Geweldige service

2 jaar geleden heb ik een juwel kluis gekocht bij een plaatselijke dealer. de kluis is opgehangen, en de standaard code wijzigen mocht ik zelf uitzoeken. 2de week januari 2020 kreeg ik mijn kluis niet meer dicht. Wat ik ook deed niets werkte, uiteindelijk contakt opgenomen met de plaatselijke dealer. alle communicatie liep volgens email het ene advies nog gekker als het andere. Het laatste voorstel was dat we de deur van de kluis zouden opsturen naar de leverancier. Hier was ik het niet mee, na wat google werk kwam ik in contakt met jos kools. Hij adviseerde mij om ff een filmpje te sturen via whatsapp zodat hij kon overleggen met zijn leverancier. Na een zeer korte wachttijd moest ik een nieuwe 9 volts duracel blok batterij plaatsen, en jahoor mijn kluis werke weer. Mijn probleem was opgelost. Daarna vroeg ik naar de kosten die zijn erniet reageerde jos kools. Letterlijk zei hij wat fijn dat u kluis weer werkt. Het leven draait niet alleen om geld het geeft ook voldoening om mensen te kunnen helpen. Wat een geweldige service.

Gouden tip toen mijn kluis niet meer open ging!!

Even gebeld met deze firma toen mijn kluis niet meer openging (mijn eigen schuld, systeem ging op een time out omdat ik de verkeerde code had ingetikt, waarna ik het slot wel even dacht te kunnen forceren om in de kluis te komen. Uiteraard ging het deurtje toen niet meer open....). Ik werd keurig even uitgelegd hoe ik de kluis alsnog kon openen en hoefde deze firma daarvoor niet eens langs te laten komen! Zeer deskundig, aan te bevelen!

Het eerste contact met de heer Kools gaf mij al een goed gevoel en ik ben daar niet in teleurgesteld. Het probleem was dat ik de kluis niet meer dicht kreeg. De heer Kools heeft via een smsje heel duidelijk uitgelegd hoe ik het euvel kon verhelpen. En dat is me gelukt. Van betalen wilde hij niet horen. Was een kleinigheidje volgens hem. Niet voor mij. Wat een geweldige service.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Snel en professioneel advies.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Super snelle service, bedankt dat jullie ons zo snel (dezelfde middag nog) konden helpen!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Firma Kools & Ravenhorst is een Top bedrijf. Een zware kluis van rond de 1000 kilo is van de eerste verdieping op een correcte manier naar de begane grond gebracht en netjes opgeborgen. Heer Jos en zijn team hebben vantevoren middels fotos en informatie alles berekend en niks aan de toeval overgelaten. Kortom - Professionele aanpak - 100% man van woord en daad - Anonim - Goedkoop (ik had veel duurder verwacht ) Bedankt

• Verbeterpunten/ tips: Geen

Bij problemen rond kluis kregen we snel en adequaat telefonisch advies, waardoor we het probleem direct konden oplossen, waardoor de heer Kools niet hoefde te komen.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Verbeterpunten/ tips: ga zo door

We zijn goed geholpen en zeer tevreden.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Vriendelijke, behulpzame en begripvolle service

• Nazorg en garantie N.v.t.

ik wist niet dat deze kwaliteit en service nog bestond, dit is jaren geleden dat ik dit heb mogen ervaren. daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen en van leren ..

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Verbeterpunten/ tips: blijf zo doorgaan ..

na een ogenschijnlijk groot probleem, werd ik door dit bedrijf uiterst kundig en zeer vriendelijk geholpen. Het probleem is zelfs kostenloos opgelost. PERFECT

• Nazorg en garantie N.v.t.

We hebben tot nu toe al 3 keren met jullie gewerkt en we zijn zeer tevreden.

• Advies N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Probleem: kluis kon niet geopend worden. Geen extra sleutel. Telefonisch kontakt met de firma Kools & Ravenhorst op zaterdagmiddag 27 mei om 13h30 mogelijk !!! Na zeer vriendelijk en deskundig telefonisch advies van de hr. Kools is het me uiteindelijk gelukt zelf de kluis te openen. Professioneel top. Klasse bedrijf gemanaged door bereidwillige en zeer klientvriendelijke bekwame personen. Een zeer goed aanvoelende , verrassende verademing in de huidige tijd.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Bij terugkomst van vakantie bleek mijn kluis niet meer open te gaan, wat ik ook probeerde. Met een stapsgewijze telefonische analyse heeft Kools&Ravenhorst mij geholpen de kluis weer open te krijgen. Geweldig zoals ik door hen als onbekende geholpen ben.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Bij een storing in mijn kluis waardoor hij niet te openen was heb ik Kools en Ravenhorst gebeld.Met dit bedrijf heb ik geen enkele relatie. Desalniettemin ben ik vakkundig en zeer vriendelijk geholpen.Het probleem was na enkele telefoontjes opgelost. Zeer warme douche voor dit bedrijf.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Wij hadden een probleem met de kluis, gelijk goede hulp zelfs in t weekend! Echt top

• Nazorg en garantie N.v.t.

Tja dat zegt de cijferreeks al. Over Nazorg en garantie kan ik nog niets zeggen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

De batterij van de kluis bleek na terugkeer van vakantie leeg te zijn en de kluis kon niet worden geopend. De (nood)sleutel was helaas ook nergens te vinden. Gebeld met Koos & Ravenhorst op zondag om de kluis te laten openen. Telefonisch advies ontvangen hoe de kluis zelf te openen, aangevuld door een tip via de mail, er werd niet onnodig een monteur gestuurd, waardoor wij veel geld hebben uitgespaard. Zelf werd er gevraagd of we wilden laten weten of het gelukt was. Wij zijn zeer content met dit bedrijf. Klantvriendelijkheid ten top!

• Verbeterpunten/ tips: GEEN

Nadat ik mijn wapenkluis niet meer open kreeg heb ik telefonisch contact gehad met koolsenravenhorst. Ze hebben mij verder kunnen helpen met het openen van mijn kluis en het instellen van een nieuwe code. Personeel is zeer klantvriendelijk en denkt met je mee. Ik woon in Tilburg en zou voor elk probleem zonder erover na te denken richten Bunnik rijden vanwege de top service.

• Nazorg en garantie

Ik was werkelijk verbaasd over de snelheid van de uitgevoerde werkzaamheden. Ook vond ik de werknemer uitermate vakkundig en ze zijn naar alle tevredenheid heel voorzichtig met de spullen omgegaan. Absolute aanrader!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Ik heb snel en persoonlijk alle informatie gekregen die ik nodig had. Na de bestelling had ik binnen 2 weken de kluis in huis. De afspraak voor plaatsing is aangepast naar mijn mogelijkheden. Alles is prima verlopen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

We hebben een goed advies gekregen rekening houdend met onze situatie en de benodigde veiligheidsklasse. Daarbij werd naar de voordeligste optie gekeken, inclusief een goed aanbod tweedehands kluizen.

• Nazorg en garantie

Deskundig advies en meedenken met oplossingen die verzekeraars eisen

• Nazorg en garantie

Kools&Ravenhorst hebben me ondanks dat ze niet de leverancier waren toch super geholpen. Monteurs zijn zelfs aan huis geweest, hebben meegedacht over oplossingen en dat alles zonder een cent te betalen. Chapeau.. Arie en team bedankt voor jullie moeite