TMC houdt zich aan de afspraken. Het geleverde ziet er goed uit. De montage ook.

Excuses voor de vertraagde reactie op uw verzoek. Ik was niet eerder in de gelegenheid het geleverde te bekijken. Het ziet er prima uit. Alles volgens afspraak.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Werken volgens afspraak

snelle en vakkundige uitvoering

Na een snelle afspraak voor beoordeling op locatie op zeer korte termijn een offerte waarna een vakkundige montage volgde

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Correct en vakkundig

TMC staat voor je klaar.

Meedenkend vriendelijk geholpen.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Altijd een mogelijkheid

Goede en vakkundige begeleiding en uitvoering

De advisering was vakkundig en enthousiast. De uitvoering was correct en vakkundig

• Contact met vestiging: TMC Kruiningen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? vakkundige begeleiding

goede kwaliteit en met name degene die de spullen thuis afleveren verdienen een pluim!

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Erg tevreden over het eind resultaat.

Goede service in de winkel, inmeten prima, maar een offerte duurde erg lang, meer dan 10 dagen. Ik moest zelf contact opnemen. Bleek dat er geen emailadres bekend was, maar wel een telefoonnummer.

• Contact met vestiging: TMC Bergen op Zoom
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? offerte sturen was wat slordig.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Uitvoering.

Het is naar tevredenheid

We zijn tevreden met onze aankoop, hoewel die wel duur is. Als we de dimmer gebruiken knipperen de spotjes dus die moet nog vervangen worden. We hopen dat dat snel opgelost wordt.

Redelijk en goed

Redelijk: Ik had in Goes een afspraak gemaakt voor tapijttegels Toen ik in Goes aankwam was mijn afspraak daar niet bekend, mogelijk dat die bij de project afdeling terechtgekomen is. Er moest dus 'direct' een verkoper komen opdraven. (Deze verkoper zou op een later tijdstip bij de project afdeling nagaan of daar de afspraak bekend was.) Lichte tapijttegels waren er niet. Dus gewone vloerbedekking uit gezocht. Ik kwam voor lichte vloerbedekking dus de keuze was eigenlijk snel gedaan en gevonden wat ik zocht. Goed: De stoffeerder met zijn 'hulp' waren uitstekende lui. De 'baas' was een echte oude rot in het vak en heeft prima werk verricht. Ik was en ben er blij mee!!!

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? een afspraak bevestiging voor opgegeven vestiging, tijdstip, en mogelijk verkop(st)er
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Aandacht

Prima ervaring, zeer klantgericht

Onze bestelling in december naar verwachting en afspraak uitgevoerd op correcte wijze, zeer tevreden.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? afspraken nakomen

Teleurstellend

Een maatwerk tafel besteld in zwart eiken rond. Bij de aankoop was er twijfel of de tafel geleverd zou kunnen worden in mat zwart. De fabrikant Seuren gaf aan, dat dit misschien niet het gewenste resultaat zou hebben in zwart. TMC nam het risico op zich, wat we erg fijn vonden. Toen de tafel geleverd is, was er helemaal geen communicatie meer. We hadden verwacht, dat er nog wel contact met ons zou zijn ivm het onzekere wat betreft het resultaat. Je verwacht toch dat er iemand van TMC contact opneemt om te informeren of de tafel was zoals gehoopt. Maar helaas alleen de rekening… Vervolgens zelf nog contact moeten opnemen wat betreft het onderhoud en garantie van de tafel. We hadden toch wat meer belangstelling verwacht vanuit TMC. .

• Contact met vestiging: TMC Kruiningen
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Service en klantencontact
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Kwaliteitsproducten

Beste Lenny, Bedankt voor je review op Klantenvertellen. Ik had deze doorgestuurd naar mijn collega om te vragen hoe het zat. Ik begreep dat er al telefonisch contact geweest is en dat de tafel verder in orde was. Het onderhoudsmiddel zou ondertussen ook geleverd moeten zijn. Mocht dit niet kloppen, hoor ik dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Jewannes Witte

Goed geholpenn in de winkel en bij aflevering

We zijn in de winkel netjes geholpen. Bij aflevering alles netjes op zijn plaats gezet en alles netjes afgesteld. Zelfs viltjes voor onder de poten waren voorzien

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Goede hulp

Superleuk service, beter kan niet!

Erg positief qua service en bezorgen, beter bedrijf bestaat niet. Enkel is aandachtspunt om je personeel wat netter te laten kleden, veel dames lopen met zeer korte rokjes rond en soms zijn die ook nog van leer, vind ik geen net getuigenis en professionele uitstraling!

• Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Nettere kleding voor personeel, rokjes komen hoerig over.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Service en communucatie

Beste meneer en/of mevrouw Vernooij, Bedankt voor uw reactie en review op Klantenvertellen. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de service en het bezorgen, we zullen dit zeker terugkoppelen naar de betreffende personen. Wat betreft het aandachtspunt: we zullen dit doorgeven aan de bedrijfsleider van die afdeling. Met vriendelijke groet, Jewannes Witte TMC Wonen

Geweldige begeleiding en advies

Complimenten voor Carina !

goede service

Door de medewerker werd goed advies gegeven en was zeer klantvriendeijk.

uitstekend

Goede service en nette afwerking.

top

top

• Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? prima service, aardig personeel

Prima ervaringen

Snelle service en persoonlijke benadering.

Vriendelijk en deskundig personeel

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? ?
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? deskundig, vriendelijk en mooie degelijke spullen

Eerlijk advies gekregen, levering en in elkaar zetten verliep ook goed. Ben zeer tevreden over de aankoop en hoe alles is verlopen, nu genieten..

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? groot aanbod voor elke portemonnee

prima tevreden

zeer tevreden werd keurig netjes voor ons in elkaar gezet

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? zo doorgaan
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? zeer goede service

Ik ben heel tevreden met TMC

Heel vriendelijk en kundig personeel in de winkel.

Super service!

Altijd netjes op de hoogte gehouden van het hele proces van kopen tot leveren. Top!

Positief

In deze winkel wordt je nog behandeld als een klant is koning. En dan in de positieve zin.

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Juiste kennis van zaken. Meedenken en tijd voor de klant.

Prima geholpen en super service.

Behang uitzoeken is een crime maar door ons op een goede manier door de boeken te leiden waren we er toch snel uit.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Volop keuze en fijne bediening.

Goed advies!

Alles rustig kunnen bekijken en bespreken.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Grote bereidwilligheid om alle vragen te beantwoorden

Marconistraat 13

4461HH Goes