dan moet je bij Zonneplan zijn!

Wauw, bedankt voor deze mooie woorden Marinus! Super dat je zo enthousiast bent. Veel zonuren gewenst🌞

Goede begeleiding en service

Deze 5 gouden sterren stralen ons tegemoet, bedankt Leo!

Zeer tevreden met de zonnepanelen

Geen bijzonderheden verder

Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Bedankt voor het delen van jullie ervaring, dat waarderen we!

Prima leverancier

Goede afspraken, levering zonder horyen of stoten. Goede en mooie zonnepanelen

Bedankt voor de prachtige 10, hopelijk zijn de opbrengsten dat ook waard😉

Vooraf goede communicatie, Zeer deskundig personeel.

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt! Op naar een zonnige toekomst💚

Goede voorlichting en uitstekend geïnstalleerd

Goede voorlichting en uitstekend geïnstalleerd.

Fijn dat het hele traject van een leien dakje is gegaan, zo hoort het! Veel zonnige jaren gewenst😎

Van A tot Z geregeld!

Van aanvraag tot nazorg goed en duidelijk geregeld.

Bedankt voor deze topscore, Roy! Super dat alles zo goed is bevallen🌞

Nooit meer

Zonneplan maakt eerst een maatwerk offerte die wij goedkeuren en vervolgens gaan wij alles regelen voor financiering, komt Zonneplan 10 dagen voor plaatsing het geheel schouwen en verwachten al moeilijkheden. Deze zijn echter makkelijk op te lossen maar hier werkt Zonneplan niet aan mee. Die oplossing is iets duurder, omdat ze niet met hun standaard materiaal kunnen werken, en dan wordt het geheel 3 dagen voor plaatsing allemaal ingetrokken. In onze ogen een verkeerde manier van werken, kom eerst kijken en maak dan offerte, dan was een hele berg tijd gespaard gebleven en natuurlijk een hele berg frustratie aan onze kant. Zo ga je in onze ogen niet met klanten om, alleen omdat je als bedrijf iets meer moet investeren nadat je een offerte gemaakt hebt.

Bedankt voor uw feedback op onze manier van werken. Wij maken inderdaad meteen een plan, omdat we op afstand het dak kunnen inmeten. Als er twijfel over de geschiktheid van het dak bestaat, dan plannen we een schouwing in en dat is hier ook gebeurd. Tijdens de schouwing bleek dat onze constructie inderdaad niet op het dak bevestigd kan worden. Daarom hebben we de installatie kosteloos moeten annuleren. U heeft een duurzaamheidslening aangevraagd en die kunt u probleemloos gebruiken bij een andere installateur die een ander type constructie voor zonnepanelen aanbiedt of u kunt deze regeling kosteloos annuleren. Uiteraard begrijpen wij uw teleurstelling, we hadden natuurlijk liever gewoon zonnepanelen geplaatst. Helaas kan dat hier niet doorgaan. Wij wensen u succes met het vinden van een geschikte installateur.^Saskia

Zeer goed, zeer meedenkend top bedrijf is Zonneplan..

Vanaf de offerte tot de uitvoering zeer goed en deskundig overleg. Ook de opbrengst van de zonnepanelen voldoet aan de verwachtingen. Ondanks de corona tijd is de montage zeer goed verlopen.

Fijn om te horen dat je zo positief bent over onze manier van werken. Daar stoppen we een hoop energie in, dus deze review is voor ons het grootste compliment💚

Super vriendelijk

Dat zijn 5 gouden sterren, bedankt! Hopelijk zijn de opbrengsten ook 5 sterren waard😉

Er wordt gedaan wat er wordt beloofd

Vanaf het eerste tot het laatste contact was de dienstverlening geheel gericht op mijn ondersteuning in het traject. De instructies zijn helder maar er zijn toch vaak wat vragen die niet in de brochure staan. Dan is een telefoontje vaak voldoende om het antwoord te krijgen. Ook de plaatsing werd zeer vakkundig uitgevoerd. De panelen zelf leveren meer stroom dan aanvankelijk werd gesuggereerd. Dat had natuurlijk ook te maken met die fantastische zomer van vorig jaar. Al met al een zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ook de nazorg was buitengewoon prettig.

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Goed om te horen dat het hele traject soepel verliep. En nu is het aan de zon om te schijnen! Veel zonnige jaren gewenst🌞

Goed geholpen, snel gelegd

De afdeling verkoop heeft mij uitstekend geholpen en de levering van de panelen ging ontzettend vlot. In een halve ochtend was alles klaar. Daarnaast ook een hele vriendelijke begeleiding van de monteur over waar de omvormer zou komen en de verdere aansluiting.

Super dat je zo positief over ons bent, bedankt voor het delen van je ervaring! Veel zonuren gewenst🌞

Goede service en perfectie installatie van de zonnepanelen

Het installeren van de zonnepanelen ging super snel en geheel zonder problemen. Alles verliep vlekkeloos. De service van het bedrijf is buitengewoon goed. Regelmatig wordt er geïnformeerd of er problemen zijn.

Wauw, wat een mooie woorden, daar zijn we erg blij mee! We waarderen het heel erg dat je je ervaring hier deelt, bedankt.

Professioneel

De panelen/omvormer zijn snel en goed geplaatst door kundige mensen

Bedankt voor deze 5 stralende sterren en voor de mooie beoordeling. Veel stralende jaren gewenst!✨

Snelle en professionele service

Het offertetraject werd snel en professioneel uitgevoerd. Prijs was helder en concurrerend. De installatie was minstens zo goed. Na ruim een jaar nog steeds dik tevreden en geniet iedere dag van de zon opbrengst

Geweldig dat je zo blij zijn, bedankt voor deze mooie review! Op naar veel zonnige jaren😎

Goede service en de panelen voldoen aan de verwachtingen.

De installatie van de zonnepanelen verliep snel en goed. Van tevoren was door Zonneplan een berekening gemaakt over de te verwachten opbrengst. Die klopte na afloop van het eerste jaar helemaal! Bij vragen word je snel en goed geholpen door Zonneplan. Kortom wij zijn tevreden klanten.

Bedankt voor deze prachtige beoordeling, Chiel! Wat fijn dat je zo positief over ons bent en dat je ons aanbeveelt. Een groter compliment kunnen we niet krijgen💚

Super goed heel fijn en mee te werken gewoon TOP

Zeer duidelijk vriendelijk niet opdringerig geven ruimte om na toedenken overleggen leggen voor en nadelen goed uit. Komen afspraken na doen er alles aan om de afspraken te voltooien . Voor mij n topbedrijf met n dame aan de telefoon die zo aardig en lief haar werk deed gewoon TOP

Bedankt voor deze stralende 5 sterren, daar zijn we erg blij mee. Super om te lezen hoe het hele traject is verlopen en dat alles naar wens is!🌞

Alles ging perfect bij de aansluiting tot de nazorg.

Er was echt niets aan te merken. Ik had het me niet beter kunnen wensen. Ook de resultaten (de opbrengst) zijn nog beter dan verwacht.

Dat zijn mooie woorden, bedankt Joke! Op naar een zonnige toekomst🌞

Gewoon geweldig

Na een jaar teruggebeld om te vragen hoe zonneplan bevalt vind ik gewoon heel erg netjes Een teken dat we geen nummer zijn die eenmaal betaald heeft en klaar nee complimenten voor de juiste nazorg en belangstelling

Wauw, wat een mooie woorden, bedankt! Op naar veel zonnige jaren😎

Ontzettend goed bedrijf met uitstekende (na) service.

16 zonnepanelen aangeschaft via Zonneplan en het gehele proces van het begin tot het eind is fantastisch verlopen. Beter had ik het me niet kunnen wensen. Planning perfect, uitvoering perfect, installatie perfect, opbrengst perfect en de gehele afwikkeling inclusief belasting aangifte eveneens perfect. Dit bedrijf weet hoe het hoort, alles is tot in de puntjes verzorgd en ik ben ontzettend blij en tevreden dat ik voor Zonneplan heb gekozen.

Geweldig dat je onze manier van werken zo hoog beoordeelt. We stoppen een hoop energie in onze communicatie zodat het zo zorgeloos mogelijk is. Fijn dat je dit ook zo ervaren hebt😃

Van start tot finish 100 % tevreden

Van begin aanvraag tot en met installatie uitstekend en voortduren geïnformeerd

Wat een prachtig cijfer, bedankt! Super om te horen dat alles zo soepel verliep.

Slechte service

Slechte service, dakleer kapot omdat ze er overheen gelopen hebben en dan moet je ook nog 250 euro betalen voor een drupje kit wat ze erop smeerde en de lek die daardoor ontstond in huis doen ze niets aan. Kozijn+muur volledig vol met inmiddels schimmel bahbah. En ze zeggen eerst dat word verzekerings werk en vervolgens zeggen ze nee het ligt niet aan ons. In april is alles nog geschilderd en na die stortbuien was er dus niets aan de hand. 2 dagen nadat de zonnepanelen waren gelegd weer stortbuien en gelijk een lek. Op het dak geweest en wat blijkt dakleer geschuurd.

Dank voor de feedback op onze werkwijze. Na deze melding hebben we onderzoek uitgevoerd om te zien of de schade en lekkage door onze werkzaamheden zijn ontstaan. Dat bleek niet het geval, dus dat hebben we uitgebreid besproken en we hebben foto's ter bewijsvoering doorgestuurd. Uiteraard laten we u niet met een lekkage zitten, dus we hebben werkzaamheden uitgevoerd om dat te verhelpen. Er is met u besproken dat we die kosten doorberekenen als de schade/lekkage niet door onze werkzaamheden zijn ontstaan. Daar bent u mee akkoord gegaan. Wat ons betreft is deze melding daarom afgesloten en daarna hebben wij de factuur ook naar u doorgestuurd.^Saskia

Verhaal onduidelijk

Offerte/contract zag er prima uit, datum was gepland. Toen kreeg ik een telefoontje..."het was niet helemaal duidelijk of de meterkast wel geschikt was" Consequentie...mogelijk zou er een aanpassing aan de meterkast moeten plaatsvinden. kosten € 500,- Terwijl ik in de folder gelezen had...installatie "all in " Hierop wijzend kreeg ik als antwoord, 'uitzonderingen staan in de kleine lettertjes" Ik moet eerlijk zijn... die had ik niet gelezen Vervolgens informatie opgevraagd bij Enexis. Meterkast plus meter was geschikt voor aansluiting zonnepanelen. Op de dag waarop de installatie gepland was kwam er iemand "schouwen" Aardige vriendelijke man, maar ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat hij meer op zoek was naar de onmogelijkheden dan naar mogelijkheden. In overleg met de "schouwer" installatie geannuleerd. Na enkele dagen kreeg ik weer telefoontje met de bevestiging dat de installatie in overleg geannuleerd was. Uit coulantie zouden voor de annulering geen kosten in rekening gebracht worden. Ook dat laatste zal laten meewegen in de Totaal score.

Bedankt voor het delen van uw feedback op onze werkwijze. Tijdens de schouwing bleek dat we het dak niet goed konden bereiken, onder andere vanwege een serre aan de achterkant van het huis. Er zijn verschillende alternatieven met onze werkvoorbereider besproken maar helaas zonder positieve uitkomst. We hebben de installatie daarom kosteloos moeten annuleren. Dit is voor ons wel een belangrijk signaal dat we de voorbereiding op de installatiedag moeten aanscherpen, dus daar gaan we mee aan de slag.^Saskia

Goede panelen heel snel geleverd

Werken top. Levering en plaatsing was snel en vakkundig

Dat is goed om te horen, bedankt voor deze mooie score!

Zonnepanlene volledig verzorgd van aanschaf tot plaatsing

Duidelijke begeleiding gedurende het proces, van aanschaf tot plaatsing Nette monteurs die snel en goed panelen plaatsten. De noodzakelijke bijzonderheden werden in overleg afgestemd.

Super dat we duidelijk en goed in ons advies zijn geweest, daar streven we natuurlijk ook naar. Veel zonuren gewenst!🌞

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 90.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.