Na veel zoekwerk,en teleurstelling verwerkt te hebben kwam ik bij uit eindelijk bij wheelpoint terecht. Door Bart uitstekend geholpen,keuze gemaakt,order geplaatst. Werd later door Bart gebeld dat de leverancier foutje had gemaakt. Maar Bart heeft dat snel en vakkundig opgelost,door effectief mee te denken. Ben nu zeer tevreden met mijn nieuwe velgen,en passend rubber eronder. Kan wheelpoint ten zeerste aanraden,was mijn uur rijden wel waard naar Uden. Ze hebben veel keuze,zijn klantvriedelijk en prijstechnisch zeer goed!! Echt een aanrader, Ik ben een zeer tevreden klant.!

Professioneel maar ook persoonlijk

Na wat zoeken op internet voor nieuwe velgen en banden terecht gekomen bij Wheelpoint. Goede, duidelijke site met veel informatie en veel keuze. Na mijn bestelling geplaatst te hebben nog een paar maal contact gehad om iets te vragen en zowel via mail als via WhatsApp steeds zeer snel en heel correct geholpen. Op vrijdag zouden mijn velgen geleverd worden. Ik zou van de vervoerder (niet Wheelpoint zelf) een track-and-trace code ontvangen. Op vrijdagmiddag nog geen code ontvangen dus maar even contact opgenomen met Wheelpoint. Zij konden ook niet direct een verzending vinden en hebben gelijk contact opgenomen met de vervoerder. Die was vergeten de pallet op de vrachtwagen te zetten :-( Maar onmiddellijk van Wheelpoint de vraag of maandagochtend dan schikte. Helaas was ik niet thuis maar ook dan weer kwam de oplossing van Wheelpoint... we laten ze rechtstreeks bij je garage leveren. Kortom... prima service!!

Perfecte service en levering.

Mooi setje velgen voor onze ML gekocht.

Zeer professioneel bedrijf

Via email een net bod voor mijn in te ruilen banden en velgen gekregen. Vlotte levering na het bestellen van de GMP Wonder velgen black polish en GMP Wonder black met bij behorende zomer en winter banden . Montage van de zomer velgen op de auto in Uden ging zeer vlot en professioneel. De winter velgen met banden werden de volgende dag al thuis bezorgd. Mijn ervaring met Wheelpoint is alleen maar positief.

Super service

super service en antwoorden snel beantwoord

Een zeer tevreden klant.

Ik wilde mijn oude Saab (2006) een vernieuwd uiterlijk geven en bestelde nieuwe velgen. Deze bleken niet meer te leveren. Ik kreeg van Bart toen een aantal velgen aangeboden die wel te leveren waren. Daar kon ik een goede keuze uit maken en ze bleken goedkoper. Het teveel betaalde bedrag werd netjes binnen een paar dagen teruggestort en ik had de juiste velgen met 3 werkdagen in huis. Nu moet ik tot 25 mei 2022 wachten tot mijn garage mijn Saab een beurt geeft en de zomerbanden met de mooi velgen eronder zet. Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Bedankt Bart voor het meedenken en uitstekende service.

Heel goed

Snelle levering en super kwaliteit

Super snel en netjes geholpen!

Ik was aan de vroege kan, laar ondanks dat werd ik meteen geholpen. Ook met het in laden van de winterbanden top!

Prima geholpen.

Op zoek naar nieuwe velgen ben ik uitgekomen bij Wheelpoint. Hier zeer behulpzaam en deskundig personeel ontmoet. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar nieuwe velgen en-of banden.

Goede service ben zeer tevreden

Heel vriendelijke bezorging en snelle levering.

Top Service

Al een tijd op zoek naar een set mooie sportieve velgen voor mijn Audi TTS. Maar een keuze maken op basis van foto’s en websites is toch lastig. Dus naar Wheelpoint in Uden gereden op een zonnige donderdag ochtend en hier uitgebreid en eerlijk advies gehad. Mijn oude velgen ingeruild en met de cashback actie van Goodyear werd de deal nog interessanter. Uiteindelijk de shop uitgereden met een setje 19inch GMP Atom black polished en nieuw rubber van Goodyear. Superblij met het resultaat en de service. Ik kan Wheelpoint van harte aanbevelen!

Na bestelling zeer goed geholpen via app en telefoon. Paar dagen later al eronder gezet in de werkplaats. Zeer mooi en snel geholpen.

Servicegericht, proactief

teruggebeld om te vragen of ik de band niet om de velg wilde hebben. Ze zitten erop, prima service

Goeie service

Goed bedrijf en super communicatie

Bezorging was goed, service waardeloos

1 band was gemonteerd met een stickertje op de band precies op de plek waar hij tegen de velg drukt waardoor deze lek was. Het advies van wheelpoint: los het lekker zelf op bij je lokale garage. Zonder voor te stellen de kosten te vergoeden. Ondertussen een jaar geleden en ik krijg nu pas de vraag of ik een revieuw wil schrijven. De site kan dus ook wel wat actueler.

Goedendag, Toch nog bedankt voor uw review, en dat is dan ongeveer 1 jaar geleden inderdaad niet helemaal netjes gegaan. Het lokaal oplossen ipv helemaal naar Uden komen is dan uiteraard het makkelijkste voor u, vandaar dat we dat hebben voorgesteld. Dat neemt niet weg dat het eigenlijk in 1x allemaal goed moet zijn. Dat is helaas niet gebeurd, maar dan hadden we op zijn minst de kosten kunnen vergoeden aan u, daar heeft u helemaal gelijk in. Als u ons een mail stuurt dan kunnen we dat alsnog regelen.

Redelijk

Slecht met afhandeling gekochte velgen

Goede middag, bedankt voor uw review. Drie weken na plaatsing was van u de vraag of we de set konden wisselen voor een andere kleur en een ander type velg. Aangezien we de wielen speciaal voor u besteld en gewisseld hebben, behoorde dit helaas niet tot de mogelijkheden. Bij wielen die wij standaard in ons assortiment houden kan dit wel. Een gemonteerde en daarna weer gedemonteerde set kunnen wij bijvoorbeeld ook niet retourneren naar de leverancier. Wij nemen uw ervaring mee om nog beter de klanten te adviseren in de juiste velgkeuze voor de auto.

Bijzonder vriendelijk en deskundig

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleine miscommunicatie met verkoper Bart, maar is zeer netjes ter plaatse opgelost.

super

snel en goed

Top service

Zeer goede communicatie keurige afhandeling

Snelle levering en montage

Erg tevreden over de snelle levering en montage van nieuwe wielen. Super goed en vriendelijk personeel.

Goed en snel geholpen

Lekke band, werd meteen geholpen

correcte en vlotte afhandeling

alles ging heel vlot en correct , top

goede service en super aardige mensen

Wij zochten nieuwe velgen voor onze Mazda mx5 nc. Vanuit Lichtenvoorde naar Uden gereden om te gaan kijken wat ze voor ons hadden. Brons kleurige velgen zouden het worden met nieuwe Dunlop banden. Het resultaat is prachtig. Paul de eigenaar had alle tijd voor ons om velgen te laten zien en dat vinden wij erg prettig. Dus alle lof voor Wheelpoint. En bedankt voor de koffie ☺

Snelle levering en makkelijk contact via WhatsApp echt super. Ben ook tevreden over de kwaliteit van wat ik heb gekregen.