Je krijgt goed advies en expert service in een vriendelijke omgeving

Wat fijn van Bastiaansen Wonen is dat je bij de winkel komt met een idee in je hoofd en met de expert hulp, geduld en goed advies van de Bastiaanse medewerkers kom je uit met een werkbaar plan. Wij vonden ook dat veel van de stukken in de winkel passen bij onze smaak en dat maakt het makkelijker om keuzen te maken. De uitvoering thuis van gordijnen en Luxaflex ophangen plus plaatsen van meubels waren keurig gedaan en gecontroleerd door Bastiaansen Wonen, dat voor ons een teken is van het goede service. Naar een lange zoektocht door heel veel meubel winkels zijn we echt blij dat we uiteindelijk bij Bastiaansen Wonen kwamen.

Bedankt voor de geweldige service.

Bedankt voor de geweldige service.

Goeie en correcte service

In de winkel zijn we deskundig geholpen. Levering was volgens afspraak en erg fijne mannen die kwamen bezorgen en installeren. Kan geen klacht verzinnen :-)

Super service,goede vakkennis,betrouwbaar!!!!!!!!

Totaal tevreden.

Alles was geweldig

Goed advies in de showroom. Vlotte aflevering. Het kon niet beter

goede service en kwaliteit

in de zaak prima geholpen en alles netjes op tijd thuis geleverd

professioneel, klantgericht, vriendelijk en stipt.

Goede klantgerichte begeleiding in de winkel bij het keuzeproces. Bezorging van de meubels volgens planning, nauwkeurig en professioneel vakwerk bij de installatie.

Goed advies, deskundig en klantvriendelijk. Alleen communicatie via e-mail, sociale media kan alerter.

Mijn ervaring met jullie hebben wij als zeer goed ervaren vriendelijk en zeer behulp zaam ,alles naar wens verlopen. Zeer tevreden Dank

Keurig geregeld

Alles volgens afspraak. Keurige tijdige levering

Zeer proffesioneel, vriendelijk en klantgericht

Wij hebben zeer positieve ervaringen als klant van Bastiaansen wonen als het gaat om professionaliteit , maar evenzeer als het gaat om klantvriendelijkheid.

Zeer vriendelijke en professionele hulp!

Goede, persoonlijke dienstverlening. Aanrader!

Aflevering meubels onvoldoende

Graag verwijs ik naar het telefonische contact met een van uw medewerkers op donderdag 12 september, 2019.

Zeer klantvriendelijk.

Zie boven.

zeer tevreden over contacten en afspraken

wij zijn zeer tevreden over de afspraken en de service

Prettige winkel, benadering, goede advisering

Uitstekend.

Uitstekende service!

Bijzonder goede ervaring met Bastiaansen. Zowel tijdens het bezoek aan de winkel, als daarna m.b.t. de levering uitstekend geholpen.

Goed advies en service

Kundig advies en levering van kwalitatief, goede meubels

We vinden het lastig om een eindoordeel te geven omdat een deel beschadigd is van het bed en dat nog geleverd moet worden. Als dit keurig en op tijd verloopt, zal het eindoordeel hoger worden.

Alle medewerking, fantastisch.

Wij moesten door omstandigheden de leveringsdatum van onze kledingkasten twee keer verplaatsten. Geen probleem. We kregen alle medewerking van Bastiaansen. De kasten zijn keurig geplaatst door twee vriendelijke monteurs. Medewerkers van Bastiaansen: bedankt!

Wederom fijne ervaring

Fijn advies, flexibel, verzorging tijdens levering. Netjes

Fantastische service

Er wordt ruim de tijd genomen om samen tot een goede keuze te komen.

adequate begeleiding bij aankoop , wat minder kwaliteit tijdens transport

In de winkel uitstekend geholpen: adequate voorlichting en plezierig contact. Bij levering goederen bleek het tafeltje te zijn verpakt in plastic, gezekerd met plakband. Dit laatste zat helaas direct op het leer.

Met de aankoop in de zaak was het al perfect . Niet te opdringerig maar wel geïnteresseerd . Hele mooie collectie binnen . Aflevering was ook netjes

attent en uitstekende service

Attent en uitstekende service