Prima bedrijf en gemoedelijke sfeer

Goeie afspraak kunnen maken. Goeie monteurs , werken snel , maar ook heel netjes. Komen zeker bij hun terug. Klanten uit Dordrecht

Weten waar ze het over hebben.

Ik rijd een X3 xdrive met breedteset, best een specifieke combi. Heb een set winterwielen aangeschaft bij Wheelpoint. Bart van wheelpoint wist precies wat wel en niet kan op deze auto en hoe het uitpakt.

Zeer snelle en perfecte afhandeling van mijn order.

Mijn bestelde wielen waren niet op voorraad, maar binnen de drie dagen kreeg ik reeds een mail dat ze klaar stonden om af te halen .

Goede communicatie en zeer vriendelijk personeel

Goede communicatie en zeer vriendelijk personeel

duidelijkste website van nederland, deskundig compleet

Ook per mail wordt direct geantwoord

Service hoog in het vaandel

Compleet winterset besteld via de site. Goede prijs en snel geleverd.

Topsite

TopSite is makkelijk te bedienen veel Keuzen

Ik kreeg goede advies en wer werd ook meegedacht wat voor mij het beste was. Geen dure of ovebodige artikelen werden geadviceerd. Prima geholpen!

Mooi bedrijf met een ruime keuze.

Toen ik s'morgens een set velgen uitgezocht had inclusief banden kreeg ik s'middags spijt dat ik ipv 16" niet 17" gekozen had. Gelijk daar over gebeld maar kreeg weinig medewerking hier moeilijk daar moeilijk prijsverschil klopte ineens niet. Heb het daar toen maar bij gelaten, maar het zit me nog steeds niet lekker helaas. Voor de rest goed geholpen.

Hallo John, Onze website gaf in 17 Inch een te lage bandenmaat aan, 40 ipv 45 hoog. Op 45 hoog werd de set duurder dan wat aanvankelijk de bedoeling was, voor zover ik u goed heb begrepen. Ook gaf u aan niet te veel rijcomfort in te willen leveren, daarom leek uw aanvankelijk keuze voor 16 inch toch de beste. Het eindresultaat mocht er wezen op de Renault Modus . Goed weekend en veel plezier ermee.

Direct reactie voor een goede prijs

Mooi net bedrijf.

Enige tijd terug vijf nieuwe Black Rhino 17 inch velgen aangeschaft voor mijn, Sprinter 4x4, plus vijf Goodrich all terrein banden. Aardige monteurs, goede communicatie met de monteurs ter plekke, had bij aankomst even het gevoel bij een supermarkt te zijn beland, stond nog niet koud voor hun deur en werd door roldeur binnengelaten, en heren begonnen direct al te sleutelen aan de wielen en uit te wisselen. Miste een beetje het praatje na afloop m.n. vanuit de kant eigenaar hemzelf (was blijkbaar niet zo'n prater), aandacht mocht iets meer, tenslotte geen pak suiker wat je hebt aangeschaft. Maar over het algemeen is het door monteurs netjes gemonteerd en was/ben ik zeer tevreden over het eindresultaat, zou ik hier nog een keer terugkomen kan ik met ja beantwoorden, ga door zo maar houd altijd oog voor de klant, de koffie was ook prima trouwens.

Alles in dit gebouw straalt vertrouwen uit. Schoon klantvriendelijk overzichtelijk.

Duidelijke website , zeer overzichtelijk goed hanteerbaar !

Mooie en overzichtelijk showroom en werkplaats , snel geholpen!

Snel besteld en betaald.daarna niets meer gehoord

Bestelling gedaan en betaald.binnen enkele uren contact met medewerker.site geeft aan levering binnen 48 uur.nu 8 dagen later en niets meer gehoord. Ook niet via mail/app of telefoon

Zoals besproken per whatsapp ,na het indienen van uw review, was de levertijd van de wielen langer dan die van de banden. Dit was niet helemaal duidelijk bij de bestelling voor u, waardoor het even langer duurde om alles te monteren en te verzenden. Alles is nu naar wens geleverd bij u. Bedankt voor uw bestelling.

Goed en snel gedaan

Keuze maken was wat lastig door het grote aanbod. Eenmaal gekozen was het snel geregeld en gemonteerd

deskundig advies met oog voor detail,

Willem: Voor een gebruikte set velgen met een zoektocht naar de ontbrekende naafdoppen heb ik contact gezocht met Wheelpoint. Ontving nog dezelfde dag opgave van de juiste exemplaren met de bijbehorende kostprijs incl. verzending. Na twee dagen met de post thuis bezorgd. Echt super wat vakkennis en meedenken betreft. Ook voor deze kleine bestelling. Wheelpoint krijgt van mij een tien.

Goed meedenken

Wezen mij erop dat mijn bestelling niet volledig was en welke onderdelen ik miste. Kon deze meteen eenvoudig bijbestellen zonder op de website te moeten zoeken.

Goede en snelle hulp, klantvriendelijk en kennis van zaken.

Ik ben snel en goed geholpen door ervaren en zeer klantvriendelijke medewerkers

Goede bandencentrale maar slecht transportbedrijf

transportbedrijf stuurt geen Track & Trace Geen melding van levering, dus we waren niet thuis Om opnieuw te leveren vragen ze 50€, ik was niet akkoord maar moest toch 25€ betalen voor een herlevering.

Excelent services!

Excelent and very prompt service! I strongly recommend.

• Would you recommend us? Yes

perfect

zeer goed geholpen

Prima service en advies

Velgen met banden werden voorspoedig en goed geleverd. Tevens van duidelijke instructies voorzien. Scherpe prijs tov andere leveranciers. Dus erg tevreden over Wheelpoint!

Direct antwoord - Fijn contact

Vooraf wat vragen gesteld over de bestelling. Dezelfde dag nog een duidelijk antwoord. Prijs/kwaliteitverhouding is prima.

Extremely satisfied. Excellent company.

The customer support was incredible, fast and helpful. They are extremely professional and were able to help me with an inquiry that no other company was able to.

• Would you recommend us? Yes

Super !!!

Perfect en snel geholpen met de juiste velgen !! Echt een aanrader.