We hebben al jaren goede ervaringen met Kugeko.

Duidelijke afspraken. Er wordt keurig en op tijd gewerkt. We raden andere mensen Kugeko ook aan. We werken sinds maart 2011 al met Kugeko.

Boeiboord vervangen

Duidelijk geïnformeerd Goede prijs kwaliteit verhouding Volgens alle afspraken Handig, samenwerking met de loodgieter Hierdoor twee klussen in een week afgemaakt

Kugeko levert vakwerk en is een betrouwbaar bedrijf

Gezien onze positieve ervaring in het verleden met kunststof kozijnen, deuren etc. , twijfelden we geen moment om ook dit keer Kugeko in te schakelen maar nu voor zonwering(buiten en binnen). Ook dit keer zijn we zeer tevreden. Er is goed werk afgeleverd en aan al onze wensen is prima voldaan. De prijs kwaliteit verhouding is goed (alle waar naar zijn geld). Uit ervaring kan ik zeggen dat ook de garantie na een lange periode nog steeds top is. Als je NIET in programma's als Opgelicht of Radar wil belanden weet ik wel waar ik mijn spullen bestel! Kugeko ga zo door

Netjes gewerkt, fijne monteurs!

De uitbouw hing er binnen een paar dagen.

Prima vakmensen, betrouwbaar in afspraken en uitstekende service

Na een aantal jaren geleden kunststof kozijnen en deuren bij Kugeko te hebben aangeschaft was het nu tijd voor zonwering. Gezien eerdere ervaring meteen weer bij Kugeko aangeklopt en ook ditmaal was de ervaring weer zeer positief. Vakmensen die hun afspraken nakomen en prima monteren is heel wat waard. Ook de service na levering verdient een dikke plus.

Professionals!

Goed advies en professioneel werk bij de montage van onze terrasoverkapping

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijk en professionele medewerkers.

Vakkundig en netjes

Goed geholpen met het uitzoeken van een nieuw kozijn en kleuradvies. Door drukte (en het feit dat het een klein klusje van 1 raam betrof) duurde het enkele maanden voor het raam geplaatst kon worden. Dit ging snel en netjes, ik ben erg tevreden.

Niet de goedkoopste, maar wel vaklui, werken heel netjes en zijn zeer betrouwbaar

Volgens eerder gemaakte goede afspraken gewerkt. Denken mee, creatief en oplossingsgericht. Voor ons een absolute keus

Prima kwaliteit

De mensen waren vriendelijk Geen overlast en alles netje opgeruimd. Goede service.

Top service en super monteurs !

Vakkundig topbedrijf met prachtige producten

Samen met Kugeko 40 meter kozijnen op vijf verdiepingen vervangen in ons gebouw. Altijd lastig in een VvE maar met de hulp vanuit Maassluis prima verlopen. Alle wensen mogelijk of op advies vervangen door prima alternatief. Zelfs als het niet zo loopt als verwacht staat iedereen ter plaatste en op kantoor klaar om het zo soepel mogelijk op te lossen. Hulde voor Mike en de rest van de familie Warnaar. Hier weer vijf tevreden bewoners met prachtige nieuwe ramen, roosters en mooie kunststof kozijnen in de gewenste kleur. Wij bellen alleen nog naar Maassluis als er zich weer een project aandient. Hartelijk dank. Jaspis Delfgauw.

Schitterende pui en goede service

Kugeko heeft een hele mooie pui bij ons geplaatst. Over de Service, kwaliteit, advies en afwerking niets dan lof! Dit was voor ons perfect geregeld. Erg blij mee!

Betrouwbaar en deskundig

We hebben Kugeko ervaren als een goedlopende organisatie op diverse onderdelen. De klus ( alle ramen en deuren vervangen van een eengezinswoning ) is vlot en professioneel geklaard. De afwerking is netjes. We zijn zeer tevreden met het strakke resultaat.

Prettig gesprek t.b.v. keuzes c.q. algemene info in showroom. Planning van werkzaamheden conform afspraken. Uitvoering van werkzaamheden binnen gestelde tijd. Werkomgeving schoon achtergelaten. Prijstechnisch t.o.v. concurrent gunstig.

Helemaal top

Begin dit jaar hebben wij een Solarlux vouwwand bij Kugeko besteld. Die werd keurig geinstalleerd en enkele weken later ook nog een keer tot in detail nagesteld. Kugeko was de enige die echt de beste oplossing voor ons gezocht heeft en ons een unieke vouwpui hebben kunnen leveren die perfect aan onze wensen voldoet. Keurige afhandeling van de bestelling, installatie en factuur. Kundig personeel. Aanrader.

Zeer goede kwaliteit, en zeer goede service.

Het enige was ik jammer vond was dat ik naast het stofzuigen ook nog grove stukken hout en allerlei gebruikte schroeven en spijkers van de grond moest verzamelen eerst, welke afkomstig waren van de verwijderde raamkozijnen. Dat had ik niet verwacht; het stofzuigen uiteraard wel. Op dit punt hadden de bouwvakkers hun werk wel iets netter mogen achterlaten. Verder waren ze aardig en duidelijk in de uitleg over de werkzaamheden, dus de enigste opmerking.

Prettig

Heel fijn geholpen in de showroom en ook het afleveren en monteren van onze zonwering is zonder problemen verlopen.

Van begin tot eind zeer goed begeleid ,Fijne goede vriendelijke werknemers , en heel netjes afgeleverd., totaal geen klagen dus.

Goed betrouwbaar en eerlijk bedrijf

Aardige mensen, denken mee om niet te veel onnodig uit te geven. Leuk Personeel, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. De mannen die onze serre hebben gezet ruimde alles weer netjes op en kon ze gewoon in ons huis laten terwijl wij aan het werk waren.

Snelle goede levering van een mooie dakkapel!

We zijn erg tevreden met KUGEKO. Goede communicatie en prima aflevering. Het plaatsen van onze dakkapel hebben zij in 1 dag gedaan. De mannen van KUGEKO hebben heel hard doorgewerkt, van 07:00 uur tot 17:00 uur. Nogmaals dank voor de fantastische service.

Goede service en vriendelijk personeel

Nu voor het 4e jaar kozijnen laten zetten. Goede kwaliteit, service en afwerking. Zeer tevreden.

De levering van de fabrikant was op een aantal punten niet in orde. Dit werd door Kugeko zelf tijdig ontdekt en hersteld. Kugeko is een bedrijf die de klanten centraal stelt en deze voorziet van kwalitatief goede producten tegen een concurrende prijs. Een absolute aanrader.

• Nazorg en garantie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Het betreft: een nieuwbouw woning
  • Ervaring met: Zonwering

Alle medewerkers zijn ontzettend aardig en behulpzaam. De offerte was duidelijk en het werk is prima gedaan.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Het betreft: een renovatie
  • Ervaring met: Kozijnen

Ondanks dat wij erg snel onze nieuwe woning wilde betrekken, heeft het Kugeko team er voor gezorgd dat alles op tijd geleverd werd en geplaatst. Rolluiken en plissé gordijnen zijn schitterend geworden. Een echte aanrader.

• Nazorg en garantie
  • Ik ben: vaste klant