Een voorbeeld voor velen...!

Al jaren ken ik Mike de eigenaar van Kugeko maar nooit eerder heb ik dit bedrijf nodig gehad voor het leveren van een dienst tot nu toe.... ! We hebben een complete woonhuis vergroting gedaan door een gevel te verwijderen en een schitterende serre inclusief tuinoverkapping te laten plaatsen. Van begin tot eind met duidelijke afspraken, een snel offerte traject en geen gedoe over van alles wat door ons werd gevraagd. Duidelijkheid, perfectie, sympathieke mensen en niet alleen actief om de order te scoren maar ook tijdens de uitvoering van de werkzaamheden. Een dikke pluim voor de directie maar ook een dikke pluim voor het personeel. Wat een fijne maar vooral sympathieke mensen. Na afronding hebben we een housewarming waarbij we iedereen die heeft meegewerkt aan dit project hebben uitgenodigd. Dát zegt genoeg lijkt me !

Uitstekende service en montage

Wij zijn al jaren klant van Kugeko en we zijn zeer tevreden. Zeer vakbekwaam, vriendelijk personeel en snelle service. Kortom zeer aan te raden. L. van der Wagt Vlaardingen

Vakmanschap en uitstekende service!

Er is bij ons een prachtig kozijn geplaatst met glas in lood. Precies zoals we het voor ogen hadden. Nette afwerking en goede kwaliteit van het materiaal. Communicatie was uitstekend.

Echt een topervaring!

Na initiële teleurstelling, dat mijn gevel ernstige gebreken vertoonde die naar voren kwamen tijdens het plaatsen van mijn nieuwe schuifpui(hard nodig); kwam Kugeko met de oplossing, wij gaan u helpen mevrouw maar het wordt wel na de bouwvak! Niets dat lof voor de reparatie en de manier waarop dit ging, steeds weer met oplossingen komend; bij de toch best wel uitdagende klus! Vriendelijke vaklui, geen moeite teveel, bedankt, een tevreden klant!

Enkele weken geleden werden de door ons gekozen Plissés (uiteraard weer uitstekend begeleid door Vincent in de showroom) geleverd en gemonteerd. Gelukkig door dezelfde aardige en vakbekwame monteurs, die de kozijnen geplaatst en de plissés ingemeten hebben. Daar is over nagedacht. Het resultaat is echt weergaloos. Dank Kugeko. Wij zijn blij dat wij voor jullie gekozen hebben.

Uitmuntend

Vorige week werden onze kunststoframen en de voordeurpartij geplaatst. Vanaf het adviesgesprek in de showroom, het tussendoor beantwoorden van vragen van onze kant, het opmeten door de eigenaar thuis en uiteindelijk het plaatsen door 2 zeer vakkundige monteurs, het hele traject verliep vlekkeloos. Het resultaat mag er zijn. Wij zijn blij, voor een goed bedrijf gekozen te hebben en kunnen de firma Kugeko zeker aanbevelen.

Een bedrijf waar je echt vertrouwd zaken mee kunt doen

Wij waren toe aan een nieuwe voordeur in ons appartement Na hele mooie berichten van anderen naar Kugeko gegaan. Prachtige showroom en een hele prettige ontvangst Wij werden begeleid door een medewerker met echt verstand van zaken. Nadat hij gehoord had wat onze wensen waren kon hij ons direct de mogelijkheden laten zien tot en met het hang en sluitwerk en kleuren toe. Er staan vele showmodel deuren wat direct een goede indruk kan geven wat er geleverd gaat worden Na het uitkiezen van de deur werd er direct een inmeet afspraak gemaakt en kon voor ons het wachten beginnen op de datum dat er geleverd en gemonteerd zou worden. De levering en montage aan huis gebeurt door zeer vakkundig personeel met echt een hart voor het bedrijf waarvoor ze werken. Netjes en aan het einde werk bezemschoon opleveren en je met een prachtige voordeur achterlaten. Het is een genoegen voor ons elke dag te zien wat voor moois we nu hebben als we weg gaan en binnen komen in ons appartement. Mooi deurbeslag en perfekt sluiten en openen Inmiddels gaan we nu ook bij deze firma twee kiep/kantel ramen laten vervangen. We weten inmiddels dat jij bij Kugeko aan het juiste adres bent.

Echt een top ervaring!

Vanaf het eerste contact met Vincent echt heel prettige ervaring. Snel geschakeld toen er een plekje vrij kwam. Vervolgens de mannen over de vloer ook echt top. Fijn in de communicatie, en netjes gewerkt. Het eindresultaat is helemaal super.

Tevredenheid klant bovenaan

Afspraak is afspraak. Beloven is ook doen.

Service en uitvoering was geweldig .

Van aankoop tot het uitgevoerd te hebben, zijn wij super bijgestaan door de firma Kugeko. Vakmanschap van de monteurs en in het echt is het nóg mooier geworden dan met de aankoop in de showroom. Geweldig! Een feestje om de ramen te mogen zemen.

Een betrouwbare firma met goede adviezen en waar voor je geld.

Over de mooie glazen schuifwanden die de vakbekwame monteurs Dave en Etienne van Kugeko in mijn veranda hebben gemaakt ben ik heel tevreden. De gemaakte afspraken zijn goed nagekomen. Alles werd keurig op tijd geleverd en met veel passie gemonteerd. Kugeko heeft van mijn veranda een klein paleisje gemaakt met veel mogelijkheden. Ik weet zeker dat ik daar vele uren met veel plezier ga vertoeven. Ik kan u de service en kwaliteit van Kugeko dan ook van harte aanbevelen. Een dankbare klant Bert van Alphen uit Ooltgensplaat.

Prachtig werk geleverd door fijne medewerkers

Ik heb een overkapping in mijn tuin, een slaapkamerraam en de bekleding van de dakgoot bij Kugeko laten vervangen. Wat een prachtig werk hebben zij geleverd. De medewerkers Bas en Frank zijn een week keihard bezig geweest. In hoog tempo en zeer vakkundig buffelen ze door. Zij hebben oog voor afwerking en gaan pas weg als het klopt. Ook werken ze erg netjes. Jammer dat ze weinig tijd hadden voor een bakkie koffie. Niet alleen Bas en Frans zijn top, ook het personeel op kantoor is zeer klantvriendelijk, snel en toegankelijk. Erg blij met dit bedrijf.

Onze ervaring is geweldig. Ook de service na plaatsing van de zonneschermen is uitzonderlijk goed. Wij raden een ieder aan indien nodig dit bedrijf in te schakelen.

Grote waardering voor nieuwe kunststof kozijnen en personeel.

Wij willen onze waardering uitspreken voor het werk dat deze week bij ons is verricht. Voor de werkwijze van de monteurs, hun vakkundigheid en aanspreekbaarheid. We zijn zeer tevreden over de kozijnen. De afwerking ziet er heel mooi uit, echt vakwerk. Het contact met Kugeko is plezierig geweest in de voorbereiding.

Niets dan lof!

Heel fijn om mee samen te werken, professioneel, hebben hele goede adviezen en denken mee met je wensen en waar het uiteindelijk om draait: vakwerk! Serre nu bijna een jaar geleden geplaatst en elke dag genieten we er nog van. Wij hebben een serre op het zuiden en de bovenkant is van zonwerend glas en de zijkant van normaal dubbelglas. Ideaal, in de winter komt de zon door de zijkant en heb je warmteopbrengst en in de zomer staat de zon volop de bovenkant en werkt het zonwerende glas goed. En als het echt warm is hebben we een prachtige zonwering erbij. Echt een aanrader dit bedrijf.

kunststof kozijnen

vriendelijk personeel nette showroom duidelijke uitleg over de mogelijkheden vragen worden beantwoord alles op afgesproken tijden voldaan offerte aanvraag snel beantwoord duidelijke offerte vervangen kozijnen met inzet horren, vervangen velux dakraam met rolgordijn, sunscreens op de boven etages achter, electrisch knikarm scherm en plisse gordijnen in een inzetframe bij de keuken tijdens het inmeten nog wijzigingen doorgevoerd (ipv links draaiend raam, rechtsdraaiend) volgens afspraak de renovatie gedaan nog een aanvulling kunnen doen gebarstte glas netjes vervangen deur klemde, werd na telefoontje, nog geen uur later hersteld

Kopen, met Service met een grote 'S'

sinds een aantal jaar hebben wij een tuinkamer, geplaatst door Kugeko in bezit De after service die Kugeko levert, zijn wij bij nog geen enkel ander bedrijf tegen gekomen. Top bedrijf, aanrader. Laat het niet op de laatste cent aankomen, maar kies voor Kugeko, daar ga je geen spijt van krijgen.

Vakwerk!

Afgelopen week de voorkozijnen en geveldelen laten vervangen. Alles netjes en goed, voortraject was ook perfect, Voor mij een dikke 10+

Goed advies, vakkundige & nette montage

Kugeko is een aanrader. In de showroom krijg je uitgebreid en eerlijk advies. De monteurs is echte vaklieden. De kozijnen zitten er strak in en men werkt erg netjes. Er is nagenoeg geen rommel in huis. Binnen is alles mooi afgewerkt. Ook in de moeilijke schuine hoeken

Al een paar keer kozijnen laten vervangen en nu gevelpanelen. Zeer goede en snelle services. Vakmanschap en kwaliteit staat voorop. Super tevreden.

Vaklui, klantvriendelijk en netjes!

Onze gevel en ramen zien er supermooi uit!

prima service en goede afwerking

Onze kozijnen zijn vakkundig vervangen in ons huis. Alles was duidelijk van te voren, netjes ingemeten en na akkoord op de duidelijk offerte werden na de een aantal weken de kozijnen geplaatst. De monteurs werkten netjes en voortvarend. We hopen nog lang plezier te hebben van onze nieuwe kozijnen

Goed werk geleverd, prima service

Onze ervaringen met Kugeko zijn uitstekend. Kundig personeel en een goede samenwerking. Kugeko denkt mee met de klant en zoeken samen een oplossing bij problemen.

Goede kwaliteit produkten, prima geplaatst, prettige mensen

Als eerste hebben we de voorgevel voorzien van kunststof kozijnen en HR++ glas. Plaatsen verliep goed, personeel was vriendelijke en werkte netjes en alles verliep conform planning. Verschil in isolatie was merkbaar. Alle redenen dus om ook de achtergevel aan te pakken. Ook dat verliep prima. Wij zijn dus dik tevreden met het geleverde werk. Ook de prijs was in orde.

Gewoon goed

Kugeko heeft bij ons houten kozijnen en gevelbekleding vervangen voor kunststof. Dit hebben ze netjes gedaan en we zijn heel tevreden met het resultaat. Tevens hebben ze een zonnescherm en nog wat restanten gevelbekleding vervangen, wederom allemaal netjes uitgevoerd. Zeer tevreden met dit bedrijf. Als we weer wat hebben om te vervangen dan is Kugeko zeker het bedrijf waar wij weer aan zouden kloppen.