Geluidsoverlast van omvormer

Ik ben tevreden over de service van Zonneplan en over het resultaat van de zonnepanelen maar als ik geweten had dat ik daardoor elke morgen, zeker als het enigszins bewolkt is, vroeg wakker zou worden door het geluid van de omvormer dan had ik er niet voor gekozen. Ook bij elk wolkje overdag begint de omvormer te brommen. De omvormer hangt op zolder tegen stenen muur boven onze slaapkamer. De installateur zei dat ik er niets van zou horen. De volgende monteur zei dat dit geluid normaal is. Helaas dus in de zomer elke dag tussen 5 en 6 uur wakker.

Goede communicatie en 100% tevreden.

Goede informatie, niet opdringerig, hulp bij het regelen, netjes gewerkt zeer tevreden over het totale plaatje.

zeer goede uitleg Zonnepanelen netjes gelegt zoals afgesproken Netjes alles afgehandeld In 1 woord klasse Bedankt zonneplan voor de goede zorg

Geweldige organisatie met top service

Gehele aankoop en installatieproces vlekkeloos verlopen. Montage netjes door professionele monteurs!!! Backoffice zowel per mail als per telefoon zeer goed en snelle respons. Vriendelijke en behulpzame medewerkers!!!! Ik heb in mijn omgeving jullie aanbevolen gezien de klantvriendelijke benadering.

Geweldig dat je zo enthousiast bent over ons en dat je ons zelfs in je omgeving aanbeveelt! Een groter compliment kunnen we niet krijgen.๐Ÿ’š Bedankt voor deze mooie review en het prachtige cijfer en veel zonnige jaren gewenst!๐ŸŒž^Saskia

Goede service, klantvriendelijk

Vanaf dag รฉรฉn alleen maar lof. De vertegenwoordiger die ik sprak was zeer vriendelijk en niet โ€œpusherigโ€. Alles werd voor ons geregeld. Bij vragen werden we snel en vriendelijk te woord gestaan. Mails werden snel beantwoord. Zonneplan is zeer zeker een aanrader.

Dat zijn mooie woorden, Geert. We worden er een beetje verlegen van. Super om te lezen dat je ervaring zo positief is en dat je ons een 10 geeft. Daar zijn we trots op!๐Ÿ’š Bedankt!^Saskia

Nette installatie en geen rommel achter gelaten ,de monteurs waren netjes en vriendelijk.

Kijk, zo hoort het ook, Hans. Super dat je zo blij bent met de zonnepanelen en met ons! Bedankt voor het delen van je ervaring. Veel zonuren gewenst!๐ŸŒž^Saskia

Zorgeloze, snelle en vakkundige installatie

Prima service, vanaf het eerste contact tot en met de installatie. Duidelijke uitleg vooraf en goed meegedacht zodat we de voor ons beste keuze konden maken. De installatie verliep volgens afspraak en was snel en netjes. De uitleg na installatie was duidelijk. We zijn blij dat we dit gedaan hebben.

Wat fijn dat jullie keuze voor zonnepanelen en voor Zonneplan nog steeds goed bevalt! Dat vinden we natuurlijk leuk om te horen. We zijn ook erg blij met deze prachtige 10, bedankt daarvoor! Op naar veel zonnige jaren.๐ŸŒž^Saskia

gematigd positief

op zich ben ik niet ontevreden over de aanschaf en installatie van zonnepanelen inclusief de omvormer en optimizers bij zonneplan, -de installatie werkt naar behoren-, doch de service naderhand dient verbetering. de servicedienst heeft te weinig personeel om reparaties binnen een redelijke tijd op te lossen. ik heb bijna twee maanden geen opbrengst door de panelen gehad doordat er geen monteurs beschikbaar waren en daarbij werden de reparaties werden ook steeds door verschillende monteurs uitgevoerd met flinke tussenpozen. weliswaar heb ik een deel van de verloren opbrengst als coulance teruggekregen, maar mijn voornaamste klacht dat het veel te lang duurt voordat reparaties plaats vinden blijft bestaan.

Bedankt voor deze beoordeling, waarin duidelijke feedback gedeeld wordt. Wij hebben de afgelopen weken meerdere keren telefonisch contact gehad. Nog bedankt voor dit fijne contact, want daardoor is het ons duidelijk geworden waar het pijnpunt zit. Wij hebben u een coulance aangeboden voor het ongemak dat u heeft ervaren. U bent akkoord gegaan met deze coulance en u heeft uw review herschreven. Hartelijk dank daarvoor en wij hopen dat we later nog een hoger cijfer van u mogen ontvangen. Voor nu wensen wij u veel zonnige dagen toe!๐ŸŒž^Saskia

Geweldige service!

Wij zijn zeer tevreden met zonnepanelen van Zonneplan. Er werd met ons mee gedacht en voor vragen konden en kunnen we altijd terecht. Niet van die standaard antwoorden aan de telefoon, maar mensen die weten waar ze het over hebben, handig, word je niet eerst 30 x door verbonden.

Wat een mooie beoordeling, bedankt zeg! Fijn dat je het contact zo positief beoordeelt, want dat vinden wij erg belangrijk. We leiden onze collega's allemaal op tot deskundige specialisten, zodat je direct goed geholpen kan worden.๐Ÿ‘ Super om dat in je review terug te lezen. Bedankt en veel zonnige dagen gewenst!๐ŸŒž^Saskia

Zonneplan heeft alles wat ze beloofd hebben waargemaakt. Dik tevreden.

Duidelijke offerte, snelle aanpak, Vlekkeloze installatie door een vakkundig team. De zonnepanelen werken perfect.

Geweldig dat je zo blij bent, Henk! Bedankt voor je mooie woorden en voor die prachtige 10. Daar zijn we heel blij mee. Veel stralende dagen gewenst!๐ŸŒž^Saskia

Zonnepanelen en zeer tevreden!

Zonneplan heeft hun belofte waargemaakt. Zonnepanelen met goede opbrengst, vakkundige installatie en zeer goede service mbt de regeling voor BTW- teruggave. Kortom ook na bijna een jaar dat ze op het dak liggen nog heel tevreden.

Yes, hier worden we heel blij van, Mario. Super dat je na een jaar nog zo positief terugkijkt op ons contact. Veel plezier met de zonnepanelen๐ŸŒž^Saskia

Alles volgens afspraak. Geen overlast. Wat ze beloven, doen ze. Zeker aanrader. Na half jaar nemen ze contact op hoe het bevalt.

Bedankt voor deze positieve review, Anja! Fijn dat je nog steeds goed terugkijkt op ons contact. Dat is heel waardevol voor ons. Veel zonnige jaren gewenst!๐ŸŒž^Saskia

Prima geregeld

Heb goed samen kunnen werken met zonneplan bij het aanvragen van de benodigde vergunningen en het financiรซle gebeuren omtrend de zonnepanelen. Ook waren de monteurs an het instalatie bedrijf vriendelijk en bekwaam en is alles snel geplaatst.

Wauw, een 10, bedankt! Fijn om te horen dat de samenwerking en de communicatie zo goed is verlopen. Daar doen we het voor. Bedankt voor je mooie review!๐Ÿ’š^Saskia

Werkt als een zonnetje!

De installatie van 9 panelen is vorig jaar augustus naar volle tevredenheid geplaatst door Zonneplan en werkt zorgeloos. Al ruim 2 MW opgewekt en daarmee zijn onze energiekosten aanmerkelijk omlaag gegaan. Een prima investering!

Super dat je panelen al zoveel hebben opgewekt en dat je het nu ook terugziet aan je energierekening. Fijn dat het de investering waard is geweest en super dat je ons een 10 geeft! Op naar veel zonnige jaren.๐ŸŒž^Saskia

zeer goed en iedereen aan te raden

van begin tot eind super klantvriendelijk geholpen, heldere vakkundige uitleg /begeleiding...gisteren stond een team van 5 vakmensen keurig om 8 uur, volgens afspraak, voor de deur om de panelen te installeren. Helaas regende het de hele dag, daarom werd eerst het binnenwerk verricht. Ondanks het slechte weer zijn de 3 mannen toch het dak opgegaan om doorweekt onze 15 panelen te bevestigen. Om 5 uur was de klus geklaard. Voor vertrek werd alles nog uitgelegd, omvormer en app in werking gesteld.Alles correct en helemaal naar wens uitgevoerd. Geweldig dat men de installatie niet uitstelde maar toch door heeft gezet. Kortom zeer tevreden en klaar voor de zomer!

Wauw, dat zijn mooie woorden, Frans! Super om te lezen hoe het hele traject is verlopen en dat je zo positief over ons bent! Nu is het aan de panelen om hun werk te doen. Veel plezier met de installatie!๐ŸŒž^Saskia

Vooraf goed geadviseerd en bij levering netjes geรฏnstalleerd, ook de gevraagde extra dakpannen werden prompt vergoed. Een jaar later werd nog nagebeld over de ervaringen. Al met al zeer tegemoetkomend gedaan.

Dat zijn vijf stralende sterren, Rinco! Bedankt voor deze prachtige review en we wensen je veel zonnige dagen toe.๐ŸŒž^Saskia

Positieve benadering wordt waargemaakt door service

Na 4 jaar zonnepanelen, vele technische problemen met de producten, nog steeds een positief gevoel door de snelle oplossingsgerichte benadering.

We vinden het hartstikke fijn dat we zo'n mooie review mogen ontvangen. Er zijn inderdaad meerdere storingen geweest, maar gelukkig zijn we daar samen altijd uitgekomen. Deze positieve review met dit prachtige cijfer is de kroon op ons werk. Bedankt! Veel zonnige dagen gewenst.๐ŸŒž^Saskia

Wat een prettig bedrijf !!!

Vanaf het eerste contact met Bas tot aan de installatie top service verleent! Kan niet anders dan dit bedrijf aanbevelen Mijn positieve kenmerken over dit bedrijf zijn; #Duidelijke offerte en geen verassingen achteraf #Zeer prettige communicatie en korte lijnen #Snelle reactie op vragen #Prijsverhouding voor product goed # Uitermate nette installatie Al met al aan te bevelen Geleverd product 6 x 320 zonnepanelen

Wauw, dat is een prachtig rijtje waar we trots op kunnen zijn! Geweldig dat je ervaring zo positief is. Daar doen we het natuurlijk voor!๐Ÿ’š Veel zonuren gewenst!^Saskia

Zonneplan een voorbeeld voor andere bedrijven

Vanaf de offerte aanvraag tot en met de installatie van mijn zonnepanelen is het gehele traject perfect verlopen en heeft Zonneplan correct ingespeeld op mijn persoonlijke wensen. Kortom een bedrijf waarop u kunt vertrouwen en door mij dan ook warm wordt aanbevolen.

Bedankt voor je warme aanbeveling en de prachtige 10!๐Ÿ’š Daar worden we heel blij van. Super dat alles zo goed is bevallen, daar doen we het voor. Veel stralende dagen gewenst!๐ŸŒž^Saskia

Goede informatie, snel gewerkt om 8uur begonnen 10uur klaar. Netjes en snel. Zeer tevreden.

Wauw, wat geweldig dat je ons een 10 geeft! Bedankt voor je mooie review en veel zonuren gewenst!๐ŸŒž^Saskia

Een heel fijn bedrijf waar je van op aan kunt.

Sinds 10 Maanden hebben wij nu zonnepanelen die door Zonneplan geplaatst zijn. De voorlichting en plaatsing van de panelen zijn in goed overleg gedaan. De opbrengst van de panelen is zo groot dat we stroom overhouden en hebben daarom besloten om airco aan te schaffen . We kunnen dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Geweldig dat je positief bent, Frans! Bedankt voor deze vijf stralende sterren en veel zonuren gewenst!๐ŸŒž^Saskia

Alles werd volgens afspraak gemaakt en ben Dik tevreden

Dat horen we natuurlijk graag! Bedankt voor je prachtige review!๐Ÿ˜ƒ^Saskia

We werden goed geadviseerd. Alles werd goed en simpel uitgelegd. Ook werden wij erop gewezen dat we via de gemeente een lening konden aanvragen, tegen 1% rente. Bij andere bedrijven begonnen ze daar niet eens over. Ook de installatie was prima. Ik werd 2 weken van te voren gebeld voor een afspraak. Op de dag zelf kwamen de mannen mooi op tijd. Ze vroegen hoe ik het installeren voor ogen had en kwamen met adviezen hoe dingen (zoals de bekabeling) handiger kon. Binnen 1 dagdeel waren ze klaar. Behalve de factuur betalen heb ik niks hoeven te doen. Ook de aanvraag voor het terugkrijgen van mijn belastingvoordeel werd geregeld. Kortom, van begin tot eind heeft zonneplan ons bijgestaan. Alles werd door zonneplan geregeld en werd goed gedaan. Een aanrader.

Je review bezorgt een grote glimlach op veel gezichten, Silvester!๐Ÿ˜ƒ Bedankt voor het delen van je ervaring. We zijn erg blij met deze 10! Nog veel plezier met de panelen gewenst!๐ŸŒž^Saskia

1. Na contact maken, kwam de offerte snel. 2. De offerte was voordeliger dan die van een plaatselijke aanbieder. 3. Installatie op een door ons gekozen datum vastgelegd. 4. Installatie geschiedde van 08.00-13.00 (16 panelen). 5. Aardige kerels. 6. BTW terug na 3 maanden. 7. Door Zonneplan opgemerkt dat 1 optimizer niet functioneerde. Gratis vervangen. 8. Totaal: zeer tevreden. 9. Heb een buurman naar Zonneplan verwezen. De panelen liggen er inmiddels.

Deze review maakt ons blij, George. Fijn om te lezen dat alles zo goed is gegaan en dat je blij bent met onze manier van werken. Geweldig dat een buurman nu ook profiteert van de zon! Veel zonuren gewenst!๐ŸŒž^Saskia

Zonneplan heeft ons perfect geholpen!

Tot en met de installatie dag was ik een grote twijfelaar. Doe ik er goed aan? Op de installatie dag zelf ben ik erachter gekomen dat de twijfel onterecht was. Vanaf het eerste tot het laatste contact werkt men heel efficiรซnt! Om 7 uur stond het team vanwege de hitte bij mijn huis. Iedereen wist wat zijn taak was. De 2 elektriciens liepen met mij door het huis en bepaalden met mij de plek van de omvormer en dachten perfect mee met de eigenaar. Geen moeite was hen teveel. Om 10:30 was de klus klaar en werkt het systeem! Op afstand heeft Jasper ons vanaf het begin uitstekend geholpen. Zonneplan, onze complimenten! En het installatieteam, petje af! Top!

Wauw, wat een prachtige review, Andre!๐Ÿ’š Super dat het hele traject zo positief is verlopen. Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik stuur de complimenten natuurlijk door naar mijn collega's!๐ŸŒž^Saskia

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.