Eerlijke voorlichting en heel service gericht. Mooi product.

Fijne en heldere voorlichting over product in de winkel. Om goede keuze te maken ook een thuisbezoek met stalenboek. Ook thuis als er vragen zijn naar aanleiding van geleverd product. Wij komen terug voor een ander product.

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Heel nadrukkelijk de structuur van het leer benoemen. Klopt niet helemaal met de staal
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Eerlijke voorlichting en service gericht

goede service

direct gereageerd op onze vraag per ,wil

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? sevice en goed advies

Dit noem je service!

Geweldig meedenken, ruimte voor creativiteit, mooie producten en voor elk budget wordt er naar een passende oplossing gezocht.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantgericht, eerlijk en creatief

zeer behulpzaam

snelle service super vriendelijk

Vakmanschap

Mooi gemaakt. Voldoet aan verwachting.

Correct

Duidelijke afspraken gemaakt, punctuele uitvoering van de werkzaamheden.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? goed opgeleide medewerkers

Prima informatie

Prima service en advies

Ik heb bij de aankoop van onze eettafelstoelen goed advies gekregen en de stoelen werren zelfs bij ons thuis afgeleverd omdat we ivm corona niet naar de winkel mochten komen! Prima service dus!

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Goede persoonlijke service

Aankoop prima, aflevering matig

Het meedenken en de oplossing, die mij geboden is om mijn krakende stoelen in te leveren en nieuwe stoelen te kopen met een behoorlijke korting, daar was ik zeer tevreden over. De kwaliteit van de stoelen is prima en ze zitten goed. Mijn schoondochter Marjo was zeer ontstemd over het feit, dat de bezorgers geen mondkapje droegen en ook niet aan mij gevraagd hebben of ik dit wilde!!

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Aflevering
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Vinden van een oplossing voor mijn klacht

bij met mijn nieuwe gordijnen

goede service veel keuze

Goed geadviseerd

In deze pandemie toch een persoonlijk advies. Blij mee.

Deskundig en netjes

Positief netjes gewerkt. Goede kwaliteit

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Vakmanschap netheid

Dik voor mekaar

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Onze vloer is netjes gelegd door Jan en Wouter. Er was gezegd 2 dagen is het klaar, de planning maakt er 1.5 dag van en tot slot zijn ze 2.5 dag bezig geweest, dat was wel jammer, maar het eind resultaat mag er wezen.

• Contact met vestiging: TMC Kruiningen
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Betere planning.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Kwaliteit en service

Goed interieur advies

Wij zijn uitstekend geholpen met de keuze van ons meubilair. Qua kleur en vorm is het uitstekend afgestemd op ons interieur.

Prima, klantvriendelijk.

Bij het uitzoeken van de tafel was de mevr in de winkel ook bereid om te helpen. De bezorgers waren ook erg vriendelijk. ik heb geen bijzonderheden te vermelden. Bedankt voor de tafel en het in elkaar zetten.

Een mooi resultaat!

Onze trap is weer als nieuw. De monteur was deskundig en vriendelijk. Goede service. We zijn blij met het resultaat.

prima,maar...

Spreek met de planning af dat werkzaamheden s'middags om ca 13.00 uur verricht zullen worden en 2 dagen later krijgen we een sms bericht dat de mannen de volgende dag om 8.00 uur op de stoep staan. Werkzaamheden verder prima uitgevoerd.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

goed en leuk geholpen in de zaak, zeer tevreden over het bezorgteam

zie boven

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? persoonlijke aandacht, goed advies

Vakkundig en servicegericht

Vloer, luxaflex en gordijnen gekocht en geplaatst door TMC Wonen. Prettige verkoop, goede adviezen, geen haastwerk. Vakkundige medewerkers die alles netjes hebben geplaatst. Aan te bevelen.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Vakkundig, klantgericht

Zeer tevreden!

Wij zijn uitstekend geadviseerd bij deze aankoop. Zeer ervaren medewerkers voor het meten en ophangen van de lamellen. Het resultaat is prachtig.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Zeer bekwaam en ervaren medewerkers

Degelijk werk, realisering volgens afspraak

De termijn waarbinnen het werk werd aangevangen en gerealiseerd was vroeger dan gepland. Voortvarend aangepakt en binnen redelijke tijd uitgevoerd. Jammer dat een beschadiging aan een kunststof onderdeeltje van de trekstang van de ventilatieopening niet werd gemeld. Voor de vooraf beloofde dinerbon was een telefoontje achteraf nodig.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Ook kleine schades melden
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Werk grotendeels volgens afspraak

Levering van 8 maanden

Wij moesten 8 maanden op onze levering wachten. Slechte communicatie waar steeds om gevraagd moest worden. Dit hadden wij niet van jullie verwacht.

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Communicatie, punctualiteit, oplossingsgerichtheid
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Beste Wouter, Bedankt voor je reactie en goed dat je dit aan ons laat weten. Ik ga er graag even op in, zeker na navraag gedaan te hebben bij de betreffende verkoopster. Als TMC willen we graag de verwachtingen overtreffen. Het is duidelijk dat we dat in deze situatie niet gedaan hebben, maar dat ligt hier buiten onze macht. De levering heeft heel lang op zich laten wachten, hier balen wij uiteraard zelf ook van. Het heeft uiteraard ook onze voorkeur om een week na het plaatsten van de bestelling de order uit te leveren. Normaal gesproken is dit al niet mogelijk, maar zeker niet nu we te maken hebben met Covid-19. Dit is niet om ons achter te verschuilen, maar Covid-19 heeft een aantal gevolgen: - fabrieken liggen stil omdat er niet geproduceerd kan/mag worden; - de vraag in 2020 is enorm toegenomen waardoor productietijden opliepen - door de toenemende vraag en productie stilstanden was er een enorm tekort aan allerlei grondstoffen en lopen productietijden én prijzen enorm op. Graag wil ik ook nog vermelden dat we in deze situatie een compensatie hebben gegeven voor de lange wachttijd, in dit geval een uitzonderingssituatie gezien het feit dat de wachttijd buiten onze macht ligt. Ik hoop dat dit wat duidelijkheid biedt, anders hoor ik het uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Jewannes Witte TMC Wonen