Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mijn verwachting over troffen .uitstekend!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer positief. het doel, verlaging van de gemeentelijke belastingen/WOZ-beschikking 2018, is bereikt!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het bezwaar was succesvol. De instructie over de opdracht verstrekking en de te beschikbaar te stellen informatie was duidelijk en praktisch. Alles kon in een ronde. Informatie over de voortgang van het proces was beperkt, maar dat was niet storend, mede omdat er andere zaken tegelijkertijd speelde die mijn volledige aandacht vroeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Perfect geholpen lasten toch wat omlaag

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vlotte en goede afwikkeling van mijn "case". Na het digitaal opsturen van de benodigde dokumenten en het beantwoorden van door bezwaarmaker.nl gestelde vragen had ik er eigenlijk geen omkijken meer naar. Wij hebben na het zien van een TV-commercial besloten een poging te wagen onze WOZ waarde tot aanvaardbare proporties te laten terugbrengen door Bezwaarmaker.nl en zijn erg tevreden met het resultaat. Kan het zeker een ieder aanraden Bezwaarmaker.nl in de arm te nemen als de WOZ waarde van de woning ineens (te) sterk stijgt. Hartelijk bedankt voor jullie inspanningen Mindert de Wit

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De woz waarde is verlaagd van 194.000 naar 171.000 en dat is goed. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alleen weet ik niet wat de exacte uitkomst is

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring met goed resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles was goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Communicatie;Ik heb door jullie voor twee huizen bezwaar laten maken, eigen huis en huis van mijn moeder. in de mail was niet altijd duidelijk om welk huis het ging

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn dat er mensen zijn zoals Bezwaar maken.nl voor de burger en niet voor de gemeentes en provincies en de regering fijn om zo geholpen te worden ..burger.s worden van alle kanten belast met overheids belastingen en het vel over hun neus gehaald Bezwaarmakers Team Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bezwaarschrift is keurig afgehandeld, we worden van alle ontwikkelingen netjes op de hoogte gehouden en het bezwaarschrift is gegrond verklaard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik heb er niet zoveel verstand van.ik ben goed geholpen door jullie.hartelijk dank daar voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goed en deskundig geen lange verhalen doen wat er gedaan moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben na aandragen van alle gegevens keurig op de hoogte gehouden, zonder overbodige en nutteloze info. Ook fijn te weten dat er professionals voor je aan het werk zijn die het beste resultaat voor je eruit willen halen. Heel veel dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden met de gang van zaken zoals die is verlopen. De algemene werkzaamheden en de communicatie met Bezwaarmaker is naar volle tevredenheid verlopen met gevolg een positief resultaat. CHAPEAU.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ondanks wat contactproblemen in het begin, is met grote vriendelijkheid alles goed gekomen. Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken en wil iedereen hartelijk danken voor hun inzet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Had nooit gedacht dat de gemeente hierop zou reageren. Perfect verzorgd en hartelijk dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles is door Bezwaarmaker ondernomen, zelf heb ik praktisch niets behoeven te doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Website

Bedrijfsgegevens

Witte Paal 333

1742 LE Schagen

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.