verlaging van €50.000

De verlaging van 50000 in 2018 (ook verzorgd door bezwaarmaker) werd niet verwerkt in 2019. Dus controleer elk jaar en maak wederom gebruik van bezwaarmaker. Doen

Prima service van Bezwaarmaker.nl. Snelle respons en een top resultaat.

discreet, eenvoudig en resultaatgerichte vakmensen bij bezwaarmaker.nl

Deze mensen hebben mij uitstekend geholpen en, mijn doel bereikt. Rücksichtsloos worden de WOZ waardes verhoogd, de meeste mensen nemen helaas niet de moeite om protest in te dienen, vanwege ingewikkelde procedures. Bezwaarmaker.nl weet van wanten en als ze het reel achten winnen ze meestal de zaak voor u. dit deden ze ook voor mij en met succes. Geheel kosteloos. Echt supergoed deze vakmensen; Bravo;

Duidelijke en goede communicatie en afhandeling.

Het bezwaar maken is een lange weg die je op deze wijze mooi uit handen wordt genomen. Ondanks de bureaucratische weg word ik op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen/stand van zaken. Met een uiteindelijk succes. Geen stress en toch resultaat. Wat wil je nog meer?

Goed zonder veel inspanning

Niet geschoten altijd mis En bezwaarmaker. Nl pakt alles geruisloos op Wacht op vermindering nu Bedankt

Snel en goed werk

Na het aandragen van de stukken heeft bezwaarmaker ook nog div. Stukken uitgezocht en aangedragen toppie

Slechte en late communicatie

Slechte en late communicatie, meermaals rappeleren. Steeds dezelfde vragen terwijl de stukken er al lang zijn. Resultaat uiteindelijk wel ok maar dit ontlast niet.

Goed en zakelijk afgewikkeld, zodanig dat het mij weinig tijd heeft gekost

Na opgave van achtergrondinformatie is Bezwaarmaker.nl aan de slag gegeten. En met succes. Het bezwaar is toegekend en ik heb behalve het aanleveren van enige basisinformatie hier weinig tijd aan hoeven te besteden. Enige tip die ik wil geven is iets vaker tussentijds melden wat de status is, ook al is er geen voortgang.

Goed geholpen

Duidelijk, snelle reacties en uiteindelijk een gewenst resultaat

super goed werk geleverd

goede kontakten super werk

positief

WOZ-waarde is naar beneden bijgesteld

goed resultaat

weinig eigen werk. wel goed resultaat

perfekt

Alles is geruisloos afgehandeld en voor een prima resultaat. Bedankt

Makkelijk, snel en duidelijk!

Het is makkelijk omdat jullie de juiste weg weten te bewandelen en weet waar je op moet letten. Het heeft geholpen dat naar de benodigde informatie werdt gevraagd zodat deze concreet kon worden afgegeven. Ondanks een aantal aanvullende vragen is de afhandeling relatief snel verlopen. De formulering in het eindrapport zijn duidelijk en hebben uiteindelijk geleid tot een aanpassing van de WOZ waarde.

kan niet beter

ik heb voor het eerst van jullie gebruik gemaakt en dat is heel goed bevallen

Snel, responsief en adequaat

Zie hierboven

Zeer positief.

Na aanmelding bij bezwaarmaker.nl en invulling van de relevante gegevens heb ik na enige tijd bericht ontvangen dat bezwaar maken een kans maakte. Op 2 oktober 2020,, ik was het bezwaar helemaal vergeten, bericht dat bezwaar is toegekend. De verlaging ruim 5 %. Verder geen omkijken aan gehad. Misschien had een tussentijdse voortgangsbericht mij beter geïnformeerd.

Uitstekend werk

Heb al meerdere keren gebruik gemaakt van jullie en altijd goed geholpen en snel.

mijn ervaring is goed

Ik heb aangegeven, de onredelijkheid en daar is goed op in gesprongen en het bezwaar is ook gehonoreerd. In de reactie, is uitgegaan van een andere m3 inhoud van de woning, dan in werkelijkheid, mijn vraag is, moet ik daar nog op reageren. De woning mocht destijds maximaal 650 m3 bedragen, als bedrijfswoning en daaraan gekoppeld 80 m2 aan bedrijfsruimte. Moet ik daar nog op reageren, want de WOZ waarde is nog steeds te hoog en de waarde is geschat als woning en niet als bedrijfswoning en bovendien is de inhoud nog te veel, graag advies in deze?

Duidelijke mailwisseling

Netjes afgehandeld

Toch nog veel vragen die ik niet verwachtte Zoals de foto’s van het huis

helder en effectief.

ik heb de dienstverlening positief ervaren. Bij vragen van de zijde van de gemeente,heeft bezwaar maker dit binnen 1 dag met goed resultaat beantwoord.

Tegenvallend dat je veel zelf aan moet geven

Uiteindelijk is bezwaar gegrond verklaard om redenen die ik zelf aan heb moeten geven. Afwijkende maten van inhoud woning en bijgebouwen terwijl stukken ter vergelijking allemaal ingestuurd waren.

Beste heer Waalre, De punten die u aangeeft zijn meegenomen in het ingediende bezwaarschrift. Hierdoor is de waarde mede verlaagd. De onderlinge verschillen met onderbouwende verkoopcijfers kwamen onvoldoende tot uitdrukking in de waarde. Met vriendelijke groet, Team bezwaarmaker

positief

Duidelijke procedure, zinnige vragen en goed resultaat

Goed geregeld voor ons

Heel mooi geregeld, wij wisten niet hoe dit te doen. Geen bombarie, gewoon gedaan, dank jullie.