Exact volgens afspraak, goede service

Schimmel Andelst echt een Top bedrijf

Prettig ontvangst en uitleg mogelijkheden montage en tijdspad. Nog meer ben ik te spreken over de kwalitatieve en nette montage van de afneembare trekhaak. Persoonlijk ben ik erg kritisch en let op detail. Deze firma in Andelst maakt vakwerk omdat niet elke auto hetzelfde is. Deze vakman denkt mee en zorgt voor de beste oplossing. Ik ben er erg blij mee.

Vanaf begin tot het eind alles prima geregeld

Bestellen via internet gaat reuze eenvoudig duidelijke omschrijving van de gekozen trekhaak.

heel goed

heel goed geholpen

Jammer van de vergeten fietsdrager

Op zich is de trekhaak naar wens gemonteerd. De fietsdrager en witte nummerplaat waren niet aanwezig. Moest ik later voor terug komen. Bij de eerste test thuis bleek een arm van de fietsdrager kapot. Omdat het bedrijf die de trekhaak had gemonteerd geen fietsdragers verkoopt heb ik er voor gekozen maar een nieuwe arm bij bol.com te bestellen. Waarschijnlijk had het heel wat moeite gekost om een nieuwe arm te krijgen. En het bedrijf zat een kilometer of 8 bij mij vandaan. Al met al prima een trekhaak monteren maar een fietsdrager had ik beter bij een speciaalzaak kunnen kopen. Naar aanleiding van deze review heeft trekhaken.nl aangeboden de arm te vergoeden en excuses gemaakt voor het niet tijdig leveren van de fietsen drager. Netjes opgelost dus.

Beste Theo, bedankt voor uw review en onze excuses voor de latere levering van de fietsdrager. Wat jammer dat u ons niet gebeld heeft voor de defecte arm, die hadden wij uiteraard onder garantie vervangen. Als u mij de factuur van Bol.com stuurt zal ik hem alsnog naar u overmaken. Groeten Herwin Trekhaken.nu

Goed geholpen

Het was een geweldig goede ervaring heb er heel veel plezier van .

Prima!

De trekhaak zit netjes geïnstalleerd. Toen ik de auto ophaalde bleek er een systeemfout in de rem te zitten, maar dat is enkele dagen later verholpen. Het team van Trekhaken is goed bereikbaar en denkt mee. Het is geen onpersoonlijke website, maar er zitten mensen achter en dat is fijn.

Beste Yvo, bedankt voor uw review en wat jammer dat u ons niet gebeld heeft over de extra kosten. Bij ons is alles inclusief en zonder verrassingen achteraf. Maar we moeten natuurlijk wel weten als er wat mis gaat. Als u mij een mail stuurt met uw bankrek. nr zal ik alsnog de 50 euro naar u overmaken. Bij misverstanden heeft bij ons de consument gelijk. Na ontvangst van uw mail zal ik direct de 50 euro overmaken. groeten Herwin Trekhaken.nu

Snel en vakkundig geholpen

Na eerst verschillende mogelijkheden op internet te hebben verkend kwam ik in gesprek met deze partij. Zij begrepen direct mijn bedoelingen ( niet zagen in bumper, afneembaar model en automatische uitschakeling parksensoren achter bij aansluiten aanhanger/fietsdrager ). Uitstekend geholpen; aanrader !

snel en goed

Alles naar verwachting uitgevoerd

Prima product voor een prima prijs met beste onderbouwservice.

Vooraf werd ik keurig netjes gebeld door Rixcar in Aalsmeer. Goede en duidelijke afspraak gemaakt. Auto 's-morgens neergezet, leenauto meegekregen. 's-Middags was de auto klaar. Kreeg keurig netjes uitleg over de werking van de trekhaak. Men wenste mee veel plezier ermee. Dat heb ik zeker !!!!

Zoals verwacht

Alles vlot verlopen

Goede service, vriendelijk personeel.

Prima geholpen en een goede prijs. We konden op korte termijn terecht en de auto was op de afgesproken tijd gereed. Zeer vriendelijk geholpen.

Prima geregeld volgens afspraak.

Netjes gemonteerd en uitleg gegeven.

Top geregeld

Trekhaak laten monteren bij Autovakmeester Vullings Venlo 100% tevreden

Zeer uitstekend, geïnstalleerd door een zeer deskundige monteur

1 telefoontje en binnen 3 dagen erna had ik mijn trekhaak geinstaleerd. De monteur was zeer deskundig met jarenlange ervaring. Alles werkte na behoren en nam zich de moeite om nog een klein elektrisch probleem op te lossen ( kapote nummerbord verlichting). Service was top en belde later nog eens op, om te vragen als alles in orde was. Zeer tevreden 10/10

Goede service van montagebedrijf Encase

Prima prijs t.o.v. andere aanbieders. Het proces van aanvraag tot betaling blijft een beetje onduidelijk. Geen offerte maar een reservering, je ontvangt geen factuur en in de mail die je krijgt staats niets over inclusief montage. De trekhaak is twee weken na aanvraag via site gemonteerd. Service van montagebedrijf was prima.

Beste Ad, op de website staat duidelijk dat alles inclusief is en ja u doet een reservering. De meeste mensen ervaren het proces als erg prettig. Bij onduidelijkheden kunt u ons ook altijd bellen. De factuur krijgt u na montage van de montagepartner en daar rekent u ook af, daarom sturen wij geen factuur maar alleen een bevestiging van de gemaakte afspraken. Deze review geeft u recht op 5 jaar garantie

Prima in orde , zoals het hoort

Trekhaken.nu en inbouwservice Schrijvers Uden , hebben gedaan zoals je mag verwachten , dus Prima in orde

Prima service, in alle opzichten

In het eerste telefonisch contact werd alles prima toegelicht. Het online bestelproces en de e-mail informatie verliep uitermate soepel. De afspraak bij Rabitcarshop in Purmerend was zo gemaakt en de montage service was uitstekend. Kom graag nog een keer terug.

Goed georganiseerd

Betrouwbare leverancier die de afspraken nakomt.

Trekhaak incl, fietsendrager besteld. Kon door een aangesloten garagebedrijf snel gemonteerd worden. Alles klopte wat ik had afgesproken met 2 firmas. Dat kom je tegenwoordig niet veel meer tegen. Mijn komplimenten.

vanaf de bestelling tot en met de montage prima geregeld.

alles keurig geregeld.

Goed geregeld

Keuze en bestellen van de trekhaak was in mijn geval goed te doen via de duidelijke webshop. Montage van de trekhaak was snel geregeld via een montage partner in mijn geval CarTrend Midelharnis die de montage werkzaamheden vakkundig hebben uitgevoerd met daarbij een duidelijke gebruikers uitleg van de bijbestelde fietsendrager vriendelijk en vakkundig bedrijf.

Schitterende snelle service bij Trekhaken.nu

In verband met de aanschaf van een caravan had ik voor mijn auto snel een trekhaak nodig. Via Google kwam ik uit op trekhaken.nu Middels de duidelijke website en de gemakkelijke tool op de website om aan de hand van het kenteken de juiste trekhaak te selecteren was het binnen 5 minuten geregeld. Na bestelling werd ik prima op de hoogte gehouden van de status van mijn trekhaak. Kortom: Prima geholpen.

Snelle en correcte afhandeling. Levert zoals beloofd.

Na bestellen van een trekhaak voor onze Zoë werden we gebeld over de beschikbaarheid van de trekhaak. Vervolgens uitgevoerd volgens plan. Prima!

Ongetwijfeld goed gemonteerd. Echter, in Gebruik vind ik het een onhandig ding

Ik heb geen idee of mijn demontabele trekhaak nu op slot zit of niet. Ik krijg'm er niet aan. Het plaatje is groen en krijg de sleutel niet gedraaid