Betrouwbaar, meedenkend, vakbekwaam personeel

Wij zijn destijds via onze aannemer in kontakt gekomen met Lingen keramiek. De badkamer en toiletruimtes zijn mooi, vakkundig betegeld, evenals de vloer op de benedenverdieping! Wij zijn erg tevreden over de service en begeleiding en men dacht ook mee aan oplossing van probleem ( vloer bleek niet geheel egaal ) Wij zouden Lingen keramiek zeker aanbevelen in kennissen-/vriendenkring!!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Een prachtige vloer, mooi gelegd

Na een aantal prettige gesprekken besloten om een vloer van Lingen Keramiek af te nemen. De prijs is stevig maar de kwaliteit is ernaar. De levering was precies volgens afspraak en werd gedaan door wat leuke gasten die het zware werk met plezier deden. De man die de vloer zou leggen nam zelfs de moeite om die dag (toevallig een vrije dag voor hem) naar ons toe te komen om de mogelijkheden met ons door te nemen. Erg prettig wanneer het om nieuwbouw gaat, want je doet alle bestellingen op basis van tekeningen. Als je in het huis zelf staat is het toch anders. Tijdens de vloer bleef het contact uitstekend, en een dag eerder dan gepland lag alles er piekfijn in. Wij zijn heel blij met de prettige mensen van Lingen en natuurlijk helemaal met het resultaat.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Klantgericht, goede kwaliteit en flexibel in de planning!

We hebben vakkundig advies ontvangen voor een mooie keramieken 'houtlook' tegelvloer in ons nieuwe huis. Deze werd keurig volgens plan geleverd en is heel netjes gelegd! Ook een noodzakelijke vervanging van één tegel achteraf (doordat we zelf nog een kozijn hadden laten verplaatsen) kon snel worden ingepland en werd heel netjes uitgevoerd! Prima werk dus! Een complete tegelvloer , gelegd en al, is een hele hap uit het bouwbudget, maar is het geld zeker en vast waard! Wij zijn er heel tevreden mee, top!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Prettig meedenkende verkoper, goede planner van het werk en een strakke uitvoering van het leggen va

Zie hierboven. Wij hadden regelmatig contact met de verkoper en de planner. Ging uitstekend. Ook de uitvoering. Een opmerking waarom 4,5 ster ipv 5. Bij contact over plinten kregen we contact met een andere verkoper. Die riep meer problemen op dan er waren. Want de uitvoering ging prima, ook al was er eerst gestuckt terwijl Lingen dat had afgeraden.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Lingen heeft mooie producten, maar het is pas echt mooi als ze het geplaatst hebben

Lingen heeft bij ons mooi werk afgeleverd, perfect afgewerkte vloeren inclusief de plinten en het kit-werk. Ondanks alle verschillende vak-mensen die langskomen is alles conform afspraak uitgevoerd. Flexibel en professioneel.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Wat een vreselijk slecht bedrijf!!

Via een nieuwbouw project badkamer tegels uitgekozen. Verkoop was in het begin leuk maar als je vragen gaat stellen word het minder gezellig. De uitvoering van de badkamer is echt ronduit slecht!!! Tegels scheef te lange dorpel verkeerde kleur voeg(naderhand ingekleurd op juiste kleur) tegelstrips heel scheef enz. De afhandeling en behulpzaamheid is ook echt triest. Willen niet toegeven dat ze fout zitten dus dan zit je met de gebakken peren. Ik raad dit bedrijf echt af doe het niet!!!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Richard, Heb je deze punten ook gemeld bij de aannemer? Deze zullen zij beoordelen volgens de normen en als wij dan de opdracht van hen krijgen dat we iets op moeten lossen, doen we dat uiteraard! Volgens onze gegevens staat alleen de dorpel op de opleverlijst. Deze hebben wij geleverd conform de tekening waar je ook voor getekend hebt.

Klantgericht vriendelijk

Een zeer mooie vloer stak gelegd mooie plinten geplaatst door exclusieve plint en vakkundig gekit zeker de kosten waard Een aanrader Lingen Keramiek Ook de tegels vakkundig verwerkt in de badkamer en toilet wand

• Prijs-kwaliteitverhouding

Sociaal toegankelijk, open en eerlijk

De adviseur van LIngen Keramiek heeft veel tijd voor ons gemaakt, alle opties bespreekbaar gemaakt en een eerlijke prijs gegeven. De vloer en de afwerking hiervan hebben we nog geen ervaring mee, maar tot nu toe is onze ervaring zeer positief.

Prettige en informatief

Tijdens onze bezoek aan de showroom van Lingen Keramiek zijn wij goed geholpen. De verkoper gaaf goed en duidelijk advies over het aanbod. En hebben wij een besluit kunnen maken over het aanschaffen van een tegelvloer voor onze nieuwe woning.

Positieve ervaringen ondervonden met Lingen keramiek waar de service en klantgerichtheid fantastisch

Via een connectie kwam ik er achter dat Lingen keramiek een ruim assortiment heeft in verschillende soorten tegels en waarschijnlijk kon leveren waar ik naar op zoek was. Na het bezoeken van hun duidelijke website vond ik een houtlook tegel die mijn belangstelling trok. Naar aanleiding hiervan heb ik een bezoekje gebracht bij hun showroom in Capelle aan de IJssel. Daar kon ik rustig rondkijken wat er allemaal aan tegels en dergelijke te koop was. Ik kreeg daar een heerlijk kopje koffie aangeboden zonder dat ik maar enigszins met iemand contact had gemaakt. Uiteindelijk mijn houtlook tegel gevonden en overleg gehad met de filiaalhouder over de mogelijkheden wat betreft de kosten en levering. Omdat ik nog diverse andere opties had bij verschillende leveranciers heb ik pas later besloten om met Lingen keramiek in zee te gaan. De bestelling en andere benodigdheden zoals het leveren van gezaagde plinten is allemaal later probleemloos afgehandeld via telefoon en e-mail. Bij levering bleken er wat tegels beschadigd te zijn, na 1 telefoontje en wat foto’s die ik opgestuurd had, werden deze tegels binnen 2 dagen vervangen door nieuwe, waardoor mijn tegelzetter door konden met het leggen van de tegelvloer. Ik zeg daarom !! Fantastische service !!

Vriendelijke en kundig

Lingen Keramiek heeft een mooie grote showroom. Wij hadden een afspraak met de verkoopadviseur en zijn door hem vriendelijk en kundig geholpen. Hij heeft ruim de tijd genomen om onze wensen door te spreken en kwam met goede suggesties.

In alle opzichten een zeer positieve ervaring.

Nadat wij een afspraak hadden gemaakt werden wij plezierig ontvangen. De verkoopadviseur heeft onze eisen en wensen voor de badkamer geinventariseerd en kwam al snel met een fantastisch voorstel. Professioneel en vriendelijk, top !

Professioneel + customer friendly

Goede ontvangst door de verkoopadviseur en de tijd nemend + daarbij goede adviezen gevend. Bovendien is de firma leverancier van top kwaliteit (zover mijn kennis daartoe toereikend is)

Slecht geholpen.

Onze ervaring met Lingen Keramiek is zwaar teleurstellend. Vanuit de bouw hebben wij daar de tegels voor onze badkamer gekocht. Ons eerste bezoek aan de showroom van Lingen was een drama. We werden niet goed geholpen en er werden 3 soorten tegels onder onze neus geschoven die wij niet herkenden vanuit eerdere informatie vanuit de aannemer. Maar nee, dit moesten ze zijn. Dezelfde dag contact opgenomen met de aannemer en wij hadden gelijk. We waren verkeerd voorgelicht. Geen enkel excuses vanuit Lingen Keramiek. In ons tweede bezoek aan de showroom werden we redelijk geholpen, uiteindelijk de keuze gemaakt. Na oplevering van het huis was het tegelwerk in de badkamer ver onder de maat. De nis was scheef, de voorzetwand was slecht afgewerkt, en nog meer dingen. Vereniging eigen huis keurde daarom ook het tegelwerk en voegwerk af. Het was slordig gedaan. Na een poos (2 weken) kwam er een tegelzetter. Het resultaat was niet verbeterd. Nog steeds scheef en zeer slordig afgewerkt. Na weer 2 weken kwam de tegelzetter nogmaals. Afgesproken dat na de reparatie Lingen Keramiek voor een schoonmaakploeg zou zorgen die de badkamer zou schoonmaken. Uiteindelijk het tegelwerk redelijk opgeleverd. En de uitleg van Lingen Keramiek: we kunnen niet voor een '10' gaan. Communicatie verloopt moeizaam en houding van Lingen is totaal verkeerd. We moeten blij zijn dat ze langs komen, en moeten ongeveer op onze blote knieeen bedanken dat ze komen. Einde van het liedje: schoonmaakploeg is niet geregeld, men komt de afspraken niet na! Toegezegd dat er na de reparatie iemand dezelfde dag nog zou komen om alles na te lopen. Ook deze afspraak is niet nagekomen. Kortom, wij zijn zeer ontevreden over Lingen Keramiek, de gang van zaken en hun houding ten opzichte van klanten.

In eerste instantie kwamen wij bij Lingen Keramiek voor sanitairtegels voor onze nieuwbouwwoning. Maar omdat we buitengewoon vriendelijk en professioneel geholpen en geadviseerd werden door de adviseur besloten we voor onze gehele woning tegel en pvc vloeren uit te zoeken. Niets was teveel moeite en wij zijn dan ook erg tevreden over de adviseur en Lingen Keramiek!!

Prettig en deskundig geholpen door de verkoopadviseur. Ga zo door!

Van Lingen 2x bezocht deze maand, beide keren was het erg druk in de showroom, ondanks de drukte werden we klantvriendelijk welkom geheten en werd er ruim de tijd voor ons genomen. Door twee medewerkers geholpen, beide erg deskundig en klantgericht. Onze ervaring tot nu met Lingen Keramiek is zeer positief en kijken uit naar een prachtige badkamer en tegelvloer.
  • Levering N.v.t.
  • Kwaliteit uitvoering N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Lingen heeft goed gereageerd op een aantal punten waar wij tegenaan liepen tijdens het project en hebben dit naar volle tevredenheid voor ons opgelost.
  • Showroom: Capelle aan den IJssel

Wij hebben voor de tweede keer, voor de aanschaf van ons tegelwerk, gekozen voor "Lingen Keramiek" vanwege: - hun enorme expertise, - de supergrote keuze, - de klantvriendelijkheid, - het nakomen van beloftes, - het geduld van de verkopers, - het meedenken met de klant, - het professioneel leggen. Wij vinden "Lingen Keramiek" een echte aanrader!! - -
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: geen.

Wij zijn gastvrij ontvangen en al snel was voor de adviseur duidelijk wat onze wensen waren. Nadat wij de uitvoering van onze badkamer hadden laten zien, kwam hij met goede adviezen over de tegels. Dit advies hebben wij opgevolgd. En al snel zijn we tot een beslissing gekomen waar we erg blij mee zijn. Daarna hebben we gekeken naar een vloer voor ons appartement. Wij hadden daar al wel een idee over en hij begreep goed wat wij bedoelden. Nadat hij ons enige voorbeelden had laten zien voor een vloer, was de beslissing eigenlijk makkelijk gemaakt. Bij zowel de tegels voor het sanitair als de uitvoering voor de vloer, heeft hij goed met ons mee gedacht en kwam met waardevolle adviezen. Zo zijn we tot een mooi eindresultaat gekomen waar we nog jaren plezier van zullen hebben.
  • Levering N.v.t.
  • Kwaliteit uitvoering N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

levering was zeer positief
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: adviesgesprek was echt heel slecht.

Ik had specifieke ideeën voor het nieuwbouw project. Van Lingen heeft hierin goed advies gegeven en daarnaast is de kwaliteit van de geleverde diensten erg goed!
  • Showroom: Capelle aan den IJssel

Alle vloeren mooi en netjes gelegd. Ook de afwerking plinten en afkitten mooi en netjes gedaan.
  • Showroom: Leiden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Afstemming aanbrengen plinten na het leggen van de vloeren. Het aanbrengen van de plinten moest afzonderlijk worden afgesproken, waardoor de plinten ruim een maand na het leggen van de vloeren werden aangebracht.

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Vanuit een nieuwbouwproject bij Van Lingen terecht gekomen. De ontvangst in de showroom gaf ons direct een prettig gevoel. We kregen ruim de tijd om alle opties te bekijken en naast elkaar te leggen. Niets is te gek en Van Lingen adviseerd ook andere alternatieven. Naast de projectruimtes ( badkamer/toilet), dus ook maar de rest van het huis met Van Lingen overeengekomen. De vloeren zijn prachtig! Superstrak gelegd en heel professioneel uitgevoerd! Alle ruimtes zijn keurig netjes en schoon achtergelaten! Echt top!
  • Showroom: Capelle aan den IJssel

Wat een fijne review! Maar natuurlijk hebben wij even nagevraagd waarom meneer van Veelen de 5 gaf voor de levering. Helaas waren de files hiervan de oorzaak; de vrachtwagen zou er tussen 7.00 en 8.00 zijn, maar dit werd helaas later. Gelukkig mocht dit de pret van het uiteindelijke resultaat niet drukken!