Vriendelijk & professioneel advies

Fijne service bij alle contactmomenten van keuze tot levering. Het meedenken met alle opties was zeer plezierig. Heel tevreden hoe alles uitgepakt heeft.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Keuzemoment voor planning
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Vriendelijkheid & Service

In één woord ZEER GOED

Vriendelijke mensen, van begin tot eind, van verkoper tot de vloerenlegger. "Echt" contact, in tegenstelling tot veel firma's en organisaties in deze tijd, waar in plaats van persoonlijk contact, de computer communiceert Na een recente verhuizing praat ik uit ervaring. Een verademing, deze firma.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? goed persoonlijk en vriendelijk contact.

Goede presentatie in de winkel.

In de winkel werd ik goed ontvangen. Ik heb op het gemak zelf even overal rondgekeken. Nadat ik mijn keus had gemaakt is alles correct afgehandeld.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Goede service en nazorg

Professioneel, kundig en toch laagdrempelig.

Zowel winkelcontact, inmeten als installeren zonder problemen verlopen, zeer aardige en kundige medewerkers bij alle contactmomenten.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Fijn geholpen in de winkel, ze hielden goed contact over de levering van de bank. De mannen die de bank kwamen bezorgen waren vriendelijk en behulpzaam. De bank is mooi.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Goede afhandeling na schade product

Ons dressoir kwam beschadigd aan door een ongeluk van de bezorger. Na onze melding is dit zorgvuldig behandeld en is er een monteur langs geweest om de schade naar tevredenheid te verhelpen.

Uitstekend.

Heel goed geholpen in winkel bij uitzoeken van de juiste stoel. En bij aflevering netjes op zijn plaats gezet en goede uitleg gegeven.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Goed opgeleid en vriendelijk personeel. Goede producten.

We hebben een goede ervaring met TMC

In de winkel zijn we goed en vriendelijk geholpen. De communicatie v.w.b. de planning verliep goed en de mensen die hebben behangen, geverfd en de vloerbedekking hebben gelegd waren fijne mensen. We zij dus tevreden.

goede matrassen geleverd

Afspraak: Terwijl we een afspraak hadden gemaakt, moesten we 3 kwartier wachten om geholpen te worden. Klanten die net wat eerder waren, en geen afspraak hadden gemaakt, gingen voor. Vonden we niet prettig. Verkoopservice: Goede en deskundige informatie Bestelling zou 6 weken duren, maar dat duurde enkele weken langer, zonder dat we daar iets van hoorden. Doe even een berichtje dat de levering uitloopt. Aflevering is correct verlopen. Kwaliteit van matrassen is goed.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? zie info boven
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? zie info boven

Beste Sjako, Bedankt voor je reactie en review op Klantenvertellen. Wat betreft je opmerking over de afspraak: helemaal eens, normaal gaat een klant met een afspraak voor. Waarom het in deze situatie niet goed gegaan is, ga ik navragen. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het informeren over een uitgestelde levering. Excuus dat dit niet gegaan is zoals het moet gaan! Fijn om te lezen dat het advies en de matrassen naar tevredenheid zijn! Nogmaals veel slaapplezier gewenst en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jewannes Witte TMC Wonen

Goed en kundig werk afgeleverd.

Alhoewel het werk door een extern bedrijf is gedaan vond ik de niet gespecificeerde rekening vrij hoog. Overigens was er van tevoren geen prijsafspraak gemaakt. E.e.a. is al wel betaald.

• Contact met vestiging: TMC Kruiningen
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Prijsafspraken maken en gespecificeerde rekening bijvoegen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Er wordt altijd naar een oplossing gezocht.

Beste Bertus, Bedankt voor je reactie en review op Klantenvertellen. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het geleverde werk. Wat betreft de kosten en de specificatie daarvan: ik zal dit terugkoppelen! Jewannes Witte TMC Wonen

Tevreden over het product

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Persoonlijk advies

Ik ben er zeer goed geholpen in de winkel

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Zoals we gewend zijn: top!!

We werden goed geholpen. We wisten precies wat we wilden qua rolgordijn en kleur. Dat was zo rond....en nu hangen ze op en genieten er elke dag van.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Geen idee.....blijf zobdoorgaan
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantgericht, luisteren naar wensen en ook gezellig

Prettig en vakkundig advies

Prettig en vakkundig advies

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Prettig geholpen - Goed advies

geen goed advies KLANT 878544

Geen goed advies bij aankoop, 5 stuks Duette raambekleding gekocht ( € 5200,00) met een pompsysteem deze werkte niet in de dag ( te hoog 241 cm). Door TMC vermaakt, nu met een eindloos koord deze is echter te kort kan bij elke ruk maar 10 cm zakken/of omhoog, moet elke keer op de tenen staan. Een ergenis, TMC weet hoe hoog de kamer is en toch zo kort koord. Heb geen hoge pet op van deskundigheid specialisten. Ben op een gegeven moment accoord gegaan met een stukje vloerbedekking ter genoeg doening, maar elke dag nog steeds die ergenis. En flink trekken om ze omhoog of naar beneden te doen. BIJ EEN GOED ADVIES WAS IK VEEL GOEDKOPER UITGEWEEST EN VEEL MINDER ERGENIS.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? UITLEGGEN WAT IN DE DAG EN OP DE DAG IS
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? wat betreft zonwering geen

Beste Jos, Bedankt voor uw reactie en review op Klantenvertellen. Ik heb het uiteraard even nagevraagd bij de betreffende verkoopster en die gaf aan dat er bij het inmeten inderdaad niet goed rekening gehouden was met de hoogte van de kamers. Dit is uiteraard niet goed en daarvoor nogmaals ons excuus. Verder begreep ik dat u in de winkel akkoord gegaan bent met de manier waarop we dit wilde gaan oplossen. Maar als ik de review zo lees, krijg ik er een ander idee bij. Mocht u hier nog verder over willen spreken, bent u natuurlijk van harte welkom bij ons in de winkel! Met vriendelijke groet, Jewannes Witte TMC Wonen

persoonlijk goed geholpen

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Mooie meubels van goede kwaliteit.

We hebben goed advies gekregen en zijn blij met onze nieuwe eethoek en vloerkleed. Bezorging was correct.

Snelle en professionele service

We hadden op korte termijn het verzoek om de vloer te laten leggen, wat door omstandigheden elders niet kon doorgaan. Bij TMC in Bergen op Zoom was een snelle service en kon de vloer uiteindelijk nog vrij vlot worden gelegd. Bij het egaliseren/leggen van de vloer is het vliesbehang op een aantal kleine plekken beschadigd.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Snelle en professionele service

Goede service, vriendelijke mensen, goede kwaliteit

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Persoonlijke benadering, sfeervolle winkel.

• Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes

Netjes geholpen

Snelle en nette service

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Netje geholpen

In afwachting van service

Op dit moment even een mindere ervaring met deurmatten en een duette, we gaan kijken hoe dit op korte termijn opgelost wordt. Normaal gesproken nooit klachten!

• Contact met vestiging: TMC Goes

Beste Ida, Bedankt voor je reactie en review op Klantenvertellen. Ik heb het even nagevraagd bij de verkoopster en zag dat een nieuwe mat in bestelling staat en binnenkort netjes geleverd gaat worden. Wat betreft de duette: van mijn collega begreep ik dat er voor nu geen servicemelding van gemaakt hoefde te worden. Mocht dit niet correct zijn, hoor ik dat uiteraard graag! Jewannes Witte TMC Wonen

Prima ervaring

Goede service,vriendelijke vakmensen ,ik ben dik tevreden Vriendelijk groet TMolnar

Heel tevreden.

Zaterdag morgen gebeld met een vraag over mijn vloer. Later in de middag is er teruggebeld . Had ik niet verwacht?

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Altijd positieve aandacht.

Beste Mary, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat we de verwachtingen hebben kunnen overtreffen ;) Met vriendelijke groet, Jewannes Witte TMC Wonen

Goede, snelle levering en service.

• Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes