Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede service en goed resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Weinig communicatie en wanneer je dan het tussentijdsverslag leest, dan blijkt dat ze heel diep onderzoek hebben gedaan. Buitengewoon deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel en gemakkelijk bezwaar ingediend, met als resultaat dat de WOZ-waarde flink omlaag gebracht is

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afrondingsdeel: de brief met uitsluitsel is verwarrend , WOZ verlaging niet toegekend zegt u maa in r de uitspraak lees ik wat anders, dus ik bel, krijg iemand a.d lijn die duidelijk niet weet hoe ze dit moet uitzoeken en maar wat uit haar nek kletst.."ik denk dat...." Omdat ik het niet blijf snappen krijg ik een collega van haar te spreken die wel weet hoe het zit, ik blijk verkeerd format te hebben gekregen, krijg verdere uitleg en nieuwe brief toegestuurd met wel kloppende gegevens. Opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vakkundige afhandeling van bezwaar tegen OZB-aanslag. Na verstrekking van de basisgegevens, worden alle verdere activiteiten uit handen genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

U bent vanaf het begin heel duidelijk geweest over uw werkwijze, en dankzij uw gerichte vragen betreffende de huidige staat van mijn woning kon ik u daarvan een goed beeld geven. Dat is m.i. de basis geweest van uw succesvolle bemiddeling!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ze doen keurig hun werk, maar strijken wel ook de volle terugstorting op. Dat had ik pas laat door. Dit zou fifty/fifty moeten zijn. Op hun manier is het gemakkelijk verdiend geld, want ik heb de bezwaren in kaart gebracht...

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website N.v.t.
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Opstellen bezwaarschrift was prima. Knap waardeloos echter dat bezwaarmaker.nl het bezwaarschrift niet met ons wilde delen, ook niet op verzoek. Nu werden we tijdens de huisinspectie van de gemeente ermee geconfronteerd en moesten we meteen reageren of we het herkenden. Daarmee niet het gevoel dat bezwaarmaker.nl echt ons vertegenwoordigt, eerder dat ze een standaardlijstje afdraaien.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Verrassend. Diensten aangeboden In email, en daarna direct aan de slag. Zelf had ik dat niet gedaan. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende begeleiding gedurende het hele proces, en een uitkomst van 12½ % lagere WOZ-waarde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We zijn blij dat de WOZ waarde lager is geworden dankzij jullie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bezwaarmaker.nl neemt alle zorg uit handen en heeft in mijn geval een gigantische verlaging van de WOZ-waarde opgeleverd. Voor mij was het een kleine moeite met een groot resultaat. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zelf benadert

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Website N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verhaal vertellen en de rest volgt vanzelf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website

Bedrijfsgegevens

Witte Paal 333

1742 LE Schagen

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.