Perfecte plaatsing, afwerking en uitleg, de rommel werd netjes opgeruimd.

Na 10 maanden was de opbrengst al € 40,00 boven de verwachting van 12 maanden.

Goede en snelle service

We zijn op een fijne manier geholpen. Binnen zes weken lagen de zonnepanelen op het dak. Bij de aansluiting van de panelen is door een waterleiding geboord. Dit werd netjes en direct gerepareerd. De app van Zevercloud werkt bij mij niet.

Heel goed bedrijf zeker doen.

Een bedrijf om aan te bevelen. Houden zo.

Top de afspraken plaatsing en de nazorg is allemaal goed geregeld.

Prima geregeld en geplaatst

Zal "Zonneplan" als het gevraagd wordt aan een ieder kunnen anbevelen.

Heel goed

Schoenmaak naar plaatsen panelen kan nog beter; anders prima

Dank voor je feedback, daar kunnen we wat mee!πŸ‘ Bedankt voor het mooie cijfer en veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Super goed geregeld zonder flauwekul !

Geweldige monteurs die alles met de klant delen en uitleggen. Vooraf goede planning gemaakt en risico's uitgesloten. B.t.w teruggave in een mum van tijd geregeld. De vooraf berekende opbrengst werd zeer dicht benadert!

Dat is een prachtige samenvatting, Jan!πŸ’šHet is ook precies waar Zonneplan voor staat: snel, eenvoudig en zonder poespas. Geweldig dat je ervaring zo positief is! Bedankt voor het schrijven van deze review en veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞^Saskia

Zeer netjes en vakkundig geplaatst.

Zonnepanelen + omvormer geplaatst monteurs waren zeer vriendelijke en behulpzaam. In overleg met de installateur de juiste plaats gekozen voor de omvormer op zolder. Alles netjes opgeruimd en zelfs door de monteurs de zolder schoon achtergelaten. Zeer goede en duidelijke uitleg gehad. Wat ons betreft een aanrader

Dat zijn mooie woorden!πŸ’š Fijn dat de installatie goed verlopen is en dat je duidelijke uitleg over alles hebt gehad. Super dat je zo positief over ons bent!πŸ˜ƒ Bedankt voor het schrijven van deze review en heel veel stralende dagen gewenst.🌞^Saskia

een beetje teleurgesteld

op 11--02-2020 contact gehad met service centrum(prettig contact met Lisa} heeft mijn klacht aan gehoord en ook meteen gezegd wat ik doen moest foto opgestuurd van mijn omvormer die fout code aangaf,omvormer zit nog in de garantie periode,zij concluderde dat omvormer stuk was en dat deze vervangen moest worden.dit zou binnen 3 of 4 dagen kunnen gebeuren.Via de planning van vervanging kreeg ik te horen dat dit zeker 9 dagen ging duren,ik vindt dit geen optimale service

Bedankt voor deze review. Mijn collega Lisa heeft op 11 februari aangegeven dat er binnen 3 tot 4 dagen contact wordt opgenomen om een monteursafspraak in te plannen. Gisteren is er contact met u geweest om een afspraak met de monteur in te plannen. Op 21 februari komt de servicemonteur langs en wordt de omvormer vervangen. Hopelijk wordt het de komende maanden extra zonnig en wekt uw zonne-installatie veel energie op.🌞^Saskia

Hele goede service, afspraken goed nagekomen. En alles volgens afgesproken afspraken

Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg!πŸ’š We wensen je veel zonnige dagen toe zodat de opbrengsten lekker stijgen!🌞^Saskia

Professionele snelle plaatsing.

Fijne duidelijke uitleg wat mogelijk is m.b.t. het plaatsen van zonnepanelen. Prettige ervaring met de monteurs en elektricien die voor een vakkundige plaatsing hebben gezorgd. Ook de afhandeling van de BTW procedure is vlot verlopen.

Wat een prachtig cijfer geef je ons, het kan niet beter!πŸ’š Geweldig dat je ervaring met Zonneplan zo positief is. Dat maakt ons blij!πŸ˜ƒ Geniet van de prachtige zonne-installatie en van de mooie opbrengsten die binnen gaan komen!🌞^Saskia

Alles ging goed

duidelijke afspraken . Het plaatsen ging volgens afspraak . de afhandeling van de BTW is na het plaatsen direct in gang gezeten goed verlopen . De App werkt prima. conclusie zeer tevreden

Dat is een mooie samenvatting, Teun!πŸ‘Super dat je zo tevreden bent. En nu is het aan de zonnepanelen om lekker hard te werken en veel zonne-energie op te wekken!😎 Heel veel plezier met de zonne-installatie!🌞^Saskia

Netjes geregeld

Kwamen op de afgesproken tijd Nette en vriendelijke medewerkers Enige minpuntje was dat er van tevoren niet goed duidelijk was waar ze op zolder allemaal bij moesten zijn (was op meer plekken dan alleen waar de omvormer moest komen). Maar de medewerkers hielpen gelukkig om de zware spullen even te verplaatsen.

Bedankt voor je feedback. We zijn heel blij met het prachtige cijfer dat je ons geeft!πŸ’š Fijn dat de monteurs hebben geholpen bij het verplaatsen van de spullen op zolder. We wensen je veel zonnige dagen toe zodat de opbrengsten een vliegende start maken!🌞^Saskia

Prima!

Voortraject was duidelijk en na wat onderzoek van mijn kant accoord gegaan. 2 weken later kwamen de monteurs en de installatie zat er in no time werkend op. Alles werd in goed overleg met mij gedaan,de omvormer en bekabeling zeer netjes gemonteerd. Alles werkt nu plm 3 maanden en zeer tevreden.

Wauw, wij beginnen te stralen bij het lezen van deze review. Ontzettend fijn dat je het hele traject zo positief hebt ervaren. Dat is waar we het voor doen!πŸ’š Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Correct personeel komen alle afspraken zeer goed na

Het was voor ons een heel prettige ervaring alle afspraken werden zeer goed nagekomen. Ook werd er een goede uitleg gegeven en als wij vragen hadden kregen wij een duidelijke en begrijpende uitleg, ook tijdens het plaatsen werd alles zeer goed uitgelegd en alles werd schoon en netjes opgeleverd. In ieder geval raden wij een ieder aan om met dit bedrijf in zee te gaan.

Deze stralende review bezorgt ons een stralende glimlach!πŸ˜ƒ Geweldig om te lezen dat je zo blij en tevreden bent. Bedankt voor deze warme aanbeveling en heel veel plezier met de zonnepanelen gewenst!πŸ’š^Saskia

Een uitstekend bedrijf met de juiste voorlichting, begeleiding en verzorging.

Mijn ervaring met Zonneplan kan ik uitsluitend met uitstekend beoordelen. Ze geven vooraf de juiste voorlichting met en een scherpe prijs. Zij houden zich keurig aan de afspraken en zijn ook niet moeilijk bij een wijziging. Door een plotselinge ziekenhuisopname moest de plaatsing even uitgesteld worden, ook dit werd door Zonneplan soepel verzet. De installatie werd uitstekend en zeer netjes verzorgd (één van de mensen van Zonneplan vroeg zelfs om onze stofzuiger om te zorgen dat alles netjes was). Tenslotte werd keurig de tijd genomen om het e.e.a. uit te leggen. Kortom, niets anders dan complimenten.

De zon begint spontaan te schijnen door deze stralende review! Wat een prachtige beoordeling!✨Geweldig om je enthousiasme over Zonneplan hier terug te lezen. Bedankt dat je hier de tijd voor hebt genomen.πŸ’š We sturen extra zonnestralen je kant op πŸ˜‰πŸŒž^Saskia

Fijn contact en nette afhandeling.

Fantastisch om te lezen dat je zeer tevreden bent! Daar doen we het voorπŸ’šHeel veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Netjes en vlot geinstalleerd

Netjes en vlot geinstalleerd

Kijk, zo hoort het! Wat ontzettend fijn om te zien dat je zo blij bent!πŸ’š Heel veel plezier met de zonne-installatie!🌞^Saskia

Alles volgens planning, proberen alles zo netjes mogelijk te maken zodat je zo min mogelijk kabels ziet zitten, en komen met goede ideeΓ«n. Een goed op elkaar ingesteld team. En maken waar wat ze afspreken. Toppie

Dat zijn prachtige woorden, Kees! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. We sturen extra zonnestralen je kant op!πŸ˜‰πŸŒž^Saskia

Goede service,goed overleg en goede inspraak. Zonneplan: BEDANKT!

Goede service, goed overleg en goede inspraak. Zonneplan: BEDANKT!!

Wauw, jij ook bedankt voor deze prachtige review!🌞 Geweldig dat je zo blij bent, want dat maakt ons ook heel blij!πŸ’š Heel veel plezier met de zonnepanelen.^Saskia

netjes en correct afgeleverd

Na de eerste afspraak was alles gelijk duidelijk. Enkele dagen later volgde de afspraak met de installateur zij kwamen en alles werd netjes gemonteerd en alles werd weer opgeruimd. Daarna volgde een uitleg en alles werkt prima. Een fijne samenwerking.

Wat een stralende review, Klaas-Jan!✨ Geweldig dat je zo tevreden bent.πŸ’š Erg leuk om te lezen dat je het gehele traject als een fijne samenwerking ziet, want dat is ook precies waar we voor staan. Heel veel zonnige dagen gewenst en veel plezier met de panelen!🌞

De monteurs waren optijd Vriendelijke mensen Ze zijn geweldig en snel geleegd laat de zon maar komen De zonnepanelen waren gelegd kregen goede uitleg als er iets mee is En ook dat we het aan de verzekering door moesten geven Een echte aanrader

Dat zijn vijf stralende sterren!✨ Bedankt voor deze prachtige review. Super dat je zo blij bent met de zonnepanelen en met onze werkwijze. Veel plezier met de zonne-installatie!🌞 ^Saskia

Slecht

In eerste instantie leek het allemaal goed te gaan en werd er goed gecommuniceerd. Na het tekenen van de overeenkomst bleek er in eens een probleem te zijn volgens zonneplan met de berijkbaarheid van de achterzijde van mijn huis en of ik even €1500,- extra kon betalen voor het huren van een steiger. Op het moment dat ik zei dat ik niet van plan was om extra te betalen hiervoor hebben ze een mail gestuurd dat ze maar de zonnepalen maar niet komen plaatsen en dat het daarbij gedaan is. Dus kort samen gevat het blokje geen onverwacht kosten klopt niet echt en als je dan niet extra wil betalen komen ze maar helemaal niet meer

Bedankt voor uw feedback. Bij Zonneplan gaat veiligheid voor alles. Het is ontzettend belangrijk dat onze monteurs zich veilig op het dak kunnen begeven. Er is daarom uitgebreid onderzoek gedaan naar hoe de monteurs het beste op uw dak konden komen. Hieruit is gebleken dat het insteigeren van de achterzijde van de woning noodzakelijk was. Dergelijke bijkomende diensten beïnvloeden natuurlijk de totaalprijs. We kunnen echter zonder die steiger de zonne-installatie niet plaatsen, dus het zijn noodzakelijke kosten die gemaakt moeten worden. We hebben hier meerdere keren contact over gehad, maar helaas zijn we er samen niet uitgekomen. De order is om die reden dan ook geannuleerd. Daarvan hebben wij u eerst telefonisch op de hoogte gesteld en vervolgens hebben we een mail gestuurd. Als er voor u nog onduidelijkheden zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.🌞^Saskia

prima tevreden over de zonne panelen

Ik heb de zonnepanelen nu twee jaar en ik ben er zeer goed over tevreden

Dat is fantastisch om te horen!πŸ˜ƒ Bedankt voor deze mooie review. We sturen extra zonnestralen je kant op!🌞⚑^Saskia

Waardeloze organisatie

Heden stond monteur aan de deur om de panelen te plaatsen. De monteur keek al bedenkelijk omdat hij al een vermoeden had dat er eterniet op het dak ligt. Dit bleek zo te zijn en de plaatsing werd niet uitgevoerd omdat dit van zonneplan niet mocht. Met zonneplan contact opgenomen omdat ik een extra dag vrij had genomen wat dus eigenlijk "nutteloos "was en na overleg werd mijn verlof dag deels gecompenseerd . Jammer dat er geen zonnepanelen gelegd mochten worden. Misschien een idee om toch een controle voor het plaatsen te laten uitvoeren?

Bedankt voor het aanpassen van deze review. Bij Zonneplan gaat veiligheid voor alles. Het is ontzettend belangrijk dat onze monteurs veilig de zonne-installatie op het dak kunnen monteren. Als het om asbest gaat, dan nemen we geen enkel risico. Ik begrijp dat het annuleren van de installatie een enorme teleurstelling is, maar ik vind het fijn dat we dit toch positief hebben kunnen afsluiten.🌞^Saskia