Goede ervaring .

Wij zijn goed voorgelicht betreffende de keuze die we moesten maken.

niet de goedkoopste maar wel kwaliteit

Wij zijn zeer positief over de contacten en de geleverde service. Opm aan de fa: indien we iets op tafel zetten zit er resonantie in de trekstang. Zijn daar hulpmiddelen voor om dit te reduceren?

Meedenken en goed advies

Op een o tspannen manier geholpen en naar alle tevredenheid. Goed meedenken over de mogelijkheden. En daardoor goed advies.

In 1 woord TOP!

Een hele prettige verkoper. Keurig telefonisch op de hoogte gesteld mbt de aflevering. En ook de aflevering verliep naar voole tevredenheid. Netjes op tijd en zeer vriendelijke en service gerichte medewerkers. Een en al lof.

Een zeer fijne winkel met super advies en fijn contact

We zijn zeer te spreken over woonwinkel Basiaansen. We hebben deskundig advies gekregen en ze hebben goed meegedacht met onze wensen. We zijn tot het gewenste resultaat gekomen. Ook het plaatsen van de meubels is zeer deskundig gedaan. We hopen er nog eens ooit terug te komen. Een aanrader voor anderen die nog op zoek zijn naar mooie meubels.

Prettige samenwerking zowel bij het kopen als het installeren

Perfect,

Goede communicatie, houden zich aan de afspraken

Wij zijn zeer tevreden met uw bedrijf.

Prachtige meubels, goede dienstverlening. Jammer dat er even iets mis ging rondom de leveringsdatum. Misschien niet alleen telefonisch maar ook digitaal.

super afgeleverd en behandeld dankje wel

heel erg goed

Prima ervaring

We waren al een tijdje op zoek naar nieuwe meubels. Op de bonnefooi bij Bastiaansen Wonen binnengestapt. Nota bene in 'ons' dorp. We werden daar in meerdere opzichten prettig verrast. Niet alleen een winkel die veel groter was dan wij dachten, ook een prima dienstsverlening. Er werd alle tijd genomen om ons te helpen. Ook over de aflevering niets dan lof. We zijn al met al meer dan tevreden.

Prima.

Alles was goed. Zoals afgesproken geleverd. Nette mensen.

Ik ben een tevreden klant!

Fijne hulp in de winkel en levering volgens afspraak De aankoop is naar wens!

Goed personeel op de juiste plaats

Mensen die veel tijd nemen voor hun klanten. Zowel bij aankoop als bij levering. Alles naar behoren uitgevoerd met zeer correct personeel. Met veel beleving in hun werk.

Service is top.

Alles is goed geregeld. Bezorgers waren ook super vriendelijk.

Slechte nazorg

Tijdens levering bleek de bank deuken in de hoeken te hebben. Heb betaald omdat de bezorgers vertelden dat het goed zo komen. Ben een uur later gebeld door winkelier en die vroeg het even aan de kijken en zou na 1-2 weken terugbellen. Tot op heden niets meer gehoord. Ook op mijn vraag na 1 week voor rubber dopjes onder de voeten bankjes werd ik afgescheept met de opmerking dat een voeten bankje niet bedoeld is om je voeten op te zetten. Heb uiteindelijk zelf bij praxis rubber dopjes gekocht.

Goede uitleg en zeer nette levering

ter info: ik kocht bij collega Meys in Tilburg twee barkrukken en ontving tijdens aflevering een heerlijk fles wijn, toch content ! zouden jullie ook kunnen overwegen, fles wijn of boeket bloemen.......

Redelijk

De eerste ontmoetingen gingen zeer stroef. Naderhand liep het een beetje beter. Wel alle lof voor jullie bezorgers die hun best deden om alles tot in de puntjes te verzorgen.

Klantvriendelijkheid staat hier op nr. 1

Wij hebben een prachtige boxspring van Auping gekocht bij Jeantine. Fijn en deskundig geholpen. De contactmomenten betreffende de levering en het beddengoed verliepen allemaal met een brede lach! Ook de plaatsing van het bed werd met alle zorg gedaan door twee vriendelijke mannen. Chapeau, Firma Bastiaansen! Wij zullen jullie aanbevelen bij onze familie en vrienden.

Zeer klantvriendelijk en klantgericht, creatief meedenken zonder opdringerig te zijn. Kort maar krachtig: chapeau.

Precies de service die je wilt

Goed advies en goede service

Ruime keus in mooie locatie

Nemen alle tijd en geven goede adviezen. Levering op tijd en zorgvuldig. Nemen alle verpakking mee.

Meer dan uitstekend

Zeer meedenkend, zeer prettig contact gehad. We zijn heel tevreden over de gekochte meubels. Zelfs onze eigen tafel kon op maat gemaakt worden zodat de felbegeerde stoelen er toch onder pasten.

Zeer klantvriendelijk

De matrassen en lattenbodems werden netjes geplaatst, wij zijn zeer tevreden over het resultaat.

Goede service en professioneel geholpen!

Fijn geholpen in de winkel en ook de mannen die onze gekochte bank hebben geïnstalleerd waren zeer behulpzaam, aardig en correct!!