Oplossingsgericht

De medewerkers denken mee in oplossingen. Ze zijn snel met reageren en ontzettend vriendelijk.

Supergoede service vanaf aanvraag tot en met de levering!

We hebben al diverse opdrachten gedaan via Promosupply. Alles wordt zeer klantvriendelijk in behandeling genomen vanaf de opdracht tot en met de levering. Er wordt ook goed meegedacht met passende suggesties wat zeer gewaardeerd wordt.

Goede service, snel geleverd en denken mee aan een oplossing!

Uitstekend!

Correct, duidelijk en snel.

Absolute top service

Het meest vriendelijke bedrijf ooit. Ik bestelde heel laat artikelen, werd snel gebeld door een medewerker of de bestelling correct was en heb werkelijk supersnel de bestelling ontvangen. Wat een fantastische ervaring!

Erg klantvriendelijk, servicegericht en snelle levering.

Ontzettend klantvriendelijk en servicegericht. Reageren snel op mailtjes. Er was een probleem met de levering. Post NL had ons pakket teruggestuurd om onbekende reden. Promosupply nam direct contact met ons op en bood aan om het pakket zelf af leveren, ondanks het weekend. Het product was exact zoals we verwacht hadden.

Fijne en snelle service

Wij wilde rolletjes pepermunt bestellen. Wij hadden een ontwerp in gedachte en hier is goed in meegedacht door de medewerker van Promosnoepje! Volgende keer weer!

Vriendelijk en snel geholpen!

Bij interesse werd er gelijk een offerte opgesteld en bij een probleem in de productie werd ik gelijk gebeld om het op te lossen. Zo kon de productie gelijk worden voortgezet zodat de levering op tijd was.

Prima ervaring

Alles naar wens

Bedankt voor het meedenken en snelle service!

Snelle communicatie en levering

Super snelle communicatie en levering van het product zoals gewenst. Erg tevreden met de service van Promosupply.

Heerlijke chocolaatjes met ons logo en erg tevreden over de communicatie

Promosupply schakelt snel en professioneel, bellen met advies en goede nazorg. Mukremin is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Ik om zeker nog eens terug voor promotiemateriaal voor Omega!

Komt afspraken na

Op het laatste moment hebben we nog een bestelling gedaan. Deze is netjes en op tijd bezorgd. Weliswaar zonder bedrukking, maar dat was onze eigen keus.

Super snel en naar te tevredenheid geholpen!

Heel fijn, en supersnel geholpen! Fijne after sales.

Top service!

Snel geholpen, en na paar dagen al geleverd, ipv 2 weken.

Super snelle service

Last minute hebben wij promo chocolaatjes besteld. In goed overleg kwam het er optijd en hebben wij het kunnen delen met onze klant! Onze klant is blij met het resultaat!

Prima product en prima service!

Prima contact gehad met een medewerker van promosupply. Men denkt goed mee en zorgt ervoor dat alles correct en snel wordt afgehandeld.

Snelle reactie, goede service en daarbij mooie producten. Overleg vooraf is duidelijk en professioneel, je krijgt eerst digitaal te zien wat je besteld hebt in de kleur en met je logo.

Heel fijn en vlot geholpen

Vriendelijk en vlot geholpen, goed advies gekregen en een supersnelle levering.

Erg goede service en klantvriendelijk

Snel en goed geleverd product. Goede service en communicatie

Grote klasse

Zeer prettige advies gekregen en kwalitatief goede producten. Wij kozen voor de kunststof geïsoleerde bekers en zijn daar erg tevreden mee. Levering was mooi op tijd. Kortom: blij en tevreden!

Geweldig goed en mooie producten

Al meerdere keren gekocht bij PROMO SNOEPJE een gezellig telefoongesprek , een duidelijk verhaal en een perfecte op de dag afgeleverd product ontvangen. Top

Top service en prettige communicatie

Top service en prettige communicatie

Top service!

Persoonlijk, goede kwaliteit en snelle levering!

Bestelling en levering zijn vlot en goed verlopen, goede service van medewerker

Ik ben niet zo thuis in deze materie maar dankzij de hulp van de medewerker van Promosnoepje ging het allemaal heel makkelijk. Product ziet er ook goed uit, precies zo als ik het me voorgesteld had.

Over Promosupply

Haal alles uit je merk met branded artikelen waar je mee opvalt!