Snel, betrouwbaar en transparant

Al meerdere bezwaar verzoeken voor mij ingediend. Het lukt niet altijd, dat kan, maar 80% wel!!!!

goed geregeld

goed geregeld, als laatste mail kreeg ik de mededeling over de kosten iets wat ik niet begrijp.

top

Ik dacht dat mijn WOZ waarde redelijk goed zat. Heb toch maar mee gedaan onder het motto 'baat het niet schaadt ook niet'. En kijk, hebben ze mooi een bijstelling naar beneden voor elkaar gekregen.

geweldig!

Zonder al te veel ingewikkelde dingen is alles voor je geregeld! En het bezwaar werd gegrond verklaard. We zijn er super blij mee.

Bezwaar weer gehonoreerd.

Uitstekend werk dus van de organisatie.

prima!

Geen bijzonderheden, maar gewoon goed werk geleverd.

Ik heb nog geen oordeel over het resultaat.

Dit is n.l. de eerste keer dat ik gebruik maak van bezwaarmaker.nl

Goed en degelijk advies

zie boven

Geen loze beloften

We zijn voortdurend goed op de hoogte gehouden van de stappen. Nooit werden ons luchtkastelen voorgespiegeld. Het uiteindelijke resultaat overtrof onze verwachtingen.

Vlot en zakelijk

Heldere en duidelijke werkwijze

Geen onnodig gedoe maar zonder omhaal doelgericht naar resultaat

positief resultaat

zie boven

Adequate aanpak met positief resultaat

Er werd snel gereageerd. Duidelijk was steeds wat ik doen moest en wat aansluitend Bezwaarmaker zou doen. En Bezwaarmaker deed inderdaad wat zij beloofde. Over de ontwikkelingen werd goed gecommuniceerd.

Helemaal niet gratis.

Uiteindelijk moest ik 197,78 euri betalen aan Bezwaarmaker onder dreiging/dwang van incassokosten. Met deze hele procedure ben ik nu 8 euri per jaar goedkoper uit met de WOZ. Na 24 jaar zal ik dan kiet hebben gespeeld. Mijn advies: niet doen. Het is een wassen neus waar Bezaarmaker mee etaleert. Gratis klinkt mooi maar kost je uiteindelijk meer aan energie\gedoe en kosten dan je lief is.

Beste meneer, Bedankt voor uw review! Uw gemeentelijke belastingen worden gebaseerd op uw WOZ-waarde. Als deze met een paar duizend euro wordt verlaagd, kan het zijn dat u maandelijks wat minder betaald, maar in verhouding dus maar een paar euro. Verder kan het ook zijn dat de waarde zodanig wordt verlaagd, dat de gemeentelijke belastingen per maand ook een stuk lager worden. Dat ligt aan de verlaging van de WOZ-waarde. Verder worden er, indien de uitspraak gegrond is verklaard, een proceskostenvergoeding vanuit de gemeente gerekend. Deze zijn er niet voor particulieren en op deze manier kunnen wij onze dienstverlening kosteloos aanbieden. Vandaar dat er werd gevraagd dit bedrag naar ons over te maken, indien uw gemeente dit rechtstreeks naar u heeft overgemaakt. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Slecht

Er ging iets mis op uw bureau daardoor bent u niet in beroep gegaan.(zie mail de. Febr2022) Op 24 maart is de WOZ waarde door een algehele correctie van ons appartementen=complex, dus niet door uw activiteiten verlaagd.

slechte communicatie

De gemeente kwam onvoldoende tegemoet aan het bezwaar en ik wilde in beroep. Vanaf dat moment werd een normale communicatie bijna onmogelijk. Mails werden niet of niet op tijd gelezen.

Mijn ervaring is goed

Enige die er echt baat bij heeft is bezwaarmaker.nl

Ja, het levert je wellicht 100 euro op voor je.. de totale kosten betaald je gemeente minimaal 600 euro. Lijkt gratis, maar je gemeente heffingen zullen hierdoor dus stijgen en stijgen. Dief van je eigen portemonnee ben je. Bewaarmaken? Dien hem dan zelf in bij je gemeente, echt niet moeilijk, gewoon doen!! Zoek op google voorbeeld briefje en klaar.

Beste meneer/mevrouw Kerssens, Bedankt voor uw review! De gemeentelijke belastingen worden inderdaad gebaseerd op uw WOZ-waarde. Als de WOZ-waarde stijgt, zullen daarom ook de gemeentelijke belastingen stijgen. Daarnaast bieden wij onze kosteloze dienstverlening aan mensen die dit liever niet zelf behandelen. Ook heeft u als burger niet altijd inzicht op alle objectkenmerken waarop uw WOZ-waarde wordt gebaseerd, waar een derde partij dit wel heeft. Een bezwaarschrift kan daarom juridisch professioneel worden opgesteld en is voor vele mensen een last uit handen. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Uw mensen de kwade van de OZB als correct beoordeeldem

Op tijd het bezwaarschrift ingediend. 08-04 eerste reactie, met de vraag om onjuistheden in het taxatierapport vast te stellen en te melden, en dit ook gedaan. 27-05 Het bericht dat uw mensen tot de conclusie zijn gekomen dat de taxatie van de WOZ door de gemeente correct is uitgevoerd en is vastgesteld, hierop gereageerd dat ik het er niet mee eens ben. 28-05 Het bericht dat het wordt terug gegeven aan de gemeente die tot 31 december de tijd heeft om te reageren. 16-012 het bericht van de gemeente met uitstel van 6 weken. 02-03 2022 de uitspraak ontvangen van de gemeente en in het gelijkgesteld. Vraag mij af wat uw werk in deze uiteindelijk is geweest? Met vr. grt.

Het wachten was de moeite waard.

Het is een makkelijke procedure van aanleveren van gegevens en dan is het wachten. Tussendoor werd ik keurig op de hoogte gehouden. Uiteindelijk kreeg ik geld terug. Dus dat is fijn. Veel dank.

zeer goed tevreden

het zou niet beter kunnen.

Aan mijn verwachtingen is voldaan.

Aan mijn verwachtingen is voldaan.

Ik was lichtelijk teleurgesteld.

Zowel bij de gemeente Castricum als bij de belastingdienst heb ik bekeken wat het financieel betekent voor mij dat deW.O.Z waarde is terug gebracht van 261000 Euro naar 240000 Euro. Wijziging bij de gemeentelijke lasten Castricum en ook bij de belastingaangifte maakte het verschil weinig of niets uit. Wel ging er voor de kosten een aardig bedrag naar Bezwaarmaker. Hierover was ik wel verbaasd dat het goede resultaat van Bezwaarmaker geen resultaat voor mijzelf betekende.

Beste mevrouw Van Tienen, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te lezen dat uw waarde is verlaagd. Helaas heeft een verschil van 21.000 euro niet een groot verschil op uw aanslagbedrag, aangezien deze wat lager is. Daarnaast kunnen wij de procedure kosteloos aan u aanbieden, doordat er vanuit de gemeente wettelijk een verdienmodel is vastgesteld. Deze is er helaas niet voor particulieren. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Prima geregeld

Het duurde wel wat lang maar het is uitstekend geregeld

Het lijkt mij niet zinvol om hierin verder te gaan met Bezwaarmaker.

Het bereikte resultaat is bijzonder laag en uw uitgangspositie van de 30 jaar te veel betalen is berekend op het maximale verschil en zal wel nooit gehaald worden. (ca 76000 euro) Overigens zullen de kosten (ca 600 Euro) t.z.t. wel in de tarieven verwerkt worden dus het lost weinig op.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw review! Wij waarderen uw feedback. Daarnaast wordt de WOZ-waarde elk jaar onafhankelijk van voorgaande jaren vastgesteld. Desondanks, lees ik dat het toch is gelukt om uw waarde enigszins naar beneden te halen. Helaas niet met het gewenste resultaat. Daarin trekt de gemeente helaas aan het langste eind. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker