Filters

1

Geen communicatie

Nadat ik via de webshop een kluis had besteld, hoorde ik 2 weken niets. Ondertussen had ik ergens anders maar een kluis gekocht en aangegeven dat ik mijn geld terug wilde ontvangen. Ook daar heb ik nog steeds geen reaktie op ontvangen. Ondertussen wel een email ontvangen waarin werd gemeld dat de kluis werd/was verstuurd, maar nu een week later heb ik die nog niet gezien...

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima service

Goed degelijk produkt, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke website en vriendelijk geholpen

De bestelde kluis opgehaald in de winkel, daar keurig netjes geholpen met duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel erg service- en klant gericht.

Goede uitleg aan de telefoon. Duidelijke communicatie mbt afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig advies. Excellente klantenservice!

De kluis die ik online besteld was had precies een niet-online aankoop van dezelfde kluis gekruist. Vervelend natuurlijk, maar werd snel hierover gebeld en met mij meegedacht wat ik nodig had en als compensatie een veel betere kluis aangeboden gekregen voor dezelfde prijs. Hogere verzekeringswaarde en langer brandwerend. Is netjes op tijd geleverd en verankerd! En alles weer netjes schoongemaakt! Heel blij mee en een gerust gevoel! Dank hiervoor!

  • Aanbevelen? Ja
7

Een goede ervaring hoor

Ja een goede ervaring hoor

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend goede ervaring! Betrouwbaar en snel!

Thuis heb ik een kluis met oude sieraden, die niet meer open ging met code en mijn sleutels. Er leek iets vergrendeld. Ik contacteerde Dit bedrijf om mij te helpen, maar was een beetje huiverig. Zij hielpen mij echter op afstand, ik kon zelf de kluis openen. Ik ben zo blij dat de kluis weer open gaat!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer servicegericht met nuttige tips die ook tot echt resultaat leiden.

Onze kluis ging niet meer open en tot overmaat van ramp was ook de batterij leeg. Wij dachten: "die krijgen we niet op eigen kracht weer open". Maar met de telefonische tips van Jos Kools is ons dat toch prima gelukt. Hij bleef zelfs aandringen op gebruik van zijn tips, zodat wij geen onkosten hoefden te maken door een van zijn mensen langs te laten komen. Zijn uitleg is duidelijk en doelgericht. Kortom, bel eerst met Jos Kools voordat u denkt aan open laten breken van uw kluis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top!!!

Zeer goede service kan niet anders zeggen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Groot probleem - heldere oplossing

Ben standaard Nederlander. Brandkluisje voor belangrijke documenten. En na verloop van tojd batterijen op, en sleutel op kluisje te openen niet kunnen vinden. Kluisje gaat niet meer open. Kluisje in de auto gezet en Kools & Ravenhorst gebeld. Maar ik hoefde niet te komen, want kreeg een instructiefilmpje. 10 minuten later was ik weer blij. Het lukte met behulp van het filmpje om de deur te openen. Wat een super service. Wat attent is, kreeg nog een appje layer op de dag of het was gelukt. Goed geregeld Kools & Ravenhorst. Zal jullie zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden!

In de showroom zijn we goed te woord gestaan, veel informatie kunnen krijgen. Daarna nog even thuis er over na kunnen denken en later telefonisch netjes te woord gestaan. Uiteindelijk via de website besteld en betaald en we werden direct benaderd om een afspraak in te plannen voor plaatsing. Binnen een week na bestelling is alles geïnstalleerd! Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldige service

Mijn zakelijke kluis wilde niet meer open. Gratis een heel goed advies gekregen. Geen voorrijdkosten laten berekenen voor iets wat simpelweg aan de telefoon verholpen kon worden. Chapeau en blij dat dit gelukkig ook nog bestaat. Recherchebureau Incognito

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

na een overeengekoemn totaalprijs voor het verhuizen van mijn kluis had ik nog aanvullende wensen. Kools en Ravenhorst hebben zonder extra meerkosten deze service, waar veel tijd mee gemoeid was, voor mij uitgevoerd. Hiermee komen ze na dat ze voor de totaaloplossing/eindresultaat staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

2 jaar geleden heb ik een juwel kluis gekocht bij een plaatselijke dealer. de kluis is opgehangen, en de standaard code wijzigen mocht ik zelf uitzoeken. 2de week januari 2020 kreeg ik mijn kluis niet meer dicht. Wat ik ook deed niets werkte, uiteindelijk contakt opgenomen met de plaatselijke dealer. alle communicatie liep volgens email het ene advies nog gekker als het andere. Het laatste voorstel was dat we de deur van de kluis zouden opsturen naar de leverancier. Hier was ik het niet mee, na wat google werk kwam ik in contakt met jos kools. Hij adviseerde mij om ff een filmpje te sturen via whatsapp zodat hij kon overleggen met zijn leverancier. Na een zeer korte wachttijd moest ik een nieuwe 9 volts duracel blok batterij plaatsen, en jahoor mijn kluis werke weer. Mijn probleem was opgelost. Daarna vroeg ik naar de kosten die zijn erniet reageerde jos kools. Letterlijk zei hij wat fijn dat u kluis weer werkt. Het leven draait niet alleen om geld het geeft ook voldoening om mensen te kunnen helpen. Wat een geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gouden tip toen mijn kluis niet meer open ging!!

Even gebeld met deze firma toen mijn kluis niet meer openging (mijn eigen schuld, systeem ging op een time out omdat ik de verkeerde code had ingetikt, waarna ik het slot wel even dacht te kunnen forceren om in de kluis te komen. Uiteraard ging het deurtje toen niet meer open....). Ik werd keurig even uitgelegd hoe ik de kluis alsnog kon openen en hoefde deze firma daarvoor niet eens langs te laten komen! Zeer deskundig, aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het eerste contact met de heer Kools gaf mij al een goed gevoel en ik ben daar niet in teleurgesteld. Het probleem was dat ik de kluis niet meer dicht kreeg. De heer Kools heeft via een smsje heel duidelijk uitgelegd hoe ik het euvel kon verhelpen. En dat is me gelukt. Van betalen wilde hij niet horen. Was een kleinigheidje volgens hem. Niet voor mij. Wat een geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Klantvriendelijkeheid
  • Snelheid/ levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel en professioneel advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Klantvriendelijkeheid
  • Snelheid/ levertijd N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super snelle service, bedankt dat jullie ons zo snel (dezelfde middag nog) konden helpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Klantvriendelijkeheid
  • Snelheid/ levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Firma Kools & Ravenhorst is een Top bedrijf. Een zware kluis van rond de 1000 kilo is van de eerste verdieping op een correcte manier naar de begane grond gebracht en netjes opgeborgen. Heer Jos en zijn team hebben vantevoren middels fotos en informatie alles berekend en niks aan de toeval overgelaten. Kortom - Professionele aanpak - 100% man van woord en daad - Anonim - Goedkoop (ik had veel duurder verwacht ) Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Klantvriendelijkeheid
  • Snelheid/ levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Verbeterpunten/ tips: Geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bij problemen rond kluis kregen we snel en adequaat telefonisch advies, waardoor we het probleem direct konden oplossen, waardoor de heer Kools niet hoefde te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Klantvriendelijkeheid
  • Snelheid/ levertijd N.v.t.
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Verbeterpunten/ tips: ga zo door
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We zijn goed geholpen en zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Klantvriendelijkeheid
  • Snelheid/ levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke, behulpzame en begripvolle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Klantvriendelijkeheid
  • Snelheid/ levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

ik wist niet dat deze kwaliteit en service nog bestond, dit is jaren geleden dat ik dit heb mogen ervaren. daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen en van leren ..

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Klantvriendelijkeheid
  • Snelheid/ levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Verbeterpunten/ tips: blijf zo doorgaan ..
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

na een ogenschijnlijk groot probleem, werd ik door dit bedrijf uiterst kundig en zeer vriendelijk geholpen. Het probleem is zelfs kostenloos opgelost. PERFECT

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Klantvriendelijkeheid
  • Snelheid/ levertijd N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Nazorg en garantie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Klantvriendelijkeheid
  • Snelheid/ levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd