Goed geïnformeerd en geadviseerd door dhr. P. Donkers

Uitstekende kwaliteit en deskundige plaatsing.

Zeer tevreden over de procedure rond bestelling van gordijnen. Nieuwe rails geplaatst door deskundige medewerkers. Afspraken worden nagekomen.

Prima ervaring, goede begeleiding bij aankoop etc.

Verkoop, aflevering, garantie, communicatie , allemaal dik voor elkaar. Zullen zeker weer eens terug komen voor een aankoop. Dank voor de service.

Perfecte service.

De bestelling en levering waren beide geheel naar wens.

Gewonngoed

Prima service, aankoopbegeiding en bezorging

Ik Ik werd behandeld zoals ik behandeld wilde worden.n

goed.

Helemaal ok

Goede communicatie en enthousiaste medewerkers. Daar word ik blij van!

Kennis, kunde en vriendelijkheid

Kwalitatieve meubels, deskundig advies en snelle en accurate levering.

In een woord,prima!!

Vriendelijke, behulpzame hulp bij het uitzoeken van ons meubel! Zeer goede service en fantastische bezorging/bezorgers. We komen zeker nog eens terug!

Prima voorlichting en uitvoering van de opdracht

Prima voorlichting bij de selectie van de meubels. Vervolgens via een computer animatie in beeld gebracht hoe de uitgekozen meubels paste in mijn interieur. Na de gebruikelijke, maar toch wel lange, levertijd, afgeleverd binnen de afgesproken termijn. Bij aflevering keurig en vakkundig geinstalleerd door de medewerkers.

Grandioos

Wij hebben Bastiaansen Wonen ervaren als grandioos. Een zaak waar men zeker naar toe moet gaan voor kundig advies, ruime keus, zeer klantvriendelijk en zeer goed bereikbaar. Ook de aflevering is van hoog niveau. Medewerkers die de bestelde goederen komen afleveren monteren deze bijzonder goed. Zij gaan pas weg als alles goed geïnstalleerd is, vakkundig is uitgelegd en al het afval hebben meegenomen. De nazorg is eveneens bijzonder goed.

Uitstekend advies, uitstekende uitvoering

Heel goed totaaladvies voor de inrichting van de woonkamer. Meubels, gordijnen perfect afgestemd. Resultaat is schitterend. Uitvoering en montage Door de installateurs perfect, wandmeubel interstar zeer professioneel verhuisd. Jammer dat de slaapkamerkast vertraging opgelopen is en dat er geen alternatieven konden worden bekeken. Dat is echter overmacht (Corona) en na uitleg hebben wij ons daar bij neergelegd.

Meedenkend, proffesioneel, komen afspraken na.

Zeer prettige ervaring, meedenkend, professioneel en komen afspraken na. We komen hier zeer zeker terug, en we bevelen deze winkel zeker aan.

alles volgens afspraak geleverd en geplaatst

VIA de mail de afspraak ontvangen omtrent levering/plaatsing. Ze zijn geweest,juiste dag en tijd en met alles wat was besteld. Alles geplaatst en paste perfect. Gezellig personeel. Blijf dit zo doen. Groet R.Jagas

Uitstekende advisering en stipte opvolging van gemaakte afspraken

Een prachtig assortiment van hoge kwaliteit. Vriendelijke en voorkomende sfeer. Maakt winkelen een plezier

Vriendelijk, nemen ruim de tijd, meedenkend, creatief, service minded

We werden hartelijk ontvangen met een kop koffie en ze namen ruim de tijd om te luisteren naar onze wensen. De toonzaal heeft een uitgebreide keuze aan verschillende meubels van meerdere merken dus we konden daardoor een goede keuze maken. Ook werd er binnen ons budget meegedacht over de mogelijkheden en eventueel alternatieven aangedragen. Via een module op de PC kon de indeling verder uitgewerkt worden en ging het geheel voor ons leven. De levering aan huis was perfect. Niets was teveel, zelfs meegeholpen het oude bankstel te verplaatsen en ook gaten in de muur boren voor kabels. Ze verdienen een dikke 10.

Zeer goede service en heldere uitleg

Wij zijn zeer te spreken over de zeer goede service en heldere uitleg. Erg tevreden over ons bed.

Excellent advies en service!

Het is een terugkerende ervaring... zowel het advies als de service bij Bastiaansen Wonen zijn excellent goed te noemen. Dat is echt niet overdreven.

Klantgericht en inspirerend

Heel tevreden gevoel, na eerste bezoek en huisbezoek. Levering volgens afspraak en heel service gericht. Complimenten.

Snelle en vriendelijke service

In één woord prima.

in de showroom zijn we op een ontspannen manier ontvangen. Er was geen moment dat we ons gepusht voelden. Onze vragen werden vakkundig beantwoord in een ontspannen sfeer. De twee bezoeken hebben een goed gevoel achtergelaten. De levering en plaatsing van de nieuwe meubels verliep, ondanks de corona-maatregelen, vakkundig en harmonieus. Hoewel de hoogte van de 2 banken verschillend is, en anders is geleverd dan besteld, zijn we blij met de verwisseling.

Voor elke klant wordt hier maatwerk geleverd, je bent er geen nummer!

Er wordt heel goed mee gedacht hoe je het liefst wilt dat je interieur er in het totaal uit komt te zien. Zelfs op locatie komen is geen probleem. Het bezorgen van de meubels gaat ook uitstekend, vriendelijk personeel wat je netjes te woord staat!

Goede ervaring .

Wij zijn goed voorgelicht betreffende de keuze die we moesten maken.

niet de goedkoopste maar wel kwaliteit

Wij zijn zeer positief over de contacten en de geleverde service. Opm aan de fa: indien we iets op tafel zetten zit er resonantie in de trekstang. Zijn daar hulpmiddelen voor om dit te reduceren?

Meedenken en goed advies

Op een o tspannen manier geholpen en naar alle tevredenheid. Goed meedenken over de mogelijkheden. En daardoor goed advies.