Fijn dat het gelukt is

De hele procedure duurde enkele maanden maar dat lag vooral aan de gemeente Goirle.

Geweldig gedaan.

Waar mijn eigen bezwaar niet gehonoreerd werd is het Bezwaarmaker.nl wel gelukt.

Positief

Mijn woz is verlaagd, weliswaar niet veel, maar er is positief resultaat geboekt.

Goed; het bezwaar is gegrond verklaard.

Ik heb nog nooit een bezwaar ingediend, maar na overleg met Bezwaarmaker.nl blijkt dat het indienen soms wel degelijk succesvol kan zijn.

nog geen uitslag bezwaar

wachtende op succes, de aanzet was tevredenstellend

niet goed tot nu toe

ik heb niks meer gehoord hoe het mijn woz bezwaar staat

Positief

Gezien de uitkomst, alleen een beetje verwarrend omdat ik nog een klacht bij de gemeente Ommen had liggen werden dingen door elkaar gehaald.

Jullie hebben goed werk geleverd.

Via anderen werd ik op jullie gewezen. Het bezwaar is gerond verklaard en dat ik natuurlijk heel fijn.

Namen over wat voor mij lastig is.

Heel weinig mailcontact. Voldoende. Maar doordat de ltijdsduur van het gehele traject ook lang was, wist ik niet altijd, of er nog " iets" gaande was.

Bedankt voor uw reactie. Bij iedere statuswijziging informeren wij u per e-mail. Zodra het bezwaar is ingediend zijn wij in afwachting van de gemeente. De gemeente heeft wettelijk tot het einde van het jaar om uitspraak te doen. Zodra wij de uitspraak binnen hebben sturen wij deze door.

De WOZ waarde van de woning is verlaagd!

toch gelukt hartelijk dank

na lang wachten toch positief tesultaat

Prettige, volhardende en deskundige hulp gehad !!

Na mijn aanvankelijke bezwaarmaken zag ik af van het verzamelen en ordenen van gevraagd aanvullend materiaal. Contact met uw organisatie leverde naast enige "druk" vooral het aanbod op desgewenst hulp te willen verlenen. Een en ander heeft geleid tot een voor mij gunstig eindoordeel.

onverwacht positief resultaat

Ondanks dat in eerste instantie leek dat bezwaar maken tegen de verhoogde WOZ waarde geen nut zou hebben, heeft Bezwaarmaker.nl er toch een positief resultaat uit weten te slepen met een waarde daling van 15.000 euro.

Bezwaar te hoge WOZ met succes en netjes afgehandeld.

Een WOZ stijging van 33% tov het voorgaande jaar door Sabewa (uitvoeringsorganisatie Zeeland) is onterecht bevonden na het indienen van mijn klacht hierover bij Bezwaarmaker.nl. Na een echte taxatie door Sabewa zelf is de WOZwaarde verlaagd naar 14%. tov het jaar ervoor. De min of meer geautomatiseerde WOZ bepaling voor oude vrijstaande huizen, is verre van relevant m.i.

Zeer effectief en efficient

Uitstekend in de zin van resultaat gerichtheid, communicatie over de procedures en stand van zaken kan beter.

Fijn dat jullie er zijn!

Snel en betrouwbaar!

Duidelijke loop van het gehele proces

Je wordt goed op de hoogte gehouden via het dossier. Ik heb alleen een vraag. Mijn bezwaar is gegrond en hoe gaat de gemeente om met het verschil van het teveel betaalde. Wordt dit verrekend of krijgt men dat teruggestort.

Bedankt voor uw reactie. Als het bezwaar gegrond verklaard is dan verrekend de gemeente achteraf wat er teveel betaald is. Betaalt u alles in 1 keer dan krijgt u het bedrag terug. Betaalt u in gedeeltes dan wordt het bedrag verrekend over het openstaand bedrag

Goede ervaring met bezwaarmakers

Ik heb goede ervaring met bezwaarmakers. Het laatste bezwaar tegen WOZ van 2021 heeft geleid tot verlaging van de woning. Een geweldige uitkomst.

Goed, maar het zou nog beter zijn als het zelfde bezwaar weer automatisch meegenomen word voor het nieuwe jaar, zodat je alleen ja zegt tegen bezwaar maken en verder niets hoeft te doen.

Alleen heb ik tot nu toe verder niks meer gehoord,dus weet verder nog niks.

Bedankt voor uw reactie. Bij iedere statuswijziging houden wij u per e-mail op de hoogte. Wellicht dat onze berichten in uw spam terecht zijn gekomen.

goede communicatie

heldere en duidelijke communicatie

Ik heb niets meer gehoord

Alle gegevens doorgegeven en verder geen reactie

Goed en degelijke begeleiding

Bezwaarmaker neemt werkelijk alles uit je handen. Zij komen hooguit terug met de vraag naar foto's e.d. Na toezending wordt alles voor je geregeld en komen zijn na een bepaalde tijd terug met de uitslag.

Kordaat gehandeld

Woz verlaagd, waardoor minder belasting