Erg prettig en mee denkend.

Wij zijn bijzonder tevreden over het advies en de service van TMF meubel afdeling.m.n de Hr.Peter Tanis en bevelen dit bedrijf gaarne aan.

Goede service van kundig personeel

Goede service van kundig personeel, prijstechnisch mag het wel iets scherper

Prima service en hoog gekwalificeerde en vriendelijke mensen

Vakmensen die hun werk serieus nemen. En er naar streven tevreden en blije klanten achter te laten als de klus is geklaard. En mocht er toch iets mis of tekort zijn dan word er altijd een oplossing gevonden hoe dan ook.

Zeer positief en klant vriendelijk

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Zie hier onder

Mooie vloer gekocht, ligt er netjes in. Wel wat mis gegaan met de planning maar dit is naar behoren opgelost

Beste Peter, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent over de vloer. Vervelend dat er wat misging op de planning, maar goed om te horen dat het inmiddels is opgelost. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Vriendelijk en prima service.

Prima ervaringen; goed geholpen in de winkel, afleveren meubels prima en op de afgesproken tijd, nalevering ook prima.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar doen we het uiteraard voor. We geven het door aan de desbetreffende personen en hopen je snel weer terug te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Slecht afgeleverd

Lade handvat schroef doorgedraaid en kon niet vast gezet worden. Deurtjes dressoir scheef in kast en scharnieren krom.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Vervelend dat de meubels niet goed afgeleverd zijn. Klopt het dat dit nog niet bekend is in de winkel? Graag ontvangen we foto's van u zodat we dit verder kunnen oppakken. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prettige en vakbekwame hulp bij de keuze van diverse meubelen.

We hebben de samenwerking met de diverse mensen van TMC als heel prettig ervaren , vooral het meedenken om alles bij elkaar te laten passen in het interieur van ons nieuwe appartement.

Beste Lambrecht, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe. We hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Levering was geheel volgens afspraak. Beter kan dus niet

In de loop der jaren heb ik al vele malen zaken gedaan met tmc. Tot nu toe steeds tot volle tevredenheid.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat allesweer naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. Veel woonplezier toegewenst en we hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Zie hieronder

Heel vriendelijk en ter zake kundig personeel. Vriendelijke belangstel die netjes werkt.

Beste klant, Bedankt voor je positieve review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het personeel. We geven het door aan de desbetreffende collega en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Een complexe marmoleumvloer perfect gelegd cf planning, klasse!!

Een louter positieve ervaring! In Goes zijn wij prima geadviseerd door Niels Witte. We ontvingen een heldere offerte & planning. Vervolgens is in twee dagen de vloer gelegd over de bestaande tegelvloer. Op dinsdag werd deze vloer geëgaliseerd met egaline waarna op donderdag het marmoleum werd gelegd. De stoffeerders waren zeer terzake kundig en hebben een perfect gladde vloer opgeleverd. De naden werden keurig gelast. Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit, service-gerichtheid en reële prijsstelling van TMC!

Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback. Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven het door aan de desbetreffende collega's. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Vriendelijk personeel

We zijn goed geholpen, en konden het tv meubel snel ophalen

Beste Elfi, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

vriendelijke personeel

goed en vriendelijk ontvangen allen vind het jammer dat er niet alles bij zat dus kon mijn bed niet goed opdekken molton deken was er niet bij en mijn hoes laken niet moest er wat anders op verzinnen

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Vervelend dat het beddengoed niet is meegeleverd. We hopen dat het inmiddels geregeld is. Zo niet, schroom niet om contact op te nemen met de verkoper. Veel slaapplezier toegewenst met je nieuwe bed! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Alles netjes en correct verlopen.

Alles netjes en correct verlopen.

Beste klant, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. We wensen je veel woonplezier toe en zien je graag terug bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prima service, vakkundig personeel !

Betrouwbaar bedrijf !

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent over TMC Wonen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Vriendelijk en klantgericht

Vriendelijk personeel, foutje bij de levering, maar prima opgelost.

Beste Marcel, Bedankt voor je feedback. Goed om te lezen dat je tevreden bent en dat het probleempje inmiddels ook opgelost is. We wensen je veel woonplezier toe en zien je graag terug bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Mooie producten, goede kwaliteit en top service!

2 keer zelf artikelen opgehaald in Goes en beide keren netjes geholpen. Niemand te beroerd om even te helpen en altijd aardig. Artikelen zelf ook mooi en van goede kwaliteit. Levertijd ook goed ingeschat beide keren. Net iets eerder geleverd of precies op tijd.

Beste Henne, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven het door aan onze collega's van de verkoop en het magazijn. Veel woonplezier toegewenst en we zien je graag terug bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Wachttijd iets langer dan gehoopt Bezorgers dikke pluim. Zij hebben mijn hele set geïnstalleerd. Vet compliment!! Dus al met al zeer tevreden.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. Wachttijd blijft altijd een aandachtspuntje, maar helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van onze leveranciers. We geven het compliment door aan onze monteurs en wensen je veel woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

goede service als altijd !

goed geholpen in de winkel, duidelijke afspraken en info, keurige aflevering op afgesproken tijd :)

Beste Rien en Lucie, Bedankt voor jullie positieve feedback. Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. We geven het door aan de desbetreffende collega's en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goed.

Goed advies gehad van Nelleke.

Beste Mary, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het geleverde advies. We geven het door aan onze collega Nelleke en wensen je veel woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Vakkundig, zorgvuldig, met goede (centrale) regie bij de uitvoering.

Persoonlijke advisering in de winkel met diverse (digitale) varianten. Uitwerking en duidelijke offerte(s). Uitvoering op vooraf gecommuniceerde dagen. Coördinatie en regie bij uitvoering. Perfect resultaat! Geen prijsvechter, maar service, service, service.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven het door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe. We zien je graag terug in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Wens van de klant wordt goed opgepakt

Wederom een heerlijke bank bij jullie gekocht. Ook de boxspring (nog nooit gehad) bevalt uitstekend. Onze beide wensen qua matras werden gerealiseerd. Met het oog op de toekomst werd een elektrische bodem aanbevolen, nou...super!

Beste Anneke, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega en wensen je veel woonplezier toe met de nieuwe bank en boxspring. Graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

goede service vriendelijke medewerkster

goede service en ik ben altijd goed geholpen door Annelies

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. We geven het door aan onze collega Annelies en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Montage is zeer goed. Verkooptechnisch was het advies niet top.

Ik vond het advies qua verkoop matig en achteraf is het product niet 100 procent conform verwachting. Bij inmeten bleek het aangeboden product niet te voldoen en nu is het niet 100 procent verduisterend wat vooral op de slaapkamer van onze dochter wel een vereiste was.

Beste Arjan, Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit aangeeft, dat is uiteraard niet de bedoeling. Vervelend dat het zo is gelopen, onze excuses hiervoor. We geven het door aan de desbetreffende collega en zien je graag weer terug bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Heel goed geholpen

De service was heel goed heel netjes geholpen.

Beste Theo, Bedankt voor je feedback. Fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en zien je graag terug in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Over TMC Wonen

Filter op Taal