snel en goed verder gehoplen tegen goede prijzen

Top firma

Alles klopt bij deze firma , niets op aan te merken . Je voelt je zo tevreden bij deze mensen . Top

Uitstekende Service en Perfecte Installatie van Nieuwe Velgen!

Ik kan niet genoeg positieve dingen zeggen over Wheelpoint! Vanaf het moment dat ik contact met hen opnam om nieuwe velgen te laten plaatsen, was de service uitzonderlijk. Het personeel is uiterst vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven me gedetailleerd advies over welke velgen het beste zouden passen bij mijn auto en mijn rijstijl. De installatie zelf verliep vlekkeloos. De monteur was zeer professioneel en nauwkeurig. Het was duidelijk dat hij veel ervaring heeft en een oog voor detail. Mijn nieuwe velgen zien er niet alleen fantastisch uit, maar ik merk ook een verbetering in het rijgedrag van mijn auto. Het hele proces was snel en efficiënt, zonder enige problemen of vertragingen. Wat ik ook enorm waardeer, is de transparantie en eerlijkheid van Wheelpoint. Er waren geen verborgen kosten en alles werd van tevoren duidelijk gecommuniceerd. Bovendien was de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Ik zou Wheelpoint ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar nieuwe velgen of andere auto gerelateerde diensten. Ze hebben mijn verwachtingen overtroffen en ik ben meer dan tevreden met het resultaat. Bedankt voor de geweldige service en mijn prachtige nieuwe velgen!

Goed advies en netjes afgeleverd

Goed advies gekregen en netjes afgeleverd , dik tevreden.

Goed!

Vriendelijke mensen, Snel geleverd Komen hun afspraken na Alles zat erbij zelfs centeringringen en wielmoeren dat wist ik niet, dikke prima, velgen rijden heerlijk zal zeker weer hier bestellen, Goede prijs.

Uitstekende service en tijdige levering

Zeer tevreden, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Snelle en professionele service voor het monteren van mijn banden op mijn nieuwe velgen.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Zeer tevreden als klant.

Goed duidelijk contact

Goeie service en fijn personeel.

Snel en nauwkeuring werk, vrindelijk personeel

Mooie velgen en goede service

Door de kentekencheck snel de velgen gevonden die ik zocht. Daarnaast kreeg ik snel antwoord op mijn vragen en werd de bestelling in overleg iets gewijzigd omdat de wielbouten ook in het zwart aanwezig waren. Woensdag besteld... vrijdag geleverd.

Goede service en advies

Goede service en advies , nemen de tijd om te helpen , komen afspraak na en keurig geleverd

Top service en heel goed geholpen

Zeer goed geholpen om een keus te maken

Fijne ervaring!

Dit is de eerste keer dat ik een nieuwe set velgen met banden heb gekocht. Wat fijn is bij wheelpoint is dat ze goede kennis en een breed assortiment hebben. Daarbij is het ook fijn, dat als je zoekt op type of kenteken, je ook de juiste passende velgen te zien krijgt. Ik werdt goed ontvangen en geholpen. Ik mocht ook bij de montage zijn, wat sowieso een plus is!

Velgen besteld en snel geleverd

Het contact met Weelpoint verloopt soepel je word goed op de hoogte gehouden en je vragen worden beantwoord als je nog iets wil weten. Gewoon een tevreden klant en de velgen zijn super mooi

Super service, hier denken ze nog met je mee

Online besteld, uitstekende service en echte meedenkers, echt topbedrijf

Geweldige service

Velgen met banden besteld en ben keurig op de hoogte gehouden van de levering

Duidelijk advies en netjes gemonteerd

Mooie 20 inch gunners met bridgestone potenza laten monteren

Velgen uitgezocht en daar goed bij geholpen. Fijne medewerkers!

Goede velgen

Goede velgen en zijn precies als omschreven

Super.

Wauw wat een naverkoop service 10/10. Velgen online besteld en mijn wagen vond de tpms sensoren niet. Wheelpoint gelijk het probleem gevonden en in orde gebracht. Omdat Wheelpoint niet bij de deur was hebben ze mij zelf een vergoeding aangeboden. Hier ben je na je aankoop van je velgen steeds klant en helpen ze je met naverkoop. Jullie hebben een nieuwe klant bij. Doe zo verder groeten Yves

Top bedrijf

Alles heel vlot en perfect geleverd . Mag ook eens in de verf gezet worden als alles verloopt hoe de klant het zou willen . Dikke pluim !

set = tire + rim

The set was issued on the recommendation of the seller and is 100% matched to VW. Advice and fast delivery, and most importantly, telephone and e-mail contact without any complaints. Everything as it should be - I highly recommend this seller.

Zeer net bedrijf

Ik had een afspraak voor nieuwe velgen en banden. Ik ben gelijk geholpen en daardoor stond ik snel weer buiten.

Mooie velgen voor een schappelijke prijs

Prima service,snelle levering

Vluchtoord 25

5406 XP Uden

Over Velgen & banden | Wheelpoint.nl

Wheelpoint.nl is de one-stop online winkel voor een uitgebreide selectie van velgen van bijna 100 merken. Wij specialiseren ons in het bieden van hoogwaardige velgen die perfect passen bij bijna elk automerk. Of u nu op zoek bent naar klassieke, sportieve, of hedendaagse stijlen, we hebben een assortiment dat aan al uw wensen voldoet. Naast ons uitgebreide assortiment bieden we u ook een keuze voor verzending of gratis montage bij ons in Uden. Wij geloven in het bieden van een naadloze service die verder gaat dan de aankoop. Ons deskundig team zorgt voor een professionele installatie, terwijl u zich kunt ontspannen en genieten van een kopje koffie. Bezoek onze website vandaag nog om uw perfecte velgen te ontdekken. Bij Wheelpoint.nl is uw auto onze passie, en we kijken ernaar uit om u te helpen bij het personaliseren van uw rit. Wees zeker van topkwaliteit producten en een uitzonderlijke klantenservice wanneer u kiest voor Wheelpoint.nl, de nummer één keuze voor autoliefhebbers in heel Nederland.