Mooie zaak met veel uitzoek.

Vriendelijke en professionele bediening.

uitstekend

Ik ben uitstekend geholpen en de bezorging was ook in orde

Matig tot voldoende

Advies is prima service duurde wel lang . Kwaliteit van geleverde materialen is goed .

• Contact met vestiging: TMC Bergen op Zoom
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Beter overleg met goes . Mijn spullen lagen al klaar in goes , en bergen zei steeds dat alles er nog niet was .
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Leuk personeel heel behulpzaam .

Prima geholpen, levering volgens afspraak

Alles geleverd volgens afspraak

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? diverse mogelijkheden en uitzoek

Niet goed

Omdat er een wachttijd van 6 tot 8 weken werd beloofd voor onze linnenkast maar wij daar dubbel zo lang op hebben moeten wachten, terwijl hij bij de leverancier in Duitsland gewoon op voorraad was. Al die weken maar zonder kledingkast gezeten. En dan nog maar niet te spreken over de communicatie die daar bij kwam kijken. Gewoon erg *** en ik raad ook absoluut iedereen af om nog maar iets te kopen op bestelling. Gelukkig krijg ik vaak de feedback dat ze hier inderdaad dezelfde ervaring en dus mening over hebben!

• Contact met vestiging: TMC Goes

Beste mevrouw van den Dorpel, Allereerst dank voor uw reactie en review op Klantenvertellen. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het verloop van de order en de communicatie hierover. Uiteraard ben ik er gelijk even ingedoken om te kijken hoe het allemaal gegaan is. Op de geschreven bon die u bij aankoop hebt meegekregen staat bij uitleverweek: week 15 onder voorbehoud. 13-5 heeft u van ons een mailtje gehad dat de linnenkast binnen was en u heeft het 23-5 bij ons logistieke centrum afgehaald. Het voorbehoud bij een leverweek moeten wij altijd maken, zeker in de huidige (markt)omstandigheden. U geeft aan dat het op voorraad zou zijn bij de Duitse leverancier, maar is dit besproken tijdens de verkoop? Het is zeker niet standaard op voorraad, anders zouden we veel sneller kunnen leveren. Sterker nog, de levertijden wisselen heel erg omdat de leveranciers met moeite aan grondstoffen kunnen komen. Wat betreft de communicatie: kunt u aangeven wat hier misgegaan is? In de order zie ik namelijk wel een notitie dat u op 4-3 geïnformeerd bent over de uitlopende levertijd. De leverweek was toen uitgesteld naar week 20, wat we gelukkig nog met een week hebben kunnen vervroegen. Tot slot: ik vind het vervelend om te lezen dat u iedereen afraadt om bij TMC te kopen. U krijgt vaak de feedback van anderen dat ze dezelfde ervaring hebben. Graag zou ik in contact komen met deze klanten want misschien kunnen we hier ook wat misverstanden uit de weg helpen. Aan de andere kant krijgen we gelukkig ook veel positieve feedback, zie bijvoorbeeld de andere reviews hier op Klantenvertellen. Ik hoop dat mijn antwoord het een en ander verduidelijkt heeft, anders hoor ik het uiteraard graag! En ik hoop natuurlijk dat u nu kunt genieten van de linnenkast. Met vriendelijke groet, Jewannes Witte TMC Wonen

Communicatie kan persoonlijker

Persoonlijk benaderen

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Communicatie
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

zeer goed komen afspraken na

Bijna alles klopte maar dat is goed verholpen.Het winkelpersoneel was goed en je kreeg ruim de tijd voor uitleg wat er mogelijk was. kortom een goede ervaring met TMC ga zo door.

levertijd korter dan aangekondigd

Prima ervaring.

Goed advies en prima montage.

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantvriendelijk en deskundig.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Goede uitleg. Alle afspraken zoals uitgelegd nagekomen

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Professioneel advies

niet geleverd wat was afgesproken

IK had 6 stoelen besteld er zijn er maar 3 geleverd . De andere 3 stoelen komen pas in juli .Zitten we nu met 3 nieuwe en 3 oude stoelen

Professionals

Prettige samenwerking, mooie producten en technisch bekwaam personeel

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Kwaliteit, klantgreichtheid

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Mooie kast voor een goede prijs en prima service!

We zijn erg tevreden over TMC. Zowel over het bestel- en betaalproces als over het communiceren via de mail nav vragen en de levering; alles heel goed verlopen. De planning van bezorgen en de wijze van bezorgen; echt perfect gegaan. Bedankt !

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.

Prima bedrijf die weten wat ze verkopen en goed luisteren naar de klant wat de behoefte is

In Bergen op zoom gaan kijken voor een luxaflex maar voor op het raam, een offerte gekregen. Na 3 weken komen op meten maar de opmeten had een beter idee en de offerte aangepast, montage 3 weken later. Nog steeds rug blij mee.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Samenwerking en kennis

Fijne winkel

Prettig geholpen, goede uitleg.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Veel kennis van zaken

Heel goed!

Deskundige vriendelijke medewerkers en vlotte afwerking

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Geen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Alles

Zoals altijd is de service goed

Het personeel nam alle tijd voor ons. Ze weet waarover ze praat!!

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Geen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Service

De laatste afhandeling van mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Maar naar een aantal keren telefonisch contact gehad te hebben en met wat geduld is het uiteindelijk goed gekomen.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Beter plannen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Aardig

De levertijd was heel lang en toen kwam het binnen en was het nog niet goed ook

Jammer dat de communicatie minimaal is

• Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Bij aankoop aangeven dat je bijv.kunt kiezen uit verschillende pootjes onder bank

Goed geholpen!

Erg vriendelijk en goed geholpen, heb fijn advies gekregen.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Niet alle medewerkers weten evenveel
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Vriendelijk, goede service, goed advies

Prima!

Afspraken nagekomen. Tapijt goed en snel gelegd. Details (metalen strip, leveren van anti-vlekkenmiddel) opgevolgd. Wij zijn tevreden.

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Rommel zou na afloop beter opgeruimd kunnen worden (plastic, kleine stukjes tapijt), verder prima
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Afspraken nakomen. Communicatie.

Nette en vriendelijke behandeling.

Telefonisch en mailcontact en aflevering als prettig en correct ervaren.