super tevreden

Alles netjes afgehandeld.

Inspanningen staan niet in verhouding met het resultaat

De uiteindelijke korting van 15,45 euro is niet de moeite waard.

zeer tevreden

U heeft voor elkaar gekregen wat ik al jaren hebt geprobeerd , de woz omlaag krijgen.

geen beoordeling

Nog geen reacties gezien of gehoord van de gemeente, dus kan geen oordeel geven. Vr.gr, jjriemens

De aanpak is zeer professioneel

De benodigde informatie werd duidelijk aan mij gevraagd.

ik ben meer dan tevreden.

In de tijd waarin wij leven is oplichterij orde van de dag. Ik ben daardoor ook erg achterdochtig geworden. Ik kon ook eigenlijk niet geloven, dat juliie dit geheel gratis voor ons verzorgden. Natuurlijk ben ik U ook heel dankbaar. Ik had nog nooit van Uw organisatie gehoord. Er zou meer bekendheid aan Uw organisatie moeten zijn. Nogmaals heel veel dank. M.vr.groeten. J. Segalla.

Goed en verrast

Super dat de woz omlaag gaat maar wist niet dat ik dan evnegoed nog 100 euro meer moet betalen aan proces kosten, dit zal ik zelf niet goed gelezen of begrepen hebben voor ik het aanvroeg. Zou dit misschien beter aangeven bij mensen.

Beste heer Geraets, Bedankt voor uw reactie. Een bezwaar voor één particuliere woning is geheel kosteloos. Het bedrag van € 109,49 is het resterende bedrag wat u nog heeft openstaan aan belasting bij uw gemeente min de ontvangen vermindering. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wanneer u nog u nog vragen heeft vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

prima geholpen

Ik hou niet van verplichtingen

Duidelijk en overzichtelijk.

Betrouwbaar. Doen wat wordt beloofd!

Goed afgehandeld

Goed bezwaar gemaakt dmv fotos

Professionele handelen

Duidelijk hoe de materie werd aangepakt. Heel professioneel. Prettig om regelmatig terugkoppeling te krijgen.

Goede kennis van zaken.Schept geen irreee

Duidelijke en kundige communicatie. Fijn dat er tussendoor een stand van zaken wordt gegegeven.

Doeltreffend

Gemeenten hebben de WOZ aangepast Thanks

Afhandeling

X

prima dienstverlening

prima dienstverlening

We hebben de procedure en de afhandeling als zeer positief ervaren.

Om ons bezwaar te onderbouwen hebben we verschillende redenen en bewijzen aangevoerd. Door de gebruiksvriendelijke digitale afhandeling en de uiteindelijke grote verlaging van de OZB, zijn wij zeer te spreken over Bezwaarmaker.nl! Daarvoor hartelijk dank!

Succesvol het bezwaar is erkend

Wij zijn blij met de expertise die u voor ons heeft gedaan . Als er weer rede is om bezwaar te maken maken wij graag gebruik van uw dienst

Was zeker de moeite waard

Gewoon top

Fantastisch geholpen

Bezwaarmaker.nl heeft mijn bezwaar tegen de aanslag WOZ waarde prima geregeld. Alles digitaal, met goed resultaat. Fijn om dit soort zaken te laten regelen door mensen die er verstand van hebben

Fantastisch geregeld zonder verder omkijken naar de nodige actie's.

goed geregeld. zelf geen aktie' s moeten ondernemen. Resultaat is naar tevredenheid. Dank.

goed en correct verlopen!

Hoewel het resultaat positief was, moet ik bekennen dat het mij erg tegen viel. Ik had een hoger resultaat verwacht!

Goede service er word wel veel voor gevraagd bij de gemeente

Het bespaart bij ons wel wat maar heeft volgens mij wel veel gemeenschapsgeld (proceskosten)gekost als een hoop mensen dit doen moet de gemeente het ergens anders vandaan halen

Professionele aanpak. Zelf heb ik alleen wat input gegeven over mijn bezwaar. Bezwaarmaker heeft alle andere activiteiten met de gemeente (bezwaar tegen de te hoge heffing/ hoorzitting/ etc..) op professionele wijze aangepakt. Ik ben dan ook tevreden met het resultaat.

het antwoord heb ik toch al doorgegeven!

Bijna helemaal tevreden!

gewoon goed geholpen

ben gewoon goed geholpen door jullie