Snelle en perfecte service!

We hadden een foutmelding bij het starten van onze Designjet plotter. Reparatie via HP en onze leverancier leek de moeite niet meer waard i.v.m. hoge kosten. Toch een monteur van deprintermonteur.nl langs laten komen voor een second opinion. Probleem bleek relatief eenvoudig te verhelpen (contacten van printkop bleken vervuild). Voor een fractie van het bedrag wat HP ons had geoffreerd werkt onze plotter weer.

Geen ervaring en kennis van zaken. Leren op kosten van de klant kan ik ook. Is snel geld verdienen.

Printer is niet gemaakt en nog eens een factuur durven sturen. Als je geen kennis en ervaring hebt, dan moet je jezelf niet voordoen als deskundige. Bah, schaamteloos!

SLecht wat niet volgens Office power te herstellen was is hersteld door ander

Ik heb persoon hans aan de lijn gehad zeer vriendelijk en open, monteur was op tijd, maar hierna komt het onze kopieer apparaten,waren stuk, volgens de monteur van Printer monteur, was het niet te repareren, op mijn vraag kan je van 2 kopieer automaten dan een niet herstellen 1 hiervan herstellen door desnoods onderdelen over bouwen, het waren immers de zelfde 2 soorten apparaten, nee was niet mogelijk, wel stuurt hij een factuur van ruim 200 euro voor niet herstellen tevens welk apparaat eerst wel zwart wit alleen kopieerde deed helemaal niets meer, ook heeft de monteur apparaat niet een weer in elkaar gezet gewoon weggegaan. daar na hebben wij een ander bedrijf lokaal gebeld die heeft wel kunnen repareren, en over Officepower of printer monteur heeft hij geen oorddeling gegeven, maat het is net een suprise ei dat heeft hij wel vermeld met een lachje, nou dan weet ik al genoeg.

In alle opzichten tevreden. Fantastisch geholpen. Kan niet beter!

Voor de hulp die ik heb gekregen om de printer te repareren heb ik bewondering en ben ik voor 100% tevreden. Monteur is zeer deskundig.

prima!

Prima! Duidelijk en netjes!

deskundig en netjes

Na de responsetijd te hebben bijgesteld (wat ook snel aangepast werd) kwam de monteur na 1 dag zoals aangegeven en het probleem was binnen 5 minuten opgelost.

Snel geholpen!

Storing doorgeven via de site was makkelijk, enig nadeel is dat er geen reactie is gekomen op mijn vervolgmail. Daarom 4 sterren ipv 5 De vriendelijke monteur was duidelijk capabel en had de storing binnen het half uur verholpen.

Ik was benieuwd naar de verschillende opties en heb toen contact opgenomen per telefoon. Hier werd ik vriendelijke geholpen door iemand die mij doorstuurde naar iemand anders. Diegene heeft mij binnen een uur opgebeld met het antwoord. Top dus!

Snelle service

De Printermonteur was sneller bij ons dan verwacht en heeft het probleem met onze printer meteen verholpen. Hij doet het weer als een zonnetje!

snel geregeld en alles werkt perfect

Gebeld voor een afspraak en de monteur kwam ruim binnen de gestelde termijn op kantoor. Zowel de "gewone"printer als de labelprinter zijn gefixt.

Prima monteur

Allemaal prima

8,5

Goed en tijdig werkzaam conform afspraak.

snelle afspraak en deskundig geholpen.

Snelle, professionele service. Goed advies

Probleem was snel verholpen. Scheelde weer een nieuwe printer.

Prima ervaring.

• Bedrijfsnaam: Makelaar Bert

• Bedrijfsnaam: Greenberg Nielsen
  • Ik ben: eerste keer klant

Uw medewerker is een positief ingestelde en vakkundig persoon

• Bedrijfsnaam: Boma Nederland
  • Ik ben: eerste keer klant

Aardige monteur die mij goed geïnformeerd heeft over de printer en cartridges. Ik ben zeer tevreden.

• Bedrijfsnaam: PMpompen
  • Ik ben: eerste keer klant

Algemeen heel goed. Bij een paar fusers iets langer moeten wachten dan dat men dacht.

• Bedrijfsnaam: Ikea Distribution Benelux

probleem (tonerpomp) naar tevredenheid opgelost

• Bedrijfsnaam: Unimatch
  • Ik ben: vaker klant geweest

Snelle probleemloze servise

• Bedrijfsnaam: Liftintermedair
  • Ik ben: eerste keer klant

Uitstekende service van de monteur. De printermonteur belde ons automatisch om te vragen hoe het met de printer ging of er een onderhoudsbeurt nodig is of niet?

• Bedrijfsnaam: Beri Fashion
  • Ik ben: vaste klant

2 sterren: slechter dan verwacht

2x een reparatie/onderhoud laten doen aan 2 van onze printers. Na het laatste onderhoud geeft 1 van de printers vaak een papier storing. Hierop hebben we een mailtje gestuurd en werden we teruggebeld door de eigenaar. Wat volgde was een ontzettend vervelend gesprek waarbij de persoon(die aangaf de eigenaar te zijn) als een geslagen hond een gevecht opzocht over de oorzaak van de papierstoring. Er was werkelijk nul aanleiding om op deze manier een gesprek te voeren maar deze man vond het allemaal verschrikkelijk erg dat wij een vraag stellen via de mail(we hadden eigenlijk moeten bellen) of wij eventueel aanspraak kunnen maken op garantie op het onderhoud. "het lijkt wel op een rechtzaak zo" en "het was een heel onaardig mailtje". Het enige dat wij gedaan hebben is een vraag gesteld. Op een normale nette manier. Maar het lijkt erop dat deze club zich niet wil identificeren met de klant en niet wil meedenken aan een oplossing. Daarom, de kennis en vakmanschap mag prima zijn, maar als het er enigszins op lijkt dat ze iets verkeerd gedaan hebben dan krijg je een verschrikkelijke enge meneer aan de telefoon die ervoor zorgt dat je daarna nooit meer iets aan ze wil vragen.

• Bedrijfsnaam: AutoDisk
  • Ik ben: vaker klant geweest

1 Blik op het probleem en de monteur had een vermoeden van een kapot onderdeel.

• Bedrijfsnaam: ditisMokka

• Bedrijfsnaam: Aben