Prettig contact, snelle plaatsing en goede service.

Goed advies en ze denken goed mee, zowel vooraf als tijdens het plaatsen van de panelen.

Goed om te horen dat je zo fijn geholpen bent. Bedankt voor het delen van je ervaring!💚

Alles goed geregeld en uitgelegd.

We zijn blij dat we de panelen hebben. Alles was snel en netjes geplaatst. Goede uitleg gekregen over de werking van alles.

Wat goed dat je zonnepanelen zo goed hun werk doen! Hopelijk zijn de opbrengsten ook 5 sterren waard😉

TOP!!!

Alles is goed verlopen, telefonisch contact met zonneplan prima! Ook de installateur heeft goed en netjes werk afgeleverd, goed om te zien is dat ze ook veilig hebben gewerkt.

Super dat alles volgens (Zonne)plan verliep, zo hoort het natuurlijk ook. Veel zonuren gewenst🌞

super goede ervaring

Ik had via een vriend van mij , de keuze gelaten op zonneplan. vanaf dat ik de offerte aanvroeg tot aan het plaatsen van de zonnepanelen, geen klachten gehad. De nazorg bleek ook goed te zijn. Ik werd verzocht om een enquête in te vullen, heb ik gedaan echter ik gaf geen tien. nadat ik de opbrengsten zag geef ik zonneplan een dikke tien. Een echte aanrader. Groetjes John

Goed om te horen dat de installatie van een leien dakje ging😉Veel zonuren gewenst!

Ik ben zeer tevreden over Zonneplan

Duidelijk verhaal. Komen gemaakte afspraken na. Vlotte afhandeling BTW/subsidie verhaal. Plaatsing van de panelen en plaatsen omvormer ging snel en netjes. Alles keurig achtergelaten.

Dat is een mooie opsomming! Bedankt voor deze prachtige 4 sterren✨

100 procent tevreden

Duidelijke communicatie / alles volgens afspraak / goede afwerking / wij zijn nu heel erg tevreden mensen.

Dat is een prachtige opsomming, bedankt!

Zeer vakkundig en prettige vakmensen

Ook na dat de panlatten niet goed waren gestopt en opnieuw de panelen geplaatst op de nieuwe panlatten En dat voor de zelfde prijs weer opnieuw vakkundig geplaatst Succes verder een goed product Rob Ohlenschlager noordwijk

Yes, hier worden we heel erg blij van! Bedankt voor je mooie woorden💚

Van offerte tot en met plaatsing alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld

We zijn heel blij met deze score, bedankt!

Doen wat is afgesproken

Hele traject van adviesgesprek en offerte tot plaatsing ging prima. Nette en vriendelijke monteurs. Alles netjes achtergelaten.

Super dat jullie zo blij zijn, bedankt voor deze 5 sterren!

Goed snelle plaatsing en service

Heb niet lang hoeven wachten op de plaatsing. Die uiterst snel en netjes gedaan is

Fijn dat je ervaring zo positief is, bedankt!

geweldig

goede service en prima afwerking van de panelen op het dak, alles ging in goed overleg en de belofte van terug levering klop. Ik zou zonneplan aanraden om de prima samenwerking.

Kijk, zo hoort het! Goed om te horen dat alles naar wens verliep.

Alles goed geregeld Keurige mensen die ze komen plaatsen En netjes alle antwoorden op je vragen als je belt

Deze 5 sterren stralen ons tegemoet. Bedankt voor het delen van je ervaring, fijn om te horen dat alles goed is gegaan!

top

samen met onze buren, tegelijk 10 zonnepanelen dus zij 10 en wij 10 snel en netjes erop , en ze doen het heerlijk

Dat is goed om te horen, bedankt voor deze mooie 10!🌞

Alles wat jullie hebben beloofd zijn jullie na gekomen.

Wij hebben alle kontakten met Zonneplan als heel positief ervaren bij elke vraag super snel antwoord. De verkoop, door Lars goed geregeld, daar waren we zeer enthousiast over. De mensen die de panelen geplaatst hebben, alles keurig geplaatst en ook prima uitleg hoe de gemonteerde apparaten werken. De BTW teruggaaf was snel afgehandeld. We kunnen Zonneplan aan iedereen aanraden.

Bedankt voor deze mooie review, super dat alles naar wens is!

Zeer tevreden,hoge opbrengst

Had ik al eerder moeten doen.

Deze 5 sterren stralen ons tegemoet, bedankt! Op naar veel zonnige jaren😎

Geen goed antwoord of de review

Jammer dat dit bedrijf alles er aan doet om dingen niet goed op te lossen Net zoals mijn review hier onder Het gaat om schade aan 2 kunststof panelen Die vervangen moeten worden Ivm krassen er op door de ondernemer Dus niet zoals zonneplan schrijft alles moet vervangen worden De firma zonneplan wilt er gewoon een beetje verf of strijken en dan is het weg Maar als je pas alles nieuw aan je huis hebt van kunststof Laat je niet 2 panelen overschilderen Wat dus ook helemaal niet kan volgens de firma waar ik de konstof kozijnen van heb Jammer dat zonneplan alleen met mooie woorden komt

Bedankt voor uw feedback op de uitvoering van de installatie. De installatie is helaas niet vlekkeloos verlopen. Wij hebben herstelwerkzaamheden uitgevoerd met betrekking tot de bekabeling en de omvormer. Dat is naar wens opgelost. De schade die aan de kunststof panelen is ontstaan willen wij ook graag herstellen, maar wij kregen daar in eerste instantie geen mogelijkheid voor. We ontvingen wel een factuur voor volledige vernieuwing van alle panelen, terwijl herstel misschien ook mogelijk is. Daarom hebben wij geadviseerd om deze kosten op te pakken met uw verzekering, zodat het via een onafhankelijke partij opgepakt kan worden. Vanochtend is er opnieuw contact met u opgenomen om de mogelijkheden te bespreken. Gelukkig krijgen wij nu de kans om zelf naar de herstelopties te kijken, dus er komt snel een serviceteam bij u langs. Ondertussen geniet u al van een werkende zonne-installatie, dus de opbrengsten komen binnen. We gaan natuurlijk voor een positieve afsluiting en we houden hierover contact.

prima geregeld

de gehele installatie is netjes en snel uitgevoerd en ook de informatie van de adviseurs is duidelijk

Geweldig dat alles volgens afspraak verliep en dat je zo enthousiast bent! Bedankt voor het delen van je ervaring💚

Ik ben bijzonder tevreden

Alles wat betreft de opbrengst en afwerking is naar volle tevredenheid

Bedankt voor deze 5 stralende sterren en voor de mooie beoordeling. Veel stralende jaren gewenst!✨

Zonneplan levert wat hij/zij belooft!

We hebben sinds oktober 2020 7 zonnepanelen. De levering en plaatsing verliep soepeltjes. Ook de BTW teruggave verliep zonder problemen in het genoemde tijdsbestek. De opbrengst van de zonnepanelen was ook zoals beloofd, hoewel we niet eens zo'n zonnige zomer hadden. Kortom: we zijn helemaal tevreden en kunnen Zonneplan van harte aanbevelen.

Super dat je zo positief over ons bent, bedankt voor het delen van je ervaring! Veel zonuren gewenst🌞

Uitstekende dienstverlening van begin tot eind!

Vanaf de oriënterende beginfase, de offerte, tot en met de plaatsing en zelfs de evaluatie na één jaar: alles uitstekend geregeld! De zonnepanelen bleken bovendien meer dan te voldoen aan de gestelde verwachtingen.

Fijn om te horen dat je zo positief bent over onze manier van werken. Daar stoppen we een hoop energie in, dus deze review is voor ons het grootste compliment💚

Goed contact. Duidelijke afspraken. Snelle montage door een vakkundig team

Dat is een prachtige score, bedankt!

Goede info en perfecte montage.

Goed advies gekregen, en prima installatie team.

Dat is goed om te horen, bedankt voor deze mooie 10!🌞

Zeer tevreden van advies t/m nazorg.

Zoals in een zin verwoord is, is het daadwerkelijk. Goed advies. Flexibele aanpassing van het plan. Goede prijs. Goede en nette installatie. Duidelijke antwoorden bij vragen. Goed functionerende app. Goede evaluatie geïnitieerd vanuit Zonneplan.

Dat is hele mooie opsomming, bedankt Jo! Hopelijk ben je net zo positief over je opbrengsten👍

Foutloze en professionele afhandeling

Vanaf de eerste info tot de uiteindelijke installatie een foutloze operatie.

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt!💚

Goede service TOP

Deze review is wat ons betreft TOP! Wat een mooie score, bedankt!

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 90.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.