De personen die bij ons het onderhoud verrichten aan onze brandmeldinstallatie zijn allen even vriendelijk en deskundig. Wat nog wel eens fout gaat is, is het nakomen van de afspraken. Ik krijg keurig netjes een mail waarin de data worden genoemd voor de aanstaande onderhoudsbeurten, zo nu en dan geef ik ook hierop een wijziging door. Maar, op de een of andere manier gaat er dan toch nog wel eens wat fout in de planning en bel ik dan ook om aan te geven dat een medewerker niet op de afgesproken datum en tijd aanwezig is.
Bereikbaarheid: uitstekend. Professionaliteit: uitstekend; problemen wordt ook snel hersteld. Krantvriendelijkheid: uitstekend.
ervaren medewerkers die zeker klantgericht werken
de nazorg met het leveren van dit nieuwe systeem moet nog blijken. de alarmeringen met de nieuwe app, zijn nog niet optimaal. het is belangrijk dat dit wordt opgelost.
Zeer klantvriendelijk, prima uitleg, netjes gewerkt!!
Transparant en geen poppenkast!
Snel en deskundig opgeloste storing accu
De monteur had de storing snel gevonden en afdoende verholpen. Daarnaast was hij erg bereidwillig om mijn vraag zo goed mogelijk te beantwoorden. Ik ben zeer tevreden.
Mededeling: Mike Zoutman heeft WormerWonen per 1 juni 2016 verlaten. Zijn taken zijn overgenomen door Adriaan Krom. Wij verwachten nog een nieuwe instructie van de bestaande BMC in de Beerstraat 1 t/m 20 te Wormer Met vriendelijke groeten, Adriaan Krom
Altijd correct, goede dienstverlening en heel snelle actie/reactie als dat nodig is.
zeer tevreden! Nu nog de training in oktober! en daarna het onderhoudscontract. ga er vanuit dat dat net zo goed is als de rest
Storing aan thermische brandmelder is binnen korte tijd opgelost. Goede communicatie.
Ongelooflijk aardige en kundige servicemonteur op bezoek gehad. Alles werkt en ik begrijp het ook nog! Reuze!
vriendelijke en informatieve service.
M'n eerste ervaring in Broek op Langdijk was door een discussie met een monteur niet goed. Over de geleverde producten niets dan lof! Vandaar in Zwaag toch gekozen voor Giant. Bary Bes doet enorm z'n best en is erg betrokken en doet er alles aan om er een succes van te maken. Inmiddels is alles aangesloten en nu werkt de app weer niet :-(. Dan verschuilt Giant zich achter de maker van de app maar daar kan ik niks mee. De afspraak was dat alles hetzelfde zou werken zoals in Broek op Langedijk. Die belofte is dus niet nagekomen en daar baal ik van!
Ik ben een zeer tevreden klant. Goede service en dienstverlening, professioneel, komen binnen no-time met goede oplossingen en adviezen, beheer en onderhoud wordt correct uitgevoerd, denken mee met de klant, goede afspraken mee te maken en een correcte prijs.
de start was een beetje moeizaam, maar na wisseling van projectleider, liep alles vlekkeloos. communicatie tussen de verschillende werkmaatschappijen van Klaver zou nog een punt van aandacht kunnen zijn.
2 monteurs hebben de BMI gecontroleerd en mij uitleg gegeven over de BMI waarover ik de maandelijkse controle gaat doen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.