Top!! Er werken goede medewerkers bij dit bedrijf!! Klantvriendelijk en ter zake kundig.
top geregeld
erg snel en top gereageerd dank
Prettig gesprek met duidelijke uitleg. Hetgeen niet duidelijk was is later via mail en telefoon nogmaals duidelijk toegelicht.
werkt allemaal prima, ik had nog niet eerder een onderhoudsrapport gezien.
Wel een beetje bijzonder dat de monteur gisteren kwam, terwijl ik aangaf dat het echt geen goede tijd was. De monteur heeft vervolgens 1 u 30 zitten te wachten in het kantoor tot de kinderen wakker waren. Eerder een afspraak gemaakt om gelijk om 7 uur te beginnen met de controle van de slow-woops. Toen kwamen er 2 mannen van Giant, pas tegen 7.45 en die hebben rond 8.15, MIDDEN in de ochtendspits het alarm getest. Beide keren vond ik het niet heel prettig. Beide keren heb ik heel nadrukkelijk aangegeven dat ik het niet handig vond. Ik krijg het idee dat ik er ben voor Giant en i.p.v. dat jullie een service-verlenend bedrijf zijn. Volgende keer hou ik mijn poot stijf ;-) en eis ik dat afspraken nagekomen worden. Anders maar op een andere dag terugkomen.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben met u gesproken en zijn het met u eens dat het testen van alarmgevers altijd in goed overleg moet plaatsvinden. Een opmerking in ons plansysteem zal voorkomen dat deze situatie nogmaals plaatsvindt. In het vervolg zal de afspraak worden afgestemd op uw wensen, in plaats van een vrijgekomen moment in onze planning.
tot nog toe gaat alles prima!
Prima, zoals altijd
Afspraak maken op tijd, niet nakomen en monteur niet op de hoogte stellen van gemaakte afspraak / tijd. factureren vul ik niet in, die komt evengoed wel.
Ik vind het super vervelend als je om 11.00 uur een afspraak hebt en de monteur komt pas om 15.15 uur. Ik snap dat een klus kan tegenzitten, maar dit geef je dan toch uit jezelf even door! En loopt iets dan wel 4 uur uit? Is het dan wel goed ingepland? Ik moest zelf bellen waar de monteur bleef. Dit vind ik al de omgekeerde manier van werken. Hier kan dus een grote verbeterslag worden gemaakt!
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben met u gesproken en zijn het volledig met u eens dat we in een eerder stadium contact met u hadden moeten opnemen. Dit is ook onze normale gang van zaken, maar is in uw geval misgelopen. Wij zijn blij dat u ons desalniettemin nog wel aanbeveelt aan andere klanten en gaan er binnen onze organisatie voor zorgen dat een soortgelijke situatie in de toekomst niet meer zal plaatsvinden.
Heb dhr Molenaar als een deskundig en klantgericht persoon ervaren.
U bent goed bereikbaar, en uw medewerk(st)ers reageren snel en zijn erg vriendelijk. Afspraken worden nagekomen echter niet altijd op het afgesproken tijdstip. Qua facturatie constateer ik dat structureel de bestede tijd naar boven wordt afgerond. Dit jaar minder dan het jaar ervoor... maar toch. Ik ben niet bijgepraat/geadviseerd over geconstateerde bevindingen, en vind dat erg slordig.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben telefonisch contact met u gehad en de bevindingen met u doorgesproken, waarmee de onduidelijkheden zijn weggenomen. Wij gebruiken uw feedback tijdens ons eerstkomend monteursoverleg om de nadruk op deze verbeterpunten te leggen en herhaling in de toekomst te voorkomen.
Ze kwamen voor jaarlijks service onderhoud van onze beveiliging. Zijn een uurtje met z'n tweeën bezig geweest. Netjes en beleefd. Technisch weet ik dus niets.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.