Prima verlopen. Goed afgehandeld.

Nu, ongeveer 1 jaar na de start van het bezwaar is de afhandeling compleet. Enig geduld is wel vereist dus. In mijn geval werd het bezwaar goedgekeurd en de WOZ-waarde van 725.000 naar 688.000 teruggeschroefd. Geen spectaculair resultaat dus, maar toch geeft het genoegdoening. In iedere geval is een steeds maar door graaiende overheid een strobreed(je) in de weg gelegd.

Het betreft een bezwaar uit 1-1-2022. Ik wacht eerst de betaling van de gemeente Cuik af .

Ala ik had geweten dat het zolang zou duren , had ik het beter zelf kunnen doen. Ik wil wwrst het bedrag van de gemeente terug krijgen. Het is niet meer aantebevelen.

De aanvraag is goedgekeurd door de gemeente. Maar het duurde wel bijna een jaar.

Goed en overzichtelijkk werk geleverd.

Client werd goed op de hoogte gehouden

Prettig

Ik had ze ook ingeschakeld vanwege een hoge uitval van de WOZ. Eigenlijk hoefde ik maar zo'n 3 keer aanvullende documenten aan te leveren wat werd gevraagd, en met positief resultaat. Zeer tevreden dus!

Ik ben tevreden met de afwikkeling van het gemaakte bezwaar op mijn WOZ aanslag 2023

Is verder niet van toepassing

Goed werk afgeleverd

Hebben gezorgd dat mijn woz naar beneden is bijgesteld

fantastische service

goede communicatie en berichtgeving. zeer aan te bevelen

Zeer teleurstellend handelen

Ik ben enorm teleurgesteld in Bezwaarmaker.nl. in februari heb ik bezwaar ingediend, in juni het bericht ontvangen dat dit nog in behandeling is. Vervolgens pas weer in januari een update gekregen dat de gemeente de beslistermijn heeft verlengd. Bij navraag bij de gemeente bleek dit niet te kloppen. De gemeente had Bezwaarmaker.nl al in juli geïnformeerd dat dit dossier zou worden gesloten tenzij nog bezwaar zou worden gemaakt. Bezwaarmaker.nl heeft dit niet gedaan en mij daarnaast een half jaar later daarover fout geïnformeerd. Volgens Bezwaarmaker.nl komt dit door een "typefoutje". De gemeente wil het bezwaar nu niet meer verder in behandeling nemen en ik zit met een veel te hoge WOZ waarde. De WOZ waarde van het volgende jaar heb met één telefoontje met de gemeente kunnen laten corrigeren. Ik ga dus nooit meer met Bezwaarmaker.nl werken.

Heldere communicatie, doortastende aanpak

Goede communicatie en aanpak geslaagd. Nemen alles uit handen wat fijn is.

bezwaartoekenning is geaccepteerd voor de 2de keer

prima hulp! snap niet hoe de algoritmen van de gemeenten werken

Het is een geslaagd bezwaar geworden.

Ik vond dat mijn WOZ veel te snel omhoog was gegaan. Voor 2021 zelf een bezwaar gemaakt, echter ik kreeg een onhebbelijk antwoord. Zou ik met de uitspraak niet eens zijn, dan dien ik mij te melden bij de rechtbank. Ik heb het er maar bij laten zitten. Voor 2022 heb ik uw bureau ingeschakeld, de uitslag was - € 11.000,00. Maar mijn gemeente denkt dat wij een geluidsscherm hebben langs de A/15, maar alleen staat deze er niet! Ook de opmerking van een prachtig Oosterpark, dat slaat nergens op!

Geven niet op, gaan door totdat ze gelijk krijgen!!

Het loont

Het loont de moeite!

Top geregeld

Hebben ze goed geregeld

Goede ervaring

Zij doen wat er verteld word, en er is een goede communicatie.

Verlaging van de WOZ waarde is gelukt.

Met weinig moeite voor onszelf hebben we door de hulp van bezwaarmaker.nl een verlaging gekregen van de WOZ waarde.

Prima service, mooi resultaat

Ingevuld via website. Geen omkijken naar gehad. Goed resultaat.

Correcte duidelijke procedure met goede communicatie.

Makkelijk, to the point, goede website, juiste communicatie

Prima.

Zonder problemen goed geholpen.

Uitstekende begeleiding

Professioneel, duidelijk, geduldig, de aanhouder wint. Succesvol afgerond

Prima geregeld

Alles prima online geregeld en succesvol resultaat.

Zijn zeer correct