Er worden afspraken gemaakt maar niet nagekomen

Levertijd ver overschreden ,maar geen contact met ons opgenomen. Later gevraagd of ze de kastdeuren wilden afstellen,nog steeds niemand gehoord of gezien

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Afspraken nakomen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Nemen de tijd voor je

Beste meneer de Winter, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat de levertijd is overschreden. Het is uiteraard niet de bedoeling dat daar geen melding van is gemaakt. Onze excuses hiervoor. We wensen je alsnog veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

heel goed voorgelicht en prima geholpen!

we hebben een PVC vloer gelegd en een rolgordijn aangeschaft; ziet er allemaal prima uit!

• Wat zijn de sterke punten van TMC? vriendelijke bejegening

goede adviezen

was in die tijd behoorlijk gespannen maar werd correct geholpen op een leuke manier

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? je goed helpen en lekkere koffie

Er wordt meegedacht en geen enkele moeite is teveel. Vloeren zijn bij ons keurig gelegd en alles is volgens afspraak verlopen.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? geen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? verstand van zaken

Komen elke keer weer terug. Goed geholpen, prima advies! Vriendelijke en kundige mensen! Goede service

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Behulpzaam, kundig en fijn meedenken

Doen wat ze beloven

Volgens afspraak gordijn aangebracht.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent. Veel woonplezier toegewenst en we hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prima zaak

Zeer goed en vriendelijk personeel en prima service.

• Contact met vestiging: TMC Bergen op Zoom
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Klandvriendelijkheid

Beste meneer Goossens, Bedankt voor je reactie. Goed dat je dit met ons deelt. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Mooi.

Wijzelf vinden dat de pvc tegels niet echt vlak liggen. Misschien moeten ze nog wat inzakken maar ze liggen iets bol.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Vriendelijk.

Beste Marjolijn, Bedankt voor je reactie. Goed dat je dit met ons deelt. Misschien is het goed om het resultaat van de vloer nog even te bespreken met de verkoper? We wensen je veel woonplezier toe en zien je graag bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goed geholpen en vriendelijke mensen ook de bezorgers

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Beste Wim, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Zie bericht.

Winkel ervaring prima laten je heel vrij met het rondsnuffelen Mooie tafel gekocht . Service met de planning iets minder. Gevraagd of ze een mail wilden sturen is geen gehoor aan gegeven.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het advies in de winkel. Vervelend dat de service van de planning minder positief is. We zullen dit zeker intern oppakken. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prachtige zaak en me volledig thuis voelen..

Vanaf het moment dat we tmc binnenwandelen voelde wij ons zeer op het gemak.. Met een goed luisterend oor werden we geholpen en omdat er zoveel aanbod is.. Gelijk geleid naar wat we wilden en met super leuke humor en de juiste feeling hebben we een mooie tafel gekocht.. En voor een leuke prijs.. We komen snel weer eens terug :)

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Al beschreven :)

Beste Mark, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We geven je complimenten zeker door aan de verkoopster! Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goede service leuk contact

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Betrokken heid

Beste Andries, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goede service en goede kwaliteit. Alleen jammer dat er een verkeerde eettafel is bezorgd

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service en kwaliteit. Wat vervelend dat de verkeerde eettafel is bezorgd. Is dit bij levering aangegeven bij de bezorgers? Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Onze ervaring met TMC is goed tot uitstekend

Onze ervaring is dat wij goed tot zeer goed geholpen zijn met het in richten van ons appartement. De afspraken worden nagekomen en eventuele fouten worden opgelost.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? luisteren en geduld, mee denken

Beste meneer Maaskant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Het ia goed zo

Het is gewoon allemaal prima verzorgt!

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Vriendelijk ,behulpzaam, goede producten

Beste mevrouw Vermue, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We geven je compliment zeker door. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Je kañ er fijn rustig winkelen,, en word er goeď geholpen.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

enigszins teleurstelend

In brochure staat op voorraad daarom gingen we naar de winkel maar order moet nog besteld worden en duurt dan nog ruim 8 weken. Nog verveldender dat in een folder 3 weken later weer staat "op voorraad".

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? levertijden
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? vriendelijkheid

Beste Janny, Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit met ons deelt. Vervelend dat er onduidelijkheid over de levertijd is. Helaas hebben wij niet alle producten op voorraad in ons magazijn. Dit zorgt zeker voor verwarring, onze excuses hiervoor. We wensen je veel woonplezier toe met je bestelling en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Na onze oude meuk is ons huis met behulp van TMC weer helemaal leuk.

Wij besloten om eens te gaan kijken bij TMC om ons meubilair en slaapkamers op te knappen. Met begeleiding van Johan hebben wij een mooi geheel gekregen. TMC team hartelijk dank.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? begeleiding

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Leuk dat je dit met ons deelt! We geven je complimenten zeker door en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens bij TMC Wonen! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goede service en vakmenseb

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service en het personeel. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Slechte service, leuk meubel

In juli een tv meubel besteld, pas half november ontvangen. Slechte service wat betreft vertraging. Paar keer belooft om terug te bellen, dit tot 3 keer toe niet gebeurd. Mail ontvangen met onjuiste informatie en weinig inleving/empathie van medewerkers. Van kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk meubel ontvangen.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? communicatie
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit met ons deelt. Vervelend dat het zo is verlopen, dat is zeker niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor, we geven het door aan de desbetreffende afdeling. We wensen je alsnog veel woonplezier toe en hopen je zeker terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Vriendelijk geholpen

• Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

deskundig en prettig geholpen, goede vaklui.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Beste meneer van der Ploeg, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven je complimenten door aan de desbetreffende collega's en hopen je snel weer terug te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Professioneel advies bij aanschaf van ons nieuwe bed

Prettige hulp bij oriënteren welk type bed en matras bij ons paste. Geen opdringerige verkoop, maar oprechte advisering. Netjes thuisbezorgd, alles verliep exact volgens afspraak.

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantvriendelijkheid, duidelijke communicatie

Beste mevrouw Berg, Bedankt voor je feedback. Fijn dat je zo tevreden bent over zowel het advies in de winkel als de bezorging thuis. We geven je complimenten door aan de desbetreffende collega's. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

In de winkel is alle tijd genomen om ons deskundig voor te lichten.

Ook het opmeten en het plaatsen van de raambekleding is gebeurd op zeer vriendelijke, klantgerichte en professionele wijze

• Wat zijn de sterke punten van TMC? deskundige voorlichting

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Vriendelijk personeel met kennis van zaken.

Personeel is vriendelijk en heeft duidelijk verstand van zaken. Geeft advies en is dankbaar na aankoop.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantvriendelijkheid en uiteraard de keuze in meubelen.

Beste Ad, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven je complimenten door aan de desbetreffende collega. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Contact met vestiging: