Goed opgeleverd

Dinsdag deuren geplaatst, helaas niet compleet. Maar door Peters zijn inzet deze week toch opgeleverd. Complimenten aan alle monteurs want zij hebben goed werk achtergelaten. Ook Thijs die vanaf het begin er bij betrokken was goed werk geleverd.

Goede ervaring met Dreumel.

Maandag 29 januari 2024, hebben wij onze kozijnen mogen ontvangen. Een compliment aan de monteurs, Dennis en Danny, ze hebben vakwerk geleverd. Meedenkend, netjes en hardwerkend en altijd op tijd, hebben ze er voor gezorgd, dat wij nu kunnen genieten van onze mooie kozijnen. Ook voor jou, Michael, bedankt voor de uitgebreide uitleg die je ons gegeven hebt.

Alles is goed geregeld. Vanaf offerte tot eindresultaat. Al vier keer hebben jullie bij ons ramen/deuren geplaatst. Prettig, betrouwbaar en gezellig personeel. Alles keurig afgewerkt. Wordt heel netjes gewerkt.

oud huis, lastige klus, maar prachtig resultaat.

oud huis, lastige klus, maar prachtig resultaat.

Heel ff in de kou gezeten!!

Na 1 jaar was het eigenlijk zo ver, de nieuwe kunststof kozijnen komen er in, wat waren we super blij met dat telefoontje dat ze ze komen plaatsen in de vroege ochtend alles klaar gezet voor de mannen lekker bakkie koffie of thee met wat lekkers, na drie dagen zit alles er in wauw wat een verschil is dat van enkel glas naar dubbel glas en de warmte blijft er nu ook in Names Danielle hartman en pamela van dijk willen wij de heren onwijs bedanken voor het super mooie resultaat we staat iedere dag nog steeds te kijken naar de mooie kozijnen dank jullie wel marco, Jos en nicco 's

Heel goed en netjes geholpen

Netjes optijd Ze waren beleefd De rommel op geruimd Netjes en vlot gewerkt

Dreumel doet wat hij zegt

Vaklui, die exact verschijnen op de afgesproken tijd. Voeren het werk vakkundig uit en verschijnen binnen 24 uur om nog wat nawerk goed af te handelen. Dreumel is misschien niet de goedkoopste firma in dit segment, maar ze zijn hun geld dubbel en dwars waard.

Goede afspraken en service

Goede communicatie en ervaren mensen voor de montage

Vakmanschap staat bij hun op nummer 1

Ik heb 10 jaar geleden voor het eerst een dakkapel bestel bij dreumel en sinds dien heb ik in de loop der jaren alle kozijnen laten vervangen door hun. Van het eerste gesprek tot aan het plaatsen houden ze je heel goed op de hoogte en zelfs na een week na het plaatsen bellen ze altijd even op hoe het gegaan was. Dat ervaar ik al zeer prettig. Ze adviseren je ook goed wat er allemaal te koop is en mogelijk is en wat er mooi staat bij het aanblik van je huis. Wij zijn nog steeds superblij met het geleverde werk wat deze vakmensen geplaats hebben. Zelfs na 10 jaar nog. Met vriendelijke groet De familie van kester

Het (lange) wachten meer dan waard

De verkoper, de inmeter en de monteurs, iedereen denkt in klantgerichte oplossingen en mogelijkheden. Monteurs werken nauwkeurig en werken alles strak en netjes af.

keurig gedaan

Alles op tijd geleverd

Alles netjes uitgevoerd vlg,s bestelling.

Waardeloos

Helaas is mijn ervaring met dit bedrijf heel erg slecht. De montage van onze ramen en kozijnen was deels in onze vakantie gepland. Toen wij terug kwamen bleek te televisie kapot te zijn, in de deur van onze nieuwe oven zat een kras. Na maanden van mailen en niets terug horen kreeg ik de eindafrekening. Ik heb zeker 5 keer gemaild over de schades maar nooit iets gehoord, behalve verzoeken om te betalen. Uiteindelijk heb ik eindelijk een telefoontje gekregen maar volgens Dreumel hebben de monteurs niets gemerkt en kunnen ze niets doen. Want " in de voorwaarden staat dat het gebied rondom montage 1,5 meter vrij moet zijn". Dat is een beetje moeilijk met een inbouwoven. Er kunnen altijd dingen kapot gaan als er ergens gewerkt wordt maar de manier van afhandelen en afpoeieren is op zijn zachts gezegd niet chic. Wij hebben ook een piep in een van de kozijnen omdat er lucht doorheen komt maar dat smeer ik zelf wel dicht, ik wil ze niet meer over de vloer hebben. Heel erg jammer, maar ik raad het zeer af om met dit bedrijf in zee te gaan.

In een woord: Geweldig!!!

ben onwijs tevreden! was allemaal hele klus maar men ging als een trein en hebben de jlus toch in 7 dgn geklaard en het is zoooo mooi! Zeer ervaren werklui, gezellig en grappig en zeer musicaal Ik ben heel erg tevreden over Dreumel!

Professioneel, secuur en fijne mensen

Aan onze beneden voor en achterkant, kunststof kozijnen laten plaatsten Zeer mooie nieuwe voordeur en openslaande deuren aan de achterzijde met vakverdeling. Wat is het mooi geworden!! Boven verwachting. Vanaf het eerste moment zijn er vakmensen aanwezig geweest. Zeer professioneel en nog echte vakmensen met liefde voor het werk. Kom je niet zo vaak meer tegen. Niets was teveel en alles werd netjes achter gelaten. Dikke pluim voor het team die bezig zijn geweest op de Basalt in Zoetermeer! Als we onze boven verdieping gaan doen dan kiezen we zeker weer voor Dreumel!

Top bedrijf!

Wij hebben kunststof kozijnen laten plaatsen door Dreumel. We zijn super tevreden over het afgeleverde werk. De werknemers zijn vriendelijk, werken schoon en leveren vakwerk af. Wij kunnen iedereen aanraden met dit bedrijf in zee te gaan. Bedankt Dreumel! Jan & Sonia.

Kwaliteit, Betrouwbaar en Service

Vanaf het eerste contact (medio december 2021) tot en met de oplevering (maart 2023) komt deze firma alle afspraken na en maakt het alle beloften waar. Het project betrof het voorzien van kunststof kozijnen van een eengezinswoning. In de (ruim van te voren bepaalde) afgesproken week en doorlooptijd is het daadwerkelijk plaatsen vakkundig en professioneel uitgevoerd. Het (enige) euvel van een niet goed gestelde voordeur werd prima verholpen.

Doen de job goed

Fijne ervaring van verkoop tot plaatsing. Ze hebben mooie spullen bij Dreumel en je krijgt het gevoel waar voor je geld te krijgen. De werklui die bij ons 3 dakkapellen, 3 nieuwe kozijnen, een schuifpui en een nieuwe voordeur kwamen plaatsen hadden ervaring en wisten wat ze deden. Klus in 4 dagen naar volle tevredenheid afgerond. 4,5 van de 5 sterren, welverdiend. Service ook goed, want kleine mankementen werden serieus genomen en snel iets aan gedaan om het op te lossen. 5 sterren had het geweest als ik nog een kleine aanpassing had kunnen doen in 1 van de kozijnen (Luxaflex in het glas), maar dit kon niet meer.

Mooie deuren en kozijnen

Goede monteurs en snel en vakkundig geplaatst zeer tevreden

Goed advies en fijne service.

Ik heb Dreumel ervaren als een betrouwbaar bedrijf. De adviseur nam echt alle tijd om ons goed te adviseren. De plaatsing verliep ook uitstekend dankzij goede communicatie en planning. Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat.

Prima werk afgeleverd bij ons "lastige" huis

Afgelopen weken hebben de mannen van Van Dreumel heel mooi werk afgeleverd. Het was bij voorbaat al duidelijk dat het geen makkelijke klus zou worden. Ze zijn er prima in geslaagd om er weer een mooi huis van te maken waar we weer jaren plezier van zullen hebben. Alles in goed overleg, steeds weer schoon achter gelaten. Dank voor jullie prestatie!

Prettig en kundig bedrijf met zeer kundige vakmensen.

Wij zijn bij verkoop goed geadviseerd en geïnformeerd. De installatie van onze dakkapel en kunststof kozijnen en deuren is netjes uitgevoerd en afgewerkt.

Fantastisch materiaal door zeer proffesionele vaklui gemomteerd precies volgens afspraak

Heb alleen maar positieve ervaring te melden ; schitterend materiaal, hoogwaardige kwaliteit. Proffesioneel en attente vaklui . Perfecte na controle en service !!

Deskundig, toegewijd,vriendelijk.

De heren Marco en Fabio zijn zeer deskundig,toegewijd,vriendelijk. Hardwerkende mannen. En in de communicatie zeer geruststellend. We zijn zeer tevreden over het resultaat. Ook willen wij Michael Swaida een compliment geven over zijn uitgebreide uitleg van dit project.

Ik ben uitermate tevreden met het resultaat

Alles is prettig verlopen, zeer tevreden. twee vakbekwame mannen die twee dagen aanwezig waren en prettig in de omgang.