3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

vriendelijk, deskundig en groot assortiment.

• Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: De vloer werd opgeleverd zonder kitwerk en dit was best een verrassing voor ons. Langs de hele vloer en bij posten en overgangen bleven er naden open en dat zag er eigenlijk niet heel professioneel uit. De vloer was voor ons gevoel niet af en dat was jammer. Bij het bestelling is niet over eventueel extra kitwerk gesproken en we hebben niet de mogelijkheid gehad om het kitwerk mee te nemen. Bij navraag zijn we wel op "de kleine lettertjes" in de bevestiging gewezen en hebben we een link van een kitbedrijf ontvangen. We waren er liever vooraf op gewezen. Ook viel het ons tegen dat de tegelzetter een flinke stapel afval zoals karton, legen zakken, halve tegels en zelfs een gebruikte speciekuip naast onze voordeur heeft achtergelaten. Het was een bestelwagentje vol vuil! We zijn blij met onze vloer maar zouden de firma Lingen niet snel aanbevelen.

Goedemiddag meneer van Dongen, dank u wel voor u review en fijn om te horen dat u blij bent met de vloer. Tijdens onze adviesgesprekken vertellen wij over het VloerCompleet pakket waarin o.a. de zaken zitten die u heeft genoemd. Het is aan u om dit pakket al dan niet af te nemen, dit is vaak afhankelijk van het budget. Maar kennelijk is dit u niet duidelijk verteld en zullen wij dit dus intern oppakken. Dank u voor de feedback!

goed geholpen goed advies op tijd geleverd

• Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: jammer bij het leggen iets meer voorzichtig met de deur posten bijna allemaal beschadigd onderaan wegens te strak de tegels langs de posten.

• Showroom: Leiden

10 april 2018 hebben wij PVC Kliklaminaat van Isocore uitgezocht en hierbij geholpen door de tegeladviseur die ons goed en vakkundig bijgestaan heeft. Het uitgezochte werd binnen een week aan ons geleverd. Wij hebben het PVC Kliklaminaat zelf aangebracht in woonkamer en keuken.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Ik ben heel goed geholpen door de tegeladviseur. Hij dacht mee en kwam ook met bij mij passende voorstellen. Zeer ter zake deskundig. Vriendelijk en bereidwillig in het gesprek waarin alles aan de orde kon worden gesteld.

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Ondanks de krappe planning keurig werk geleverd en alle afspraken netjes nagekomen. Denken mee met problemen en helpen met de oplossing hiervan. Blij met de vloeren en verwarming.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

Prettig gesprek, deskundig en meedenkend

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben een zeer mooie vloer incl. vloerverwarming en plinten laten aanleggen door Lingen. Hierover zijn wij zeer tevreden. Het resultaat is erg mooi en de mensen die de werkzaamheden hebben uitgevoerd zeer professioneel , vriendelijk, behulpzaam en correct. Over dit deel niets dan lof.

• Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: We hebben via de bouwer Vorm onze wc en badkamer laten betegel in een project. De tegels zijn geleverd en geplaatst door Lingen. De afwerking hiervan is echt om te huilen (het lijkt wel alsof het door een ander bedrijf is waargenomen). Waar de service bij de vloer top geregeld was is alles bij de wc en badkamer zeer slecht. Degene van de klachtenafhandeling is onbereikbaar, belt niet terug enz. Gelukkig hebben ze bij Lingen een 100% tevredenheidsgarantie dus hebben we nog hoop dat het goed gaat komen ...

Mooie en goede kwaliteit, nette afwerking, nette en goede vakmensen die de werkzaamheden uitvoeren.

• Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: In eerste instantie werkzaamheden niet volgens offerte, duur werkzaamheden niet goed ingeschat, maar project was voor de eerste keer. Alsnog goed opgepakt en netjes gewerkt door vaklui, top !

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Prima service en verkoper weet goed het sfeertje aan te voelen wat je voor ogen hebt. Het assortiment is prima prijs kwaliteit verhouding ook. Kortom.....zeer goed geslaagd en een advies naar volle tevredenheid.....echt een aanrader!!!!

• Showroom: Capelle aan den IJssel

We werden super vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Prima advies en uitleg.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Die hebben we niet

Door showroom medewerker ook goed meegedacht over gebruikte keuzes en afwerking! Tegelwerk badkamer/toilet is zo mooi uitgevoerd dat dit een dikke 10 verdiend! Dit is mijn 4de woning en nog nooit zo mooi tegelwerk gehad, zo precies als het uitgevoerd is met prachtige strakke voegen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na 25 jaar weer terug bij Lingen Keramiek. Nu volgt een tweedeling in beoordeling. De verkooptechnische kant was perfect: vriendelijk, vaktechnisch goed, duidelijke offerte en vervolggesprekken. De uitvoering was drama. Op de bewuste dag van het leggen de tegels waren wel de vakmensen aanwezig, maar werden geen tegels geleverd. In de week voorafgaand was de vloer geïnspecteerd en goed gekeurd. De tegelleggers keurden, terecht, de vloer af. De afspraak over plaatsing van de plinten en het kitten werd omgedraaid. Later alsnog plaatsing bijgesteld/ bij-besteld. Tot heden nog geen afspraak, niet gebeld, door het bedrijf dat moet gaan kitten. Kortom: verkoopzijde perfect, planning en controle een ramp.

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Beste Piet, ondanks dat wij weten dat een aantal punten bij de uitvoering van uw vloer niet vlekkeloos zijn verlopen, hebben wij toch gevraagd of u een review wilde plaatsen. Dit omdat wij graag onze dienstverlening optimaal willen hebben en houden en uw verhaal er één is waaruit dit ook blijkt. Helaas hoorde wij veel te laat dat uw tegels niet voorradig waren. Toen heeft u, op onze kosten, een duurdere tegel uit mogen zoeken. Toen de tegels daar waren, constateerde de tegelzetter toch wat hobbels in de vloer zaten, deze hobbels hebben we weg geschuurd waarna wij met dikbedlijm en de buttering floating methode alsnog de tegels strak hebben verwerkt op een ongelijke ondervloer. De door u gegeven 2 is niet fair voor dit stuk geleverd vakwerk, u heeft ter plaatse aangegeven dat u tevreden was met de opnieuw uitgekozen tegel en de kwaliteit van de uitvoering. Daarnaast hebben wij ter compensatie van het geheel het monteren van de plinten gratis aangeboden.

Wij zijn zeer goed geadviseerd door de de tegeladviseur. Ook de tegelzetters hebben goed werk geleverd. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat. Onze excuses voor late invulling van de beoordeling.

• Showroom: Leiden

Perfecte uitvoering, binnen de geplande tijd en met alle flexibilitiet die wij nodig hadden omdat we ook stucwerk en schilderwerk lieten doen. We zijn super tevreden en heel blij met onze keramishce tegelvloer.

• Showroom: Leiden

Prachtige vloer geworden, alle afspraken zijn nagekomen, de ingeschakelde mensen zijn deskundig en leveren op tijd prima werk. Alleen wel duur. Maar ja, dan heb je ook wat.

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Keurige levering, afspraken zijn keurig nagekomen

2 sterren: slechter dan verwacht

Je weet dat je bij nieuwbouw de pineut bent als je je standaard badkamer wat wilt 'upgraden', maar bij van Lingen maken ze het wel weg bond. Het advies gesprek was ronduit vervelend met alle smoesjes waarom e.e.a. toch echt extra geld kosten (draaien van de tegels € 80, drain ipv putje € 200 (terwijl dat makkelijker tegelen is)). Om nog maar te zwijgen wat een iets grotere tegel kost... Het uiteindelijk opgeleverde werk valt ook tegen, want de voegen zijn veel te breed. Blijkbaar hebben we de optie voor 'modern tegelwerk' gemist, want dit is gewoon gemakzuchtig tegelen. We hebben een nare nasmaak van dit bedrijf!

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Beste Emile, wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent, dat we de offerte kennelijk onvoldoende hebben uitgelegd. Voor de voeg zijn wij gebonden aan de minimale breedten die moeten voldoen aan de minimale eisen van Woningborg.

Alles wat prive is aangeschaft ziet er fantastisch uit. Hiervoor zou ik ook mensen naar jullie willen sturen

• Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: De tegels die via het project gelegd zijn en de nazorg hiervan zijn absoluut slecht. Slecht gelegd scheef oneven de voegen gevlekt etc. Eea wordt hopelijk nog naar tevredenheid hersteld alhoevwel dit wel een week of 4 te laat is.

Beste Pieter, Wat fijn dat de woonkamervloer die jullie, los van het project, bij ons hebben aangeschaft naar volle tevredenheid is; daar staan wij voor! V.w.b. de badkamer en het toilet raden wij je aan contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf, aangezien wij deze tegels alleen los geleverd hebben, maar niet geplaatst.

Ik ben fan! Heel fijn om te ervaren dat in deze tijd van on-line, social, snelte, etc hoe goed en waardevol het is om persoonlijk contact te hebben met een belangrijke leverancier. Jullie denken mee, voelen mee waardoor bij mij als klant het gevoel los komt 'gezien te worden'. Los daarvan doen jullie je uiterste best om het 'geheel' soepel te laten lopen en dat is voor de klant -voor mij- heel prettig. Alleen maar positief dus & many thanks!

• Showroom: Leiden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Niks!!

Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen door mederwerker Martijn Boom. 3D tekeningen zorgen voor een goed beeld van het uiteindelijke resultaat. Fijn dat er naar alle mogelijkheden en vele verschillende combinaties wordt gekeken onder het genot van een kop koffie. Zelfs de kinderen werden tevreden gesteld met een speelhoekje en limonade. Service dus ten top!

• Showroom: Leiden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: N.V.T.

Ontzettend goed en leuk door Reinier v Gastel geholpen. Heldere uitleg en neemt alle tijd voor je om de juiste beslissing te nemen met de aankoop. Alle tegels zowel voor nieuwbouwproject als vrije keus woonkamer vloer bij Reinier besteld. Topbedrijf !!

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Showroom: Leiden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: N.v.t.