Super geslaagd bij Suitsandties, meer dan persoonlijke benadering door Linda Voelde goed vertrouwd gastvrij en gezellig ! Een aanrader.

Top vrouw goede service en goede kwaliteit

Was tip top in orde

Helemaal perfect

Ik werd super goed geholpen, Ik zal suits and ties zeker aanbevelen aan andere mensen.

Geweldig!!

Hoe gaaf is het wanneer je van te voren een idee in je hoofd hebt hoe het trouwpak eruit moet zien en dit tot in 'detail' gemaakt kan worden! Samen met de professionele hulp van Suits and Ties, door honderden kleuren gebladerd, het één en ander afgebakend en zo tot een kleuren- en patronen combinatie gekomen van het pak, echt prachtig! Er hangen tal van jasjes, pantalons en schoenen om te passen, om zo direct al wat combinaties te kunnen zien. Suits and Ties neemt alle tijd (afspraak voor samenstellen en meten, pasafspraak en een ophaalafspraak) om samen allerlei combinaties te bekijken, geeft daarin deskundig advies, laat voorbeelden zien en komt zo met maatpak (+schoenen etc.) exact zoals je het wilt! En dat voor een nette prijs. Absolute aanrader!

Uitstekende kwaliteit met een plezierige manier van meedenken

De kwaliteit van mijn pak is uitstekend. Linda is open, vrolijk en beinvloed de keuze niet. Aanrader!

de beste maathemden

In één woord subliem. Zonder ooit langsgeweest te zijn (te ver uit de buurt) levert Suits & Ties me de beste, meest comfortabele, als gegoten zittende maatoverhemden vaak met passend dasadvies. Goedkoop? Nee, ga dan naar iTailor of zo. Maar: klasse? Enorm. Expertise? Ladingen. Klantvriendelijkheid? Uitstekend. Zo is het dragen van hemd/das een soortvan feest ... ook zonder dat er een trouwfeest bij te pas komt.

vertrouwd adres vol kwaliteit en expertise

Ofwel hoe het dragen van hemd en das juist heel comfortabel kan zijn! Ooit kwam ik lukraak googlend bij Suits & Ties uit voor maatoverhemden; voorheen kocht ik er een paar bij Tailorstore (vrij OK) maar plots versoberden die de keuze enorm. Suits & Ties vinden was een mooi toeval. De service is heel vriendelijk en de kwaliteit ronduit subliem. Later heb ik nog eens een maathemd bij iTailor besteld maar dat bleek appels met peren vergelijken. Ik was daarna direct weer terug bij Suits & Ties. Alle maathemden draag ik ook nu nog en ik bemerk geen slijtage. Linda: top! En tot de volgende bestelling.

Prettige service

Ik ben prettig geholpen en het pak ziet er mooi uit en zit als gegoten!

Fijne service!

Een mooi trouwpak van hen mogen dragen. Ze begeleiden je erg goed in het samenstellen er van. En je krijgt echt iets unieks!

Fijne en uitstekende begeleiding

Een vriendelijk ontvangst. Mijn ideeën kunnen delen en vervolgens verschillende jassen passen, om zo zicht te krijgen op een kleur die bij bij mij past, donkergroen is het geworden. Nu pas begint het eigen maken van je pak. Super leuk om met het enthousiasme en de kennis van Linda je eigen pak te creëren. Zoveel verschillende mogelijkheden, zodat het echt jouw eigen pak wordt. Uiteindelijk is het een prachtig maatpak geworden, geheel in stijl met onze bruiloft. Mede door het prachtige pak is onze dag nog mooier geworden.

Topservice!

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Suits and Ties. Persoonlijke benadering, vriendelijk personeel. Er werd ruim de tijd genomen, ook onze twee zoons werden er leuk bij betrokken en gingen met veel plezier mee. Uiteindelijk gingen wij naar huis met een geweldig mooi maatpak en ook twee super mooie maatpakjes voor onze jongens. Wij raden Suits and Ties zeker aan!

Goede service en kwaliteit van de pakken

Ik heb met een goed gevoel mijn trouwpak kunnen samenstellen. Ze nemen de tijd voor je en dringen je niks op. Je hebt dus zelf volledig in de hand hoe jij je pak wilt samenstellen. Daarnaast is het pak van goede kwaliteit en neemt men de tijd om hem goed af te stellen.

Goede service en een top eindresultaat

Super geregeld en niet al te duur

Voor mijn man en 2 zoons waarvan 1 de bruidegom de kostuums laten maken bij Suits and Ties. Van het uitzoeken tot aan de aflevering een geweldige service. Veel tips gekregen, echt de moeite waard. Zelfs in Corona tijd werd er goed mee omgegaan. Zeer zeker een aanrader!

Mooie ervaring!

Het was erg leuk je eigen pak te laten maken. Hiervoor was er een ruime keuze aan kleuren, stoffen etc. Wat er niet was kon alsnog gemaakt worden.

Een feest om er heen te gaan!!

Samen met mijn beste vriend die ook gaat trouwen zijn wij naar Suits and Ties gegaan om een maatpak uit te kiezen. Twee hele gezellige dames hielpen ons super ontspannen en professioneel. De eerste afspraak was zeer gezellig en hebben we een mooi maatpak samengesteld. De tweede afspraak toen het pak er was bleek mijn jasje net te kort te zijn maar hier werd met spoed een nieuwe voor besteld. Super service! Wij hebben een hele mooie bruiloft gehad en het pak zat geweldig.

Kwaliteit zonder gezeik

Een aantal jaren terug heb ik al een maatpak laten maken bij suits and ties. Deze beviel uitstekend en zodoende ook mijn trouwpak hier laten maken. Enorm veel keus. Je kunt je pak echt helemaal zelf samenstellen (tot in de kleine details). Maar wat ik vooral prettig vind, is de 'normale benadering'. Je kunt gewoon lekker jezelf zijn. Geen gezeik en wel kwaliteit. Ik beveel iedereen Linda (en haar collega's) aan. Bas Nijland

Super service, meedenkend bedrijf

Ik heb een super ervaring gehad met suits and ties goeie klantvriendelijkheid meedenkend. Prijs kwaliteit is top! Echte aanrader!!!!

Prachtig pak, professioneel en goed geholpen...!

Veel keuzes mogelijk, goede kwaliteit, prima verzorgd alles. Leuk en goed geholpen. Wel even sparen, maar een aanrader...!

Supermooi pak uitgezocht!

Alles gaat op afspraak, dus je bent ook altijd alleen of je "entourage" in de winkel. De dames denken met je mee, doen suggesties en geven ook hun eerlijke mening. Ze werken nauwkeurig en netjes. Heel fijn!

Vriendelijke mensen met persoonlijke aandacht en een prachtig resultaat!

Ik ben erg vriendelijk geholpen bij Suits and ties. Er werd ruim tijd genomen en de aandacht was persoonlijk. Het was erg prettig om op deze manier geholpen te worden bij het uitzoeken van een trouwpak. Door de ruime keuze in kleuren, soorten stof en details is het pak echt iets geworden wat bij mij past! Het resultaat is prachtig en zit uiteraard perfect op maat. Al met al zeer tevreden over het resultaat en de service!

Zeer prettig!

Zeer prettig! Goede hulp gehad en deskundig personeel waardoor ik een heel mooi maatpak heb!

Bij de eerste afspraak totaal achterover geslagen van alle keuzes die je kunt maken. Tot in de kleinste details kun je je pak samen stellen. Ik ben uiteindelijk met een super mooi en gaaf trouwpak op maat de deur uit gegaan. Super goed behandeld en er word echt tijd voor je genomen. Ook met af passen word er de tijd genomen om alles perfect te maken. Ik ga zeker terug komen voor een ander pak.

Slechte communicatie.

Drie pakken besteld maar dat maakt voor de eigenaren niks uit. Je wordt als klant niet serieus genomen als er iets mis gaat. Er wordt niet terug gebeld of gemaild. Als je vervolgens zelf erop terug komt worden er grote beloftes gedaan die vervolgens niet waar gemaakt worden. Vervolgens is er geen enkele service naar de klant om het vertrouwen weer op te krikken. Nee dan ga ik liever voor echte kwaliteit met fatsoenlijke omgangsvormen.

Oei, ineens via verschillende platvormen diverse negatieve reviews over Suits and ties en haar medewerkers. Nooit leuk om te lezen helemaal niet als er verwarring ontstaat in de verwachtingen. In deze situatie zijn er in de anderhalf jaar drie kostuums besteld. Zowel voor een vader als 2 bruidegommen. Maar waar wringt nu de schoen? Dat blijkt te zijn in de verwachting dat we bij het pak van de vader een jaar na dato konden uitbreiden met een bijpassend vest. Inderdaad kan dit niet/adviseren we dit niet te doen door het kleurverschil. Dit is ons enorm kwalijk genomen en daarvoor onze excuses ook al kunnen we er niets aan doen. Waar gewerkt wordt vallen spaanders: ja, ook bij ons gaat wel eens iets fout. De verwachting lag hier heel anders dan dat wij kunnen leveren. Tot slot: mogen we nog wel vertellen dat de drie heren - die zelf geen review hebben geplaatst - een fantastisch mooi maatpakken aan hadden wat fantastisch zit?

Geen aanrader!

4 minuten geleden Bedroevend hoe men om gaat met de klanten. Mijn man heeft zijn pak hier gekocht. Het pak wprdt ergens in Azië geproduceerd. Bij de 2e afspraak moet hij nog compleet vermaakt worden. Er is geen coupeuse bij dus he hoopt maar dat het goed komt. Vervolgens moet je je in allerlri bochten wringen om een afspraak te plannen want de 2e afspraak kan ineens niet meer op zaterdag. Vervolgens heeft mijn man keurig op tijd betaald maar ontvangt vervolgens 3x een herinnering via de post. Ook mijn vader kocht gelijktijdig een pak en wilde later nog een vest bij het pak laten maken. Dit was allemaal mogelijk volgens Suits & ties. Toen het tijd was om het vest te laten maken bleek dit totaal niet mogelijk te zijn. Vervolgens komt mijn zwager nu bij jullie. Eigenlijk ging het vanaf de eerste afspraak al mis. Dit probeerde men op te lossen met loze beloftes. Uiteindelijk werd er niks waargemaakt. Suits & ties doet voorkomen alsof ze zo speciaal, chique en klantvriendelijk zijn maar niets is minder waar. Ik kan mensen alleen maar aanraden om ergens anders een maatpak te laten maken. Dat bespaart je een hoop irritatie

Oei, ineens via verschillende platvormen diverse negatieve reviews over Suits and ties en haar medewerkers. Nooit leuk om te lezen helemaal niet als er verwarring ontstaat in de verwachtingen. In deze situatie zijn er in de anderhalf jaar drie kostuums besteld. Zowel voor een vader als 2 bruidegommen. Maar waar wringt nu de schoen? Dat blijkt te zijn in de verwachting dat we bij het pak van de vader een jaar na dato konden uitbreiden met een bijpassend vest. Inderdaad kan dit niet/adviseren we dit niet te doen door het kleurverschil. Dit is ons enorm kwalijk genomen en daarvoor onze excuses ook al kunnen we er niets aan doen. En inderdaad: Onze pakken worden in kleinschalige familie ateliers vervaardigd door vakmensen waar we enorm trots op zijn. Bij het afpassen kijken we naar het puntje op de i en kan onze coupeuse voor de finishing touch zorgen. Waar gewerkt wordt vallen spaanders: ja, ook bij ons gaat wel eens iets fout. Per abuis een aanmaning komt niet vaak voor maar is hier wel gebeurt. Sorry! Zand erover! Tot slot: mogen we nog wel vertellen dat de drie heren - die zelf geen review hebben geplaatst - een fantastisch mooi maatpakken aan hadden wat fantastisch zit?