Snel en netjes gewerkt.

Op 24 sept. jl. zijn bij ons 9 panelen geïnstalleerd. De informatie verstrekking vooraf was prima; duidelijke antwoord gekregen op mijn vragen. De werkzaamheden op 24 sept. werden van te voren even met mij doorgenomen en daarna gingen twee groepen aan het werk; twee monteurs met het voorbereiden en het plaatsen van de panelen op het dak en de andere twee met het ophangen, aansluiten en inregelen van de omvormer in mijn huis en meterkast. In drieënhalf uur tijd was het complete werk gefixed. Netjes gewerkt en alles weer opgeruimd. Nu maar wachten op de zon.

Snel en netjes geïnstalleerd

dit is een goede en millieu bewuste investering door de btw terug gave en subside is de helft van de investering als weer terug Zonneplan heeft het zeer snel en nettjes geinstalleerd Ik ben erg tevreden

Dit jaar goed gestart, hopelijk volgend jaar weer zo zonnig, dan is de investering veel sneller terug verdient dan verwacht.

Super tevreden!

Goed ingelicht over de mogelijkheden. Vakkundige plaatsing en aansluiting. Meer opbrengst dan oorspronkelijk gecalculeerd!

Helemaal tevreden!

Een Solaredge installatie met 20 panelen. Vanuit Zonneplan duidelijke communicatie en een scherpe offerte. 3 nette monteurs hebben de panelen op het dak geplaatst, en de omvormer in de garage. Ik heb zelf vooraf alvast het kabeltraject van het platte dak naar de garage geregeld, dat scheelde veel werk tijdens de installatie (en nu zit alles uit het zicht). Tip: Zelf vooraf boren als de kabels door beton moeten, anders is de kans op kabelgoten langs de gevel groot. (dit geldt voor alle aanbieders)

Goede installatie en werkt perfect.

Zie boven.

Tevreden

De installatie is probleemloos verlopen. De opbrengst is uitstekend.

Geweldig dat je ervaring zo positief is. Bedankt voor deze prachtige 10 en we hopen dat de opbrengsten ook een 10 verdienen!^Saskia

soepel lopend proces!

De offerte was overzichtelijk en snel geleverd. Tot op de dag van installatie was er verandering mogelijk. Prima werk geleverd! Het werkt al een jaar naar behoren.

Super dat de installatie al een jaar zo goed werkt en dat je zo positief op het contact met ons terugkijkt. Bedankt voor deze mooie 9!^Saskia

Met Zonneplan schijnt de zon elke dag!

Panelen nu 1 jaar op ons huis, vanaf offerte t/m plaatsing alle afspraken nagekomen!

Dat zijn 5 stralende sterren, Joop! Bedankt voor deze leuke review en veel zonnige jaren gewenst 🌞^Saskia

Panelen brengen meer op als dat ingeschat werdt. Ivm dat de medewerkers ook rekening houden met de schaduw. Top service en goede afhandeling. Een dikke 10 krijgen ze!!!

Fantastisch dat de panelen zulke mooie opbrengsten binnenhalen. Bedankt voor die dikke 10, dat waarderen we heel erg!💚^Saskia

Nu 1 jaar de panelen op het dak liggen en totaal geen problemen gehad. Zowel niet bij de installatie als de rest van het jaar

Dat is precies zoals het hoort natuurlijk. Super dat je na een jaar nog zo positief op ons contact terugkijkt. Bedankt voor deze mooie 10!✨^Saskia

Hele goeie service

Hele goeie service en fijne samenwerking met Zonneplan.

Dat horen we natuurlijk graag, Kelly. Het is inderdaad een samenwerking waar we veel energie in stoppen. Fijn dat je dat zo hebt ervaren!🌞^Saskia

Super service.

Zonneplan komt afspraken na. Dat is ook wel eens fijn tegenwoordig.

Geweldig dat je zo blij bent met onze manier van werken. Die 10 steken we graag in onze zak!😎 Veel zonnige jaren gewenst!^Saskia

Zeer goede service en zeer goed contact met Zonneplan!

Na kortsluiting in de meterkast de klantenservice van Zonneplan gebeld, die hun uiterste best deden om dezelfde dag nog een monteur langs te sturen. Wij zijn meerdere keren terug gebeld of de situatie opgelost werd en er geen gevaar meer was voor brand. Kortom, zeer tevreden over de service van Zonneplan.

Ook na de installatie staan we voor iedereen klaar. Juist dan komt het erop aan dat we de juist service bieden. We zijn dan ook heel blij om te horen dat jullie dat ook zo hebben ervaren. Bedankt voor deze prachtige beoordeling en we wensen jullie veel zonnige dagen toe!🌞^Saskia

Alles goed geregeld.

De panelen werken perfect, ze leveren meer op als is gelooft. De B.T.W. terug gave is ook goed geregeld.

Super dat de panelen goed hun werk doen en dat de btw-teruggave soepel is verlopen. We willen zoveel mogelijk werk uit handen nemen. Veel plezier met de zonnepanelen en met het btw-bedrag!^Saskia

Positief, goede voorlichting en begeleiding en snelle plaatsing.

Mijn contact is geheel via internet verlopen. Ik kreeg goede en duidelijke uitleg, tevens een berekening wat het mij zou kosten en wat zouden moeten opbrengen. De praktijk klopt met de voorspelling, de opbrengst is al meer geweest dan verwacht. De plaatsing van de panelen verliep soepel en kostte slechts een ochtend, er werd netjes gewerkt en goed afgeleverd. Ook de teruggave van de BTW werd goed geregeld, duurt wel een aantal maanden, maar dat ligt bij de belastingdienst. Ik ben tevreden met de dienstverlening van Zonneplan, zonder meer een aanrader

Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg! Fijn om te horen dat het hele traject goed is verlopen en dat de btw uiteindelijk netjes ontvangen is. Hopelijk verdienen de opbrengsten ook zo'n mooie 8!👍^Saskia

Snel, meedenkend en betaalbaar.

Alles ging erg snel en professioneel. Voorgestelde aanpassingen aan het systeem werden goed uitgelegd. Ook installatie verliep prima en in een dagje lagen er 15 panelen.

Dat is een prachtige beoordeling, bedankt! Fijn dat alles zo goed is gegaan.^Saskia

Top service

De omvormer gaf een storing, er is een nieuwe omvormer geplaatst volledig binnen de garantie.

Ook na de installatie gaat onze service natuurlijk door en het is fijn om te lezen dat we dit naar tevredenheid hebben opgelost. Nu kan de nieuwe omvormer weer mooie opbrengsten binnenhalen!👍^Saskia

Haast

De monteurs (niet van Zonneplan)hadden haast want ze hadden nog een andere klant die dag en ze waren al wat later. Kabels netjes weggewerkt volgens plan. Was nog een hele klus. Zouden met z’n drieën komen maar er waren er twee. Werkten snel en stonden open voor overleg en uitleg. Panelen waren zichtbaar vuil, maar dat spoelt er wel vanaf na een paar flinke buien. Een flink aantal buien later zat het er nog op en werd gezegd nog een paar maanden te wachten. Twee panelen lagen niet netjes in lijn maar dat kwam door het dak. Offerte was duidelijk en goedkoper dan de andere partij.

Bedankt voor je beoordeling waarin je duidelijke tips aan ons geeft. We begrijpen dat het niet prettig voelt als de monteurs gehaast te werk gaan. We zijn blij te horen dat de installatie wel netjes is afgerond en dat er ruimte voor overleg was. Dat is namelijk heel belangrijk! Het vuil spoelt er inderdaad met een aantal regenbuien af. Als dit na 3 maanden niet weg is, dan horen we dat graag zodat we er goed naar kunnen kijken. Voor nu wensen we je veel zonnige dagen toe!🌞^Saskia

Goed geregeld!

Van informatie tot begeleiding bij aanvragen tot installatie; alles was goed geregeld! Met name installatie was perfect, monteurs lieten alles netjes achter en bedrading mooi weggewerkt.

Fijn dat de installatie van een leien dakje ging en dat alles goed geregeld is. Daar streven we natuurlijk naar! Bedankt voor deze mooie 10.^Saskia

Blij dat ik met Zonneplan in zee ben gegaan.

Het eerste gesprek met medewerker Leroy was zeer positief. Hij weet precies waar hij het over heeft en heeft mij ook overtuigd dat ondanks de (iets) hogere leeftijd het zin heeft om zonnepanelen aan te schaffen. Naast de complimenten voor de medewerkers Zonneplan ook een groot compliment voor de medewerkers die ondanks deze hoge temperatuur de installatie hebben verricht. Correct en zeer vriendelijk: Zonneplan Waardig!

Wauw, dat zijn mooie woorden. Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring, dat waarderen we heel erg. Op naar nog vele zonnige jaren!🌞^Saskia

Geweldig bedrijf.

Houden zig altijd correct aan hun afspraak.

Wat fijn om te horen dat we zo'n mooie indruk hebben achtergelaten. Daar stoppen we veel energie in, Bedankt voor deze prachtige beoordeling!^Saskia

Snelle en goede installatie en perfecte begeleiding

Het offerte traject verliep soepel, zonnepanelen adviseert maar luistert ook. We hebben samen de beste oplossing gekozen. Uiteindelijk zijn de 21 panelen door 4 personen in 1 dag volledig opgeleverd. De panelen liggen strak en vast op het dak. De omvormer is extra voorzien van een hoofdschakelaar en de app is weekend afgeleverd. Alles perfect dus! De panelen leveren voldoende stroom voor twee huishoudens.

Super dat de begeleiding, het advies en de installatie zo goed zijn geweest. Daar doen we elke dag ons best voor, dus het is geweldig om te zien dat dit zo'n positief effect heeft! ✨Veel plezier met de zonnepanelen gewenst!^Saskia

Alles in een korte en prettige manier geregeld en precies volgens de gemaakte afspraken.

Perfect.

Bedankt voor deze mooie 10, Jo! 💚 Super dat alles goed is gegaan.^Saskia

boven verwachting

De begeleiding van begin tot eind was fantastisch. Ook de teruggave van de BTW is volledig geregeld door Zonneplan, hier hadden wij totaal geen omkijken na. De installatie van de zonnepanelen was binnen één dag geregeld inclusief de aansluiting in de meterkast. De opbrengst dit jaar is boven verwachting.

De zon begint nóg harder te schijnen, Dick. Wat een mooie review! Bedankt voor het delen van je ervaring. Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.