Alles naar wens

Bedankt voor het meedenken en snelle service!

Snelle communicatie en levering

Super snelle communicatie en levering van het product zoals gewenst. Erg tevreden met de service van Promosupply.

Heerlijke chocolaatjes met ons logo en erg tevreden over de communicatie

Promosupply schakelt snel en professioneel, bellen met advies en goede nazorg. Mukremin is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Ik om zeker nog eens terug voor promotiemateriaal voor Omega!

Komt afspraken na

Op het laatste moment hebben we nog een bestelling gedaan. Deze is netjes en op tijd bezorgd. Weliswaar zonder bedrukking, maar dat was onze eigen keus.

Super snel en naar te tevredenheid geholpen!

Heel fijn, en supersnel geholpen! Fijne after sales.

Top service!

Snel geholpen, en na paar dagen al geleverd, ipv 2 weken.

Super snelle service

Last minute hebben wij promo chocolaatjes besteld. In goed overleg kwam het er optijd en hebben wij het kunnen delen met onze klant! Onze klant is blij met het resultaat!

Prima product en prima service!

Prima contact gehad met een medewerker van promosupply. Men denkt goed mee en zorgt ervoor dat alles correct en snel wordt afgehandeld.

Snelle reactie, goede service en daarbij mooie producten. Overleg vooraf is duidelijk en professioneel, je krijgt eerst digitaal te zien wat je besteld hebt in de kleur en met je logo.

Heel fijn en vlot geholpen

Vriendelijk en vlot geholpen, goed advies gekregen en een supersnelle levering.

Erg goede service en klantvriendelijk

Snel en goed geleverd product. Goede service en communicatie

Grote klasse

Zeer prettige advies gekregen en kwalitatief goede producten. Wij kozen voor de kunststof geïsoleerde bekers en zijn daar erg tevreden mee. Levering was mooi op tijd. Kortom: blij en tevreden!

Geweldig goed en mooie producten

Al meerdere keren gekocht bij PROMO SNOEPJE een gezellig telefoongesprek , een duidelijk verhaal en een perfecte op de dag afgeleverd product ontvangen. Top

Top service en prettige communicatie

Top service en prettige communicatie

Top service!

Persoonlijk, goede kwaliteit en snelle levering!

Bestelling en levering zijn vlot en goed verlopen, goede service van medewerker

Ik ben niet zo thuis in deze materie maar dankzij de hulp van de medewerker van Promosnoepje ging het allemaal heel makkelijk. Product ziet er ook goed uit, precies zo als ik het me voorgesteld had.

Goede en snelle service, vriendelijk en denken goed mee

Goede en snelle service, vriendelijk en ze denken goed mee. Zou Promosupply zeker aanraden!

In korte lijnen alles snel en goed geregeld.

Op de school van mijn kinderen zijn ze de gezonde weg ingeslagen. Water ipv sap en meer fruit ipv zoetigheid. Het water kunnen ze drinken uit Bidons, deze krijgen de kinderen uitgereikt van de school. Na wat onderzoek bij Promo Supply aangekomen (relatie uit het verleden). Advies was goed en op maat. Samples van de bidons snel ontvangen. Geholpen met het logo opmaken en snel kunnen drukken en leveren. Levering duurde iets langer vanwege de tussenliggende vakantie (lag niet aan Prome Supply), maar dat mag de pret niet drukken.

Goede kwaliteit, snelle levering

Tijdens het hele bestelproces is er goede ondersteuning. Er wordt snel geleverd en de producten zijn van goede kwaliteit. Wij hebben zo mooie en lekkere snoepjes en geschenken voor op de beurs en in onze showroom. Tevreden!

Goed mee gedacht en snel geleverd

We hadden met spoed een artikel nodig. Er werd goed mee gedacht, snel geleverd en nagebeld of het gelukt was!

Persoonlijk contact & meedenken

Wij waren erg laat met het bestellen van tasjes. Ik heb gebeld met Promosupply en uitleg gegeven wat en wanneer we nodig hadden. Promosupply heeft vervolgens een aantal opties uitgezocht die op tijd geleverd konden worden en die voldeden aan de vraag. Top! Wij van AlleFolders.nl/AlleFolders app geven Promosupply daarom ook de hoogste beoordeling!

Service Gericht & Klantvriendelijk

Last minute klusjes kennen we allemaal wel, maar een partij vinden die bereid is mee te denken en snel te schakelen is niet vanzelfsprekend. Promo Supply heeft een lastige klus snel samen met mij opgelost. Wat een verademing.

Ontzettend goed en persoonlijk geholpen!

Ik ben ontzettend goed geholpen en goed geadviseerd door de medewerker van Promosupply!

Goede service en snelle levering!

Wij bestelden de Napolitain chocolade vierkantjes en zijn er zeker tevreden over. Promosupply heeft ons goed geadviseerd en geholpen met het ontwerp. Ze zijn erg leuk geworden!

Uitstekende service en levering

Goede communicatie en producten waren naar wens gemaakt

Over Promosupply

Haal alles uit je merk met branded artikelen waar je mee opvalt!