Een supertevreden klant!

Vanaf het eerste contact, waarin wij aangaven interesse te hebben, tot op de dag van de plaatsing van de panelen zijn wij uitermate tevreden over Zonneplan. De uitleg was in alle fases zeer vriendelijk en professioneel. Wij dachten aan 12 panelen, maar na ruggenspraak met de verkoper van Zonneplan bleek, dat wij meer dan genoeg hadden aan 9 stuks. En dat blijkt ook, nu wij via de app kunnen zien wat de opbrengst is en via de app van onze energieleverancier kunnen zien wat ons verbruik is. De website is zeer gebruikersvriendelijk. De installateurs waren vlot, vriendelijk, netjes. Ze hadden alle tijd om onze vragen te beantwoorden en gaven de hulp en uitleg bij het installeren van de app. Na de installatie hebben ze alles weer netjes opgeruimd. Ze hebben de BTW teruggave netjes geregeld met de Belastingdienst. Wij bevelen Zonneplan van harte aan!

Vanaf eerste contact perfect geregeld.

Eerste contact, offerte, aanvullende vragen mijnerzijds, installatie, regeling btw teruggaaf en werking zonnepanelen tot op heden perfect en is zoals elk bedrijf met zijn klanten zou moeten omgaan.

Zeer goed aangelegd

Vanaf aanvraag tot montage goed geregeld en monteurs vriendelijk en goed afgewerkt.

Het hele traject met Zonneplan was perfect. Bij het plaatsen van zonnecellen en de omvormer was het overleg met de monteurs goed.

Zonneplan heeft bij ons gedaan wat ze beloofden.

Eerste contact via een opgestuurde uitnodiging met duidelijke foto en documentatie. Bij de voorbereiding goede en duidelijke afspraken over de mogelijkheden. Op de dag van montage een vriendelijk en goed op elkaar ingewerkt team. Gemeenschappelijk overleg over de plek van de omvormer en loop van de elektrakabel naar de meterkast. Eenvoudige maar goede montage op het pannendak. Ook de constructie voor het platte dak ziet er doordacht en goed uit, behalve stoeptegels als gewicht zijn de panelen rondom afgesloten tegen opwaaien. Het geheel wordt als het ouderwetse mecano goed passend in elkaar gezet. De gehele montage is vlot en volgens plan verlopen. Tenslotte is alles weer schoon achtergelaten. En dat alles voor de vooraf overeengekomen prijs.

Geen enkel minpunt

Alles ging prima!

Doen wat je beloofd

Vanaf het eerste gesprek tot en met het leggen van de zonnepanelen klopt het gewoon allemaal. Zonneplan is helder en transparant. Houden je van stap tot stap op de hoogte. Panelen lagen vlot. Vriendelijke monteurs en een vakbekwame installateur. Iedereen in de keten doen wat ze beloven. Van adviseur tot monteur. Kortom. Ik ben tevreden.

Een groot drama

Vanaf begin af aan een groot drama. Constant problemen met omvormer die n 1 jasr tijd 4x kapot springt elke keer weken moeten wachten voordat we afspraak hebben. Sturen elke keer weer een ander ZZP-er. Niemand die zijn werk naar behoren doet. Augustus vorig eindelijk een fatsoenlijk bedrijf. Alles hersteld. Tenminste zo leek het. Maar helaas vorige week springt weer omvormer kapot. Eerste mogelijkheid dat er iemand komt kijken eind april. Dan moet de oplossing nog komen

Bedankt voor deze review waarin u duidelijke feedback deelt. Er zijn inderdaad veel storingen in uw installatie geweest, waardoor u vaak een monteur over de vloer heeft gehad. Ik begrijp uw frustratie daarom erg goed en ik heb de afspraak van eind april voor u vervroegd. Afgelopen 31 maart zijn we al bij u geweest om de storing te verhelpen. De installatie werkt weer naar behoren, maar we vinden dit niet afdoende. Uit de hoeveelheid storingen blijkt namelijk dat er een onderliggend probleem is, namelijk dat de omvormer niet zwaar genoeg is. Daarom gaan we kosteloos een zwaardere 3-fase omvormer installeren en de juiste bekabeling aanleggen. U bent blij met deze oplossing, zo heeft u aangegeven. We spreken elkaar na deze laatste monteursafspraak nog een keer, om het positief af te ronden.^Saskia

Super!

Van aanvraag tot BTW teruggave in twee maanden gepiept. Montage snel, netjes en alle piekfijn opgeleverd. Een dikke 10!

Geweldig en persoonlijk

Via een vriend is mij aanbevolen bij Zonneplan de zonnepanelen aan te schaffen omdat het bedrijf een persoonlijke aanpak heeft. Dit merkte ik gelijk al vanaf de start en dat bevalt me wel! Ook de werkzaamheden, de communicatie en de aanpak van de medewerkers zijn meer dan prima. We hadden wat opstartproblemen met de omvormer maar ook dat is zo snel opgelost dat we echt van kwaliteit en service kunnen spreken bij Zonneplan.

goede communicatie en uitvoering

goede communicatie en uitvoering

Zeer tevreden over alles.

Goede communicatie en uitleg. Het plaatsen van de panelen gebeurde heel netjes. Ook binnen werd alles correct geplaatst en afgewerkt.

Werken snel en netjes

SUPER SLECHT

Zeer slecht installatie geplaatst op 17.03.2021 NIET WERKEND ACHTERGRLATEN losgetrokken latjes in meterkast gewoon laten liggen ,niet meer gemonteerd. Een u te laat op de afspraak normaal 08.00 aanwezig 09.00... dan nog het lef om koffie te vragen en te drinken BINNEN IN ONS HUIS AAN TAFEL om 10.00 u! Gemaakt door mijn vrouw want hadden geen eigen koffie mee! Wel krijg ik een mail om de corona regels te respecteren ...de monteur geeft geprobeerd om de omvormeraan de praat te krijgen is hem niet gelukt. Hebben dan maar de boel ingeladen want er moesten nog panelen belegt worden in Goes...en ons medegedeeld dat het hoofdbureau wel contact ging opnemen met ons... Nu kan er maar ten VROEGSTE een monteur langskomen op 07.04.2021 da's 20 dagen verder.... Een echte schande zeer slechte service ...wij hebben nu dus panelen liggen maar niet werkend! Ik raad deze firma aan niemand aan aan niemand.

Naar aanleiding van deze review met duidelijke feedback heb ik direct contact met u gehad. Ik vind het namelijk erg jammer dat deze situatie zoveel frustratie oplevert. Ik begrijp goed dat u niet tot 7 april wilt wachten en daarom heb ik samen met de planner een andere datum voor u geregeld. De servicemonteur is maandag 29 maart bij u langs geweest om de storing te verhelpen. U gaf aan dat u erg blij bent met de afronding, maar dat u dat niet in uw review wilt aanpassen. Dat vinden wij erg spijtig om te horen, zeker nu alles naar wens is opgelost. Wij wensen u in ieder geval veel zonuren toe!🌞^Saskia

Top@

Top service, van bestelling tot plaatsing

Prima!

Echt geen aanmerkingen. Alles naar wens. Aardige installateurs en prima service. Alles geplaatst hoe ik het wilde hebben. TOP!

perfecte voorbereiding en perfecte uitvoering

De voorbereiding en communicatie was zeer correct en duidelijk en de uitvoering was in lijn met de voorbereiding, eveneens perfect. Alles duidelijk conform de afspraak, de omvormer en de kabels binnen en buiten in overleg aangebracht, nagenoeg onzichtbaar, kan niet beter

Zonneplan ontzorgt en levert wat is afgesproken

Zelden zo’n professionele partij meegemaakt!

Goede en correcte service

Na enkele opstart problemen zijn deze correct naar tevredenheid opgelost.

Afwerking prima

Een goeie ervaring met zonneplan.nl, alleen jammer dat de kabel van zonnepanelen omgeleid moesten worden via de buitenkant. Na mij idee is een bezoekje voor de plaatsing een pré. Er is veel tijd dáárdoor verloren gegaan, ook verder daar geen reactie van gekregen van zonneplan.nl over dit stuk ontevredenheid.

Geheel volgens afspraak

Prima ervaringen. Plan werd uitgebreid besproken, alle opties werden voorgelegd. Vanaf het tekenen van het contract werd alles geregeld door Zonneplan. Ik heb nergens naar omgekeken. Alles keurig volgens afspraak geleverd, aangesloten en getest. Installatie door professionals (onderaannemers). Kabels mooi weggewerkt, netjes schoon opgeleverd. Panelen weken prima. Follow up is ook fijn. Kortom: zeer tevreden!

Goede communicatie

De communicatie verliep uitstekend en dat vind ik heel belangrijk. Het gaat toch om een investering waar je goed over na moet denken en ik heb goed overleg gehad. Verder houden ze mij goed op de hoogte wanneer ik wat moet regelen. Evt wijzigingen worden zonder gedoe meegenomen in een nieuwe offerte. Bij de plaatsing was er ook eerst overleg voordat er kabels binnenshuis doorgetrokken werden idem met plaatsing van het apparaat wat binnen komt te hangen. Zeer tevreden dus. Aanrader anders nam ik de moeite niet om dit te schrijven.

Top geregeld blij met de nieuwe aanwinst!

De zonnepanelen zijn super mooi op ons dak geplaatst. De monteurs hebben netjes werk geleverd zowel buiten als binnen... Laat de zon maar komen!

Zeer klantgericht vanaf het eerste contact tot en met de oplevering!

Zeer plezierig en behulpzaam contact bij de start van het traject en steeds heldere adequate communicatie. De aanleg verliep uitstekend waarbij alles steeds in goed overleg werd gedaan. Keurig aangelegd, alles netjes weggewerkt en een goed werkende app. Al met al grote klasse!

Van begin tot einde alles goed geregeld.

Supertevreden. Goede offerte met behulpzame adviseur. Monteurs hebben keurig werk geleverd. Zeer vriendelijk en alles keurig opgeruimd. De teruggave van belasting netjes en snel afgehandeld. Zal zonneplan zeker aanbevelen.

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.