Stand van zaken, je krijgt berichtten hoe het er voor staat, met uit eindelijk een goed resultaat.

Uitstekend daarvoor hartelijk dank

Perfect en snel

Eenvoudig en accuraat

Houden je goed op de hoogte

Prima contact en goed op de hoogte gehouden over het verloop van de procedure met een positief resultaat.

Alles is prima geregeld!

Het was heel eenvoudig.

Ik hoeft niet veel te doen.

Geweldig gedaan!

Wel lang geduurd, maar het wachten zeker waard! Wat jullie beloven; ER VOOR TE GAAN IS GEREALISEERD!

Wil er geen woorden meer aan vuil maken!!

Wil er geen woorden meer aan vuil maken!!

Slecht.

Zou het iedereen afraden, het is kloten doe het gewoon via de gemeente.

Snel en correct de zaak behandeld

Mijn punten goed ingezien en daar juist naar gehandeld

Bezwaarmaker gaat verder waar ik gestopt zou zijn.

Als ik zelf bezwaar had gemaakt, zou ik op een gegeven moment gestopt zijn. Bezwaarmaker gaat dan verder en komt met een mooi resultaat. Complimenten! Een opverhoopt volgende keer vraag ik jullie weer.

De waarde van mijn woning kwam 5% lager uit

Slecht

Ik 24.50en jullie 558€

Beste heer/mevrouw, Ik begrijp dat u alleen de besparing op de OZB vermeld, niet de besparing op de waterschapsheffing en inkomstenbelasting. Deze dient u nog bij de totale besparing op te tellen. Daarnaast wordt de verlaagde waarde de komende jaren weer mee geïndexeerd. Waardoor u de komende jaren op alle 3 de belasting vlakken een besparing heeft. Het doel is dan ook zeker bereikt, u bespaart uiteindelijk 100-en Euro’s, hebt er niets voor hoeven doen en het heeft u ook nog eens niets gekost! Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Redelijk goed resultaat geboekt

Na aanleveren van argumentatie om WOZ waarde te verlagen is er kennelijk actie ondernomen waarbij de gemeente verder is gegaan met bezwaarmaker ipv mijn eigen eerdere bezwaar. Ik heb de vergelijkende studie met andere huizen nog niet gezien, dus nog wat voorbehoud over de “juistheid “ van de uitkomst

goed gedaan

Heel goede ervaring.

Mijn ervaring is heel goed met bezwaarmakers.

Heeft lang geduurt, maar dat lag aan de gemeente

alle vragen inguvuld en is iemand langs geweest voor foto`s, de gemeente had in december 2023 nog even 6 weken uitstel aangevraagd.die verliepen ook en na 8 weken maar eens gebeld. kreeg te horen dat ze er al werk van gemaakt hadden en de gemeente aansprakelijk gesteld. Weer 14 dagen uistel en deze week bericht gekregen dat het bezwaar gegrond was. nu maar kijken wat ze dit jaar weer in petto hebben .

Snel simpel goede service

Bedrijf dat echt voor de consument aan de slag gaat. Prima communicatie Makkelijke website

Correct

Professioneel

simpel geregeld

Ben superblij met deze organisatie. Allesis heel duidelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden met de stand van zaken Kortom 5 sterren waard

Fantasisch

Ik ben zeer goed geholpen door Bezwaarmaker. Zonder hen had ik het nooit voor elkaar gekregen bij onze gemeente. Er was zelfs een gang naar de rechter voor nodig om de gemeente te laten inzien dat hun taxatie 30% te hoog was. De gemeente gebruikt allerlei oneigenlijke redenen om te proberen haar gelijk te halen. Ik vind het dan ook onterecht dat diezelfde overheid probeert bedrijven als bezwaarmaker het werk onmogelijk te maken. Na de toeslagenaffaire is er nog niets veranderd.

makkelijk door de vragen lijst heen

mijn ervaring met bezwaarmaker.nl is zeer goed de vragen die ik moest beantwoorden waren korte vragen bij de opmerking heb ik m'n verhaal kunnen doen die is zeker in meegenomen in m'n uitresultaat.

Zeer tevreden en de poging meer dan waard.

Verrast om uitkomst en wederom bevestigd gekregen, dat overheid graaien boven bezuinigen stelt.