Ik ben geholpen.

In de winkel werd er geen tijd aan ons besteed ondanks dat de andere klanten die geholpen werden al weg waren en het heel erg rustig was in de winkel. De verkoper ging echter achter zijn balie zitten en had ons echt wel gezien. We hebben onze aankoop verder maar achter de pc verwerkt want ik zag dat de stoelen online (op de eigen website) goedkoper waren. Bij het afhalen was de korting in 1e instantie niet verrekend, maar dat werd snel hersteld.

Beste Stefan, Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit aangeeft. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses dat het zo is gelopen, we nemen dit intern op. Alsnog veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goede service.

In de winkel ben ik correct benaderd en de afspraak die gemaakt is voor levering van het bestelde meubel is nagekomen.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Houdt zich aan de afspraak.

Beste Joke, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven je complimenten door en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Zeer goed werk en vriendelijke mensen

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Helemaal gelukkig

Pas geleden hele mooie kasten gekocht bij TMC! Goeie kwaliteit/prijs verhouding, super service, hele aardige en behulpzame medewerkers! Echt helemaal top 👍🏻

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantvriendelijkheid, behulpzaam

Beste klant, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven je complimenten door en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prima service, verwachte leverdatum viel heel positief uit!

Levertijd en service goed Oplossingsgericht en met klant meedenkend.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Dat de communicatie beter kan

In eerste instantie in de winkel goede raad ed gekregen, n pluim. Vervolgens hoor je een paar weken niets wat betreft planning om te komen meten, na het meten wel het juiste factuurbedrag doorgekregen met vraag of dit akkoord was. Zou ongeveer 6 a 7 weken duren, na 7 weken gebeld om te vragen hoe het er mee staat. Lijkt dat je eerst zelf contact moet maken voordat er actie komt.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Zie boven
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Winkel en een perfecte service bij aflevering, netjes aangegeven dat het wat later werd

Beste Ida, Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit met ons deelt. Vervelend dat het zo is gelopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel terug te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Klant gericht, strakke planning en flexibel indien nodig

Prettig contact en denken mee

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Planning, flexibiliteit

Beste Ton, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

TOP!

We hebben verschillende opdrachten toevertrouwd aan TCM en alles werd zeer zorgvuldig uitgevoerd! Een speciale dank aan Anne en Monique voor de opvolging!

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Correct, werken zeer netjes en leveren een top- service!

Beste Daisy, Bedankt voor je feedback. Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. We geven je complimenten door aan Anne en Monique. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goede service!

Heel vriendelijk geholpen en goede service qua Bezorgen!

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Service en vriendelijkheid

Beste Claudia, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

prima geholpen

goed geslaagd in de aankoop

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? op de website de actuele voorraad te zien
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prima bedrijf met deskundig en vriendelijk personeel.

We hebben onlangs ons nieuwe appartement (bijna) geheel door TMC laten inrichten. Mede door de adviezen van het personeel van de vestiging in Bergen op Zoom die volop de tijd namen voor de keuze van meubels en raam bekleding is het resultaat geworden wat we wensten. alles binnen de afgesproken tijd geleverd en gemonteerd.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Zou het gezien onze ervaring niet weten
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Deskundig en meedenkend

Beste Frans en Jenny, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven je complimenten door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

op tijd bellen

In de winkel een prima bediening. Gewacht tot de order geleverd zou worden Men had beloofd te bellen en dat is niet gebeurd. Jammer dan kan men lang wachten. Tenslotte zelf maar contact opgenomen. Stond mijn bestelling al lang klaar. Een minpuntje

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? klant terug bellen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? vriendelijke bediening

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit met ons deelt. Vervelend om te horen dat je niet direct gebeld bent. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

viel tegen dat het zo lang duurde

goed en vriendelijk geholpen zowel op slaapafdeling als bij de gordijnen. Bij de kast was er iets mis gegaan bij de bestelling van het ladenblok. jammer dat het daarna nog 3 maanden duurde voordat het goede ladenblok geleverd werd. De kast en het ledikant waren er sneller. Gordijnenafdeling niks op aan te merken. Zeer ruime keus, nemen de tijd en alles volgens afspraak verlopen.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? beter en vaker communiceren over levertijd nabestelling
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? klantvriendelijkheid

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit met ons deelt. Vervelend dat de levering zo op zich liet wachten, we hopen dat je er nu van kunt genieten. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prima Service!

Een ervaren man kwam de maten opnemen thuis. Een vakbekwaam man heeft ze geplaatst. Keurig en professioneel.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Beste Carolien, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven je complimenten door aan de desbetreffende collega's. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Keurig alles opgehangen en troep mee teruggenomen.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Nvt
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Goede service

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

uitstekend!!!

Keurig gemonteerd. Alles schoon en netjes opgeruimd. Vriendelijke monteur.

Beste Arda, Bedankt voor je feedback. We zijn heel blij dat alles naar tevredenheid is verlopen. We geven je complimenten door aan de desbetreffende vakman. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Vakmannen aan het werk

De uitdaging van onze zolder zat hem in het luik in de vloer. De mannen die het zeil gelegd hebben hadden hiervoor een nette oplossing. Ze hadden de spullen voor deze oplossing niet bij zich maar na een bezoek aan de lokale bouwmarkt hebben ze hem toch kunnen realiseren.

Beste Martin, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven je complimenten door aan de desbetreffende vakmannen. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

correct

netjes

Uitstekend geholpen

De advisering ten aanzien van onze nieuwe matrassen en kussens was heel prettig en deskundig en alles verliep in een ontspannen sfeer. Bij de aflevering was enigszins te merken dat er tijdsdruk was bij het personeel, maar dat was niet overheersend. Wat mijzelf betreft voldoet het kussen niet helemaal aan de verwachtingen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we uiteindelijk een kussen vinden dat wel geheel voldoet.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het advies, we hopen dat het ideale kussen ook snel gevonden wordt. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Leuke verkoper

Meubels netjes in elkaar gezet en geplaatst.

Beste Bertus, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven je complimenten door en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Product goed, levering onvoldoende!

Afspraak inplannen voor montage van ons zonneschermdoek was heel moeizaam. Heel jammer dat er bij bestelling werd aangegeven dat het doek op korte termijn geleverd kon worden maar dat later blijkt dat ondanks de idd korte levering, AFlevering een groot probleem is.

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit met ons deelt. Vervelend dat de aflevering lang op zich heeft laten wachten. Dat is uiteraard niet zoals we het gewend zijn. Onze excuses hiervoor. We hopen dat de bestelling inmiddels netjes is geleverd en wensen je dan ook veel woonplezier toe! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

prettig geholpen

in de winkel goed geholpen duidelijke uitleg over de mogelijkheden bezorging op tijd volgens de planning

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega's. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goed en moderne zaak

TMC. Is een vriendelijke klantgerichte instelling met op elke afdeling goed uit op geleid personeel Die de tijd nemen om de kleurencombinatie met elkaar te krijgen en doen hun uiterste best om het zo ontspanning mogelijk tot een zo gezellig inrichting te maken en hebben er goed klantvriendelijk personeel stoffeerders en bezorgers enzovoort.

Beste Anneke, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven je complimenten door aan onze collega's en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Vriendelijke personeel

We zijn goed geholpen en het personeel nam echt de tijd voor ons om advies te geven over de meubels.

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed om te lezen dat je tevreden bent. We geven je complimenten door en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Product en verkoop mooi, plaatsen minder

Verkoop afdeling en producten prima. Over het leggen/plaatsen was ik minder content. Planning klopte niet, waardoor er nog plinten geplakt moesten worden tijdens verhuizen. Zodoende werd het haast werk, en zijn er nog afwerk/verbeter punten.

Beste klant, Bedankt voor je feedback, hier kunnen we mee aan de slag! Als er iets is wat wij voor u kunnen doen om van die 6 een hoger cijfer te maken dan horen we het graag. Zal ik vragen of de planning contact met u opneemt om de verbeterpunten op te pakken? We horen het graag! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Contact met vestiging: