Goed gehandeld.

zeer vlot geregeld

ik had niet verwacht dat het zo snel ging

geweldig

geweldig, gemeente deed niets, maar bezwaar maken ging van 148.000 naar 105.000 , heel blij

Echt niet doen. Zijn alleen met zichzelf bezig.

Waardeloos slecht en zeer onpersoonlijk. Fout op fout en vervolgens een factuur sturen waar je totaal niet op bedacht bent met onmiddellijke dreiging met incasso.

Deskundig opgepakt.

Er was sprake van een adequate met professionele aanpak.

Niet doen

Proces gewonnen voor ( 19euro korting) en krijg dan een rekening van 500 + Euro! Ik heb geprobeerd met hen in contact te komen via de mail en telefoon ivm dat ik de proceskosten nog niet ontvang had van de gemeente en hoe ik deze als nog kon krijgen. Tot op vandaag geen enkel teken van leven. Wel heb ik een brief gekregen met het laatste betaal verzoek anders werd er een deurwaarder ingeschakeld!

duidelijk en gemakkelijk

Erg gemakkelijk om het aan te vragen en je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces

Goed en slecht

Bezwaar gegrond verklaard. Niets op aan te merken. Maar ik zit nog met vragen. Probeer al 2 weken contact met deze mensen te krijgen. Dat lukt met geen mogelijkheid. Niet telefonisch, niet via email. Dit geeft mij een zeer unheimisch gevoel. Het gevoel dat je zaken hebt gedaan met een louche bedrijf en dat zit mij niet lekker.

zeer goed en snel

binnen 1 half jaar

Ik ben tevreden

Ik ben gewoon tevreden , fijn toch

Vertrouwen

Ze bijten zich vast in je dossier. Ze houden je regelmatig op de hoogte van de stand van zaken. Ze kunnen met medewerking van instanties zaken voor elkaar krijgen. Ze zijn goed van vertrouwen. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar. Proces kan lang duren. Uiteindelijk valt te bezien of je financiële tegemoetkoming echt iets oplevert.

Mijn ervaring met Bezwaarmaker doet denken aan zakkenvullerij

Het bezwaar tegen de WOZ van mijn woonhuis heeft €20.000 opgeleverd. Dat geeft een paar tientjes voordeel. Daarvoor brengt u € 620 in rekening. Als ik u opnieuw een bezwaar laat uitvoeren kost het dan € 249. Dus het kan ook voor een lagere prijs. Dan lijkt het mij reël een gedeelte van de rekening te laten vervallen. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet Met vr. groet, Rene Menges Graaf Florishof 9 Loenen

Beste heer Menges, Het bezwaar is toegekend. De woz waarde wordt verlaagd. Wij maken gratis bezwaar voor woningbezitters. Als het bezwaar gegrond is betaalt de gemeente onze kosten op grond van het wettelijk stelsel. Indien het bezwaarschrift door de gemeente wordt afgewezen dragen wij de kosten van de procedure. De wetgeving is veranderd per 1 januari 2024: Zoals u wellicht weet, heeft het kabinet besloten om de proceskostenvergoeding in WOZ-procedures te wijzigen. De vergoeding voor nieuwe zaken wordt met driekwart teruggebracht, en de gemeente zal de vergoeding met ingang van 2024 alleen nog rechtstreeks uitbetalen aan de huiseigenaar. De gemeente mag niet meer rechtstreeks naar ons overmaken. Het is de bedoeling dat u de proceskostenvergoeding dan naar ons overmaakt. Zodra u de proceskostenvergoeding heeft ontvangen van uw gemeente, kunt u deze naar ons overmaken. Indien u het niet eens bent met de uitspraak kunnen wij eventueel in beroep. De kosten voor het beroep zijn de griffiekosten van € 249. Indien u nog andere vragen heeft, vernemen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

voldoende

Helaas, is het bezwaar van vorig jaar niet gelukt. En dat ik nu nog niet weet, waarom het niet gelukt is. Dit jaar heb ik geen Gemeentelijke formulier gehad Vriendelijke Groeten Maureen

communicatie was correct

Ben zeer tevreden

Zeer slecht

Administratief onzorgvuldig

Gedegen informatie en vasthoudend

dankzij goede onderbouwing en vasthoudende argumenten bereikt dat woz is bijgesteld met 75.000

onduidelijke club

ik krijg geheel niet inzichtelijk wat ik zou moeten betalen als vergoeding

Beste heer/mevrouw, In de uitspraak staat aangegeven hoeveel de proceskosten zijn. Deze krijgt u op uw rekening van uw gemeente gestort. Vervolgens krijgt u van ons een factuur om de vergoeding over te maken zodra u deze van uw gemeente ontvangen heeft. Indien u hier nog vragen over heeft kunt u mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Succesvol bezwaar!

OZB verlaagd. Bezwaarmaker heeft alles geregeld.

Heeft flink geholpen!!!

Het duurde wel even maar ik heb een grote vermindering op de WOZ waarde toegekend gekregen!

Succesvol

Door no cure no pay bezwaar in te dienen, kwam het succes tevredenstellend binnen. als ik echter proceskosten moet gaan betalen, is de app niet meer interessant.

helder en doeltreffend

Helder en snelle afwikkeling zonden poespas en ook nog eens positief resultaat!

Geweldige ervaring

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zou lukken, maar dankzij Bezwaarmaker is de WOZ voor ons huisje zowel voor 2023 als voor 2024 naar beneden bijgesteld. Onze dank daarvoor is groot.

Vertroulijk

Duurt wel lang, maar daar kan bezwaarmakers niks aan doen.

Professionele organisatie

Bezwaar aangetekend en netjes afgehandeld

Correcte informatie

Bezwaarmakers heeft mij telkens goed op de hoogte gehouden over mijn bezwaar betreffende te hoge WOZ aanslag van de gemeente.

Bedrijfsgegevens

Klieftstraat 48 48

1777GD Hippolytushoef

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.