Bijzonder goed

BTW afdracht ging prima. De jongens die het installeerden hebben net werk afgeleverd. Kortom helemaal tevreden. Met 12 panelen 320 wp vorig jaar 4300 kw opgewekt. 600 kw meer dan verwacht. Was ook wel uitzonderlijk.

Wat fijn dat je ervaring zo positief is! Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we🌞

Zeer blij

Meer dan een jaar geleden via zonnepanelen zonnepanelen aangeschaft. Ze staan ook nu nog steeds voor je klaar mocht je vragen hebben bij ons moesten ze een keer afgesloten worden i.v.m een verbouwing . Was ook heel snel geregeld . Heel fijn

Bedankt voor deze mooie review en voor het compliment over onze service! Dat sturen we natuurlijk door naar ze, bedankt!

Gewoon uitstekend

Alles correct , prima

Dat is heel fijn om te horen, bedankt voor deze mooie review!

Van voorlichting tot uitvoering: zonneklaar

Positief, zowel uitvoering als financiering Kan het een ieder aanraden Is ook voor iedereen haalbaar

Geweldig dat je ervaring zo goed is, Wim! Veel zonuren gewenst😎

Professioneel, goede info, klantvriendelijk, gied overleg keurig werk en goede nazorg ervaring!!

Zeer deskundig bedrijf en zal het zeker aan familie en vrienden aanbevelen.

Wat fijn dat alles soepel verliep en dat je je eigen input kon leveren, zo hoort het!😃

Top service

Wij zijn zeer tevreden over Zonneplan , goede voorbereiding en planning netjes op de hoogte gehouden van de lopende bestelling. BTW teruggave wordt netjes voor je geregeld. Zonnepanelen en de aansluiting van het geheel netjes volgens afspraak Wij zijn 100% tevreden echt een aanrader

Yes, hier worden we heel erg blij van! Bedankt voor je mooie woorden💚

Accuraat, snel.

De monteurs werkten heel netjes , en het contakt met Zonneplan was uitstekend.

Dat is een prachtige opsomming, bedankt!

Alleen maar lof snel goed en netjes afgehandeld

Wij zijn heel blij met onze zonnepanelen we hebben er 11 en doen het naar verwachting. de monteurs doen hun werk goed en netjes een halve dag en ze liggen erop aangesloten en wel . Het is ook fijn dat de mensen op kantoor na een jaar nog even terug bellen of je nog klachten heb of vragen over de panelen

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt voor deze mooie beoordeling en voor het delen van je ervaring. Een groter compliment kunnen we niet krijgen💚

Het kan niet beter.

Het installeren is heel goed gedaan, mooi weggewerkt en toch bereikbaar. De opbrengst is ruim voldoende. De app werkt ook prima. Dus, helemaal blij. Herma van Hulst

Wauw, wat een mooie woorden, bedankt!😃 We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alles klopt, dus dit is een hele mooie erkenning. Veel zonnige jaren gewenst!

Goede service en uitleg vooraf, tijdens en na de installatie.

Zonneplan heeft ons erg goed geïnformeerd van tevoren, tijdens de installatie en naderhand. Ook hebben ze ons goed geholpen met de aanvraag van de btw teruggaaf.

In één woord, TEVREDEN

Het geheel voldoet uitstekend aan de door ons gestelde verwachtingen.

Super dat je zo over ons te spreken bent, Giel. En nu is het aan de zonnepanelen om hun werk goed te doen 😉

schade meterkast

De heren van zonneplan waren duidelijk gehaast, ze moesten na ons nog twee huizen voorzien van panelen.De monteur sloopte vrijdag bij aanleggen bedrading twee groepen in meterkast en kast zelf. Na weekend kwam hij terug,constateerde dat het een en ander niet werkte en raadde aan om elektricien in te schakelen.Volgens hem was meterkast in "slechte staat"(13 jaar oud, geplaatst door erkend bedrijf en goedgekeurd). De ingeschakelde vakman schrok van onkundige werkwijze en gevaarlijke situatie en herstelde de schade. Zijn factuur hielden we in bij betaling panelen. Bedrijf stelde eerst voor om bedrag te splitsen, een deel voor hun, de andere wij voor onze rekening. Hier gaan we uiteraard niet mee akkoord en nu dreigt men met incassobureau. De panelen werken (nog) prima, maar als er iets mis is, vrees ik dat dit bedrijf niet thuis geeft. Ga verder kijken als u van plan bent en d.g.l. grote uitgave te doen, zonneplan is niet het zonnetje in huis als er is niet goed gaat........

Bedankt voor deze feedback op de installatiedag. Wij hebben meteen contact hierover gehad, omdat wij dit signaal erg serieus nemen. Er is op onze kosten een servicemonteur gestuurd om de aansluiting in de meterkast te controleren en om, indien mogelijk, herstelwerkzaamheden uit te voeren. De monteur gaf vervolgens bij u en bij ons aan dat de meterkast in slechte staat is en dat het beter is om hem te vervangen en een elektricien in te schakelen. Natuurlijk gunnen wij u een zorgeloze en groene toekomst waarin u volop van uw opgewekte energie kunt genieten. Daarom komen wij u gedeeltelijk tegemoet in de kosten die deze elektricien heeft gemaakt. De installatie werkt nu naar behoren en u wekt al mooie opbrengsten op. Wij wensen u veel zonuren toe.^Saskia

Perfect geregeld en goede service

Vanaf het moment dat we de offerte hebben aangevraagd tot de dag dat de zonnepanelen geïnstalleerd zijn is alles volgens afspraak gedaan. Je word keurig op de hoogte gebracht en alles word per mail bevestigt. Het offerte traject hebben wij een goed advies gekregen. Toen wij deze hadden ondertekent ging het heel snel. Binnen korte tijd stonden de monteurs op ons dak en werden de zonnepanelen geïnstalleerd volgens afspraak. De monteurs hebben ons eerst uitgelegd wat er allemaal ging gebeuren en daarna zijn ze begonnen. Nadat ze klaar waren hebben ze alles netjes achter gelaten en de panelen deden het meteen. Kortom een hele goede service en een goede prijs.

Geweldig om je enthousiasme hier terug te lezen! Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we.💚 Veel zonnige jaren gewenst!

Duidelijke en snelle offerte met een scherpe prijs en ook de installatie liep als een zonnetje.

Ma mijn aanvraag liep het hele proces van informatie verstrekking en offerte uitstekend. Na opdracht nam de uitvoering het over en ook dat liep perfect. Ik was bijzonder onder de indruk over de moeite die de monteur deed om de kabel uit het zicht te krijgen, wat uiteindelijk ook lukte. Met de app van SolarEdge kan ik ook mooi zien wat de prestatie is van het systeem en ook welk paneel het meeste opbrengt. Ik heb het systeem nu een 1/2 jaar en weet dus nog niet of de doelstelling gehaald gaat worden, maar tot nu ziet het er goed uit.

Wat fijn dat alles goed is verlopen en dat je nu van je eigen zonne-energie kunt genieten. Bedankt voor deze mooie beoordeling🌞

Alles goed voor elkaar, van intake installatie

goede intake gehad. begeleiding voor alle bureaucratische stappen, daarna in overleg met electricien ook nog goede nette afwikkeling bij installatie.

Wauw, dat is een prachtige score!😎 Super dat je zo enthousiast bent, Bedankt!

Het is geweldig hele goede service de mannen die kwamen installeren waren super aardig werkte netjes echt een aanrader.

Super dat je zo blij bent, Rowland! Bedankt voor je mooie review.

Goede service netjes gewerkt

Een goed en net bedrijf Werken netjes en snel. En de panelen zijn van goede kwaliteit.

Dat zijn 5 prachtige sterren, bedankt!💚

heel goede uitleg en plaatsen deskundig en zeer netjes gedaan

wij zijn zeer tevreden

Fijn dat je zo goed geholpen bent en dat je ons 5 sterren geeft, bedankt!🌞

Goed snel en spatzuiver

Met alles gewoon goed van telefoon to dak

Super dat je zo over ons te spreken bent en dat we dit gevoel bij je hebben achtergelaten. Op naar veel zonnige jaren!😎

Ik ben heel tevreden met mijn geleverde zonnepanelen door Zonneplan.

Mijn zonnepanelen zijn nu ruim een jaar geleden gemonteerd op mijn dak en ze leveren optimaal hun energie. Ik ben er heel blij mee! Her heeft ook de afgelopen stormen goed doorstaan en zitten dus goed vast op mijn dak. Ik lever veel terug aan Eneco. En Zonneplan is een betrouwbare partner in deze met goede nazorg en niet te vergeten aandacht. Ik kan de prestaties van mijn zonnepanelen overal waar ik zit on-line direct zien op mijn mobieltje. Dat geeft vertrouwen en leuk tegelijk. R Echt een aanrader. Met vr. gr. Ron Sch. Oud-Beijerland

Wat fijn dat het hele traject van een leien dakje is gegaan. Zo hoort het natuurlijk! Veel zonuren gewenst🌞

Betrouwbaar bedrijf wat zich aan afspraken houdt

Alle ervaringen met zonneplan zijn echt uitstekend te doen. Vanaf het eerste contact, service tot de montage en de after sales. Niks anders dan goede ervaringen dus.

Deze 5 sterren stralen ons tegemoet, bedankt Rien!💚 Fijn dat alles zo goed verliep.

Perfect!

Alles soepel verlopen. Van administratie, subsidie tot plaatsing.

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Fijn dat we je zo blij hebben gemaakt😃

Het plaatsen van de panelen uiterst correct. Het berekenen van kosten/baten is na 1 jaar precies uitgekomen.

Bedankt voor deze stralende beoordeling! Wat fijn dat alles soepel verliep en dat de investering zich zo snel terugverdient😎

Alle afspraken nagekomen en afronding zoals toegezegd

Eerst had ik mij goed geïnformeerd over de procedures en aanschaf van zonnepanelen. Daarbij behoord ook de financiering. Uiteindelijk kwam Zonneplan er voor mij als beste uit, ook gezien de eenvoudige en goedkope manier van financieren. In februari/maart 2019 zijn we gestart met de aanvraag van 9 zonnepanelen, die zijn geplaatst begin juni 2019. De dag van het plaatsen verliep alles keurig netjes en ook de aansluitingen binnen zijn mooi weggewerkt. Zelf had ik al een touwtje getrokken door het luchtkanaal vanaf zolder tot de meterkast. Dit werd zeer op prijs gesteld en maakte het trekken van de kabel tot een kleine ingreep. Alle 9 panelen liggen keurig op het dak en geven een prima opbrengst - gem. 258 kWh per maand - Ook de app voldoet uitstekend en is sinds kort helemaal voorzien van een nieuwe prettig leesbaar layout. En hiermee is de opbrengst snel en duidelijk zichtbaar. En je kunt kijken of thuis de zon schijnt als je zelf ergens anders op vakantie bent. Op de app is ook de vermeden CO2-uitstoot - 2449 kg inmiddels en het aantal bomen geplant af te lezen - 73 stuks. Momenteel krijg je voor de terugleveren nog bijna dezelfde prijs als voor de geleverde stroom, maar deze vergoeding zal tot 2030 langzaam worden verminderd, dat wel. Ik heb wel lang getwijfeld over de aanschaf van de zonnepanelen, maar ben blij dat ik deze stap samen met Zonneplan in juni 2019 heb gemaakt. Kortom onze toekomst ziet er een stuk zonniger en duurzamer uit.

Deze beoordeling bezorgt een grote glimlach op veel gezichten, bedankt!💚 Super om te zien dat het hele traject soepel verliep en dat we zo'n hoge score verdienen. Dat is voor ons de kroon op ons werk🌞

Problemen zijn goed opgepakt en opgelost!

Zonnepanelen zitten erop maar dat heeft mij 14 dakpannen gekost..Zonneplan heeft de klacht serieus opgepakt en goed opgelost. Ik beveel daarom Zonneplan van harte aan!

Deze review bevat duidelijke feedback waar we direct actie op ondernemen. Ik heb ook meteen telefonisch contact met u hierover gehad. Fijn dat we het samen konden bespreken, zodat we details helder hebben. Zoals besproken, nemen wij dit hoog op met de desbetreffende installatiepartner. Daarnaast vergoeden we natuurlijk de extra dakpannen die u heeft moeten halen. Tot slot hebben we een kleine attentie verzonden, om het positief met u af te ronden. Nogmaals bedankt voor het fijne contact en wij wensen u veel zonuren toe!^Saskia

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.