Mooi setje geleverd zoals gevraagd

Set werd geleverd zoals het hoort, goed verpakt en zondezr schade

In 1 woord...subliem

Van voorbereiding, informatie geven tot aankoop en montage, gewoon uitstekend geregeld.

Kocht 4 winterbanden en velgen, na gemonteerd te hebben op mijn auto ging ik huiswaards. Vlak voordat ik thuis aankwam kreeg ik pech, de rechterband begon plotseling leeg te lopen, toen ik parkeerde bij een tankstation liep de band helemaal leeg. Gebeld met wheelpoint en zij kwamen mij helpen om de rechterband te vervangen zodat ik achter hun terug kon rijden naar Uden. Het bleek dat de TMP sensor kapot was gegaan waardoor lucht kon ontsnappen. Er werd een nieuwe sensor in de band geplaats en wederom gemonteerd, waardoor ik weer terug naar huis kon rijden. Al bij al een goede service, ben zeer tevreden hierover.

Zeer correcte levering in België. Alles mooi op tijd zoals beloofd. Een plezier om met jullie samen te werken.

Goede service en kwaliteit

super snel

dat was super snel mijn bestelling binnen krijgen en goede Service...

Erg goed!

Vriendelijk, nemen de tijd voor je, en leggen alles goed uit.

Snel en prima geholpen !!!

Vanaf het eerste moment, stonden zij gelijk klaar om te helpen met keuze maken van de nieuwe vellingen , en een aantal dagen later, is alles omgewisseld in een zeer korte tijd !!!

Tesla kenners voor goede TMPS oplossingen!

Goed & vriendelijk Mooie betaalbare Origineel type Velgen! Met goede keuze uit banden voor laag en hoog budget.

Goede service en er wordt meegedacht.

Goede service en er wordt goed meegedacht en snelle levering.

Topbedrijf,communiceren goed en komen afspraken na!9

Topbedrijf,communiceren goed en komen afspraken na!

Professioneel bedrijf

Komen afspraken na. Jammer dat bij mijn bezorger van de groothandel niet zijn afspraken na kwam.

Alles optimaal verlopen, goede communicatie

Goed advies en betaalbare dienstverlening

Gemoedelijke sfeer en geweldig aanbod van nieuwe en 2ehands velgen.

Alles perfekt en heel snel

Echt hele goede service !

Goede (telefonische) adviezen. Leveren snel

Zeer goed en professioneel geholpen

Eerst via de chat duidelijk en geruststellend voorzien van advies. Via de chat ook een afspraak kunnen maken op zeer korte termijn en vervolgens ter plaatse goed en snel geholpen. Weggereden op betaalbare velgen plus banden van goede kwaliteit.

Goede info en service

Via de app contact gehad en zeer vriendelijk geholpen om mij aan een setvwinterbanden op stalenvelgen te adviseren. Na goed advies en een mooie prijs een set besteld en betaald 3 dagen later netjes thuis afgeleverd met een nette omschrijving erbij.

Great Service!!

Bought spare wheel and tyre, customer service was excellent!!. I was kept infomred and up to date with the order until delivery. great service. thanks

Super service

Keurig en op tijd geleverd. Veel ervaren en meedenkende medewerkers. Top advies.

Top bedrijf, super snel geleverd.

Mooi spul en prima service

Prima, snelle duidelijke afhandeling

Velgen waren netjes verstuurd en goed begeleidt met app bericht

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Mooie velgen voor een eerlijke prijs

Over Velgen & banden | Wheelpoint.nl

Wheelpoint.nl is de one-stop online winkel voor een uitgebreide selectie van velgen van bijna 100 merken. Wij specialiseren ons in het bieden van hoogwaardige velgen die perfect passen bij bijna elk automerk. Of u nu op zoek bent naar klassieke, sportieve, of hedendaagse stijlen, we hebben een assortiment dat aan al uw wensen voldoet. Naast ons uitgebreide assortiment bieden we u ook een keuze voor verzending of gratis montage bij ons in Uden. Wij geloven in het bieden van een naadloze service die verder gaat dan de aankoop. Ons deskundig team zorgt voor een professionele installatie, terwijl u zich kunt ontspannen en genieten van een kopje koffie. Bezoek onze website vandaag nog om uw perfecte velgen te ontdekken. Bij Wheelpoint.nl is uw auto onze passie, en we kijken ernaar uit om u te helpen bij het personaliseren van uw rit. Wees zeker van topkwaliteit producten en een uitzonderlijke klantenservice wanneer u kiest voor Wheelpoint.nl, de nummer één keuze voor autoliefhebbers in heel Nederland.