Super goede ervaring, prima werk geleverd

In het voorjaar van 2021 de showroom bezocht en met behulp van de verkoper een prachtige keramische vloer uitgezocht. Vervolgens een ruwe planning op papier gezet en een mooie offerte ontvangen. Prima afspraken kunnen maken over de werkzaamheden en vanaf de start in oktober zijn alle afspraken met diverse ondernemers die bij ons aan de slag moesten volledig nagekomen. Iedereen meldde zich een dag van te voren en er werd keurig gewerkt. Alle lof voor deze aannemers en de planners van Van Lingen die fantastisch werk hebben afgeleverd. Het is echt een plaatje geworden.

ZEER TELEURSTELLEND

Na een lange zoektocht bij diverse bedrijven kwamen wij uiteindelijk bij Lingen Keramiek uit. Aan de voorkant zijn wij zeer vriendelijk te woord gestaan en uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt en “mooie robuuste tegels” besteld voor onze nieuwe badkamer. De tegels van 1.20/1.20 werden buiten op de stoep voor het appartement gedeponeerd, waardoor wij beiden(73 jaar) de tegels stuk voor stuk naar ons appartement moesten sjouwen. Vervolgens zijn de tegels geplaatst en moesten wij daarna constateren dat er krassen doorheen liepen. Dit is ons NIET verteld toen wij de tegels bestelden, anders hadden we hier zeer zeker niet voor gekozen. Uiteindelijk moet je hier toch weer zo veel jaren tegenaan kijken. Wij zijn naar de showroom geweest om de vraag voor te leggen wat ze hier mee gaan doen en of die krassen in de tegels normaal zijn.... De verkoper die ons te woord stond wist het niet en zou navraag doen bij de leverancier. Vervolgens kregen wij het bericht dat de krassen op de tegels erin horen.......volgens de leverancier/groothandel, hoe bedenk je het. En daarmee was de kous af. Onprofessioneel en niet klantvriendelijk, er wordt geen enkele poging gedaan om de klant enigszins tegemoet te komen, al was het maar met een onderhoudsproduct voor deze “ bijzondere” tegels. Ons advies is, bezint eer ge begint bij Lingen Keramiek. Prachtige showroom, vriendelijke ontvangst door de receptioniste, maar slechte aftersale.

Beste familie van den Bergh, Wij vinden het spijtig om te horen dat de tegels niet voldoen aan uw verwachting. Een monstertegel kan geringe verschillen hebben ten opzichte van de meerdere geleverde tegels bij u thuis. De verschillende structuren in de robuuste tegels die u heeft uitgezocht, horen bij deze tegels, zoals we u ook verteld hebben. De tegels zijn inmiddels al bij u thuis door een ander bedrijf verwerkt, daar kunnen wij niets meer aan veranderen. In onze showroom in Capelle aan den IJssel kunt u een flacon intensieve tegelreiniger ophalen, voor het wekelijkse onderhoud van uw tegels.

Goede kwaliteit en goede service

Positieve ervaring. Mooie zaak en mooie en ruime sortering. Parkeren voor de deur en we zijn in de winkel erg goed geholpen. Bij levering waren de tegels goed verpakt en pallet afgeleverd op de afgesproken datum. Inmiddels liggen ze en het ziet er prachtig uit. We hadden wat teveel tegels over een dat kon ik nog ook retour, ook daarvoor snel en offerte gehad. Tegen het afgesproken bedrag werden die tegels ook opgehaald. De vloer verwarming in de uitbouw bleek het enkele weken later niet te doen en omdat de vloer mogelijk opengebroken moest worden hield van lingen tegels op afroep vast zodat we niet het risico zouden lopen van kleur verschil. Wat een service.

Alles keurig en volgens afspraak in orde

Heel plezierig proces, van bezoek aan de showroom, offerte en leggen. Prachtige vloer en alles zoals afgesproken en op tijd uitgevoerd.

Onze ervaring met Lingen Keramiek is zwaar teleurstellend en worden er elke dag aan herinnerd.

Verhaal is te lang om hier te plaatsen als je het wil lezen bij google ook geplaatst

Zeer kundig en klantvriendelijk en service gericht

Na gesprek met medewerker Boon werd mij duidelijk welke tegelsoort ik zou moeten hebben. Daardoor heb ik mijn aannemer de juiste opdracht kunnen geven voor de tegelvloer in de badkamer.ik hoefde niet naar de showroom. Het advies was duidelijk genoeg

Zeer tevreden over de levering, vriendelijk en vakkundig.

Al (de adviseur, de projectbegeleider, de tegelzetter en kitwerk) met al een top prestatie met een top resultaat.

Een zeer enerverend, soms zenuwslopend proces, dat uiteindelijk tot prachtig resultaat heeft geleid!

Wat een enorme keuze in de showroom! Maar door heel goed te luisteren naar wat onze smaak en wensen waren, hadden we binnen een uur onze vloeren al uitgezocht voor ons nieuwe huis. Daarna bijna een jaar gewacht voor oplevering van de woning. Afgesproken was dat de vloeren voor kerst gelegd werden en voor en oud en afgewerkt, zodat we begin januari konden verhuizen, maar door corona en de feestdagen had iedereen het opeens ontzettend druk of gewoon geen zin en kwamen onderaannemers hun afspraken niet na, waardoor onze planning wankelde. Onze dank is groot richting de projectbegeleider, die werkelijk alles uit de kast heeft gehaald om het werk conform plan uitgevoerd en opgeleverd te krijgen. Onze plavuizen- en pvc-vloeren liggen er nu schitterend bij en de vele complimenten die we ontvangen, doen al het geleden leed enigszins vergeten en bevestigen dat wij de juiste keuzes hebben gemaakt, zowel v.w.b. de vloeren als voor Lingen Keramiek.

Teleurstellend

Lingen was automatisch betrokken bij ons nieuwbouw project. We dachten een goede partij te hebben maar tegendeel bleek. Er werken te weinig goede werknemers met ervaring helaas. Tegelzetter werkt niet alles mooi af aan zijkanten vloer, waardoor je nog met een hoop details blijft zitten. **

Beste mevrouw Tomesen, rondom een (tegel)vloer wordt altijd ruimte over gehouden omdat een vloer moet kunnen werken. Normaliter wordt deze afgewerkt met plinten en eventueel kit, zonder plinten zal de afwerking niet zo mooi zijn. Dit zal ook zeker in het gesprek in onze showroom vermeld zijn. Wij kunnen de plinten en het kitwerk ook voor u regelen. Mocht er na het plaatsen van de plinten en het kitten nog slecht tegelwerk zichtbaar zijn, kunnen wij dit altijd verhelpen.

Goede en deskundige begeleiding

5 jaar geleden al bij Lingen Keramiek geweest, voor tegels en laminaat door ons hele huis en betegeling van toilet en badkamer. Ontzettend goede begeleiding, deskundig advies en ruime keus. Door deze ervaring zijn we er nu weer geweest voor tegels en laminaat door ons hele nieuwe huis. Ook nu werd er weer heel goed met ons meegedacht, en kregen we goede suggesties. We zijn weer erg blij met onze vloeren!

Vlotte medewerkers die meedenken en goed adviseren over (on)mogelijkheden

Wij zijn in Capelle aan den IJssel geholpen door de adviseur voor zowel de vloer- en wandtegels van de badkamer en het toilet, daarna nog een keer voor de vloertegels van de benedenverdieping. De adviseur neemt de tijd voor zijn klanten en adviseert op basis van wat de klant aan wensen en voorkeuren heeft. Hij geeft daarbij ook goed aan wat mogelijk en wat in een voorkomend geval niet mogelijk is. Hij gaat goed in op bijvoorbeeld voegkleuren en kleuren van afwerkrandjes. Onze ervaring met Lingen Keramiek in Capelle aan den IJssel is ronduit goed te noemen en we zijn heel tevreden met het uiteindelijke resultaat.

Zeer slechte planning veroorzaakt ruzie met tegelzetter

In december vloerverwarming, nieuwe vloer laten storten en tegels laten leggen. Doordat Lingen ons niet heeft meegenomen in hun plannen en wat ze verwachten in een huis waar ze net zelf de vloerverwarming hebben gelegd in de december. Geen advies en hulp dat het huis verwarmd moet worden ivm de tegellijm. Tegelzetter boos dat het te koud is en Lingen keramiek is nergens te vinden!! Vervolgens zorgt de boze tegelzetter ervoor dat het uiteindelijk 2x zolang gaat duren. Had Lingen ons direct meegenomen in het hele proces wat er moet gebeuren en wat wij hadden kunnen doen was de tegelzetter ook niet boos geworden. Daarnaast kon de te lange vrachtwagen voor de nieuwe zandcement vloer niet onze staat in, en dat dus als klant ook zelf achteraan bellen omdat Lingen dit niet snel genoeg weet! Dan krijg je voor alle ellende te horen dat het aan onze onjuiste verwachting ligt een ter compensatie een deurmat? Ze hebben werkelijk geen idee van klant beleving en deze ervaring delen wij graag met andere om te vragen naar een planning en advies wat Lingen verwacht van een klant in hun huis om het project goed te laten verlopen.

Beste Marco, Dank voor deze review, erg spijtig, al was deze vooraf al door u aangekondigd omdat wij u bovenop een materiele compensatie geen financiële compensatie doen. Door een eerdere ervaring bent u er vanuit gegaan dat een vloer binnen 2 dagen geplaatst kan worden. Vooraf is de planning doorgenomen waarbij aangegeven is dat de tegelzetter minimaal een week nodig heeft een vloer als deze te maken en dat in het weekend de tegelvloer dan kan drogen. Wij vragen onze klanten om de dagen dat wij bezig zijn de woning niet door andere partijen te laten betreden door slechte ervaringen uit het verleden. Ondanks dit verzoek en de toen geldende coronaregels waren er dagelijks meerdere partijen in de woning aanwezig, hierdoor heeft onze planning onnodig veel vertraging opgelopen. De vrachtwagen met zandcement was helaas te lang om uw woning te bereiken en is die vrijdag onverrichter zaken vertrokken. Ondanks de hectische periode in de bouwwereld hebben wij een partij gevonden welke zaterdag de nieuwe dekvloer kon aanbrengen zodat de vooraf besproken planning, ondanks een kleine tegenvaller, gewoon gehaald kon worden. Er is dagelijks telefonisch contact geweest om te proberen alles, na een tegenvallende start, zoveel mogelijk in goede banen te leiden. Helaas is het plaatsen van de vloer toch iets uitgelopen tot frustratie van alle partijen. Uit coulance hebben wij u dan ook een compensatie geboden in de vorm van plinten en een deurmat, welke ook door u is geaccepteerd. Wij gaan er vanuit dat het eindresultaat de scherpe randjes van deze, voor u, vervelende ervaring af haalt. We wensen u dan ook heel veel woonplezier.

Super!

Ondanks de Coronamaatregelen een erg goed advies gehad tijdens het verkoopprocess. Tijdens de planning en uitvoering professioneel en adequaat begeleid. Wij zijn erg tevreden over het resultaat.

Uitstekend advies gehad in de schitterende toonzaal!

Zeer prettig gesprek gehad. Eerst zelf inspiratie opgedaan in de schitterende showroom waarna we het gesprek ingingen. Deskundig en prettig geholpen. Wordt meegedacht en advies gegeven. Ook in de daaropvolgende mailwisselingen prettig te woord gestaan. Kortom een aanrader voor iedereen die tegels nodig heeft!

Perfect geholpen en zeer tevreden over de levering.

Nvt

Gastvrij, vriendelijk en vakkundig

Onze dank en complimenten aan onze adviseur. Wij zijn vakkundig geadviseerd, goed, duidelijk, fair en professioneel. Er werd meegedacht in oa style, kleur, indeling en planning. Mooie showroom met veel diversiteit! Wij hebben een goede ervaring overgehouden aan Lingen Keramiek.

Top vloer en service!

Alle zorgen uit handen genomen. Vanaf het slopen, afvoeren van bouwafval, het aanleggen van de vloerverwarming tot leggen van de vloer prima verzorgend en gecoördineerd door Lingen! Zelfs een convectorput vakkundig gedicht. Zelfs met een kleine tegenslag waren alle werkzaamheden binnen de planning klaar.

Tegelwerk badkamer en toilet zeer netjes gedaan!

Wij hebben mooie rode Tegels uitgekozen voor de vloer van de badkamer en toilet beneden. Dit Tegelwerk is goed gelegd en mooi afgerond. Lingen Keramiek heeft een enorm aanbod qua Tegels allerlei variëteiten en kleuren. Het aanbod heeft ons aangenaam verast.

Jullie aanbevelingen waren een welcome aanvulling op onze wensen

Het is prachtig geworden. Foutjes door installateur H.EK ,voorbeeldig opgelost.

Vriendelijk advies, goede ideeën en snel antwoord.

Goed & deskundig advies. Denkt mee met het totaalplaatje en adviseert waar nodig. Hebben mooie tegels uitgezocht en zijn er erg blij mee. Denkt ook mee met het prijskaartje.

Uitstekend.

Onlangs tegels uitgezocht voor toilet en badkamer. Uitstekend ontvangst en klantgerichtheid van de adviseur van Van Lingen. Neemt de tijd, en nogmaals terugkomen om een “definitieve beslissing” te nemen was geen enkel probleem. Mooi assortiment. Prijzen zijn waarschijnlijk iets hoger dan gemiddeld. Definitief oordeel volgt na oplevering. Heb er vertrouwen in!

Mooie uitgebreide collectie

Door de adviseur zeer uitgebreid ingelicht over de keuze in vloer- en wandtegels. voegwerk in kleur en diverse andere afwerkmogelijkheden. eigen idee voor een diagonale vloer is volgens de offerte ook perfect verwerkt. Dus klachten hebben we niet.

Super ervaring

De adviseur heeft ons super goed geholpen , tijd aan ons kunnen besteden en ons advies en tips. Ik kom hier zeker ooit in de toekomst terug als het nodig is.

Experts - goede planners - kortom prima ervaring met Lingen

Na hele kleine "hobbeltjes" in het begin zijn deze helemaal verdwenen nadat we gezien en ervaren hebben dat de planning en uitvoering gewoonweg super was. 100% gegaan volgens planning, vriendelijke mensen die expert zijn in wat ze moesten doen en dus heel tevreden met onze nieuwe vloer, met vloerverwarming. Complimenten alom gekregen voor de mooie vloer van keramische tegels. Gezien feit dat we een heel oud huis hebben was het voor Lingen een uitdaging maar, dat is goed gekomen hoor!!! Nou en of!! De projectbegeleider had alles goed onder controle... top!

Van A tot Z een top bedrijf met top mensen.

Onze aanbevolen tegel leverancier van onze bouwer Lithos. de adviseur heeft ons geholpen met de keuzes en advies. De uitvoerder een duizendpoot die alles perfect gepland en georganiseerd heeft. De projectbegeleider die de een extra steun was om alles vlekkeloos te laten verlopen. Al met al een top prestatie met een top resultaat.