We hebben een oud huis, dus maten moesten aangepast worden Heel goed gelukt

Heel goed

Persoonlijke benadering; komen afspraken na

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Persoonlijke benadering, meedenken

mijn ervaringen zijn zeer goed

kennissen hebben ook al gordijnen bij jullie besteld groetjes eddy en leny der weduwe

• Wat zijn de sterke punten van TMC? goede service

Van begin tot eind top

Van begin tot eind too

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Geen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Communicatie

Serieuze benadering en goede service.

Alles wordt positief benaderd en van alle kanten bekeken. De vragen worden serieus opgepakt en uitgezocht.

Behulpzaam, duidelijke uitleg

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Behulpzaam personeel

uitstekend

Prima, alles opgehangen niet allemaal makkelijk maar zocht er een oplossing voor. Graag voorletters aanpassen geen D.J maar G.Anbeek-v.d.Brink

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Betrouwbaar

Pra service

Goede spullen, goed advies, kwaliteit voor de prijs, goede communicatie over de levering en alles conform afspraak. Prima, zo!

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Servicegericht

uitstekend

niet gebeld toen het artikel binnen was! daarna ge werd ik gebeld tmc werd gezegd daarna gelijk opgehangen!

• Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? wel bellen als het artikel binnen is, helaas het artikel was binnen, maar was niet gebeld.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? kwaliteit prijs

Alles in orde

Plaatsing en betaling naar wens verlopen

goede afstemming

Levering goed, wel blijven communiceren.

• Contact met vestiging: TMC Project
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Klantgericht geholpen ,Prettige ervaring.

Deskundig personeel.

• Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Personeel aantrekken voor beddekking van vloeren.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantgerichtheid

Over het algemeen een adequate en deskundige dienstverlening.

zie opmerkingen

• Wat zijn de sterke punten van TMC? enthousiasme medewerkers

Uitgebreide informatie gehad

We zochten een karpet voor onze woning. Via advertentie hadden wij gezien dat jullie mogelijkheden hadden om zelf je karpet kleuren samen te stellen. Dit hebben wij als zeer positief ervaren.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? veel uitzoek

Een hele fijn ervaring

In de winkel of aan de telefoon, iedereen die we gesproken hebben zijn zeer vriendelijk. Levering op de afgesproken dagen/tijd is ook allemaal perfect gegaan. Een min puntje vind ik de services. Wij zitten al meer dan een maand te wachten op een wieltje van een stoel. Wij kunnen die daarom niet gebruiken. En een bobbel onder onze (ook een maand geleden geleverd)pvc vloer is ook nog niet opgelost.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Service wat sneller
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Vriendelijkheid !

Beste meneer en/of mevrouw van Hekke, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven je complimenten zeker door. Wat betreft het wieltje en de service van de PVC vloer, ik heb dit nogmaals als herinnering doorgestuurd naar de desbetreffende personen zodat dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. We hopen dat het op korte termijn opgelost kan worden. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

correct/op tijd en efficient

Matig

Zo’n 2 maand geleden een Loungeset gekocht, 4 verstelbare stoelen met 2 bijzet tafeltjes met glasplaat, alsmede een vuurtafel met glasopbouw. De levering van de loungeset was uitstekend goede bezorger/chauffeur. De vuurtafel is een ander verhaal. We hadden alvast - op aanraden van de verkoopster - een gasfles gekocht, zo’n blauwe campingfles. Bij levering bleek die totaal niet te passen. Omdat we de beveiligingsdop hadden verwijderd Niet meer terug te brengen. ( kosten plm. € 80,00)daarvoor wel excuses ontvangen !!! De goede fles kopen - overal verkrijgbaar - bleek bij ons in Goes echter een ander verhaal. Uiteindelijk een juiste fles kunnen kopen ( maar haalt bij lange na niet het aantal beloofde branduren). Op de glazenombouw nog steeds wachten, wel wordt er geadverteerd om zo’ n ombouw aan te schaffen, maar nog steeds niet leverbaar. Al met al een reden om een eindoordeel te geven MATIG!!!

• Contact met vestiging: TMC Koudekerke
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Levering/nuttige info
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Groot assortiment

Beste meneer en/of mevrouw Koers, Zoals we per mail al contact hebben gehad is hier iets fout gegaan. Dit gaat om een levering van een ander bedrijf. We zijn blij dat je over je aankoop bij TMC tevreden bent en wensen je veel woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prima voorbereiding en werk, maar de afwerking is wat slordig

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van de spullen (vloer en trappen). Voor het leggen van de vloer + trappen is 1 dag uitgetrokken, die was niet genoeg. Na een paar weken kwam er nog iemand 1 dag om het af te maken, maar het is nog niet af. ik wacht nu in spanning op de planning om het écht af te maken...

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? planning van werkzaamheden
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? medenken

Beste Jako, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het advies. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. Wat betreft de uitvoering, hier komen we zeker op terug, ik heb je reactie doorgestuurd zodat hier zo snel mogelijk actie voor ondernomen kan worden. Veel woonplezier toegewenst en we hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goed bedrijf. Mooie meubels goede service

Mooie meubels. Goed en vriendelijk geholpen. Komen afspraken na.

• Contact met vestiging: TMC Goes

Product was niet leverbaar, maar de geboden oplossing was goed.

De lamp was helaas niet meer leverbaar, maar de geboden oplossing was zeer goed.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Mooi produkt, fijn geholpen en goed afgeleverd

Fijn contact

De levertijd op mijn gordijnen werd steeds verlengd, maar ik werd hiervoor steeds netjes door dezelfde medewerkster welke mij ook had geadviseerd bij de aankoop geïnformeerd.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Persoonlijke contact

Een goede ervaring!

Klantgericht, goede adviezen, meedenkend. We zijn zo tevreden zodat we altijd terugggaan, ook vanwege goede service.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Meedenkend, klantgericht, nemen de tijd

We kregen maatwerk voor onze specifieke informatie.

Johan Witte heeft met veel passie ons door alle fases heen geholpen om het gezinshuis in te richten naar onze zin.

• Contact met vestiging: TMC Kruiningen
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Rectificatie vorige bericht. De ZZPers hadden naast wat aandachtspunten de vloeren snel gelegd met een uitstekende afwerkingskwaliteit.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Door Johan Witte raakten we enthousiast om iets moois van je woning te maken.

Beste Corné, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven je complimenten door aan onze collega Johan! Ook de verbeterpunten nemen we zeker mee. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen