Weet goed om te gaan met de diverse Abbott medewerkers om toegang te krijgen tot de diverse gebouwen en afdelingen om zijn werkzaamheden te kunnen uitvoeren.
Super, zeer deskundig en vriendelijk
Op mail werd pas gereageerd door de afdeling planning nadat ik belde en aan de monteur waren niet de juiste handbrandmelders meegegeven. Tussen het maken van de afspraak en de daadwerkelijke onderhoudsbeurt zat een aantal maanden in dus er was genoeg tijd om dit beter voor te bereiden. Monteur heeft z'n werk verder goed gedaan.
Goed.
Giant heeft ivm een verbouwing/sloop de beveiligingsinstallatie aangepast. Flexibel met de planning en conform afspraken afgerond.
Vooraf werd er duidelijk gecommuniceerd wat er nodig was qua informatie waarna in stappen werd aangegeven wat het proces zou zijn. Installatie is in 1 dag gedaan. Bekwame en vriendelijke medewerkers!
Ik wordt altijd goed geholpen door de monteurs en ze denken altijd mee voor een oplossing.
Eindeloos gedoe voordat de afspraak überhaupt plaats vond, verzet, niet op de hoogte gehouden etc. Vervolgens komt er iemand zonder afspraak om dingen voor te bereiden. Daarna komt er (uiteraard na veel soebatten omdat de eerste afspraak weer eens niet door ging) iemand die wel de lezer plaatst maar waar de tags zijn….. geen idee
Duidelijkheid , snelheid,
Zeer correcte en vriendelijke medewerker die er vanmorgen was. Bij alles wat hij ging doen, wat voor mij eventueel hinderlijk zou kunnen zijn, kwam hij naar mij toe en zei : mevrouw, ik ga........doen. Deze beoordeling is dus heel persoonlijk op de medewerker van vanmorgen gericht.
Ik blijf het bijzonder vinden, want het gebeurt vaker, dat een eerste monteur zaken niet weet op te lossen en er vervolgens een tweede monteur nodig is. Hiermee lopen wederom de voorrijkosten op, want er worden veelal wel, dus bij elk bezoek, voorrijkosten berekend voor een en hetzelfde probleem.
Helaas komt het wel eens voor dat een monteur niet de juiste kennis heeft om de storing op te lossen en dat er een extra bezoek van een andere monteur benodigd is. We zijn het met u eens dat de extra voorrijdkosten niet gefactureerd hadden moeten worden. De factuur is hierop reeds aangepast.
prima
een bedrijf wat mijn vragen goed beantwoord en als er opdrachten zijn heel zelfstandig de werkzaamheden goed afronden.
Naar aanleiding van een defect onderdeel werden wij gedwongen tot aanschaf van een hele nieuwe installatie. De oude installatie zou met een kleine aanpassing (vervanging van het defecte onderdeel) nog makkelijk een paar jaar gefunctioneerd kunnen hebben. Deze aanpassing werd echter niet door Giant uitgevoerd en ondersteund en daarmee waren wij eigenlijk uitgepraat. Offertes vraagt men op om prijzen te vergelijken. Als dan blijkt dat de prijzen te hoog zijn, mag een klant altijd besluiten kosteloos de offerte af te wijzen.
U bent jarenlang een zeer gewaardeerde relatie van ons geweest. Helaas hebben wij in goed overleg besloten ieder zijn eigen weg op te gaan. Bij Giant Security staat service en onderhoud hoog in het vaandel en zijn wij toekomstgericht als het gaat om “remote support” verlening. Helaas kunnen wij deze niet meer bieden op uw oude systeem.
De organisatie ondervond hinder van een technisch probleem. Zowel de front als de backoffice onderkenden dit en ondernamen snel actie. Omdat het om verschillende locatie ging was het nog even spannend of dat op een dag lukte maar gelukkig kwam dit nog dezelfde dag in orde. Wij waren hiermee snel "uit de brand" geholpen!
heel professioneel projectteam met veel kennis! We konden altijd terecht met vragen.
De monteur was zeer behulpzaam bij het oplossen van een salto probleem .
als de man voor de maandelijkse keuring komt lijkt het wel of hij geen tijd heeft alles gaat gehaast
Wij hebben elkaar telefonisch gesproken over deze beoordeling, hierbij heeft u toegelicht dat de beoordeling niet ging over de kwaliteit van de beheerders of hun werkzaamheden. U gaf aan dat het soms voorkomt dat de beheerder niet altijd op de afgesproken dag/tijdstip komt waarbij u dan niet aanwezig bent. In die gevallen worden collega’s van u benaderd en dat wordt als storend ervaren. Wij streven er naar ons zoveel als mogelijk te houden aan de planning, wij hebben afgesproken dat wij u informeren als dat door omstandigheden niet lukt.
Deskundige en vriendelijk mensen. in voor een lolletje. oplossing gericht.
Rustige medewerker, ging zijn gang en stelde goede vragen.
3/4 weken geleden gebeld. De meneer zei, als er 1 voorradig is sturen wij deze naar u op, zo niet kan het even wat langer duren. Na 3 (ofzo) weken gebeld kreeg een mevrouw aan de lijn, die zei dat kan helemaal niet zo moet altijd besteld per email. Heeft die meneer niets overgezegd. Mevrouw zou het uitzoeken en laten weten hoe het er voor stond, weer een week verder niets meer vernomen. Vandaag maar weer gebeld, dezelfde mevrouw aan de telefoon. Begon ze weer over dat het per email gaat, ik zeg ik wil alsnog een mail sturen hoor geen probleem (had ik verleden week ook kunnen doen namelijk) dus ja, doe maar, mail gestuurd en krijg gelijk antwoord, is voorradig, wordt opgestuurd, morgen of donderdag in huis. Dit hadden we natuurlijk ook zo 4 weken geleden en verleden week kunnen doen. Ik kan nu natuurlijk hieronder invullen dat het niet goed is, maar juist n.a.v. mijn mail van vandaag is het gelijk opgelost. Dan is het niet eerlijk.
's morgens gebeld om een storing in de alarminstallatie op te lossen, en voor het einde van de werkdag verholpen.
Er wordt gedaan wat er gevraagd wordt. Deskundig en betrouwbaar.
Ervaren professionals met hart voor wat ze doen. Grondige rapportages, duidelijk verwoord. Er wordt ook dezelfde dag nog een rapport gestuurd. Kortom: Een bedrijf waar je op kan vertrouwen.
Het begeleiden tijdens inspectie BMI met David verliep op rolletjes. Zeer kundig persoon.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.