Heel goed geholpen

Erg snelle reactie op mails en er word snel gehandeld.

Snelle reactie en levering, verzendkosten voor een brievenbusbestelling is te hoog

Reactie en afhandeling worden prima verzorgt. Ik vind alleen de verzendkosten voor een brievenbuspakket te hoog.

Wij zijn keurig geholpen

Deskundig bedrijf wat meedenkt met de klant

Persoonlijk advies en een veilig gevoel!

Ik was op zoek naar een goede kluis voor mijn muntverzameling. Maar ik heb helemaal geen verstand van kluizen! Via Google kwam ik uit bij Kools en Ravenhorst. Ik heb hun showroom bezocht. Wat een prachtige showroom waar je veel kluizen kunt zien. Er werd uitgebreid tijd genomen om te kijken wat ik nodig heb, onder het genot van een heerlijk bakje koffie. Samen hebben we naar een goede kluis gekeken. Inmiddels is deze bezorgd en ook op zijn plek gezet. Ik ben dik tevreden en kan weer met een gerust hart slapen 's nachts!

Met een beetje tegenslag is alles goed verlopen

Efficient en klantvriendelijk

Onze ervaring met Kools en Ravenhorst was bijzonder prettig . De opvolging bij het plaatsen van de order en de aflevering op locatie waren snel, adequaat en prettig geregeld.

Vakmensen die afspraken nakomen

Uitstekend aankoopadvies, keurig conform afspraak geplaatst. Zeer tevreden

Top Kwaliteit en Super Service

Informatie over een kluis opgevraagd en alle vragen super snel en adequaat beantwoordt plus meedenken voor de aflevering. Top!!

Service is top.

Service is top.

Gewoonweg geweldig

Mijn kluis wou niet open, na contact via whatsapp kreeg ik tips wat ik kon doen. 1 van die tips hielp mij en ik kan nu weer bij mijn bezittingen. Geweldig geholpen en ik ben aardig te woord gestaan.

Top service!

Kluis was niet meer open te krijgen. Na wat rondbellen haakte ieder bedrijf af. Totdat ik contact opnam met Kools & Ravenhorst, met een half uur was hier iemand die direct ging kijken wat er aan de hand was met het slot. En binnen 10 minuten was de kluis weer open! En dat alles ook nog eens zonder kosten wat een goede service!!

Prima Service

Mijn kluis was niet meer te openen, via telefonisch en app contact de juiste instructies gekregen en zonder kosten heb ik de kluis weer open gekregen, wat een goede service

Geen communicatie

Nadat ik via de webshop een kluis had besteld, hoorde ik 2 weken niets. Ondertussen had ik ergens anders maar een kluis gekocht en aangegeven dat ik mijn geld terug wilde ontvangen. Ook daar heb ik nog steeds geen reaktie op ontvangen. Ondertussen wel een email ontvangen waarin werd gemeld dat de kluis werd/was verstuurd, maar nu een week later heb ik die nog niet gezien...

Goed degelijk produkt, snelle levering

Duidelijke website en vriendelijk geholpen

De bestelde kluis opgehaald in de winkel, daar keurig netjes geholpen met duidelijke uitleg.

Heel erg service- en klant gericht.

Goede uitleg aan de telefoon. Duidelijke communicatie mbt afspraak.

Vakkundig advies. Excellente klantenservice!

De kluis die ik online besteld was had precies een niet-online aankoop van dezelfde kluis gekruist. Vervelend natuurlijk, maar werd snel hierover gebeld en met mij meegedacht wat ik nodig had en als compensatie een veel betere kluis aangeboden gekregen voor dezelfde prijs. Hogere verzekeringswaarde en langer brandwerend. Is netjes op tijd geleverd en verankerd! En alles weer netjes schoongemaakt! Heel blij mee en een gerust gevoel! Dank hiervoor!

Een goede ervaring hoor

Ja een goede ervaring hoor

Ontzettend goede ervaring! Betrouwbaar en snel!

Thuis heb ik een kluis met oude sieraden, die niet meer open ging met code en mijn sleutels. Er leek iets vergrendeld. Ik contacteerde Dit bedrijf om mij te helpen, maar was een beetje huiverig. Zij hielpen mij echter op afstand, ik kon zelf de kluis openen. Ik ben zo blij dat de kluis weer open gaat!

Zeer servicegericht met nuttige tips die ook tot echt resultaat leiden.

Onze kluis ging niet meer open en tot overmaat van ramp was ook de batterij leeg. Wij dachten: "die krijgen we niet op eigen kracht weer open". Maar met de telefonische tips van Jos Kools is ons dat toch prima gelukt. Hij bleef zelfs aandringen op gebruik van zijn tips, zodat wij geen onkosten hoefden te maken door een van zijn mensen langs te laten komen. Zijn uitleg is duidelijk en doelgericht. Kortom, bel eerst met Jos Kools voordat u denkt aan open laten breken van uw kluis.

Helemaal top!!!

Zeer goede service kan niet anders zeggen!

Groot probleem - heldere oplossing

Ben standaard Nederlander. Brandkluisje voor belangrijke documenten. En na verloop van tojd batterijen op, en sleutel op kluisje te openen niet kunnen vinden. Kluisje gaat niet meer open. Kluisje in de auto gezet en Kools & Ravenhorst gebeld. Maar ik hoefde niet te komen, want kreeg een instructiefilmpje. 10 minuten later was ik weer blij. Het lukte met behulp van het filmpje om de deur te openen. Wat een super service. Wat attent is, kreeg nog een appje layer op de dag of het was gelukt. Goed geregeld Kools & Ravenhorst. Zal jullie zeker aanbevelen.

Tevreden!

In de showroom zijn we goed te woord gestaan, veel informatie kunnen krijgen. Daarna nog even thuis er over na kunnen denken en later telefonisch netjes te woord gestaan. Uiteindelijk via de website besteld en betaald en we werden direct benaderd om een afspraak in te plannen voor plaatsing. Binnen een week na bestelling is alles geïnstalleerd! Heel tevreden.

Geweldige service

Mijn zakelijke kluis wilde niet meer open. Gratis een heel goed advies gekregen. Geen voorrijdkosten laten berekenen voor iets wat simpelweg aan de telefoon verholpen kon worden. Chapeau en blij dat dit gelukkig ook nog bestaat. Recherchebureau Incognito

Top bedrijf

na een overeengekoemn totaalprijs voor het verhuizen van mijn kluis had ik nog aanvullende wensen. Kools en Ravenhorst hebben zonder extra meerkosten deze service, waar veel tijd mee gemoeid was, voor mij uitgevoerd. Hiermee komen ze na dat ze voor de totaaloplossing/eindresultaat staan.