Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: AIS Flight Academy
  • Ik ben: vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede en snelle service, ook meteen onderhoudspakketje gekocht die is er later ingezet (moest besteld worden) zonder voorrij kosten dus papa blij!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: autoschade zwanenburg bv
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Erg snelle en professionele service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Kinderopvang de Regenboog
  • Ik ben: eerste keer klant
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Monteur was snel ter plaatse maar aan de kennis ontbrak nog wel het één en ander , toch heeft hij het probleem opgelost alleen heeft het wel even geduurd. al met al ben ik toch tevreden dat ik weer zo snel kan printen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Weco Techniek b.v.
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle afhandeling. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: In Case Of Fire
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle service, onderdelen moesten vervangen worden maar waren snel in huis. Vriendelijke monteur met duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Terminal 1 BV
  • Ik ben: eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed systeem om zelf te kunnen bepalen hoeveel voorrijkosten je betaald!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Andrews Sykes
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Facta International BV
  • Ik ben: vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vakkundig en snel de probleem gevonden en opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: china city
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Dubbelborgh bedrijvencentrum
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

het ging heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Buitenplaats Loeigoeiezuivel
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Telefonisch prettig geholpen en thuis deskundig advies en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: R & A
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima analyse en advies (reparatie boven nieuwe printer), minimale overlast en tips om klein onderhoud zelf bij te houden en de kans op storingen te beperken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Oogzorg Briljant bv
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ervaar de monteur vriendelijk en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: van Kuringe Adviesgroep
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Prager Berckhoff BV
  • Ik ben: eerste keer klant
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zojuist een mailtje ontvangen dat ik in strijd met de algemene voorwaarden een naam heb vernoemd en dat daarom de beoordeling is verwijderd. Ik had de voorwaarden niet gelezen, en zal daarom het nogmaals uitleggen zonder het noemen van de voornaam van eigenaar van Power BV. Ik heb de printer monteur gebeld voor het plaatsen van een opdracht voor het repareren van 2 kyocera printers bij mij op kantoor. Ik zou terug gebeld worden en dat gebeurde dan ook zo. Nadat ik had uitgelegd wat het probleem was met beide printers, legde meneer uit hoe het werkte met de voorrijkosten e.d. Ik vroeg meneer uiteindelijk of het mogelijk was om van te voren even te bellen zodat ik er voor kan zorgen dat er iemand aanwezig is. Dat was niet mogelijk en vervolgens werd ik door meneer belachelijk gemaakt dat ik niet bereikbaar was, dat hij sws liever geen zaken doet met eenmanszaken want dat levert altijd problemen op met betalingen. Vervolgens werd ik nog belachelijk gemaakt als kleine ondernemer en omdat ik van onder de rivieren kom. Meneer dreigt nu met rechtsmaatregelen omdat hij het niet eens is met mijn rapportcijfers. Als je zo belachelijk wordt gemaakt aan de telefoon, niet serieus wordt genomen dan lijkt mij het toegepaste rapportcijfer zeker gepast.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: danzi techniek
  • Ik ben: eerste keer klant
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Jammer dat negatieve beoordelingen hier zo snel verwijderd worden. Ik ben zojuist terug gebeld naar aanleiding van een negatieve beoordeling en ik word gewoon belachelijk gemaakt. Ik heb zoiets belachelijks nog nooit meegemaakt. Blijkbaar zijn negatieve beoordelingen directe aanleiding om met rechtsmiddelen te dreigen. Ik ben zeer benieuwd naar de afloop van deze absurde situatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: danzitechniek
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De monteur was kundig en wist binnen 15 min het probleem te lokaliseren en op te lossen. De gehele ervaring met DePrinterMonteur is tot nog prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: VVEgemak B.V.
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel en vlot gerepareerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Meer Magazijn
  • Ik ben: eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Foil Solutions Bv
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Ik ben: vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: huisartsenpraktijk Cothen
  • Ik ben: vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: prevaris
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We zijn erg tevreden en snel van ons probleem afgeholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Rio Garantieplan Zwolle B.V.
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede eerste ervaring met het bedrijf. Planning wel een aandachtspunt. Het is fijn als er een tijdspanne gegeven kan worden waarin de monteur komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Ik ben: eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Argonweg 63

1362 AC Almere

085-0260001

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.