Tevreden ervaringen

Via het nieuwbouwproject in contact gekomen met Lingen Keramiek met Melinda. We zijn goed geholpen met het uitzoeken van de tegels. Ook is er duidelijke uitleg gegeven over het plaatsen en dergelijke. We zijn een aantal keren terug gekomen omdat we twijfelden over de gekozen tegels. Daarbij zijn we goed en vriendelijk geholpen, ze had geduld en begrip getoont. We vonden dat ze professioneel te werk ging, kon ons altijd netjes te woord staan. We hadden het gevoel dat ze ons goed heeft kunnen helpen en zijn we tevreden weggegaan. Een verbeterpuntje is de verlichting van de locatie, die was naar ons mening te donker om de juiste kleuren van de tegels te kunnen zien.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

mooie winkel met veel keuze

Er is hier voor iedereen wel wat te vinden. Weet je nog niet wat je zoekt, dan zijn er genoeg mensen die je te woord kunnen staan.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Deskundig, duidelijk, plezierig en een goed luisterend oor.

Wij hebben een uitstekende ervaring met Lingen Keramiek, met de heer Reedijk in het bijzonder en wij kijken met volle tevredenheid terug op het bereikte resultaat.

• Prijs-kwaliteitverhouding

We hebben een goede ervaring met van Lingen.

We hebben een goede ervaring met Van Lingen. De communicatie loopt goed en snel waardoor wij continu op de hoogte worden gehouden van de stand van zaken.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Er werd eerst goed naar ons geluisterd!

Door eerst goed te luisteren naar wat onze wensen zijn, heeft Peter van Lingen een goed advies kunnen geven en ons het aanbod aan keramisch parket laten zien. Wij hebben naast het Keramisch Parket ook onze badkamer- en toilettegels bij Peter besteld.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Hoge kwaliteit geleverd in een technisch uitdagende omgeving.

De locatie is een bijna 90 jaar oud industrieel monumentaal gebouw met een dragende structuur van zichtbare stalen kolommen (door de vloeren) en dragers. Lingen Keramiek zorgde voor een goede, strakke planning startend bij de essentiële voorbereidingen. Wij zijn meer dan tevreden over de manier waarop professioneel de 90x90 tegels hebben gelegd (en de mooi afgewerkte plinten aangebracht) in >125 m2 totale ruimte. De complexe uitsneden rond de vele stalen profielen zijn zeer nauwkeurig pas gemaakt zonder extra zaagsneden en met de constante (!!) afstand van 2 mm tussen tegel en staal/wand. Dit aspect is tot kunst verheven, zelfs de rondingen van de 80 jaar oude T- en H-profielen zijn gevolgd! Kortom, een klasse resultaat van hoge kwaliteit, dit is werk met een hoge moeilijkheidsgraad. Voor ons verdient het totaalresultaat een 10+. Alle werkzaamheden zonder beschadigingen en schoon opgeleverd (voorbereidingen, tegelzagen, voegen en kitten).

• Prijs-kwaliteitverhouding

Klantvriendelijk, meedenkend en verstand van zaken.

Vriendelijk en kundig geholpen. Ruime keuze naar budget.

Goede klantgerichte service

Goede gesprekken waarbij de klantwens centraal staat. Uitgebreide kennis van alle producten waardoor een goed advies gegeven wordt bij samenstellen van pakketten.

Heel goed

prima uitleg en meedenken, vriendelijk geholpen.

Gastvrij en kundig

Op een hele prettige en kundige manier zijn wij geholpen bij het uitkiezen van een keramische parketvloer voor ons nieuwe huis. Er is zoveel keuze en het is best lastig om de juiste kleur en tekening te kiezen. Wij werden hierbij rustig en gedegen bijgestaan om uiteindelijk volmondig ja te kunnen zeggen tegen de vloer die wij hebben gekozen. Wij kijken uit naar het eindresultaat.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Goede betrouwbare adviezen in mogelijkheden.

We zijn bij Lingen geweest voor de toilet tegels en vloeren voor beneden verdieping en 1e verdieping van ons toekomstige huis. We hebben in 2,5 uur tijd verschillende keuzes en mogelijkheden voorgeschoteld gekregen, waarbij ze de opties lieten zien en goede adviezen gaven voor soort tegel/vloer en kleur. Ook fijn dat ze direct de prijzen konden voorleggen. We hebben het als een fijne aankoop ervaren. We gaan er van uit dat het resultaat wanneer ze de vloeren gaan leggen en de toilettegels geplaatst zijn net zo positief zijn!

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Prima service, Peter heeft ons prima geholpen.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Op tijd geleverd en geplaatst: in Coronatijden een waar huzarenstukje

Ik ben zeer tevreden over Lingen als geheel en Peter en Jeroen in het bijzonder. Afspraken werden stipt nagekomen en de uitvoer was uitstekend. Wel moeten de tegelzetters veel meer zorgvuldigheid betrachten bij het eruit halen van binnendeuren: beschadigingen van hoeken is dan snel een feit. Verder zeer tevreden.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Prettige samenwerking en heel veel medewerking.

Het uitzoeken van de vloertegels en de pvc vloer was een prettige ervaring. Verkoper was vriendelijk en bekwaam. De planning verliep voor ons zeer naar wens. De tegelvloer en de pvc vloer ligt er strak en netjes in. Tegelvloer is schoongemaakt en plinten zijn heel netjes geplaatst. We hebben alleen maar te maken gehad met vriendelijke en behulpzame mensen. Over de nazorg en garantie heb ik nog geen mening omdat alles er nog geen 2 werken in ligt.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Mooie tegels en vriendelijk personeel

Voor mijn nieuwbouwwoning heb ik bij Lingen Keramiek de tegels voor de badkamer en toilet uitgezocht. Mijn adviseur was Peter Reedijk. Zeer vriendelijke en professionele verkoper. De offerte was duidelijk en overzichtelijk en inclusief het legplan van de tegels. Mijn eerste keuze heb ik nog mogen wisselen naar een lichtere variant achteraf, waarvoor mijn dank. Ik ben heel nieuwsgierig naar het eind resultaat straks.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Netjes geholpen en een prachtig resultaat

Luuk van Lingen Keramiek is een enthousiaste verkoper die ons netjes geholpen heeft. Ook bij enkele werkzaamheden achteraf heeft hij ons goed begeleid. Kortom, zeer tevreden!

Goed advies

Goed en deskundig advies

• Prijs-kwaliteitverhouding

Een bedrijf met kwaliteit goed advies en kennis.

Wij hebben voor onze nieuwbouw woning tegels voor de WC en Badkamer uitgezocht. Door het professionele en vriendelijke personeel heel erg goed geholpen. Onze persoonlijk adviseur was Rishi. Omdat we zo goed geholpen zijn hebben we besloten om ook de rest van ons huis door Lingen Keramiek te laten doen, de begane grond, 1e en 2e etage. Alles is van A tot Z perfect geregeld. Bedankt voor de super samenwerking.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Expertise in een ongedwongen sfeer

Professioneel geholpen in een ongedwongen sfeer waardoor keuzes persoonlijk bleven. Van daaruit verder uitstekend geholpen tot het eindresultaat

Goed en deskundig advies

Wij zochten een mooie keramische vloer in "Houtlook" voor ons nieuwe nog inbouw zijnde appartement. Er is enorm veel keuze. Best lastig. De adviseur heeft ons diverse vloersoorten laten zien. Hij gaf zeer deskundig advies en legde diverse soorten legmethodes uit. Ook de hardheid van tegel kent een verschil. Wat we niet wisten. We hebben tot twee keer toe gewisseld van vloer en manier van leggen. Hij bleef ons keer op keer goed te woord te staan en hij vond het vooral belangrijk dat wij tevreden waren. En dat is gelukt. Bedankt Peter en Arjan voor jullie hulp en we kijken echt uit naar onze vloer, visgraad gelegd met zwarte plint.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Prettig geholpen, goed advies, ruime keuze.

Voor het kiezen van tegels in badkamer en toilet in een nieuwbouwwoning werden wij hier geholpen door Peter Reedijk. En dat pakte heel goed uit. Peter was duidelijk in zijn uitleg, gaf heel goede adviezen, dacht met ons mee en was heel vriendelijk. Mede door hem zijn we hier heel goed geslaagd. Wij gingen hier als zeer tevreden klanten de deur uit!

Prettig professioneel.

Vanuit de aannemer van ons nieuwbouw huis waren we gebonden aan een aantal vaste leveranciers. In een aantal gesprekken zijn we echter zeer goed geholpen en hebben we niet alleen de tegels geregeld, maar vonden we ook precies de vloer die we zochten. De adviseurs hadden zich verdiept in welk type huis we hadden gekocht en in welke stijl we de inrichting willen doen. Op basis van ons budget hebben we vervolgens het maximale eruit gehaald.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Met een glimlach gingen we de deur uit!

Vanmiddag hadden we een afspraak voor het doornemen van het tegelwerk van onze nieuwbouwwoning . Bij aankomst werden we vriendelijk welkom geheten door verkoopadviseur Peter. Na het delen van de tekening voor de gewenste badkamerindeling ontvingen we de 1e - verrassende maar zeer waardevolle - tip over de keuze van het bad. Peter liet duidelijk merken dat zijn product (tegelwerk) ook voor hem een combinatie moest worden met de rest en dat het geheel moest kloppen. Nadat we de indeling verder doorgenomen hadden zijn we de standaard geselecteerde tegels gaan bekijken. Prima tegels maar voor een WOW-effect zochten wij wat meer. Dat is bij Lingen geen enkel probleem want het assortiment is zeer uitgebreid. Doordat Peter goed naar onze wensen en voorkeuren had geluisterd kon hij ons slim door de keuzes heen leiden en ons mooie combinaties voorstellen. Daardoor waren we er relatief snel uit. Tussentijd gaf Peter ons een update over de geschatte kosten zodat we niet later er achter zouden komen dat we buiten budget uitkwamen. Een heel prettige manier van werken. We waren zo enthousiast over deze aanpak dat we ons vervolgens hebben gericht op de PVC vloeren. Ook daar hebben we goed en passend advies gekregen. Doordat Peter de juiste vragen stelde kwamen we ook hier - binnen het brede assortiment - tot de keuzes die bij onze wensen en budget pasten. Zowel voor de begaande vloer als voor de 1e etage met slaapkamers hebben we een mooie vloer uitgekozen. Ondanks dat ons huis pas in Q2 2021 wordt opgeleverd, heeft Lingen ons vertrouwen gewonnen. Aangenaam verrast: - in één bezoek geslaagd voor zowel de badkamer, toiletten, vloer begaande en 1e etage. - duidelijkheid over de prijs. - Peter haakte goed in op onze wensen en schakelde goed op de vragen die we stelden. Het was geen standaard praatje maar het advies en verkoop was afgestemd op onze behoefte. Wij gingen met een glimlach de deur uit Zodra we toe zij aan de zolder zien ze ons bij Lingen terug!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Zeer vriendelijk geholpen, goed advies

Wij kwamen via ins nieuwbouwtraject bij van Lingen terecht en we zijn zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Hebben mooie tegels uitgezocht voor onze badkamer en toilet. Wij hebben, aangezien het allemaal tot tevredenheid is verlopen ook onze PVC vloeren daar uitgekozen voor de boven verdiepingen. Bedankt voor het fijne bezoek.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Ontzettend fijn geholpen en goed geadviseerd door de werknemer

Ik kijk positief terug op de aankoop van onze vloer bij Lingen Keramiek in Capelle aan de Ijsel. Bij binnenkomst wisten we nog niet precies of we voor PVC of een stenen vloer zouden gaan, maar na wat vergelijken en goed advies zijn we tot een keuze gekomen. Fijn dat ze een breed assortiment hebben, zodat je van alles kunt vergelijken, daarnaast is het fijn om te ervaren dat ze de tijd voor je nemen, ook al is het druk in de winkel. Wat mij betreft is dat namelijk iets wat in deze tijd vaak onder de maat is. Tot slot kregen we nog een leuk presentje voor de aankoop van onze vloer, super leuk! Daarom een dikke tien van Lingen Keramiek.