Wij zijn zeer correct en snel geholpen om onze wens waar te maken.

Wij wilden een presentje bestellen om aan het einde van ons feest aan onze gasten als dank mee naar huis te geven. Wij hebben telkens met dezelfde persoon contact gehad zodat we het maar 1 maal uit hoefden te leggen. Binnen 2 weken hadden wij ons gewenste product in huis.

Prima levering

Voor de 1e keer hier besteld en vond het perfect verzorgd, de levering duurde ook niet lang Zat keurig verpakt zoals we het wilde hebben Voor herhaling vatbaar

Goede levering en fraaie bedrukking

Goede levering en fraaie bedrukking

Goed meegedacht & supersnelle levering

Promosupply heeft ons geholpen om een order supersnel geleverd te krijgen, zodat wij het promotiemateriaal direct konden inzetten voor een lastminute actie. Het contact verliep telefonisch en via mail en de order was in no-time bij ons binnen!

Super klantenservice

Werd zowel voor als na mijn bestelling nog gebeld of alles klopte en of alles goed ontvangen was. Top service!

Waarom verder zoeken.... Promosupply doet wat het belooft!

In het verleden hebben we zaken gedaan. Echter waren we elkaar uit het oog verloren. Zowaar kwam ik weer in contact. Voelde vertrouwt als van ouds. Accuraat, meedenkend, adviserend, goede communicatie en vlotte levering. Een bedrijf van woord en daad.

Erg fijne en snelle service!

Erg snelle en fijne service! Top.

Had zelf een foto opgestuurd voor op mijn chocolade verpakking en meneer kwam uitstekend met een betere foto! Top service

erg goed

Ik ben erg blij en mijn gezin ook. Ik had niet verwacht dat het geweldig zou zijn. Ik zal de bestelling van uw bedrijf herhalen. Bedankt

lekkere pepermuntjes op tijd geleverd

Prima contact en levering van de pepermuntjes. Alleen de wikkel is wel erg stevig gelijmd, waardoor het lastig verwijderen is.

Goede kwaliteit en snelle service voor een goede prijs !

Wij werken al enige jaren met veel plezier samen met Promo supply, geweldige service, klantgericht en behulpzaam in het zoeken naar de juiste invulling van onze vraag, snelle levering ondanks dat wij altijd te laat komen met onze bestelling nog nooit een "nee" als antwoord gekregen. gewoon TOP !

Vriendelijk geholpen, goed meegedacht en snel geleverd.

Mooi product.

Meedenkend, snel reagerend!

deze keer bestaande artikelen laten personaliseren, goed overleg en terug koppelingen. ook custom made verpakkingen van give aways prima verzorgt

Snelle en nette levering

Snel geleverd en ziet er keurig uit!

Snelle levering, er wordt goed meegedacht en goede kwaliteit

Ik had verschillende bedrukte producten nodig op korte termijn en Promosupply heeft mij super goed geholpen met het uitkiezen van geschikte producten. Ook was het snel geleverd en was er goede communicatie. Super bedankt!

Super geregeld!

Stel op sprong een klantpresentje nodig, voor de valentijn. Promo snoepje dacht goed met ons mee in de mogelijkheden die er nog waren op de korte termijn voor zowel personaliseren als leveren en kwam eigenlijk met hetgeen waar we precies naar op zoek waren! Door wat omwegen hebben zij mogelijk gemaakt wat we wilden en het werd nog eerder geleverd ook. Top service, goede kwaliteit en voor een prima prijs!

Oplossingsgericht

De medewerkers denken mee in oplossingen. Ze zijn snel met reageren en ontzettend vriendelijk.

Supergoede service vanaf aanvraag tot en met de levering!

We hebben al diverse opdrachten gedaan via Promosupply. Alles wordt zeer klantvriendelijk in behandeling genomen vanaf de opdracht tot en met de levering. Er wordt ook goed meegedacht met passende suggesties wat zeer gewaardeerd wordt.

Goede service, snel geleverd en denken mee aan een oplossing!

Uitstekend!

Correct, duidelijk en snel.

Absolute top service

Het meest vriendelijke bedrijf ooit. Ik bestelde heel laat artikelen, werd snel gebeld door een medewerker of de bestelling correct was en heb werkelijk supersnel de bestelling ontvangen. Wat een fantastische ervaring!

Erg klantvriendelijk, servicegericht en snelle levering.

Ontzettend klantvriendelijk en servicegericht. Reageren snel op mailtjes. Er was een probleem met de levering. Post NL had ons pakket teruggestuurd om onbekende reden. Promosupply nam direct contact met ons op en bood aan om het pakket zelf af leveren, ondanks het weekend. Het product was exact zoals we verwacht hadden.

Fijne en snelle service

Wij wilde rolletjes pepermunt bestellen. Wij hadden een ontwerp in gedachte en hier is goed in meegedacht door de medewerker van Promosnoepje! Volgende keer weer!

Vriendelijk en snel geholpen!

Bij interesse werd er gelijk een offerte opgesteld en bij een probleem in de productie werd ik gelijk gebeld om het op te lossen. Zo kon de productie gelijk worden voortgezet zodat de levering op tijd was.

Prima ervaring

Over Promosupply

Haal alles uit je merk met branded artikelen waar je mee opvalt!