WOZ waarde na 1,5 jaar flink omlaag

Na jullie inzet (1,5 jaar) de WOZ waarde met ruim 50.000 omlaag. Top geregeld!

geweldig

Zeer professioneel.

ik vind de communicatie slecht en ook duurt het er lang

ik vind de communicatie slecht en ook duurt het er lang

Beste heer/mevrouw, Indien u vragen heeft kunt u ons via e-mail bereiken. Wij proberen dan zo snel mogelijk te reageren. Zodra het bezwaar is ingediend heeft uw gemeente wettelijk tot 31 december de tijd om uitspraak te kunnen doen. Tot die tijd dienen wij het af te wachten. Mocht u nog andere vragen hebben, vernemen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Redelijk positief

Helemaal top

Duidelijk en goede communicatie

Prima geregeld

Goed geïnformeerd

duidelijke dienstverlening

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en wijzigingen in je aanvraag en kan telkens je dossier raadplegen

Klantgericht en informeren je bijtijds

Als klant wordt je serieus genomen en houden de klant op de hoogte van het proces. Als je een mail stuurde kreeg je snel antwoord . Ben ook blij met het resultaat. Blijkt toch dat de gemeente uitgaat van veronderstellingen .

Zeer tevreden.

Zeer tevreden en goed op de hoogte gehouden. Duidelijk.

Bezwaarmaker.nl is geslaagd om mijn OZB-waarde iets naar beneden te krijgen.

Een beter gestructureerde inventarisatielijst van de minpunten van de woning maken. Veel te weinig communicatie met de klant. Iedere klant wil zoveel mogelijk weten hoe de vooruitgang van de zaak ervoor staat.

Ja fijn woz naar beneden

Zeer goed geregeld de woz naar beneden gegaan

zeer goed

is heel goed

snelle afhandeling

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen tijdens het4 bezwaar.

Prima communicatie!

Goed op de hoogte gehouden van de procedure bezwaarschrift en het indienen van het beroep.

Ik werd ontlast van veel rompslomp. Met een positief resultaat als uitkomst.

Super gedaan

Voor ons goed geregeld met prachtig resultaat. Dank hiervoor.

prima!!

vrij vlot verrassend resutaat!

Goed gehandeld.

zeer vlot geregeld

ik had niet verwacht dat het zo snel ging

geweldig

geweldig, gemeente deed niets, maar bezwaar maken ging van 148.000 naar 105.000 , heel blij

Echt niet doen. Zijn alleen met zichzelf bezig.

Waardeloos slecht en zeer onpersoonlijk. Fout op fout en vervolgens een factuur sturen waar je totaal niet op bedacht bent met onmiddellijke dreiging met incasso.

Deskundig opgepakt.

Er was sprake van een adequate met professionele aanpak.

Niet doen

Proces gewonnen voor ( 19euro korting) en krijg dan een rekening van 500 + Euro! Ik heb geprobeerd met hen in contact te komen via de mail en telefoon ivm dat ik de proceskosten nog niet ontvang had van de gemeente en hoe ik deze als nog kon krijgen. Tot op vandaag geen enkel teken van leven. Wel heb ik een brief gekregen met het laatste betaal verzoek anders werd er een deurwaarder ingeschakeld!

duidelijk en gemakkelijk

Erg gemakkelijk om het aan te vragen en je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces

Goed en slecht

Bezwaar gegrond verklaard. Niets op aan te merken. Maar ik zit nog met vragen. Probeer al 2 weken contact met deze mensen te krijgen. Dat lukt met geen mogelijkheid. Niet telefonisch, niet via email. Dit geeft mij een zeer unheimisch gevoel. Het gevoel dat je zaken hebt gedaan met een louche bedrijf en dat zit mij niet lekker.

Klieftstraat 48 48

1777GD Hippolytushoef