Netjes en snel geholpen Nieuwe velgen gekocht voor mijn Mercedes SLK Goed geïnformeerd

Een echte top zaak

Keurige mensen goed advies

Goed advies en snelle plaatsing

Voor mij Honda zocht ik een andere wielen set, de originele Honda velgen zijn weliswaar heel mooi maar ook extreem duur. Daarop gekeken naar een andere set after-market. Maar kon niet de juiste vinden, waar ook de center cap van Honda inpast, Na wat nadenken gekozen voor een andere set banden. Deze in een afwijkende maat dan degene die Honda aangeeft, op advies van Wheelpoint gekomen tot een set Pirelli's met MO kenmerk tbv stoeprand bescherming. Eea nog gerefereerd bij de Honda dealer en 4 nieuwe banden besteld, Deze waren snel geleverd en konden ook snel geplaatst worden. En dat ook nog eens tegen een aantrekkelijk prijs!

Goed snelle levering

Bestelling snel toegekomen

top

Zeer goede ervaring ook als er iets niet goed gegaan is

Betrouwbaarheid en service!!

Ik heb een erg goede ervaring gehad! Ik werd goed geholpen door Luuk om uiteindelijk de juiste keuze te maken voor de perfecte velgen+banden onder mijn Golf 7 R-Line. En het eindresultaat mag er zeker zijn ben er erg blij mee!!!

Een bedrijf met de juiste instelling.

Niet geleverd naar wens

Velgen waren anders dan bij omschrijving. Dubbele ventielen wat ik niet eerder gezien heb en er was eentje behoorlijk uit balans

Beste Peter, De velg heeft inderdaad twee openingen, een voor het plaatsen van eventueel een sensor en een voor het ventiel tbv het opblazen van de band. Dit is om het geheel beter in balans te brengen. Op de foto van de website is dit helaas niet zichtbaar. Wij gaan er kijken hoe we dit beter kunnen tonen. U heeft uw eigen banden gemonteerd, de onbalans die in een velg/band combinatie zit is altijd een combinatie van wat er aan onbalans zit in zowel de band als in de velg. Onze ervaring is dat gebruikte banden vaak wat meer onbalans hebben dan een nieuwe set. Zoals aangeboden kunnen wij eventueel de set kosteloos nog eens nazien op de roadforce machine, daarmee kunnen we het onbalans minimaliseren/optimaliseren.

Snelle verzending ziet er keurig uit denken mee en houden goed contact

Top service

snel en goed verder gehoplen tegen goede prijzen

Top firma

Alles klopt bij deze firma , niets op aan te merken . Je voelt je zo tevreden bij deze mensen . Top

Uitstekende Service en Perfecte Installatie van Nieuwe Velgen!

Ik kan niet genoeg positieve dingen zeggen over Wheelpoint! Vanaf het moment dat ik contact met hen opnam om nieuwe velgen te laten plaatsen, was de service uitzonderlijk. Het personeel is uiterst vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven me gedetailleerd advies over welke velgen het beste zouden passen bij mijn auto en mijn rijstijl. De installatie zelf verliep vlekkeloos. De monteur was zeer professioneel en nauwkeurig. Het was duidelijk dat hij veel ervaring heeft en een oog voor detail. Mijn nieuwe velgen zien er niet alleen fantastisch uit, maar ik merk ook een verbetering in het rijgedrag van mijn auto. Het hele proces was snel en efficiënt, zonder enige problemen of vertragingen. Wat ik ook enorm waardeer, is de transparantie en eerlijkheid van Wheelpoint. Er waren geen verborgen kosten en alles werd van tevoren duidelijk gecommuniceerd. Bovendien was de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Ik zou Wheelpoint ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar nieuwe velgen of andere auto gerelateerde diensten. Ze hebben mijn verwachtingen overtroffen en ik ben meer dan tevreden met het resultaat. Bedankt voor de geweldige service en mijn prachtige nieuwe velgen!

Goed advies en netjes afgeleverd

Goed advies gekregen en netjes afgeleverd , dik tevreden.

Goed!

Vriendelijke mensen, Snel geleverd Komen hun afspraken na Alles zat erbij zelfs centeringringen en wielmoeren dat wist ik niet, dikke prima, velgen rijden heerlijk zal zeker weer hier bestellen, Goede prijs.

Uitstekende service en tijdige levering

Zeer tevreden, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Snelle en professionele service voor het monteren van mijn banden op mijn nieuwe velgen.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Top service

Zeer tevreden als klant.

Goed duidelijk contact

Goeie service en fijn personeel.

Snel en nauwkeuring werk, vrindelijk personeel

Mooie velgen en goede service

Door de kentekencheck snel de velgen gevonden die ik zocht. Daarnaast kreeg ik snel antwoord op mijn vragen en werd de bestelling in overleg iets gewijzigd omdat de wielbouten ook in het zwart aanwezig waren. Woensdag besteld... vrijdag geleverd.

Goede service en advies

Goede service en advies , nemen de tijd om te helpen , komen afspraak na en keurig geleverd

Top service en heel goed geholpen

Zeer goed geholpen om een keus te maken

Fijne ervaring!

Dit is de eerste keer dat ik een nieuwe set velgen met banden heb gekocht. Wat fijn is bij wheelpoint is dat ze goede kennis en een breed assortiment hebben. Daarbij is het ook fijn, dat als je zoekt op type of kenteken, je ook de juiste passende velgen te zien krijgt. Ik werdt goed ontvangen en geholpen. Ik mocht ook bij de montage zijn, wat sowieso een plus is!

Velgen besteld en snel geleverd

Het contact met Weelpoint verloopt soepel je word goed op de hoogte gehouden en je vragen worden beantwoord als je nog iets wil weten. Gewoon een tevreden klant en de velgen zijn super mooi

Super service, hier denken ze nog met je mee

Online besteld, uitstekende service en echte meedenkers, echt topbedrijf

Bedrijfsgegevens

Vluchtoord 25

5406 XP Uden

0413 393 100

[email protected]

Over Velgen & banden | Wheelpoint.nl

Wheelpoint.nl is de one-stop online winkel voor een uitgebreide selectie van velgen van bijna 100 merken. Wij specialiseren ons in het bieden van hoogwaardige velgen die perfect passen bij bijna elk automerk. Of u nu op zoek bent naar klassieke, sportieve, of hedendaagse stijlen, we hebben een assortiment dat aan al uw wensen voldoet. Naast ons uitgebreide assortiment bieden we u ook een keuze voor verzending of gratis montage bij ons in Uden. Wij geloven in het bieden van een naadloze service die verder gaat dan de aankoop. Ons deskundig team zorgt voor een professionele installatie, terwijl u zich kunt ontspannen en genieten van een kopje koffie. Bezoek onze website vandaag nog om uw perfecte velgen te ontdekken. Bij Wheelpoint.nl is uw auto onze passie, en we kijken ernaar uit om u te helpen bij het personaliseren van uw rit. Wees zeker van topkwaliteit producten en een uitzonderlijke klantenservice wanneer u kiest voor Wheelpoint.nl, de nummer één keuze voor autoliefhebbers in heel Nederland.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.