Sterke partner in een gegrond protest

Prima vertegenwoordiger in een bezwaarschrift tegen de gemeente waar je als eenling snel wordt afgewezen.

Ik ben zeer tevreden

Ik heb van Bewaarmaker een formulier met aandachtspunten gekregen met onderwerpen waar jezelf niet zo gauw aan denkt. Niet alleen voor je huis maar ook omgevingsfactoren die meewegen om de waarde van je huis te verlagen. Ik vind het alleen jammer dat je naderhand niet bij je eigen gegevens kan komen met een persoonlijk account. De gemeente heeft onze WOZ-waarde met 35.000 EURO verlaagd.

Teleurgesteld in het resultaat

Na een lange wachttijd een redelijk resultaat. Nieuwe WOZ is onder anderen wéér gebaseerd op de foto’s en het verkooppraatje op funda. En dat was nou nét hetgeen wat niet klopte. Helaas

Toegankelijk, servicegericht en succesvol!

Niets op aan te merken!

super

hoorde van uw service van een vriendin. u ook ingeschakeld en nu ongveer een jaar later resultaat en ik heb niets hoeven doen. ben dus zeer tevreden, maar vraag me af of ik het ook voor volgende jaren moet aanvragen. indien mogelijk verneem ik dat graag van u. nogmaals mijn dank.

Altijd keurig van de ontwikkelingen op de hoogte gehouden.

Goed resultaat geboekt.

De OZ waarde is omlaag gebracht

Eigen bezwaar wordt steeds ambtshalve afgewezen. Dit bezwaar leverde een bijstelling op. Helaas nog niet tot een bedrag wat een koper voor dit object zal betalen wanneer het in huidige staat te koop wordt aangeboden

Bezwaarmaker doet wat het zegt. Met een prima resultaat.

Aanvraag voor het verlagen van de WOZ waarde met goed gevolg uitgevoerd.

Bezwaarmaker.nl heeft namens mij bezwaar aangetekend tegen een te hoge WOZ waarde van mijn appartement. Het resultaat is dat de waarde is bijgesteld van EU 921.000 naar EU 859.000. Een heel mooi resultaat.

Correct

Op een uiterst correcte wijze heeft men de gegevens verzameld en een uitstekende afwikkeling hiervan.

Eenvoudige procedure.

Bij vragen meteen antwoord. Geduld is in deze tijd wel nodig. Zeker aan te bevelen.

fijn dat jullie het hebben uitgezocht, en wij vonden het super fijn dat jullie dat voor ons wilde doen

Kordaat en deskundig

Heeft lang geduurd door uitstel vanuit de gemeente. Bezwaarmaker hield ons goed op de hoogte en heeft prima zijn werk gedaan!

alles liep automatisch, prima

Dit zegt genoeg

Hartelijk dank voor uw bemoeienis

Hartelijk dank voor uw bemoeienis! Het teveel berekende bedrag zal eed op onze rekening worden teruggestort.

Bezwaarmaker.nl heeft voor mij prima werk verricht!

Ik heb zelf eerder bezwaargemaakt tegen de te hoge WOZ-waarde. Dit bezwaar werd door de gemeente afgewezen. Met de hulp van Bezwaarmaker.nl is het het jaar daarop wel gelukt. Dank Bezwaarmaker.nl!

Omdat ik van mening was dat de waarde van mijn huis overgewaardeerd was voor de ontroerendgoedbelasting heb ik Bezwaarmaker ingeschakeld. Duidelijke communicatie, en uiteindelijk bericht van de gemeente dat ik geld terug kreeg. Duurde wel lang, maar dat lag bij de gemeente. Doel bereikt.

Prima afhandeling

Helaas maakte het weinig verschil.

Zeer goed bezwaar aangetekend voor ons

Wij zijn zeerste tevreden over het resultaat

Goede communicatie en resultaat

Prima, doel behaald

Het gaat niet snel maar wel resultaat

positieve uitslag prima

persoonlijk weinig bemoeienis en door u prima geregeld

Voordeel voor de gewone burger

Goed werk

Ik vond het nogal lang duren voordat ik antwoord kreeg

Ik vond het nogal lang duren voordat ik bericht kreeg. Uiteraard ben ik blij dat get verzoek is gehonoreerd maar ik mis de details

Duidelijke berichtgeving over de waarde

Ik kreeg per mail een schrijven dat de gemeente niet accoord ging en dat in beroep gaan geen zin had. Vervolgens toch een korting gekregen ivm woz waarde. Het bezwaar ging over drie verschillende huizen en daarbij is mij dus niet duidelijk bij welk pand de waarde vermindering niet door gaat en waar wel.