Exscelent

Great company and friendly staff

Een goed en vertrouwd bedrijf met kennis

Fijn en goed geholpen

Redelijk

Op de web site waren er 15 op voorraad maar dit bleek niet zo te zijn, deze voorraad bleek bij dealer te zijn 140 km voor niets gereden

Hallo Ko, Bij de voorraden op de website staat ook altijd een levertijd. Wij zullen kijken of we dit nog duidelijker kunnen aangeven, wanneer het of wel niet in de winkel ligt. Uiteindelijk hebben we de set 17 Inch GMP Matisse kosteloos bij u geleverd in Scherpenisse, de rit was niet nodig geweest maar u heeft nu wel de verzendkosten bespaard en u kon de wielen hier in het echt zien in een andere maat. Veel plezier met uw aankoop, mvg Wheelpoint

Top bedrijf

Zeer goed geholpen door de juiste mensen, top bedrijf

Ik ben super blij met mijn nieuwe wielen en banden. Ook de montage was snel gedaan en goed uitgevoerd.

Fantastisch bedrijf!

Ben op dinsdag 14 mei jl. geweldig geholpen door de medewerkers. Ik kreeg goed advies welke velgen het mooiste bij mijn auto zouden passen. Kon rustig de velgen bekijken en kon rustig mijn keuze maken. Alles netjes gemonteerd en kon met een tevreden gevoel en mooie velgen weer naar huis! Mocht ik weer eens nieuwe velgen nodig hebben, kom ik beslist hier terug!

top

grootste keuze velgen snelle en nette service

Topservice met goed advies en nemen de tijd voor de juiste keuze.

Ik ben heel tevreden over de afspraak en afhandeling ter plekke

Ik ben naar Uden gereden en heb ter plekke mijn wensen kenbaar gemaakt en ik werd prettig geadviseerd en werd rond geleid om velgen te bekijken die eventueel op mijn auto passen. ik heb vervolgens een keuze gemaakt en een afspaak ( op Zaterdag ) ingeplaned. Die zaterdag werd ik op tijd geholpen en werden mijn nieuwe velgen gemonteerd. heel fijn was dat ik 2 uur terug moest rijden en ik de wegligging etc. kon testen. bij alle snelheden waren geen enkele afwijkingen in het stuur merkbaar. Ook de prijzen zijn acceptabel. Kortom ik zou er zo weer een setje bestellen. Een aanrader wat mij betreft in ieder geval.

Goed bedrijf en ook nog eens lekker in de buurt. Prijzen zijn dikke prima, communicatie is goed, en levering + montage altijd snel geregeld en goed gedaan. Eigenlijk helemaal niets op aan te merken. Recent had ik een setje velgen op het oog van een merk dat ze niet in het assortiment hadden. Wilde toch eerst hier even informeren i.p.v. direct elders kopen en ook dat bleek geen enkel probleem, prijs was goed en werd keurig afgehandeld.

Goede en nette levering, top

Goede en nette levering, top

Super geregeld!!!

Kreeg nagenoeg gelijk na mijn bestelling een whatsapp bericht waarmee ik op de hoogte gehouden zou worden over mijn bestelling. Heb keurig een bericht gehad toen ze afgestuurd werden. Top geregeld! Banden + velgen gekocht en af laten leveren bij mijn lokale garage. Na montage getest en balanceren was keurig gedaan. Minimaal lood over alle velgen en rijdt als een zonnetje! In 1 woord KLASSE!

goede ervaring

goed ontvangen goede afspraken gemaakt volgens afspraak werk goed uitgevoerd

Alles supersnel geregeld

Vierde set velgen hier besteld ,wederom erg snel geregeld en goed contact via app en mail

Helemaal top!

Alles dat als moet te zijn tussen klanten en bedrijf. Snelle contact, goede communicatie en uitleg. Ik ben blij!

snel probleemloos en vakkundig

ze hebben voor mij een prachtige rohanna set uit amerika laten komen voor onder mijn lexus , mij geadviseerd over de bandenkeuze en alles perfect voor elkaar gemaakt...zeker aan te bevelen !

Netjes en snel geholpen Nieuwe velgen gekocht voor mijn Mercedes SLK Goed geïnformeerd

Een echte top zaak

Keurige mensen goed advies

Goed advies en snelle plaatsing

Voor mij Honda zocht ik een andere wielen set, de originele Honda velgen zijn weliswaar heel mooi maar ook extreem duur. Daarop gekeken naar een andere set after-market. Maar kon niet de juiste vinden, waar ook de center cap van Honda inpast, Na wat nadenken gekozen voor een andere set banden. Deze in een afwijkende maat dan degene die Honda aangeeft, op advies van Wheelpoint gekomen tot een set Pirelli's met MO kenmerk tbv stoeprand bescherming. Eea nog gerefereerd bij de Honda dealer en 4 nieuwe banden besteld, Deze waren snel geleverd en konden ook snel geplaatst worden. En dat ook nog eens tegen een aantrekkelijk prijs!

Goed snelle levering

Bestelling snel toegekomen

top

Zeer goede ervaring ook als er iets niet goed gegaan is

Betrouwbaarheid en service!!

Ik heb een erg goede ervaring gehad! Ik werd goed geholpen door Luuk om uiteindelijk de juiste keuze te maken voor de perfecte velgen+banden onder mijn Golf 7 R-Line. En het eindresultaat mag er zeker zijn ben er erg blij mee!!!

Een bedrijf met de juiste instelling.

Niet geleverd naar wens

Velgen waren anders dan bij omschrijving. Dubbele ventielen wat ik niet eerder gezien heb en er was eentje behoorlijk uit balans

Beste Peter, De velg heeft inderdaad twee openingen, een voor het plaatsen van eventueel een sensor en een voor het ventiel tbv het opblazen van de band. Dit is om het geheel beter in balans te brengen. Op de foto van de website is dit helaas niet zichtbaar. Wij gaan er kijken hoe we dit beter kunnen tonen. U heeft uw eigen banden gemonteerd, de onbalans die in een velg/band combinatie zit is altijd een combinatie van wat er aan onbalans zit in zowel de band als in de velg. Onze ervaring is dat gebruikte banden vaak wat meer onbalans hebben dan een nieuwe set. Zoals aangeboden kunnen wij eventueel de set kosteloos nog eens nazien op de roadforce machine, daarmee kunnen we het onbalans minimaliseren/optimaliseren.

Snelle verzending ziet er keurig uit denken mee en houden goed contact

Vluchtoord 25

5406 XP Uden

Over Velgen & banden | Wheelpoint.nl

Wheelpoint.nl is de one-stop online winkel voor een uitgebreide selectie van velgen van bijna 100 merken. Wij specialiseren ons in het bieden van hoogwaardige velgen die perfect passen bij bijna elk automerk. Of u nu op zoek bent naar klassieke, sportieve, of hedendaagse stijlen, we hebben een assortiment dat aan al uw wensen voldoet. Naast ons uitgebreide assortiment bieden we u ook een keuze voor verzending of gratis montage bij ons in Uden. Wij geloven in het bieden van een naadloze service die verder gaat dan de aankoop. Ons deskundig team zorgt voor een professionele installatie, terwijl u zich kunt ontspannen en genieten van een kopje koffie. Bezoek onze website vandaag nog om uw perfecte velgen te ontdekken. Bij Wheelpoint.nl is uw auto onze passie, en we kijken ernaar uit om u te helpen bij het personaliseren van uw rit. Wees zeker van topkwaliteit producten en een uitzonderlijke klantenservice wanneer u kiest voor Wheelpoint.nl, de nummer één keuze voor autoliefhebbers in heel Nederland.