Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Perfect geholpen met een goed resultaat! Dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aan gezien het toch geresulteerd heeft in een lagere waarde beoordeling kan ik daar alleen maar blij mee zijn. We gaan er van uit dat dit dan een paar jaar blijft staan. wat mijn persoon gegevens betreft,ga ik er van uit dat daar geen misbruik van gemaakt word.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

5 x een 10 voor een bijzondere prestatie. Vastgestelde WOZ waarde van € 510.000 is door de bemiddeling van Bezwaarmaker.nl verlaagd tot € 449.000. Je moet er even geduld voor hebben (bezwaar op 9 april ingediend, uitspraak 13 september), maar het is het wachten meer dan de moeite waard geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ronduit prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Door een terzake kundige organisatie geholpen mijn bezwaar in te dienen. Op een uitstekende wijze mijn belangen behartigd, beter dan als ik het zelf gedaan had. Vermindering van € 90.000, had ik zelf niet voor elkaar gekregen. Mijn advies aan een ieder blijf zelf niet klungelen, maar laat de profs het doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uiteraard ben ik aangenaam verrast met de uitslag. Ondanks mijn vreugde vindt ik het toch jammer dat ik zo lang verstoken ben gebleven van enig bericht. Uit de afhandeling van de uitspraak lees ik dat ik jegens u geen finananciele verplichtingen meer heb. Nogmaal mijn hartelijke dank. Ik zie af van verdere stappen. Vriendelijke groet, R.A.S.Geerdink

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verloop van aanvraag is niet duidelijk van de reactie van de gemeente. wat is de reactie van de gemeente? Gemeenten komen makkelijk aan geld !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke uitleg over uw werkwijze en de afhandeling. Zeer tevreden over het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De deskundigheid, klantvriendelijkheid, communicatie, duidelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vlotte afhandeling van het gemaakte bezwaar. Enige verbeterpuntje is de communicatie over de afhandeling van de proceskosten, het was mij niet duidelijk of de proceskosten naar mij zouden worden overgemaakt en dat ik deze dan naar bezwaarmaker zou overmaken of dat de kosten direct naar bezwaarmaker zouden worden overgemaakt. Ook wordt er gesproken over een factuur, terwijl ik die niet had gehad. Het zorgde voor wat verwarring bij mij, uiteindelijk heeft een medewerker het nog kunnen verduidelijken en was het daarmee opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De mailwisseling verliep goed. En er is een afspraak voor mij met een gemeenteambtenaar tot stand gekomen. Wat ik fijn had gevonden is, dat in deze fase al mijn toegesturde info/punten, die van belang waren voor de dit bezoek, even naar mij teruggekoppeld zouden worden. Door mij ingevulde vragenlijsten kon ik nergens meer terugvinden. Heb hierover contact opgenomen en toen is het wel per mail toegestuurd. Prima. Maar misschien ook ff de melding welke punten zeker van belang waren ( ik had nl heel veel punten opgenoemd, maar wist niet of deze relevant waren. En dat geeft best een onzeker gevoel als die ambtenaar langskomt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Website N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Keurig en vlot afgehandeld. Kan ik iedereen aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geruisloos, maar zeer effectief!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

na enkele nare ervaringen met mijn gemeente, voel ik mij gesteund door de no-nonsense aanpak uwerzijds, waarvoor mijn dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is in deze tijd van alsmaar stijgende kosten gewoon fijn als er mensen zijn die je kunnen helpen om deze kosten nu eens te verlagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne manier van werken, goede informatievoorziening over lopend traject en gelukkig ook invloed op bezwaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website N.v.t.
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Voor het versturen van een aantal (nagenoeg geautomatiseerde) brieven € 500,- vragen is belachelijk. Ik snap dat dit een verdienmodel is, maar op deze wijze de gemeente geld afhandig maken voor een resultaat van € 10,- lijkt enkel in het belang van uw bedrijf. Ben voornemens dit breed te verkondigen want dit gaat echt buiten elke proporties.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

jullie zijn echt geweldig, 42000 euro van de waarde bepaling af, ik ben super tevreden en beveel bezwaarmaker.nl van harte aan!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Op kundige wijze mijnWOZ waardebepaling kunnen verminderen met een bedrag waar ik alleen maar van kon dromen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na eerste kontakten is alles vloeiend geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie N.v.t.
  • Website

Bedrijfsgegevens

Witte Paal 333

1742 LE Schagen

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.