uitstekende service en gekwalificeerde medewerkers

het plaatsen werd op de afgesproken datum uitgevoerd. medewerkers gingen uiterst bekwaam te werk. de uitleg erbij was zeer duidelijk en alle vragen werden beantwoord. in een woord. PERFECT.

Van a tot z alles perfect.

Alles wat vooraf is afgesproken is ook zo uitgevoerd.

Goede info en kennis van zaken.

Kennis van zaken en begrip van situatie

Zeer strak gedaan

Alles was zo geregeld en nu na een jaar dik tevrede

Waardeloze afhandeling en klant met schadepost laten zitten

Wij zijn met zonneplan in zee gegaan voor onze zonnepanelen. Voortraject was erg prettig tot het moment dat ze geinstalleerd moesten worden. Als eerste hadden ze een afspraak gemaakt die uiteindelijk niet door kon gaan omdat de mannen niet de juiste spullen bij zich hadden. (Geen ladder!?) De afspraak was naar het weekend verplaatst en de panelen werden samen met de buurman geplaatst. Boven moest de omvormer geplaatst worden. De installateur zei dat hij er zelf bij kon. Hij vroeg of hij de wasmachine mocht verschuiven om een groepenkast te plaatsen. Prima zou je denken. Niet wetende dat hij deze niet opnieuw aan zou sluiten. Nadat wij de wasmachine aangezet hadden, kwamen er te laat achter dat deze niet aangesloten was. De hele zolder blank en hadden wij schade aan de badkamer (die eronder zat). Dit hebben we gemeld met fotos aan zonneplan, die daar in eerste instantie goed op reageerde en aangaf dat het goed zou komen. Wij moesten eerst onze eigen verzekering aanspreken en dan zou zonneplan het regelen. Helaas is dit een loze belofte gebleken. Zonneplan juristen hebben ons weggezet bij onze verzekeraar als leugenaars met alle gevolgen van dien. Zogenaamd geen bewijs dat zij de wasmachine verplaatst hebben etc. Dit is zo’n ongelooflijke afknapper en een goede les. Spreek nooit je eigen verzekering aan als zij de schade veroorzaakt hebben. Wat lijkt op een goede service is niets anders dan verkooppraatjes. Laat je goed informeren en kies voor een bedrijf waar je zelf goede ervaringen mee hebt. Dus wat lijkt op een goede koop kan zwaar tegenvallen.

Serviceplan sucks

na storingsmelding omvormer uitgevallen na 14 dagen nog geen actie van Zonneplan of hun huidige installateur

Bedankt voor uw feedback. Er is direct actie ondernomen nadat u de storing meldde. De communicatie liep echter spaak omdat wij u de afgelopen week zowel telefonisch als per mail niet konden bereiken. Gelukkig hebben we vandaag contact over de monteursafspraak met u gehad. Op 15 juni komt de servicemonteur langs om uw storing te verhelpen. Daarna nemen we opnieuw contact op om het positief met u af te sluiten.^Saskia

Zo helder als de zon!

Wij zijn zeer tevreden over de duidelijkheid in de offerte. Na goedkeuring zijn de panelen razendsnel gemonteerd door vriendelijke vaklui. De omvormer is zeer netjes gemonteerd en weggewerkt. Alles is netjes achtergelaten. Al met al: zeer tevreden met het contact en de installatie.

Ik ben zeer tevreden over Zonneplan

Ik heb nu bijna een jaar mijn zonnepanelen. De plaatsing is prima gegaan, met soms wat overleg. Terugbetaling van de btw is ook goed gegaan. De prognose was dat ik 2293 kwh zou opwekken per jaar. 24 Juli heb ik ze een jaar, zit nu al op 2610 kwh. Al met al een dik tevreden klant!

Alles geregeld zoals afgesproken!

Het hele traject met zonneplan is prima verlopen en na bijna 3 jaar zijn we nog steeds tevreden met onze zonnepanelen!

top werk geleverd

Wat belooft is, is uitgekomen. Opbrengst zoals zij voorspelt hadden

Perfectó

Het hele traject is naar volle tevredenheid gerealiseerd en precies het vermogen/jaar zoals uitgerekend was.het is zeker aan te bevelen voor oudere mensen omdat alles uit handen word genomen tot de laatste details.

perfcte combinatie op ons dak en de werknemers hebben perfect hun werk gedaan. vooraf een pefecte berekening en hoe ze het beste erop kwamen. kortom een perfect bedrijf, zeker een aanrader

Perfecte begeleiding van het begin tot het eind

Duidelijk en heldere communicatie waarbij snel wordt gereageerd op vragen. Indien de vragen per mail worden gesteld krijg je hier ook snel antwoord op. Het installeren gebeurt vakkundig en snel en de apparatuur die binnen wordt geplaatst werd vooraf goed besproken en later met aandacht geplaatst. Alle aansluitingen zijn netjes weggewerkt en in mijn situatie nagenoeg niet zichtbaar. Al met al een zeer goed gevoel aan over gehouden. Dit kan ik helaas niet altijd zeggen van de mensen die bij ons over de vloer komen. Ook het uitlezen van de app gaat voortreffelijk. Zelfs de verwachte opbrengst is door het bedrijf realistisch aangegeven. Top!

Zonnepanelen zijn snel en netjes geïnstalleerd. Vriendelijk personeel en alles geplaatst zoals afgesproken.

Volledig tevreden

Juiste keus om voor Zonneplan te kiezen. Duidelijk verhaal en offerte en de installatie van de zonnepanelen werden vakkundig geplaats. Zonneplan verzorgt de complete afhandeling van alle formulieren. De resultaten van de zonnepanelen zijn met een handige app uit te lezen. Voor mij een probleem loze ervaring en een aanrader.

Heel goed contact gehad met zonneplan prima geholpen met de keuze . Het monteren van de panelen is ook super gegaan volgens afspraak

uitstekend

zeer tevreden over product

Vertrouwen wekkende voorbereiding en realisatie.

Helder en duidelijk advies (mondeling/schriftelijk) Montage team zeer vlot en meedenkend. Als of ze het vaker hadden gedaan!

ze werken perfect

.installatie zonder enige probleem

Bijzonder goed

BTW afdracht ging prima. De jongens die het installeerden hebben net werk afgeleverd. Kortom helemaal tevreden. Met 12 panelen 320 wp vorig jaar 4300 kw opgewekt. 600 kw meer dan verwacht. Was ook wel uitzonderlijk.

Zeer blij

Meer dan een jaar geleden via zonnepanelen zonnepanelen aangeschaft. Ze staan ook nu nog steeds voor je klaar mocht je vragen hebben bij ons moesten ze een keer afgesloten worden i.v.m een verbouwing . Was ook heel snel geregeld . Heel fijn

Gewoon uitstekend

Alles correct , prima

Van voorlichting tot uitvoering: zonneklaar

Positief, zowel uitvoering als financiering Kan het een ieder aanraden Is ook voor iedereen haalbaar

Professioneel, goede info, klantvriendelijk, gied overleg keurig werk en goede nazorg ervaring!!

Zeer deskundig bedrijf en zal het zeker aan familie en vrienden aanbevelen.

Top service

Wij zijn zeer tevreden over Zonneplan , goede voorbereiding en planning netjes op de hoogte gehouden van de lopende bestelling. BTW teruggave wordt netjes voor je geregeld. Zonnepanelen en de aansluiting van het geheel netjes volgens afspraak Wij zijn 100% tevreden echt een aanrader

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.