gemeng positief

tot mijn verbazing wordt in het besluit niet gesproken over de ligging van de woning in de uiterwaarden, waardoor geen vergelijkbare panden -mij bekend- te vinden zijn. De verlaging van de woz-waarde is daarom welkom, zij het teleurstellend gering.

Beste heer Nass, Alle factoren welke invloed hebben op uw WOZ-waarde, waaronder ook de ligging, zijn meegewogen in het bezwaar. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker.nl

zeer goed

Blijven werken aan de zaak waar zij voor staan, houden vast en komen er zelf op terug, al duurt het wel eens lang voor er een antwoord komt, dit ligt dan vaker aan de overheid die het laat afweten en een vertraging 's politiek er op na houd.

Tevreden

Gemeente Papendrecht verhoogd heel graag jaarlijks de W.O.Z. daar waar de gemeente het straatwerk het liefst laat verzakken in 20 jaar tijd geen korrel zand onder het openbare straatwerk..............

Uitstekend werk verricht

Ben zeer blij met de hulp die ik heb gekregen om mijn WOZ waarde naar beneden te krijgen en dat het ook nog is gelukt met een flinke verlaging maakt het helemaal mooi.!

Een goed resultaat, wat ik zelf niet bereikt zou hebben.

Je moet even moeite nemen om van de diensten gebruik te maken en waarom ook niet. Je kan er eigenlijk alleen voordeel uithalen.

Uitstekend.

Eenvoudige procedure. Goed resultaat. Duidelijke communicatie.

Was nuttig

Wij hebben nuttige hulp ontvangen. Daarvoor hartelijke dank.

vlot en zeer tevreden.

Wij zijn zeer tevreden. WOZ waarden goed verlaagd.

Prima!

Wordt tijdens het hele proces via de mail goed op de hoogte gehouden van het verloop. Als ik een mail stuurde met een vraag kreeg ik de vlgd dag keurig antwoord. Ben blij met deze mensen. Ookal verlies je, ze doen hun best voor je!

goed en vlot gewerkt.

Na de aanmelding is er meteen actie ondernomen. Dat de instanties vaak traag werken is jullie niet aan te rekenen. Het heeft daardoor lang geduurd, was van tevoren ook al aangegeven. Nu moeten we het teveel betaalde geld nog terug ontvangen!!

zonder omhaal een mooi succes

met mijn beschikbaar gestelde informatie werd in afzienbare tijd een mooi resultaat geboekt.

Het lijkt wel een geheime operatie met een wonderlijke brief van de gemeente tot slot.

Heel prima wat u tot stand bracht, de afrekening van de gemeente moet nog komen. Wel onbegrijpelijk is dat ik nu net de aanslag voor 2021 heb ontvangen met ................ OZB beschikking van € 276000,- Ik belde de gemeente en men stelde dat de correctie door uw bezwaar maar 1 jaar geldig is! Men zal het onderzoeken en mij berichten..... Met vriendelijke groeten F. van Dijk

Beste heer Van Dijk, Dat klopt. Het kan zijn dat uw gemeente de waarde weer heeft verhoogd. Ook als deze pas is verlaagd. U kunt hiervoor weer opnieuw bezwaar bij ons indienen. Graag zijn wij uw van dienst. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

zeer goed

Heel makkelijk Gegevens invullen en bezwaarmaker doet de rest, houden ook goed contact via de mail

Duidelijk

Doeltreffend

Men doet wat men belooft

Ik had er aanvankelijk weinig fiducie in, dat het bezwaar ontvankelijk zou worden verklaard, maar dank zij jullie inspanningen is er toch een goed idee resultaat uitgerold waarvoor dank.

Prima communicatie.

Bezwaarprocedure was duidelijk en communicatie prima ondanks Corona. Resultaat echter wel mager.

Maken waar wat zij schrijven, succes dus!

Simpel in te dienen, geen overbodige correspondentie en duidelijke instructies op de site. Aanrader dus!

Geduld is een schone zaak

Ik vond het vrij lang duren en het uiteindelijk resultaat toch wel enigszins teleurstellend, maar dat ligt niet aan jullie

geen omkijken naar

prima geregeld

Na aanmelding bij de Bezwaarmaker moesten wij een vragenlijst invullen. Daarna werd alles voor ons geregeld. Uiteindelijk is de WOZ waarde met 24000 euro verlaagd. Het geld dat we terug zouden krijgen is wel naar de Bezwaarmaker gegaan, maar we zullen er het komende jaar/jaren zeker voordeel van hebben.

top

Uitstekend werk verricht, ook ben ik goed op de hoogte gehouden van elke stap in het bezwaarproces

Het is ze gelukt mijn onroerengoedbelasting naar beneden te krijgen. Prima werk. Mijn complimenten.

Heel goed

Resultaat is bereikt en ik ben steeds op de hoogte gehouden van procedure.

Bezwaarmaker.nl : ze maken waar wat ze beloven

Een gemakkelijke manier om bezwaar te maken tegen een te hoge WOZ taxering. Goede en heldere site en goede communicatie met bezwaarmaker.nl. Na een eerste goede resultaat, van 208.000 naar 194.000 euro, bleek uit de matrix dat mijn simpele overkapping door de gemeente was getaxeerd als zijnde een serre van 13120 euro. na mailing met bezwaarmaker .nl , heeft deze contact opgenomen met de gemeente met als resultaat een herwaardering van 194.000 naar 183.000 euro. Al met al een geweldig resultaat, met dank aan Bezwaarmaker.nl!