Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik denk dat jullie er het meest mee gebaat zijn, als ik zie wat jullie beuren en wat wij er aan over houden. Dus dat is eens maar nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

bezwaar ingediend en naar volle tevredenheid met resultaat afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Simpel en effectief, blij met de service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik had mij ingeschreven voor een bezwaar tegen WOZ waarde. Ging een hele tijd voorbij, niets meer gehoord dus ik was het al lang vergeten. Toen ik ineens een beticht kreeg dat ik een bezoek kreeg van een binnenhuis taxeteur. Ik dacht dat alles gratis gaat Maar blijkt nu dat er toch kosten aan verbonden is? Ik snap het niet ... ik krijg wel een verlaging van mijn WOZ....! Maar.....niets is voor niets of ik er nu echt op vooruit ga....?

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles netjes, snel en begrijpelijk afgehandeld. En met succes! Aanbevelingswaardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb de Tip ontvangen van Butget Energie ,ik vind het zeer goed dat u mij daar mee heeft geholpen,want die gemeenten en het Rijk smijten maar met Geld,ons Geld. Vr Groet kees de Groot

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We zijn heel tevreden over de veel realistischere taxatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Lange tijd niets van jullie gehoord,maar het resultaat is mooi

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede beoordeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Op zich deskundig, resultaat was marginaal gelet op de inspanning. Moet het nodige aanleveren, lezen etc. voor een vermindering van de aanslag met € 10.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over de deskundigheid kan ik niet over meepraten. Heb een mevrouw aan de telefoon gehad die me nog eens alles goed heeft uitgelegd. Wij zijn blij dat het bezwaarschrift gegrond is verklaard

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

alles is naar tevredenheid afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden. Betrof een woning in een erfenis en volgens gemeente konden wij geen bezwaar meer maken. Maar Bezwaarmaker zag wel mogelijkheden, en met succes!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het idee dat het nu met meer aandacht word bekeken, en ik niet te veel betaald stelt mij gerust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie N.v.t.
  • Website N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vreemd ,eerst is het bezwaar afgewezen door BSGW en de Woz waarde gehandhaafd en 6 weken later is het wel verminderd zonder dat er m.i. iets gewijzigd is in de bewaarprocedure

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

prima service en duidelijke communicatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zonder bemiddeling van Bezwaarmaker.nl zou ik kansloos geweest zijn om een positief resultaat van mijn bezwaar tegen hoogte OZB belasting te krijgen. Eerdere bezwaren werden afgeserveerd. Nu een voor mij positief resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zonder veel poespas alles goed kunnen regelen. Communicatie via mail goed en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super dat gelukt is 👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden, mede om het vooringenomenheid van de zgn onafhankelijke taxateur. De medesamensteller woz die zijn eigen taxatie taxeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De medewerkers zijn door blijven gaan ondanks een negatieve uitslag. Daardoor is uiteindelijk toch het gewenste resultaat behaald!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website

Bedrijfsgegevens

Witte Paal 333

1742 LE Schagen

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.