Zeer tevreden over het resultaat van jullie werk.

Nadat ik alles had verzonden naar jullie, moest ik echt lang wachten voordat ik iets hoorde. Want op 7 januari 2022 kreeg ik pas de uitslag die er goed uit zag. In ieder geval zeer veel dank voor het resultaat. Met vriendelijke groet, Gerard Mulder

De ervaring wordt sterk beïnvloed over het al of niet behalen van succes, In dit geval dus goed

Vakbekwaam, anders zou het bezwaar niet zijn gehonoreerd. Ik werd steeds goed geïnformeerd zodra de procedure daartoe aanleiding gaf.

Goed geregeld en scheelt weer geld.

Erg fijn dat het op deze manier kan.

zeer positief

Ik betwijfel of ik zelf met de dezelfde argumenten de gemeente zover had gekregen mijn WOZ-waarde in die mate te verlagen.

Goed, geregeld

Ik vond de aanloop erg goed, maar moest daarna nog erg veel aanleveren, was best veel werk, ik wist niet goed hoe dat allemaal moest, maar het is in orde gekomen. Nu weet ik niet precies wat en wanneer ik iets terug krijg en of ik iets terug krijg, ik zal het 1 van de kinderen vragen, ik was er nog niet zo mee bezig omdat ik herstellende ben van een open hart operatie. Verder bedankt voor het werk wat u gedaan heeft.

Top geregeld

Super nette mensen,je word goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bezwaar,zeer te spreken

bezwaar heeft tot verlaging gezorgd

Het bezwaar heeft resultaat gehad

Teleurstellend

Ik werd niet op de hoogte gehouden. Er was een zitting geweest waar ik bij had willen zijn maar dit is mij niet medegedeeld. De uitspraak van de rechtbank niet ontvangen en is ook niet met mij gedeeld door bezwaarmaker.nl. Doordat ik een aanslagbiljet ontving van de gemeente wist ik pas dat er blijkbaar een uitspraak was geweest. Ik had 6 weken de tijd om in beroep te gaan maar die was nu met 1 week overschreden dankzij bezwaarmaker.nl Kan nu niet meer met een eigen jurist voor beroep gaan. Jammer gemiste kans want ik had allerlei bewijsstukken maar die zij gewoonweg niet ingebracht. Nadien ook niets meer gehoord van deze jurist van bezwaarmaker.nl

Duidelijk en helder, en men wordt goed op de hoogte gehouden.

Goed geregeld.

Ons verzoek om verlaging is gehonoreerd door de gemeente. Dus tevreden.

Ik zou iedereen Bezwaarmaker.nl aanraden.

Dat Gemeentes niet zomaar hun gang kunnen gaan. Daarom beveel ik Bezwaarmaker.nl aan. Groet Bert Steenbergen

zakelijke afhandeling

Nadat alle gegevens door mij zijn toegestuurd van de OZB , is het proces gestart. Tussentijds ben ik niet op de hoogte gehouden over de voortgang. In december 2021 heb ik bericht ontvangen dat mijn OZB verlaagd is. Graag was ik eerder in het proces, en de stappen die gezet zijn op de hoogte gehouden. Maar het resultaat is goed.

Perfect geholpen

Ik werd goed op de hoogte van de ontwikkelingen gehouden. Ben blij met het resultaat.

prima werk. Zeer tevreden.

Zeer goed en gedetaieerd in een zin

Zie boven

Duidelijkheid

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring is positief uitgevallen, de waarde van het huis was inderdaad te hoog.

Het bezwaar dat ingediend is had ook via de gemeente gedaan kunnen worden werd mij verteld. misschien had het dan eerder gebeurd, nu gebeurde het zowat op het einde van het jaar.

Duidelijk

Duidelijke uitleg, resultaat is vanzelf via bureau doorgestuurd.

Uitstekend geholpen met positief resultaat.

Het contact met bezwaarmaker.nl verliep goed en soepel, houden je goed op de hoogte van de stand van zaken. Duidelijke vraagstellingen als er extra informatie nodig is vanuit de Gemeente met in ons geval een positief resultaat en dat is dat de WOZ naar beneden werd bijgesteld door de Gemeente.

onverwachte kosten

Mijn WOZ is verlaagd maar kosten technisch heeft het me niets gebracht, enkel geld gekost.

Goed opgelost

Het complete traject wordt uit handen genomen

Het is gemakkelijk om info te verschaffen en het complete traject wordt uit handen genomen. In mijn geval ook nog met een top resultaat!

Duidelijk en naar verwachting

Dit was voor ons de eerste ervaring met bezwaarmaker. Bij ons huis was de WOZ veel te hoog en onredelijk. Maar daar wij zelf geen tijd en energie erin wilde stoppen het maar uitbesteed bij de bezwaarmaker. Naar bijna een jaar wachten, eindelijk een realistische waarde, 50K minder als de eerste WOZ waarde.

eenvoudig en communicatie prima

Eenvoudig in te vullen en communicatie prima via de mail

had ik niet

Was verrast dat het gelukt was