Ik vond het nogal lang duren voordat ik antwoord kreeg

Ik vond het nogal lang duren voordat ik bericht kreeg. Uiteraard ben ik blij dat get verzoek is gehonoreerd maar ik mis de details

Duidelijke berichtgeving over de waarde

Ik kreeg per mail een schrijven dat de gemeente niet accoord ging en dat in beroep gaan geen zin had. Vervolgens toch een korting gekregen ivm woz waarde. Het bezwaar ging over drie verschillende huizen en daarbij is mij dus niet duidelijk bij welk pand de waarde vermindering niet door gaat en waar wel.

plezierig

vakkundige medewerkers. dank voor uw medewerking.

Prima werk geleverd

Bezwaarmaker heeft goed werk geleverd waarmee de waarde van de woning verlaagd werd. Het te betalen bedrag aan de gemeente werd verminderd en is inmiddels dan ook verrekend.

Goed gedaan !

Er waren wat startprobleempjes ( kaartje in de bus terwijl we thuis waren en apparatuur van de opnemer kapot ) Maar het is allemaal goed gekomen en bedankt daarvoor . Het blijft een rare zaak dat de gemeente de bezwaarschriften door de woningeigenaar, zonder blikken of blazen aan de kant warden geschoven. Dus veel ergernis hierover bij mij. De woz aanslag van 2019 was dus ook te hoog en daar heb ik een afwijzing gekregen op mijn bezwaarschrift. Oke !! Niet meer zeuren Corona is veel erger. Met vriendelijke groet, R. Venema

prima ervaring

Daadwerkelijke hulp

Altijd doen bij twijfel.

Duidelijke site en makkelijk toe te passen.

Ik heb er geen omkijken naar gehad

Uitstekende service

Ik ben goed geholpen en dankzij bezwaarmaker heb ik een lagere WOZ waarde op mijn huis gekregen, dus prima.

Accuraat,betrouwbaar en snel geregeld

Een goede ervaring,aanbevelenswaardig

eenvoudig

had niet veel verwacht van bezwaarmaker.nl maar toch heeft het mij voordeel opgeleverd, de woz waarde van mijn huis werd met 25000 euro verlaagd, dus ben heel positief tegenover bezwaarmaker geworden, en alles ging heel eenvoudig.

Prima, doen wat ze beloven en houden je goed op de hoogte van vorderingen

Helemaal goed. Communiceren heel duidelijk. Je weet wat je als leek moet doen.

mijn ervaring tot nu toe is prima

indienen van 2 bezwaarschriften. 1 is goedgekeurd,de 2'is nog in behandeling op het stadhuis

Prima bemiddeling

Het heeft even geduurd,maar dat lag niet aan bezwaarmaker. De waarde is nu iets lager geschat, dus dit had wel degelijk zin om jullie in te schakelen.

Snel, professioneel en met resultaat.

Ik heb bezwaarmaker voor de tweede keer gebruikt en beide keren met een prima resultaat. Mijn WOZ waarde is verlaagd.

Documenten inscannen en de rest wordt gedaan

Perfect. 1 keer je documenten inscannen en voor de rest kan je gewoon afwachten. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de procedure.

Uitstekende , zorgeloze service

De complimenten betreffen ook de overheid die deze toetsing faciliteert.

top

bezwaar woz toegekend dus top

Het is een mooi resultaat.

Het is toch een afwachten of het iets opleverd

Heb gekregen waar ik op heb ingezet: een verlaging van de OGB.

Uiteindelijk is de OGB verlaging een feit en ga ik profiteren van een lagere OGB.

Ik ben heel goed geholpen.

Ik heb niet zoveel verstand van zulke zaken. Eigenlijk helemaal niet. Ik moest de bezwaarmaker dus blind vertrouwen. Niet vergeefs: jullie hebben alles onderzocht en uitgerekend, met als uitkomst, dat ik inderdaad te veel onroerend zaak belasting betaal. Maar wat ik nu eventueel moet of kan doen weet ik niet. Mijn dank aan jullie is groot!

Bezwaar maken via Bezwaarmaken.nl helpt zeker

Mijn bezwaar via "Bezwaarmaken" deed de gemeente Amstelveen besluiten de WOZ waarde van mijn huis aan te passen

Prima resultaat behaald,woz-waarde met 15% gedaald.

Makkelijk, nauwkeurig en goede informatie

Bovenstaande zin zegt het al, jullie regelen alles eenvoudig en snel en vooral voor een leek met begrijpelijke informatie.

Perfect geregeld!!

Perfect geregeld!