Reactie van het bedrijf
Beste Wouter,
Bedankt voor je reactie en goed dat je dit aan ons laat weten. Ik ga er graag even op in, zeker na navraag gedaan te hebben bij de betreffende verkoopster.
Als TMC willen we graag de verwachtingen overtreffen. Het is duidelijk dat we dat in deze situatie niet gedaan hebben, maar dat ligt hier buiten onze macht. De levering heeft heel lang op zich laten wachten, hier balen wij uiteraard zelf ook van. Het heeft uiteraard ook onze voorkeur om een week na het plaatsten van de bestelling de order uit te leveren. Normaal gesproken is dit al niet mogelijk, maar zeker niet nu we te maken hebben met Covid-19. Dit is niet om ons achter te verschuilen, maar Covid-19 heeft een aantal gevolgen:
- fabrieken liggen stil omdat er niet geproduceerd kan/mag worden;
- de vraag in 2020 is enorm toegenomen waardoor productietijden opliepen
- door de toenemende vraag en productie stilstanden was er een enorm tekort aan allerlei grondstoffen en lopen productietijden én prijzen enorm op.
Graag wil ik ook nog vermelden dat we in deze situatie een compensatie hebben gegeven voor de lange wachttijd, in dit geval een uitzonderingssituatie gezien het feit dat de wachttijd buiten onze macht ligt.
Ik hoop dat dit wat duidelijkheid biedt, anders hoor ik het uiteraard graag!
Met vriendelijke groet,
Jewannes Witte
TMC Wonen