Houden contact, geeft goed gevoel

De zonnepanelen voldoen aan de eisen!

uitstekend

uitstekend behandeld. zoals voor de telefoon door Roy als door de mensen die de panelen hebben geplaatst en aangesloten

Gisteren zijn ze gelegd de panelen alles is goed verlopen. Alles volgens afspraak kwamen mooi op tijd Netjes gewerkt waren gezellige monteurs

Goede en snelle afhandeling

Mijn ervaring met zonneplan was snel en vakkundig zowel financiële en het monteren van de zonnepanelen .

Goed om te lezen dat het complete plaatje naar wens is. De panelen liggen klaar voor de zonnestralen!

in een woord perfect

alles is goed geregeld afspraken worden nagekomen. totaal geen problemen ondervonden alles wordt voor je geregeld en uitgelegd. dus perfect

Fijn dat alles zo perfect verlopen is. Op naar veel zonnige jaren!

afspraak is afspraak, goede service

Afspraak is afspraak Goede service

Uitstekende montage, snel en professioneel.

Naast de perfecte montage, is het gebruik van de bijgeleverde app een duidelijk en effectieve manier om de productie van elektriciteit elke dag en elk uur van de dag te raadplegen. De resultaten worden ook gebruikt door Vattenfall in hun overzichten.

Wat een mooi compliment. Leuk dat jullie zo actief bezig zijn met de app en het bijhouden van de opbrengsten. Heel veel zon toegewenst! 🌞

Goed voor milieu en portemonnee

We zijn blij met de zonnepanelen en dragen zo ook ons steentje bij aan een beter milieu. Goede en vakkundige installatie, in 1 dag alles gereed. Totaal 9 panelen geïnstalleerd die het afgelopen jaar 3150 Kwh hebben opgebracht. Kortom zeer tevreden.

Wat goed dat jullie op deze manier een steentje bijdragen en daarbij ook nog eens zulke topopbrengsten krijgen. Een win-winsituatie 🍀

Prima geregeld

Volgens afspraak netjes alles geïnstalleerd en afgewerkt

Vakkundig en snel geplaatst. Panelen werken goed. Vind het ook keurig dat zonneplan na verloop van tijd nog na belt of alles nog naar wens is en voldoende oplevert. Wij zijn zeer tevreden.

We doen graag een stapje extra door contact op te nemen na de installatie. Zo weten we zeker dat alles goed werkt en duidelijk is. Mocht je vragen hebben in de toekomst, dan weet je ons te vinden! ⚡

alles netjes verlopen

alles is naar wens gegaan , wat was afgesproken is alles prima nagekomen door mensen die wisten wat ze moesten doen . netjes afgewerkt , wij zijn zeer tevreden !

Fijn dat alles naar wens is verlopen! Op naar veel zonnige dagen!

Goed geregeld en volgens afspraak.

Goed geregeld en volgens afspraak.

Bedankt voor deze reactie! 💚

In goed overleg tot een mooi resultaat gekomen

In goed overleg een offerte gekregen . Zelf loze leidingen aangebracht bij een slaapkamer aanpassing, waardoor de installatie van de zonnepanelen en het aanleggen van de bekabeling in 2.5 uur voor elkaar was.

Een goede voorbereiding is het halve werk. Bedankt dat je alvast de loze leidingen had aangelegd. Op deze manier is de installatie vlot en netjes afgerond. Veel zonuren toegewenst!

zonnepanelen zorgen voor zonnige toekomst

De plaatsing was rap gebeurd en sindsdien ben ik nog steeds blij met m'n besluit om panelen te plaatsen en de manier op ze probleemloos functioneren . Bert

En nu is de toekomst extra zonnig met deze prachtige review. Bedankt!

Vlot lopende onderneming van start tot oplevering

Een onderneming waar ik de volgende keer zeker graag weer gebruik van zou willen maken

Bedankt, we helpen je graag verder een volgende keer! Nu eerst genieten van deze mooie installatie.

Alles super netjes geregeld. Duidelijke communicatie... gewoon top!

Wij vinden deze prachtige 10 ook top!

Prima ervaring

Afspraken worden nagekomen. Steeds contact met zelfde medewerker.

Top dat je het contact als positief hebt ervaren! Bij vragen weet je ons te vinden!

De strak geplande uitvoering van constructief overleg

het proces van aanmelding tot en met oplevering verliep heel goed. Heldere communicatie en duidelijke afspraken. Enig min puntje was de oplevering van het afplakken van de doorvoer van het dak. het plak stuk was slordig en scheef aangebracht. verder heel tevreden

Geweldig om te lezen dat alles netjes is verlopen. Mochten we nog mee moeten kijken naar de dakdoorvoer dan mag je altijd contact met ons opnemen!

Professioneel en goed geregeld

maakt afspraak waar.

zeer prettige ervaring, nette installateurs alles keurig opgeruimd geen rommel achter gelaten. beveel dit bedrijf iedereen aan.

Bedankt voor deze 10 na een mooi opgeruimd eindresultaat!

ik ben heel tevreden !!

zonnepanelen zijn snel geplaatst en werken uitstekend. goede service !

We sturen wat extra zon jullie kant op!

Snelle,nette instalatie. De heren noemden zichzelf "het dreamteam" en dat waren ze ook. Heel vriendelijk,netjes en snel gewerkt.

Wat fijn dat ons dreamteam een mooi eindresultaat heeft gemaakt bij jullie!

Zeer correct en netjes geholpen

Zeer behulpzaam en heel vriendelijk aan de telefoon

Fijn dat je alles zo positief hebt ervaren!

Top bedrijf.

Top mensen doen alles zoals gewenst.

Bedankt voor deze mooie 10!

Vanaf het moment van de aan raag tot het moment van opleveren krijg je ondersteuning vanuit zonneplan. Ook de montage liep geheel vlekkeloos. De mannen kwamen hier in de morgen aan en na de middag lagen de panelen op het dak. Alles netjes aangesloten. Uitleg over de werking gekregen, ondertussen zijn de andere mannen het afval en gereedschap/materialen op aan het ruimen. Als ze klaar zijn vragen ze nog een keer of alles netjes en volgens afspraak gedaan is. Na bevestiging hiervan vertrekken ze weer. Zonneplan kan ik echt aanraden als je zonnepanelen wilt hebben.

Bedankt voor deze mooie woorden! Op naar een zonnige toekomst!

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 90.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.