Boven verwachting

Iets na de beloofde datum, wat bekend was, kwamen netjes op tijd Nick en Ferry. De schuifpui aan de achterzijde is mooi gemonteerd. Er is zorgvuldig gewerkt en tot in detail afgewerkt. Ik zal Dreumel zeker aanbevelen.

Van begin tot eind perfect

Super bedrijf waar het contact, installeren en service in 1 woord perfect is. Ik zou ze bij iedereen aanbevelen!

topwerk

mooi product, netjes geplaatst, alleen communicatie over levering kan verbetert, wij moesten zelf contact opnemen.

Mooi spul en uitstekende montage!

Het was even wachten, maar wat zijn we blij met onze nieuwe kozijnen. Verkoop advies, inmeten, plaatsen alles verliep volgens afspraak en met zeer veel kennis.

Mooi spul en uitstekende montage!

Mooie kozijnen en goede service.

Prettig geholpen zowel in de winkel als personeel wat de kozijnen heeft geplaatst. Mooie kozijnen en goede service.

Heel mooi resultaat!

De wachttijd was lang en vertraging werd niet bij ons gemeld. Maar de uitvoering was uitstekend. Alles keurig afgewerkt. Pluim voor Zoef en Joey.

Afspraken nakomen en netjes afgewerkt.

Vriendelijke monteurs en mooie kozijnen.

Geen service

Geen planning. Meer dan een jaar gewacht voor plaatsen. Geen contact opgenomen.

Mooie kunststofkozijnen door vakmensen geplaatst

Prima en hele aardige vakmensen die bij ons de kunststoffen kozijnen hebben geplaatst. Het resultaat mag er wezen, wij zijn er heel tevreden over.

Netjes op tijd en keurig gewerkt met een mooi eind resultaat!!

De levertijd was lang , daarin weinig communicatie, maar het resultaat mag er zijn.

2 aardige, vriendelijke, deskundige en zeer professionele medewerkers hebben snel en heel goed onze oude raam en kozijn eruit gesloopt en een mooi nieuwe kozijn en raam erin gezet. met een minimum aan herrie, stof en rommel. Ze hebben ons huis fijn en in orde achtergelaten. Wij zijn helemaal tevreden

Perfect netjes vakkundig gewerkt, geplaatst en afgewerkt tip top in orde

Na een wachttijd van maar liefst 13 maanden kwam dan uiteindelijk de pui, al die tijd droog geweest, nu goot het met bakken uit de hemel. Maar de mannen gingen gewoon aan de gang en hebben dit keurig netjes uitgevoerd. Vloeren netjes beschermd, totaal geen overlast gehad van het weer. Plaatsen ging zo soepel, afwerking keurig gedaan. Ben heel erg blij met de schuifpui.

Heel positief

Professioneel, plezierig, op tijd, rustig. Werk goed afgeleverd. Zou ik Dreumel weer inhuren: ja. Beveel ik ze aan: ja.

Gekwalificeerd personeel met een goed product

Het team heeft prima werk geleverd en het nieuwe raamkozijn voldoet aan alle verwachtingen

Zeer tevreden met het eindresultaat

Werk is hoe opgeleverd en voldoet aan de verwachting. Vriendelijke en service gerichte medewerkers. Tip is materialen direct goed te leveren.. bij levering hadden we veel restpunten.

Top resultaat! Zeer vakkundig geplaatst.

Uitgebreid advies gekregen. Hierna een duidelijke offerte. Later nog zonder problemen wijzigingen door kunnen geven. Helaas liep door materiaaltekorten de levering wat uit. Hierna is alles keurig geplaatst door vriendelijke monteurs. De afwerking werd tijdens het werk met ons afgestemd en naar onze wensen uitgevoerd. Prachtig resultaat. (100 jaar oude woning, alle kozijnen vervangen inclusief dakkapellen, erkers, openslaande deuren, etc)

GEWELDIG

Wat een mooi stukje werk van Jeroen en Bas, geweldige schuifpui geplaatst. Mannen denken fantastisch mee. Nogmaals dank. Het waren fijne dagen. Super blij met de pui en zeker de afwerking

Mooi en goed materiaal en kundige en snelle vakmensen

Door diverse factoren was de plaatsing uitgesteld maar toen men aan de gang ging is alles zeer vlot verlopen. Zoals aangegeven werd er minimaal 1 kozijn verwijderd en geplaatst per dag en is de planning keurig gehaald. Zeer tevreden over de kwaliteit van ramen, deuren en de nieuwe vouwwand maar ook zeer tevreden over de vakmensen die het werk uitgevoerd hebben. Er werd snel maar vakundig gewerkt. Afwerking is erg netjes en problemen met los gelaten stucwerk is mooi opgelost met hout. Hoe goed de isolatiewaarde is zullen we gaan merken in de winter maar merken nu al verschil.

garantie is wel erg kort

Iets meer dan 2 jaar na montage breekt een haakje af. Dreumel geeft dan niet thuis en verwijst naar een derde partij die niet rechtstreeks levert, maar wil voor komen rijden (en de kosten in rekening zal brengen). Niet nodig als je een schroevendraaier kunt vasthouden. Maar ja, ze willen per sé het geld uit je zakken kloppen. En dat haakje is niet zo makkelijk gevonden. Dus je wordt gedwongen. Dankjewel Dreumel, maar dat is dus eens maar nooit weer.

Geachte heer Teddy, wat ontzettend vervelend om dit te lezen. We zijn een servicegericht bedrijf en willen u graag als klant helpen. Op ons hang- en sluitwerk zit 2 jaar garantie. Maar om wat voor haakje gaat het precies?

Prachtige kwaliteit en vakmanschap

Twee dakkapellen in een dag geplaatst. Goede organisatie van de betrokken partijen, schoon opgeleverd. Snel, maar vakkundig. Werkelijk niets op aan te merken en erg tevreden. We kijken nu al uit naar de rest van de kozijnen die eraan gaan komen binnenkort.

Goede service voor, tijdens en na installatie!

Ons hele huis is inmiddels voorzien van kunststof kozijnen en dubbele glas geleverd door Dreumel. Goede uitleg en opties gekregen bij het ‘verkoop’ gesprek bij ons thuis. Ook meteen geïnformeerd dat ivm Corona de leveringstijd is opgelopen. Ze zijn altijd bereikbaar en afspraken worden nagekomen. Service vooraf, tijdens en na de levering is wat je wilt hebben van een partij waar je mee in zee gaat. Voor de volgende uitbreidingen zijn we zeker van plan om weer naar Dreumel te gaan!

Zeer goede service

Mijn ervaring met Dreumel is uitstekend. Bestelling was op tijd geleverd. Miste wel wat onderdelen maar de nazorg heeft alles opgelost. Zelf na een jaar van de oplevering werd ook de verborgen gebreken gerepareerd.

Na 11 maanden dik tevreden

Na eerste afspraak volgde goed advies van Thijs. Ook het inmeten van onze nieuwe voordeur met zijpaneel volgde vlot en professioneel. De plaatsing volgde ruim 2 maanden later dan gesuggereerd. Eindresultaat: Uitstekend werk geleverd door Danny en zijn “maatje”.

geweldig

Heel netjes gewerkt, aardige monteurs. Zijn heel blij met de nieuwe pui ziet er geweldig uit. Goede service