Goed vakmanschap

Plaatsing van de voordeur verliep goed. De afwerking met latten en kit had netter gekund. De kit heeft niet dezelfde kleur en is niet strak. Meerdere plekjes kit zijn over de muur gesmeerd.

Fantastische service, goede & super vriendelijke monteurs

Super tevreden met een heel mooi resultaat. Het begon meteen goed met het advies van Thijs, die ook meedacht en verschillende opties gaf. Vervolgens wat kleine aanpassingen naar aanleiding van de meet afspraak. Tenslotte, waren de werkzaamheden met alle zorg en aandacht uitgevoerd. Heel mooi afgewerkt. Wij zijn hardstikke blij.

Goed advies en hard werkende vriendelijke monteurs.

Heel tevreden met het mooie resultaat! De werkzaamheden zijn met alle zorg en aandacht uitgevoerd, afwerking is heel mooi!

Uitstekende service, goede vriendelijke monteurs!

Zeer goed geadviseerd door Michael, in overleg kunnen plannen en hele vriendelijke relaxte monteurs in huis gehad.

Je weet vooraf goed waar je aan toe bent en hoe de oplevering plaats vindt

Zeer goed. Vanaf het moment in de showroom tot het plaatsen. De after service call is de kers.

Goed advies en product, passend bij onze wensen

We hebben een dakkapel gekocht bij Dreumel. Advies was goed, ontwerp aangepast aan onze wensen. Tijdig geleverd, alles conform afspraak. En netjes achtergelaten.

goede ervaring, duidelijke afspraken, goed vakkundig personeel

onze laatste ervaring met Dreumel was een heel positieve. Er zijn goede afspraken gemaakt en ook nagekomen. Ik zou Dreumel zeker aanbevelen

Uitstekende service & plaatsing.

Dreumel ramen en deuren is een fijn bedrijf als je net als wij op zoek bent naar een aluminium zwarte industrieel look achterpui mét openslaande deuren en een achterdeur in diezelfde look met bijpassende hordeur. Je krijgt er goed advies, ze denken goed mee en het gehele proces vanaf het begin tot de afwerking verliep bij ons vlekkeloos. Ook de monteurs werken keurig, zijn vriendelijk en denken goed mee. Niets is teveel gevraagd. Echte vakmannen! Kortom.... wij zijn blij en bevelen Dreumel ramen en deuren graag aan!

Ik ben absoluut tevreden met de deskundigheid van de firma Van Dreumel. Van de sales afdeling tot aan de installatie door de ervaren monteurs, alles verliep vlekkeloos. Bravo !
  • Ik ben: vaste klant

Zeer tevreden. Minpuntje was dat de hordeur is vergeten maar deze is 3 weken later geleverd en gemonteerd. Met jullie in contact gekomen via Vitrona, deze optie stond er niet.
  • Ik ben: eerste keer klant

De laatste opdracht is prima uitgevoerd! Dik tevreden
  • Ik ben: vaste klant

Werk is prima uitgevoerd en overeenkomstig onze wensen en afspraken
  • Ik ben: eerste keer klant

Bij Dreumel komt kennis, kunde en vakmanschap bijeen. Professionals aan het werk en mooie materialen in gebruik. Aanbevolen 100%

• Ik ben: eerste keer klant

Van het begin tot eind wordt je meegenomen door middel van vragen stellen, wensen inventariseren en goed luisteren. Je kan vervolgens goede keuzes maken op basis van de verstrekte informatie. Dat heb ik als erg prettig ervaren. Ook de monteurs nemen je mee in het proces en overleggen regelmatig over de te nemen beslissingen. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Kortom, ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. De service is uitstekend en je krijgt echt waar voor je geld.
  • Ik ben: eerste keer klant

Alle contacten met medewerkers waren voorkomend en ter zake. De monteurs werkten deskundig, vlot en met plezier. Afspraken met het bedrijf werden goed nagekomen. Minpuntje was slechts dat de in de offerte overeengekomen geïntegreerde kerntrekbeveiliging in de witte afsluiting niet kon worden geleverd, zodat een andere oplossing moest worden gevonden.
  • Ik ben: vaste klant

Prettig bedrijf, goede voorlichting gehad. Denken met je mee over idee en prijs. Monteurs plaatsten pui in 1 dag. Harde en serieuze werkers met oog voor detail. Al met al zeer tevreden met Dreumel!
  • Ik ben: eerste keer klant

Over het algemeen goed. Thijs was wederom zeer behulpzaam met het verduidelijken van opties waardoor er een goede offerte werd opgemaakt. Het inmeten verliep goed en het afhandelen van de vergunning aanvraag scheelde ons een extra dosis papierwerk. Doordat de dakkapellen op 1 dag geleverd en gemonteerd werden viel de rommel binnen mee. Een inzage in de showroom van mogelijk de casco levering had handig geweest maar ik snap waarom dit niet gedaan is. Ik heb Dreumel al eerder aangeraden aan de buren bij onze raamkozijnen en wederom bij de dakkapellen en ik weet dat zij ook de dakkapellen bij Dreumel hebben besteld. (Leveringstijd in weken/exacte datum blijkt alleen bij hen langer uit te blijven)
  • Ik ben: vaste klant

Ontzettend vriendelijk en kundig, afspraken worden nagekomen, nazorg is uitstekend ook, misschien wat duurder dan de concurrent, maar daar staat wel een heel betrouwbaar bedrijf met veel ervaring en kundigheid tegenover!

• Ik ben: vaste klant

Super vriendelijke monteurs , netjes , heel gezellig en collegiaal met elkaar om gaan !!! Goede uitleg over de pui. Alles heel netjes opgeruimd , top bedankt 👍
  • Ik wil beoordelen als: particulier

Fijn verkoop gesprek nam alle tijd voor me duidelijke uitleg pluim voor Thijs van Ardenne. Monteurs prachtig werk afgeleverd en schoon opgeleverd. Niets was teveel voor ze mooi alles afgewerkt kon niet mooier super.veel lof voor Peter en Richard. ook nog de nazorg toen het klaar was heeft Thijs me nog gebeld of het naar wens is vind ik heel netjes. Alles bij elkaar kon niet beter pluim voor Dreumel. Ik blijf zeker klant bij jullie bij een volgend project. Groeten Ed Timmer.

• Ik ben: eerste keer klant

zeer vakkundige verkoper Thijs, oplossingsgericht meedenkt met ons als klant centraal , goede afspraken omtrent plaatsen, planning enz. De mannen die geplaatst hebben Gilbert en Soef zijn zeer netjes, vakkundig, communiceren goed en denken in oplossingen, zijn dus erg tevreden en inmiddels is 2de opdracht neergelegd bij Thijs om gehele beneden verdieping in kunststof om te bouwen
  • Ik ben: eerste keer klant

Aluminium vouwpui laten plaatsen. Jan en Fabio hebben uitstekend werk geleverd. We zijn heel tevreden over het eindresultaat.

Over Dreumel ramen en deuren

Filter op Taal