Top bedrijf

Alles verliep goed. De voorbereiding, de installatie en de nazorg. Medewerkers vriendelijk en leverden alles schoon op.

Uitstekende service

Uitstekend geholpen, zowel in het offertetraject als bij het plaatsen van de zonnepanelen. Ik raad het iedereen aan die ook zijn steentje wil bijdragen aan een duurzamer milieu en wil investeren in zijn/haar toekomst.

Uitermate positief, prettige behandeling en installatie

Op aanvraag informatie ontvangen, snelle en duidelijke offerte en persoonlijke toelichting. Na akkoord werd snel een installatiedatum ingepland, waarna een aantal prettige, maar ook professionele Brabanders de installatie verzorgden, al met al zeer goed bevallen!

Bijzonder tevreden over het hele proces van aanschaf en plaatsing

Uitstekende informatie vooraf, snelle deskundig uitgevoerde plaatsing, gemaakte afspraken worden goed nagekomen en prettig dat BTW nummer voor mij wordt aangevraagd.

Installatie zonnepanelen verliep volgens afspraak, snel, vakkundig en erg netjes.

Van begin (verzoek om informatie) tot eind (oplevering zonnepanelen) is alles prima verlopen. Eeerste contact verliep via mail. Daarna telefonisch contact, waarin de offerte doorgenomen en hier en daar aangepast werd op ons verzoek. Na goedkeuring van de offerte werd een plaatsingsdatum afgesproken, levering duurde zo'n zes, zeven weken. Plaatsing vond op de afgesproken dag plaats. Omdat wij al een wasmachine-aansluiting op zolder hadden, hoefde er geen nieuwe leiding naar de meterkast aangelegd te worden. Binnen drie uur lagen de (9) panelen op het dak, hing de omvormer op zolder en was de groepenkast in de meterkast aangepast. Ook de app werkte al. Leuk om te zien, dat zelfs op de eerste niet zo zonnige dag er toch al zo'n 7 kWh opbrengst gegenereerd werd! We zijn zeer tevreden en hopen en vertrouwen erop dat alles naar behoren blijft werken.

Proffessioneel, vriendelijk en empatisch personeel met prima product

Na kennismaking en uitleg van de werkzaamheden met de (chef)monteur de plaatsing van de omvormer en leidingwerk besloten. Mijn eigen oplossing was goed, die van de monteur was beter :-). Na overleg hiervoor gekozen en na enkele uren werkende en terugleverende zonnepanelen! Netjes geplaatst en voldoende uitleg geven een zeer tevreden gevoel.

Goed betrouwbaar bedrijf

Alle gemaakte afspraken worden nagekomen. Levering is op tijd en monteurs zijn vakkundig en correct. Na montage wordt goed uitgelegd hoe het e.e.a. werkt. De woning is na oplevering keurig achtergelaten. Later is er nog telefonisch navraag gedaan of alles naar wens is verlopen.

Uitmuntend

Keurig bedrijf. Komt afspraken na. Is helder in uitleg. Professioneel bedrijf.

vriendelijk en correct geholpen

snelle plaatsing en levering netjes gewerkt.

Helemaal top

De installatie verliep zeer goed, en de zonnepanelen werkte diezelde middag gelijk. Ik heb ze nu een paar weken en ze bevallen erg goed, ondanks dat het niet al te zonnig is.

Geweldig bedrijf, keurig volgens afspraak gewerkt, resultaat volledig naar wens

goed, betrouwbaar doen wat ze beloven

Deskundig in aanpak en afronding

Na veel onderzoek, offertes van twee andere leveranciers ook een offerte bij Zonneplan gevraagd naar aanleiding van een tip van kennissen. Klantadviseur Jim, met kennis van zaken, heeft mij telefonisch overtuigd van zijn visie en plan van aanpak. Duidelijke omschrijving en afbeeldingen in de offerte vervolgens daarop akkoord gegeven. Daarna via regelmatig via mail contact de status van de voorgang tot en met de installatie-dag. Han en Mark hebben vandaag de zonnepaneel installatie bij ons geïnstalleerd en spraken zeer positief over Zonneplan. Wat een team die twee (Team1). Wees maar zuinig op deze mensen van Paauwe installatie b.v. Top vakwerk geleverd! Schoon, precies en veilig (vanaf de steiger). Je ziet geen kabel buiten, vakkundig in de spouwmuur weggewerkt. We hebben ze tijdens hun onderbreking lekker verwend met cappuccino en cake. Gastvrijheid wat wij trouwens heel gewoon vinden. Erg grappig dat Zonneplan op de werkorder heeft vermeld dat de koffie bij ons altijd klaar staat. Deze mannen voelden zich erg welkom zoals Han liet weten. Het is mensenwerk, helaas snapt niet iedereen dit.

Bij Zonneplan was alles goed geregeld. Alles duidelijk vanaf de aanvraag van de offerte tot het installeren aan toe. Ook de teruggave BTW wordt geregeld.

Bedankt voor deze stralende 10, Judith! Fijn dat het hele traject zo goed is verlopen. We willen zoveel mogelijk werk uit handen nemen, zodat je lekker kunt geniet van je eigen zonnestroom.🌞

Klasse

Vanaf het eerste contact met Zonneplan tot en met het plaatsen van de panelen werden we uitstekend begeleid. We werden goed geïnformeerd. Alle (on)mogelijkheden werden besproken. Ook het plaatsen van de panelen gebeurde door vakmensen. Snel en vakkundig. Zij gaven ook de nodige tips en trucs. Het gebruik van de app is verslavend. Elke dag een paar keer kijken wat de opbrengst is. En dat valt zeker niet tegen! Kortom: Zonneplan van harte aanbevolen.

Wat een mooie woorden, bedankt! Super dat het hele traject zo goed verlopen is en dat je ons aanbeveelt. Dat is voor ons de kers op de taart!😃

Wat een uitstekende begeleiding!

Na de aanmelding werden wij zeer goed, effectief en zorgvuldig begeleid door Zonneplan. Ze leggen alles goed en duidelijk uit. Wij zijn blij hoe alles is verlopen!

Super om te horen dat alles zo goed is bevallen. Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg😃

Alles volgens afspraak verlopen

Alles was van tevoren besproken en goed uitgelegd Daarna alles prima uitgevoerd Ik ben hier zeer tevreden mee Ben blij met jullie in zee te zijn gegaan toppie

Wat geweldig dat je blij bent dat je met ons in zee bent gegaan! Deze prachtige review is voor ons de kroon op het werk, bedankt!🌞

Superfijn!

Prima duidelijke service en probleemloze installatie

Fijn om te horen dat de installatie vlekkeloos is verlopen en dat de service goed is bevallen. Bedankt voor de mooie 10!✨

Dat horen we natuurlijk graag, Ad! Bedankt voor deze pracht-acht!😎

Snel geregeld, goede uitleg. Keurige werkmensen die se zonnepanelen kwamen leggen.

Bedankt voor de prachtige 10, Berna, veel zonuren gewenst!🌞

In een woord: GEWELDIG!

Na de aanvraag worden de zonnepanelen binnen 6 weken al geplaatst. De checklist voorbereidingen is keurig verzorgd en afgewerkt. Het installatieteam (3 personen) was zeer correct en heeft keurig hun werk gedaan en prima meegedacht voor de leidingen en plaatsing voor de omvormer. Alles boven verwachting in 3uur tijdsbestek (12 panelen +omvormer) en uitleg. Het terugvragen van de btw wordt verzorgd door Zonneplan. Ook nog een extra telefoontje achteraf of alles naar wens is afgehandeld. We zijn erg tevreden over Zonneplan en hun werkwijze en bevelen jullie ook elders aan.

Wat een prachtige beoordeling, Harrie! We zijn heel blij met deze mooie 10 en met de aanbeveling. Super om te horen dat jullie zo enthousiast zijn. Daar doen we het natuurlijk voor!🌞

Heel positief! Op veel vlakken is Zonneplan sterk.

Elke aanbieder heeft vrijwel goede (dezelfde) zonnepanelen en garantie etc. Zonneplan onderscheidt zich met een uitstekende klantenservice en kundige monteurs. De mannen die het kwamen installeren waren heel beleefd en hebben netjes hun werk gedaan. Jammer dat ik ze vanwege corona geen goede bak koffie kon aanbieden.. ;)

Geweldig dat je zo blij bent met de keuze voor Zonneplan! Wij stoppen inderdaad veel energie in onze communicatie, service en montage, dus het is erg leuk om te lezen dat je dit ook hebt gemerkt. Bedankt voor de prachtige 9 en veel zonuren gewenst!🌞

Goed geregeld!

De verkoper legde alles duidelijk uit, kwam afspraken na, was ook na kantoortijd beschikbaar. We hoefden geen lange vragenlijsten en foto's aan te leveren. Alles werd snel en correct geregeld, boven verwachting! Binnen een maand na de aanvraag werden de zonnepannelen al geplaatst! De checklist voor voorbereidingen viel ontzettend mee. Een team van 3 man installeerde in 3 uur tijd 12 zonnepannelen op het dak van ons huis!!! Ook door hen werd alles duidelijk uitgelegd. Ook achteraf is alles top geregeld!!! Het terugvragen van de btw wordt door een accountant van Zonneplan verzorgd. Een telefoontje of alles naar wens is gegaan enz. We zijn op en top tevreden, dik voor mekaar bij Zonneplan!!!

Deze prachtige review bezorgt een glimlach op ons gezicht, Cornelis! Wat super om je enthousiasme hier terug te lezen! Bedankt voor de stralende 10 en veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞

Full service op zeer hoog niveau

Vanaf het eerste moment merkten we dat Zonneplan ons liet kiezen, maar al het voorwerk perfect regelde. Met een minimum aan inspanning liggen de panelen nu op ons dak. Het gehele proces is overzichtelijk en ook de nazorg zoals BTW teruggave wordt soepel voor ons afgewikkeld. De hele installatie verdient ook een compliment. Goed overleg over de plek van kabels en omvormer. Perfecte afwerking. Een ontzettend op elkaar ingespeeld en ervaren installatieteam zorgt voor een vlotte montage en aansluiting. Na een goede uitleg als alles zit en werkt, ben je een tevreden en zorggeloze eigenaar van zonnepanelen. De goede app laat snel zien dat het werkt. Zonneplan: een aanrader!

Wauw, dat zijn mooie woorden, Maarten! Hartstikke bedankt voor de prachtige beoordeling. We vinden het heel fijn dat onze manier van werken zo goed is bevallen en dat je zo positief op het hele traject terugkijkt. Dat is voor ons de kers op de taart. Veel zonnige dagen gewenst!🌞

Snel, accuraat. Ik beveel jullie graag aan bij vrienden en kennissen.

Goed om te horen dat je zo blij bent en dat je ons aanbeveelt! Dat is de kroon op ons werk. We wensen je veel zonnige jaren toe!😎

Goed geregeld, heldere uitleg. Wat er beloofd wordt komen ze na.

Wat fijn dat onze manier van werken zo goed is bevallen. Bedankt voor de vijf gouden sterren, daar zijn we erg blij mee!✨

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.