De Prijs en de mogelijkheid om in de buurt te kunnen monteren

Meedenken, snel handelen en goede oplossing voor mijn vraag en online op weg geholpen,. Ik wil Trekhaken.nu van harte aanbevelen

Correcte afhandeling

Het heeft relatief lang geduurd voordat mijn trekhaak gemonteerd kon worden. Het betreffende bedrijf heeft goed gecommuniceerd en heeft adequaat en klantgericht gehandeld. Dank aan Kelder autotechniek Ommen

Prima service, alles OK

Online erg goed geholpen met vragen en montage bij MCE in Haarlem verliep ook vlekkeloos. Dik tevreden.

trekhaak goed

maar niet volgens prijs opgave van 586 euro totaal die was incl. witte plaat kenteken en 7polig contact doos zoals besproken met Herwin 28 maart en op opdracht zo besteld.. heb echter 13polig geleverd gekregen zonder kenteken plaat en moest toen ook 13.polig verloop naar 7 polig bij kopen voor fietsen drager. was toen 617, 75 euro kwijt.dit was niet de schuld van carprof. dus jammer dan. vr. groet .,Ton Hendriks (aanbevelen trekhaak wel)

Beste meneer Hendriks, wat vreemd. Ik heb het na gekeken en de trekhaak is besteld zonder kentekenplaat en daarom lag deze ook niet klaar. Op de bevestiging staat ook een 13 polige kabelset en gaan adapter. De prijs had 588 moeten zijn volgens de bevestiging, maar dan wel zonder adapter en zonder kentekenplaat. Zo is het ook aan u bevestigd. Als u meer betaald heeft mag u mij de factuur van de trekhaak mailen en maak ik het verschil bedrag over. Uiteraard wel zonder kentekenplaat en adapter omdat dit ook zo aan u bevestigd is. Had ons direct even gebeld dan was het zo opgelost, ik kom namelijk altijd de afspraken na. Groeten Herwin

Nette prijs incl montage

Nette prijs incl montage, montage was ook best intensief voor de monteur, heeft goed werk verricht.

Snelle service en vriendelijke behandeling en niet te vergeten een gratis leenfiets tijdens de montage

Goed kontakt en goede leveringen.

Goed !!

Snelle levering en snelle reactie op vragen Kortom mijn ervaring is prima

Snelle en correcte afhandeling

Geacht bedrijf, Ik heb een trekhaak bij jullie besteld, omdat het vlot geleverd en correct gemonteerd wordt. Vooral de prijs geeft de doorslag. Een vaste trekhaak voor een Polestar 2 voor 578 euro. De originele wegklapbare van Volvo kost 1250 euro. Een groot verschil. Daarom zal ik trekhaken.nu ook zeker aanbevelen.. Veel succes met de zaak!

Prima en goede service volgens afspraak

Netjes en correct geholpen geheel volgens afspraak.keurig afgehandeld en tevreden.

Top bedrijf

Keurig geholpen. Was snel aan de beurt. Beste prijs van iedereen

Is perfect gelopen

Goede site voor bestellen en bij vragen werd je heel goed geholpen en mee gedacht. Wat tot bestelling leiden. Je wordt goed op de hoogte gehouden van bestellen en leveren. Bij de garage Hans Kleiss in Poeldijk is de trekhaak gemonteerd en dit tot zeer tevredenheid gedaan en hele vriendelijke mensen. Zal deze website trekhaak.nu ook daarom aan iedereen aanbevelen die een trekhaak wil laten monteren.

Zeer goed geholpen

Prima uitleg en vlot geholpen

Geweldig geholpen

Super helpdesk en 100% tevreden met mijn Westfalia afneembare trekhaak .

Prima service en vriendelijke mensen

Nieuwe trekhaak keurig gemonteerd. Goede en vriendelijke service.

Goede communicatie en nette prijs

Direct na bestelling geïnformeerd over de lange levertijd. Inbouwlocatie perfecte communicatie en perfecte snelle service!

Super gedaan

Helemaal super

Brink trekhaak online besteld. Helaas had deze een erg lange leertijd. Er werd gebeld met de vraag of ik met een ander merk accoord ging. Na accoord de auto eind van de dag heengebracht. Ik kreeg een leenfietsen mee. De volgende dag kon ik de auto in de middag weer ophalen. Netjes gedaan. Ondertussen met fietsdrager getest en alles doet het.

Bestelde trekhaak was niet leverbaar. Komen met een beter alternatief voor hetzelfde geld. Ook de montage verliep zeer prettig.

Subliem

Het wekt al direct vertrouwen op als je ziet dat je kan eten van de werkplaatsvloer. Montage ging voor mij volledig volgens afspraak. Zelf kon ik via de app van mijn auto zien dat hij s ‘avonds tot 23.00 uur door is moeten gaan omdat het aansluitschema behorende bij de kabelwet niet correct was. Ook de uitsparingen onderaan de bumperwaren minutieus uitgezaagd.

Na een misverstand en ruim een maand later, is eindelijk de trekhaak gemonteerd. Ze hebben zelfs ter compensatie mijn auto opgehaald en weer netjes terug gebracht, tevens hebben ze de achterdeur die niet goed sloot, netjes gemaakt nadat ze dit zagen. Top service dit, hierdoor zeer tevreden en pas ik mijn review graag aan.

Beste mevrouw De Bruin-Schipper, nog onze excuses dat dit in eerste instantie is mis gegaan. Ik hoop dat u tevreden bent met het eind resultaat en de haal en breng service van onze montage partner. Helaas was deze er tussendoor geschoten, is niet goed maar kan helaas een keer gebeuren.

Wat een geweldige garage die de trekhaak gemonteerd heeft.

Slordig maar goed

Trekhaakmontage via internet besteld, kreeg direct een opdrachtbevestiging. De volgende dag kreeg ik het bericht dat de levertijd voor de trekhaak en de bekabeling 4 weken bedroeg, ik ben daarmee akkoord gegaan. Kort daarna werd ik gebeld door het montagebedrijf om een afspraak te maken, twee weken later hadden zij wel ruimte waarop ik zei: "en die vier weken levertijd dan?" Daar hadden zij geen bericht over gehad. Bij de levering van de trekhaak bleek er een verkeerde kabelboom bij te zitten, 13 polig i.p.v. de bestelde 7 polige wat voor mij geen probleem was. Montage is verder prima verlopen.

Prima service!

Vlot een afspraak kunnen maken en snel gemonteerd. En als bonus auto gewassen terug!

Snel, kundig en beste prijs

Bestelproces ging perfect ondanks leveringsproblemen(landelijk). Heel persoonlijk telefonisch door een medewerker van Trekhaak.nu geholpen en boven verwachting snel een afspraak kunnen plannen. In no-time zat de afneembare trekhaak door een kundige montage partner onder mijn nieuwe auto gemonteerd.