Elke keer tevreden.

Fijne ontvangst. Deskundig en uitgebreid advies. Goede service.

Hier wordt de tijd voor je genomen

Het ruime aanbod en het meedenken vind ik de grootste pluspunten aan Bastiaansen Wonen.

Prettig en goed geholpen

Wij hebben naar alle tevredenheid een bank gekocht. Zijn diverse malen gaan kijken en kregen alle tijd en ruimte om op het gemak rond te kijken zonder enige druk van aankoop. Wel kregen we goede adviezen. Daarnaast was het fijn om stalen mee te nemen om te zien of stoffen en kleuren. De bank is keurig afgeleverd op het moment dat wij hebben aangegeven en dat was erg prettig.

Kwaliteit en service is verzekerd

Gewoon prima

Voor een stoel ben ik terechtgekomen bij Bastiaansen vanwege de ruime showroom en het dus goed kunnen vergelijken van diverse modellen. Fijne benadering en meedenken door verkoper Piet. Alle ruimte en advies om bij twijfel tot een keuze voor de juiste stof te komen. Ook heel fijn dat de verkoop op basis van vertrouwen gaat. Gezien de Corona was er een langere levertijd en dat was vooraf aangekondigd, maar toch werd ik ook heel begripvol en uitvoerig te woord gestaan toen ik tussentijds telefonisch informeerde of er wellicht nog extra vertraging in de levertijd zou zijn ontstaan. De aflevering verliep prima door hele aardige en nette heren. Helaas is het vaak zo dat één schakel die ondermaats is, de hele koopervaring negatief kan beïnvloeden, maar bij Bastiaansen was alles van begin tot eind top, dus een hele tevreden klant.

Hartstikke goede service.

Prachtige eethoek gekocht. Met veel betrokkenheid van het personeel tot een goede keuze gekomen. De levering van de eethoek was ook perfect gegaan.

Perfect advies en levering !

Er werd rustig de tijd genomen voor advies en om de klant zelf te laten beslissen.

Ruime keus en goed advies. Geen dwang of drang, klant mocht de tijd nemen om tot een besluit te komen.

Alles is prima gegaan

Communicatie was goed en alle afspraken zijn nagekomen. Prettig contact.

Zeer vriendelijke. bezorgers

Uitstekende service

Echter heel mooie en een fantastische design meubels.

Fijn geholpen

We kregen goed advies van Mark hij heeft goede ideeën

Zeer goed advies en zeer vriendelijk.

Leven zich goed in en denken mee. Ook de bezorging en montage is vriendelijk, snel en grondig

Goede service en hartelijk ontvangst

Goede service en hartelijk ontvangst

Super tevreden

Levering was perfect op tijd en super netjes. Ook het bestellen in de winkel was heel erg goed goed geadviseerd.

Afspraken worden nagekomen. Je wordt telefonisch netjes te woord gestaan. Bezorging keurig netjes. Dus eigenlijk niks op aan te merken

Goede service en keurige aflevering / installatie

Goede voorlichting in de winkel , aantrekkelijke prijs afspraak kunnen maken i v m lopende actie. Stoelen zijn van een mooie kwaliteit en uitstekend zit comfort.

Geweldig ervaring en service

Heel fijn geholpen, goed naar onze wensen geluisterd!

Uitstekende service

Soms gaat er wel eens wat mis met een bestelling en dat gebeurt bij Bastiaansen Wonen natuurlijk ook. Maar dan komt het erop aan hoe je vervolgens de kwestie oplost. En dan blijkt dat de service, die geboden wordt, volledig in de pas loopt met de positieve reviews op basis waarvan wij besloten onze eethoek daar te bestellen. De teleurstelling heeft plaatsgemaakt voor tevredenheid.

Geweldige service en betrokkenheid

Wij zijn in de winkel heel fijn geholpen en goed geadviseerd. Er werd ruim de tijd genomen om een juiste keuze te maken. En we zijn heel erg blij met onze hoekbank, salontafeltjes, stoeltjes en het geweldige kleed! We komen er zeker terug en van harte aanbevolen!

Mooi op tijd geleverd, geïnstalleerd en op z'n plek gezet. Men doet hier wat afgesproken wordt.

Midden november zou de levering compleet zijn en het werd ook 15-11 afgeleverd. Juist in deze tijd laat dat nog al eens te wensen over. Maar niet bij Bastiaanse. Wij komen gauw terug, want men heeft er nog meer mooie spullen.

Goed geholpen. Conform afspraak afgeleverd.

Prima service in de winkel. De aangekochte bank werd keurig conform afspraak afgeleverd.

Fijne zaak met goede kwaliteitsmeubels.

We werden goed geholpen met het uitzoeken van een bank. Deskundige uitleg. De bank werd gebracht door vriendelijk personeel. Ook hier weer goede uitleg en antwoorden op onze vragen. Kortom: heel goede ervaring met Bastiaansen Wonen.

Mooie verzorgde winkel met een top assortiment

De verkoper Dion was erg vriendelijk, geduldig en luisterde goed naar de wensen en wist hier met advies zeer goed op in te spelen. Ook de telefonisch doorgegeven wijzigingen werden juist geïnterpreteerd. Wij zijn heel erg tevreden met het eindresultaat van de eetkamer stoelen van Bert Plantagie en de bootvormige tafel van Metaform. Combinatie is kleurig en in balans. De bezorging en plaatsing werd zorgvuldig uitgevoerd door de bezorgers.

mooie toonzaal, professioneel personeel, prettige service

Mooie ruime toonzaal met uitgebreide keuze. Vriendelijk ontvangen en begeleid door professionele mensen die prettig meedenken en adviseren.