Een zeer enerverend, soms zenuwslopend proces, dat uiteindelijk tot prachtig resultaat heeft geleid!

Wat een enorme keuze in de showroom! Maar door heel goed te luisteren naar wat onze smaak en wensen waren, hadden we binnen een uur onze vloeren al uitgezocht voor ons nieuwe huis. Daarna bijna een jaar gewacht voor oplevering van de woning. Afgesproken was dat de vloeren voor kerst gelegd werden en voor en oud en afgewerkt, zodat we begin januari konden verhuizen, maar door corona en de feestdagen had iedereen het opeens ontzettend druk of gewoon geen zin en kwamen onderaannemers hun afspraken niet na, waardoor onze planning wankelde. Onze dank is groot richting Ivo, die werkelijk alles uit de kast heeft gehaald om het werk conform plan uitgevoerd en opgeleverd te krijgen. Onze plavuizen- en pvc-vloeren liggen er nu schitterend bij en de vele complimenten die we ontvangen, doen al het geleden leed enigszins vergeten en bevestigen dat wij de juiste keuzes hebben gemaakt, zowel v.w.b. de vloeren als voor Lingen Keramiek.

Teleurstellend

Lingen was automatisch betrokken bij ons nieuwbouw project. We dachten een goede partij te hebben maar tegendeel bleek. Er werken te weinig goede werknemers met ervaring helaas. Tegelzetter werkt niet alles mooi af aan zijkanten vloer, waardoor je nog met een hoop details blijft zitten. **

• Prijs-kwaliteitverhouding

Beste mevrouw Tomesen, rondom een (tegel)vloer wordt altijd ruimte over gehouden omdat een vloer moet kunnen werken. Normaliter wordt deze afgewerkt met plinten en eventueel kit, zonder plinten zal de afwerking niet zo mooi zijn. Dit zal ook zeker in het gesprek in onze showroom vermeld zijn. Wij kunnen de plinten en het kitwerk ook voor u regelen. Mocht er na het plaatsen van de plinten en het kitten nog slecht tegelwerk zichtbaar zijn, kunnen wij dit altijd verhelpen.

Goede en deskundige begeleiding

5 jaar geleden al bij Lingen Keramiek geweest, voor tegels en laminaat door ons hele huis en betegeling van toilet en badkamer. Ontzettend goede begeleiding, deskundig advies en ruime keus. Door deze ervaring zijn we er nu weer geweest voor tegels en laminaat door ons hele nieuwe huis. Ook nu werd er weer heel goed met ons meegedacht, en kregen we goede suggesties. We zijn weer erg blij met onze vloeren!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Vlotte medewerkers die meedenken en goed adviseren over (on)mogelijkheden

Wij zijn in Capelle aan den IJssel geholpen door Luuk Bakker voor zowel de vloer- en wandtegels van de badkamer en het toilet, daarna nog een keer voor de vloertegels van de benedenverdieping. Luuk neemt de tijd voor zijn klanten en adviseert op basis van wat de klant aan wensen en voorkeuren heeft. Hij geeft daarbij ook goed aan wat mogelijk en wat in een voorkomend geval niet mogelijk is. Hij gaat goed in op bijvoorbeeld voegkleuren en kleuren van afwerkrandjes. Onze ervaring met Lingen Keramiek in Capelle aan den IJssel is ronduit goed te noemen en we zijn heel tevreden met het uiteindelijke resultaat.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Zeer slechte planning veroorzaakt ruzie met tegelzetter

In december vloerverwarming, nieuwe vloer laten storten en tegels laten leggen. Doordat Lingen ons niet heeft meegenomen in hun plannen en wat ze verwachten in een huis waar ze net zelf de vloerverwarming hebben gelegd in de december. Geen advies en hulp dat het huis verwarmd moet worden ivm de tegellijm. Tegelzetter boos dat het te koud is en Lingen keramiek is nergens te vinden!! Vervolgens zorgt de boze tegelzetter ervoor dat het uiteindelijk 2x zolang gaat duren. Had Lingen ons direct meegenomen in het hele proces wat er moet gebeuren en wat wij hadden kunnen doen was de tegelzetter ook niet boos geworden. Daarnaast kon de te lange vrachtwagen voor de nieuwe zandcement vloer niet onze staat in, en dat dus als klant ook zelf achteraan bellen omdat Lingen dit niet snel genoeg weet! Dan krijg je voor alle ellende te horen dat het aan onze onjuiste verwachting ligt een ter compensatie een deurmat? Ze hebben werkelijk geen idee van klant beleving en deze ervaring delen wij graag met andere om te vragen naar een planning en advies wat Lingen verwacht van een klant in hun huis om het project goed te laten verlopen.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Marco, Dank voor deze review, erg spijtig, al was deze vooraf al door u aangekondigd omdat wij u bovenop een materiele compensatie geen financiële compensatie doen. Door een eerdere ervaring bent u er vanuit gegaan dat een vloer binnen 2 dagen geplaatst kan worden. Vooraf is de planning doorgenomen waarbij aangegeven is dat de tegelzetter minimaal een week nodig heeft een vloer als deze te maken en dat in het weekend de tegelvloer dan kan drogen. Wij vragen onze klanten om de dagen dat wij bezig zijn de woning niet door andere partijen te laten betreden door slechte ervaringen uit het verleden. Ondanks dit verzoek en de toen geldende coronaregels waren er dagelijks meerdere partijen in de woning aanwezig, hierdoor heeft onze planning onnodig veel vertraging opgelopen. De vrachtwagen met zandcement was helaas te lang om uw woning te bereiken en is die vrijdag onverrichter zaken vertrokken. Ondanks de hectische periode in de bouwwereld hebben wij een partij gevonden welke zaterdag de nieuwe dekvloer kon aanbrengen zodat de vooraf besproken planning, ondanks een kleine tegenvaller, gewoon gehaald kon worden. Er is dagelijks telefonisch contact geweest om te proberen alles, na een tegenvallende start, zoveel mogelijk in goede banen te leiden. Helaas is het plaatsen van de vloer toch iets uitgelopen tot frustratie van alle partijen. Uit coulance hebben wij u dan ook een compensatie geboden in de vorm van plinten en een deurmat, welke ook door u is geaccepteerd. Wij gaan er vanuit dat het eindresultaat de scherpe randjes van deze, voor u, vervelende ervaring af haalt. We wensen u dan ook heel veel woonplezier.

Super!

Ondanks de Coronamaatregelen een erg goed advies gehad tijdens het verkoopprocess. Tijdens de planning en uitvoering professioneel en adequaat begeleid. Wij zijn erg tevreden over het resultaat.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Uitstekend advies gehad in de schitterende toonzaal!

Zeer prettig gesprek gehad. Eerst zelf inspiratie opgedaan in de schitterende showroom waarna we het gesprek ingingen. Deskundig en prettig geholpen. Wordt meegedacht en advies gegeven. Ook in de daaropvolgende mailwisselingen prettig te woord gestaan. Kortom een aanrader voor iedereen die tegels nodig heeft!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Perfect geholpen en zeer tevreden over de levering.

Nvt

• Telefonische bereikbaarheid N.v.t.

Gastvrij, vriendelijk en vakkundig

Onze dank en complimenten aan onze adviseur. Wij zijn vakkundig geadviseerd, goed, duidelijk, fair en professioneel. Er werd meegedacht in oa style, kleur, indeling en planning. Mooie showroom met veel diversiteit! Wij hebben een goede ervaring overgehouden aan Lingen Keramiek.

Top vloer en service!

Alle zorgen uit handen genomen. Vanaf het slopen, afvoeren van bouwafval, het aanleggen van de vloerverwarming tot leggen van de vloer prima verzorgend en gecoördineerd door Lingen! Zelfs een convectorput vakkundig gedicht. Zelfs met een kleine tegenslag waren alle werkzaamheden binnen de planning klaar.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Tegelwerk badkamer en toilet zeer netjes gedaan!

Wij hebben mooie rode Tegels uitgekozen voor de vloer van de badkamer en toilet beneden. Dit Tegelwerk is goed gelegd en mooi afgerond. Lingen Keramiek heeft een enorm aanbod qua Tegels allerlei variëteiten en kleuren. Het aanbod heeft ons aangenaam verast.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Jullie aanbevelingen waren een welcome aanvulling op onze wensen

Het is prachtig geworden. Foutjes door installateur H.EK ,voorbeeldig opgelost.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Vriendelijk advies, goede ideeën en snel antwoord.

Goed & deskundig advies. Denkt mee met het totaalplaatje en adviseert waar nodig. Hebben mooie tegels uitgezocht en zijn er erg blij mee. Denkt ook mee met het prijskaartje.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Uitstekend.

Onlangs tegels uitgezocht voor toilet en badkamer. Uitstekend ontvangst en klantgerichtheid van de adviseur van Van Lingen. Neemt de tijd, en nogmaals terugkomen om een “definitieve beslissing” te nemen was geen enkel probleem. Mooi assortiment. Prijzen zijn waarschijnlijk iets hoger dan gemiddeld. Definitief oordeel volgt na oplevering. Heb er vertrouwen in!

Mooie uitgebreide collectie

Door de adviseur zeer uitgebreid ingelicht over de keuze in vloer- en wandtegels. voegwerk in kleur en diverse andere afwerkmogelijkheden. eigen idee voor een diagonale vloer is volgens de offerte ook perfect verwerkt. Dus klachten hebben we niet.

Super ervaring

De adviseur heeft ons super goed geholpen , tijd aan ons kunnen besteden en ons advies en tips. Ik kom hier zeker ooit in de toekomst terug als het nodig is.

Experts - goede planners - kortom prima ervaring met Lingen

Na hele kleine "hobbeltjes" in het begin zijn deze helemaal verdwenen nadat we gezien en ervaren hebben dat de planning en uitvoering gewoonweg super was. 100% gegaan volgens planning, vriendelijke mensen die expert zijn in wat ze moesten doen en dus heel tevreden met onze nieuwe vloer, met vloerverwarming. Complimenten alom gekregen voor de mooie vloer van keramische tegels. Gezien feit dat we een heel oud huis hebben was het voor Lingen een uitdaging maar, dat is goed gekomen hoor!!! Nou en of!! De projectbegeleider had alles goed onder controle... top!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Van A tot Z een top bedrijf met top mensen.

Onze aanbevolen tegel leverancier van onze bouwer Lithos. de adviseur heeft ons geholpen met de keuzes en advies. De uitvoerder een duizendpoot die alles perfect gepland en georganiseerd heeft. De projectbegeleider die de een extra steun was om alles vlekkeloos te laten verlopen. Al met al een top prestatie met een top resultaat.

Zoveel enthousiasme

Binnenkomst bij Lingen was al goed. Na kop goede koffie, werden we ontvangen door de adviseur. Hij was open en eerlijk en heeft ons alle ins and outs van het tegelwerk laten weten en zien. Uiteindelijk hebben we vijf uur gezeten en zijn naar huis gegaan met badkamer en toilet tegels en een vloer. Wat en genot dat nog de tijd wordt genomen voor een goed advies en ondanks dat het een project, het gesprek niet werd afgeraffeld. Van Lingen is niet de goedkoopste maar dat maken ze meer dan goed met de adviseur. Van Lingen ziet ons snel weer terug.

• Prijs-kwaliteitverhouding

super ervaar en vriendelijk adviseur.

Ik was echt goed ontvangen en ik kreeg alle help die ik nodig had. Zeer zeer tevreden en echt een aanrader.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Vriendelijke experts

Voor het selecteren van keramiek voor ons nieuwe huis waren we aangewezen op Lingen Keramiek. Bij aankomst in de showroom in Leiden werden we vriendelijk ontvangen door een van hun verkoopexperts. Hij heeft ons uitstekend geholpen in het kiezen van de juiste tegels (kwaliteit en kleuren), tevens werden alle details tot in de puntjes geregeld. We kijken er naar uit om volgend jaar van onze nieuwe badkamer te mogen genieten, dankzij de adviseur!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Eerste indruk was minder, maar dit is meer dan goed gemaakt bij ons tweede bezoek.

Aangezien wij een nieuwbouwhuis hebben gekocht, kwamen we terecht bij Lingen Keramiek als projectleverancier. We wisten nog niet helemaal wat we wilden en hoopten daar in de showroom wijzer te worden. Helaas klikte het niet echt met de verkoper die aan ons werd gekoppeld en hadden we het idee dat hij ons niet echt goed kon adviseren. Technisch gezien wist hij zeker genoeg en vriendelijk was hij ook, maar qua (kleur)advies e.d. vonden wij het geen fijn gesprek. We kregen het idee dat hij niet wist welke tegels er allemaal te koop waren. Kortom: we zijn met een onbestemd gevoel de showroom uitgelopen. Vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt met het verzoek te worden geholpen door iemand anders. Dit gesprek met de andere adviseur was vanaf het eerste moment compleet anders. Een warm bad kun je het wel noemen. Niets was teveel en als we advies vroegen over welke tegels bij elkaar zouden passen, kregen we hier ook een eerlijk en goed onderbouwd antwoord op. Ditmaal waren we snel uit onze keuze en liepen we, blij met onze uiteindelijke keuze, de showroom uit. We moeten een totaalscore geven, dus we komen uit op gemiddeld een 7. Maar hadden we direct met de tweede adviseur gesproken dan was dit zeker een 9 geworden.

Tevreden ervaringen

Via het nieuwbouwproject in contact gekomen met Lingen Keramiek. We zijn goed geholpen met het uitzoeken van de tegels. Ook is er duidelijke uitleg gegeven over het plaatsen en dergelijke. We zijn een aantal keren terug gekomen omdat we twijfelden over de gekozen tegels. Daarbij zijn we goed en vriendelijk geholpen, ze had geduld en begrip getoont. We vonden dat ze professioneel te werk ging, kon ons altijd netjes te woord staan. We hadden het gevoel dat ze ons goed heeft kunnen helpen en zijn we tevreden weggegaan. Een verbeterpuntje is de verlichting van de locatie, die was naar ons mening te donker om de juiste kleuren van de tegels te kunnen zien.

• Afspraken nakomen

mooie winkel met veel keuze

Er is hier voor iedereen wel wat te vinden. Weet je nog niet wat je zoekt, dan zijn er genoeg mensen die je te woord kunnen staan.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Deskundig, duidelijk, plezierig en een goed luisterend oor.

Wij hebben een uitstekende ervaring met Lingen Keramiek, met onze adviseur in het bijzonder en wij kijken met volle tevredenheid terug op het bereikte resultaat.