Vakkundig en professsioneel

Zeer prettige ervaring in de winkel en de vloerbedekking is gelegd door een absolute vakman, die problemen meteen signaleerde en oploste, het was helemaal naar wens!

• Contact met vestiging: TMC Bergen op Zoom
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Vakkennis en behulpzaam

Fijne winkel!

We werden uiterst vriendelijk en op kundige wijze geholpen. Alle afspraken zijn correct nagekomen!

• Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantvriendelijk

Kwaliteit, service en aardige medewerkers

Prima service en behulpzame medewerkers

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? geen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? service en kwaliteit

Goede service, capabel personeel

Een ieders ervaring en wensen zijn anders, dus iets aanbevelen doe ik nooit.

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Alles wel zeer prijzig.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Mooie collectie,

Zeer tevreden, en aardige mannen alles in orde.

zeer tevreden, goed geinformeerd

• Wat zijn de sterke punten van TMC? goed geholpen

Vakkundig, attent, vriendelijk, kwaliteit.

Ik heb hier niets aan toe te voegen

• Wat zijn de sterke punten van TMC? zie boven

Dit bedrijf maakt het verschil!

Dit bedrijf maakt het verschil en is de reden dat ik als tevreden klant altijd terugkom. Het totaalplaatje van vriendelijke medewerkers met produktkennis, het vakkundig komen inmeten, het makkelijk on-line een tijdafspraak maken, de vakkundige installatie én het meenemen van alle verpakkingsmaterialen maken voor mij het verschil. Topbedrijf!

• Contact met vestiging: TMC Bergen op Zoom

Plezierig

Fijne winkel om te kopen, goed advies en veel keuze.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Correcte afspraken gemaakt ,zee r goede en nette medewerkers gehad bij de aflevering en voorheen ook met de afwerking van verschillende dingen en weet je wat nou zo fijn en prettig is dat er gezegd wordt:Eerst moet alles in orde zijn en dan betalen!!!Dat geeft een stuk vertrouwen,en daarom komen we naar Goes!

• Contact met vestiging: TMC Project

goede woonwinkel

Goes is mooie winkel met uitgebreid assortiment. InBergen op Zoom op de verfafdeling geweest, vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Voor sommige produkten toch weer Goes nodig gehad

• Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? soms zoeken naar geschikte medewerker
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? veel produkten in eigen beheer, ruim assortiment van aangesloten fabrikanten

Heel goed

Heel goed

alles is prettig verlopen

wij werden goed geadviseerd en er werd met ons mee gedacht.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? het inleven in onze situatie

De medewerkers werken goed en vakkundig, voor zover ik het als leek kan beoordelen..

Tot nog toe zijn onze ervaringen positief.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Behang was prima. Service niet.

Gereserveerd behangafstoomapparaat was er niet. Ik moest toen adhoc een apparaat gaan huren bij een ander bedrijf. Hier zaten extra kosten aan vast. Ik snap dat waar gewerkt wordt , er fouten worden gemaakt. Maar ik had het niet meer dan redelijk gevonden als TMC het probleem opgelost had, aangezien de fout bij hen lag en er voorgesteld zou zijn de extra kosten te vergoeden.

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Fouten herstellen, zonder extra kosten voor de klant
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Behang en informatie vooraf was prima.

Beste Karin, Bedankt voor je reactie en review op Klantenvertellen. Het klopt inderdaad dat wij soms als service een stoomapparaat uitlenen, maar deze is defect op dit moment. Hierdoor konden wij helaas het stoomapparaat niet uitlenen inderdaad. Ik begrijp niet helemaal waarom wij de kosten dan zouden moeten vergoeden die u gemaakt heeft? Is het behang uiteindelijk wel mooi geworden? Jewannes Witte TMC Wonen

• Contact met vestiging: TMC Goes

Mooie winkel in Kruiningen. Verstand van zaken. Goede voorlichting. Fijne benadering. Ook in Goes geweest. Iets drukker.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? klantgericht

goede voorlichting omtrnt stof en onderhoud van de bank.

Prettig

Onze ervaring met ylva was buitengewoon prettig We zijn erg goed geholpen tijdens onze bezoeken

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Vriendelijkheid, meedenkend vakbekwaam

Fijne communicatie en prachtige producten van hoogwaardige kwaliteit!

Zeer tevreden Enthousiaste medewerkers denken mee en zoeken samen naar oplossingen We genieten van de mooie raam- en vloerbekleding

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Goede communicatie

Alles goed geregeld

Idem

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Geen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Prijs en kwaliteit verhouding, klantvriendelijk

Prima service, persoonlijke behandeling en korrekte levering

Alles oké

correct, verzorgd, professioneel

We zijn zeer tevreden over zowel de voorbereiding, uitvoering als afwerking. De vloerder werkte erg verzorgd en professioneel.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Er waren een paar tegenvallers

Het resultaat zoals het nu is, is uiteindelijk naar tevredenheid. Maar dit heeft wel enige moeite gekost. De totaalprijs viel erg tegen door een foute berekening in de offerte die door een van jullie medewerkers was gemaakt. Hierdoor moest veel meer materiaal gekocht worden. Ook waren de gordijnen niet goed van lengte waardoor wij deze later opnieuw in moesten leveren om te laten vermaken. Voor het terug laten hangen moesten wij zelf achteraan bellen omdat dit over het hoofd was gezien in de planning. Als laatste kwam de rekening van de laatst gelegde vloer steeds niet. Daar zijn wij zelf na 2 maanden maar eens achteraan gegaan.

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Niet teveel aarzelen als je een klant in de winkel ziet staan. Zeg minstens even gedag, ook als je de klant niet gaat helpen. We hebben wel eens verloren gestaan omdat iedereen naar elkaar keek 'wie gaat er helpen?' en er vervolgens nauwelijks actie werd ondernomen. Degene die langs ons liep, keek alleen naar ons, groette niet en ging gewoon naar de koffieruimte.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Het grote assortiment

Beste mevrouw Bakker, Hartelijk dank voor uw reactie en feedback. Ik ben het nagegaan en inderdaad is zoals u aangeeft een en ander niet soepel verlopen. Natuurlijk telt het eindresultaat en zijn we blij dat u we alles naar tevredenheid hebben kunnen leveren. Maar we gaan zeker met uw feedback aan de slag! Robert TMC Wonen

prettige winkel- goed assortiment- kundig personeel

goed advies zowel bij de aankoop van bankstel, als bij de aankoop van behang

• Wat zijn de sterke punten van TMC? klantkontakt

Prima geholpen, hier wordt met je meegedacht

Xxx