Doen wat ze beloven

Nette en snelle installatie 2 man op dak en 1 binnen Ruimen alles netjes op

Goede verzorging panelen

Goed personeel nette afwerking

Deels slechte nazorg

Tijdens het aansluiten in de meterkast, was er een scheur ontstaan ind kap van de zekeringkast. Dit was weliswaar door een ingehuurde firma gedaan, Het hoofd van het team beloofde ons om te kijken voor een vervang kap, maar er werd niets meer teruggekoppeld? Het is echter een feit dan zonneplan verantwoordelijk blijft daar voor ! Omdat wij het pas te laat ontdekt hebben, komen ze er niet voor op. Jammer! De oplossing was zo eenvoudig op te lossen? Doen ze moeilijk hierover, waarom?

Bedankt voor deze review met feedback over de afhandeling van deze zaak. De installatie is 5 jaar geleden geplaatst. De schade aan de kap in de meterkast is toen niet bij ons gemeld. Wij kunnen nu niet meer achterhalen of de schade door de installatie van de zonnepanelen is ontstaan. Natuurlijk begrijpen wij dat u dat erg vervelend vindt, maar we kunnen u hier niet in tegemoet komen. De barst in de kap van de meterkast heeft gelukkig geen invloed op de werking van de meterkast of de zonnepaneleninstallatie. Als u nog vragen over de afhandeling heeft, dan staat onze serviceafdeling voor u klaar!🌞

Doen wat er afgesproken is!

Communicatie en het gehele traject is prima verlopen.

Prettige ervaring bij plaatsing zonnepanelen . . .

De door mij aangevraagde zonnepanelen zijn tot mijn volle tevredenheid geplaatst waarbij ik het contact èn de manier van werken door de monteurs als prettig heb ervaren. Ik hou dagelijks de werking en de opbrengst van de panelen in de gaten via de app. Bijzonder leuk !!!

Top service en advies

Dit is mijn 2e woning wat ik heb laten voorzien van zonnepanelen door zonneplan. Ik heb wederom voor Zonneplan gekozen, omdat ik altijd goede service en kwalitatief hoogwaardig panelen en omvormer heb gehad. Heb ik absoluut niet getwijfeld en direct gekozen voor zonneplan! Ik zou het zo weer opnieuw doen.

Prima mensen. Goed geïnstalleerd.

Gisteren zijn 8 zonnepanelen geplaatst. Vandaag de eerste resultaten gezien Goed werk!

voorlichting ,montage en afhandeling perfekt geregeld

de voorlichting en het meedenken van Tim waren gewoon top en de dag van de montage is perfekt verlopen , precies zoals men vooraf beschreef in de folder ze maken van deze dag een geweldige beleving .Monteurs die weten waar ze mee bezig zijn en prima op elkaar ingewerkt . ze waren klaar voordat wij er erg in hadden . daarnaast is de afhandeling met de teruggave ook zonder problemen verlopen en hebben we er zelf niets aan hoeven doen . alleen genieten van de Zon als die scheen nogmaals Zonneplan bedankt voor de uitstekende service een aanrader voor iedereen die besluit om zonnepanelen te plaatsen

goed georganiseerd

de monteurs waren op tijd en werkte al die tijd door ze gunde zich amper de tijd om koffie te drinken.toen de zonnepanelen gelegd waren hebben ze alles netjes opgeruimd en alles doet het goed zeer tevreden

Van advies tot plaatsing: top advies en kwaliteit

Uitstekende prijs/kwaliteit. Goed advies en een hele duidelijke online-omgeving voor de stappen in het proces. Daarnaast hele vriendelijke en professionele heren die de montage hebben gedaan. Zeker een aanrader!

Geweldig dat je ons aanbeveelt en zo blij bent! Daar doen we het natuurlijk voor. Bedankt voor de mooie review en veel zonnige jaren gewenst!🌞

Prettig en behulpzaam

Zeer deskundig in het plaatsen en de wens van de klant staat centraal.

Super om te horen dat je zo positief bent, Wim! We stoppen inderdaad een hoop energie in het contact met onze klanten, omdat we zoveel mogelijk werk uit handen willen nemen. Fijn dat je dit ook zo ervaren hebt.💚

Kan geen verbeterpunten bedenken, alles keurig geregeld!

Super dat we je zo blij hebben gemaakt, Karin! Bedankt voor de prachtige 5 sterren✨

Goede dienstverlening van aanvraag tot plaatsing

Duidelijke communicatie vanaf de aanvraag tot het moment van plaatsing. Het plaatsen gebeurde door een vakkundig en klantvriendelijk team

Wat fijn dat je zo enthousiast bent en ons met een 10 beoordeelt! Bedankt voor de mooie review.🌞

Voorbereiding prima uitvoering slecht

Het contact en voorbereiding was uitstekend. Alleen de uitvoering was een onvoldoende, plan was 16 panelen dat werden er 14 door de dakkapel van mijn buurman. De stroomkabel naar de meterkast kon niet binnendoor en loopt nu langs de voorgevel langs de hemelwater afvoer. Afspraak was op woensdag, kwamen om 12.30 tot 16.00, vrijdagmiddag terug, toen zaterdagmiddag en zondagmorgen 9.00 uur en pas om 13.00 uur was het eindelijk gereed. Mannen deden hun best maar planning is slecht. Kap meterkast kapot, komen we vervangen nog niemand gezien eind november 2020 geplaatst. Hebben geen goede veiligheids-cultuur en dan druk ik me voorzichtig uit. Installatie werkt prima en ben keurig teruggebeld met excuses. Bij een kennis van me is het door Zonneplan wel goed gegaan. Maar bij mij ging niets conform afspraken.

Bedankt voor deze review waarin je duidelijke feedback met ons deelt. Een aantal zaken zijn inderdaad niet netjes afgerond. Daar hebben wij direct actie op ondernomen om het zo snel mogelijk op te lossen. We hebben dit traject in december netjes afgerond door herstel uit te voeren en een bloemetje te sturen. Als er nog vragen over de afhandeling zijn, dan staat onze serviceafdeling voor je klaar!

Duim omhoog

M.I. goed ingewerkt team. Snel, nauwkeurig, netjes en vriendelijk.

Yes, bedankt voor deze mooie 10 en de duim omhoog!👍Op naar veel zonnige jaren.

Top! Van advies tot plaatsing

De ervaring met Zonneplan is gewoon goed. Ze geven een duidelijke offerte en je hoeft geen kosten achteraf te verwachten! Duidelijke communicatie wanneer het plaatsen gaat gebeuren en wat te verwachten. Tussendoor nog meevallertje gekregen, want er was een betere versie zonnepaneel beschikbaar en wij kregen deze upgrade zonder enige euro bij te betalen! Plaatsing ook perfect, leuke gasten kwamen langs en hebben alles netjes geinstalleerd en achter gelaten. Ook de btw teruggave regeling verliep goed, hebben gelijk de aanvraag doorgezet en duidelijl aangegeven wat te verwachten. Zonnepanelen werken perfect, omvormer maakt naar mijn idee geen geluid. Zit namelijk in de kast in onze slaapkamer maar hoor hem nooit. Duidelijke app met opbrengst. De prijs is ook goed, heb andere offertes destijds gekregen die dubbele of 2000 meer waren! @ Niel thanks nog, top geregeld kerel!

Geweldig om je enthousiasme terug te lezen in deze review, Dave! Super dat je zo blij bent, daar doen we het voor! Natuurlijk sturen we dit ook door naar Niel, zodat hij hier ook van kan meegenieten. Veel zonuren gewenst!🌞

Van aanvraag tot en met plaatsing verliep als een speer.

De offerte is telefonisch gelijk duidelijk verwerkt. Het plaatsen van de panelen verliep snel en de omvormer vond ook snel een goede plek. Door de reeds opgedane ervaring was de aansluiting van de bedrading zowel op de panelen als op het net zo gepiept. De teruggave van de BTW verliep ook sneller dan verwacht. Kortom, ik ben dik tevreden met het gehele zonneplan via Zonneplan.

Super dat alles zo soepel verliep! Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg💚

Een dag om nooit te vergeten !

"Goede wijn behoeft geen krans" Maar toch.... Uit het grote aanbod op het gebied van zonnepanelen, gekozen voor jullie en jullie offerte. Van begin tot eind is werkelijk alles tot in de puntjes verzorgd en verlopen. Veelvuldig en prettig contact door Zonneplan via mail en telefoon ook na de installatie. Over de monteurs niets dan lof! Zo blij met de handige app, bekijk m nog dagelijks en als de Zon schijnt is het feest. Ook van mij een dikke 10 ! Had ik jullie maar eerder gezien.

Bedankt voor deze prachtige review, Cees! Geweldig om te horen dat alles van een leien dakje is gegaan😉Zo hoort het ook te gaan! En nu is het aan de zon om haar werk te doen, maar dat komt helemaal goed🌞

Netjes gedaan ik hoefde zelf niks hoeven opruimen dat hebben hun gedaan Geweldig

Top dat de troep ook netjes is opgeruimd, precies zoals het hoort! Zo kun je lekker geniet van je zonnepanelen en hoef je je nergens druk om te maken. Bedankt voor de mooie 10!💚

Geweldig.

Vakkundig, netjes, klantvriendelijk

Bedankt voor je mooie review, Lieke! Veel stralende dagen gewenst✨

Zeer professioneel

Snel, vakkundig en duidelijke uitleg

Dat is een mooie opsomming waar we trots op kunnen zijn. Bedankt!🌞

Alles perfect geregeld

Van het plan tot en met de nazorg, alles was perfect geregeld. Aan de hand van mijn wensen en eisen maakte de adviseur een mooi legplan. De monteurs kwamen op een koude en regenachtige dag, ze waren uitermate vriendelijk en overlegden eerst alles voor ze begonnen. Over de kwaliteit van de uitvoering ben ik uitermate goed te spreken. Alle bekabeling buiten en binnen netjes en strak in buis aangelegd. Een dakdoorvoer keurig ingeplakt. Na de montage alles samen doorgelopen en goed uitgelegd. Ook de app werkt prima en de BTW teruggave werd goed geregeld. Kortom, een dikke 10 voor Zonneplan!

Geweldig dat je ons een 10 geeft, Ad! Fijn dat je zo blij met ons bent en dat alles soepel is verlopen. Dat is precies zoals het hoort.👍 Veel plezier met de zonnepanelen gewenst!

ZONNEPLAN, snelle respons op aanvraag, alles tot in de puntjes geregeld

Ik heb zeer goede ervaring met Zonneplan, alles netjes en zeer goed geregeld. van eerste contact tot en met het plaatsen van de panelen. ook het stukje nazorg/nabellen om te vragen of alles naar wens is verlopen en of het eindresultaat is wat ik er van verwacht had. SUPERSERVICE !!!! Zonneplan ga zo door, ik kan jullie alleen maar aanbevelen

Wauw, wat een prachtige beoordeling, Martin! Daar worden we heel vrolijk van. Bedankt voor het delen van je ervaring💚

Prima begeleiding, ondersteuning en service

Naar aanleiding van opgevraagde info besloten om in zee te gaan met Zonneplan. Het stappenplan en de begeleiding was super, elke stap werd bewaakt, er kwam feedback en elke vraag werd beantwoord. Installatie in overleg en perfect uitgevoerd. Kortom, een hele blije klant

Wat fijn dat je zo blij bent, Wim! Dat maakt ons natuurlijk ook blij. Bedankt voor de prachtige 10!💚

Alles prima geregeld

Bij de aanvraag vriendelijk te woord gestaan. De dag van plaatsing nog overlegd hoe de panelen erop moesten. Geïnstalleerd door de mensen van Zonneplan zelf. Binnen 2 maand de belastingteruggave op mijn rekening. Alles naar volle tevredenheid

Goed om te horen dat alles, inclusief de btw-teruggave, zo vlot is verlopen. Bedankt voor de mooie 10 en we hopen dat de opbrengsten ook 10 een waard zijn😉

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.