Zeer slechte communicatie en overleg

Na weken te laat van levering, bleek ook nog eens de verkeerde stoelen van kleur, wat we samen met de verkoper hadden besproken. Maar blikt dat de verkoper niet onze keuze Had opgeschreven. Na overleg met verkoper een compromie kunnen sluiten maar zeer zeker geen fijn gevoel!

• Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Heel veel luisteren en juist opschrijven wat cliënten willen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Geen

Beste Peter, Bedankt voor je review en goed dat je laat weten niet tevreden te zijn. Uiteraard ben ik gelijk navraag gaan doen bij de betreffende verkoper en toen bleek het verhaal toch genuanceerder te zijn. De bon die is opgesteld in de winkel heeft u getekend. Vervolgens is ook nog een orderbevestiging per mail gestuurd waarop dezelfde kleuren vermeld stonden. Hier hebben we geen reactie op gekregen. Om het voor u op te lossen hebben we toen de modellen uit de winkel geruild, met korting. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer er iets anders binnenkomt dan verwacht, maar in dit geval hebben wij er mijns inziens alles aan gedaan om dit goed te laten verlopen. We hopen natuurlijk dat u nu wel kunt genieten van de eetkamerstoelen! Met vriendelijke groet, Jewannes Witte TMC Wonen

Hele goede ervaring.

Aanbevelenswaardig

Ik kwam bij TMC om gordijnen te bestellen. Mooie winkel, groot assortiment, op een prettige manier is alles verlopen en de gordijnen zijn helemaal correct opgemeten, zodat deze meteen opgehangen konden worden.

Keurig afgeleverd en gemonteerd

Prettig winkelen en kopen

Wederom goede ervaring!

We werden in de winkel weer top ontvangen. Alles goed uitgezocht. Bart, de monteur, is altijd vriendelijk,kundig en netjes. Wachten alleen nog op een nieuwe rekening, maar ook dat komt weer wel goed. Als er een probleem is, wordt alles altijd netjes weer opgelost

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantgericht, vriendelijk

Fijne winkel, goed geholpen

Wij zijn heel fijn geholpen bij het uitzoeken van eetkamerstoelen, er was alle ruimte voor onze vragen. De levering en het kiezen van een tijdstip hiervoor ging snel en soepel.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantvriendelijkheid, duidelijke communicatie.

Mooie vloer perfect gelegd

Vriendelijk personeel en vakkundige leggers

• Contact met vestiging: TMC Bergen op Zoom
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Up to date houden van de keuze van de vloeren
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Vakkundig personeel

het was geweldig

die was goed

• Contact met vestiging: TMC Goes

Klantgericht, behulpzaam en meedenkend. Afspraken worden nagekomen. Uit eerdere ervaring is gebleken dat een defect door TMC snel en vakkundig wordt opgelost.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? -
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Afspraken wordne nagekomen. Indien nodig snel terugkoppeling.

fijne zaak

Vriendelijk en deskundig geholpen, perfecte aflevering van onze nieuwe meubels

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? klantvriendelijk, deskundig en heel belangrijk: niet opdringerig

Beste heer/mevrouw, hartelijk dank voor uw review! We wensen u veel woonplezier toe met uw aankopen! Tot ziens bij onze woonwinkels! TMC Wonen

Goede service netjes thuis afgeleverd.

Goede ervaring.

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Ga zo door.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Vriendelijke medewerkers

Niet positief

Lang op de bestelling moeten wachten ! Geen vriendelijk personeel !!! Bij het ophalen niet tevreden

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Kijk op opmerkinginqen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Geen

Beste meneer en/of mevrouw. Allereerst dank voor uw reactie op Klantenvertellen, goed dat u dit met ons deelt. Wat betreft uw laatste opmerking: dit is uiteraard niet de bedoeling. Als ik het goed begrijp werd u niet naar tevredenheid geholpen bij het afhalen van de bestelling in ons magazijn? Wat betreft de levertijden: daar ben ik het uiteraard helemaal mee eens. We proberen ten allen tijde de bestellingen zo snel mogelijk binnen te krijgen, tenzij anders is afgesproken. Op dit moment zijn er echter meerdere (externe) factoren die ervoor zorgen dat het heel lang kan duren. We zitten hier uiteraard bovenop, maar kunnen desondanks niet voorkomen dat de levertijden soms oplopen tot meer dan een half jaar. Onze excuus hiervoor. Al met al hopen we natuurlijk dat u nu wel kunt gaan genieten van de eetkamerstoelen! Met vriendelijke groet, Jewannes Witte TMC Wonen

100 procent tevreden

Gewoon goed

Vanaf bezoek in winkel tot het leggen van de vloerbedekking alles naar volle tevredenheid

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Gewoon zoals het hoort

Prettige winkel en personeel.

Geen nadere toelichting

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Parkeren, advies, keuzemogelijkheden

Goede service , is er een probleem kijken ze mee voor een oplossing

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Vriendelijk personeel. Altijd zoekend naar een oplossing.

Prima levering en plaatsing

Lang moeten wachten mede door de COVID periode prima te woord gestaan

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantvriendelijk

Goede service zowel in de winkel als bij aflevering

In de winkel correct geholpen, er werd alle tijd genomen. De aflevering was netjes, alles netjes in elkaar gezet en de verpakkingsmaterialen netjes meegenomen.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantgerichtheid

Meedenkend

Er wordt meegedacht, kan producten proberen en de service is uitstekend

alles is goed geregeld

we werden altijd goed te woord gestaan en ook goede adviesen. En er werd altijd naar geluisterd wat je wensen waren.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? alles

Zeer tevreden!

• Contact met vestiging: TMC Bergen op Zoom
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Sneller reageren op mails.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Vriendelijk en hulpvaardig, goed geholpen!

TMC: een goede ervaring

Al diverse keren vloeren en gordijnen gekocht bij TMC Alle keren prima geholpen en ook de stoffeerders verstaan hun vak! Complimenten!!

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Doen wat ze zeggen

Door de prettige manier van helpen.

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen

zeer goed

zeer goed