Uitstekend.

Onlangs tegels uitgezocht voor toilet en badkamer. Uitstekend ontvangst en klantgerichtheid van Martijn van Van Lingen. Neemt de tijd, en nogmaals terugkomen om een “definitieve beslissing” te nemen was geen enkel probleem. Mooi assortiment. Prijzen zijn waarschijnlijk iets hoger dan gemiddeld. Definitief oordeel volgt na oplevering. Heb er vertrouwen in!

Mooie uitgebreide collectie

Door de adviseur zeer uitgebreid ingelicht over de keuze in vloer- en wandtegels. voegwerk in kleur en diverse andere afwerkmogelijkheden. eigen idee voor een diagonale vloer is volgens de offerte ook perfect verwerkt. Dus klachten hebben we niet.

Super ervaring

De adviseur heeft ons super goed geholpen , tijd aan ons kunnen besteden en ons advies en tips. Ik kom hier zeker ooit in de toekomst terug als het nodig is.

Experts - goede planners - kortom prima ervaring met Lingen

Na hele kleine "hobbeltjes" in het begin zijn deze helemaal verdwenen nadat we gezien en ervaren hebben dat de planning en uitvoering gewoonweg super was. 100% gegaan volgens planning, vriendelijke mensen die expert zijn in wat ze moesten doen en dus heel tevreden met onze nieuwe vloer, met vloerverwarming. Complimenten alom gekregen voor de mooie vloer van keramische tegels. Gezien feit dat we een heel oud huis hebben was het voor Lingen een uitdaging maar, dat is goed gekomen hoor!!! Nou en of!! De projectbegeleider had alles goed onder controle... top!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Van A tot Z een top bedrijf met top mensen.

Onze aanbevolen tegel leverancier van onze bouwer Lithos. de adviseur heeft ons geholpen met de keuzes en advies. De uitvoerder een duizendpoot die alles perfect gepland en georganiseerd heeft. De projectbegeleider die de een extra steun was om alles vlekkeloos te laten verlopen. Al met al een top prestatie met een top resultaat.

Zoveel enthousiasme

Binnenkomst bij Lingen was al goed. Na kop goede koffie, werden we ontvangen door de adviseur. Hij was open en eerlijk en heeft ons alle ins and outs van het tegelwerk laten weten en zien. Uiteindelijk hebben we vijf uur gezeten en zijn naar huis gegaan met badkamer en toilet tegels en een vloer. Wat en genot dat nog de tijd wordt genomen voor een goed advies en ondanks dat het een project, het gesprek niet werd afgeraffeld. Van Lingen is niet de goedkoopste maar dat maken ze meer dan goed met de adviseur. Van Lingen ziet ons snel weer terug.

• Prijs-kwaliteitverhouding

super ervaar en vriendelijk adviseur.

Ik was echt goed ontvangen en ik kreeg alle help die ik nodig had. Zeer zeer tevreden en echt een aanrader.

Vriendelijke experts

Voor het selecteren van keramiek voor ons nieuwe huis waren we aangewezen op Lingen Keramiek. Bij aankomst in de showroom in Leiden werden we vriendelijk ontvangen door een van hun verkoopexperts. Hij heeft ons uitstekend geholpen in het kiezen van de juiste tegels (kwaliteit en kleuren), tevens werden alle details tot in de puntjes geregeld. We kijken er naar uit om volgend jaar van onze nieuwe badkamer te mogen genieten, dankzij de adviseur!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Eerste indruk was minder, maar dit is meer dan goed gemaakt bij ons tweede bezoek.

Aangezien wij een nieuwbouwhuis hebben gekocht, kwamen we terecht bij Lingen Keramiek als projectleverancier. We wisten nog niet helemaal wat we wilden en hoopten daar in de showroom wijzer te worden. Helaas klikte het niet echt met de verkoper die aan ons werd gekoppeld en hadden we het idee dat hij ons niet echt goed kon adviseren. Technisch gezien wist hij zeker genoeg en vriendelijk was hij ook, maar qua (kleur)advies e.d. vonden wij het geen fijn gesprek. We kregen het idee dat hij niet wist welke tegels er allemaal te koop waren. Kortom: we zijn met een onbestemd gevoel de showroom uitgelopen. Vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt met het verzoek te worden geholpen door iemand anders. Dit gesprek met de andere adviseur was vanaf het eerste moment compleet anders. Een warm bad kun je het wel noemen. Niets was teveel en als we advies vroegen over welke tegels bij elkaar zouden passen, kregen we hier ook een eerlijk en goed onderbouwd antwoord op. Ditmaal waren we snel uit onze keuze en liepen we, blij met onze uiteindelijke keuze, de showroom uit. We moeten een totaalscore geven, dus we komen uit op gemiddeld een 7. Maar hadden we direct met de tweede adviseur gesproken dan was dit zeker een 9 geworden.

Tevreden ervaringen

Via het nieuwbouwproject in contact gekomen met Lingen Keramiek. We zijn goed geholpen met het uitzoeken van de tegels. Ook is er duidelijke uitleg gegeven over het plaatsen en dergelijke. We zijn een aantal keren terug gekomen omdat we twijfelden over de gekozen tegels. Daarbij zijn we goed en vriendelijk geholpen, ze had geduld en begrip getoont. We vonden dat ze professioneel te werk ging, kon ons altijd netjes te woord staan. We hadden het gevoel dat ze ons goed heeft kunnen helpen en zijn we tevreden weggegaan. Een verbeterpuntje is de verlichting van de locatie, die was naar ons mening te donker om de juiste kleuren van de tegels te kunnen zien.

• Afspraken nakomen

mooie winkel met veel keuze

Er is hier voor iedereen wel wat te vinden. Weet je nog niet wat je zoekt, dan zijn er genoeg mensen die je te woord kunnen staan.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Deskundig, duidelijk, plezierig en een goed luisterend oor.

Wij hebben een uitstekende ervaring met Lingen Keramiek, met de heer Reedijk in het bijzonder en wij kijken met volle tevredenheid terug op het bereikte resultaat.

• Prijs-kwaliteitverhouding

We hebben een goede ervaring met van Lingen.

We hebben een goede ervaring met Van Lingen. De communicatie loopt goed en snel waardoor wij continu op de hoogte worden gehouden van de stand van zaken.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Er werd eerst goed naar ons geluisterd!

Door eerst goed te luisteren naar wat onze wensen zijn, heeft Peter van Lingen een goed advies kunnen geven en ons het aanbod aan keramisch parket laten zien. Wij hebben naast het Keramisch Parket ook onze badkamer- en toilettegels bij Peter besteld.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Hoge kwaliteit geleverd in een technisch uitdagende omgeving.

De locatie is een bijna 90 jaar oud industrieel monumentaal gebouw met een dragende structuur van zichtbare stalen kolommen (door de vloeren) en dragers. Lingen Keramiek zorgde voor een goede, strakke planning startend bij de essentiële voorbereidingen. Wij zijn meer dan tevreden over de manier waarop professioneel de 90x90 tegels hebben gelegd (en de mooi afgewerkte plinten aangebracht) in >125 m2 totale ruimte. De complexe uitsneden rond de vele stalen profielen zijn zeer nauwkeurig pas gemaakt zonder extra zaagsneden en met de constante (!!) afstand van 2 mm tussen tegel en staal/wand. Dit aspect is tot kunst verheven, zelfs de rondingen van de 80 jaar oude T- en H-profielen zijn gevolgd! Kortom, een klasse resultaat van hoge kwaliteit, dit is werk met een hoge moeilijkheidsgraad. Voor ons verdient het totaalresultaat een 10+. Alle werkzaamheden zonder beschadigingen en schoon opgeleverd (voorbereidingen, tegelzagen, voegen en kitten).

• Prijs-kwaliteitverhouding

Klantvriendelijk, meedenkend en verstand van zaken.

Vriendelijk en kundig geholpen. Ruime keuze naar budget.

Goede klantgerichte service

Goede gesprekken waarbij de klantwens centraal staat. Uitgebreide kennis van alle producten waardoor een goed advies gegeven wordt bij samenstellen van pakketten.

Heel goed

prima uitleg en meedenken, vriendelijk geholpen.

Gastvrij en kundig

Op een hele prettige en kundige manier zijn wij geholpen bij het uitkiezen van een keramische parketvloer voor ons nieuwe huis. Er is zoveel keuze en het is best lastig om de juiste kleur en tekening te kiezen. Wij werden hierbij rustig en gedegen bijgestaan om uiteindelijk volmondig ja te kunnen zeggen tegen de vloer die wij hebben gekozen. Wij kijken uit naar het eindresultaat.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Goede betrouwbare adviezen in mogelijkheden.

We zijn bij Lingen geweest voor de toilet tegels en vloeren voor beneden verdieping en 1e verdieping van ons toekomstige huis. We hebben in 2,5 uur tijd verschillende keuzes en mogelijkheden voorgeschoteld gekregen, waarbij ze de opties lieten zien en goede adviezen gaven voor soort tegel/vloer en kleur. Ook fijn dat ze direct de prijzen konden voorleggen. We hebben het als een fijne aankoop ervaren. We gaan er van uit dat het resultaat wanneer ze de vloeren gaan leggen en de toilettegels geplaatst zijn net zo positief zijn!

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Prima service, de adviseur heeft ons prima geholpen.

• Assortiment

Op tijd geleverd en geplaatst: in Coronatijden een waar huzarenstukje

Ik ben zeer tevreden over Lingen als geheel en de adviseur en projectbegeleider in het bijzonder. Afspraken werden stipt nagekomen en de uitvoer was uitstekend. Wel moeten de tegelzetters veel meer zorgvuldigheid betrachten bij het eruit halen van binnendeuren: beschadigingen van hoeken is dan snel een feit. Verder zeer tevreden.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Prettige samenwerking en heel veel medewerking.

Het uitzoeken van de vloertegels en de pvc vloer was een prettige ervaring. Verkoper was vriendelijk en bekwaam. De planning verliep voor ons zeer naar wens. De tegelvloer en de pvc vloer ligt er strak en netjes in. Tegelvloer is schoongemaakt en plinten zijn heel netjes geplaatst. We hebben alleen maar te maken gehad met vriendelijke en behulpzame mensen. Over de nazorg en garantie heb ik nog geen mening omdat alles er nog geen 2 werken in ligt.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Mooie tegels en vriendelijk personeel

Voor mijn nieuwbouwwoning heb ik bij Lingen Keramiek de tegels voor de badkamer en toilet uitgezocht. Mijn adviseur was Peter Reedijk. Zeer vriendelijke en professionele verkoper. De offerte was duidelijk en overzichtelijk en inclusief het legplan van de tegels. Mijn eerste keuze heb ik nog mogen wisselen naar een lichtere variant achteraf, waarvoor mijn dank. Ik ben heel nieuwsgierig naar het eind resultaat straks.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Netjes geholpen en een prachtig resultaat

Luuk van Lingen Keramiek is een enthousiaste verkoper die ons netjes geholpen heeft. Ook bij enkele werkzaamheden achteraf heeft hij ons goed begeleid. Kortom, zeer tevreden!