Heel snel contact, goede monteur met goede tips (inhoudelijk kan ik het niet beoordelen, maar duidelijk was hij wel). En opvolging ook prima!
Prima service!
goed bevallen
Correct en snel geholpen en bruikbaar advies ten aanzien van voortaan te gebruiken toners.
goede service en vriendelijke mensen
Zeer snel en efficiënt. perfect voor kleine ondernemingen.
Zeer tevreden over de monteur. Minpuntje was dat we door gaven dat er spoed achter zat en je voor de prioriteit betaald qua voorrij kosten, maar dat de monteur een dag later kwam dan afgesproken. Hier was de monteur zelf niet van op de hoogte dus dat kon hem niet aangerekend worden. Verder ook heel tevreden over snelle bezorging van bestelde producten.
Beste Ginger, Bedankt voor uw feedback! Wij kunnen binnen 4 uur op locatie zijn als de storing voor 13 uur wordt aangemeld. Helaas kwam u storing later binnen waardoor wij hadden afgesproken de volgende werkdag bij u op locatie te zijn. Onze welgemeende excuses dat wij deze afspraak niet zijn nagekomen. Wij zullen hier rekening mee houden tijdens de facturatie! Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Anders horen we graag van u. U kunt ons bereiken op 020-6686622 of per mail op [email protected]. Met vriendelijke groet, DePrintermonteur.nl
Goed en net advies. Correcte manier van werken
Achteraf blijkt het probleem meer aan de kennis van de gebruiker te liggen dan aan een mankement van de printer zelf. Monteur kwam mij goed over.
Goede servicegerichte houding van de monteur. Voor herhaling vatbaar.
goede monteur
Prima service, goede uitleg over de werkzaamheden en goed advies
Een vriendelijke monteur die de problemen grondig aangepakt heeft. Voor zover mij nu bekend zijn ze opgelost. Hij werkte precies en netjes en had goede omgangsvormen. Ik heb 1 verbeterpunt, mogelijk voor de hele organisatie: ik moest een handtekening zetten zonder dat ik heb kunnen inzien waar voor. De factuur zou me nl. later worden toegestuurd. Ik wil hier graag over terug gebeld worden.
Beste Carien, Bedankt voor uw feedback! Wij vragen onze klanten altijd om een handtekening op de werk bon te zetten, deze is waarschijnlijk onduidelijk geweest. Onze excuses hiervoor. In de toekomst kunt altijd bij de monteur terecht met vragen over de werk bon! Wij hebben inmiddels al contact gehad . Met vriendelijke groet, DePrintermonteur.nl
een vriendelijke en ervaren persoon Mijn printer is weer gemaakt.perfect
hij was vlot,kundig en prettig
heeft ons erg goed geholpen en was zeer deskundig met veel kennis over alle type printers
Reparateur ging direct aan de slag en hield me goed op de hoogte van het proces. Probleem werd snel en efficient opgelost.
Ben goed tevreden. En minpuntje is dat er gezegd is dat er binnen drie dagen een monteur zou zijn. Dit was echter niet het geval. Ben nu echter wel benieuwd naar de factuur. Mvgr. Henk Winter
Beste Henk, Bedankt voor uw feedback! Onze welgemeende excuses dat wij deze afspraak niet zijn nagekomen. Wij hebben de factuur hier dan ook op aangepast. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Anders horen we graag van u. U kunt ons bereiken op 020-6686622 of per mail op [email protected]. Met vriendelijke groet, DePrintermonteur.nl
Omdat de monteur bij de verkeerde vestiging stond en ik zelf het initiatief moest nemen om een nieuwe afspraak te maken is mijn totaal oordeel een 7.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.