Een bedrijf dat doet wat het beloofd

Positief vanaf eerste contact tot en met de levering . Duidelijke uitleg en goede begeleiding. Ook de verwerking met betrekking de btw teruggave.

Top geregeld

Top geregeld vanaf het eerste telefoongesprek t/m de plaatsing van de zonnepanelen. Ook een compliment voor de monteurs die vriendelijk en correct uitleg gaven .

Van begin tot het eind perfect!

Vanaf het 1ste contact tot aan de oplevering door de monteurs op de installatieda. Ik, zou ik geen enkel minpunt kunnen noemen. Alles in goed overleg via de telefoon en de mail. De monteurs vriendelijk en kundig.

Helder en vriendelijk advies. Fijn installatieteam.

Het advies was zeer helder, net als de offerte. Installatieteam was uitstekend. Vriendelijk, netjes, snel. De "binnenman" dacht heel goed mee met lokatie van installatie. Heeft alles heel netje weggewerkt. Prima!

Alles goed verlopen.

Alles goed gegaan, keurig gewerkt. Vriendelijk personeel. Zowel aan de telefoon alsmede de plaatsing van de zonnepanelen.

Alles top geregeld.

Zonnepanelen op dak geplaatst. Vanaf het eerste contact tot nu toe alles top geregeld. Goed contact, aardige installateurs, panelen top geplaatst en alles in overleg. Geen andere woorden dan top! Nogmaals bedankt voor alles. Voorschoten, 8januari 2021.

goed geregeld van A tot Z.

Prima begeleid en goed gemonteerd, en het werkt nog uitstekend ook, wat wil een mens nog meer?

vanaf het eerste kontakt alles voortreffelijk verlopen

na een offerte aan gevraagd te hebben werd er al gelijk de eerste dag kontak kreeg ik een t met mij opgenomen. Nog de zelfde dag kreeg ik een geheel uit gewerkt plan.De volgende dag nam ik de beslissing om met hun in zee te gaan.

Geweldig!

De installatie is probleemloos gerealiseerd door de monteurs. Ik was bijzonder content met hoe netjes zij gewerkt hebben. Ik ben erg tevreden met de hele afhandeling; goede communicatie van begin tot eind, attent, snel, goede installatie, belangstellend na de installatie. Een aanrader.

Aanbevolen. Alles wordt voor je geregeld.

De firma die de zonnepanelen plaatst werken zeer netje. Niks op aan te merken.Allesin overleg.

Vanaf het begin tot het einde is alles perfect geregeld. Nu de zon nog.

Heel goed!

Goeie communicatie,komt afspraken goed na,snelle plaatsing.

Fantastisch en vakkundig gedaan.

Vakkundig en correct uitgevoerd. Trots fijn personeel.

Dit is de manier om tevreden klanten te houden.

Vanaf het begin van de oriëntatie tot aan het definitieve plaatsen van de zonnepanelen kan ik alleen maar zeggen dat hier een topprestatie is geleverd. Het is zeer aan te bevelen om voor de aanschaf van zonnepanelen met zonneplan in zee te gaan.

Kan niets negatiefs bedenken.

zie: boven

Prima verlopen

zorgvuldig en vakbekwaam

Prima service bij Zonneplan

Ruim een jaar geleden zonnepanelen besteld bij Zonneplan. Voor zover ik erover kan oordelen, bevallen de panelen mij goed. Wat mij zeker goed is bevallen, is de dienstverlening van Zonneplan! Ik heb jullie vaak moeten bellen: Deskundige, vriendelijke en altijd geduldige benadering door de mensen van Zonneplan. De wachttijden aan de telefoon hebben de 30 seconden (!) nooit bereikt; Geen eindeloze menu's of vervelende muziekjes, maar altijd vrijwel meteen een vriendelijke medewerk(st)er aan de telefoon. Hier kunnen veel grote (commerciële) bedrijven een voorbeeld aan nemen! Dank jullie wel!! Max Crabbendam

Uitstekend bedrijf, ook problemen met schade voortreffelijk opgelost In juni aangeschaft. En goed resultaat Hartelijk dank

Een zeer professionele organisatie.

Monteurs waren er op de afgesproken tijd. Na een schouw door het huis werd aangegeven waar de omvormer het beste op zolder kon worden geplaatst. Er werd heel netjes en professioneel gewerkt. Ook op zolder ziet het er prima uit. Na afronding van de werkzaamheden uitleg gekregen over de werking van de app. Die app ziet er goed uit, geeft relevante informatie over actuele opbrengst en die per dag, maand en jaar.

Zonnepanelenspecialist die weet waar ze het over hebben!

Bij het oriënteren naar zonnepanelen hebben ze prima geholpen en konden ze op al mijn vragen een duidelijk antwoord geven. Voor de installatie was alles duidelijk hoe het zou gaan op de dag van installeren. Alles doorgenomen en het installeren ging perfect. Prima organisatie.

Bedankt voor deze pracht-acht, Jaco! Wat fijn om te horen dat we je goed hebben geholpen en dat je blij bent met de installatie. Veel zonuren in 2021 gewenst!✨

Kan niet beter!!!

Goede uitleg, goede aanbeveling en goede service en goede afhandeling!

Wauw, dat is een mooie opsomming, Eddy! Bedankt voor je mooie review en we wensen je veel zonnige dagen in het nieuwe jaar!🌞

Heel goed

Goed en keurig geplaatst Het werkt goed

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt Jos! Hopelijk zijn de opbrengsten ook 5 sterren waard😉

Professioneel en vriendelijk bedrijf!

De manier waarop Zonneplan je als klant meeneemt in alle stappen die genomen moeten worden, je voortdurend op de hoogte houdt en snel en volledig reageert op vragen, heb ik als erg prettig ervaren. De installatie dag verliep uitstekend en de medewerkers waren zeer kundig en namen ruim de tijd voor de uitleg. Wij zijn zeer tevreden met onze keus voor Zonneplan als leverancier van onze zonnepanelen.

Deze beoordeling laat een grote glimlach bij ons achter, Gerard. Bedankt voor het delen van je mooie ervaring! Op naar een zonnig 2021😎

Zonneplan is TOP!!!

Mooie en goed verzorgde offerte! Prima communicatie. Snelle levering en afhandeling. Wat een teamwork op de dag van de installatie!! Goede uitleg en alles werkt perfect. Heb al reclame gemaakt voor Zonneplan.

Yes, wat goed om te horen dat je zo enthousiast bent dat je reclame voor ons maakt. Een groter compliment kunnen we natuurlijk niet krijgen.💚 Veel plezier met de zonnepanelen gewenst!

Soepel, vlot en goed voorbereid

Vooral de handige checklist die doorlopen dient te worden, zodat je op elk moment weer wat er nog gedaan moet worden, alsook het prettige contact, maakte dat het zeer fijn en vlot uitgevoerd is.

Super dat onze manier van werken goed bevallen is. We vinden het belangrijk dat je op elk moment weet waar we staan en wat er nog moet gebeuren. Fijn om te horen dat je dit ook als prettig hebt ervaren. En nu is het aan de zonnepanelen om lekker veel zonnestroom op te wekken!🌞

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.