Heel deskundig, Professioneel en Duidelijkheid. Van aanvraag tot installatie vlekkeloos verlopen. Alles is uitstekend gecoördineerd. Denk samen mee voor de beste oplossing. Total Quality Management.

Yes, wat worden we blij bij het lezen van deze review! Geweldig dat je ervaring zo goed is. Bedankt voor deze 10!🌞^Saskia

Zonneplan gaat voor het beste resultaat.

Op een transparante en betrokken wijze heeft Zonneplan mij geholpen bij de aanschaf en aanleg van mijn zonnepanelen. De panelen renderen nog beter dan voorspeld. Een aanrader!

Geweldig dat je zo te spreken bent over ons en over je opbrengsten! Fijn dat ze al boven de prognose zitten. Op naar nóg mooiere opbrengsten!🌞^Saskia

De stappen, beschreven op de site worden uitgevoerd. Er wordt netjes overlegd en gewerkt met een mooie afwerking. Na het inschakelen direct opbrengst.

Kijk, zo hoort het inderdaad te gaan. Wat fijn dat je ervaring zo positief is! Bedankt voor deze 10!🌞^Saskia

Goede voorlichting snelle afspraken. Keurige instalatie

Mijn ervaring met Zonneplan is heel goed. Goed contact met de adviseur (Kevin W.) en goede uitleg over de zonnepanelen. De afspraken zijn duidelijk en er wordt ook gedaan wat er is afgesproken.Monteurs van de firma Bunschoten Soler uit Swalmen waren vriendelijk en duidelijk.

Wat fijn dat alles zo goed is bevallen. Ik stuur deze mooie review door naar de monteurs en de adviseur, dat vinden ze vast leuk! Bedankt voor deze 10!💚^Saskia

professioneel, vriendelijk meedenkend en netjes

Echt een aanrader: vriendelijk , meedenkend en zeer professioneel personeel. Kan niet anders zeggen dan dit

Dat is een review om trots op te zijn, bedankt! Op naar veel zonnige jaren.🌞^Saskia

klachten opgelost

Na bijna 3,5 week zijn de klachten opgelost. De servicemonteurs hebben alle punten netjes hersteld. Alles werkt incl. de handige app. De door zonneplan voorgestelde compensatie regeling heb ik geaccepteerd. Ik hoop dat zonneplan de ontstane klachten evalueert want dat is winst voor de toekomst. De communicatie is al die tijd goed geweest, alleen de snelheid van handelen liet op enig moment te wensen over. Heb het vertrouwen in het bedrijf niet verloren. Op naar veel zonnige dagen..

Bedankt voor deze review, waarin je duidelijke feedback voor ons hebt. Er zijn inderdaad een aantal zaken niet goed of onvolledig afgerond. Daar nemen wij onze volledige verantwoordelijkheid voor. Inmiddels zijn de werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd en hebben wij het positief afgerond. Bedankt voor het aanpassen van de review en voor het fijne contact dat we hebben gehad. Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Zoals het hoort plus een beetje meer

Alles netjes en duidelijk geregeld, ook de nazorg ( bijna een jaar later) wordt je gebeld om te vragen of alles naar wens is.

Bedankt voor deze stralende 10, geweldig! Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Super ervaring

Super geholpen vooraf met alles regelen en het plaatsen zelf ging ook super snel en vlot! Ze kwamen ze ook snel plaatsen

Dat zijn vijf stralende sterren, daar zijn we heel blij mee! Dank voor het delen van je ervaring.💚^Saskia

Tevreden

Alles is netjes geregeld, tot belastingvoordeel toe. Ook de afwerking en uitleg naar tevredenheid. Zeker een aanrader

Geweldig dat je ons aanraadt, Ton! Bedankt voor deze prachtige 9!🌞^Saskia

Goed geregeld!

Alles was van advies tot installeren goed geregeld!

Yes, dat horen we graag. Bedankt voor deze mooie 10!💚^Saskia

Leveren een goed product en service.

Tijdens de montage was het 32 graden. De monteurs waren niet te stoppen. Een keer wat gedronken. Na de montage alles goed uitgelegd. Het werkt perfect.

Onze monteurs zijn onze helden, dus we vinden het erg leuk om dit compliment aan ze door te sturen. Bedankt voor deze mooie review!💚^Saskia

Uitstekende service!

Van a tot z goed geregeld. Kwestie van aanmelden, datum afspreken en de rest wordt geregeld inclusief belastingteruggave. Fijn bedrijf. Ondertussen bij meerdere familieleden ook panelen geleverd. Allemaal nog steeds na een jaar tevreden!

Wauw, daar is sprake van een echte 'Zonneplan-community'! Wat leuk!💚 Super dat jullie allemaal nog steeds blij zijn met ons en met de panelen. Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Een aanrader.

Goede en prettige voorlichting. Wensen zijn vooraf goed doorgenomen en later volgens afspraak keurig uitgevoerd. Uitvoering en plaatsing is netjes gedaan door goede en prettige vakmensen.

Geweldig om je ervaring te lezen, bedankt daarvoor! Nog veel plezier met de zonnepanelen gewenst😎^Saskia

Uitstekend bedrijf

Heb goede ervaringen met Zonneplan! Fijn bedrijf.

Wat fijn om te horen, bedankt voor deze stralende 10!🌞^Saskia

Alleen maar positieve ervaringen.

Het afsluiten van het contract en de plaatsing van de zonnepanelen zijn bijzonder goed verlopen. De belastingteruggave is ook verlopen, het werd allemaal voor ons geregeld. De opbrengst is goed te monitoren door de app.

We worden erg blij van deze review, bedankt! Laat de zon nu maar lekker schijnen🌞^Saskia

Geweldig snelle plaatsing en nette afwerking

Alles was op een paar uurtjes geplaatst ook binnen geen rommel achtergelaten, alles netjes opgeruimd en goede en duidelijke instructie gekregen

Super dat je ons een 10 geeft, Bert! Bedankt!💚 We sturen extra zonnestralen je kant op😉^Saskia

geweldig

Hartstikke goed. Alles wordt geregeld. Ik ben er zeer blij mee.

Dat horen we natuurlijk graag, Henk! Dat maakt ons weer blij. Veel plezier met de zonnepanelen gewenst😎^Saskia

Geen op of aanmerkingen.

Alles perfect geregeld

Super om te horen, Jack! We zijn erg blij met deze 10!💚^Saskia

Voldoet volkomen aan onze verwachtingen

Heel tevreden

Yes, dat maakt ons blij!🌞 Bedankt voor deze mooie 8!^Saskia

Geweldig.

Wat een verademing. Onze wens om de woning te verduurzamen is snel en vakkundig gerealiseerd. Van offertetraject tot plaatsing zijn we heel tevreden. Het geld van de belastingdienst is ook snel teruggevraagd door Zonneplan.

Het is ook een verademing om zo'n mooie review te lezen, Kees! Wat fijn dat je zo positief terugkijkt op ons contact! Veel stralende dagen gewenst!🌞^Saskia

Zeer netjes en vakkundig gehelpen

Info gevraagd aan zonnenplan voor plaatsing panelen hierop heel vriendelijk geholpen en ook heel snel de offerte in huis met duidelijke specificatie erop. Hierna zijn de monteurs komen plaatsen en waren prima optijd Monteurs waren super vriendelijk en vakkundig Kan Zonnenplan zeker aanbevelen.

Bedankt voor deze vijf sterren, Jack! Super dat je ons kan aanbevelen en dat je zo blij bent. Dat maakt ons weer blij. Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Heel erg blij met de aankoop van zonnepanelen bij zonneplan.

De montage perfect verlopen. Met alles van A tot Z geholpen. Ben heel erg tevreden. Ook met de opbrengst.

Dat is heel fijn om te horen, Gerrie. Bedankt voor het schrijven van deze mooie review!💚^Saskia

Snel en efficiënt

Er kwamen drie mannen die goed gehumeurd waren. Ze werkten snel en efficiënt. Goede uitleg gekregen over de door hun geïnstalleerde mySolarEdge app zodat ik kan zien wat er binnen komt aan energie. Na een paar uur alles opgeruimd en alles keurig achter gelaten. Al met al heel tevreden met wat er geleverd is. Het heeft me al veel geld bespaard maar zeker zo belangrijk goed voor het milieu.

Dat zijn vijf stralende sterren, bedankt Dineke!✨ Fijn dat je zo blij bent en dat je al veel geld hebt bespaard. Ondertussen draag je inderdaad je steentje bij aan een beter milieu, dus een win-win situatie.👍^Saskia

Kundig ervaren en vriendelijk

Snelle plaatsing na deskundig advies super vriendelijke mensen en erg netjes. Zeker een aanrader. Regelen alles voor je ook aanvragen btw en begeleiden je zeer deskundig gedurende het herle proces

Wauw, we worden verlegen bij het lezen van deze mooie review. Bedankt dat je je ervaring hier deelt en dat je ons een 10 geeft!🌞^Saskia

Goede begeleiding

Tijdens alle fasen van mijn Zonnepanelen project ben ik zeer goed geïnformeerd en begeleid. Alles is naar wens verlopen; incl BTW teruggave en de uiteindelijke opbrengst

Dat is heel fijn om te horen, Paul! Bedankt voor het delen van je ervaring. Nog veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞^Saskia

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.