Niets dan lof!

Heel fijn om mee samen te werken, professioneel, hebben hele goede adviezen en denken mee met je wensen en waar het uiteindelijk om draait: vakwerk! Serre nu bijna een jaar geleden geplaatst en elke dag genieten we er nog van. Wij hebben een serre op het zuiden en de bovenkant is van zonwerend glas en de zijkant van normaal dubbelglas. Ideaal, in de winter komt de zon door de zijkant en heb je warmteopbrengst en in de zomer staat de zon volop de bovenkant en werkt het zonwerende glas goed. En als het echt warm is hebben we een prachtige zonwering erbij. Echt een aanrader dit bedrijf.

kunststof kozijnen

vriendelijk personeel nette showroom duidelijke uitleg over de mogelijkheden vragen worden beantwoord alles op afgesproken tijden voldaan offerte aanvraag snel beantwoord duidelijke offerte vervangen kozijnen met inzet horren, vervangen velux dakraam met rolgordijn, sunscreens op de boven etages achter, electrisch knikarm scherm en plisse gordijnen in een inzetframe bij de keuken tijdens het inmeten nog wijzigingen doorgevoerd (ipv links draaiend raam, rechtsdraaiend) volgens afspraak de renovatie gedaan nog een aanvulling kunnen doen gebarstte glas netjes vervangen deur klemde, werd na telefoontje, nog geen uur later hersteld

Kopen, met Service met een grote 'S'

sinds een aantal jaar hebben wij een tuinkamer, geplaatst door Kugeko in bezit De after service die Kugeko levert, zijn wij bij nog geen enkel ander bedrijf tegen gekomen. Top bedrijf, aanrader. Laat het niet op de laatste cent aankomen, maar kies voor Kugeko, daar ga je geen spijt van krijgen.

Vakwerk!

Afgelopen week de voorkozijnen en geveldelen laten vervangen. Alles netjes en goed, voortraject was ook perfect, Voor mij een dikke 10+

Goed advies, vakkundige & nette montage

Kugeko is een aanrader. In de showroom krijg je uitgebreid en eerlijk advies. De monteurs is echte vaklieden. De kozijnen zitten er strak in en men werkt erg netjes. Er is nagenoeg geen rommel in huis. Binnen is alles mooi afgewerkt. Ook in de moeilijke schuine hoeken

Al een paar keer kozijnen laten vervangen en nu gevelpanelen. Zeer goede en snelle services. Vakmanschap en kwaliteit staat voorop. Super tevreden.

Vaklui, klantvriendelijk en netjes!

Onze gevel en ramen zien er supermooi uit!

prima service en goede afwerking

Onze kozijnen zijn vakkundig vervangen in ons huis. Alles was duidelijk van te voren, netjes ingemeten en na akkoord op de duidelijk offerte werden na de een aantal weken de kozijnen geplaatst. De monteurs werkten netjes en voortvarend. We hopen nog lang plezier te hebben van onze nieuwe kozijnen

Goed werk geleverd, prima service

Onze ervaringen met Kugeko zijn uitstekend. Kundig personeel en een goede samenwerking. Kugeko denkt mee met de klant en zoeken samen een oplossing bij problemen.

Goede kwaliteit produkten, prima geplaatst, prettige mensen

Als eerste hebben we de voorgevel voorzien van kunststof kozijnen en HR++ glas. Plaatsen verliep goed, personeel was vriendelijke en werkte netjes en alles verliep conform planning. Verschil in isolatie was merkbaar. Alle redenen dus om ook de achtergevel aan te pakken. Ook dat verliep prima. Wij zijn dus dik tevreden met het geleverde werk. Ook de prijs was in orde.

Gewoon goed

Kugeko heeft bij ons houten kozijnen en gevelbekleding vervangen voor kunststof. Dit hebben ze netjes gedaan en we zijn heel tevreden met het resultaat. Tevens hebben ze een zonnescherm en nog wat restanten gevelbekleding vervangen, wederom allemaal netjes uitgevoerd. Zeer tevreden met dit bedrijf. Als we weer wat hebben om te vervangen dan is Kugeko zeker het bedrijf waar wij weer aan zouden kloppen.

We hebben al jaren goede ervaringen met Kugeko.

Duidelijke afspraken. Er wordt keurig en op tijd gewerkt. We raden andere mensen Kugeko ook aan. We werken sinds maart 2011 al met Kugeko.

Boeiboord vervangen

Duidelijk geïnformeerd Goede prijs kwaliteit verhouding Volgens alle afspraken Handig, samenwerking met de loodgieter Hierdoor twee klussen in een week afgemaakt

Kugeko levert vakwerk en is een betrouwbaar bedrijf

Gezien onze positieve ervaring in het verleden met kunststof kozijnen, deuren etc. , twijfelden we geen moment om ook dit keer Kugeko in te schakelen maar nu voor zonwering(buiten en binnen). Ook dit keer zijn we zeer tevreden. Er is goed werk afgeleverd en aan al onze wensen is prima voldaan. De prijs kwaliteit verhouding is goed (alle waar naar zijn geld). Uit ervaring kan ik zeggen dat ook de garantie na een lange periode nog steeds top is. Als je NIET in programma's als Opgelicht of Radar wil belanden weet ik wel waar ik mijn spullen bestel! Kugeko ga zo door

Netjes gewerkt, fijne monteurs!

De uitbouw hing er binnen een paar dagen.

Prima vakmensen, betrouwbaar in afspraken en uitstekende service

Na een aantal jaren geleden kunststof kozijnen en deuren bij Kugeko te hebben aangeschaft was het nu tijd voor zonwering. Gezien eerdere ervaring meteen weer bij Kugeko aangeklopt en ook ditmaal was de ervaring weer zeer positief. Vakmensen die hun afspraken nakomen en prima monteren is heel wat waard. Ook de service na levering verdient een dikke plus.

Professionals!

Goed advies en professioneel werk bij de montage van onze terrasoverkapping

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijk en professionele medewerkers.

Vakkundig en netjes

Goed geholpen met het uitzoeken van een nieuw kozijn en kleuradvies. Door drukte (en het feit dat het een klein klusje van 1 raam betrof) duurde het enkele maanden voor het raam geplaatst kon worden. Dit ging snel en netjes, ik ben erg tevreden.

Niet de goedkoopste, maar wel vaklui, werken heel netjes en zijn zeer betrouwbaar

Volgens eerder gemaakte goede afspraken gewerkt. Denken mee, creatief en oplossingsgericht. Voor ons een absolute keus

Prima kwaliteit

De mensen waren vriendelijk Geen overlast en alles netje opgeruimd. Goede service.

Top service en super monteurs !

Vakkundig topbedrijf met prachtige producten

Samen met Kugeko 40 meter kozijnen op vijf verdiepingen vervangen in ons gebouw. Altijd lastig in een VvE maar met de hulp vanuit Maassluis prima verlopen. Alle wensen mogelijk of op advies vervangen door prima alternatief. Zelfs als het niet zo loopt als verwacht staat iedereen ter plaatste en op kantoor klaar om het zo soepel mogelijk op te lossen. Hulde voor Mike en de rest van de familie Warnaar. Hier weer vijf tevreden bewoners met prachtige nieuwe ramen, roosters en mooie kunststof kozijnen in de gewenste kleur. Wij bellen alleen nog naar Maassluis als er zich weer een project aandient. Hartelijk dank. Jaspis Delfgauw.

Schitterende pui en goede service

Kugeko heeft een hele mooie pui bij ons geplaatst. Over de Service, kwaliteit, advies en afwerking niets dan lof! Dit was voor ons perfect geregeld. Erg blij mee!

Betrouwbaar en deskundig

We hebben Kugeko ervaren als een goedlopende organisatie op diverse onderdelen. De klus ( alle ramen en deuren vervangen van een eengezinswoning ) is vlot en professioneel geklaard. De afwerking is netjes. We zijn zeer tevreden met het strakke resultaat.