Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het ging allemaal vanzelf. Klasse

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ikmoet het van de compoeter halen ben daar niet zo inthuis dus wacht ik het maar afwat er uitkomt.bellen is misschien wel zo gemakkelijk. tel 0612261316

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

aangeraden door consumind wiens advies ik altijd tot volle tevredenheid volg dus ook bezwaarmaker

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bezwaar maken heeft geleid tot verlaging

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie N.v.t.
  • Website N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Internet

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De Woz ging met 76000 naar beneden.. Had ik zelf niet gered! Bedankt 👍🏼

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eenvoudig en concreet zonder ballast

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super makkelijk en uiteindelijk effectief!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website N.v.t.
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij het indienen voor meerdere woningen kwam ik er achter dat hun website niet klopt omdat het laatst ingevulde bedrag bij alle woningen kwam te staan en het net lijkt of alle woningen de zelfde WOZ-waarde hebben, wat niet zo is. Dit werd niet aangenomen, pas nadat ik "printscreens" had gemaakt om te bewijzen dat de website niet klopt werd er op gereageerd: men zou de website aanpassen. Dit is nu maanden later nog steeds niet gebeurt. Verder had ik gevraagd te onderhandelen voor 3 woningen en daar hadden we een goede reden voor. Dit is niet zo gegaan, want achteraf bleek dat ze voor alle woningen van de woonvereniging (5 woningen)zijn gaan onderhandelen. Dit was niet de bedoeling want één van die woningen moet nog verkocht worden en dus willen we die WOZ-waarde NIET verlagen omdat aspirant-kopers vaak naar de WOZ-waarde kijken als referentie voor de marktwaarde van een huis. Dit is dus eigenlijk schadelijk geweest voor de woonvereniging en ik had graag gewild dat ze dit eerst met ons hadden overlegd. Van overleg en inbreng is helaas geen sprake bij Bezwaarmaker. Ik vind daarom Bezwaarmaker.nl absoluut NIET aan te bevelen voor woonverenigingen of verenigingen van eigenaren. Vandaar een dikke onvoldoende.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nette goede samenwerking en goed resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaring Misschien in de toekomst nog nodig Het is goed dat er zo,n instanties zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het was vrij eenvoudig om een digitaal dossier aan te leggen,en werd regelmatig geïnformeerd,hoe het met de voortgang van het bezwaarschrift,tot onze volle tevredenheid. Zeer kundig en onderbouwd was mijn bezwaarschrift opgesteld,en in begrijpelijke taal verwoord door de mensen van bezwaarmaker.nl. Petje af voor de mensen die een goed product leveren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snel en degelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik vindt dat jullie het nog in niet al te lange tijd positief afgehandeld hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het is echt de moeite waard geweest jullie in te schakelen. Daarvoor hartelijk dank. Als we nu geen actie ondernemen wat staat ons dan volgend jaar te wachten? Het gaat niet om veel geld maar het is meer een principe kwestie. Nogmaals hartelijk dank. Frederike

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na mailverkeer te hebben gehad met de hulpvraag is er door bezwaar maker zeer goed geholpen. Onze woz waarde is met 14% gedaald. Onze dank is groot daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben aangenaam verrast hoe alles in zijn werk is gegaan en verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

met gericht vragen over ons pand werd een sluitend betoog opgebouwd, dat tot een zeer goed resultaat heeft geleid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

MIJN VROUW EN IK ZIJN VAN OORDEEL DAT JULLIE VOORTREFFELIJK WERK HEBEN VERRICHT IK HEB AL EEN AANTAL KEREN KENBAAR GEMAAKT DAT IK HET ER NIET MEE EENS BEN MAAR TEVERGEEFS ZIJN ER NOG KOSTEN AAN VER BONDEN HOOR IK DAT NOG. ALVAST BEDANKT

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website

Bedrijfsgegevens

Witte Paal 333

1742 LE Schagen

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.