Geweldig!!

Precies gegaan zoals het beloofd is en geweldig resultaat met een behoorlijke verlaging van de WOZ-waarde.

Duidelijke communicatie!

vriendelijke benadering, efficient, duidelijk

ik wacht nog op een laatste antwoord op een mail die ik stuurde, maar dat is denk ik meer formaliteit dan noodzaak. de afhandeling is verder met gunstig resultaat afgerond.

Mijn ervaring was goed.

Met kennis van zaken geholpen.

Snelle actie met goed resultaat

Het bezwaar is direct door de gemeente opgepakt.

Uitstekend !

Prima communicatie, duidelijke uitleg en wat ik belangrijk vond, Snelle reactie en geen dagen of weken wachten op een antwoord. Voor mij ook nog eens een goed resultaat!

Contact op een aangen arme manier.

Alles ging lekker vlot. Keurige respons en heeft nog geholpen ook.😎👍

Heel goed

Ik heb vorig jaar contact gezocht met bezwaarmaker.nl Ik ben zeer tevreden over de manier van werken en communicatie. En wat nog mooier is, ik ben in het gelijk gesteld en dat heeft mij heel wat euro’s gescheeld.

zorgvuldige afhandeling van het indienen van het bezwaar

Na de aankondiging aan de gemeente dat er bezwaar wordt gemaakt, is er heel goed doorgevraagd over het object en de locatie. Heel belangrijk omdat het object is gelegen aan een drukke provinciale weg is gelegen en het de enige 2 onder één kap in de buurt is. Omdat de nieuwe waarde weer niet klopt vergeleken met nr 38 ( 54.000 euro lager!!) gaan we dit jaar weer gebruik maken van uw instantie.

Goede communicatie

Nooit gedacht. Flinke WOZ verlaging. Dank

Geweldig 131.000 euro te hoog gerechtigheid bedankt Bezwaarmaker.nl

Gewoon een prima bedrijf even je gegevens invullen en Bezwaarmaker doet zijn werk zeer goed en vakkundig !Betaal dus nooit onnodig teveel de Bezwaarmaker.nl zoekt het allemaal uit en heeft goede advocaten en deskundigen om tot een 100% goede waarde bepaling van uw woning of pand te komen. Bedankt voor de goede samenwerking .NP

Verkeerde informatie

Ik kreeg een bericht dat wij omdat wij teveel hadden betaald 522 euro terug kregen helaas hebben wij niets ontvangen en na enige navraag blijk dat we niets terug krijgen ik vindt dit oplichterij ik wil daar even een keer uitleg van Ik ben gelijk gebeld vanmiddag en mij is duidelijk uitgelegd hoe het werkt ben nu tevreden

Is volgens mij nog niet afgehandeld en wil dan ook wachten met mijn gehele mening.

Zie bovenstaand.

Beste heer Tieland, U heeft op 28 februari de gegronde uitspraak van ons ontvangen. Indien u nog vragen heeft kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team bezwaarmaker.nl

Goede afhanding gedaan .

de zaak aan hun voor gelegd met motievatie en gegevens en hun hebben verder alles geregeld.

Goed maar er zijn nog kleine verbeterpuntjes

Snel en gemakkelijk geregeld. Ik heb alleen geen bericht ontvangen dat de uitspraak was binnengekomen. Na een verzoek om beoordeling van bezwaarmaker, keek ik op de site en zag dat de uitspraak was binnengekomen. Uitspraak was niet te downloaden maar de medewerkster van Bezwaarmaker stuurde die razendsnel op na telefonisch contact.

Prima, niets mis mee!

De gemeente heeft alles volgens de regels zo lang mogelijk uit te stellen. En is er gewoon een paar duizend euro onder gaan zitten om van het gezeur af te zijn.

Ik moest bijna alles zelf doen

Het papierwerk en het bezwaar werd door bezwaarmaker. NL gedaan. Het echte werk ( contact met gemeente de details uitleggen wat resulteerde in de verlaging van de WOZ waarde) heb ik zelf moeten doen. Dus voor mij was bezwaarmaker. NL niets meer dan een administratieve procedure.... niets waard om ooit nog eens zaken mee te doen. Ik ben benieuwd of bezwaarmaker, NL de ballen heeft om deze review te plaatsen. Ik verwacht van niet!

Beste heer Geerdijk, Uw vraag met betrekking tot de werkzaamheden en meerwaarde van ons bedrijf licht ik hieronder toe. Wanneer u de procedure gratis uitbesteed aan een WOZ specialist, wordt er door de specialist, naast de door u aangedragen argumenten ook altijd naar de volgende aspecten gekeken: Allereerst wordt het taxatieverslag onder de loep genomen. De gemeente dient de WOZ waarde te berekenen door middel van de vergelijkingsmethode. Dit houdt in dat uw woning wordt vergeleken met minimaal 3 vergelijkbare objecten. Hierbij is het belangrijk dat de gebruikte vergelijkingsobjecten verkocht moeten zijn in een jaar voor en/of na waardepeildatum (op de WOZ beschikking voor belastingjaar 2019 wordt er uitgegaan van waardepeildatum 01-01-2018. De vergelijkingsobjecten moeten dus verkocht zijn tussen 01-01-2017 en 01-01-2019). Gebruikt de gemeente een vergelijkingsobject dat buiten deze termijn is verkocht dan is dit geen geldig referentieobject. Dit geldt ook voor objecten van een ander type. Denk hierbij aan een vrijstaande woning die wordt vergeleken met een rijtjeswoning of een appartement. Ook moet een vergelijkingsobject in de buurt liggen van uw eigen woning. Wordt er een vergelijkingsobject gebruikt buiten uw gemeente dan is dit geen geldig vergelijkingsobject en mag de gemeente deze niet gebruiken. Vervolgens gaat de taxateur zelf opzoek naar betere verkoopcijfers/vergelijkingsobjecten. Het gebeurt vaak dat de gemeente kiest voor de drie hoogste verkoopcijfers terwijl er goede vergelijkingsobjecten zijn met een lagere verkoopcijfer. De taxateur beoordeeld aan de hand van verschillende websites ook de specifieke omstandigheden van uw woning. De taxateur heeft de kennis in huis om aan de hand van deze gegevens een waarde aan uw woning te hangen. Bodemloket.nl: Bodemverontreiniging Ruimtelijkplannen.nl: Bestemmingsplannen Energielabe.nl: Hoe zuinig of onzuinig is de woning Google Maps / Streetview: Omgevingsfactoren Kadaster: Objectafbakening Alle verkoopcijfers in uw gemeente. De taxateur kan op basis van bovenstaande informatie vaak een goed beeld vormen van de situatie zonder ter plaatste zijn geweest. Hij verwerkt zijn bevindingen in een aanvullend bezwaarschrift wat vervolgens naar de gemeente verstuurd wordt. Naast de daadwerkelijke inhoudelijke werkzaamheden zijn ook inbegrepen: voorbereiding, frankeerkosten, informatievoorziening, planning en de BTW. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker.nl

Jullie hebben het goed gedaan.

Mijn ervaring is dat als de gemeente zijn werk goed had gedaan jullie niet nodig waren en het de gemeente veel geld had gescheeld maar je ziet het apparaat werkt weer eens niet zogoed.

Heb er weinig van gemerkt.

Ze werkten prima.

uitstekend gedaan.

uitstekend werk verricht.

Prima geholpen en ben goed op de hoogte gehouden!

Zie boven

Uitstekende service en zeer goed resultaat!

Bezwaarmaker.nl heeft zijn belofte meer dan waar gemaakt. De WOZ-waarde van mijn woning is met € 54.000,- verlaagd. Bedankt voor de goede service en het plezierige contact!

alles naar wens verlopen dikke 10

Bleef zeer goed op de hoogte van lopende zaak

Advies: vertrouw je gevoel en Bezwaarmaker!

Mijn WOZ waarde was gevoelsmatig gewoon te hoog. Naar aanleiding van mijn contact met Bezwaarmaker heb ik ondertussen mijn gevoel laten bevestigen doordat ik gelijk heb gekregen en heb ik dit verschil ook nog eens uitgekeerd gekregen. Top. Advies: vertrouw je gevoel en Bezwaarmaker!

De waarde is verlaagd. Snel geholpen

Ik heb mijn spullen opgestuurd en een paar maanden later was alles geregeld. Heel fijn.