overzichtelijke site

Fijne communicatie

positief

Snelle service en reactie op de bestelling

snelle levering en montage.

Goedde service Snelle levering Top kwaliteit

zeer goede communicatie en support!

Een aanrader, per ongeluk velgen met verkeerde ET waarde besteld voor de Mini Cooper, medewerker reageerde direct en bestelde de juiste maat, echt heel goed gegaan. Velgen waren goed verpakt en onbeschadigd afgeleverd, keurig gewoon!

Uitstekend!

Prima service, soepel contact, snel geleverd

Top gasten top service

Uitstekend geholpen zeker een aanrader

Ruime keuze en goed betaalbaar!

Nieuwe velgen met winterbanden gekocht . Ruime keuze vwb velgen icm banden en snel en goed gemonteerd.

kwaliteitsvolle producten en service

Makkelijk toegankelijke website en netjes te woord gestaan door iemand met veel technische expertise. Zelfs tijdens het weekend kreeg ik netjes een antwoord terug. Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. Bijzonder klantvriendelijke benadering bij het ophalen en monteren van de velgen. Ik kom zeker terug!

Snel en goed

Mijn bestelling goed voorbereid, alles lag klaar en ze lagen snel op de auto, helaas was er geen belangstelling voor mijn originele velegen/banden set. Maar snel weer op weg naar huis, wat een verschil, zowel rijtechnisch als optisch

De velgen waren in zeer goede geleverd.

Zeer goede en snelle service

fantastisch

service dik in orde. Ik wist niet welke velgen er op mijn auto pasten maar werd via de whatsapp knop al snel verder geholpen en er werden ook enkele velgen voorgesteld die bij mijn voertuig pasten. Ook bij het kiezen van de banden staat bij elke band vermeld hoeveel lawaai ze maken, welke rolweerstand ze hebben maar vooral hoe goed de greep is.

Probleemloos en goede service

Ik had voor de auto van mijn dochten een paar velgen besteld. Op de afgesproken dag naar Uden gereden en ter plekke werden we direct geholpen. Velgen netjes gemonteerd, Keurig een paar slotbouten er bij en binnen een half uurtje stonden we weer buiten. Goed geregeld.

Fijn bedrijf met een prima service!

Bestelling gedaan via de zeer goed werkende website. Zeer ruime keuze. Vier nieuwe banden plus lichtmetalen velgen gekocht en laten monteren. Alles snel geregeld en exact volgens afspraak. Alles laten monteren door deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader!

Prima geregeld

Scherp geprijsd, goed en snel contact.

snel, goede prijs

super bedrijf

Super bedrijf

Goed maar kan beter

Er staat in omschrijving klein materiaal meegeleverd maar geen naaf dop te vinden Op site geen info over welke type naafdop Of alwaar je ze kan bestellen jammer

Heel snelle service via mail. top kwaliteit!

Heel mooie velgen. passen perfect

Uitstekende dienstverlening

Zeer goede service, snel geholpen. Heb nieuwe banden en velgen bij Wheelpoint besteld. Auto rijdt nu heerlijk, veel beter dan voorheen. Mijn oude bouten, naafdoppen e.d. heb ik netjes terug gekregen. Aanrader!

Uitstelend

Prima service. Heel snel geleverd en gemonteerd. Dank.

Helemaal top !

Uitgebreid assortiment scherpe prijs telefonisch goed geholpen aardig personeel snelle levering snelle montage goede informatie ontvangen

Top service

Meerdere malen geweest met velgen en banden. Snelle service en goede kwaliteit.

Uitstekende service

Heel goed geholpen met een set vierseizoenenbanden. Soepel besteld via de website, goede prijs, afspraak snel gemaakt via whatsapp. Ter plekke prima en vriendelijk geholpen, in een half uurtje klaar :)

perfecte kwaliteit en service

Wederom een perfecte ervaring met Wheelpoint. Kwalititatief goede en mooie velgen, een perfecte en snelle service.