Zeer correct en snel

Duidelijke offerte en uitleg. Nette prijs. Snel geleverd en deskundig geplaatst.

Daar worden we helemaal blij van, Sonja! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Goede voorlichting gehad.

Op de dag van plaatsing liep alles op rolletjes. Monteurs die van aanpakken weten. Alles doorgenomen binnen 2.5 uur klaar. Netjes achter gelaten en het alles werkte perfect. Laat de zon nu maar komen. Bedankt.

Bedankt voor deze stralende review! Fijn dat de installatie van een leien dakje ging ;) Nu is het inderdaad belangrijk dat het mooie herfstzonnetje zich laat zien! We wensen je veel zonnige dagen toe zodat de opbrengsten lekker omhoog schieten! ^Saskia

Mijn zonnepanelen leveren een mooie besparing op.

Na mij goed ingelezen te hebben, heb ik dit jaar 6 zonnepanelen laten plaatsen. Die leveren een mooie besparing in geld en in co2 uitstoot op.

Super dat je voor het opwekken van groene energie hebt gekozen en dat je ervoor hebt gekozen om de panelen door ons te laten installeren! Nog heel veel stralende dagen gewenst! ^Saskia

Niet werkend opgeleverd

Tevreden over verkooptraject maar niet over de installatie. Elektricien kon niet bii de installatie zijn waardoor men ruim een week later weer terug moest komen. Vervolgens dag erna storing en wacht nu alweer ruim een week en ben nog steeds niet gebeld voor een afspraak. Panelen liggen dus al 2,5 week niet werkend op het dak.

Bedankt voor de review, Henri. Ik begrijp dat het frustrerend is als de zonne-installatie niet meteen zonne-energie opwekt. De storing die daarop volgde was natuurlijk de druppel die de emmer deed overlopen. Gelukkig is de storing inmiddels opgelost en is het opwekken van groene stroom nu écht begonnen! Ik zie in de monitoring dat de panelen gisteren al behoorlijk wat(t) hebben opgeleverd :) Ik hoor graag hoe u nu terugkijkt op het contact dat u met ons heeft gehad en of we het traject alsnog positief kunnen afronden. ^Saskia

Storing wifi monitor

Ontzettend tevreden over de service, ons Wifi gedeelte gaf geen gegevens meer door, monteur heeft een powerline geïnstalleerd met een nieuwe Wifi unit, alles werkt weer als vanouds. Klasse!

Wauw, wat een fijne beoordeling, Han! Geweldig dat je zo blij bent met Zonneplan! De nazorg is minstens zo belangrijk als de installatie zelf, dus we zijn blij dat je dat ook zo hebt ervaren. Nog heel veel plezier met de zonnepanelen gewenst! ^Saskia

Goed systeem, netjes gemonteerd

Een aantal weken geleden zijn bij ons 10 panelen gemonteerd en zelfs met dit slechte weer leveren ze al een leuke winst op!! De montage is netjes gedaan, alleen liet men iets op mijn laminaat vallen waardoor dit nu beschadigd is dit word netjes opgelost door Zonneplan, waar wij erg blij mee zijn want onze vloer is nog niet zo oud en het zit erg in het zicht. Al met al zou ik Zonneplan aanraden,

Fijn om te lezen dat de zonnepanelen zo goed bevallen! Als er schade ontstaat, dan doen we ons uiterste best om dat zo goed mogelijk te herstellen. We waarderen het heel erg dat je dat ook nog even in je review benoemt. Bedankt voor deze aanbeveling, Jan! Veel plezier met de prachtige zonne-installatie die op je dak ligt. ^Saskia

duidelijke offerte, snelle installatie en goede service

Binnen 4 uur panelen geïnstalleerd, aangesloten en álles weer netjes achtergelaten. Opbrengst komt overeen met wat ingeschat is en uitlezing via de app werkt prima. Btw teruggave ook zonder problemen geregeld, hoe gemakkelijk kan het zíjn om te verduurzamen

Bedankt voor deze prachtige review, Ien! De quote waarmee je afsluit slaat de spijker op z'n kop: Hoe gemakkelijk kan het zijn om te verduurzamen! Dat is precies waar we voor staan: makkelijk, snel en goed. Fijn dat je dat ook zo hebt ervaren. Heel veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Duidelijk stappenplan / prettig in de omgang

Vanaf de eerste dag tot en met de montage is alles perfect verlopen het bedrijf die de montage hebben gedaan leverden ook top werk heb nog geen moment spijt gehad top afwikkeling in zijn geheel

Hier worden we heel blij van, Jan! Wat super dat je zo enthousiast bent, daar doen we het voor! Heel veel plezier met de mooie zonne-installatie die op je dak ligt :) ^Saskia

Erg tevreden

Goede communicatie, duidelijke afspraken, prima prijs!

Bedankt voor deze korte en krachtige beoordeling, Peter! Super dat de communicatie duidelijk was en dat je blij bent met onze manier van werken. Ik wens je stralende dagen toe! ^Saskia

Klantvriendelijk en afspraak is afspraak, geen verrassingen achteraf.

Vanaf het eerste contact duidelijk en begrijpelijk stappenplan waarbij goed is meegedacht. plaatsing en montage is prima verlopen door duidelijk zeer ervaren monteurs.

Dat is een prachtige review, Ronald! We zijn blij om te horen dat je het gehele traject zo positief hebt ervaren. Jij blij, wij blij :) Heel veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Perfect, zowel montage als omgang. afwachten of ik na een jaar gebruik het beoogde resultaat bereik.

Bedankt voor dit prachtige cijfer! Super dat je daar even de tijd voor hebt genomen. Laat die zonnestralen maar komen zodat je straks met een glimlach de jaarafrekening kunt bekijken! ^Saskia

Uitstekende klantbehandeling met topresultaat

Wij hebben in maart 2019 8 zonnepanelen laten plaatsen en zijn zeer tevreden over alle stappen van het aanschafproces. Van het ligplan, offertetraject tot aan de daadwerkelijke installatie door 2 vakmannen, alles was dik in orde. En dat geldt ook voor onze nieuwe energierekening! Wij zagen daar direct de geschetste opbrengsten in terug. Top!

Wat een stralende review, Kevin! Geweldig om te lezen dat je zo blij bent met de panelen en met onze manier van werken. Ik wens je heel veel stralende dagen toe zodat de opbrengsten lekker omhoog schieten en de energierekening verder daalt ;) ^Saskia

netjes en goed gedaan

ik ben zeer te vrede met zonneplan .ze hebben alles netjes gemaakt en afgewerkt. het ware vriendelijke mensen cijfer 10 hebben ze echt verdient.

Deze review bezorgt ons een grote glimlach! Bedankt voor het mooie cijfer, echt super! Wij zijn tevreden als klanten tevreden zijn, daar doen we het voor. Heel veel zonnige dagen gewenst! ^Saskia

Zeer goed.

Het telefonisch contact en het digitale contact met begeleiding over de gemeentelijke subsidie en btw teruggaaf vraag was uitstekend. Gladjes verlopen en de plaatsing was ook vakkundig en zeer goed.

Geweldig om te lezen dat het gehele traject van een leien (zonnepanelen)dakje is gegaan! :) Dank voor het delen van deze positieve ervaring en veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Alles verliep volgens afspraak.

Dat is een prachtig cijfer, Frits! Dank voor het delen van je ervaring en fijn dat je zo tevreden bent! Ik wens je heel veel zonnige dagen toe! ^Saskia

Goede begeleiding en soepel proces

Erg onder de indruk van de begeleiding en informatievoorziening vanuit zonneplan. Zowel het contact vooral als de installatie verliepen vlekkeloos. Natuurlijk liggen de panelen er pas een half jaar op, maar tot zo ver ben ik erg enthousiast!

Wij worden helemaal blij van deze review, Tom! Je enthousiasme straalt van deze beoordeling af en dat maakt ons weer enthousiast. We wensen je veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Montage is prima verlopen. Monteurs overleggen prima en werken keurig. Voor ons een aanrader!!

Yes, weer een blije klant! Super om te zien dat je zo blij bent en dat je ons aanraadt! Ik wens je heel veel stralende dagen toe ;) ^Saskia

Goede voorlichting scherpe offerte Nette en snelle installatie Goede werking panelen en app.

Bedankt voor deze heldere en positieve review, Sjoerd! Fijn dat je zo blij bent met hoe we te werk zijn gegaan! Ik wens je veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Slecht

Omdat de dakpannen moeilijk los te krijgen zijn, vertrekt deze partij. Vertellen doodleuk dat het niet gaat. Navraag gedaan bij dakdekkers en deze geeft mij door dat dakpannen er wel af kunnen maar dit kost meer arbeid. Tot nu toe niet meer gehoord, Vreemd dat dit kan

Bedankt voor je beoordeling, Ronald. We begrijpen natuurlijk heel goed dat dit niet is wat je van tevoren had verwacht. Daarom hebben we het dak nogmaals laten inspecteren, om te kijken of een installatie tóch mogelijk is. Gisteren, 5 november, is uit de schouwing gebleken dat we wel zonnepanelen kunnen installeren! Dat is natuurlijk heel fijn nieuws! De installatiedatum is 10 december. Ik hoor daarna graag hoe het is gegaan en dan ga ik er vanuit dat we het traject positief kunnen afsluiten! ^Saskia

Alles wat gezegd wordt is nagekomen.

Vanaf het eerste contact tot de laatste Is alles gegaan zoals beloofd is. Ik ben zeer tevreden van A tot Z.

Geweldig dat je van A tot Zonneplan tevreden bent! ;) Bedankt voor het delen van je mooie review, dat waarderen we heel erg! Veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Zonneplan is van A tot Z zonneklaar en doet wat ze beloven

Onze ervaring met Zonneplan is geheel naar wens verlopen, vanaf de eerste telefonische contacten, offerte, plaatsing tot en met het regelen van de teruggave BTW. Nu na een halfjaar zijn alle voorspellingen uitgekomen omtrent de opbrengst welke ik dagelijks kan bekijken op mijn mobiel. Hetgeen mij straks met de jaarafrekening voor elektriciteit al flink zal schelen. Een aanrader dit bedrijf

Bedankt voor deze positieve review en de warme aanbeveling, Ron! Geweldig om te lezen dat je over alles zo positief bent! Daarmee gaan we lekker positief het weekend in. Heel veel zonnestralen van ons gewenst! ^Saskia

Alle afspraken zijn nagekomen

Prima bevallen, alles in 1 dag geregeld en functioneert vanaf dag 1

Fijn om te horen dat het hele traject bij Zonneplan goed is bevallen! Heel veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

alles werkt prima

tot nog toe werkt alles goed en zijn we er blij mee, maar nu gaan we even een paar maanden in met minder zonneschijn, dus levert alles wat minder op, maar dat hoort er ook bij

Super dat de installatie goed zijn werk doet en dat jullie er zo blij mee zijn! De donkere maanden staan inderdaad voor de deur, daar kunnen we in Nederland niet omheen. Gelukkig levert het mooie herfstzonnetje ook nog behoorlijk wat(t) op ;) Heel veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Alles is heel goed verlopen

Het is allemaal heel snel geïnstalleerd en heb goede uitleg gehad. Ze waren met genoeg mensen en leuk even gesproken. Ik ben heel erg tevreden

Wat goed om te horen dat je zo blij bent met de installatie en de uitleg die je hebt gekregen! Fijn dat je zo tevreden bent, dan zijn wij dat ook. Heel veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Zonneplan is een TOP organisatie

Bij zonneplan is alles snel super en correct geregeld

Bedankt voor deze 10, Leo, wauw! Geweldig dat je zo blij bent en dat je ons zo'n mooie beoordeling geeft! Ik wens je heel veel stralende dagen toe! ^Saskia