Zeer nuttig en leerzaam

Zeer leerzame avond gehad. Verschillende scenario's werden in scène gezet en daarna behandeld. Juist door met zo'n scenario te oefenen heb ik er weer een hoop van geleerd.

Prettig

Deze aanpak vond ik zelf prettiger en gaf me meer zelfreflectie.

Gezellige, leuke en duidelijke training

De training was duidelijk en leuk om de "toneelstukjes" in de praktijk uit te voeren

Educatief en gezellig

Dikke prima

Gezellig en zinvol

Leuk dat het op locatie bij ons was en echte senarios deden.

Prima avond

Op locatie ontruiming geoefend, dat was erg fijn. Omdat het onze praktijk is.

Goede les

Goede les, goede catering

Beste BHV centrum

Voor de tweede keer mijn BHV certificaat gehaald. Kundige instructeurs met duidelijke voorbeelden, beide instructeurs werkzaam bij de nooddiensten (brandweer, ambulance). Zou BHV Zuid-Holland aan iedereen aanraden, en niet geheel onbelangrijk: heerlijke lunch!

Deze bhv was top

Al vaker bhv gehad maar deze keer was de beste keer. In de ochtend van Justin les gehad en dat was erg goed Niet teveel luister werk maar veel doen. Daarbij maakte hij ook een goed sfeer dus 10 punten voor Justin. En de brand oefening was ook lekker veel doen en alles goed uitgelegd door Ronald. We hadden een leuke groep dus dat scheelt ook!

Vlot, leerzaam, afwisselend

Je werd goed verzorgd met koffie, thee en lekkers. De hulpverlener instructeurs waren vlot en hadden humor, dat hield het een beetje luchtig.

Gezellige, leerzame en goed georganiseerde BHV teambuildingsdag met lekker eten!

Bij BHV Zuid-Holland een gezellige, leerzame en goed georganiseerde BHV teambuilding dag met onze 19 bedrijfshulpverleners gehad. Een Lotus slachtoffer met verschillende symptomen en letsel behandelt. Met het vuur aan de schenen brandjes geblust en de dag afgesloten met een heerlijke BBQ!

Leerzaam en gezellig

Leren daarnaast gezellig heid… dit was een iets hoger bhv cursus dan normaal.. dank aan iedereen die hier aan heeft meegewerkt

Leuk leerzaam

Leuk ervaring, leggen ales goed en duidelijk uit, maar ook op een leuke manier. Top

Nuttige en interactieve training

Leuke trainers die zorgde voor een interactieve training. Weinig stil gezeten en prettige feedback waar je wat mee kan.

Mijn 2e herhaling was weer een feestje. Goede leraren en waanzinnig goede verzorging en catering. Een absolute aanrader.

Goed verzorgde herhalingscursus

Professioneel, laagdrempelig en omvangrijke, maar toch behapbare bhv/ehbo cursus, gegeven door benaderbare professionals.

Goede en leerzame dag gehad

Veel informatie en tips gekregen (nieuwe en sommige als opfrisser) Fijne begeleiders (duidelijk, positief, meedenkend, behulpzaam) Goede verzorging (lunch, tussendoortjes) en verzorgde nette omgeving.

Prima uitleg van bhv

Prima leraren Goede uitleg

Prima dag met goede instructies

Mijn eerste keer op BHV training. Goed om de praktijk te zien/mee te maken om zo de theorie een plek te geven. Goede instructies en met behulp van Rene(Lotus) wordt het toch wel iets realistischer. De spanning is wel beter voelbaar op deze manier. Verder prima verzorging gedurende de dag met eten en drinken.

Fijne training in een ontspannen zetting

Het is prettig dat de trainers uit de praktijk komen.

Goede begeleiding en goed om op te frissen

Prim

Goede ervaring en duidelijke uitleg

Veel variatie, duidelijk, iedereen legde het goed uit.

Prima herhaling weer!

Zo belangrijk om dit jaarlijks te doen. Dank!

Bekwaamde en fijne instructeurs

Toppers met veel praktijk ervaring.

Goede en heldere training

Fijne ervaren instructeurs en duidelijke uitleg