LingenKeramiek: Waar ik mij als Klant nog Koning voel!

Wat een top ervaring heb ik met dit bedrijf! Na eerst een bezoek te hebben gebracht aan de showroom, later zaken gedaan. Zeer prettige communicatie, gevolgd door adequaat handelen. Lof voor dhr. B. vR. die zich zelfs bereidt toonde tot extra inspanningen om deadlines te halen. Bij LingenKeramiek schrijft men Service nog met een hoofdletter!

Beste Martin, Dank voor de mooie beoordeling en wij wensen u veel plezier met uw tegels!

Fijne en enthousiaste sfeer bij Lingen Keramiek

Ik heb tegels en vloeren bij Sharon Kroeze gekocht en waarschijnlijk ook nog een kast. Sharon geeft aan wat zij mooi en handig vindt. Zij heeft verstand van - en passie voor interieur en probeert er iets moois van te maken. Dat vond ik erg prettig. Dat geeft vertrouwen en maakt het makkelijk een snelle beslissing te nemen. Hulde aan Sharon!

Goede afstemming, vriendelijke medewerkers

gewoon goed in de voorbereiding. Kwaliteit , nazorg en garantie is afwachten, dit eerste deel, offerte voorbereiden, deel geeft daar ook veel vertrouwen in.

Een goede service en uitleg omtrent het assortiment ook behulpzaam bij het beste plannen van de te leveren tegels

Goede voorlichting wat fundamenteel is om tot een juiste keus te komenn

Zeer prettig geholpen door professioneel personeel die alle voor en nadelen van het betreffende product met je doornemen. Dit alles geeft vertrouwen om tot een juiste keus te komen.

Top winkel met super service!

Super fijn geholpen in deze mooie winkel. Er werd goed met ons meegedacht en we mochten alles bekijken. Zeer professioneel personeel. Ook met de levering goed op de hoogte gehouden en konden altijd bellen voor informatie en advies. Ik zou Lingen Keramiek zeker aanraden en zou ook zeker terug gaan mocht ik weer een vloer nodig hebben.

super

Op nazorg en garantie kan ik geen oordeel geven want een en ander is nog niet gelegd.

Zeer klantvriendelijk geholpen.

goed ontvangen en professioneel voorgelicht en voldaan aan onze wensen.

Behulpzaam, veel keus en mooie showroom

Prima geholpen! Er werd goed meegedacht. Prettige communicatie. Ik was weer zo’n klant die het liever gister dan vandaag geleverd had en daar hebben ze hun uiterste best voor gedaan en is uiteindelijk gelukt. Ik ben erg blij met mijn mooie nieuwe tegelvloer!

vriendelijke, behulpzame medewerkers

Prima ervaring met Lingen Keramiek. Van vloeren tot aan kasten, heel veel is mogelijk. Na het eerste adviesgesprek zijn we nog enkele keren teruggeweest om wat wijzigingen aan te brengen in hetgeen wij besteld hadden en dat was allemaal geen enkel probleem. De medewerkers zijn ter zake kundig en nemen alle tijd om je goed te informeren en te adviseren. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Badkamer en wc zeer mooi betegeld!

Voor mijn wc had ik best een moeilijk patroon met 6 verschillende kleuren tegels random door elkaar. Maar het effect is exact hetzelfde geworden als op de foto die heb verstuurd. Fantastisch betegeld! Mijn complimenten!

Goede service, meedenkend, super klantvriendelijk

Onze ervaring met Lingen Keramiek is super positief, we waren op slag verliefd op onze plavuizenvloer. financieel gezien lag deze een beetje boven ons budget, maar door een goede afspraak met Lingen Keramiek konden wij deze vloer toch kopen. Daarbij is de vloer mooi en naar wens gelegd, super tevreden dus !

Super goede ervaring, prima werk geleverd

In het voorjaar van 2021 de showroom bezocht en met behulp van de verkoper een prachtige keramische vloer uitgezocht. Vervolgens een ruwe planning op papier gezet en een mooie offerte ontvangen. Prima afspraken kunnen maken over de werkzaamheden en vanaf de start in oktober zijn alle afspraken met diverse ondernemers die bij ons aan de slag moesten volledig nagekomen. Iedereen meldde zich een dag van te voren en er werd keurig gewerkt. Alle lof voor deze aannemers en de planners van Van Lingen die fantastisch werk hebben afgeleverd. Het is echt een plaatje geworden.

ZEER TELEURSTELLEND

Na een lange zoektocht bij diverse bedrijven kwamen wij uiteindelijk bij Lingen Keramiek uit. Aan de voorkant zijn wij zeer vriendelijk te woord gestaan en uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt en “mooie robuuste tegels” besteld voor onze nieuwe badkamer. De tegels van 1.20/1.20 werden buiten op de stoep voor het appartement gedeponeerd, waardoor wij beiden(73 jaar) de tegels stuk voor stuk naar ons appartement moesten sjouwen. Vervolgens zijn de tegels geplaatst en moesten wij daarna constateren dat er krassen doorheen liepen. Dit is ons NIET verteld toen wij de tegels bestelden, anders hadden we hier zeer zeker niet voor gekozen. Uiteindelijk moet je hier toch weer zo veel jaren tegenaan kijken. Wij zijn naar de showroom geweest om de vraag voor te leggen wat ze hier mee gaan doen en of die krassen in de tegels normaal zijn.... De verkoper die ons te woord stond wist het niet en zou navraag doen bij de leverancier. Vervolgens kregen wij het bericht dat de krassen op de tegels erin horen.......volgens de leverancier/groothandel, hoe bedenk je het. En daarmee was de kous af. Onprofessioneel en niet klantvriendelijk, er wordt geen enkele poging gedaan om de klant enigszins tegemoet te komen, al was het maar met een onderhoudsproduct voor deze “ bijzondere” tegels. Ons advies is, bezint eer ge begint bij Lingen Keramiek. Prachtige showroom, vriendelijke ontvangst door de receptioniste, maar slechte aftersale.

Beste familie van den Bergh, Wij vinden het spijtig om te horen dat de tegels niet voldoen aan uw verwachting. Een monstertegel kan geringe verschillen hebben ten opzichte van de meerdere geleverde tegels bij u thuis. De verschillende structuren in de robuuste tegels die u heeft uitgezocht, horen bij deze tegels, zoals we u ook verteld hebben. De tegels zijn inmiddels al bij u thuis door een ander bedrijf verwerkt, daar kunnen wij niets meer aan veranderen. In onze showroom in Capelle aan den IJssel kunt u een flacon intensieve tegelreiniger ophalen, voor het wekelijkse onderhoud van uw tegels.

Goede kwaliteit en goede service

Positieve ervaring. Mooie zaak en mooie en ruime sortering. Parkeren voor de deur en we zijn in de winkel erg goed geholpen. Bij levering waren de tegels goed verpakt en pallet afgeleverd op de afgesproken datum. Inmiddels liggen ze en het ziet er prachtig uit. We hadden wat teveel tegels over een dat kon ik nog ook retour, ook daarvoor snel en offerte gehad. Tegen het afgesproken bedrag werden die tegels ook opgehaald. De vloer verwarming in de uitbouw bleek het enkele weken later niet te doen en omdat de vloer mogelijk opengebroken moest worden hield van lingen tegels op afroep vast zodat we niet het risico zouden lopen van kleur verschil. Wat een service.

Alles keurig en volgens afspraak in orde

Heel plezierig proces, van bezoek aan de showroom, offerte en leggen. Prachtige vloer en alles zoals afgesproken en op tijd uitgevoerd.

Onze ervaring met Lingen Keramiek is zwaar teleurstellend en worden er elke dag aan herinnerd.

Verhaal is te lang om hier te plaatsen als je het wil lezen bij google ook geplaatst

Zeer kundig en klantvriendelijk en service gericht

Na gesprek met medewerker Boon werd mij duidelijk welke tegelsoort ik zou moeten hebben. Daardoor heb ik mijn aannemer de juiste opdracht kunnen geven voor de tegelvloer in de badkamer.ik hoefde niet naar de showroom. Het advies was duidelijk genoeg

Zeer tevreden over de levering, vriendelijk en vakkundig.

Al (de adviseur, de projectbegeleider, de tegelzetter en kitwerk) met al een top prestatie met een top resultaat.

Een zeer enerverend, soms zenuwslopend proces, dat uiteindelijk tot prachtig resultaat heeft geleid!

Wat een enorme keuze in de showroom! Maar door heel goed te luisteren naar wat onze smaak en wensen waren, hadden we binnen een uur onze vloeren al uitgezocht voor ons nieuwe huis. Daarna bijna een jaar gewacht voor oplevering van de woning. Afgesproken was dat de vloeren voor kerst gelegd werden en voor en oud en afgewerkt, zodat we begin januari konden verhuizen, maar door corona en de feestdagen had iedereen het opeens ontzettend druk of gewoon geen zin en kwamen onderaannemers hun afspraken niet na, waardoor onze planning wankelde. Onze dank is groot richting de projectbegeleider, die werkelijk alles uit de kast heeft gehaald om het werk conform plan uitgevoerd en opgeleverd te krijgen. Onze plavuizen- en pvc-vloeren liggen er nu schitterend bij en de vele complimenten die we ontvangen, doen al het geleden leed enigszins vergeten en bevestigen dat wij de juiste keuzes hebben gemaakt, zowel v.w.b. de vloeren als voor Lingen Keramiek.

Teleurstellend

Lingen was automatisch betrokken bij ons nieuwbouw project. We dachten een goede partij te hebben maar tegendeel bleek. Er werken te weinig goede werknemers met ervaring helaas. Tegelzetter werkt niet alles mooi af aan zijkanten vloer, waardoor je nog met een hoop details blijft zitten. **

Beste mevrouw Tomesen, rondom een (tegel)vloer wordt altijd ruimte over gehouden omdat een vloer moet kunnen werken. Normaliter wordt deze afgewerkt met plinten en eventueel kit, zonder plinten zal de afwerking niet zo mooi zijn. Dit zal ook zeker in het gesprek in onze showroom vermeld zijn. Wij kunnen de plinten en het kitwerk ook voor u regelen. Mocht er na het plaatsen van de plinten en het kitten nog slecht tegelwerk zichtbaar zijn, kunnen wij dit altijd verhelpen.

Goede en deskundige begeleiding

5 jaar geleden al bij Lingen Keramiek geweest, voor tegels en laminaat door ons hele huis en betegeling van toilet en badkamer. Ontzettend goede begeleiding, deskundig advies en ruime keus. Door deze ervaring zijn we er nu weer geweest voor tegels en laminaat door ons hele nieuwe huis. Ook nu werd er weer heel goed met ons meegedacht, en kregen we goede suggesties. We zijn weer erg blij met onze vloeren!

Vlotte medewerkers die meedenken en goed adviseren over (on)mogelijkheden

Wij zijn in Capelle aan den IJssel geholpen door de adviseur voor zowel de vloer- en wandtegels van de badkamer en het toilet, daarna nog een keer voor de vloertegels van de benedenverdieping. De adviseur neemt de tijd voor zijn klanten en adviseert op basis van wat de klant aan wensen en voorkeuren heeft. Hij geeft daarbij ook goed aan wat mogelijk en wat in een voorkomend geval niet mogelijk is. Hij gaat goed in op bijvoorbeeld voegkleuren en kleuren van afwerkrandjes. Onze ervaring met Lingen Keramiek in Capelle aan den IJssel is ronduit goed te noemen en we zijn heel tevreden met het uiteindelijke resultaat.

Zeer slechte planning veroorzaakt ruzie met tegelzetter

In december vloerverwarming, nieuwe vloer laten storten en tegels laten leggen. Doordat Lingen ons niet heeft meegenomen in hun plannen en wat ze verwachten in een huis waar ze net zelf de vloerverwarming hebben gelegd in de december. Geen advies en hulp dat het huis verwarmd moet worden ivm de tegellijm. Tegelzetter boos dat het te koud is en Lingen keramiek is nergens te vinden!! Vervolgens zorgt de boze tegelzetter ervoor dat het uiteindelijk 2x zolang gaat duren. Had Lingen ons direct meegenomen in het hele proces wat er moet gebeuren en wat wij hadden kunnen doen was de tegelzetter ook niet boos geworden. Daarnaast kon de te lange vrachtwagen voor de nieuwe zandcement vloer niet onze staat in, en dat dus als klant ook zelf achteraan bellen omdat Lingen dit niet snel genoeg weet! Dan krijg je voor alle ellende te horen dat het aan onze onjuiste verwachting ligt een ter compensatie een deurmat? Ze hebben werkelijk geen idee van klant beleving en deze ervaring delen wij graag met andere om te vragen naar een planning en advies wat Lingen verwacht van een klant in hun huis om het project goed te laten verlopen.

Beste Marco, Dank voor deze review, erg spijtig, al was deze vooraf al door u aangekondigd omdat wij u bovenop een materiele compensatie geen financiële compensatie doen. Door een eerdere ervaring bent u er vanuit gegaan dat een vloer binnen 2 dagen geplaatst kan worden. Vooraf is de planning doorgenomen waarbij aangegeven is dat de tegelzetter minimaal een week nodig heeft een vloer als deze te maken en dat in het weekend de tegelvloer dan kan drogen. Wij vragen onze klanten om de dagen dat wij bezig zijn de woning niet door andere partijen te laten betreden door slechte ervaringen uit het verleden. Ondanks dit verzoek en de toen geldende coronaregels waren er dagelijks meerdere partijen in de woning aanwezig, hierdoor heeft onze planning onnodig veel vertraging opgelopen. De vrachtwagen met zandcement was helaas te lang om uw woning te bereiken en is die vrijdag onverrichter zaken vertrokken. Ondanks de hectische periode in de bouwwereld hebben wij een partij gevonden welke zaterdag de nieuwe dekvloer kon aanbrengen zodat de vooraf besproken planning, ondanks een kleine tegenvaller, gewoon gehaald kon worden. Er is dagelijks telefonisch contact geweest om te proberen alles, na een tegenvallende start, zoveel mogelijk in goede banen te leiden. Helaas is het plaatsen van de vloer toch iets uitgelopen tot frustratie van alle partijen. Uit coulance hebben wij u dan ook een compensatie geboden in de vorm van plinten en een deurmat, welke ook door u is geaccepteerd. Wij gaan er vanuit dat het eindresultaat de scherpe randjes van deze, voor u, vervelende ervaring af haalt. We wensen u dan ook heel veel woonplezier.

Ondanks de Coronamaatregelen een erg goed advies gehad tijdens het verkoopprocess. Tijdens de planning en uitvoering professioneel en adequaat begeleid. Wij zijn erg tevreden over het resultaat.