Contact is erg prettig, goede adviezen en dienstverlening

Zie boven

Prima keus , kwaliteit en advies

Prachtige meubels en geweldige service

Zo fijn om in het dorp waar je woont, zo’n mooie woonwinkel te hebben en daar je meubels te kunnen kopen. Er wordt enorm goed meegedacht.

Met kennis van zaken ons geadviseerd.

Prettig en kundig geholpen. Wordt goed geluisterd, niet opdringerig.

Goed geadviseerd

Goede info en nette afwikkeling

Goed advies en hele fijne service

Goed advies en hele fijne service

Uitstekend!

Zeer tevreden over de kundige hulp en nette afhandeling.

Super fijne en goede koopervaring gehad!

Je voelt je hier echt klant, krijgt een kundig en gedegen advies, verkopen mooie merken, geven je rustig de tijd om ergens over na te denken en hebben een hele goede service. We zouden dan ook iedereen die op zoek is naar een nieuwe inrichting van harte aanbevelen om naar Bastiaansen Wonen toe te gaan.

Prima advies !

Goed geholpen en geadviseerd, heerlijke koffie, netjes thuisbezorgd en geinstalleerd kortom Prima !

Heel vriendelijk en deskundig personeel, zowel in de winkel als de bezorgers van de meubels.

De winkel heeft een mooi assortiment meubels. Je krijgt alle tijd om rond te kijken en indien nodig wordt je deskundig geholpen.

Fijne en deskundige adviseurs in wonen

Meedenkend, klantvriendelijk, duidelijke afspraken

Perfecte service

Bij Bastiaansen wordt je altijd perfect geholpen in een gemoedelijke sfeer. De aflevering gebeurt met zorg en aandacht en altijd op de afgesproken tijd.

Alles prima!

Fijn geholpen en hele mooie fauteuils!

Goed advies in de winkel, bezorging volgens afspraak, nette en vriendelijke bezorgers.

Prima afhandeling

Betrokken medewerkers

Prima advies in de winkel, stoelen keurig en correct afgeleverd.

Vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit

Prettig advies bij het zoeken van een bank. Er werd alle tijd genomen. Vriendelijk en deskundig personeel. Prima kwaliteit. Levering volgens opgave/afspraak. Deze zaak is zeer aan te bevelen.

Uitstekend advies en hulp

Al mijn zorgen en twijfels werden allemaal opgelost!

Prachtige collectie, goede service

We kwamen in de toonzaal een salontafel tegen die perfect bij ons perfect past. Die is netjes bezorgd, goed advies gekregen.

Goede service, prettig geholpen.

Ik ben heel fijn geholpen door Ellie. De mensen die de spullen komen brengen zijn erg netjes en inmiddels een beetje vertrouwd.

Wij komen graag bij Bastiaansen Wonen omdat zij een ruime en goede collectie hebben die bij onze smaak aansluit. Wij worden altijd prettig en deskundig benaderd zonder dat men zich opdringt. Daarnaast is hun after sales service heel fijn.

Betrouwbaar en vriendelijk

Prettig

Zeer klantgericht, mooie producten

Vriendelijke bejegening, niet opdringerig. Zeer prettig winkelen bij Bastiaansen

top

zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen. Fijne service fijne mensen.

Weer onwijs goed geholpen

Esmee nam alle tijd en ruimte om ons te helpen bij het uitzoeken van een nieuwe bank. Deze hebben we uiteindelijk gevonden bij Eye. We zijn er heel blij mee, zeker omdat we goed met zijn drieën hebben uitgepuzzeld wat de afmetingen moesten worden. Hij past nu perfect in ons huis.