Snel resultaat, top!

Ik heb een hele goede ervaring met bezwaarmaker.nl

Ik heb een hele goede ervaring met bezwaarmaker.nl. Alles is naar wens verlopen, ze hebben mij elke keer geïnformeerd naar de stand van zaken. Ik geef ze een dikke duin als waardering.

Doen wat ze omschrijven

Duidelijke communicatie van begin tot eind. Als zeer prettig ervaren met gelukkig ook een positieve afloop voor mij!

Nemen al het werk uit handen met goed resultaat!

Ik werd meerdere keren geinformeerd, en uiteindelijk een lagere woz.

Goed gedaan

Resultaat is oké, kan beter!

uitmuntend

goed geregeld bij de gemeente

goed aanbod, snelle reactie en prima resultaat

nav aanbod ingegaan op het voorstel , na een snelle globale berekening en uiteindelijk een prima resultaat

voldoende

heb alleen het bezwaarschrift ingevuld en dat is prettig verlopen, heb nog geen uitslag. mijn keuze hangt af van de uitslag

WOZ waarde

De gemeente had te hoge waarde is nu terug gedraaid

Niet geheel tevreden

Ik vond het geheel niet echt professioneel overkomen. Ik kreeg generieke emailtjes zonder adres, dus moest steeds vragen om welk pand het ging. Daarnaast heb ik foto's aangeleverd, echter in de beredenering van de gemeente las ik dat deze uberhaupt niet zijn gebruikt. Ook had ik ongeveer 3 dagen om deze foto's aan te leveren, terwijl de termijn bij de gemeente toch echt langer is. Dit had duidelijk te lang bij iemand gelegen

Goed geholpen

Goed geholpen

Doen al het mogelijke

Goed en succesvol

Prima ondersteuning bij bezwaar door de relevante vragen te stellen om mijn woning te waarderen.

Zie boven. Verder heeft het bezwaar als resultaat opgeleverd dat de waarde van mijn woning zelfs lager is vastgesteld dan gevraagd.

Duidelijke instructies voor wat betreft aanmelding en effective manier van behandelen.

Mijn eerste ervaring met een "bezwaarmaker" en dat is me prima bevallen. De contacten, zowel via mail als telefonisch, verliepen goed. Het resultaat van de inzet was een verlaging van de WOZ-waarde. En daarom ging het natuurlijk.

Perfekte dienstverlening

Kort maar krachtig GOED

Alles is goed verlopen en ben zeer tevreden.

Slecht bedrijf die van mij 50 euro wil

wat ze je niet vertellen, (maar wat je zelf uit de kleine letters moet zien te halen) is dat ze 50 euro van je willen als je er vanaf ziet. Ga ze wel wat mooie foto,s sturen zodat ze aan mij niets gaan verdienen. Dit gaat niet de enige beoordeling worden online.

Alles wordt voor mij gedaan.

Het was voor mij de eerste keer dat ik bezwaar had gemaakt. Alles wordt voor je gedaan.

prima geholpen

prettig

volgend jaar weer, tot dan!

Prima!

Het eindresultaat is teleurstellend.

Nadat ik zelf overleg met de Gemeente heb gehad kon mijn WOZ-waarde van Euro406000 verlaagd worden naar Euro376000. Dat was nog 27% hoger dan de laatste WOZ-waarde. Ik stelde voor om de waarde met 20% te verhogen naar Euro356000. Dit werd niet akkoord verklaard. Hierna heb ik Bezwaarmaker ingeschakeld. Bezwaarmaker kreeg het voor elkaar om hetzelfde resultaat te krijgen als ik. Ook een verlaging naar Euro376000. Er was dus geen enkele toegevoegde waarde na het inschakelen van de professionals van Bezwaarmaker. Op 23-6-2021 heb ik een mail geschreven naar Bezwaarmaker of het zinvol is om binnen 6 weken een uitspraak van de Rechter te vragen. Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie gekregen van Bezwaarmaker. .

goede duidelijkeid in voortgang

om de foto en bijlage te uploaden is niet echt makkelijk

uitstekend

De hele afhandeling verdient een pluim. Ik heb enkel een paar gegevens moeten aanreiken en Bezwaarmaker.nl heeft verder alles keurig geregeld.

Prima en weinig moeite hoeven doen.

Wat foto’s uploaden en formulier invullen en daarna ging het vanzelf! En is mijn woz naar beneden gegaan.