Gewoon goed geregeld!

Vanaf het eerste contact met Jerry bij het aanvragen van een offerte, tot de uiteindelijke oplevering zijn we zeer tevreden over Betecom. Goed meegedacht in het ontwerp, netjes gecommuniceerd toen het bij de installatie even tegenzat. En misschien wel het allerbelangrijkste: het netjes oplossen als het misgaat. In ons geval ging dat om een sensor met een productiefout en dat hebben ze keurig en snel opgelost. Ook over de verdere nazorg zijn we uiterst tevreden! Kortom: aanrader!

• Netheid

Beantwoord aan al onze wensen ...

Zie boven

• Netheid

Prima dienstverlening en deskundige begeleiding.

Betecom is een bedrijf wat goed meedenkt, oplossingsgericht werkt en er zeker voor zorgt dat de klant tevreden is.

• Netheid

Goede service, goede bereikbaarheid, snelle opvolging van storingen.

Zie boven

Vakkundig bedrijf

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Adviesgesprek was erg prettig. Theo weet waar hij over praat en denkt graag mee. De jongens die de installatie deden waren vriendelijk en vakkundig. Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Al met al erg tevreden!

Vakkundig bedrijf

Een zeer betrouwbare leverancier die echt meedenkt.

Mijn ervaring met Betecom is erg goed. Ik ken veel leveranciers in de beveiliging door mijn werkervaring bij de Rabobank en als ZZPer voor onder andere de grenswisselkantoren. Zij zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. En wat ik nog belangrijker vind ze vragen door en helpen echt. Overigens is 8 het hoogste cijfer wat ik geef omdat er altijd ruimte is om te verbeteren.

• Netheid

Gewoon een bedrijf uit Harderwijk fijne.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Netheid N.v.t.

Gewoon een bedrijf uit Harderwijk fijne.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Netheid N.v.t.

Over Betecom

Installatiebedrijf voor beveiliging en veiligheid Bij Betecom adviseren, ontwerpen, installeren, monteren, programmeren, certificeren, inspecteren en onderhouden wij installaties die het ondernemersrisico verlagen en de veiligheid voor het personeel en het gebouw verhogen. Ook geven we advies en doen we voorbereiding t.b.v. een aanbesteding zoals; Brandmeldinstallaties, Ontruimingsalarminstallatie, Inbraaksignaleringssysteem, Camera-observatiesysteem, Toegangscontrolesysteem, Kleine blusmiddelen, Noodverlichting, Zorgsystemen. Beter beschermd. Bel Betecom.