Goed advies, een echt familiebedrijf met professionele en betrokken medewerkers.

Netjes geholpen in de winkel. Bankstel is keurig afgeleverd door vriendelijke medewerkers.

Mooie meubelen en top service

Bastiaansen Wonen heeft een mooie collectie. Wat in deze tijd spannend is zijn de levertijden en daar hebben ze zelf niet altijd vat op. Wel hebben ze steeds goed gecommuniceerd wat de verwachting was. Het afleveren werd uiteindelijk wel iets later, maar door twee professionals vlot geregeld. Wij zijn super tevreden met onze aankoop.

Goed geholpen bij de leuze en prima levering

Top aanbod, top service

Hele mooie showroom, zeer goed geholpen met het maken van keuzes. En de vriendelijke heren die alles kwamen afleveren hebben alles keurig geïnstalleerd. Wij komen zeker terug!

Tevreden

Fijn geholpen bij de aankoop. Levertijd klopte met de inschatting. Melding van aflevering was slechts anderhalve dag tevoren. Dat was nogal kort om de oude kast te ontmantelen. Aflevering en plaatsing prima. Fijne beleefde mensen die de kast keurig hebben geplaatst.

Prima geadviseerd en geleverd

Bij uitzoeken bankstel en fauteuille zijn wij prima geadviseerd mbt model en uitvoering. Uiteindelijk bij levering bleek eea goed uit te pakken en in te passen in bestaand interieur

Stipt, correct, deskundig!

Supervriendelijk en deskundig

Fijn dat je alle tijd krijgt om keuzes te maken

Zoals verwacht prima service!

Uitstekend!!

Geweldig.

We wisten dat we meubels besteld hadden die helemaal naar onze zin waren, maar nu alles er staat is t beter en mooier dan we ooit gedacht hadden.

Super ervaring

Het tweetal mannen die kwamen werken waren erg goed op elkaar ingespeeld. Beschaafd en bescheiden en zeer vakkundig

Aanrader!

Topzaak! Geweldige service en er wordt creatief meegedacht.

Super goede service!!

Mijn ervaring is supergoed. De eetkamerstoelen zijn zelfs 2 weken eerder geleverd dan gepland! En dat in deze tijd. Super.

goede service!

Wij hebben een prachtig bankstel besteld in januari. Zou in juni worden geleverd. In mei bericht ontvangen dat deze eerder was binnengekomen en geleverd kon worden. Gebeld of de oude bank kon worden meegenomen. De bezorgers waren uiterst vriendelijk en behulpzaam en hebben alles keurig geplaatst. Werkten met heel veel trots en plezier. De volgende keer komen we graag hier weer terug. Mooi bedrijf.

Super!

Vriendelijk, snel en adequaat

Supergoed

Zijn uitgebreid goed geholpen, werd ook heel goed mee gedacht en advies gegeven.

Van begin tot eind top service!

5 jaar geleden ons bed daar gekocht en vorig jaar onze zithoek. Denken goed mee, geven goede adviezen, komen afspraken na en leveren goede kwaliteit. Eigen personeel dat de bestelling komt leveren en in elkaar zet. Een eventueel servicepunt wordt snel opgelost. Eigenlijk alleen maar positieve punten te melden. Jammer dat ze geen keukens verkopen, anders hadden we die daar ook gekocht!

Top advisering en mooie merken

Wij zijn uitstekend geholpen om de juiste interieur keuzes te maken, kleuren, materialen en juiste meubelen.

aangenaam

Aangenaam ontvangst in de winkel. serieus en vriendelijk. Geen druk om te kopen. Fijne nette jongens die kwamen afleveren. zorgvuldig te werk.

Goed advies en vriendelijke professionele monteurs

In de winkel zijn wij vriendelijk en vakkundig geholpen door Mark. Bij aflevering bleek de topmatras voor onze boxspring er niet bij te zitten. Binnen het uur werd hij nageleverd. Ik heb er een heel positief gevoel aan over gehouden..

Profesioneel terzake kundig

Geholpen bij een goed passende keuze voor ons interieur. We zijn er blij mee.

Super service

Zoals altijd is alles weer super goed verlopen, van aankoop tot en met de levering.

Goed advies en mooie goed zittende meubels

Er is veel tijd genomen om een mooie combinatie aan meubels te vinden. We zijn zeer tevreden en zitten en tafelen heerlijk!

Klantgericht

Zeer klantgericht, stalen mochten zonder enige aarzeling mee naar huis worden genomen, geen enkele druk op het verkoopproces en afspraken werden na gekomen