Netjes geholpen door vriendelijke medewerkers

Door iedereen goed geholpen

Door iedereen goed geholpen zowel in winkel showroom als bij aflevering en een volgende keer zou ik weer bij jullie langs komen

Goede service, problemen worden adequaat opgelost

Vakmensen. Wel betere communicatie gewenst bij backorders door planning. Soms als erg rommelig ervaren.

Zeer correct geholpen in alle opzichten

Perfecte service

In meeten en plaasten van roldeur is perfect gedaan.

Alles netjes op tijd

In 1 woord uitstekend

Zeer goed advies gekregen van de verkoopster. En ik ben heel blij met mijn barkrukken.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

een trap laten bekleden waar de vakmanschap vanaf STRAALD!!!

Vanaf de aankoop in de winkel tot de aflevering "Perfect" !!

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven het door aan de desbetreffende verkoper en vakman en wensen je veel woonplezier toe! Graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

prima geholpen

alle afspraken zijn keurig nagekomen, kan ik iedereen aanbevelen

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Heel goed geholpen

Beste Gerda, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Ik ben heel tevreden.

Degenen, die het tapijt bij mij kwamen leggen, kwamen op tijd en werkten zeer zorgvuldig.

Beste klant, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze stoffeerders. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en zien je graag terug in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Betrouwbaar en vriendelijk personeel

Keurig werk

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Snel geleverd, keurig geplaatst.

Na een eerdere goede ervaring met een door TMC geplaatste hordeur ook voor de keukendeur een hordeur bij TMC besteld. Goede uitleg en informatie bij het in de TMC-winkel bestellen van deze deur. De bestelde hordeur werd snel geleverd, en vakkundig geplaatst. Dus zijn we(weer) tevreden over TMC.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar doen we het uiteraard voor. We geven het door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

we zijn goed geholpen

goed geholpen en geen klachten

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Blij met mooie, netjes gelegde vloeren.

Verkoopadvies als prettig en goed ervaren, opvolging soms wat minder. Uitvoer van de werkzaamheden netjes, eerlijk advies. Communicatie kan af en toe beter.

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit aan ons doorgeeft en dat de uitvoering verder goed is verlopen. We nemen de aandachtspuntjes zeker mee. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Alles naar wens uitgevoerd

Alles is goed en netjes gedaan,zelfs ruim voor de door TMC afgesproken tijd. Onze hartelijke dank. Het enige min puntje was,dat wij alsnog de rekening kregen,terwijl de offerte van jullie naar de ZLM was verstuurd ,wij daarna toestemming kregen tot herstel van de schade door TMC. Wij hebben aangegeven dat rekening direkt naar de ZLM gestuurd kon worden.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Vervelend dat de rekening niet direct naar het juiste adres is verstuurd, onze excuses daarvoor. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Uitstekend geadviseerd, geholpen en van prima kwaliteit

Bij het maken van keuzes bij de inrichting van ons nieuwe appartement zowel voor meubels als voor gordijnen en vitrage zijn wij met name door Louise Bazen van de TMC winkel in Bergen op Zoom werkelijk uitstekend geadviseerd en geholpen. Zij nam alle tijd om ons te helpen en verdiend een grote pluim. De tot nu toe geleverde meubels, (complete eethoek , vitrinekast en tv wandmeubel ) zijn van prima kwaliteit. Vrijdag 9 augustus is de vitrage en gordijnen geleverd en opgehangen en eind augustus wordt nog een later bestelde boekenkast geleverd. Dus bijna een compleet nieuw interieur van de woonkamer. Alleen het bankstel en een eikenkast hebben de verhuis overleefd maar passen prima bij de nieuwe meubels. Met vriendelijke groeten Frans en Jenny W Bergen op Zoom

Beste Frans en Jenny, Allereerst hartelijk dank voor jullie reactie. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven deze complimenten door aan onze collega Louise. Veel woonplezier toegewenst en we hopen jullie snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Zeer vriendelijk,behulpzaam en meedenkend...Toppp!

Onze ervaring was zeer goed. Heel goed geholpen , vriendelijk personeel en de klant is koning. Ik adviseer TMC Kruiningen dan ook bij iedereen aan.

Beste Willeke, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

geweldig hoe ze hier met klanten omgaan

zeer goede omgang met klanten

Beste Kees, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Super klantvriendelijk

Altijd eenvriendelijk woord en goede informatie over producten . En een onovertroffen BBQ ,ieder jaar.

Beste Lilian, Bedankt voor je feedback. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven je complimenten door en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Werden goed ontvangen en kregen veel informtie en advies.

Wij werden prima geholpen en kregen goed advies

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

ondanks de hitte keurig gewerkt

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

alles netjes gemonteerd en vriendelijke medewerkers

Vooraf goed ingemeten en uitgelegd, alles netjes gemonteerd en vriendelijke medewerkers

Beste Elise, Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven het door aan de desbetreffende personen en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Heel positief

We werden heel gastvrij ontvangen en goed geholpen. We waren al snel geslaagd. De taart van de Smulkamer was heerlijk!

Beste Maroeska, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven je complimenten door. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prima levering en hulp bij uitkiezen bank.

Bank werd keurig bezorgd en in elkaar gezet. Schroeven hadden wat vaster gemogen en viltjes wat netter geplakt. Verder prima

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit met ons deelt. We zijn blij om te lezen dat de bank naar tevredenheid is bezorgd. Bedankt voor het aandachtspuntje, we zullen dit meenemen in de toekomst. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Over TMC Wonen