Pvc vloer

De vloer ligt heel netjes en Frank was een vriendelijke en kundige monteur.

Heel matig.

Niet produkt ontvangen wat we hadden besteld....waarschijnlijk weer TIEN weken wachten!!! Betreft stoelen die we MET stiksel hadden besteld maar zijn geleverd met GLADDE rugleuning. Hier worden we niet blij van!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het zo is gelopen. Ik begreep van mijn collega Gerard dat hij inmiddels ter plaatse is geweest en dat het verder opgelost gaat worden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prima service door vriendelijke mensen

Prima service door vriendelijke mensen

Prima service, klantgericht, vriendelijk en met een hoge kennisgraad

Prima begeleid bij de aanschaf van nieuw meubilair, geen dwang, grote kennis van zaken, klantvriendelijk en een goede opvolging. Afspraken volledig nagekomen.

Perfect, komen alle afspraken na

De aandacht die de verkopers voor je hebben is meesterlijk Perfecte service, de verkoper had beloofd, dat de jongens naar een stoel zouden kijken(die niet bij jullie gekocht is) zonder probleem opgelost heel tevreden, konen zeker terug bij TMC👍👌🏽

Vraag naar bijzonderheden zie veld

Vraag dat aan meneer Butijn

Beste klant, Bedankt voor je feedback. We hopen dat onze collega inmiddels contact met je heeft. Als er verder vragen zijn, schroom niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Helemaal perfect

.wij zijn zeer tevreden over uw diensten. We hebben geen enkele aanmerking. De klacht van de geplaatste luxaflex rolgordijnen is meteen in behandeling genomen en zal naar wij hopen en zeker ook op vertrouwen goed afgehandeld worden. Wij zijn voor de derde keer zeer tevreden.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je opnieuw tevreden bent over TMC Wonen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We hopen dat de klacht snel wordt opgelost en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens in één van onze woonwinkels! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Woonontwerp naar tevredenheid , communicatie moeizaam

Lange doorlooptijd, 5 maanden vanaf eerste contact tot oplevering van geheel. Communicatie tussen verschillende afdelingen (winkels in winkels) maakt het niet overzichtelijk daarnaast heeft contactpersoon weinig vertrouwen gehad in serieusheid van totaal-project, deze heeft in de laatste maanden geen enkel contact meer gezocht/informatie verstrekt, hierdoor zelf steeds achter zaken aan moeten gaan, dit verdient geen aanbeveling. Laatste verzoek niet nagekomen. Producten en resultaat is naar tevredenheid, bezorging/plaatsing netjes en kundig.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Ellen, Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het traject zo is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Hiervoor bieden we graag onze excuses aan. Fijn om te lezen dat het resultaat mooi is geworden. We wensen je veel woonplezier toe en zien je graag terug bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Zoals altijd goed geholpen.

We zijn al 37 klant en dat spreekt voor zich ! Altijd vriendelijk, meedenkend personeel. Alles wordt gedaan om de klant tevreden te houden, kortom...een zaak om bij te blijven.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent en ook alweer zoveel jaar tot ons klantenbestand behoort. Heel goed om te horen! We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Super service en geweldige vakmensen

Zoals boven al wordt beschreven

Beste Janny, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega's en hopen je snel weer terug te zien bij TMC Wonen. Veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Ik werd goed geholpen in de winkel. Het personeel was aardig en luisterde goed naar mijn wensen.

Beste klant, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over het personeel. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven het door aan de desbetreffende personen en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

zeer vriendelijk en deskundig geholpen, men neemt tijd voor de klant

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Zeer goede service

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Leuke begeleiding en deskundig bij uitzoeken stoelen voor onze dochter met een beperking.

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven het door aan de desbetreffende collega en hopen je snel weer terug te zien bij TMC Wonen. Veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prima ervaring

Beste Eline, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Fijn.

Vriendelijk geholpen door Nelleke, rustig en niet opdringerig en met koffie. Met vertrouwen zien we de komst van de vloerbeschermers onder de poten van onze stoel komen.

Beste Cor, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent. Daar doen we het uiteraard voor. We geven het door aan onze collega Nelleke. Veel woonplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

je voelt je echt welkom in de winkel

de verkoopster heeft heel goed meegedacht om de juiste keuze voor ons te maken. het artikel kwam vlak voor onze vakantie, maar mocht gewoon bij hun blijven staan. het artikel is keurig geplaatst en de rommel namen ze weer mee! met andere woorden : goed zo TMC !

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent over het advies in de winkel en onze service. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven het door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

uitstekend

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

prima uitvoering in alles

bij de keuze van de meubels en de vloer n de af wikkeling hiervan zijn wij uitstekend geholpen. Johan Witte jr nogmaals bedankt . Het resultaat de levering en het leggen van de vloer zijn wij erg tevreden. Afspraken prima nagekomen nogmaals bedankt.

Beste klant, Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. We geven dit door aan onze collega Johan en aan onze monteurs en hopen je snel weer te zien in één van onze woonwinkels. Veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Helaas duurde de bestelling van de stoelen erg lang

Beste klant, Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit met ons deelt. Het is inderdaad erg vervelend dat de levertijd soms behoorlijk lang kan zijn. We doen onze uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar helaas zijn wij hierin ook afhankelijk van onze leveranciers. Veel woonplezier toegewenst en graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Prima geholpen

Goede ervaring gehad. Zeer tevreden.

Beste Dingena, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Nette, goede sevice

Keurig nette afhandeling en begeleiding en advies

Beste Hugo, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel woonplezier toe en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Vlotte afhandeling door vriendelijk personeel

Zowel het advies bij de bestelling als de afhandeling bij het ophalen waren prima, zoals gewend.

Beste Herman, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. We geven het door aan de desbetreffende collega's en wensen je veel woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

niets is te veel

Heel vriendelijk geholpen door Bart in BoZ! Ook de man die de gordijnen kwam hangen aardig en netjes werken.

Beste Mirjam, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. We geven het door aan onze collega Bart en de monteur en wensen je veel woonplezier toe. Graag tot ziens bij TMC Wonen. Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Goede service en vriendelijke behandeling

Gekocht meubilair op tijd goed afgeleverd

Vakmanschap, efficiënt , aangenaam contact

Het contact met TMC en de verrichte diensten heb ik als bijzonder aangenaam ervaren. Groot compliment voor Machteld de Bruine. Zij kan op een geweldige wijze deskundigheid koppelen aan inlevingsvermogen aan de wensen van de klant. Dan kom je tot een fantastisch resultaat! Alle medewerkers van TMC die de werkzaamheden bij mij hebben uitgevoerd waren geweldig: vakkundig en aangenaam in de omgang. Enkele onvolkomenheden zijn snel verholpen. Conclusie: super tevreden! Ik kan TMC een ieder aanbevelen! Het e-mail adres kan ik in het geld niet wijzigen, maar het is gewijzigd in cm. jobse@zeelandnet.nl

Beste klant, Allereerst hartelijk bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee. We geven het compliment door aan onze collega Machteld (en anderen) en hopen je snel weer terug te zien in één van onze woonwinkels. Bedankt voor het doorgeven van het e-mailadres. We zullen dit aanpassen in ons systeem. Veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Leandra TMC Wonen

Over TMC Wonen

Filter op Taal