Reactie van het bedrijf
Beste Linda,
Allereerst bedankt voor je review op Klantenvertellen. Natuurlijk vinden we het vervelend om ook hier te lezen dat je niet tevreden bent over de geleverde traprenovatie. Het spijt ons dat het ons niet is gelukt om jouw ontevredenheid over de traprenovatie weg te nemen, omdat een tevreden klant heel veel voor ons betekent. Daarom streven we er altijd naar om het perfecte plaatje te leveren. Zo hebben we ook in jullie situatie het hoogst haalbare resultaat in een prachtig plaatje gerealiseerd, maar bleek jullie verwachting anders te zijn. Natuurlijk voelen we wel degelijk de verantwoordelijkheid voor deze situatie. Daarom hebben we geprobeerd om je ook met de vervolgafspraken zoveel mogelijk tegemoet te treden en planden we die afspraken op door jou gewenste momenten, soms buiten reguliere werktijden. Maar hoewel we onze werkzaamheden steeds ter plaatse door je hebben laten beoordelen en de stoffeerders alleen weggingen met een mondeling en schriftelijk akkoord, is gebleken dat we jullie met onze inspanningen helaas niet tevreden konden maken. Via de mail hebben we inmiddels afstemming gehad over de laatste openstaande vraag. Het klinkt misschien raar om deze review zo af te sluiten, maar we wensen jullie oprecht het gewenste woonplezier toe van jullie aankoop bij TMC Wonen!
Vriendelijke groet,
Team TMC Wonen