Persoonlijk en goed

Persoonlijk en goed

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We hopen je snel weer te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Fijne winkel voor iedere woonstijl met een goede service

Ik werd steeds goed geadviseerd en netjes geholpen en kan altijd goed slagen voor juiste prijs en kwaliteit

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent! We geven het door aan de desbetreffende collega's en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Beste Louis, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Bij TMC wordt je goed en fijn geholpen, en de service is prima

We hebben al veel bij TMC gekocht en worden altijd goed geadviseerd, en fijn geholpen. Vriendelijk personeel en een prima service

Beste Jos en Dini, Bedankt voor jullie reactie. Goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en dat jullie steeds weer terugkomen bij TMC. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen jullie veel woonplezier toe en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

👍

👍

Gewoon buitengewoon

Goed advies, gezellig, persoonlijk en oplossingsgericht. Kortom gewoon buitengewoon

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

vriendelijk personeel en deskundig advies, nemen de tijd voor je!

We waren op zoek naar bijzondere eetkamerstoelen. Model stond voor ons vast en was leverbaar bij TMC. (We hebben zelfs een stoel thuis mogen "passen".) Maar dan de stoffering.........Bijna álles bleek mogelijk!! Keuze uit een enorme collectie en deskundig advies. Het was voor ons een feestje! En de stoelen...ze staan prachtig, we zijn er erg blij mee. Precies wat we wilden, mooi dat dat door jullie verwezenlijkt kon worden!

Beste Jeannet en Rinus, Allereerst hartelijk dank voor jullie reactie. Goed om te lezen dat jullie droomstoelen bij TMC verwezenlijkt konden worden. Het is vast een mooi plaatje geworden. We wensen jullie veel woonplezier toe en hopen jullie snel weer te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Betrouwbaar adres met vakkennis

Een betrouwbaar adres met uitstekende service zowel voor de raamdecoratie als verfadvies voor onze onbehandelde houten tafel. Vriendelijk, deskundig personeel. Duidelijke afspraken worden nagekomen. Wij zijn erg tevreden!

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Je wordt goed geholpen en alles is onder een dak in Goes

De mensen zijn vriendelijk en er wordt goed werk geleverd. Ik ben min of meer vaste klant met vloeren bij TMC

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent en goed om te horen dat je steeds weer voor TMC kiest. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goede en vlotte service

Een vlotte bediening. Opdracht tot tevredenheid afgewerkt

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed om te horen dat de opdracht naar tevredenheid is afgewerkt. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Onze ervaring is helemaal super, zowel onze pvc vloer , de gordijnen en niet vergeten de stoffering van de eetkamer stoelen. Het is zo mooi ! Wij zijn helemaal tevreden.

Beste Joke, Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Vakkundig en zeer klantgericht

Ik heb een fauteuil laten stofferen. Het resultaat is prachtig! Zeer vakkundig gedaan. Ook het meedenken over de keuze van de stof en kleur was erg prettig.

Beste Karen, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. We geven het door aan onze collega's van de meubelstoffeerderij en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra van Liere

klantvriendelijk, goede service, fijne winkel !!

we zijn erg fijn en vakkundig geholpen!!

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

problemen worden goed opgelost

Bij ons gaat het nogal eens verkeerd, en ja hoor... Het was weer zo, er ontbrak een onderdeel. Na een middag op de grond geslapen te hebben, werd 's avonds het onderdeel nageleverd en gemonteerd.

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Vervelend dat de aflevering zo is verlopen, maar ook goed om te horen dat het dezelfde dag nog opgelost is. Onze excuses dat het onderdeel niet direct gemonteerd kon worden. We hopen dat alles nu naar tevredenheid is gemonteerd. Veel slaapplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Er wordt goed geluisterd en zorgvuldig gewerkt met mens en materialen!

De uitvoering wordt op een uiterst nette en vriendelijke manier gedaan.

Beste Henk, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

We hebben de dienstverlening en klantvriendelijkheid als heel prettig en positief ervaren.

We zijn zeer vriendelijk geholpen in de winkel bij TMC door Rozemarijn. De levering kon later nog aangepast worden op een voor ons geschikter tijdsstip. De bevestiging van de gordijnen was heel zorgvuldig en netjes. We zijn heel blij met het resultaat!

Beste Nicolette, Allereerst hartelijk dank voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel het advies in de winkel als de montage ter plaatse. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven het door aan de desbetreffende verkoopster en monteur en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Alles ok

Alles verliep vlot

Beste klant, Bedankt voor je review. Fijn dat alles goed is verlopen. Daar zijn we uiteraard blij mee. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goede service en goed geholpen en deskundig personeel.

Een heel fijne winkel en héél veel keuze, door het personeel heeft ons goed geholpen.

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega's. Veel woonplezier toegewenst en we zien je graag terug bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goede service vriendelijke winkel personeel

Prima service ,goede voorlichting ,Bezorging uit de kunst.

Beste Han, Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles zo naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven het door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Betrouwbare lui, kwaliteit product

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goede advisering en ondersteuning voor kwalitatief goede producten

Goede ondersteuning en advisering , en het leggen van de pvc vloer was perfect

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent over zowel het advies als de montage. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Zeer positief

Kundig, klantvriendelijk, meedenkend, sociaal, accuraat

Beste Erwin, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Wij zijn super goed geholpen

Wij zijn super goed geholpen, kregen advies en waren daar ontzettend blij mee

Beste Jenny, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent over het geleverde advies. We geven het door aan de desbetreffende verkoper. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

zeer gastvrij en behulpzaam

De ontvangst in de winkel was buitengewoon hartelijk en gastvrij. Ik werd vol aandacht en interesse geholpen en geadviseerd.

Beste Anthonia, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent, daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Over TMC Wonen

Filter op Taal