Goede service en hulpvaardig en vriendelijk personeel

. Goede uitleg bij aankoop zonnepanelen. . Hulp bij digitale aanvraag. . Aanbrengen zonnepanelen na uitleg over de werkwijze. . Vriendelijk en nauwkeurig werkend technisch personeel. . Bij klacht over aflevering zonnepanelen, anders dan afgesproken, in overleg goed en snel afgehandeld. . Maand na aflevering contact over het geleverde. N.B. Opmerking over de monteur die de omvormer heeft geïnstalleerd: Een goede en nauwkeurig werkende jongeman. Het ontbrak hem echter aan ervaring over opties waarop de kabel van buiten naar binnen kan worden aangebracht. Het overleg daarover en zijn soepele manier van inhaken op mijn adviezen heeft tot een heel goed resultaat geleid.

Super snel, goede prijs/kwaliteit

Na 3 jaar ervaring: Het begint met een uitgebreide opgave, snel, duidelijk en compleet met tekeningen en prijsvoorstel, dit zonder persoonlijk te komen kijken. Wij hebben gekozen voor 22 panelen, op platte daken (verdeeld over 3) en bijna op het zuiden. Gasketel voor warm water losgekoppeld en een standaard elektrische Boiler van 80 liter(zelf) geïnstalleerd. Het systeem bewust gekozen voor de Solar-edge omvormer met per paneel apart gerichte stroomafgifte. Goed om "onze fabriek" te zien werken op de bijgeleverde app. Het hele systeem werkt werkelijk perfect en helemaal volgens opgave. Helemaal tevreden!

Goed geregeld!

Van a-z goed geregeld. Snel, vakkundig, goed advies en een super nazorg!

Ik ben zeer tevreden. goede service. Vriendelijke monteurs

Ik heb bij u de offerte aangrvraagd. Kreeg snel antwiord. Nog telefonisch gehad. Vriendelijk gesprek

Genieten van afspraak en personeel wat 100% heeft uitgevooerd

Zeker een aanrader daar de gemaakte afspraken volledig overeenkomen met hetgeen is gerealiseerd. Juiste mensen op het werk is hier van toepassing.

Vandaag de zonnepanelen geplaatst, zeer vriendelijk net vakkundige jongens Chapoo! Erg tevreden over het resultaat goede uitleg gehad alleen maar lof kan het iedereen aanbevelen.Netjes gewerkt alles opgeruimd .

• Prijs / kwaliteitverhouding

Zeer tevreden over begeleiding vanaf offerte tot en met de vakkundige installatie Super begeleiding en nu maar gaan terug verdienen Kan zonnepanelen 100% aan bevelen

• Prijs / kwaliteitverhouding

Duidelijke voolichting, na de bevestiging van de offerte is de afspraak zo gemaakt. Ook als de zonnepanelen zijn geïnstalleerd houden ze nog contact . De installatie is uitgevoerd door vakbekwame en nette installateurs. Houden zich aan de afspraak. Als je nog met vragen zit , ze staan je altijd te woord. Alles gaat in overleg. Echt een aanrader.

• Prijs / kwaliteitverhouding

Zonneplan biedt een duidelijke scherpe offerte aan en komt de afspraken keurig na. Alles rondom de installatie en terugleveren van stroom wordt geregeld. Je hoeft zelf niets te doen. De installatie is keurig en vakkundig uitgevoerd. Kortom een aanrader!!

• Prijs / kwaliteitverhouding

Kan er kort over zijn . Hebben de panelen nu een jaar op het dak. Zonnepanelen produceren buiten verwachting . Hoge opbrengst. Over de installatie ook niets dan lof. Kabels erg keurig aangelegd, netjes buiten om, dus geen leidingen in huis. Ben dus een zeer tevreden klanr

• Prijs / kwaliteitverhouding

Goede ervaring , duidelijke uitleg , vakkundige installatie , zeer tevreden.

• Prijs / kwaliteitverhouding

Heldere offerte, bespreken meerdere opties e.d., snelle plaatsing, duidelijke adviezen installateur, alles geregeld met belastingteruggaaf. Na 1 maand al duidelijk dat opbrengst hoger zal zijn dan vooraf verwacht. Met handige app, waardoor je ook nog eens energiebewuster wordt. Complimenten.

• Prijs / kwaliteitverhouding

Vanaf 1e contact tot het terug vragen BTW snel en geheel volgens afspraak afgehondeld.

• Prijs / kwaliteitverhouding

Vanaf de eerste dag dat ik met zonneplan in contact kwam was er een goed gevoel. Ze helpen je met alles communicatie is super goed en dat vond ik belangrijk,ze luisteren ook naar je wensen. Zelfs op de dag van installatie ging alles super snel en hele aardige installateurs. Aan een ieder: communicatie,jouw wensen,respect en klantvriendelijk. Dan raad ik je echt zonneplan aan super bedrijf!

• Prijs / kwaliteitverhouding

Zeer prettig en transparant.

Alles liep perfect van begin tot einde ! De panelen werken super 👍

• Prijs / kwaliteitverhouding

Vanaf het begin bij de aanvraag van de offerte zijn we door de medewerkers van zonneplan geweldig begeleid. Bij vragen konden we altijd bij hun terecht en kregen onmiddellijk antwoord. Aanvraag van teruggave van de BTW wordt door hen geregeld , geen rom slomp. Bij elke stap in het proces werd of telefonisch of per mail met ons overlegd. Het bedrijf Kobus wat de zonnepanelen heeft geïnstalleerd niets dan lof. Wat een vakmensen. Ook hier weer overleg wat wij het liefste hadden en een prima uitleg over werking van alles. Toen ik na afloop op wilde ruimen was dat niet nodig, alles zag er prima uit. Tot op heden werken de panelen geweldig en volg ik de opbrengst via de App. Wel verslavend om steeds te kijken wat de opbrengsten zijn.

• Prijs / kwaliteitverhouding

goede ervaring en een vlotte afhandeling. vriendelijk personeel.

• Prijs / kwaliteitverhouding

Wij zijn zeer tevreden over het hele proces van offertevraag tot plaatsing. Er was op de dag van plaatsing even wat onduidelijkheid toen onze meterkast verouderd bleek te zijn maar dat werd ter plekke op deskundige wijze opgepakt en afgehandeld. Echt een aanrader voor iedereen die zonnepanelen overweegt.

• Prijs / kwaliteitverhouding

Een geweldige ervaring om zonnepanelen op jouw dak te krijgen. Het eerste contact voelde direct goed en er werd ook gewezen op subsidie mogelijkheden van de gemeente Berg en Dal en een Duurzaamheidslening. De installatie door de mannen van Smeets Electro ging als een geoliede machine en binnen de 4 uur was alles naar wens geïnstalleerd. Een aanrader Zonneplan!

• Prijs / kwaliteitverhouding

Duidelijke offerte, snel ontvangen. Telefonisch contact was prima met zowel adviseur als installateur. Installatie deskundig voorzover ik kan bepalen, en goed advies hoe het binnenwerk uitgevoerd moest worden. Daarbij werd er snel en goed werk binnen en buiten afgeleverd. Beveel Zonneplan van harte aan.

• Prijs / kwaliteitverhouding

Zonneplan bracht een duidelijke offerte uit, die in overleg met ons is aangepast in verband met de energiebehoefte. Vriendelijke vaste gesprekspartner aan de telefoon. Installatie door keurige vakmensen. Daags na de installatie is bij ons een lekkage ontstaan, die misschien verband hield met de werkzaamheden. Omdat op zaterdag geen enkele loodgieter beschikbaar bleek, is een monteur van Zonneplan vanuit Lelystad langsgekomen. Het lek( aan een waterleiding) hield GEEN verband met de installatie werkzaamheden. Toch is de monteur gebleven en heeft de oorzaak opgespoord zodat het lek kon worden gedicht. Bijzonder klantvriendelijk!!. De installatie functioneert nu 2 weken en lijkt het prima te doen.

• Prijs / kwaliteitverhouding

Installatie keurig gedaan. Alles netjes opgeruimd. Vriendelijke installateurs. Goede uitleg. Absoluut een aanrader.

Over Zonneplan

Filter op Taal